Gå til innhold

A long road ahead.....


Gjest stine1982

Anbefalte innlegg

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Stiiiiiiiiiiiiiiineee!!!

 

Hva har du gjort? *ler* kåååm ååån, det er lov å sprekke. Du har jo vært så flink til nå. Fortell tante Hilde og tante Trude nå.

 

Sånn er det å være menneske. Noen ganger er vi svakere enn ellers...ok?

 

Stor klem til deg fra Hilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiiiiiiiiiiiiiiineee!!!

 

Hva har du gjort? *ler* kåååm ååån' date=' det er lov å sprekke. Du har jo vært så flink til nå. Fortell tante Hilde og tante Trude nå.

 

Sånn er det å være menneske. Noen ganger er vi svakere enn ellers...ok?

 

Stor klem til deg fra Hilde ;)[/quote']

 

Hva jeg har gjort... er vel mer hva jeg ikke har gjort. Ble ingen trening denne uka. Har spist alt for mye, vært sulten hele tiden. Vet ikke helt hva som har gått av meg, mest motivasjonen som har blitt svak.

 

Har vært litt mange utfordringer, heldagsmøte utenfor byen, tapas og fyll med jobben og hjemme alene helg. Har blitt for mye brød, for lite grønt, for mye mat kjøpt ute.

 

Er generelt ikke helt motivert for tiden, litt smådeppa generelt. Sikkert delvis grunnet at jeg ikke har trent. Jeg innså også at alt som skrives her inne er søkbart på google. Hadde snakket litt med en fyr på nett her om dagen, under samme nick som jeg har her og plutselig var det ikke aktuelt å snakke med meg mer. Han hadde googlet nicket mitt. Jeg er nå et svakt menneske og har bedt de endre nick fra XXXX til stine.

 

s *svakt menneske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har gjort... er vel mer hva jeg ikke har gjort. Ble ingen trening denne uka. Har spist alt for mye' date=' vært sulten hele tiden. Vet ikke helt hva som har gått av meg, mest motivasjonen som har blitt svak.

 

Har vært litt mange utfordringer, heldagsmøte utenfor byen, tapas og fyll med jobben og hjemme alene helg. Har blitt for mye brød, for lite grønt, for mye mat kjøpt ute.

 

Er generelt ikke helt motivert for tiden, litt smådeppa generelt. Sikkert delvis grunnet at jeg ikke har trent. Jeg innså også at alt som skrives her inne er søkbart på google. Hadde snakket litt med en fyr på nett her om dagen, under samme nick som jeg har her og plutselig var det ikke aktuelt å snakke med meg mer. Han hadde googlet nicket mitt. Jeg er nå et svakt menneske og har bedt de endre nick fra stinelie til stine.

 

s *svakt menneske*[/quote']

 

Hei Stine.

Ok, det er ikke lett når motivasjonen er borte, har vært der mange ganger selv.

Er du deppa i tillegg så blir det vanskelig, skjønner deg godt.

Men du...denne fyren som googla nicket ditt og så at du var her inne, han skal du bare være glad at trakk seg. Så lite tolerente mennesker vil du ikke ha i livet ditt.

 

Nicket ditt endrer de fort, det gjorde de for meg i allefall.

 

Ønsker deg uansett en god mandag, du vet du klarer dette hvis du vil. Du har jo allerede bevist at du kan ;)

 

 

Stor klem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine.

Ok' date=' det er ikke lett når motivasjonen er borte, har vært der mange ganger selv.

Er du deppa i tillegg så blir det vanskelig, skjønner deg godt.

Men du...denne fyren som googla nicket ditt og så at du var her inne, han skal du bare være glad at trakk seg. Så lite tolerente mennesker vil du ikke ha i livet ditt.

 

Nicket ditt endrer de fort, det gjorde de for meg i allefall.

 

Ønsker deg uansett en god mandag, du vet du klarer dette hvis du vil. Du har jo allerede bevist at du kan ;)

 

 

Stor klem til deg fra meg[/quote']

 

Liker ikke at jeg ikke skal vedkjenne meg dette men har samtidig lyst til å kunne være helt usensurert her inne. Blir gamle poster også endre navn på?

