Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl
Hvil på dine laubær og ha en fin helg!

 

Genialt

 

Og takk for hilsen :)

 

Det ble litt hektisk i helgen, så jeg har ikke rukket å skrive inn på her de siste dagene.

 

Håper du får ei flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl
Takk for besøket i dag. Det vart mange rundt det same bordet' date=' men jammen er det kjekt også. Held greie på kvar du held deg gjer eg også:-)[/quote']

 

Alltid koselig å komme på besøk til dere. Og som en såg, så kom jo flere på den samme tanken samtidig :)

 

I går hadde jeg en travel dag. Fikk bestillt meg flybillett til Bergens turen, og siden de ble bestillt så fant jeg ut at jeg skulle bestille overnatting også, men det var ikke bare bare. Nesten alle hotellene var fulle, men vi klarte å knipe oss ett par rom på ett hotell til slutt :) Så Bergen here we come, jentetur deluxe :D

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Jaja, ikke noe resultat å hoppe i taket av i dag, det stillstand både på vekta og i midjen. Men er egentlig ganske så for nøyd alikevel, for mensen dukket som ventet opp.

 

Men men da er det bare å stå på siste uken før jeg skal på hold vekten kurs. Er fortsatt fit for fight :)

 

Ha en flott og sunn uke alle sammen

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

En får vel brent noen kcalorier ved å hoppe i taket også da :)

 

Neida, jeg er slett ikke skuffa, heller glad for at jeg ikke gikk op. Forrige uke gikk jeg jo ned 1.2 kilo, så de to siste ukene har jeg hatt ett snitt på 0,6 og det er jo slett ikke værst :)

 

Ser nok at målet er nær, hehe

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Hvordan har helgen gått?

 

Min har gått veldig fint. Har fått trent og ikke spist mye mer enn planen. 2 glass rødvin for mye, men de ofrer jeg ikke en tanke mer ;) Fikk faktisk 11,2 trimpoeng forrige uke *smiler*, ikke mer som skal til før humøret blir bedre nei :-)

 

Ha en strålende dag :-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Hvordan har helgen gått?

 

Min har gått veldig fint. Har fått trent og ikke spist mye mer enn planen. 2 glass rødvin for mye' date=' men de ofrer jeg ikke en tanke mer ;) Fikk faktisk 11,2 trimpoeng forrige uke *smiler*, ikke mer som skal til før humøret blir bedre nei :-)

 

Ha en strålende dag :-)

.[/quote']

 

Ja, hvordan har helgen vært?

 

Vel, min helg har ikke vært noe særlig. På fredagen måtte jeg gå hjem fra jobb pga sykdom :) Den vedvarte gjennom hele helgen, og formen er slettes ikke på topp i dag heller, men har iallfall møtt opp på jobb. I går var vi alikevel i bursdagselskap til ett tantebarn. Og der spiste jeg både kake og lefse, hvorfor vet jeg ikke siden jeg ikke er spesielt sugen på søtt. Tror egentlig ikke dagen ble så ille rent kcalorimessig, men det ble jo feil type kcalorier. Jeg har ikke fått lagt inn maten fra i går, for vi kom sent hjem og jeg valgte å ta meg en tur med stavene, fremfor å legge inn maten. Om det var så lurt med tanke på formen, er jeg mer usikker på.

 

Planen for i dag er iallfall klar, hehe

 

Ha en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ja da var det tirsdag igjen. dagen i går ble veldig bra både med mat og trim, siden jeg har vært litt på etterskudd når det gjelder trim, ble det både stavgang og DVD i går, så jeg endte opp med 3 trimpoeng. det blir nok ikke like mange i dag siden det tar ganske lang tid å få så mange trimpoeng nå når jeg har blitt så mye lettere, men jeg satser på å passere 2 i dag også.

 

Jeg er kjempespent på morgendagen når jeg skal på kurs for første gang. Har jeg nådd målet mitt, eller ikke? Mest trolig ikke ;) Dette blir jo en ny vekt, med klær på. Og jeg aner jo ikke om vektene er like i det hele tatt da.

