Gå til innhold

A long road ahead.....


Gjest stine1982

Anbefalte innlegg

Jeg brker vanlige sko på spinning og jeg mister ikke følelsen i bena. Det eneste stedet jeg mister følelsen er der setet er. Blir helt nummen.

Vettu jeg har gått ned 11,4 og jeg er like motivert til å gå ned. Men et veldig godt råd er at du leser inne på disse sidene. Her finner jeg masse motivasjon.

 

Håper du får en fin dag i Oslo, Sola titter vel frem hos dere også. Søla skinner i Særp.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Gjest stine1982

Desverre ingen sol i Oslo i dag, Her er det lysegrått hele veien. Skal begynne å ha et par dager i Særp i uka frem til jul så bare hold fast på sola du :)

 

Fortsatt ei stund til jeg kommer til 10kg kneika :) Men jeg har trua :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du er skikkelig godt i gang. Tror det varierer fra person til person når det blir vanskelig og det er forskjellige ting som spiller inn også. Siden jeg ligger for det meste disse dager, har jeg 0 motivasjon, så jeg gleder meg til den er tilbake, vet den kommer med en gang energien er tilbake. Og jeg har det SÅ mye bedre med meg selv både psykisk og fysisk når jeg er flink og både spiser og drikker riktig og ikke minst trener.

 

Ønsker deg en fin onsdag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Hei folkens!

 

Dagens oppdagelse: Yoga er det samme som antidepresiva, de utløser noe fancy ting i hjernen og en blir happy happy. Og etter to ganger på yoga har jeg faktisk trua på at dette stemmer. :) Kanskje det er en ide til noe andre? Føler meg litt som en hvalross på land men merker raskt fremgang, bare på en gang :)

 

Har ikke blitt middag i dag men en solid lunsj og to kveldsmater istedet :)

 

Ha en fin kveld folkens....

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Hei folkens!

 

Dagens oppdagelse: Yoga er det samme som antidepresiva, de utløser noe fancy ting i hjernen og en blir happy happy :) Og etter to ganger på yoga har jeg faktisk trua på at dette stemmer. Kanskje det er en ide til noe andre? Føler meg litt som en hvalross på land men merker raskt fremgang, bare på en gang :)

 

Har ikke blitt middag i dag men en solid lunsj og to kveldsmater istedet

 

Ha en fin kveld folkens....

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Fikk beskjed om at jeg hadde for mange smilyer igjen og igjen så hadde vel en ekstra gått igjennom :) Min yoga skjer på sats, med en flink dame som kommer rundt og trykker og dytter på oss :) Ja litt vanskelig men ikke umulig, får ikke til alt men nok til at det merkes.

 

Anbefales :) Tror det blir en fin kveld.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le av din kommentar om ...hvalross på land... *ler*

 

Men det var skikkelig positivt å høre om hvilken effekt yoga har på en, jeg har utsatt og utsatt å prøve yoga, kanskje det er på tide å prøve det...

 

Ha en fin kveld :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig spennende ut med yoga. Jeg måtte sjekke om helsesenteret jeg går på hadde yoga, men de hadde de ikke gitt. Synd, kunne virkelig tenkt meg å prøvd det.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Dagens oppdagelse: Yoga er det samme som antidepresiva' date=' de utløser noe fancy ting i hjernen og en blir happy happy :) Og etter to ganger på yoga har jeg faktisk trua på at dette stemmer. Kanskje det er en ide til noe andre? Føler meg litt som en hvalross på land men merker raskt fremgang, bare på en gang :)

 

 

 

 

S[/quote']

Så bra at du har funnet noe som er artig å holde på med. Blir nesten smittet til å prøve yoga jeg goså. Må undersøke om de har det på senteret jeg går på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

:) Så gøy andre fant min mening om yoga inspirerende, jeg har vært to turer a en måned i India i løpet av det siste året så filosofien, kulturen og alt bak fascinerer også ganske mye. Håper det er noe jeg blir å fortsette med.

 

Ellers har jeg kommet igang med spinningen igjen, ny time i dag selv om rumpa ikke er helt seg selv igjen ennå.... :) Har treningsfri fredag for da er det både jobb og konsert, men håper på å få til både konsert og trening søndag. Skal på både Tom Mcrae og Travis i helgen *glede seg*

 

I går ble det ingen varm middag men en börek, noen som har peiling på kaloriinnholdet i en slik med spinat og fetaost? Jeg tipper ca 300?

