Gå til innhold

Da er vi på an igjen...


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Veide meg i dag tidlig, og vekta viste 70,2, heldigvis. Det er en halvkilo lettere enn fredag, men likevel en halvkilo mer enn for en uke siden. Har hold vekten- veiing denne uka, så jeg er spent på den :D

 

Helga mi har vært veldig rolig. Har dessverre bare gått en tur på 45 min, for jeg har vært forferdelig sliten! All reisinga hit og dit med jobb har tatt piffen ut av meg, og jeg har sovet mye, og pleia sofaen enda mer... Kjipt å la helga gå med til ingenting, men sånn er det når kroppen sier stopp!

 

Godt å være ei hel uke på jobb - alt som normalt. Reiser igjen på fredag, men da SKAl jeg ta med treningstøy, og prioritere å gå en tur hver dag. Jeg er nødt, for kroppen har absolutt ikke likt at jeg ikke har rørt meg omtrent på to uker. holder på å klikke i hodet også, for trim og riktig mat er alfa omega altså. Og det er når det går litt på tverke at man kjenner savnet etter energi og gode rutiner. Så jeg jobber meg inn i rutinene igjen :)

 

Cm er bedre enn kilo, aina, det er tross alt cm som vises utad ;)

Har noen andre målt og veid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Ikke no spennedne å melde siden sist.. Opp 0,1kg og like mange cm fortsatt.. Kan nok skyldes litt usunn og større mengder mat i gjennom hele helga.. Men står på med friskt mot uansett!

Trent 75minutter allerede i dag, ble 2,6tp det! Herlig å komme i gang på morgenen! Og har tenkt til å få bevegd meg masse og sanket tp denne uka.. For på torsdag blir jeg 23, og da blir det kakelag.. Og lørdag blir det fest;) Så må ha noe å gå på..;)

 

Supert med mindre cm da Ainae! Og Juhuu du er flink altså! Stå på, så er du nok tilbake der du var for 1 uke siden om litt.

 

Men får stupe tilbake i bøkene mine igjen... Tilbake om litt..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe i dag, og har planen klar for dagen... Lese noen timer nå, trene, lese igjen. Og så er det tid for middag, og deretter rydde og gjøre istand til torsdag.. Alltid godt med en plan, så har man noe man kan følge ihvertfall... SElv om det ikke alltid blir slik;)

 

Snakkes senere jenter!

Dere får ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer er til for å endres, umulius...Synd det der, du hadde jo så bra plan for dagen!!! men da blir det penger å tjene i stedet... Og kanskje du får trent litt eller lest i kveld likevel...? Og bursdag blir det om det er nyvasket eller ikke :D

 

I går bakte jeg fastelavensboller (jada, vet jeg er sent ute). Spiste en, og den var såååå god! Hadde vaniljekrem innbakt i bollene... mmmm.. Men det er nok med en - fastelaven er over for denne gang!

 

I kveld skal jeg på et møte, så jeg skal gå til og fra, det blir ca 50 min. Må planlegge trimminga nå føler jeg, slik at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjennomfører det. Tungt å komme i gang igjen, men med små steg går det nok bra!

 

ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninebesøk, støvsuging og 15min på stepper'n er jeg på sofa'n! Deilig!

Har vært en grei dag i forhold til endring i planene.. Mne man kan jo ikke leve etter en plan.. Da blir det lite spenning;)

 

Mne fikk tid til litt trim da, selv om jeg skulle ønske jeg hadde vært på trening i dag. Den timen jeg gikk glipp av er så bra! :)

Men har avtale med ei vennine om trening imorgen, så gleder meg til det!

 

Blitt no dårlig samvittighet på deg i dag da Juhuu, eller gikk du til og fra..:D

Hvordan går det med dere andre om dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full av energi nå, eter en god times trening på spenst!:D

Og skal snart igang med kakebaking.. Men ingen smaksprøver.. Får vente til imorgen!

 

Snaket noen tp i dag dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei umulius.

Sitter her trøtt som en dupp.. trimpoeng er sanket i dag, hadde enorm enegi til morgenen så her ble det 5 tp i dag....

 

Kakebaking, hørtes godt ut... blir nok ikke det her...

 

Smak litt for meg i morgen da :D

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

GRATULERER MED DAGEN , Umulius!!!

Håper du får en fin feiring i dag, og ta en kake for meg også.... :D

 

jeg skal være hjemme i dag og i morga med minsta. Mandag får ho komme i bhg igjen, og det skal bli godt å komme inn i normale rutiner igjen..

