Gå til innhold

JESS vil bli "lett på tråden"


Anbefalte innlegg

Moro å gjøre kupp – spesielt når kuppet er stilige bukser i 40 – FIRE NULL! Herlig, jess! Du får fortelle mannen din at det er helt normalt å ville gå til sengs med ei bukse i 40 :P!

 

Vi får tro det går bra med venninna di, jess. Nå er det å holde motet oppe. Fint at du trener. Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 912
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Operasjonen er overstått, og det ser bra ut så langt...

Så er det bare at hun kommer seg på beina, så blir det stråling etterhvert.

 

Jeg fikk meg ei flott treningsøkt i går. Var på 2 spinningtimer i går. Det var en halvtimes pause i mellom, hvor jeg syklet på lavere puls. Tilsammen ble det altså 2,5 t spinning, og 1250 kcal. Til dessert tok jeg meg en deilig dusj og en halv time i badstu. Det er utrolig godt å kjenne at kroppen blir skikkelig sliten!

Resten av kvelden ble slått ihjel foran tv'n (CSI)- med rugsprø, hvitløk, lettere jarlsberg, lettyoghurt, noen plommer og en kopp varm sjokolade (option). Rene festmåltidet:-)

Jeg har veldig treningsiver for tiden. Føler på et vis at jeg er blitt litt hekta. Jeg må bestemme meg for at i dag skal jeg IKKE trene. Tidligere var det helt omvendt, jeg måtte være streng med meg selv å si at i dag SKAL jeg trene.

Hverdagslivet er ikke kommet helt igang igjen etter ferien. Det blir nok andre boller når møter, kjøring av unger, dugnader og andre videverdigheter er igang igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTROLIG BRA Jess, 2,5 time på sykkel! Det står det respekt av. Jeg har av og til lurt på å gjøre det samme, altså kjøre en dobbeløkt men ikke turt enda. Tenk å svi av så mange kalorier på en økt- helt fantastisk. Jeg er også inne i en god treningsstim. Hverdagen er begynt for fult her i huset og jeg merker at jeg ikke får trent så mye som jeg føler at jeg bør. Derfor gleder jeg meg til å få spinningsykkelen min i hus, vi skal hente den i dag. Jeg må bytte pedaler først, håper de har fått de inn på sportsbutikken slik at jeg kan teste ut vidunderet i kveld. Ser du skal ha et par tellefrie dager i uken, det er jo en super start. Forstår godt at det er på en måte lettere å telle for da vet man hva man har fått i seg og trenger ikke lure på om det er noe galt med maten hvis vekten slår seg vrang. Jeg vet for min del at jeg hadde en usunn uke i forrige uke, så det er sikkert noe av det jeg må betale for nå- det er greit så lenge vekten ikke fortsetter å gå oppover. Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kom SULTEN innom igjen. Det er kanskje et resultat av mye trening i går og ingen kompensasjon matmessig.

Jeg spiste 2 bananer på strak arm + en yoghurt av den vanlige typen. Jeg har kun spist yoplait dobbel 0 eller 0,1% i det siste halve året, så denne smakte virkelig julaften. Men tror dere jeg ble mett?

Ei lita stund senere måtte jeg hive inn noen rugsprø med cottage cheese + blåbær. Tilsammen kom jeg opp i 1750 kcal. Streng som jeg er, var jeg lite fornøyd med det. Det hender jeg inntar mer, men da er det nøye planlagt.

 

Jeg stilte et sm i nettmøtet i dag ang. kcal-inntak og trening. Fikk da til svar at jeg skal spise tilsvarende mer hvis jeg har en skikkelig treningsøkt. Forskjellen på inntak og uttak skal være max 800kcal. Så ut fra det skulle jeg spist rundt 800-1000 kcal mer i går!? Noen som kompenserer så mye?

Jeg har av og til spist LITT mer (100-200kcal) ved fjellturer, men aldri så mye som anbefalt i nettmøtet. Hmmm.

 

Upps, nå er det natta:-)

 

Jess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart på treningssenteret. Har meldt meg på spinning og skal også prøve meg litt på tredemølla igjen. Det er spinn 1 i dag og da har jeg kanskje litt krefter igjen?