 

P.S. Visst du er innom her blomsterjenta, så må jeg svare deg PM hjemmefra, siden det er der jeg har notert de andre målene mine;)

 

Håper dere får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ønske deg lykke til på kurset.

Jeg merker faktisk allerede at trimpoengene ikke kommer så raskt. 11,7kg ned gir litt mindre forbruk. Så jeg skjønner godt at du må ta litt ekstra i.

skal du flytte inn i forum "hold vekten" eller blir du fortsatt å treffe her inne?

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her med en liten onsdaghilsen til deg fra meg, med ønske om en flott dag:);)

 

Takk for koselig hilesen på bloggen min, er alltid koselig å høre fra deg.

 

Ville bare ønske deg lykke til i dag, dette kommer til å gå så bra så, skal bli morro å følge deg fremover også i din vei på å stabilisere vekten og å klare å få ned de siste kiloene.

 

Ha en flott dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Jeg vil bare ønske deg lykke til på kurset.

Jeg merker faktisk allerede at trimpoengene ikke kommer så raskt. 11' date='7kg ned gir litt mindre forbruk. Så jeg skjønner godt at du må ta litt ekstra i.

skal du flytte inn i forum "hold vekten" eller blir du fortsatt å treffe her inne?

 

JESS[/quote']

 

Takk for lykkeønsker. Må si jeg er utrolig spent. Dette er jo noe jeg ikke har prøvd før, og jeg lurer jo litt på hva de andre har gjort for å nå målet sitt også. Og ikke minst blir det en nye vekt og muligens andre tall å forholde seg til. Jeg kommer nok til å gå på min egen før jeg drar, slik at jeg har mulighet til å sammen ligne.

 

Jeg kommer nok til å starte en tråd der inne, men det er nok her hos dere jeg føler meg mest hjemme. Så meningen er iallfall å opprettholde denne tråden også.

 

Håper du får en flott og sunn dag ;)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
på tråden min' date=' biggirl:) Nå blir det spennende å se hva du foretar deg videre. Lykke til på nytt kurs!!

klem

resolutt[/quote']

 

Ja jeg er også spent på hva jeg foretar meg videre, jeg har ingen aning, så det for være opp til kurslederen ;)

 

Jeg vet jo at jeg skal øke med antall kcalorier og jeg ønsker også å minske litt på trimmen. I utgangspunktet ønsker jeg å lande på 4 trimdager i uken, da jeg syns det er nok. Men samtidig blir det jo en del mer tid ute til andre ting (sikkert en del bevegelse også) nå når det går mot sommer.

 

Håper du får en flott og sunn dag :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Innom her med en liten onsdaghilsen til deg fra meg' date=' med ønske om en flott dag:);)

 

Takk for koselig hilesen på bloggen min, er alltid koselig å høre fra deg.

 

Ville bare ønske deg lykke til i dag, dette kommer til å gå så bra så, skal bli morro å følge deg fremover også i din vei på å stabilisere vekten og å klare å få ned de siste kiloene.

 

Ha en flott dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

Du vet vel det at bloggen din er veldig motiverende, enten du er i medgang eller motgang. Du har så utrolig mange flotte innlegg, der du reflekterer over det meste. Så bloggen din kommer jeg til å følge med lenge fremover :) Og jeg er nok innom og leser mye oftere enn jeg skriver, hehe.

 

Om jeg skal ned mer enn jeg er komt ned nå får jeg bestemme meg for etter at jeg har vært på vekten hjemme, hos kursleder, og ikke minst etter at vi har fått pratet litt sammen. Jeg er egentlig fornøyd med det jeg har oppnådd, den eneste plassen jeg kan tenke meg å gå ned mer er i midjen/magen, men centimeterene har en tendens til å forsvinne andre steder også, og det har jeg faktisk ikke bruk for lenger, hehe.

Så jeg får vel bare si time will show;)

 

Håper du får en flott og sunn dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Dagen i går gikk kjempefint. Maten gikk helt etter planen og det ble 2.4 trimpoeng på meg. Før jeg drar på kurs i dag, skal jeg ha en halv time med stavgang pluss en halvtime med trening til DVD. Det blir litt hektisk, men siden jeg har flexitid på jobben, så møtte jeg klokken 7 i dag og kan da slutte klokka 15.00. jeg håper jeg både rekker å veie og måle meg før jeg drar.

