Gå til innhold

JESS vil bli "lett på tråden"


Anbefalte innlegg

Jeg får si velkommen hjem jeg også!

 

Kjenner meg igjen at det er godt å komme hjem til hverdagen! Jeg føler meg 10 ganger bedre når jeg spiser sunt, enn de dagene med usunn mat og gotteri (selv om jeg er FRYKTELIG glad i snop)

 

Blir litt måpende her når jeg leser om kommentarene du fikk. Jeg har fått kommentarer selv og synes at det er helt unødvendig... Hvorfor er det slik at noen tror at de har "krav" på å kritisere matvanene til andre? Du / vi gjør jo ikke det med dem.

 

Jeg er enig med de som sier at det bunner i misunelse.. det er ikke lett dette som vi holder på med. Så jeg holder med deg - og de gode vanene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 912
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for hyggelig hilsen, blomsterjenta.

Det er jo så bra at vi kan kjenne oss bedre av sunn mat. Jeg begynner å forstå at "du blir hva du spiser". Tidligere syntes jeg dette var tøvprat.

 

Jeg tenker litt på det med å kommentere maten. Det er nok lettere å kommentere maten til de som spiser sundt. Tror ikke det er så mange som sier huff, så fett du spiser, skal du spise ALT det dær, lever du av bare potetgull osv. Mange tenker kanskje det, men man er som regel forsiktig med kommentarer til tjukke og/eller usunne folk.

Jeg har jo ofte følt at folk har sett på meg og maten min, men sjelden hørt noe direkte. Jeg har nesten alltid vært skamfull hvis jeg kjøpte sjokolade eller burger. Det har vært en god del snikspising med denne kroppen.

 

Jeg vet jo ikke om noen er misunnelige, men jeg liker å lage meg forklaringer:-)

Da føles det litt bedre.

 

Jeg ser deg for meg,du har så hyggelig nick. Jeg føler at du strør roseblader rundt til oss her inne i klubben- det varmer godt.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå en forsiktig optimist:-)

Vekta står fremdeles 0,8 lavere enn mandagens måling- så jeg håper inderlig dette står ved lag fram til neste mandag. Jeg skal iallefall ikke innta en eneste kalori utenfor menyen, det skal ikke være meg det skal stå på.

Nå hører jeg det igjen, det er akkurat som om JEG ser på meg som en person og KROPPEN som en annen...

Jeg har ikke fått trimmet hittil denne uka, men denne kvelden er viet svette og slit. Skal ta meg ei rimelig hard økt, så dusj& badstu- deretter hjem og spise litt før jeg hopper i seng. Høres ut som en god plan.

 

Endelig kom de norske eplene i butikkene her. Jeg elsker disse. Jeg elsker også norske plommer, men blir litt irritert over at de koster 53kg kiloet. Moreller koster 120 kr. kiloet. Jeg greier alltids å betale disse kronene, men hva er det for slags politikk? Ta nå heller 53 kroner for en sjokolade og 120 kroner for en pose potetgull spør du meg.

Nei, nok sutring om priser.

Mamma kommer på besøk om ei uke. Hun er ei revmatisk, gikt-brøtn dame i 70 årene, men med masse humør og pågangsmot. Hun bor på et bittelite sted, og har lite tilbud rundt seg. Jeg gleder meg til å ta henne med i varmebasseng, aromaterapi, kanskje vi kan ta litt solarium, et lite restaurantbesøk?, titte litt i butikker hvis hun vil. Jeg skal lage et lite opplegg, hun er med på det meste så det ikke noe problem sånn. Hun har strevd et langt liv, med mange unger, lite penger og hard jobbing- det er så godt å få gi henne litt omsorg og oppmerksomhet tilbake:-)

Jeg er frisk, venninna mi holder på å bli frisk-basta bom!, det er fine høstfarger ute, jeg liker jobben min, mannen har malt ferdig huset mens jeg var borte:-), min hormonelle 13 åring var blid og fornøyd i morges, akkurat nå fikk jeg et smil og "ha en fin dag" fra mannen som var innom med varer.

Oppsummert får jeg konkludere med at livet er herlig.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det høres ut som om det er du som strør rundt roseblader jeg...