Foreløpig er jeg kommet til knapt 1200kcal i dag, det betyr at jeg kan kose meg med 400 kcal i kveld. I kveld er jeg alene hjemme. Skal bruke lang tid på senteret, med badstu og greier. Så blir det deilig å bare slumre foran tv'n etterpå, med et måltid som følge. Kanskje tilogmed en skogsbær-lettis fra Henning Olsen (67kcal)

 

God helg alle sammen. Fredagsfølelsen er utrolig god:-)

 

Jess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, jeg er enda varm.

45 min spinning + 25 minutters jogging på tredemølla. Og så en lang strekk i badstuen. Jeg fantaserte faktisk litt om at jeg var på stranda i syden, men etterhvert ble det grusomt varmt/vondt på leggen. Neste gang skal jeg ikke dra til et SÅ varmt land:-)

 

Nå har jeg virkelig kost meg. Kokt meg en kopp kaffe, varmet 150gr bringebær, servert med 60gr lettis og 25gr vaniljekesam. Gjett at det var godt. Og så ble det bare 130kcal:-)

 

Min venninne har fått veldig oppløftende beskjed på sykehuset. De har ikke funnet spredning fra svulsten, og alt ser veldig bra ut. Om noen dager får hun vite om hun skal stråles eller ikke, sjansene er store for at hun slipper:-)

Heldigvis skal de finstudere den før de tar endelig avgjørelse. Hun kommer snart hjem fra sykehuset.

Jeg blir så hoppende glad når det ser så lovende ut. (hopp, hopp,- upps. der forbrant jeg 2 kcal)

 

I helga skal vi feire min datters bursdag. Det kommer en del folk, så jeg skal bake noen kaker. Det er imidlertid veldig ukomplisert når jeg kan bestemme selv hva som skal stå på bordet. Regner med at jeg lager fruktsalat og kanskje varme bær+is i tillegg. Eller fruktspyd festet i en halv melon? Eller appelsinsalat m/cottage cheese?

2 av gjestene passer alltid vekta, så det blir nok populært at det serveres mer enn bare brownies.

Jeg klarer godt å stå over kakene hvis jeg passer på at jeg er noenlunde mett på forhånd.

 

I dag høljeregner det er! Jeg fant fram min gamle goretex-jakke som har vært pakka bort siden i vår. Den var blitt veldig stor:-)

Kanskje jeg må ønske meg en ny til jul?

 

Nå skal jeg zappe igjennom kanalene på TV (sa hun som ikke kan med alle fjernkontrollene og er alene hjemme)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre om venninna di, jess – så gode nyheter :). Du har vært veldig flink til å trimme i det siste – nå er jeg skikkelig imponert over iver og innsats! Artig det du skriver om ombytte av tanker i forhold til trening fra Â’I dag skal/må jeg treneÂ’ til Â’I dag får jeg vel la være å treneÂ’. Kjenner litt på det samme. I alle fall kan du trygt sitte og zappe av litt nå. Det fine med å være alene hjemme er at du kan bare trykke i vei og se hva som skjer! Uten at noen trenger å bry seg med det :P.

 

Jeg har også lurt litt på dette med ekstra inntak ved mye trening, og blir ikke helt klok. Hvilket nettmøte forresten? Jeg har heller ikke kompensert noe særlig, som deg rundt 100-200 kcal, ved stor forbrenning, men tror kanskje at det er lurt. Kanskje også spise litt mer underveis på dagen også. Men her er jeg nok på bruddusikker is.

 

Deilig mat du skal servere - jeg kommer gjerne i bursdag! Kanskje mor skal ønske seg gaver også - da kan du jo få deg ei ny goretexjakke med en gang! Litt kult med for store jakker - om enn litt dyrt. Jeg skaffa ei på gromt salg i vår som var litt trang over hofta. Nå er den helt perfekt og om 5 kilo skal jeg ha meg ny bukse også, og jeg lever sikkert godt med bittelitt stor jakke da :).

 

Ha er fortreffelig aften - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover at om jeg noen gang kommer inn i en bukse str 40 så skal jeg sove i den, selv om mannen min velger å sove på sofaen. Noe slikt må jo føles som å komme til himmelen. Nyt det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen innom, Skrulle- vi har servering til alle som dukker opp. Stor-pia mi blir 18 år i mårra, så det er stas i heimen. I kveld skal hun ut på byen... Jeg kjenner nesten det kribler litt selv, husker godt hvor artig det var å eeeendelig få lov å komme inn på utestedene. Jeg skal ikke sitte oppe og vente på henne, hun er heldigvis litt roligere enn mora var i den alderen.

