Gå til innhold

JESS vil bli "lett på tråden"


Anbefalte innlegg

Takk Skrulle, blomsterjenta og Smallgirl. Så hyggelig at du kaller meg slank, Skrulle (og alt det andre- men jeg blir jo nesten forlegen...)

I går snakket jeg tilfeldigvis med noen som sa de hadde vært på fretex og handlet klær. Og jeg svarte som sant var at jeg aldri hadde vært der, bla.a pga at jeg var helt sikker på at jeg ikke villle finne noe der- for de sikkert bare gjennomsnittsstørrelser. Hvor hun svarte "ja, og så- hva mener du?" Jeg er nok ganske tjukk i hue enda. Jeg er ikke slank, men må vel snart ta innover meg selv at jeg er noenlunde "normal".

 

Blomsterjenta, tenker det blir flytende føde til helga:-) :-) Men det er vel også mat?

Jeg skal ta meg en tur igjennom min egen tråd, har gjort det noen ganger før og det har faktisk vært nyttig.

 

Smallgirl, du er faktisk min inspirasjonskilde til å øke matinntaket bittelitt. Jeg har saumfart listene over matinntak og trim, og kan vel egentlig ikke se de store forskjellene i matinntak. Jeg spiser pålegg litt i perioder, ei stund bare skinke/tomat/salat, ei stund cottageCheese m/heistad-blåbær osv. Men sånn har det vært hele tiden. Jeg har innført en ny (u)skikk, jeg koser meg med en kopp option-sjokolade noen dager i uka. Det gjorde jeg ikke før. Den bakes inn i kcal-budsjettet. Jeg spiser kanskje også litt mer frukt enn tidligere. Hvis jeg har kcal igjen på kvelden brukes det gjerne til frukt.

 

Jeg har googlet og kvasir't rundt om på nettet og lest det meste jeg har funnet om vektterskel/platå.

Jeg skal prøve de rådene som står der (med unntak av GR-rådet som sier at det kan lønne seg å holde vekta i 1 år før jeg prøver å gå ned resten)

Jeg satser på følgende prosjekter:

1. Øk inntaket litt. Jeg startet i går, skal spise 1700 pr dag i 2 uker. Hvis det ikke hjelper:

2. Variere inntaket pr dag- 1800 en dag, 1500 neste dag osv i et par uker. Får ta ny vurdering etter 4 uker.

Hvis det ikke skjer noe som helst, eller at vekta går opp er jeg nok klar for å melde meg på et HV-kurs.

 

Humøret er heldigvis bra igjen. Tusen takk til dere alle sammen!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 912
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er godt det også :o

 

Det kan jo være lurt å ta en svingom også i løpet av kvelden! Alle munner drar :o

Kan gi et tips som jeg pleier å gjøre når jeg skal på fest. Lager litt grønnsaksuppe før jeg drar avsted. Så blir en litt ekstra mett uten de helt store kaloriene - og er det rester igjen så er det veldig fint til nattmat - isteden for å havne på pølser eller pizza.

 

Ser at du har sjekket opp vektplatåer. Kjempebra av deg å prøve noe nytt - og over så pass tid at du gir kroppen din mulighet til å reagerer. Du skal se at det virker!

 

Hilsen blomsterjenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da brukte jeg hele lunch-pausen her inne... skikkelig asosialt!(spiste samtidig altså!)

 

Jeg har vært på besøk i min egen tråd og kunne ikke dy meg. Måtte sakse med meg noen ord fra seinvinter/vår 08:

"I dag var jeg plutselig noen og åtti (89,7 kg), og det var fantastisk å skrive 8 først. Jeg prøver å fable om at det kan stå 7 først en vakker dag. Kanskje en vakker sommerdag, med sol og shorts og sandaler og strand.....-sukk"

 

Bare for å minne meg selv på hva jeg faktisk har fått til...

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du blomsterjente (tror jammen du har fått liv i blomsten igjen:-)

Jeg skal nok både danse og drikke og herje rundt. Dette er en litt spesiell tema-fest med mange gamle kjente.

Suppetrikset er meget bra, stapper også etter med noen klibrød for å fylle opp.

