Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Trapper er kjekke de også. Har begynt å løpe hver gang jeg skal opp trappene inne, tenker som så at alt hjelper.

 

Tror også vi kanskje tenker for vanskelig, i stedenfor å ta ibruk det en har. Fram til jeg flyttet, hadde jeg ikke tilgang til noen trim apparater i nærområdet, eller trimstudio eller noe, men brukte musikk, hoppet og danset og bøyde og tøyde, hver dag, på stuegulvet. Fikk opp kondisen, ble kvitt kilo, ble mykere, smalere om livet osv. Tror nok trimmen nå, med apparater er mer virkningsfull, kanskje, men bedre å være i bevegelse og trimme, en å sitte i godstolen og ergre seg over at en ikke kommer avgårde og får trimmet.

 

Ta ibruk alle midler, og sett fantasien i høygear, så blir det trim av det, helt sikkert ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar

Der har du helt rett Jamba. Bodde sånn som du tidligere og brukte da kroppen til styrketrening, dansa, hoppa og tøyde. Vet ikke om den ene treninga er bedre enn den andre. Uansett å være i bevegelse er det viktigste. På den tiden da, hadde jeg også små barn, ville de være med å trimme helt greit, ville de ikke, så var også det greit. De skjønte fort å mase for mye på mutter'n da var ikke noe lurt. ;) Så man må se ,ulighetene og ikke begrensningene man har. Masse gode øvelser som kan gjøres med en stol, ett par flasker fylt med vann osv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Så oppfinnsomme dere er jenter ;)

 

Tror jeg må se etter om jeg har noe spennende jeg kan bruke til å trimme med hjemme.

 

Sitter akkurat nå og prøver å få tak i personalavdelingen på bedriften her, for å høre om de har noen tilbud på treningsenterene i nærheten. Vet de har hatt avtaler tidligere.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her en tur før jeg skal avgårde, skal ikke på kurs før klokken sju i kveld, me skal noen små erender først.

 

Ville bare ønske deg ei flott uke og så skrives vi.

 

Klem fra Evleyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til en eller annen rocky-film, der gode gamle sylvester ikke hadde tilgang til helsestudio. han brukte skogen, hogg trær og trente styrke der mener jeg å huske ;) skal bare se dere går han i næringen.....

 

det å gå trapp i stedet for heis er jo kjempegod trim. husk det neste gang dere skal opp i 4. etasje i en eller annen bygning. det går alltid en trapp.. ellers har jeg tro på de mange bekker små som gjør en stor å.. det er ikke alltid så mye som skal til, det viktigste er at vi gjør litt hver dag. så vil det bli resultater i det lange løp.

 

ha en fin kveld biggirl. virker som du har fullt fokus for tiden. sånn skal det være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Hei biggirl.. er innom for å si at jeg er spent på hvilke nye treningsformer som kommer nå..

f010.gif

Som hyfsan sier, så er det igrunnen bare å ta det man har til rådighet og drive på. Jeg har fylt et par halvliters flasker med vann som jeg løfter på av og til når jeg ser på TV. Kaller det styrketrening!

f035.gif

En dag fant jeg flaskene mine i kjøleskapet, sambo hadde trodd det var noe jeg skulle drikke!

 

Godt å se at Jamba er i slag igjen, skal du snart få deg egen tråd?

 

Ha en fin dag - genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Som jeg trodde, hadde jeg ikke tilgang til data på jobb i dag. men sånn ellers har dagen gått som den skulle. Forutenom at her har det snødd i dag :s

 

Jeg vet ikke om jeg blir å melde meg på helsestudio i år, siden det ser ut som jeg må betale full årsavgift for de to siste månedene. Jeg må iallfall tenke litt mer på det. Men tilbudet gjennom jobben er bra. De betaler halve månedsprisen ;)

 

Har desverre ikke hatt tid til å lete etter "treningsutstyr" her hjemme ennå, men det blir nok.

 

Ha en fin dag alle sammen

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Føler energien spruter for tiden - har også engasjert meg i tråden "før julen ringer inn" - der har vi november som SUPERMÅNED!

o080.gif

Jeg er helt sikker på at formen min henger sammen med kostholdet og den jevne trimmen jeg får om dagen! Føler mer og mer på at kroppen protesterer på "feil" mat og får fort tanker om dette når jeg ser ting som ikke er bra for kroppen. Men, jeg er jo ikke helt fanatisk - tar et glass rødvin i helgene og smaker på ting jeg blir tilbudt. Tar bare ikke mer enn en smak.

 

c025.gif

 

Når jeg leser dette, ser jeg at jeg virker som rene Florence Nightigale, men det er jeg ikke!

 

Ha en fin dag!

