Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Dette har vært en treg uke. VÆrt så slapp i kroppen og mye småvondt i hodet så det har ikke blitt trening siden tirsdag. Tror det har vært lurt å la kroppen hvile. Tok ingen sjanser på å bli helt på felgen. Bryter tross alt ned kroppen når vi trener, det er under hvile mellom treningene den bygger seg opp til bli sterkere. :)

Og som om ikke det var nok så kom mensen på besøk så kroppen er tung og full av vann, men det retter seg heldigvis siden. Har ikke store forhåpninger angående veiingen imorgen og regner med at jeg har gått opp, men det er ikke så rart og jeg får ta med godt mot om så skjer:)

 

Håper på en bedre uke den uken som kommer. skal ihvertfall få gått tur om jeg ikke kan få tatt meg ut på treningssenteret:) Håper på en runde i solarium og uka som kommer.

 

god uke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også Salia! går med den hodepinen som mange går med for tiden. Skal prøve meg en liten tur ut i dag. Gå en rolig tur med vogna er tross alt bedre enn ingenting!

 

Vel vel det ble en oppgang på 300 gram og det er jammen ikke verst med tanke på mensen som regjerer! Er fornøyd med det. Har minket 1 cm rundt magen og det er jeg superfornøyd med!! :)

 

HAr til nå gått ned 4.1kg og 10.5 cm siden jeg startet på vektklubben. Siden fødselen for fire måneder siden har jeg gått ned 4.1kg og 13.5cm! er på god vei til å komme ned der jeg var før jeg ble gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også Salia! går med den hodepinen som mange går med for tiden. Skal prøve meg en liten tur ut i dag. Gå en rolig tur med vogna er tross alt bedre enn ingenting!

 

Vel vel det ble en oppgang på 300 gram og det er jammen ikke verst med tanke på mensen som regjerer! Er fornøyd med det. Har minket 1 cm rundt magen og det er jeg superfornøyd med!! :)

 

HAr til nå gått ned 4.1kg og 10.5 cm siden jeg startet på vektklubben. Siden fødselen for fire måneder siden har jeg gått ned 4.1kg og 13.5cm! er på god vei til å komme ned der jeg var før jeg ble gravid:)

Så flott!! Gratulerer så masse :)

 

Det er så deilig når magen forsvinner og man føler at man begynner å "få igjen kroppen sin" etter graviditet og fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Gratulerer så masse :)

 

Det er så deilig når magen forsvinner og man føler at man begynner å "få igjen kroppen sin" etter graviditet og fødsel!

 

Veldig deilig å få igjen kroppen sin ja. Pakket ned alle mammaklærne forrige helg så nå er det bare å satse på at mine gamle klær sitter mer komfortabelt etterhvert:) Deilig å slippe mammatøyet selvom det er veldig behagelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye trening i dag men skal på lunsj til ei venninne og har tenkt å gå frem og tilbake. Det er ca 2km en vei så jeg regner med at det blir 1-2 trimpoeng likevel. Går jo med vogn og det gjør at pulsen øker raskere enn om jeg går uten vogn. Tar på pulsklokke når jeg går så blir det riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at alle monner drar! Også er det bra siden kroppen ikke helt funker som den skal at jeg faktisk fikk gått liten uten å bli utslitt :)

 

lillegutt har fått grøt ikveld også. FIkk nok melk til at han ikke var supersulten så fikk han en liten skål grøt og spiste som bare det uten protester:D Det går rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters! Du skal se han blir en grøt-reser snart!! :)

 

Etter bryllupet til sommeren blir all prevensjon kastet her i huset også har vi bestemt oss for. Gubben vil gjerne at vi skal være gift før vi begynner å planlegge familie han da. Litt gammeldagse verdier som jeg igrunnen setter pris på. Hadde det ikke vært for at eggstokkene hyler og den biologiske klokka tikker ubønnhørlig mot "alt-for-gammel" hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters! Du skal se han blir en grøt-reser snart!! :)

 

Etter bryllupet til sommeren blir all prevensjon kastet her i huset også har vi bestemt oss for. Gubben vil gjerne at vi skal være gift før vi begynner å planlegge familie han da. Litt gammeldagse verdier som jeg igrunnen setter pris på. Hadde det ikke vært for at eggstokkene hyler og den biologiske klokka tikker ubønnhørlig mot "alt-for-gammel" hehe.

 

vi var og gift før vi fikk barn. Det er en gammeldags greie som vi og setter pris på:) Trygge rammer på en annen måte liksom. Så moro med bryllup da? Jeg skal selge brudekjolen min hvis du er interessert:) Du finner den på http://www.vintevoll.net Den kostet 13000 ny og jeg selger den for 5000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig kjole, men ikke hva jeg kunne tenkt meg til vårt bryllup. Hadde vi skullet gifte oss i kirken, ville jeg nok hoppet på sjansen med en gang, men vi skal gifte oss i Sandvika Rådhus, så jeg er ute etter noe litt mindre brudekjole-aktig :)

Skal ta med meg mor og svigerinne litt nærmere sommeren og se om vi finner noe som er pent, men ikke en klassisk brudekjole. Det blir en prøvelse for meg siden jeg er så glad i de tradisjonelle kjolene, men føler det liksom ikke passer i den litt enkle rammen vi har valgt: Bryllup i rådhuset og stående buffet hos mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig kjole' date=' men ikke hva jeg kunne tenkt meg til vårt bryllup. Hadde vi skullet gifte oss i kirken, ville jeg nok hoppet på sjansen med en gang, men vi skal gifte oss i Sandvika Rådhus, så jeg er ute etter noe litt mindre brudekjole-aktig :)

Skal ta med meg mor og svigerinne litt nærmere sommeren og se om vi finner noe som er pent, men ikke en klassisk brudekjole. Det blir en prøvelse for meg siden jeg er så glad i de tradisjonelle kjolene, men føler det liksom ikke passer i den litt enkle rammen vi har valgt: Bryllup i rådhuset og stående buffet hos mine foreldre.[/quote']

 

Det finnes mange tradisjonelle kjoler som passer i rådhuset. Ikke alle er like brudekjoleaktig:) Du finner nok helt sikkert noe du vil ha! Brudesalongene har og ofte et utvalg av selskapskjoler.