Jeg er meget viljesterk når det gjelder å stå i mot mat (skryt, skryt...)- og så har jeg hørt at alkohol nøytraliserer kcal? Jeg satser på at det stemmer, he,he:-)

Jeg er tilogmed villig til å betale prisen med en midlertidig vektøkning. Jeg skal ta meg en real treningsøkt når kroppen våkner til liv igjen etter syndens dag

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å gå tilbake og se hvordan en tenkte tidligere i vektnedgangen. Jeg var også overlykkelig da jeg bikka under 90 kilo. Fortsatt trodde jeg ikke helt på at jeg kunne komme meg under 80... Men du, her sitter vi på 70-tallet og har klart osss kjempebra så langt til tross for nuen humpete tider innimellom. Godt å se at du er gamle jess igjen (Og slank... der ser du, andre forstår ikke at ikke du kan finne normale gevanter til den normale kroppen din på Fretex...).

 

Ser at du har lagt slagplanen for helgas viderverdigheter, jess. En glimrende plan, etter min mening. Det kjennes godt ut å slå ut håret litt innimellom. Kan kanskje gi en midlertidig oppgang på vekta, men det er ikke ordentlig oppgang, vettu. Noen strikse dager etterpå fikser det :o. Jeg har stor tro på at alkohol nøytraliserer kcal :o.

 

Ha en fortsatt fantastisk dag! klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med det sitatet du hadde klippet ut av egen tråd! Det er rart med det så raskt vi glemmer! Du er flink!

 

Det virker som om du er kjempe flink til å stå i mot (unødvendig) mat! Jeg er ikke fullt så flink der! Men det er jo greit å ha noe å jobbe med? :o

 

Blomsten begynner å spire igjen nå ja! Selv om det er senhøst så hjelper det med skikkelig god gjøtsel i form av gode ord fra andre i samme situasjon!

 

Tror at du kommer til å få en kjempekveld i helgen! Og i og med at de er mange gamle kjente, får du garantert mange kommentarer om hvor flott du er!

 

 

La de svinge la det rock n' roll! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....på om det har vært vanskelig for deg å spise 1700 kalorier ? spiser du mere mat eller spiser du mat med flere kalorier? har det vært en mental bøyg eller? bare lurer jeg...

 

ps: ja jeg gleder meg også VELDIG til å kunne skrive 8...ett eller annet og jeg skal prøve å ta vare på den gleden det kommer til å bli :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Skrulle, om en stund kan vi lese om perioder med humpete vei med de siste kiloene. Vi sitter der inne i HV-forum, og smiler lett når vi leser om hvor vanskelig det var å komme helt i mål.. Tenker kanskje, pytt- det gikk nå så bra atte...:-)

 

I dag har jeg spist masse cottage cheese. Jeg nemlig også lest at mat uten farge ikke inneholder kcal, og osten er jo hvit- ikke sant. Og så har jeg spist den alene, og ting man spise når man er alene trenger man ikke telle med,-tror jeg:-)

 

Du blomsterjente, jeg har det bare sånn at jeg er pinlig nøyaktig med maten. Jeg har manisk trang til å telle å veie alt. Jeg kan forsåvidt hive innpå ett eller annet som sikkert ikke var lurt (f.eks alkohol), men det MÅ være opptelt. Jeg teller vinglass når jeg skal på fest, bare for å VITE hvor mye det ble. Det begrenser ikke alltid inntaket, det har mer med oversikt å gjøre. Dette ka være krevende, men jeg må bare få ha det sånn:-)

 

Kire, det går helt fint å spise 1700. Jeg har bestemt meg at de skal spises FØR middag. Jeg er mest sulten fra midt på dagen og utover, så jeg skal øve meg på å øke dosen tidlig på dagen.

Jeg er fryktelig nervøs for at dette bærer galt av sted, men må bare prøve.

Jeg har en mental sperre på fet og søt mat, og på å spise ting jeg ikke kjenner innholdet i.

Mannen min er fremdeles bortreist, og i dag lot jeg jentene velge et sted vi kunne spise middag ute. Og så valgte de noe som likner på et gatekjøkken...