 

Og et litt pinlig spørsmål folkens, siden jeg la om kostholdet har jeg mye mer gass i magen. Noen som har en logisk forklaring eller er det bare jeg som spiser noe rart?

 

Nei jobbe litt nå!

 

Ha en fin en folkens...

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

helt normalt når man legger om kostholdet at man får luft imagen. Man får det av grønnsaker og grovt brød/knekkebrød. Men det går seg til etterhvert som magen venner seg til kosten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982
Hei:)

helt normalt når man legger om kostholdet at man får luft imagen. Man får det av grønnsaker og grovt brød/knekkebrød. Men det går seg til etterhvert som magen venner seg til kosten. :)

 

Godt å høre, greit å gå rundt å småfise i perioder men permanent ville vært litt pinlig :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i særp er det du lander til uka da. Håper ihvertfall du får det fint når du er her.

Leste litt på tråden til Hege om muligheter for en kavaler. Jeg er helt sikker på at også du finner en å dele livet med. Jeg er ikke akkurat noe å se på jeg heller men nå gjør jeg ihvertfall noe med vekta og det gjør jo du også.

Nå kjenner jo ikke deg, men det er mye som kan varme det motsatte kjønn. Kjemi er en ting og måten du er på. Er du en som lett kommer i kontakt med andre?

Jeg er selv en åpen person og jeg lar meg ikke plukke på nesa. Jeg er ærlig og har masse å gi. Jeg er vel en typisk omsorgsperson med mye følelser for andre. For ca 1 år siden så var det en som ble forelsket i meg. Store meg. Hans forklaring på det var at jeg har en utrolig utstråling og en varme som tiltalte han.

 

Vi må på en måte godta oss selv og bli glade i oss selv for at noen skal bli glade i oss. Og jeg er helt sikker på at om du tenker igjennom så har du superbra sider ved deg selv som ingen andre kan måle seg opp imot. Må må finne troen på deg selv.

 

Håper jeg ikke er helt teit her men jeg blir litt bekymra.

Du er superflink til å trene også. Er litt misunnelig ang yoga.

 

Ha en strålende dag videre og husk du er unik.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982
Hvor i særp er det du lander til uka da. Håper ihvertfall du får det fint når du er her.

Leste litt på tråden til Hege om muligheter for en kavaler. Jeg er helt sikker på at også du finner en å dele livet med. Jeg er ikke akkurat noe å se på jeg heller men nå gjør jeg ihvertfall noe med vekta og det gjør jo du også.

Nå kjenner jo ikke deg' date=' men det er mye som kan varme det motsatte kjønn. Kjemi er en ting og måten du er på. Er du en som lett kommer i kontakt med andre?

Jeg er selv en åpen person og jeg lar meg ikke plukke på nesa. Jeg er ærlig og har masse å gi. Jeg er vel en typisk omsorgsperson med mye følelser for andre. For ca 1 år siden så var det en som ble forelsket i meg. Store meg. Hans forklaring på det var at jeg har en utrolig utstråling og en varme som tiltalte han.

 

Vi må på en måte godta oss selv og bli glade i oss selv for at noen skal bli glade i oss. Og jeg er helt sikker på at om du tenker igjennom så har du superbra sider ved deg selv som ingen andre kan måle seg opp imot. Må må finne troen på deg selv.

 

Håper jeg ikke er helt teit her men jeg blir litt bekymra.

Du er superflink til å trene også. Er litt misunnelig ang yoga.

 

Ha en strålende dag videre og husk du er unik.

Klem Lena[/quote']

 

 

Ingen grunn til å være bekymret, jeg har det fint uten kavaler jeg :)

 

Skal jobbe hos borregaard på et prosjekt fremover, så blir vel sittende hos de.

 

Jeg er også en omsorgs/menneskeperson men har ikke stort å gi, ikke noe jeg ikke kan gi som venn. Så hvorfor ha meg som noe annet? Og helt ærlig har jeg ikke lyst til å like meg selv og å ha troen på meg, virker som en oppskrift på garantert skuffelse.

 

Jeg kommer lett i kontakt med folk men virker trolig også litt avvisende for jeg antar automatisk at folk ikke vil ha noe med meg å gjøre :)

 

Gir jeg mening?

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner godt hva du mener, men vi er så mye verdt. Selv med den innpakningen vi har. Nå erjeg sikker helt teit men det er viktig å ha troen på seg selv. Jeg er 9 år eldre enn deg så det kommer nok. Jeg har ikke vært like selvsikker bestandig jeg heller.

Håper uansett at du får det fint på borregaar ihvertfall.

