Gå til innhold

Da er vi på an igjen...


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Gjest Linduskarmen

gratulerer ainae! må være utrolig gøy både for mor og datter...

 

ned 1,4 kg :(

men har nok gått opp litt siden sist jeg var på vekta

så målet på 6 kg må jeg nå.. ( 4,6 kg igjen...)

 

 

ha en fin mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Her var det mye spennende å lese siden sist! Gratulerer med datterens finaleplass, ainae! Så gøy!

 

Det har blitt nedgang her inne - kjempebra! Jeg er standby. 71,5 kilo - fortsatt et stykke igjen til målet. Hodet er svart, og det er tungt å tenke sunne alternativer. Men jeg skal klare det! Må bare sette litt på pause akkurat nå. Men jeg kommer tilbake!

 

Stå på alle sammen! Lykke til!

 

Stor juhuuu-klem! :D

 

p.s. Gladnyhet: Jeg har reaktivisert medlemsskapet mitt på trenignssenteret... PUh! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda, utrolig nedgang. Gratulerer så gøy.

 

Jeg rapporterer til onsdag, skal se om det er like stor forskjell denne uken som forje. Da var det nemlig 700 g forskjell fra mandag til onsdag, ganske mye syns jeg.

 

Juhuuu, har hatt de svarte dagene, kommer deg fort ut av dem.

Stå på.

 

F.N. Er utrolig gøy, kommer jo på tv alt neste mandag, kvartfinale, uka etter er det semifinale så her er det spenning i huset. :(

 

Ha en fortsatt fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Det var moro Ainae!

 

Her er det stillstans denne uka, men håper det har noe å gjøre med at jeg har uka mi...

 

Hvordan går det med dere andre? Og Linda, ble det 15tp? Da har du ihvertfall vært veldig aktiv!

 

HA en flott uke, snakkes om litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Så ikke neste side før nå jeg.. *ler av meg selv..*

 

Supert Linda, den nedgangen fortjente du! Keep on the good work, så kommer du nok i mål!

 

Så flott at du har aktivert medlemskapet ditt igjen Juhuu! Håper det gir deg inspirasjon og pågangsmot igjen!

Ikke no alreight med de dagene hvor man ikke ser no lys i tunnelen.. Men det er der, om ikke så svakt at man omtrent ikke kan se det. Så krysser fingerne for at du straks er tilbake med ny giv Juhuu! :(

 

En så lenge får dere alle ha en sunn og aktiv tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

3 mnd til sommeren...( 2 hvis juni er sommer..)

Dette går rasende fort..

 

håper du kommer deg fort juhuuu, slike perioder er kjiipe- men helt naturlig for alle. Men det går over og da kommer du sterkere tilbake.

 

jeg har fått 1,9 tp på morgenkvisten- step og litt styrke på mage og armer..

lagt meg en plan på armhevinger og sit-ups.. hver dag

ungene har sterkere armer enn meg snart, så jeg må prøve å øke muskelmassen ..hehe *nå lo jeg godt.. * hehe

 

ha en fin start på april :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Da er det onsdag allerede.. Ukene flyr ja.. Oii, ikke lenger til sommer'n Linda.. Føler det er mye lenger, men bare regnet gir seg nå så er det full vår her igjen! Gleder meg!

 

Hittil blitt 4,5tp denne uka. Og skal runde 10! Så planen er styrketrening imorgen tidlig, før jeg gyver løs på lekser og lesing.. Bare noen uker til før eksamens lesingen begynner.. Spent, men litt gruing til det også.. Men gleder meg masse til å bli ferdig snart!

 

Håper du snrt er tilbake Juhuu, og da sterkere enn noen gang før:p

 

Ha en fin vår (snrt håper jeg) alle sammen! Snakkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Her var det 100 g i nedgang siden forje mandag.

Nedganen onsdagen var nok basert på omgansyken som vare i 24 timer "snufs"

 

Men det var ned. Er nå frisk, må trene kroppen opp igjen siden den kun har fått gåturer siden begynelsen av februar. Ha vært lenge hanglete altså, håper at jeg har hatt alt som skulle ha vært for hele året.

 

Stå på jenter, våren kommer. Har nemlig bestilt den "he he he";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Herlig!

Ble en times tid ute i frisk luft i dag, før jobb. Deilig! Merker at våren nærmer seg, deilig tempratur begyner det å bli og..

 

Flott med nedgang Ainae, ned er ned. Lite eller mye, uansett så er set rette veien! Håper på noe positivt til mandag jeg da.. Nå får det snart gå rette veien igjen..

 

Ha en fin og aktiv helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

ferdig å vaske hus,

har trent 45 min styrke..

Dagen blir topp!!