Jeg fikk nesten panikk, men kunne ikke la være å bli med. Jeg bestilte kyllingfilet med salat + ris. Det skulle være chips, men den fikk jeg bytta ut. Og så var kyllingen drukna i bernaise-saus og fett, salaten fløt i rosa dressing. Jeg tok frem fiskestangen og fikk hala opp fangsten, skrapa av det værste. Og spiste, mens maten vokste i munnen min. Dette sier jo litt om mitt skrudde forhold til mat, så dere finner meg neppe i køen foran gatekjøkkenet, selv ikke etter festen på lørdag. Jeg tar sikkert med meg noe krisemat i sekken:-)

Jeg tenker av og til på om jeg spiser for lite fett. Jeg spiser nesten bare mat med lavt kcal-innhold. Aldri rømme, smør/majones, bare lettyopghurt/skumma melk, skinke, mager ost, cottage cheese. Jeg putter innpå noen omega3-piller hver dag for å få i meg fettsyrer.

 

Hmmm, jeg liker nesten ikke det jeg leser om meg selv....- hvem er det som skriver dette?

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Hadde tenkt meg innom for å si hei og si at jeg har savnet deg og alle dine innlegg. Det er lenge siden jeg har vært innom forumet av ulike årsaker, men håper jeg å klare å holde meg her inne av og til ihvertfall.

 

Klarer likevel ikke å la være å kommentere litt på forrige innlegg;) jeg tror redselen for å gå tilbake dit vi var, er så stor at vi blir ganske ekstreme kontrollfriker når det gjelder mat. Jeg er ikke helt der du er, men jeg kjenner helt klart igjen panikkfølelsen av å få servert ting man overhodet ikke selv ville valgt, og man bare ser kalorimengden øker og kiloene legges tilbake rundt livet. Det skjer jo selvfølgelig ikke, men redselen er så innebygget at man ikke helt klarer å tenke fornuftig der og da eller etterpå. Det tar nok lang tid før vi er normale i forhold til mat og vekt, men jeg tror at vi sakte men sikkert vil erfare at vi får dette til, og at vi uten problem overlever en kyllingfilet svømmende i saus. Jeg har spist majones gjennom hele kurset, i tillegg til litt dressing. Velger jo de sunne variantene, og tror at man bør ha litt fett i kosten, og jeg har jo tross alt også mistet noen kilo. Ikke vær redd for å prøve litt, for sunne fettsorter er med på smøre kropp og å holde hjernen i full aktivitet;)

 

Men husk at det er jo fordi du hele tiden har gjort fornuftige og veloverveide valg at du har lyktes så fantastisk som du har gjort. Jeg er veldig stolt av deg:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha gladDUerigang! Så godt å høre fra deg, jeg har også savnet deg:-)

Det er helt greit å være litt "fraværende" i perioder, og så deilig når folk er tilbake. Sånn vil og skal det jo være i disse hemmelige klubbene, jeg kan jo ikke liksom dra hjem til deg å hente deg heller:-)

Noen ganger tenker jeg at dette er en slags losj, med ritualer, opptakskrav (minst 20kg i pluss)...

 

Jeg lover at jeg skal jobbe mer med mitt forhold til mat etterhvert! Jeg har bestemt meg for at jeg ikke liker majones (det virker!), og det skal jeg fortsette med. Jeg skal derimot prøve å normalisere mitt forhold til vanlig mat som inneholder noe fett. Planen var at dette skulle være fokus i HoldVekten-fasen. Og så ser det ut til at den fasen kom før jeg hadde tenkt:-)

Jeg er storforbruker av lett-produkter. Jeg spiser en del fiskefett, har laks til middag nesten hver uke og peppermakrell/makrell i tomat/røkt laks til pålegg flere dager i uka. Jeg får ikke hjerter i registreringen daglig og tar derfor disse kapslene.

 

Jeg er stolt av deg også, ikke minst fordi du er tilbake:-)

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedrørende fett, sunt og godt fett altså, olivenolje, rapsolje, linfrøolje og feks avokado, det er SÅ godt for hjernen, huden, håret og i det hele tatt :o da jeg gikk på Fedon Lindberg kurs ett år, sa han at en daglig dose olje kunne dempe min matallergi. jeg har vært på medisiner i alle år pga allergien uten det har medført noen større toleranse for mat. etter kun en uke kunne jeg begynte å innta olje daglig kunne jeg spise både litt egg og tomat og har høynet toleransen i forhold til andre matvarer. jeg tar hellere 1 sp god olivenolje daglig enn en ekstra brødskive, men det er meg da!

men det er jo heller ikke sådan at du ikke får i deg sunn fett, du skriver jo at du spiser fet fisk og tar trantabletter :o

mener ikke å moralisere, ville bare fortelle om min positive erfaring med olje..