 

Krille, du har alle forutsetninger for å komme deg inn i str. 40. Du har noe "fandenivoldsk" over deg, som gjør at jeg tror du vil klare dette. Var det pent sagt? Det er i allefall godt ment:-)

Lov meg at du holder ut, jeg unner deg så inderlig å komme dit- følelsen er ubeskrivelig. Jeg vil presisere at jeg ikke er i mål enda, men troen på at jeg skal klare der blir litt større for hver måned.

 

Jeg har prøvd meg på en litt spesiell bakst. Skulle imitere kanelboller, men det ble mer som ett litt spesielt brød. Blanda fullkornshvete, litt havregryn, gjær, cottage cheese, søtningsstoff og litt kardemomme. Kjevla ut og rulla inn kanel. Smakte ikke så værst, men kanelboller - niks. Hver liten bolle ble bare 47kcal, så nå har jeg spist et par med litt vaniljekesam på.

 

Dagen har gått med til husvask og baking, og en tur på treningssenteret da. Måtte liksom ha med meg BodyPump. I dag klarte jeg å legge på et kilo ekstra på hver side på de fleste øvelsene. Biceps er kanskje den muskelen som har tyngst for å godta dette gjenopplivningsforsøket. Triceps var lenge ille, men det begynner å hjelpe. Og de stakkars armene som tidligere nesten brakk når de skulle løfte denne hvalen opp fra gulvet, klarer nå faktisk 3 hele armhevinger på strake ben. Det blir vel ikke akkurat oppslag i Dagbladet av slikt, men for meg er det faktisk en stor seier.

Når jeg tenker meg om så burde det faktisk vært flere reportasjer om slikt. Det er mye mer interessant lesning enn forsider om politiker-sex og sladder om kjendisene.

På en annen side, jeg vil jo ikke risikere å BLI en kjendis- så jeg skal kanskje la vær i ringe 1000-tipset:-)

 

I dag har jeg kastet 4 bukser som var blitt altfor store. Jeg har veldig få bukser som passer. Har handla veeeeldig lite dette året, ville jo vente til jeg kunne kjøpe noe som passer i framtiden. Så jeg har ei bukse i 40, 1 bukse i 42, og resten i 44 og 46- de siste er definitivt for store selv med belte.

Hmmm.

Herved legger jeg ut en belønning til meg selv. Når jeg kommer til 75kg skal jeg kjøpe meg ei bukse. Og ei til når jeg får NORMAL BMI på 73,5 kg. Det er faktisk "bare" 4,3 kg til.

 

Dette ble plutselig et langt innlegg,gitt

 

Fortsatt god helg

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er Jess! 3 armhevinger med strake ben er ikke til å kimse av, så delig når man merker fremgang på treningen. De kanelsnurrelignende dingsene hørtes faktisk gode ut, og så lite kalorier gitt - nam nam. Jeg skal holde meg til den smale sti til vekten min snur og går nedover igjen gitt. Ha en fortsatt strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kilo har du tatt av Jess? Jeg takker for at du har troen på meg. Det er det nemlig ikke mange rundt meg som har. Føler nesten at de himler med øynene bak ryggen min og sier at nå er hun på ann igjen...Men, det inspirerer jo litt det også.

 

Gleder meg til å se deg oppnå "normal" BMI. Det er jo rett rundt hjørnet:)

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kilo har du tatt av Jess? Jeg takker for at du har troen på meg. Det er det nemlig ikke mange rundt meg som har. Føler nesten at de himler med øynene bak ryggen min og sier at nå er hun på ann igjen...Men' date=' det inspirerer jo litt det også.

 

Gleder meg til å se deg oppnå "normal" BMI. Det er jo rett rundt hjørnet:)

 

Krille[/quote']

 

 

21,6 kg, det er jo helt fantastisk bra gjort. Jeg beundrer deg og alle som klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krille, Jeg har gått ned 21,6kg- startet 7.januar08. I kveld har jeg lest igjennom min egen tråd. Tenkte litt på deg når jeg leste mine første innlegg:-) Bare hold ut, så kommer du dit. Jeg så faktisk at sukkersuget var nesten borte etter ca 7 uker.