 

No Skal jeg ha meg en deilig laang dusj før ungene kommer hjem ( de er på shopping med besteforeldrene..)

 

 

God Helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på den lengste gå turen på lenge, hele 2 timer og 20 minutter. Helt herlig ute, så da må en benytte sjansen altså.

 

Nedgang er nedgang helt riktig umulius, spennende nå for det virker som kroppen har hatt godt av lite trim. Noen klær har blitt store, så jeg har nok trimmet for mye og spist litt for lite. Mens nå er jeg på riktig vei i kostholdet igjen.

Tror ikke det er lurt å ligge på under 1400-1600 når en har 1-2 trimpoeng om dagen . I dag ble det jo 5, totalt denne uken kommer jeg opp i 25 tror jeg, så da har jeg vært flink hele uka.

 

Men det blir mye de neste ukene, så jeg håper jeg får gått turer alikavel.

 

Ha en flott helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

stillstans, men har en del "støle" muskler etter styrketrening

så håper det er det som gjør det

happe 8 tp, så det er godkjent :)

satser på 10 denne uken og 1750 kcal pr dag

 

Spiser ingers havrebrød for tiden og magen fungerer veldig bra..

 

 

i dag er minsta syk (!), litt forkjøla bare men forfeldelig nysing og snørr som fyker rundt....

Så jeg skal snike meg til 45 min styrke no når elste drar på skolen..

-bra start på uka :)

 

ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Stillestans her hos meg i dag, helt utrolig. Men jeg tror det er fordi jeg spiser nok og at kroppen venner seg til det. Ingen ting er bedre.

 

Er 2 kg unna første delmål, det er jo ikke dårlig. Har gått ned 2,7 kg siden januar.

Hadde en kg mer ned, men den har sneket seg på mens jeg har vært syk.... ikke trent.

 

Men satser fortsatt friskt.

 

Husk å se på Frøken Norge i dag kl 19.30 på tv norge, der er datteren min... må ta opp jeg da, er på jobb sukk... søt jente fra lørenskog, mørkt hår :) :)

 

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Da har vekta talt, ned 0,4kg :) Og 1 cm... Kjempe fornøyd!

 

Skal avgårde på trening nå, og så på skolen. Men dagen er planlagt matmessig.. Så håper det går bra!

 

Stillstans er bedre enn oppgang jenter! Høres deilig ut med en sånn start på dagen Linda!

Ha en flott mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Ble 2,4tp på meg i dag. Men rundt 2000kalorier.. Så litt for mye.. Men men...

 

Fått med meg både farmen og frøken norge i dag! Spennende altså! Moro å se datter'n din Ainae. Tror du du kunne hørt hvor de bikiniene de hadde på seg var fra..

Synes den hvite og rosa var så fin;)

 

Håper dere også har hatt en aktiv og sunn start på uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

fikk 2,3 tp i går og ett inntak på 1780 kcal...

 

Er hjemme i dag også, så i dag blir det step'en...

 

Vi holder på å lage bad i kjelleren- så jeg får liksom ikke prioritert turgåing på kvelstid...

men ser jeg det på en annen måte så er alle turveiene mine fri for snø når jeg kommer meg ut, og da er det grusveier og da blir ryggen også glad... :)

 

 

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida flyr avgårde, synd ikke kiloene gjør det samme... Men jobber nå med det da! 2,2 tp på meg i dag! Så er godt fornøyd med det! Selv om matinntaket har vært litt høyere enn det burde alle dagene denne uka igrunn..

 

Nå nærmer det seg eksamenslesing for min del.. Begynner å stresse litt om dagen, men skal prøve å holde fokus. Og ihvertfall få trent uansett hvor mye lesing det blir!

 

Ha en fin uke alle sammen! Håper det blir litt mer liv her snart.. :)

Savner deres ord om dagene som går, både de gode og dårlige. Om små ting i hverdagen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

men jobber hardt håper jeg...

 

jeg er akk ferdig med dagens rask gange...

og så skal jeg på hotell i kveld... uten unger!!!:)

 

og jeg skal kose meg glugg ihjel!!!!

 

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og uka er straks over... Og klart for veiing imorgen;)

*spent*

 

Ble 10,7tp på meg denne uka, men så som så med maten.. Så er grugleder meg til imorgen.. Håper på nedgang!

 

Håper det blir en flott uke for hele gjengen! Og at vekta peker nedover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jett om jeg har kost meg :):)

(og vanvittig med kcal for mye!!)

 

Det ble 9,1 tp denne uken men det hjelper lite mot det inntaket jeg hadde fra lør- søn....

med det var innmari koselig og ville ikke forandret på det.

 

får se om jeg stiger på vekten i morgen ,men tror nok jeg venter til neste mandag...

 

 

håper på en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...