 

tenk bare å kunne snakke om hold-vekten kurs :o det er sååå fjernt for mitt vedkommende, men står på. har ikke vært på trimm idag, bare heftig rengjøring herhjemme, det kan jammen få opp pulsen det og. etter 5 måneder med oppussingsstøv er det noe å ta tak i.

kire'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Kire! Jeg tar i mot alle råde og tips, jeg blir alltid glad for at noen vil komme med noe. Dette er ikke moralisering!

Jeg bruker det som passer for meg og legger det andre i arkivet - for evt senere bruk. Vi snakket ganske mye om fett og fettsyrer på kurset. Min kursleder snakket varmt om oljer som begynne på S, de var visstnok av de aller sunneste og er også egnet for å steke i (solsikke, soya...)

Jeg har lest at fettsyrer også er essensielt for fettforbrenningen, slikt klinger jo godt i mine ører.

 

I dag fikk jeg servert en fiskesuppe med masse fløte i til lunsj. Jeg spiste den allikvel,- men satte igjen halve porsjonen (ja, tenk deg gjorde jeg) Og nå sitter jeg her og lurer på hvor mange kcal det var i det jeg spiste. Vil så gjerne ha det rett i registreringen, spesielt nå når jeg har plusset på 100kcal. Dette er jo kun 3 dagen, hvis tendensen stemmer seg så lover det ikke godt... Time will show...

 

I dag spiste vi en kjempedeilig middag. Tilberedningstid: ca 20 min! Jeg lagde kjøttboller av "go' og mager -svinekjøttdeig"+en pose taco-krydder+ en revet kokt potet+hermetisk mait+litt løk+litt vann. Trillet små kuler som jeg stekte i panna før jeg la de oppi en saus av hakka tomater m/basilikum og hvitløk + hot (taco)salsa. Servert med Penne fullkorn og woka brokkoli/sopp/paprika/blomkål med bittelitt pesto (sundt fett:-)). Tilbehør: rømme og revet ost.

Nåkka så supert!

 

Mannen kom hjem i dag. Godt å være noen dager hjemme "alene", men nå har han vært borte nesten en uke og da er det veldig godt å få han hjem igjen. Luft og lim- ikke sant? Passelig blanding av dette er perfekt.

I dag har jeg bevilget meg treningsfri, skal pludre litt med mannen og pusle i heimen.

 

Matmessig har igjen denne SULTEN begynt å mase. Jeg har spist jevnt og godt i dag, inkl. suppa. Jeg er fremdeles mett etter middag,- men et enormt suuuug er i ferd med å bygge seg opp. Hva er nå det for tull?

 

Straks helg, jenter:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Høres ut som en god middag! Den vil jeg prøve meg på!

 

Jeg syns også at det er vanskelig med registreringen når en ikke vet hva som er servert. Eller kaloriinnholdet i maten altså :o Jeg prøver å registrere så godt jeg kan - og legger alltid litt ekstra på sånn at jeg ikke sluntrer unna. Er jeg i tvil litt senere på om det var mer eller mindre så justerer jeg meg litt etter det - enten å ta en ekstra frukt - eller kun grønnsaker.

 

Nå ser jeg også frem til helg! Det har vært en lang og travel uke - noe som har gjort at det har gått ut over trimpoengene mine, men skal prøve å ta litt igjen i helgen.

 

Håper du får en herlig treningsfri dag sammen med mannen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en riktig god fest, jess. Kos deg! Fest er sunt og godt for kropp og sjel. Vel, kanskje mest for sjel, men kanskje kroppen din kommer til å skjønne tegninga og slutter å tviholde på det lille som er igjen :).

 

- klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her før å ønske deg en fin helg jeg.. kos deg og nyt den.. har ikke hatt tid til å lese så mye på tråden din nå.. men skal prøve å lese meg opp litt så jeg finner ut hvordan du har det og hvordan det går med deg.