 

2neA, den vekta er forunderlig. Det svinger litt hos meg også, jeg har bestemt meg for at jeg kun forholder meg til mandagsvekt selv om jeg veier meg daglig. Det er bare å stålsette seg når vekta er kranglete. Du har god erfaring i gamet, så bare fortsett ditt gode arbeid. Snart knekker du de siste kg.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stor jente du har! 18 år da gitt. Klart det er stas å gå ut i kveld da.

 

Vet du, jeg er kjempeimponert over all treningen du driver med om dagen, jess. Armhevinger er skikkelig vanskelig. Jeg klarer ikke å ta en eneste en på strak kropp. Har kanskje ikke satsa så hardt på å få det til heller :P – kanskje det får bli et mål for september. Nå har jeg tenkt å prøve å gå på yoga en eller to morgener i uka og der driver vi med så mange rare stillinger at jeg må da bli sterkere. Kroppen min synes i alle fall at den kjenner økta fra i går godt. Den kombitimen din me TÂ’ai-chi/Pilates/Yoga hørtes deilig ut forresten. Jeg hadde syntes det var helt topp å lese i Dagbladet om ei nordlandsdame som har tatt skrittet ut og nå gjør hele tre – TRE – armhevninger på strak kropp :) – Det hadde faktisk vært utrolig forfriskende. Men jeg skjønner jo at kjendisstatusen ikke frister...

 

Disse nettmøtene, jeg ser dem jo på forsida av og til og kikker på dem innimellom. Men nå er jeg visst litt treg for jeg klarer ikke å se noe nettmøte fra denne uka? Jeg skal på ei ukes sykkeltur i september og lurer veldig på hvordan jeg skal gripe an inntaket, så blir jo litt i samme gate som du nevnte.

 

Du får ha ei fortsatt riktig god helg! - skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helga over, og jeg har klart meg igjennom både lørdagskveld og dagens kakefest for 18 åringen i huset. Paps'n holdt en morsom, liten tale for den unge kvinnen- der han bokstavelig overbragte ansvaret over til henne- i form av et gavekort som inneholdt en hjemmelaget seddel med ordet "ansvar" på. Såhh, da var vi ferdige med henne. Det er vel sånn??? :-)

I tillegg til kakene serverte jeg fruktspyd, appelsinsalat og ferske bringebær, ferske rips- med vaniljekesam, cottage cheese og lettis. Vi har en del kake igjen, men all frukt & bær ble spist! Jeg klarer å stå over kaker, men det føles bra å ha noe på fatet. Spesielt på en sånn dag. Jeg har ikke så stort sukkerbehov lenger, min "avrusning" har helt klart gitt resultat.

 

Matmessig er helgene best, jeg sover forbi vanlig frokost-tid og kan derfor spise mer utover dagen. På lørdag spiser vi alltid middag til kvelds, det gjør at jeg har mindre sug etter snop. Ungdommene gomler fremdeles potetgull & snop hvis de er hjemme, dette er egentlig det værste for meg å se på. Mannen min har heldigvis gått over til peanøtter, -det frister ikke meg.

De siste 2-3 dagene har jeg vært mindre sulten enn normalt. Jeg har faktisk ikke spist dagskcal helt ut, noe som er svært uvanlig til meg å være. Jeg er vanligvis på skalaen mellom sulten til veldig sulten. I neste uke blir det mer travelt. Hverdagen er i gang, med møter og mer program på ettermiddagstid. Trening SKAL prioriteres, så jeg får jobbe litt med logistikken:-)

Har heldigvis en mann som også liker å trene, så vi begge strekker oss langt for å hjelpe hverandre til å få programmet til å gå opp.

 

Nå er det natta, jeg må legges på lading til en ny uke:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badevekta viste 76,9 kg, dvs ned 0,9 kg:-). Totalt 22,5:-)

Jeg har ikke sett 76-tallet på noen snikveiinger, så jeg er ikke helt sikker på at det holder seg der- men jeg nyter det uansett.

Nå har jeg 3,4 igjen til normal BMI. Hvis ikke vekta stopper opp skulle det være mulig å være der om 6-7 uker. Jeg skal da ta en befaring på meg selv og prøve å gjøre en vurdering på hva jeg endelig bør veie. Har enda litt å gå på, så jeg bør nok nærmere 70 før jeg blir fornøyd.