 

Håper å få igang treninga igjen denne uka :) Forrige ukes trening bestod i å lese litt om yoga på senga. Tror kanskje ikke det helt har den største effekten :)

 

Blir småskummelt å se på vekta når jeg kommer på kurs i kveld. Er siste kveld i første kurs, hadde vært kjekt å avsluttet bra :) Starter på nytt kurs allerede neste mandag men likevel, må skjerpe meg hvis dette skal være verdt penga.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke at jeg ikke skal vedkjenne meg dette men har samtidig lyst til å kunne være helt usensurert her inne. Blir gamle poster også endre navn på?

 

Håper å få igang treninga igjen denne uka :) Forrige ukes trening bestod i å lese litt om yoga på senga. Tror kanskje ikke det helt har den største effekten :)

 

Blir småskummelt å se på vekta når jeg kommer på kurs i kveld. Er siste kveld i første kurs' date=' hadde vært kjekt å avsluttet bra :) Starter på nytt kurs allerede neste mandag men likevel, må skjerpe meg hvis dette skal være verdt penga.

 

S[/quote']

 

Hehe, lese om yoga, den var god!! Like bra som at jeg glaner på ergometersykkelen det, eller surfer på nettsiden til Sats ;)

 

Men du, be de endre nicket ditt til noe som ikke inneholder "stine" da vel? Noe ingen forbinder deg med. Og de kan sikkert fikse så det endres på alle gamle innlegg. Send mail til moderator og hør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' lese om yoga, den var god!! Like bra som at jeg glaner på ergometersykkelen det, eller surfer på nettsiden til Sats ;)

 

Men du, be de endre nicket ditt til noe som ikke inneholder "stine" da vel? Noe ingen forbinder deg med. Og de kan sikkert fikse så det endres på alle gamle innlegg. Send mail til moderator og hør![/quote']

 

For en uke siden satt jeg her og surfet på sidene til sats... Tenkte jeg skulle være flink og meldte meg på timer for hele uka, fine store ambisjoner. Og etterhvert som dagene gikk avbestilte jeg en etter en etter en....

 

Det skal ikke skje denne gangen :) Skal være flink denne uka....

 

Er desverre hektet på börek dog..

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine:)

Så dumt med sånne mennesker da...men det er de som går glipp av deg.;)

Dette med å google navnet har jeg da aldri tenkt på. Som vilde sier finn deg ett annet nick enten her inne eller når du er å chatter. Du kan jo evt også lage deg en ny mail adresse for chatting. Hvis du vil ha de MMS eller noe sånn.. Mange muligheter. Lykke til i kveld med veiinga:)

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine:)

Så dumt med sånne mennesker da...men det er de som går glipp av deg.;)

Dette med å google navnet har jeg da aldri tenkt på. Som vilde sier finn deg ett annet nick enten her inne eller når du er å chatter. Du kan jo evt også lage deg en ny mail adresse for chatting. Hvis du vil ha de MMS eller noe sånn.. Mange muligheter. Lykke til i kveld med veiinga:)

Klem fra Rina:)

 

Blir nok bare å bytte til stine, da er det ikke så lett å koble til meg uten å miste så mye

 

Og jeg er ikke enig med deg i forhold til at de går glipp av meg, vedkommende var ikke noen spesielle men det er jo slikt generelt. Jeg syntes ikke bare utseende, og slik er det, alle vurderes utifra hvordan de ser ut og da ikke bare vekt. Og det er jo rett, ellers hadde vi alle sett like ut. Så at mitt utseende er noe andre finner frastøtene er virkelig mitt og ikke deres problem.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva...du er så opphengt i hvordan du ser ut og andre oppfatter deg, at det er vel ikke mange folk som får lov til å bli kjent med deg heller... For det er ikke lett hverken og skal være hyggelig eller bli kjent med noen som er så opphengt i det. Så du går nok glipp av mye her i livet. Mange hyggelig mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kjære deg stine...du er da en flott jente..og det er dem sitt problem...da er de ikke noe og ta vare på i det hele tatt..

du er ne av dem som har hjulpet meg..stå på venne ..blås i de som ikke liker deg , vet det ikke er lett har hatt de problemene selv men det er faktisk de som mister den gleden av og bli kjent med ei flott jente...