 

Skrives

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh, lørdag. Jeg elsker helg:-)

 

Så hyggelig med besøk, Eve:-) Bra du stikker innom her, det minner meg om at jeg må innom deg også- for å se hvordan du har det:-)

 

Og en liten helgehilsen til vaarsola, blomsterjenta og Skrulle. Setter stor pris på dere.

 

Jeg var på vekta i dag for å se hvordan det ligger an. Den stoppa på 75,0, dvs ned 300gr. Jeg må si meg fornøyd med det, selv om dette ikke er helt til å stole på med kun 5 dager siden siste veiedag. Jeg er godt fornøyd med at vekta viser NED!

Jeg synes også det er greit å se hvordan jeg ligger an før festen i kveld. Hvis jeg spretter opp 1 kg skyldes det DEN og ikke disse ekstra 100kcal. pr dag.

I går brukte jeg mine ekstra kcal til is- nam,nam. Diplomis har en god lettis/105kcal. Jeg stekte en banan i ovnen og det ble rene festen til "skal vi danse".

 

Jeg rekker ikke noe trening i dag, skal hjelpe til å gjøre klart til denne festen. Matmessig er planen klar for dagen i dag. Jeg har med meg noen knekkebrød + smøreost og et eple i sekken,- hvis kroppen blir hysterisk sugen utpå natta. Alkohold gjør ofte noe med matlysten. Jeg setter av 500kcal til alkohol, så denne dagen blir det bare mat for 1200. Det er helt klart ikke iflg GR-anbefalingene- men rett og slett JESS-planen:-)

 

Nå skal jeg snart avgårde... god helg til dere alle

 

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at snikveiingen gir slike fine prognoser Jess. Håper inderlig det løsner nå, selv om du faktisk ikke har vært så leeenge på et platå. Husker en madam som gikk ned 1,6 kg for 3 uker siden!!! Men klart jeg forstår ønske ditt om å bli ferdig med denne ned i vekt fasen! Har gode vibber for deg denne uken, og om alkoholen skulle gi deg et lite tilbakeslag så er det på en måte godt å ha noe å skylde på om du forstår hva jeg mener. Det er nesten ok å stå stille når man har en årsak til det. Kos deg masse på festen regner med at godordene hos de andre sitter løst. Du har vært og er super flink Jess.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen derpå.....

Godt at vi skulle stille klokka i natt:-) Jeg venta med å gjøre det til etter jeg var stått opp idag, for at det overhode skulle bli noe igjen av søndagen:-)

Utrolig herlig og forløsende med en sånn fest. Gøy å slå ut håret og bare være vill og gal igjen, trodde jo kanskje dette skulle gå over når man ble så gammel som jeg er blitt, hmmm

 

Det ble mye alkohol i går, faktisk litt i overkant av det som er GR-anbefalingen:-)Jeg traff igjen mange gamle kjente, fikk faktisk spørsmål fra ei som lurte på om jeg hadde vært syk. Ikke det at hun syntes jeg så syk ut, men det er over 20 kg siden sist vi møttes.

Jeg har nå vært inne på nettet og registrert alt jeg spiste og drakk i går, og jeg har satt ny personlig rekord etter at jeg meldte meg inn i vektklubben! 2200 er det magiske tallet. Matmessig var det helt greit, men dette fludiumet drar fort avgårde i tabellene.

Jeg gikk hjem fra festen i natt, (11km/4trimpoeng). Da jeg kom hjem var jeg så sulten at jeg heiv innpå et par brødskiver.

Jeg er veldig fornøyd med gårdagen til tross for dette store tallet.

 

"Helt om natta, halt om dagen". I dag blir det slaraffenliv på sofaen kjenner jeg. Jeg er fryktelig sulten og salt-sugen, kunne sikkert spist en hel saltslikke-stein.