 

Her er det bare å brette opp armene og følge løpet ut. Det er helt ubegripelig at jeg nå hører at jeg tenker at målet er innen rekkevidde:-) Hadde egentlig aldri helt turt å tro at jeg skulle klare dette.

Det mest positive er at det egentlig har blitt lettere og lettere etterhvert. Jeg tenker stadig på at dette minner om røykeslutt. Først må man stå steinhardt i mot abstinensene. Deretter skal nye vaner etableres. Jeg måtte ha en plan for hva jeg skulle gjøre når andre stakk ut og tok seg en røyk, hva jeg skulle gjøre etter middag osv. Nå har jeg kriseplaner for hva jeg sier og gjør når jeg blir bombardert med kaker, når matsuuuuget kommer etc.

Jeg VET det går fint å leve uten røyk, og nå begynner jeg gradvis å forstå at det sikkert er mulig å leve resten av livet uten å spise MYE mat, sukker&fett, kaker og snop til hverdags. Mitt største mareritt er at jeg skal være nødt til å telle hver prikk jeg putter i munnen i resten av mitt liv. Jeg skulle ønske kroppen av og til ble i stand til å ta de rette valget slik at hodet fikk hvile litt innimellom. Men som jeg har sagt tidligere, jeg tenker 4 år fram i tid. Jeg skal gi kroppen 4 år til å venne seg til denne "krisetilstanden" og til å automatisere vanene. Da må det vel begynne å hjelpe på?

 

Nei, dette ble langt gitt.

 

Ha en riktig fin uke

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen flink og standhaftig. Legen min sa at det ville ta fem år for hjernen å akseptere den nye vekten....Fem år med steinhard jobbing som han sa. De hadde drevet med forskning på hvem som klarer å holde vekten etter å ha gått ned mange kilo. (han nevnte mellom 50-70 kg), og det var de som ikke lenger "koste" seg. Det vil si de som ikke spiste kaker, snop osv. Men, de hadde derimot mye bedre livskvalitet enn før.

 

Jeg for min del tror det er en liten sorgprosess en må igjenom. Mat, snop, kaker og annet har vært en fast følgesvenn gjennom mange år. Noe annet må på en eller annen måte erstatte dette. Enten trening, en annen hobby eller hva som helst. Men, jeg tror helt sikkert du klarer det Jess. Det høres ut som du vet hva du vil!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du holder jammen koken du. Snart normalvekt og greier - du kan virkelig være stolt av deg selv.

 

Vel - jeg kommer etter. Men først skal jeg logge "kun" overvekt!!

 

Gikk plutselig opp for meg at jeg ikke ligger så langt unne 7-tallet. Da jeg startet var det så langt fram til 7og noe - så det tenkte jeg ikke på. Og nå er det innen rekkevidde:D

Derfor kan jeg ikke miste fokus nå.

 

Synes forresten røykeslutt var bare blåbær mot nedivekt-prosjektet. Men nå var vel jeg mer en selskapsrøyker jeg da. Og røyken kunne jeg slutte helt med - mat må man jo ha.....

 

Men nå er jeg godt i gang - og jeg vil ikke opp igjen. Litt skremmende å tenke på alt arbeid vi legger i dette - og så har det så lett for å skli ut. Dum tanke forresten - kan skjønne det ikke skal skli ut:eek:

 

Vi tror på dette - vi tror på dette - vi tror på dette....

 

Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, blomstejenta! Det stemmer jo at jeg ikke har tatt noen pause fra dette prosjektet. Jeg er jo litt sånn av og på, og når knappen står PÅ må jeg bare utnytte det for alt det er verdt. Får bare håpe at jeg kan låse knappen i denne stillingen og glemme koden:-)

FLott at du er tilbake her inne.

 

Krille, det er på mange måter en sorgprosess. Og så er det noe som heter at tiden leger alle sår:-)

Jeg dveler ikke lenger ved sorgen, og det skal ikke du heller gjøre. Jeg har hatt stor glede av å prøve å snu selvmedlidenhet til stolthet over å klare noe så bra. Det er IKKE synd i oss, vi er blant de utvalgte som har fått denne unike mulighetten til å blir slank igjen- BASTA BOM. Kjenner du hvor mye energi du får av den sunne maten:-)

Grav ned alle kakene i hagen i lag med småfuglene og hamsteren som ligger der fra før. Vi kan kose oss på andre måter! Det tar litt tid å snu disse vanene, og jeg tror du er i full gang allerede.