Får intrykk av at du er en virkelig omsorgsperson! Så mye fint du vil gjøre for din mor. Vi får håpe at våre barn vil gjøre det samme for oss når vi blir eldre ;)

 

Det er utrolig kjekt å glede andre! Jeg kunne sikkert gjort enda mer for mine foreldre og venninner. Har den siste tiden prøvd å huske på det. Det blir så raskt at man glemmer det i hverdagen.

 

Men nå gav du meg en liten puff! Tror jeg skal kjøpe noen blomster til min mor i dag!

 

 

Er enig med deg at det er lettere å kommentere de som er sunne enn de som er usunne... Jeg også har hatt dårlig samvittighet hver gang jeg har kjøpt sjokolade i buttikken "Skal hun ha alt det selv?" tenker jeg om de som handler rundt meg.

 

Mens nå... står jeg stolt ved kassen og lesser opp frukt, grønt, fisk og rent kjøtt på bonnet og tenker "Hun der er jammen meg sunn!" Og ja... det føles faktisk MYE bedre :)

 

Jeg hadde meg en liten snikveiiing på vekta i dag jeg også.... ned 0,6 siden mandag... så nå skal JEG også gjøre alt for at KROPPEN min ikke skal ta inn unødvendige kalorier :)

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig melding, jess ;). Joda, livet er godt det! Godt å høre at venninna di er i bedre form. Det høres koselig ut å få mor på besøk!

 

Jeg er også irritert på at frukt er så dyrt mens det er så mye billig tullemat. Det her kan jo fort bli et innlegg om landbrukspolitikk, og for å være helt ærlig har jeg vel ikke så innmari peiling på akkurat det, så skummelt å synse i vei. Men, jeg kan se for meg at det er dyrere å produsere plommer enn kjeks, og kanskje dyrere å produsere plommer i Norge enn i utlandet. Jeg vil helst spise plommer (etc) fra rett-rundt-hjørnet av miljøhensyn og fordi det støtter lokale bønder og ikke kjøpe importert fra andre land. Jeg har sikkert råd til det også, men det irriterer meg fortsatt. Det er dessverre ikke alle som faktisk har råd til å spise sunt heller. Kjeks er billigere enn plommer. PepsiMax er koster kanskje det samme som melk? I alle fall gjør det det her i Britland. Uff, ble visst ikke så slagkraftig og velformulert dette – tror det er kvelden jeg nå.

 

Natta! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du blomsterjenta, jeg føler også ofte litt stolhet over innholdet i handlekurven. Det er kjekt å lempe disse antioksydantene, proteinene og fullkornsproduktene på båndet. Nesten litt komisk, "se så sundt jeg spiser- he, he":-) Hmm- skrives sundt/sunt med eller uten d forresten???

 

Skrulle, jeg er også opptatt av "kortreist mat". Vil gjerne støtte opp om lokale produsenter, det er viktig for å opprettholde bosettingen i distriktene i tillegg til at det har et miljøperspektiv.

Og så er det fullt mulig for staten å subsidiere frukt&grønt (eks fjerne mva), de kan gjerne ta det inn igjen ved å innføre en animalsk fett-avgift.

Men- dette er vel ikke stedet for de store politiske debatter:-)

 

I går fikk jeg trimma. Først spinning, deretter rett på BodyPump. Den møre følelsen etterpå er veldig deilig. Jeg dro hjem og dusja etter trening- var ikke ferdig før kl. 22. Litt mat, og rett i seng kl. 23.00 Herlig!

I dag blir det neppe noe trim, men har tid til noen økter i helga. Ser det melder regn, og da kan det jo passe med innetrim:-)

Og halleluja, jeg har hele helga til fri disposisjon. Tror jammen det kan bli mulig å få til en husvask også.

Ha en fortsatt god torsdag

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skrives nok sunt, selv om jeg synes det ser litt snaut ut :). Sinnsykt bra med trim i går da, jess. Du er skikkelig go! Det er forresten du også, blomsterjenta! Og jeg, for jeg har sykla den bakkete veien til jobben i dag.