Hodet er heldigvis såpass på plass igjen at jeg IKKE skal tulle med maten i dag.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du har kosa deg på fest, jess! Det er moro med utslått hår av og til! Vet du, jeg tror ikke det går over å vaere vill og gal på fest. Jeg er akkurat lik som før, skjer bare litt sjeldnere samt betaler høyere pris for dagen som kommer etterpå...Dessuten, jeg kjenner mye gaerne folk i både 50- og 60-åra. De påstår også at det ikke går over :). Jeg er imponert over at du gikk hjem så langt! Det har jeg aldri gjort – må da ha tatt lang tid?? Jeg håper at vekta er grei med deg i morgen. Kan kanskje tenkes du får en liten midlertidig smekk på fingrene, men det er ikke sikkert. I så fall tar det bare et par dager å komme ovenpå igjen. Du hadde jo bra snikveiinger denne uka, mener jeg :).

 

Godt å se at du er ditt gode jeg og skal holde deg unna tullemat i dag. Det er litt vanskelig, men mat med mye smak hjelper godt. Kos deg på sofaen!

 

Klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en knallfest Jess.

Er sikker på at du har holdt deg i skinnet i dag, du har en vilje og et pågangsmot av en annen verden. Ønsker deg tvi tiv på veiigen i morgen, men skulle du få svi litt for festen så er alkoholen ut av systemet igjen om noen dager. Tenker du litt som meg så har du fått ny motivasjon til å stå på nå, for nå har du fått skeiet ordentlig ut og må på en måte få balanse i regnskapet igjen. Nyt resten av søndagen din. Klem

ps takk for at du skrev det om å stille klokken, det hadde vi helt glemt her i huset så vi har sendt guttene til sengs kl. 18.30 tjhi. Det hadde de sikkert bare godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig det hørtes ut med en skikkelig slå ut håret-fest!Og kjekt med "komplimenter" også:) Gikk du 11 km midt på natta?! Kor lang tid tok det?? Men så bra da egentlig, da fikk du jo jammen trimma vekk litt av det du hadde fått i deg!

 

I morgen er det veiedag ja, lykke til!! Eg håper virkelig på nedgang, tipper du også gjør det;)

 

Ha ei fortreffelig veke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har rett, Skrulle- alder har nok ikke så mye å si. Annet enn at det blir lengre og lengre imellom hver gang hos meg også. Det har kanskje vært lengre imellom festene dette året enn det vanligvis er. Det går jo ikke så godt overens med slanking, pussig nok:-)

Jeg stod opp veldig seint i går og kom ikke i gang med frokost før klokka 1. Jeg kom faktisk bare til 1200kcal i går, jeg tenker at jeg da har tatt igjen overforbruket fra lørdag.

 

Du sier noe, 2neA. Jeg har ikke tenkt på den måten før, men det stemmer presis....balanse i regnskapet....

Jeg forventet/håpet ikke å gå ned i vekt denne uka, bare det er jo deilig. Og så føles det nesten som en "renselse" av kroppen. Litt som etter ei skikkelig hard treningsøkt.(jada, det høres sykt ut:-))

 

Og du nyaco, jeg er nesten overrasket selv. Etter 8 timer på fest(!) var kroppen veldig interessert i å komme seg hjem. Jeg hadde planer om å ta en taxi og tenkte at jeg kunne praie en på turen. Så kom det ingen taxi det første stykket, og så tok jeg en litt mindre trafikkert vei for der var det hyggeligere å gå, og da kom det ihvertfall ikke noen taxi. Jeg kunne jo ha ringt, men det var egentlig veldig deilig å gå. Det er 11km strake veien,- jeg gikk nok litt lengre i og med at jeg brukte stor veibredde:-) :-) Turen tok meg nesten 2 timer, og jeg hadde neppe overlevd gårdagen hvis jeg ikke hadde tatt beina fatt.

 

Jeg var på vekta i dag, den viste 75,1 kg. Jeg har faktisk gått bittelitt ned, 200gr hvis jeg ikke husker feil.

Jeg fortsetter med 1700 kcal. Det er mer behagelig og har ihvertfall ikke gjort skade.

 

Ha en fin uke alle sammen

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott, jeg tror jammen jeg også trenger en skikkelig slå-ut-håret-fest, men det er så kort at jeg ikke vet om jeg får det til :)

jeg er også kjempe imponert av din (brede) hjemtur fra festen, men er sikker på den gjorde godt som du også skriver. men sprekt ikke å velge den letteste løsningen, taxi.

ha en god uke

kire'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...