 

Og jeg skal begynne på kurs, hold vekten kurs ;)

 

Om jeg kommer til å starte direkte med hold vekten, eller om jeg skal ned noe mer først, tar jeg en avgjørelse på etter at jeg har vært på vekten hjemme og fått snakket med kursleder.

 

Jeg rekker nok ikke å komme med en tilbakemelding fra kurset i dag. Siden kurset er i Langevågen der hvor dartklubben min holder til, har vi bestemt oss for å ta en treningskveld de dagene jeg er på kurs. Da får jeg slått to fluer i en smakk, siden det koster litt å reise med ferje;)

 

Håper alle som er innom får en flott og sunn dag

 

Og bare så dere vet det, jeg er veldig spent :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

at du er spent ja :-) Det går nok helt sikkert bra! Du vet vel antar jeg hvordan du tror det går... (litt av en setning....)

 

Lykke til i dag (kveld). Gleder meg til å høre i morgen hvordan det har gått!

 

Ha en flott dag :-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ja, da har jeg begynt på hold vekten kurs. Vekten hjemme viste i går 57,8 kilo, noe som gir meg en nedgang siden sist uke (den stod stille sist pga mensen) på 1 kilo. Og målet er nådd ;) Vekten viste selvfølgelig noe mer på kurset, siden jeg da veide meg med klær, men det spørs om den er litt snillere enn min, for den viste 58,3 kilo. Og jeg vil jo tro at klærne mine veier mer enn 0,5 kilo. Men jeg er uansett klar for å stabiliseres.

 

Jeg hadde også gått inn en del i cm. Jeg hadde gått inn 7 cm på alle mål, der den ene forsvant i midjen. Jeg har hele tiden målt hoftene (ett gammelt Grete Roede mål, som ikke blir tatt med lenger), så med alle mål innregnet, jeg måler følgende: hals, en overarm, bryst, midje, hofte, ende og ett lår har jeg nå gått inn totalt 159 cm, som da altså er flere cm inn enn jeg er høy (er liten vet dere, bare 154 cm høy). Dette er da som sagt inkludert hoftene som Grete Roede ikke lenger har med i kursbøkene sine.

 

Jeg kommer til å fortsette å logge vekten en gang i uken på tråden min her, men jeg kommer også til å starte en tråd på hold vekten forumet, og der kommer jeg til å forholde meg til kursvekten.

 

Jeg ble enig med kurslederen om at jeg gjerne kan trappe ned til 10 trimpoeng (som jeg ønsker å ligge på), men jeg skal gå gradvis nedover. Jeg har nå laget meg en trimplan for de neste to ukene, der jeg kommer til å ha 12,2 trimpoeng, fordelt på 5 dager. Jeg skal også gå opp fra ca 1300 kcalorier til ca 1400 kcalorier. Iallfall den første uken, så får vi se hva hjemmevekten sier da.

 

Vi var ganske mange som går på hold vekten kurs, jeg glemte faktisk å telle, men vi var 10-12 stykker. Alle sammen i forskjellige alder. Noen hadde gått ned mange kilo, mens andre hadde gått ned noen få, som ved noen kom av røykeslutt.

 

Nå blir det spennende å se fremover hvor godt jeg klarer å følge planen min, og hva vekten vil vise fremover;)

 

Ha en flott og sunn uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Kjempeflott! Du har vært utrolig dyktig! Jeg tar av meg hatten og bukker og neier dypt!

 

Skal bli gøy å følge deg på stabilisering :-)

 

Ha en en flott dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Jeg har en spennende tid i vente ;)

 

Jeg har forresten søkt på support om endring av nick, så da får vi se hva de svarer, hehe

 

Klem fra (enn så lenge) Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

til deg, Smallgirl, - både med å ha nådd målet og med nytt nick:D Jeg er så glad på dine vegne; har jo en anelse om hva dette betyr i ditt liv.

Lykke til nå med det som skal skje nå, - ser at du går igang med å holde vekta like planmesssig som du gikk igang med å bli kvitt den. Jeg har mye å lære, der...

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...