 

Var visst det jeg hadde å si akkurat nå... måtte bare hive meg inn i rettskrivinga ;). Ha en fantastisk dag alle som er innom! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få mor på besøk, tipper dere kommer til å kose dere veldig, spesielt ho når ho har ei så omsorgsfull datter. Ho blir nok kjempeglad for det, og det vil bli kjempeherlig for ho. Du er så flott du Jess! Og så kjekt med venninna di, godt å høre at ho holder på å bli frisk!

Du er forresten utrolig flink å trimme, det skal du ha!! To harde timer etter kverandre, kjempebra.

 

Det skrives sunt forresten, det er eg 100% sikker på!

Har alltid fått topp-resultater på rettskrivingsprøver;) Hehe.. *skryte litt..* Selv om eg skriver ekstremt mye bokmål og blanding og ikke bryr meg så mye i chatte-tilfeller da.. for eg er egentlig nynorsk.. veldig vestland.. med noen innslag av bokmål i mi unike dialekt;)

 

Blomsterjenta, eg føler det på AKKURAT samme måte når eg står ved kassa og lesser oppå!! Nett det samme! Føler meg flau og håper ingen eg kjenner skal komme når eg kjøper chips, snop el.l, og er SÅ stolt når eg bare har sunne matvarer på rullebandet:) Nesten bra at eg skammes litt over å kjøpe usunne ting, hindrer meg nok å å kjøpe det innimellom. Før kjøpte vi inn sinnsykt mye til helgene og slikt, men nå er det kun en pose med chips og litt brus. Det går for så vidt bra å legge det på bandet, når eg har mye sunt i tillegg! Men samboeren min hadde vert og handla litt her forrige dagen, og da eg kom heim på kvelden, låg det 3 poser potetgull i skapet, den ene halvtom, siden han hadde vert heime alene, og en åpna pakke med non stop! Men eg har ikke spist noe av det! Men eg klarer fremdeles vanligvis ikke stå imot, (men har klart det over lange perioder før da..) slik som du Jess, når han har godis på bordet (bare av og til), så vet ikke helt ka eg skal gjøre med det..? Men det skjer ikke ofte at han kjøper inn så mange pakker chips, eg syns det var litt merkelig. Fikk vel et kick..

 

Blomsterjenta, du er kjempeflink som ikke spiser snop! Las litt på tråden din i stad. Eg er med på det å holde oss unna godis:)

 

God helg til dere snupper! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom desverre SULTEN på besøk igjen. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han tar turen innom?

Jeg har prøvd å kaste HAN ut, prøvd å spise litt hele tiden, hevet innpå proteiner, gått en liten tur, spist middag, ringt en venn, -og nå spør jeg publikum... Magen er stappe full og kroppen SKRIKER fremdeles etter mer. I desperasjon varmet jeg en skål med rosenkål av alle ting!??!!, spiste disse til "dessert." Jeg ventet en time og nå har jeg spist 2 bananer og en lettis/skogbær. Dette høres ut som bulimi, jeg kaster bare ikke opp. Ikke at det hadde vært bedre, men dette er rene galskapen.

Skal jeg ha slike anfall resten av livet???

Jeg har ikke registrert ferdig maten, men har nok noen kcal igjen. Tror jeg skal berge meg innenfor kcal-budsjettet, men dette er overhode ikke bra for magesekken. Den er stor nok som den er i fra før.

 

Jeg hater slike dager. Skal ligge og furte litt under pleddet. Burde kanskje hatt meg ei skikkelig treningsøkt, men det har vært så hektisk i det siste at jeg har gjort et flertallsvedtak på at kroppen skal holde seg hjemme i dag.

 

Det positive i dette, da? Må jo være at jeg holder varmen under pleddet-sukk

 

Jeg skal riste dette av meg til i morgen. Om ikke annet hjelper, så skal jeg trene så hardt at jeg ikke klarer å kjenne dette bestialske udyret

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Den kommer til meg også innimellom. Han tar sikkert en tur innom alle, så når ikke du har den, kan du være sikker på at han er på besøk hos meg eller noen andre. Tror han tester viljen vår, sjekker om vi er verdige slankere, eller om vi sprekker. Derfor vil han snart gi opp hos deg, og begeve seg videre til neste offer. Det er som du beskriver akkurat som magen er ett tomt hull som bare må fylles på hele tiden. Jeg har ikke noen god oppskrift på hva som fungerer. Jeg spiser oftere og litt mindre, men ender som regel litt over kaloriinttaket jeg burde ha, men det er i så fall med frukt eller youghurt eller kanskje ett ekstra knekkebrød. Egentlig føles det bare bortkastet, fordi det hjelper overhodet ikke, sulten er der like vel!

