Gå til innhold

Da er vi på an igjen...


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Hei å hå.

 

Ja her har det vært stille... er det noen som har fått vår og tilbringer tiden ute?

 

Ser lyst ut her, hadde en herlig dag i dag. Håper det blir slikt som det er meldt nemlig bedre og bedre vær.

 

Nedgang på 1.3 kg fra forje uke, utrolig bra. Meget fornøyd om jeg kan si det selv he he..

 

Tp er opp og ned hver dag, noen ganger 1-2 andre 4-5 på en dag.

 

Mye som skjer her, frøkna mi er jo med i finalen i frøken norge så her er det fokus på det.

Finalen skal jeg da se live, så kjole må vaskes. ;)

 

Ellers håper jeg det er liv i dere alle.

 

Godt gjort Linda, flink til å samle tp.

 

Ha en fin uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Her er våren kommet altså!

Herlig å børste støv av vår klær og jogge sko! ;)

 

Mandagens veiing var ikke like flott, oppgang til 67,7.. Opp 500g.. Så det var litt kjipt. Men er i full gang med daglig registreing igjen.

Og sanker tp hver dag! Hittil har det blitt 6. Så er fornøyd med ukas innsats så langt!

 

Så flink du er Linda, tp er bra! Og du sanker de med stor stil!

Og hei igjen Ainae, så flott at datter'n din fortsatt er med! Blir spennende med finale da! Og gratulerer så mye med flott nedgang!!

 

Ikke lenge til bunaden skal frem heller, konfirmasjon neste helg og så 17.mai!

prøvde den for ikke lenge siden, og da var den blitt litt stor.. Så har fått sydd den inn litt i hver side:)

 

Men får komme meg igang med lesingen, ikke helt fri ennå..

Snakkes om litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herlig sol ute i dag og! Og er meldt like bra hele helgen. Så dette sakl nytes! ;) Ennå en god grunn til å være ute og bevege seg.

 

Ikke helt ferdig på skolen ennå, men om noen timer skal jeg gå meg en tur i solskinnet! Gleder meg allerede.

 

Håper dere andre og har det flotte været som er her!

Ønsker alle en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

helg og ett vanvittig fint vær!!

 

Og ja det er blitt vår her også, og det er kjempedeilig. Også er vi snart ferdigmed badet ( lager til bad nr 2 i kjelleren..), og da blir det flere muligheter til trim. Om jeg ikke er så nyttig på badet, må jeg nok holde 3 åringen i aktivitet...

 

i dag skal jeg rake plen.. det er jo tp

også har jeg en fin rute på 55 min som er midt i blinken.. og no er det lyst til etter 21.30 også, så no er det bare å komme seg ut..

 

 

god helg alle sammen...umulius og ainae iallefall- er ikke så mange andre her for tiden.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Linda!

 

Her skinner sola i dag og, så har fått med en halv times rask gange.. Og skal ut og sykle om noen timer.. Men først står hagen for tur.. Gjøre det litt fint, før det skal plantes litt i mai:)

 

HA en flott søndag! *ut og nyte sola*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ikke stort.. Opp 0,5kg siden mandag.. Oppgang igjen.. Kjedleig! Håper det snart går rette veien igjen... Og at det kanksje er lørdag og søndagens utskeiielser som har satt et kortvarig spor...

 

Hvordan har uka deres startet da?

 

Ha en fin dag så lenge, i sola! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

2,1 tp i dag.

 

totalt 8,1 forrige uke, og ned 0,8 kg ( enda litt igjen etter den ene overnatting på hotell...)

men inn 4 cm på den "øverste" magen og 1 cm på bryst..og 1 cm på lår ;)

 

må prøve å komme meg opp mot 10 tp denne uken også-

tøft med det må gå!!

 

jeg har klart å mistet skritt telleren min... snufs! får jo så innmari lyst å bruke den når jeg ikke finner den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du et flink altså!! Stå på videre!

 

Dagen i dag har gått bra, og ble avslutte med en gåtur som ga 1,4tp. Og holder været seg til imorgen skal jeg sykle meg en lang tur!

 

Natta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Her var det oppgang.

Men har ikke vært flink den siste uken, kan ikke vente annet når finalen i frøken norge var søndag men på tv mandag. Mange nerver og bursdags feiring;)

 

Men nå er jeg i gang igjen, fått litt for allergien og litt vitamin i baken - injeksjon så kommer nok formen tilbake igjen.

 

Ha en flott kveld og uke.

 

Ps. Datteren min vant ikke men kom jo langt da. Masse nye og fine erfaringer da med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det torsdag, og uka er halvveis.. Tia flyr, og eksamnene nærmer seg.. Så nå er det lesning, lesing og atter lesing som står på dagsplanen..

Mens kal prøve å skvise inn litt trening innimellom;)

 

Ainae, snart er du tilbake i gode vaner igjen. Moro at datter'n din kom så langt da. Og er jo som du sier en erfaring å ha med seg..