 

Klem fra Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det formelig spruter av innlegget ditt genialt, skjønner at du virkelig er i godt sig :D

 

Har ikke tenkt å lage noen egen tråd, får holde med småprat her inne. Og det er jo det som virkelig inspirerer, lese om alle som strever og står på ;)

 

God dag til alle :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Hadde egentlig tenkt å skrive god morgen, men det ble visst helt feil :D

 

du er iallfall hjertelig velkommen til å fortsette å skrive her inne i tråden jamba. Jeg synes også det er inspirerende å lese/skrive rundt i trådene her. Jeg vet ikke om jeg hadde klart dette uten dere.

 

Den tråden der må jeg innom å sjekke ut genialt. Men jeg tror ikke det blir noen supermåned på meg. I neste uke blir min datter 5år, så da skal det være både barneselskap og familieselskap. Tror dette må planlegges nøye!

 

Ja, det blir nok en del bevegelse i hverdagen med små barn, men det kjedelige er at det har regnet hele høsten og sommeren, så det har blitt litt lite utetid ;)

 

Håper dere alle får en flott dag.

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers blir det ikke noe gøy der inne.. ;):

 

julen ringer inn; og hvor er den tråden da? kanskje på 10-20 kg?? får snoke og se.

 

ha en flott dag, særlig du biggirl siden det er din tråd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

ja da har jeg vært på vekta igjen. denn uka viste 78,1 kg, noe som vil si en nedgang på 0,7 kg. jeg er kjempefornøyd, ikke minst siden jeg tok noen cm også. Totalt har jeg nå gått inn75 cm på mine 7 mål :D Og 17,5 av de har jeg tatt i midjen.

 

Siste uken har jeg faktisk fått ganske mange positive kommentarer om vektnedgangen min, og jeg suger dem til meg som det skulle vært snop ;)

 

så da er det bare å fortsette i samme drivet så når jeg nok målet mitt en vakker dag :D

 

Ha en fortsatt fin kveld/uke folkens, så snakkes vi

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det, du har virkelig grunn til å være fornøyd og stolt :D

 

Selvfølgelig når du målet, vi gjør det alle, er jo derfor vi strever og står på :D

 

Ha en fin kveld du også ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en topp uke, skjønner jeg! du er råflink!!! Og du fortjener det!!! Gleder meg til jeg er kommet ned på 78 kg.. For da er jeg klar for stabilisering!!!!!

 

Lykke til med bursdag osv!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Gratulerer med flott resultat biggirl - hvorfor kan du ikke være med på supermåned selvom datteren din har bursdag??? Dårlig unnskyldning synes jeg, planlegger du å spise snop og bløtkaker og pizza og pølser??

 

Eg bare spør?

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Gratulerer med det' date=' du har virkelig grunn til å være fornøyd og stolt :)

 

Selvfølgelig når du målet, vi gjør det alle, er jo derfor vi strever og står på :)

 

Ha en fin kveld du også :)

 

Klem[/quote']

 

Takk for det (smilefjes) Ja, jeg også tror vi når målet, ikke minst fordi vi er så mange som støtter hverandre :)

Hvike dager har du veiedag? tror ikke jeg har fått med meg det.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Nok en topp uke' date=' skjønner jeg! du er råflink!!! Og du fortjener det!!! Gleder meg til jeg er kommet ned på 78 kg.. For da er jeg klar for stabilisering!!!!!

 

Lykke til med bursdag osv!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Takk skal du ha :)

 

Jeg begynte å svare på innlegg og plutselig fant mannen min ut at han kunne ta med datteren vår på turn i dag, så da fikk innlegg være innlegg så lenge. På med klærne og yt og trimme, hehe

 

Ja, det er iallfall lenge til det er min tur å stabiliseres selv om jeg nesten har komt ned på 78 kg. Men jeg synes det er gøy å se hvert ett gram som forsvinner :)

 

Håper du får en flott dag/kveld videre.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
God morgen. Fikk nettopp sms fra min datter' date=' ned 1,4 kg første uka, hun har vært så flink :)

 

Ny dag og nye utfordringer og mer trim, dette skal vi klare :)

 

Klem[/quote']

 

Start for din datter jamba. å så gøy for deg å ha fått selskap med trimmen og vektnedgangen.

 

Vi for stå på videre for vi klarer dette :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Gratulerer med flott resultat biggirl - hvorfor kan du ikke være med på supermåned selvom datteren din har bursdag??? Dårlig unnskyldning synes jeg' date=' planlegger du å spise snop og bløtkaker og pizza og pølser??

 

Eg bare spør?

 

Genialt[/quote']

 

Jo jeg kunne alltids bli med på en Supermåned, men skjønner egentlig ikke hva jeg skal gjøre annerledes enn det jeg gjør i dag. Ikke spiser jeg snop eller bløtkaker, pizza kan jeg spise så lite av i forhold til kcalorier og når det gjelder pølser er det bare go og mager som kommer innenfor min munn :) Så det eneste jeg kan prøve på er å øke trimmen, men det spørs om jeg har tid. Men greitt nok siden du maser sånn, så skal jeg bli med :) Kan iallfall prøve å øke trimmen med 10 poeng denne måneden :)

 

Er det bra? :)

 

Ha en flott supermåned!!

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...