 

Nei, tror en treningsøkt eller noe annet som okkupperer kropp og sinn er eneste medisin, men det både du og jeg vet, er at han snart er på tur videre;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er hos deg nå... Han pleier og være innom her innimellom også skal jeg love deg! Det er som om det ikke er mulig å bli mett på slike dager. Jo mer en spiser jo mer sulten blir man. Det skulle ikke være mulig!

 

Men det er nok ikke så rart ;) det er vel kroppen din som prøver å si noe om denne nedtrappingen av fettreservene som du driver med... Hode og kropp er jo ikke alltid enig i hva som er best for å si det sånn...

 

Jeg synes du har vært veldig flink og tatt sunne valg :) Du skal se at dagen i morgen blir meget bedre!

 

klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen meg flink som klarer å holde deg innenfor kacl-grensene dine når det udyret er på besøk. Min trøst er at ofte så er det et tegn i min kropp på at vekt kommer til å slippe taket snart. Krysser fingrene for at den teorien kan stemme på deg nå! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst og støtte. Jeg har jo hatt dette monsteret innom såpass ofte at jeg heldigvis vet at han drar igjen. Denne ganger ser det ut til at han skal være her minst et par dager. Jeg har prøvd å skremme han litt i dag- med trening. Nå har jeg vært på ei dobbeltøkt med spinning og BodyPump. Tok meg tid til en tur i badstua i lag med en treningsvenn jeg har fått meg. Vi er 2 damer i noenlunde samme alder som ofte er på samme timer på lørdager og som dusjer og varmer oss i lag i badstuen etterpå- veldig koselig med selskap. Man blir nå kjent på de underligste steder:-)

Ei sånn treningsøkt suger mye energi, og da kan jeg kose meg med deilig sein lørdagsmiddag etterpå, det setter HAN og jeg stor pris på. I dag står scampi på menyen. Har lagt de i en blanding av chili og hvitløk og jeg kjenner duften allerede:-)

 

Jeg prøver også å tenke på at det sikkert er noe med vektslipp å gjøre. Ser for meg babyer og "økedager" for de som vet hva det er. Håper på at dette er "reduksjonsdager".

Snikveiingene viser at vekta ikke har gått noe mer ned siden tirsdag- men heldigvis holdt seg rimelig stabil. Håper det holder seg til mandag, sånn at det ihvertfall blir NED-tall denne gangen. Jeg MÅ ha ned-tall!

 

Jeg tenker viss enda litt på disse leggene,støvlettene og cm. I dag da jeg var på trening tok jeg meg i å sniktitte litt på de andres legger. Det store spørmålet er jo om mine er veldig mye større enn alle andres legger?

Så langt jeg kunne se (kunne jo ikke akkurat stirre da) så er de nok rimelig store, men de ser ikke veeeldig mye større ut enn andres legger.

Hmm, tror jeg er litt sprø- underlig ting å bruke energi på?

 

Jeg har målt veldig lite med det båndet, men ble litt oppsatt på det etter at Skrulle satte meg på tanken. Så nå har jeg målt rundt livet. Der var det 80 cm. Sist jeg målte var det 104 cm der. Jeg leste ett sted at 80cm livvidde for damer var grensen for hva som er helsefarlig. Vi er jo så utrolig forskjellige, så det er nesten litt rart å sette en slik grense. Noen må bli kjempetynne i resten av kroppen før livet blir 80cm, andre (som meg) kan ha god omkrets på lår/legger og rumpe. Og noe skal vi jo beklage oss over:-)

Vi er heldigvis ikke er laget i samme skåla allesammen!

Jeg hører at jeg er blitt mer forfengelig, og jeg vet ikke helt om jeg liker det.

 

Nå skal jeg straks fram med steikepanna, får vann i munnen allerede....

 

God helg

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Håper det for din del ihvertfall;) Nå er det snart ny uke, med nye muligheter til både det ene og det andre. Er det ikke flott at vi hele tiden kan starte en ny dag slik vi vil, uansett hvordan dagen før gikk? Det syns ihvertfall jeg, spesielt når dagene ikke har vært så gode.