Det stemmer at jeg vet hva jeg vil. Hadde du møtt meg for 1 år siden hadde du nok sagt noe annet. Jeg visste hva jeg ville men fikk det da ikke til. Jeg manglet motivasjon og handlingskraft. Den har kommet mer og mer gjennom tiden her inne, og selvsagt også litt ved min deltakelse på 2 kurs. Jeg har uten tvil hatt mest nytte av vektklubben.

 

Koselig å høre fra deg igjen, Pandora. Jeg vet hva du strever med.

Jeg ser at du har hatt veldig flott vektnedgang i det siste. Da er det kanskje ikke så farlig om det av og til ikke er helt riktig mat. Du nevnte også alkohol inne på tråden din. Jeg leste et sted på internet om alkohol og forbrenning. Det ser ut til at alkohol kan redusere forbrenningen ved stort inntak, og da snakker vi ikke om 1 vinglass. Jeg koser meg med vin innimellom, men passer på at det ikke blir altfor ofte. Det har ikke gjort så veldig store utslag- så jeg ser ingen grunn til å la være.

 

Det skal selvfølgelig ikke skli ut, Pandora. Enkeltstående dager med utskeielser kanskje, men det er ikke det samme som at det sklir ut.

Vi tror på dette, klart vi gjør:-)

 

Ha en fin uke, alle strålende og flotte damer her inne!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nok et flott resultat Jess! Her går det unna gitt, og det er vel fortjent med ditt strenge regime. Du er jo så flink til både å trimme og finne sunne alternativer til både hverdag og fest. You go girl!!

Er veldig spent på mitt eget resultat i morgen, vet jo at det blir opp i forhold til forrige tirsdagsveiing som var litt urealistisk, men hvor mye? Ha en strålende kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker, 2neA.

Jeg har stort sett strengt regime, men så kommer disse kjempesulten-dagene innimellom. Nå har jeg vært igjennom 3 dager med bemerkelsesverdig liten apetitt, men i dag var det slutt på moroa. Nå har jeg spist og spist, og kom til slutt opp i 1750kcal. Det går i sunne ting, men veldig mye da! Etter middag har jeg langet innpå 2 rugsprø, 1 knekkebrød, 3 frukter og ei skål havregrøt. Skikkelig overspising med andre ord. Nå er jeg veldig mett, men suget sitter enda i kroppen. Jeg rakk ikke å trene i dag, det ville sikkert ha hjulpet. Årsaken til at jeg ikke rakk trening var ikke at jeg skulle sitte hjemme og spise så mye altså:-)

Jeg satser på at det blir bedre i mårra, jeg har jo disse raptusene innimellom. Trøsta er at jeg iallefall spiser mat istedet for sjokolade.

 

Sov godt vakre jenter!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjhi ser liksom ikke or meg at du skulker trening for å spise havregrøt selv om du er veldig glad i det. Alltid artig å lese på tråden din jess du skriver så humoristisk. Ha en strålende dag! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det, jeg er ikke såååå glad i haregrøt altså. Jeg spiser det minst annenhver dag, men det er likemye fordi det metter så godt. Havregrøt med masse kli oppi, helt tynn grøt- fyller godt opp i lillemagen:-)

 

Jeg har fått besøk av Tidstyven! Han bestemmer at jeg må på styremøter, dugnad og foreldremøter og jeg vet ikke hva- flere dager i uka. Jeg vil heller trene! Jeg vet jo veldig godt at den norske befolkning må stille opp, men det kommer i slike grusomme opphopninger. Det har vært ferietid og stille en god stund nå, og plutselig braker det løs igjen.

Det må jo være mulig å få fri når man slanker seg? Det burde jo kvalifisere til permisjon fra verv og borgerplikter? Hva med en ekstra ferieuke?

Alle vi her inne vet jo at det går med masse energi til dette prosjektet. Jeg prøver jo å kompensere med å holde meg unna husarbeid, men det er klart at i lengden butter det også i mot...

Nei, Tidstyven- gå hjem meg seg! Noen som kan gi han losji?

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...