Sliter med mat- har nesten ikke trimmet i det hele. og hva skjer da???

går ikke ned i vekt... det er greit, men jeg blir sur og grinete.....??? den er ny her.. sur og grinete... noe har iallefall virket med dette opplegget..

 

no skal vi på kaffeslaberas med mine to svigerinner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært syk og liggethorisontal i senga/på sofaen i to dager... på jobb igjen såvidt i dag, skal jo ut å reise ei uke igjen. Bare venninnebesøk frem til søndag kveld da, men likevel. Ikke noe særlig å reise når man er slapp og sliten. Men det går seg nok snart til! :(

 

Var innom kurskvelden for å veie meg, og det var der nedgang på 1 kilo i løpet av januar. Ikke så verst det. Og overraskende nok 2 cm i midja, 2 cm over hoftene og 2 cm rundt lår... :)

 

Håper bursdagen var fin, og at kakene var vellykket!

 

Og Linda: Håper du får komme deg inn på riktig spor og fr i deg nok mat snart, slik at du ikke er så sur og grinete, hehe :D

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

håper du har komt deg til igjen, juhuuu. Utrolig kjedelig å være syk på denne tiden ;)

 

Også har det vært litt stille på denne tråden i helga..... (!)

 

Jeg har fått vaska hus i dag ( morsdagsfeiring... !!!) Også har jeg fått meg en tur rundt vatne med elste jenta. Det var utrolig fint- solen begynner å titte frem og det er psykisk deilig ..

 

skal trene litt til i dag :D

og neste uke blir tøff, med mye extra jobbing, og lite fri til trening..

men litt må det bli..

 

koz dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som har vært umulius... jeg er bare treg altså ;)

 

Ny uke og ny veiing..

Jeg er strålende fornøyd :D, -1,2 kg og -0,5 cm :) :)

 

Sto stille i en uke, uka før hadde jeg gått opp litt pga fest og nå er det borte pluss litt til..

Tp denne uken kom også litt over 30 men spiste gjevnt litt mer mat denne uken enn uken før..

 

Lykke til dere andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har vært her inne.. Takker så mye for gratulasjoner!

 

Formen de siste dagene har ikke vært på topp, så har for det meste holdt meg under dyna. men gikk en tur på vekta i går da.. Ned 0,8kg, men det kan jo skyldes lite mat.. Og slappheten de siste dagene.. Men er på bedringens vei, så håper dte snart er over nå! Lenge siden jeg har vært så ute av lage..

 

Hvordan går det med dere om dagen da? Enig med deg Linda, at her var det stille..

Alle har jo masse å holde på med, og du har ikek vært helt i 100 helelr Juhuu?! Håper du er bedre nå!

 

Ingen trim på meg de siste dagene, men får se hva jeg orker imorgen...

Ha en fin tirsdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk umulius.

 

Ja nå har jeg bestemt meg at de fordømte siste kg skal bort ;)

Så da setter vi alle kluter til. Men jeg har faktisk økt litt og litt i mat inntak og da ser de ut som det er litt reaksjon på vekta. Under studie av meg for å se hvordan kroppen reagerer fra uke til uke.

 

Håper formen blir fort bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellinternettet kasta meg ut da jeg skulle sende innlegget mitt. ÆSJ! Gidder ikke skrive på nytt, for nå har Ole Blund vært her. Men jeg skrøt av nedgangen dere har hatt, og husvasking og alt. Håper formen din er bedre også, umulius - jeg er fortsatt slapp, men reiser og reiser... Tok trappa opp til rommet i 11.etasje i går, ellers bare et par små rusleturer. Men i morgen ettermiddag er jeg tidlig fremme ved neste sted, så da er det på med joggeskoa!

 

God natt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre nå, så skal ihvertfall prøve meg en tur på skoolen imorgen.. Og hvis jeg har litt energi igjen, en tur innom spenst på vei hjem.. Men det får dagen imorgen vise..

 

Håper du snart i vanlig lage Juhuu, høres ut som du er blitt bedre da. Gå opp 11 etasjer gjør litt nytte det! Og hadde du vært veldig dårlig hadde du vel såvidt kommet inn i heisen..;)

 

Hvordan går det med deg denne uka Linda? Med minsta tilbake i barnehagen og litt ekstra jobbing...