 

du er bare herlig...stoooooooor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva...du er så opphengt i hvordan du ser ut og andre oppfatter deg' date=' at det er vel ikke mange folk som får lov til å bli kjent med deg heller... For det er ikke lett hverken og skal være hyggelig eller bli kjent med noen som er så opphengt i det. Så du går nok glipp av mye her i livet. Mange hyggelig mennesker.[/quote']

 

Jeg vet. Og har ikke behov for at noen skal ønske å bli kjent med meg. Hyggelige mennesker fortjener andre hyggelige mennesker. Jeg ønsker bare ikke å virke forstyrrende på deres hverdag. Takk for å minne meg på dette Rina.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kjære deg stine...du er da en flott jente..og det er dem sitt problem...da er de ikke noe og ta vare på i det hele tatt..

du er ne av dem som har hjulpet meg..stå på venne ..blås i de som ikke liker deg ' date=' vet det ikke er lett har hatt de problemene selv men det er faktisk de som mister den gleden av og bli kjent med ei flott jente...

 

du er bare herlig...stoooooooor klem.[/quote']

 

Det er mitt liv, mitt problem og mitt ønske om å ikke bli annereldes på det området.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Trenger ikke å minne deg på det Stine' date=' for det gjør du selv hele tiden. Dessverre for deg.

Får håpe du snart får en bedre dag da.[/quote']

 

Det er ikke synd på meg.... ting er som de skal ;)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener vel heller ikke at det er synd på deg... Men tankegangen din minner mye om at du på ett vis syntes det alikevel. Jeg antar du hverken har to hoder, tannløs og trasig med en hale hengende etter deg. Så antar du har dine fine trekk du som oss andre. Du lar deg bare ikke få lov til å se det. Å, da kan sannelig ikke la andre se de heller. Hvis du ser så jævl...ut som du prøver å gi inntrykk av så kan man jo lure på hvorfor du fikk jobb. Etter eller annet var det jo med deg, dom de likte de som ansatte deg. Så kanskje du heller skulle prøve å begynne å se litt på sånne ting, enn å henge deg så opp i at du virker frastøtende på andre. Det er ikke opplest og vedtatt noen sted at store mennesker ergo er stygg. Det med at du ikke har behov for å bli kjent med andre mennesker er jo også en sannhet med modifikasjoner... Du har funnet oss her inne og du chatter tydeligvis. Så det behovet er der. Du treffer mennesker i jobben din, på treninga osv. Så gi de en sjanse til å bli kjent med deg da, å ikke bare fokuser på hvordan du ser ut. For som tidligere skrevet de menneskene er ikke lett å bli kjent med eller like. For de trekker seg jo bare unna alikevel. Hjelp noen ser på meg, enda mere hjelp tenk om noen faktisk skulle like meg... Nei, huff det tar jeg ikke sjansen på...Kjente tanker? Ikke nok med at du dømmer deg selv nedenom og hjem Stine, men du dømmer sannelig menneskene rundt deg også. De som prøver å bli kjent med deg. Ikke bare ute i verden men også her inne. Så er det noen som syntes synd på deg er det nok mye deg selv, selv om du antagelig ikke ser det sånn.