 

Vekta mi har gått trått i det siste, men mandagene er gode til en ny start, og det skal jeg gjøre i morra. Skal være litt ekstra påpasselig med mat og vann, og har i tillegg hevet meg med på en vekt-og trimkonkurranse her på forumet, og da får jeg ett ekstra gir!

 

Ønsker deg en flott uke, med vektnedgang og mye annen morra;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, gladDuerigang.

Jo, i dag føles det litt bedre. Jeg liker å sove lenge, men i dag våknet jeg relativt tidlig og gjett hva som stod skrevet i panna. SULT. Det var bare ett å gjøre, jeg måtte stå opp og spise frokost. Det har jeg faktisk ikke opplevd før.

Har spist jevnt utover dagen og nå føles det litt bedre.

Jeg var å vekta i dag, og den hadde gått litt mer ned. Jeg krysser fingrene for at det holder til i mårra. Jeg har veldig lyst til å få litt nedgang nå.

Trimmessig ble det ikke allverden denne uka. Har 9 trimpoeng, og har sett bedre uker.

Det er da jeg tenker som deg, i morgen er en ny uke:-) Litt usikkert hvor mye jeg trening det blir da. Mamma kommer jo på besøk på onsdag, jeg har jo lyst til å være mest mulig sammen med henne. Får ta det litt som det kommer. Skal prøve å snike meg avgårde noen turer iallefall. Hun er veldig glad i å bade, så vi tar nok en tur i bassenget en dag.

 

I dag har jeg vasket ferdig huset og malt en vegg i stua. Det var så rent og ryddig her etter vaskinga, men nå er det kaos igjen- eller hjemmekoslig som noen kaller det:-)

 

Så flott å høre at du blir inspirert av slike konkurranser:-) Lukten av sagmugg...vet du. Lykke til med ny uke!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny vekt 75,9 kg- 1,3kg ned:-) :-) Jammen tror jeg han SULTEN tok med seg litt!

 

Endelig løsna det!. Var nok heldig med veiinga, for jeg har bare sett 75tallet en eneste gang på snikveiing. Jeg frykter allerede at den ikke holder seg der, men uansett så skal jeg nyte det så lenge det varer.

Tot.1 kg. ned siden 25.08...Jeg er ikke helt fornøyd med det. Jeg har prøvd å analysere hva jeg har gjort annerledes i september. Jeg har blant annet brukt mat-vekta mindre. Erfaringen så langt er at jeg nok kniper litt mer på rasjonen når jeg ikke har vekta som støtte. Den siste uka har jeg brukt vekta konsekvent og det ser ut til at det gir resultat. September har heller ikke vært den helt store trimmåneden. Har vel rundt 10-15 trimpoeng pr. uke. I travelheten har det blitt færre, men hardere trimøkter- (dbl.timer og fjellturer). Jeg skal prøve å få økt antall økter i oktober.

 

God ny slankeuke alle sammen:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang ;) Det var vel fortjent!!!

 

Det er nok lett for at det blir for lite om man ikke veier ja... Selv om det kunne vært greit og komme seg vekk fra veiingen hele tiden også :)

 

Kos deg med nedgangen i hvert fall!

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig løsnet det Jess. Om vekten går opp og ned noen hundregram på snikveiingene så tåler vi det så lenge kurven er nedadgående. Vi har vel ikke hatt den bratteste kurven nå i september noen av oss. Tror nok du kan være inne på gode grunne, spise litt mindre og trene mindre er nok ikke bra. Jeg tror kanskje noe av grunnen er at vi har holdt på ganske lenge og nærmer oss de siste gjenstridige kiloene. Jeg har bestemt meg for å holde fokus på 500 gram av og så de neste 500 gram av osv. Prøver å trøste meg selv når jeg står i ro med at det er god trening til hold vekten, men det virker ikke alltid som trøst.

 

Du har vært super flink hele veien Jess. Tenk 1, 3kg ned og du ser 75 tallet, skitt på morgendagen, i dag ser du det tallet først. Glimrende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! Dere er jammen trivelige folk.