 

Håper dere får en fin natt og en flott dag imorgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på det knøttlille trenignsrommet på hotellet i kveld, og svetta som bare det! :D Godt! Så ja, formen må være på vei tilbake!

 

Håper dagen har vært frisk og fin for flere! Nå skal jeg sløve under dyna i hotellsenga og se på film på pc'n. Godt jeg snart skal hjem - to dager til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent, men bedre sent enn aldri..:D

 

Bare innom for å si at formen er på topp igjen.. Og klar for trening imorgen! Skal bli deilig!! Blir nok ikke fult 10tp denne uka, men det går jo greit..

 

Snart er du hjemme igjen Juhuu, mne flott at de har treningsrom der du er.Så har du ihvertfall muligheten.. Hvordan går det forresten med "prosjekt treningsrom" hjemme?

 

Og Linda, hvor er du og er alt bra?!

 

Ha en fortsatt fin uke, så snakkes vi nok imorgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jaja er her, men har vært veldig mye å gjøre i det siste. Både på jobb og hjemme, så det har vært en time out på meg.

Passer på maten, men det har vært lite trim- litt men ikke nok.

 

Så barneselskap i morgen og da er det slutt - heldigvis!

Det er kosligt med selskap men travelt

 

Ser frem til å få tid til trim igjen, no er det jo lyst også ei stund..

 

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fortsatt er her da Linda! Innmellom er man bare så travel vettu.. Kan ikke få til alt heller, vi er ingen super mennesker. :D

 

Akkurat hjemme fra koselig kveld med god mat og gode venner. Så skal slappe av litt før jeg hopper til køys.. tidlig opp imorgen for å holde på med en innleverings-oppgave... Gleder meg til påske! Da blir det endelig litt tid til timeout!

 

Sanket 2,4tp i dag også! Styrketrening på spenst, og gåtur etterpå:D Så i dag har livet vært akkurat passe herlig! Og snart skal jeg sitte i armkroken til min kjære..

Vi snakkes iløpet av helga, håper dere får en flott helg akkurat som dere ønsker den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bobler og kniper. Ikke noe kjekt m vond mage.

Går greit når jeg ligger men så snart jeg beveger meg så setter det i gang igjen

:).

Samboer har vært dårlig i 3 dager, resultat hos han en nedgang på 4.5 kg

Minste frøken full forstoppelse i mange dager, ser heldigvis ut til å ha løst seg, men akk så sliten vi ser ut stakkar.

 

Så er det min tur da. Eldste er heldigvis frisk, nesten ikke hjemme kanskje derfor :D.

 

Så er jo litt spent på mandag da. Er jo så fint ute, tenk å kunne gå en lang tur og bare slappet av når en først har fri sukk.. får ta det igjen .

 

Dere får ha en riktig flott helg alle sammen.

 

Kommer tilbake frisk og rask. Skal til Praha m jobben den 7 mars, første passet er i hus, ser jo ut som en straff fange :D.. ikke briller på eller et smil :) ,noe jeg gleder meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

håper du er på bedringens vei, ainae...

 

var på vekta i dag, og jeg har stillstans. Og det er no jeg kjempe happy for :D

Har kun tenkt på inntaket siste ukene, men så har det vært fest (kake)dager enn hverdager i februar- og den er ikke slutt....

 

Men no er jeg klar til å ta fatt igjen. Har en del tp jeg skal innhente, og det gleder meg at det er litt lyst på ettermiddagen

får ikke gått tur så tidlig, men det hjelper på psyken..

 

 

håper dere får en flott mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Er litt bedre, men plaget m kvalme enda. Skal prøve meg på jobb, får se hvor lenge jeg holder ut.

 

I dag hadde jeg en nedgang på 0,8 kg og samme cm som sist. :D

tp uken som har gått var 23, har ligge hele helga da.

 

Linda kjekt å være stillestans også, stå på.

 

Ha en fin mandag dere andre også.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lagt på meg - bigtime! Har offisiell veiing på onsdager, så jeg rapporterer da. *kremt* Håper å ha mista en kilo eller to til onsdag, hehe...

 

Men jeg har laget et strengt opplegg for meg selv de neste fire ukene, både med mat og trim. Så til påske håper jeg at jeg har lagt uvanene bak meg, og at jeg har kommet inn i de gode vanene igjen... Dette går jo såvisst ikke!!!

 

Har ikke fått oppdatert meg på helgas innlegg, men et raskt overblikk tilsier sykdom, nedgang og stillstand. Håper alle har en fin mandag! :D

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...