Gå til innhold

Da er vi på an igjen...


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Gjest Linduskarmen

hmm blir bare så misunnelig da, umulius! Vi hadde også det nydelige været i går- satt ute å sola oss, drakk kaffe og spiste appelsin. Det var skikkelig vår, Og i dag SNØR det!!!! blåser og er skikkelig surt.

 

Var ute å gikk rundt vatne, en rask tur på 35 min- og du store mi tid kor kalt det var. fysja fy!!

 

håper på bedre påskevær så vi får være ute å kose oss, jeg har fylt opp fryseren i dag så jeg er klar til å være ute

bakte ingers havrebrød.. nam nam de var god!

så blei det eplemuffins, og sjokolademuffins.

og ambulansepizza ( grove muffins greie med løk og soltørka tomat- nydelig som mellommåltid)

 

Så no er det bare sola som mangler :)

 

koz dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar
hmm blir bare så misunnelig da' date=' umulius! Vi hadde også det nydelige været i går- satt ute å sola oss, drakk kaffe og spiste appelsin. Det var skikkelig vår, Og i dag SNØR det!!!! blåser og er skikkelig surt.

 

Var ute å gikk rundt vatne, en rask tur på 35 min- og du store mi tid kor kalt det var. fysja fy!!

 

håper på bedre påskevær så vi får være ute å kose oss, jeg har fylt opp fryseren i dag så jeg er klar til å være ute

bakte ingers havrebrød.. nam nam de var god!

så blei det eplemuffins, og sjokolademuffins.

og ambulansepizza ( grove muffins greie med løk og soltørka tomat- nydelig som mellommåltid)

 

Så no er det bare sola som mangler :)

 

koz dere[/quote']

 

Har du oppskriften på ambulansepizza? hørtes NAM ut!! Enn havrebrødene? (har laget inger rugbrød før, så havrebrødene er sikkert gode de og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Kjelig med snø igjen da Linda.. Nå som dere var så klare for flott og vårlig påskevær. Men kanksje du får brukt skiene dine.. :)

 

Hoppet på vekta i dag, 67blank, så det går ihvertfall rette veien igjen.. SElv om det ikke ble mer enn 7,8tp forrige uke.. Men håper å få til noe mer denne uka. Selv om forkjølelsen ikke er helt borte ennå.. Kjedelig å ikke være 100% frisk altså!

 

Fortsatt god påske til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

10-15 cm snø i natt!!

ble 1,4 tp på snømåking :)

 

ski ja, dei hadde jeg fortrengt.. hehe

Har ikke vært på vekta, tar det etter påske tenker jeg. fikk 5.8 tp forrige uke, og det syns jeg var kjempebra ( fra onsdag- søndag)

Satser på litt mer denne uka, litt trett av med. men jeg tror jeg er frisk..

 

ambulanse pizza ja... dei er kjempe gode

De lagde de på det tv prog. "du blir hva du spiser" til ett par som kjørte ambulanse... lette å ta med seg isetde for junk food

 

havre brødene også nyyydelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

deig: 4 dl grovbakstmel

2 ts bakepulver

1 ts salt

2 stk egg

2 dl biola naturell el kulturmelk

1 ss olje

 

fyll: 1 stk hakka løk

1 ss olje

100 g ost i terninger

12 stk soltørka tomat

 

*rør deigen sammen

*ha i fyllet

*tillsett biola til "passe" konsistens

 

stek i muffins former 20-30 min på 200 g varmluft

ypperlig til frysing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

1 kg sammalt hvete fin

0,5 kg sammalt hvete grov

200 g havregryn

150 g linfrø

150 g hele hvetekorn

1 l kruskakli

2 ts salt

50 g gjær

2,3 l vann

 

* samme fremgangsmåte som på rugbrødene.

av denne oppskriften fikk jeg tre store brød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det gode oppskrifter :)

 

Var på vekta i dag, ned 0,2 kg cm i livet som forje mandag.

 

Nå er det snart påske, noen få fridager. Jobber nemlig hele påskaften snufs..

 

Men en annen gledelig nyhet, datteren min er fortsatt med i frøken norge, nå er det kun 20 stykker igjen av ca 2200 jenter utrolig spennende.

 

Ha en herlig uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Så flink du er Ainae, kryper nedover hver uke omtrent:) Og så flott at jentaa di fortsatt er med, moro!!

 

Hei Rakri! Hyggelig med nye her inne! Og så flink du har vært! Lest litt rundt, og du har jo virkelig fått det til;) Masse lykke til videre, og kos meg masse med tvillingene dine!

 

I dag er min siste dag før det er fri i noen dager.. Jøbber påske aften da, men bare noen timer.. Så i dag skal jeg lese litt, og avgårde på trening! Skal bli deilig;)

 

Ønsker dere en fortsatt fin påske alle sammen, og spis masse appelsiner når dere er ute på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

no har jeg vondt i armene...eller musklene etter all denne snømåkingen...

1,9 tp i dag..

og det snør enda :)

syns igrunn det er bra nå..

 

syns dere er utrolig flinke alle sammen

holder fokus og går ned selv om det er påske..

det er godt jobba det!!!

 

fikk litt inspirasjon av slankekrigen på tvn...

er ikke akkurat fan av prog, men imonerende kor sterke de er som klarer å følge prog..

det er jo ikke akkurar "kose" trening de driv med...

 

god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

DA er det vinter påske her også.. Snøen har lavet ned siden i går kveld.. Så her blir det nok noen tp etterhvert..