 

Men får lese litt jeg.. Før jeg skal en tur på trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig! Så sitter i sola og leser..

 

Hvordan går det med trimpoeng sankingen?

Jeg har hittil i dag fått1,6tp. Og satser på å få litt til, soden jeg skal sykle til jobb i ettermiddag.. ;) Har litt å ta igjen for de siste dagene..

 

HA en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

tiden flyr avgårde no ...

 

vår i luften og det er jo kjempebra- har vært ute stortsett hele uken, og da blir det lite data tid...

 

er akk kommet fra "fjell" tur sammen med elsta- skal si ho pesa mora opp bratta!!! :) blei 4,3 tp av det :)

 

det er kjempeartig å ha med seg ho på tur, ho holder et bra tempo så det er ikke noe prob. jeg kunna ikke gått fortere om jeg gikk alene i dag..

 

fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

3,3 tp i dag og 9,9 totalt denne uken

OG nytt trimtre!!!! :):)

 

da er det bare å nyte våren :)

 

satser på 10 tp neste uke også

har bare to arb dager så muligheten er der, blir nok noen turer der jeg kan ta minsta i vogn ( ho er verdens lateste!! går ikke en meter .. hehe..)

 

håper på fin veiing i morga, har en god følelse...tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Linda.

Har vært i konfirmasjon i dag jeg .. Så ble nok mer enn det burde. Mne sånn er det innimellom. Mne gikk meg en tur i stad. Så denne uka endte på 7,7tp. Ikke det beste, men absolut bedre enn ingenting!

 

Spent på imorgen! Titter innom igjen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ned i dag, men bare 100gram.. Og er likevel over de jeg var ved nyttår.. Grøss og gru..

Men dagen i dag har gått bra, holdt meg til mine 1600kcal, som ble ganske sunne.. Og en rask gåtur resulterte i 1,1tp. Fornøyd med innsatsen med tanke på at det er eksamenslesing om dagen.. Men kan ikke la det stå i veien for en sunn og aktiv hverdag!

 

Hvordan gikk det på vekta i dag Linda?

Og dere andre da? Hvordan går det med dere?

 

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jeg er fornøyd... ikke ned mer enn 0,2..

men inn 3 cm på magen :)

 

ingen tp i går.. ingen i dag.. :)

er ganske sliten om dagene, men har heldigvis fri no til mandag..

så i morgentidlig starter jeg med styrke forran tv, og satser på en god tur på kvelden...

 

Og nedgang er nedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her om dagen..

 

Bra det ble nedgang påd eg da Linda! Og 3cm er jo supert! Vi liker det når centimeterne forsvinner.. :(

 

Har blitt 1,3tp på meg i dag.. Og må si at jeg merker at motivasjonen til å trene om dagen ikke er helt til stede.. Mne komemr seg vel. Akkuratnå er det mye fokus på eksamen, og eksamenslesing.. Men får tvinge meg selv litt innimellom til trening, eller ihvertfall til en daglig gå tur! Må jo ha mine 10tp:)

 

Ha en fin 1.mai imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

ikke mye treningslyst her heller... mye som skal ordnest ute før det blir sommer..

 

maling, noe ved som må kløyvest å få i sekker

og en del småting..

 

men eldsta har overnattingsbesøk og de ville visst på "fjellet" i dag, og da må jeg bli med.. ( jeg kaller det fjell, men de som er oppvokst her kaller det åsen...

det er veldig bratt og jeg har forferdelig høydeskrekk!!!!!)

Så da blir det 2 timers tur på meg :(

 

men det skulle vært mer...

satser på ett fint tall til ukeslutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter

 

Flott nedgang Linda.

 

Ja her hos meg har det ikke blitt mye trim, er veldig sliten om dagen, så jeg tar det m ro.

 

Plutselig kommer jo treningslysten kastet over en, å da er det bare å starte.

 

Vårslapp var det noe som het, kan jo hende at vi har et snev av det :(

 

Vekta varierer 1 kg opp og 1 kg ned, så jeg er ganske stabil innen den vektskalan da.

 

Men håpet er jo fremdeles et par kg ned til til sommeren da. For neste mål er da kun 1,5 kg unna...

 

Ha en flott 1 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Mye som skal gjøre og ordens ute nå når våren kommer..

Skal male huset i år, til og med bytte farge.. Så har en jobb forran oss der ja, men heldigvis gir det litt trimpoeng da. Så blir to ting i ett... :(

 

Hvordan var det på "fjellet" da Linda?

 

Kanskje du har rett Ainae, litt vårslapphet kan være årskae til at det ikke er så mye trening..

Men noe skal det bli i dag, skal avgårde om noen timer. Må ha et avbrekk i lesinga..

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

joda fjellet var bra.. 4.3 tp :(

 

og i dag har jeg gått ei trimrute som normalt tar meg 1t og 40 min, men jeg gikk den på 1,5 t...

så jeg reg litt på 8km/t og litt på 6km/t 4,9 tp :D

 

så får vi se om det blir en tur i morga, litt ute arb også som må takast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...