Det er spennende med bryllup. Nyt planleggingen og det hele for plutselig er dagen over og man skjønner ikke helt hva som har skjedd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag med nye muligheter. Blir nok ikke noe trening men skal være mye flinkere med maten idag enn i går:) Det skal strengt tatt ikke så mye til... kremt....

Skal på kafe med barseljentene og i ettermiddag skal jeg mannen min og lillegutt på besøk til min gamle bestemor. Det var en stor glede å få bli oldemor. nå er hun syk og jeg tror ikke hun overlever 2008. Damen er 89år og det er anseelig alder. :)

 

Ha en god dag alle sammen med trening og god sunn mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag med nye muligheter. Blir nok ikke noe trening men skal være mye flinkere med maten idag enn i går:) Det skal strengt tatt ikke så mye til... kremt....

Skal på kafe med barseljentene og i ettermiddag skal jeg mannen min og lillegutt på besøk til min gamle bestemor. Det var en stor glede å få bli oldemor. nå er hun syk og jeg tror ikke hun overlever 2008. Damen er 89år og det er anseelig alder. :)

 

Ha en god dag alle sammen med trening og god sunn mat:)

Det er bare å riste av seg sprekken fra i går og starte på ny frisk i dag! Det går så bra så!

 

Å bli oldemor er nok sikkert stas vet du! En ny baby å skryte av til naboene og venninnene!! Som du sier så er 89 år en anseelig alder, og man får være svært fornøyd hvis man får beholde sine besteforeldre så lenge. Ingen av mine besteforeldre nådde den alderen. Eldste var farmor som nesten ble 86.

 

Hehe. Jeg husker godt hva hun sa da hun skulle bli oldemor for første gang:

"At jeg blir oldemor er bare naturlig. Jeg er gammel, og det er livets gang, men jeg har en SØNN som skal bli bestefar, og DET kjennes rart!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å riste av seg sprekken fra i går og starte på ny frisk i dag! Det går så bra så!

 

Å bli oldemor er nok sikkert stas vet du! En ny baby å skryte av til naboene og venninnene!! Som du sier så er 89 år en anseelig alder' date=' og man får være svært fornøyd hvis man får beholde sine besteforeldre så lenge. Ingen av mine besteforeldre nådde den alderen. Eldste var farmor som nesten ble 86.

 

Hehe. Jeg husker godt hva hun sa da hun skulle bli oldemor for første gang:

"At jeg blir oldemor er bare naturlig. Jeg er gammel, og det er livets gang, men jeg har en SØNN som skal bli bestefar, og DET kjennes rart!" :)[/quote']

 

Sprekken er ristet av den:) Følte meg nesten dårlig i kroppen når jeg våknet i dag så det blir leeeeeenge til neste gang. :) på lørdag blir det fruktsalat og vaniljekesam! Det er kjempegodt og stiller det verste suget. avsluttet dagen i går med en hjemmelaget smoothie så det sluttet ikke så aller verst :)

 

 

Hvordan gikk det på hundekurset i dag? Det var i dag var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke på hundekurs i dag. Vi har snakket om det hjemme og kommet frem til at vi bytter kurs. Det koster oss en del penger, men det er det beste for Bella. Hun blir bare stressa av å gå der og jeg føler ikke vi får mye ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ned 1.8 på meg!! fikk nesten sjokk da jeg så tallet på vekta... :)

Ellers så ble det 2.8 trimpoeng i dag. orket ikke på treningssenteret så det ble vel en times tur med vogna i stede.

Jeg har nådd begge målene mine angående påsken: 72kg (vekt i dag 71.5) og ut av mammaklærne. De ble pakket ned for to uker siden :) I tillegg har jeg gått ned 12cm siden oppstarten her inne og 17cm side fødselen.

 

Da er neste mål 68kg til pinse. håper jeg tar noen cm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ned 1.8 på meg!! fikk nesten sjokk da jeg så tallet på vekta... :)

Ellers så ble det 2.8 trimpoeng i dag. orket ikke på treningssenteret så det ble vel en times tur med vogna i stede.

Jeg har nådd begge målene mine angående påsken: 72kg (vekt i dag 71.5) og ut av mammaklærne. De ble pakket ned for to uker siden :) I tillegg har jeg gått ned 12cm siden oppstarten her inne og 17cm side fødselen.

 

Da er neste mål 68kg til pinse. håper jeg tar noen cm også.

O Jubel og Glede!! GRATTIS!!!! :) *svinger pon-pons og danser*

 

Så inderlig deilig å nå målene sine med god margin!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Jubel og Glede!! GRATTIS!!!! :) *svinger pon-pons og danser*

 

Så inderlig deilig å nå målene sine med god margin!! :)

 

Ser det for meg:) utrolig deilig! men det er nå det bruker å stoppe litt opp for meg så nå må jeg bare holde motivasjonen opp så når jeg kanskje pinsemålet og. målet for sommeren er 65kg så får vi se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...