GladDuerigang- jeg har faktisk tenkt på det samme. Det er ei ukes tid igjen av måneden- kanskje, kanskje, kanskje noen gram til???

 

2neA- det har helt klart betydning av vi nærmer oss målet. Kroppen samarbeider ikke like godt lenger. Jeg skal også justere målet mitt slik at det ikke blir for mange nedturer. Det er jo tross alt under 2,5kg til jeg er normalvektig, så det skal jo ikke være nødvendig å stresse.

 

Takk, Vilde! Ja, den vekta. Jeg lurer ofte på hvor lenge jeg må drive med den veiinga. Akkurat nå tenker jeg at hvis jeg bare klarer å gå ned og å holde meg der- så skal jeg faktisk overleve å måtte veie. En god del mat går nå på rutinen. Jeg vet hvor mye 1,5dl melk er, hva min osteskive veier, hvor stor en 100gr potet er+++. Så jeg skal nå ikke gjøre dette til et veldig stort problem:-)

 

I dag har jeg handlet meg mer klær. En duffelcoat og en kortere jakke i ullblanding, innsvinget og med belte. Jeg klarte ikke å bestemme meg, så jeg kjøpte begge. Gjett at jeg ble fornøyd. De var i str 44, og jeg kommer nok ikke ned i mindre størrelser. Må være såpass for å bli nok lang i armer og kropp. Og jeg føler meg ikke tjukk i de. Jeg prøvde de for mannen min da jeg kom hjem, og blikket hans viste at han likte det han så:-)

Jeg prøvde noen jakker i fjor høst, uten å finne noen som så fine ut. Det største problemet da var at armene ble for trange +trangt over puppene da- på alle sammen. Så jeg droppa hele kjøpet.

Så- til alle som ikke er helt i mål enda: GLED DERE, for dette er stas!

 

JESS

Dagens innkjøp gav meg virkelig en liten lykkerus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig følelse å føle seg fjong i str 44!!! Gratulerer med nye jakker, det er klart at du må ha begge etter å ha jobbet så hardt for å finne klær du liker og ser bra ut i:) Jeg har en drøm om å handle for 10.000 kr når jeg har nådd trivselsvekten. Men, det spørs vel hvor mye penger som blir brukt på veien ned,he,he. Noen uker igjen, så er de siste kiloene borte fra deg, og så er du normalvektig. Hold ut og nyt jakkefølelsen så lenge.

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Krille.

Jeg gleder meg veldig til å høre gledeshylene fra deg når du er i gang med shoppingen:-)

Det er bare å begynne å spare, for det er en del fristelser der ute. Kjøp gjerne litt underveis også, for det er en herlig følelse å kunne kjøpe seg noe i stadig mindre størrelser. Det gir god motivasjon til å fortsette!

 

Str 44 høres jo litt stort ut, men min 18 åring på ca 60kg fikk så lyst til å prøve jakkene. De var faktisk bare litt for store for henne:-)

Og så ble hun litt misunnelig, for hun likte spesielt den ene jakken veldig godt. Litt artig at ungdommen syns mora er litt kul -som hun sa...

 

Nei, nå er det nok prate, prate, prate...

 

Natta fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ufattelig deilig Jess å finne klær som man føler seg vel i . Størrelsen spiller egentlig ingen rolle, kroppene våre nekter å føre seg inn i noe A4-skjema. Det viktigste er jo å finne klær som vi ser fine ut i, tenk at 18 åringen siklet etter dem da, bedre bekreftelse finnes vel neppe. NÅ må jeg slå opp på duffelcoat - aner ikke hvordan de ser ut. Nyt god følelsen. Hilsen en som nekter å gå i kjelleren pga. vekten har føket opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgangen!! 1,3 kg er jo kjempeflott!!! Og så kjekt med nye klær da!! Vi skal på tur i helgen, så da regner jeg med at det blir litt shopping på meg også!!

 

Rart med de størrelsene. Jeg for min del er en størrelse oppe og en størrelse nede. Sånn får det vel bare være tenker jeg!

 

Godt å høre at du overlevde sulten! Det er skikkelig trasig når den setter inn. Han har ikke vært hos meg på en stund, så det er vel gjerne her han er på vei nå?

 

Uansett så var det flott at du hadde gått så mye ned!! Og at du snart er "normalvektig"

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...