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Det lukter VAFLER her.... det lukter utrolig godt, selv om jeg ikke liker vafler engang :) Ja ja. Får begrave meg i salatbollen istede. Bet jeg ikke er like gammel som en del av dere her men jeg har ikke samme klokketro på at selvtillit/bilde blir bedre med tiden som dere. Jeg prøver å fokusere på å akseptere ting slik de er og ikke higre etter noe som er/virker umulig. Så jeg prøver å infinne meg med at jeg er og blir alene, at jeg har friheten til å gjøre hva jeg vil når jeg vil det, at jeg har tid til å gi bort til de som trenger det, at jeg har mulighet til å stille opp når andre har familie og forpliktelser og slike ting. Skulle jeg gått og "gledet" meg til jeg finner noen som tar til takke med meg tror jeg ikke jeg ville vært en koselig person. :)

 

På en annen tråd her er det snakk om å kose seg og når det er lov og hva det kan innebære. Jeg tenker som så at jeg må bryte tankegangen om at å kose seg er synonymt med mat/drikke, og at jeg kan ha det bra sosialt uten å måtte drikke alkohol eller spise noe som før var definert som "kosemat". Sier ikke at jeg ikke unner meg noe bare at jeg har en tankegang rundt mat jeg prøver å kvitte meg med. :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeMindre

Hei!

 

Jeg er vel kanskje litt mer i samme alder som deg med mine 22 år. Jeg er nok enig med deg, hvis jeg forstår deg rett da:) Jeg tror nok man med alderen kanskje vil lære seg å gi f i hva andre mener, men tror ikke selvtilliten vil stige automatisk med alderen. Dette er nok noe en selv må jobbe med, og det vil nok ta litt tid. Det er nok dessverre også slik at selv om man når denne idealvekten, så løser nok ikke det alle problemer, men jeg tror det kan være en god hjelp på veien. Kanskje til og med mer enn jeg aner:)

 

Håper du får en fin dag i dag!

 

Klem fra MyeMindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeMindre

Hvis man har høy selvtillit tror jeg man vil tørre å få mer ut av livet enn hvis man har lav selvtillit.

Tror det er slik at når man har høy selvtillit så tør man prøve seg mer - både når det gjelder relasjoner til andre mennesker og f.eks karriere.

Hvis man har dårlig selvtillit så vil man kanskje ikke våge å satse på ting som en vet at det kan være en risiko for at man driter seg ut.

 

Men skal absolutt ikke si at jeg vet dette med sikkerhet - jeg er så absolutt ingen ekspert på dette, men dette er hva jeg tror. Kanskje det er rett - kanskje ikke.

 

Men når det er sagt er jeg ganske sikker på at det er flere sider ved deg selv som kan gi deg bedre selvtillit - du må bare oppdage de først! Husk: Du er unik, det er ingen som deg og verden trenger en akkurat som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Hvorfor er det idealet å oppnå mest mulig? å tørre mest mulig?

 

Og hvorfor er jeg unik? hvorfor trenger verden noen som meg?

 

Er ikke negativ bare tankefull :)

 

Sliter lite med selvtilliten med mindre det har med andre mennesker å gjøre.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeMindre

Hvorfor man skal oppleve mest mulig? Fordi man lever kun en gang - og er det da ikke meningen at vi skal få mest mulig ut av livet. Det er iallefall hva jeg ønsker. Jeg ønsker at når jeg sitter gammel og grå på gamlehjemmet skal jeg ikke se tilbake på livet og angre på ting jeg ikke fikk gjort.

Det er vel mye av grunnen til at jeg nåhar lagt om min livsstil - slik at jeg skal få leve lengst mulig og orke å gjøre alt jeg vil gjøre.

 

Hvorfor akkurat du er unik? Nå kjenner ikke jeg deg så godt(håper å bli bedre kjent med deg da:)) men jeg er ganske sikker på at du er sammensatt på en slik måte at ingen er som deg! Du har både gode og mindre gode kvaliteter og dine kvaliteter er viktig for ett annet menneske!

 

Verden trenger akkurat deg! Du er født fordi det er en mening med det! Om grunnen til at du er født er å redde verden eller om det er så enkelt at du skal glede din mor vet jeg ikke, men jeg er sikker på at det er en mening med at akkurat du er født!

 

Oj, nå høres jeg nesten ut som en predikant(ikke at jeg har peiling på hvordan en predikant høres ut som, he he) men jeg er ikke kristen og prøver ikke å frelse deg på noen som helst måte altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...