 

Håper dere har en fin påske! Vi snakkes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat bakt og smakt ambulansemuffinsene. De var gode... Sikkert perfekt som turmat også! Idag har jeg vært på 3T og trenet styrke - og svømte 2000 meter på onsdag :-D Kjempefornøyd. Hvis jeg trener som planlagt i morgen og søndag blir det 15 trimpoeng! Håper at ekstra trim "opphever" litt ekstra godis og vin.. Har som mål å stå stille denne uka, og så fortsette som før fra mandag.. Ingen stor frotsing, men blir litt ekstra likevel. God påske til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

av påskeferien... og det skal bli godt å begynne på jobb igjen :)

rutine -rutine -rutine

 

men skal no se til å få nytt disse to siste dagene også da

blir nok en tur ut i snøen med ungene..

 

og en god middag etterpå.. hjortestek i dag...mmm..

 

 

nyt siste del av påsken

-og ladd bateriene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det mandag og 2 påskedag.

 

Jeg har ikke målt og veid i dag, tar det til Onsdag. Lurer litt på om jeg skal begynne å veie meg på onsdager, veier mindre da enn på mandag.

Sånn som i forje uke var det jo 700 g forskjell...mmmmmmm vi får se hva jeg gjør.

 

Er det noen som tror de har gått opp i påsken?

Jeg tror jeg har gjort det :)

Har gått tur nå på 1 1/2 time det var deilig, merker at en må gå mere.

Men nå har jeg hanglet i mange uker, så da har det blitt så som så med trim.

 

Endelig nå kjenner jeg at kroppen er på vei tilbake til det gode gamle.

Strammes opp skal det gjøres her da :)

 

Ha en fin mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Så fort det har gåt, og så lite ekstra trim jeg har fått.. Ihvertfall iforhold til mulighetene for det.. :)

Ikke vært på vekta i dag gitt, vet det har vært mye fristelser som har kommet rett inn i min munn.. Så da tar jeg det imorgen, og starter på ny frisk!

 

Fra nå av skal det gå fremover, og ned med vekta! Og motivasjonen er sterkt tilbake. Så fra nå av skal dagene planlegges og det aller viktigste, planen skal følges!

 

Ha en fin 2.påskedag! Vi snakkes imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

og den har vært helt nydelig..

5,7 tp bare i dag : snømåking og 1,5 t gåtur :)

så denne uken bør jeg vell komme godt ut med tp..

 

det blir en tøff dag i morgen, har jo ikke vært på jobb på 4 uker- og er jo litt tøft å omstille seg etter ferie også, MEN jeg er frisk og håper det holder seg slik en stund..

 

så nå er det jo bareå holde seg til planen frem til sommerferien som starter 4.juli for min del...

det bør vell gå det..

 

lykke til mot sommeren jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en flott påske.. :-)

Dårlig følelse ang vekt (var ikke på den idag), men har igrunnen ikke skeiet ut alt for mye.. Litt ekstra sjokolade og vin, men byttet det ut med andre kalorier, og sånn sett havnet på riktig antall (utenom en dag, da jeg gikk ca 500 over ). Har ellers fått bra med trim, og vært på lange turer utenom en innedag da tvillingene ikke var helt i form..

 

Får se da, når jeg våger meg på hehehe. spent på både det, og på hvordan det har gått med dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Det snør ennå.. Og det er ikke måket, så det snart på tide å komme seg ut til bussen..

Var på vekta og, og det ble opp 0,6kg. Kjedelig, men fortjent! Ike vært veldig bevist på det totale inntaket...

 

Satser på dagen blir bedre etterhvert! En positiv ting er at mitt 7.trimtre er fult i dag!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

dag :) Blå himmel og sol!!

Og jeg har fri...

 

Så det blir kaffe vann frukt og solbriller ute i solveggen no på formiddag, også prøve på en skikkelig gåtur senere...

 

Litt godt å begynne på jobb i går: rutine er viktig for meg. Det går så fullstendig galt når det er mer enn 4 dager fri..

Så nå er det bare å bite tenna sammen og satse på nedgång på rundt 6 kg til 7.juli ( avreise 8.juli ).. det MÅ jeg klare!

 

 

nyt dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overasket ble jeg. Siden forje mandag har jeg gått ned 500g men opp 200 siden onsdag så da må en jo si seg fornøyd.

 

Derimot midjemålet har økt, men det er jo av natrulige årsaker når en ikke trener, synker sammen til slutt... :)

 

Hadde de planer i går og i dag for gå tur, måtte skyte hvit pil etter dem da jeg fikk magetrøbbel.

Men nå kjennes det ut som alt er på bedringens vei.

 

Ha en flott uke.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Så fint Ainae!

Men man merker fort at man ikke trener ja.. I overkant av en uke siden jeg trente nå, sånn bortsett fra gåturer.. Og merker det.. Men skal avgårde om en times tid, før det er skolearbeid igjen..:)

 

Uka har gått fort, men så var den jo litt kortere i utgangspunktet...

 

Hvordan går det med dere andre da? Klare igjen etter påsken..?

 

Snakkes:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

God morgen!

Da er det fredag, og snart er denne uka over også.. Foreløpig har jeg holdt meg ca der jeg skal, så hvis det holder seg i helga også, så håper jeg på synlige resultater på mandag..

 

Håper dere har hatt en fin og aktiv uke:) Stå på videre, og ikke gi dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

og det er jo godt etter en lang arb uke... hehe

 

og uken har gått utrolig greit

har fått gått masse turer og spist regelmessig. Vet ikke om jeg har spist nok, men hver 3t og jeg har ikke vært sulten..

håper det holder.

 

veldig spent til mandag, jeg snik veide meg tirsdag og det var ikke bra :(

så her må det sankast tp i stor stil...

 

en lang tur i dag og en i morgen så blir det rundt 15 tp..

og da er innsatsen bra iallefall

 

håper dere får en god helg med nydelig turvær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...