Blir du forbanna og sur for mine ærlige meninger, så er det kjempe flott for da har vi startet en tankeprossess.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener vel heller ikke at det er synd på deg... Men tankegangen din minner mye om at du på ett vis syntes det alikevel. Jeg antar du hverken har to hoder' date=' tannløs og trasig med en hale hengende etter deg. Så antar du har dine fine trekk du som oss andre. Du lar deg bare ikke få lov til å se det. Å, da kan sannelig ikke la andre se de heller. Hvis du ser så jævl...ut som du prøver å gi inntrykk av så kan man jo lure på hvorfor du fikk jobb. Etter eller annet var det jo med deg, dom de likte de som ansatte deg. Så kanskje du heller skulle prøve å begynne å se litt på sånne ting, enn å henge deg så opp i at du virker frastøtende på andre. Det er ikke opplest og vedtatt noen sted at store mennesker ergo er stygg. Det med at du ikke har behov for å bli kjent med andre mennesker er jo også en sannhet med modifikasjoner... Du har funnet oss her inne og du chatter tydeligvis. Så det behovet er der. Du treffer mennesker i jobben din, på treninga osv. Så gi de en sjanse til å bli kjent med deg da, å ikke bare fokuser på hvordan du ser ut. For som tidligere skrevet de menneskene er ikke lett å bli kjent med eller like. For de trekker seg jo bare unna alikevel. Hjelp noen ser på meg, enda mere hjelp tenk om noen faktisk skulle like meg... Nei, huff det tar jeg ikke sjansen på...Kjente tanker? Ikke nok med at du dømmer deg selv nedenom og hjem Stine, men du dømmer sannelig menneskene rundt deg også. De som prøver å bli kjent med deg. Ikke bare ute i verden men også her inne. Så er det noen som syntes synd på deg er det nok mye deg selv, selv om du antagelig ikke ser det sånn.

Blir du forbanna og sur for mine ærlige meninger, så er det kjempe flott for da har vi startet en tankeprossess.

Klem fra Rina:)[/quote']

 

 

Nei er verken sur eller forbanna. Føles ikke som om du snakker om meg dog.

 

Tankene om å være redd for at noen skal se/like meg kjenner meg faktisk ikke igjen i. Folk gjør hva de vil, om de vil kaste bort tiden på å se på/like meg er synd men lite jeg kan gjøre med. Utover det jeg gjør, å prøve å gjøre meg mer anonym, mindre som skiller seg ut.

 

Mener ikke å sabotere alt du sier. Og ja kanskje jeg dømmer de rundt meg men så lenge jeg er som jeg er har de bedre av å bli dømt enn alternativet.

 

Ha en fin dag.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er verken sur eller forbanna. Føles ikke som om du snakker om meg dog.

 

Tankene om å være redd for at noen skal se/like meg kjenner meg faktisk ikke igjen i. Folk gjør hva de vil' date=' om de vil kaste bort tiden på å se på/like meg er synd men lite jeg kan gjøre med. Utover det jeg gjør, å prøve å gjøre meg mer anonym, mindre som skiller seg ut.

 

Mener ikke å sabotere alt du sier. Og ja kanskje jeg dømmer de rundt meg men så lenge jeg er som jeg er har de bedre av å bli dømt enn alternativet.

 

Ha en fin dag.

 

S[/quote']

Mulig det ikke føles som det er deg jeg snakker om, men er sånn jeg oppfatter deg. Men, dette kommer vi aldri til å bli enig i. Så kanskje vi bare legger ballen død, her og nå. Så skal jeg kommentere og oppmuntre når du skriver noe positivt og kommer nok til å la det være når det blir for mye negativt. Er det en grei deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det ikke føles som det er deg jeg snakker om' date=' men er sånn jeg oppfatter deg. Men, dette kommer vi aldri til å bli enig i. Så kanskje vi bare legger ballen død, her og nå. Så skal jeg kommentere og oppmuntre når du skriver noe positivt og kommer nok til å la det være når det blir for mye negativt. Er det en grei deal?[/quote']

 

Grei deal.

 

Har vært koselig å høre fra deg ;) Forventer ikke at det kommer til å bli mer av det, beklager.

 

Håper ingen føler de må skrive noe her, da er poenget litt borte.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine:)

Blir nok ikke å slutte med å skrive inne på tråden din. Men blir å kommentere mere på de positive innleggene dine, enn de negative. For når det ikke "nytter" å omvende deg på mere positive tanker, så lar jeg det heller være...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...