Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg dro på kurset og vekta viste opp 500g men jeg hadde akkurat trent drukket 1' date='5-2 liter vann og spist middag..så håper at det mest var det ...for som sagt så har jeg ikke vært flink men vekta viste helt stille fra forrige uke her hjemme i dag på morningen..men nå er jeg klar ikke på grunn av kurset...

 

jeg tror jeg begynner på nettkurs for det som er her blir litt for hektisk for meg tror jeg.

 

også har jeg jo dere da ....jippi :)[/quote']

 

Sannsynligvis er det nok pga middag og vann ja, det går nok bedre neste uke skal du se. Har en på kurset som hadde gått opp 1,3 kilo forrige uke, og hadde gjort alt etter planen, så det kan gå opp og ned for alle.

 

Skal veie meg i morgen jeg da, er jo 1.mai på torsdag, så det blir en dag før. Gruer meg, har mensen og vil ha noe søtt, men har vært ganske flink uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hiver meg på dere her jeg' date=' har lest igjennom hele tråden og er kjempe imponert over dere alle sammen!

Selv startet jeg i midten av januar, veide da 108 kg, nå veier jeg 105. Jeg har ikke vært så slavisk med maten, har heller lagt vekt på å spise mer sunt. Begynte samtidig å trene på Elixia, og trener nå 3-4 ganger i uka.

Merker resultater på kroppen, selv om jeg ikke merker det særlig på vekta.. :)

 

Men nå har jeg begynt å registrere alt jeg spiser, for å få litt oversikt over hvor mye kalorier jeg får i meg. Skal ligge på 1800-1900 kalorier, og har nesten problemer med å få de i meg!

 

Jeg kan ikke unne meg en sjokolade innimellom, for jeg er sjokoman og da faller jeg tilbake på den "må ha sjokolade hver eneste kveld".

 

Jeg har lurt litt på om grunnen til at jeg går så lite ned er fordi jeg har begynt å trene? Jeg trener for det meste spinning, tredemølle, ellipse maskin og aerobic. Litt styrke, men kun med kroppen som "motvekt", ikke noe vekter.

Noen som har erfaringer med dette?

 

Ellers vil jeg bare si at dere virker som en flott gjeng! :)[/quote']

velkommen skal du være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til spitc! Hvor høy er du? Skal du være med på å treffes når vi har gått ned 30? Tror det blir i Drammen, fler bor der!

Når du trener mer får du mer muskler som igjen forbrenner mer, så det er ingen grunn til å ikke gå ned når en tener. mange henger seg opp i at muskler veier mer enn fett, men det er marginalt. Men når jeg trener mye så blir jeg mye mer sulten, er nok der det ligger. Men da er det jo så bra at du beg å registrere maten for det er eneste måten å få kunnskap nok til å få oversikt.

 

Problemer med å få i deg nok kcal: nøtter, pesto, valig gulost , ikke lettprodukter osv.

 

Jeg har gjort en ny erfaring. Etter jeg hadde disse ukene hvor jeg bare gikk ned noen gram, strammet jeg inn, la meg lavere i kcal og trente mer. Nå har jeg rasa ned, 5-6 kilo på 3-4uker. Men jeg er helt tappa. Som jeg skrev, om søndag var jeg helt utafor og i mandag og tirsdag har jeg hatt hodepine, konsentrasjonsvansker osv. Tydelig at kroppen har fått for lite. Litt kjedelig da, nå når det endelig gikk så greit. Men det er det som er så fint m å gå på kurs at da får jeg bruke gangen til neste gang til å justere. Går jeg opp litt så får ikke det hjelpe!

 

Jeg tenker at de tinga som gir meg kick, som sjokolade, må jeg trene på å spise litt av. Kanskje nettopp når jeg ikke har så lyst, for ellers kan det fort ta overhånd. Om søndagen spiste jeg barnas kinderegg som var igjen fra lørdagen, mann min lurte på om jeg hadde gitt opp... "neida, jeg må få i meg litt mer kcal, og så trener jeg på å spise litt sjokolade!" Svarte jeg!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen hektiske dager, så nå er det en liten stund siden jeg har fått skrevet inn noe her. Det er så fint å lese om hvordan bra det går med dere! Maysa: Du våger ikke å dette av! Du har jo kommet så godt i gang, og du virker som ei dame som kan få til det du vil!!!

 

Steg: Kjedelig med hodevondt og slapphet! Tar du vitaminer? Spiser du variert? Drikker du MASSE vann? Hmm..

 

Så over til meg... Jeg bestemte meg jo for noen dager siden å gå ned i kalorier, og det har jeg gjort. Jeg gikk litt og litt opp da jeg spiste så mye som menyen sa jeg skulle, og da måtte jeg jo gjøre noe! Jeg spiser fremdeles mer enn før, og vekta i morges viste 112,0, så jeg har gått en del ned :(:D:) HURRA! Jeg merker at dette er riktig for meg, og at magen er mer tilfreds nå. Det ble rett og slett for mye å putte i seg alt jeg skulle. Jeg er veldig glad i sunn mat, som fisk og grønnsaker (det har jeg alltid vært), mitt problem har vært godterier...-Og når en spiser bare sunt, er det jo håpløst å få i seg alle kaloriene!!!

 

Jeg har jogga en del også, men det har blitt færre trimpoeng enn før. Nå ligger jeg vel mer an til ca 10-12 trimpoeng i uka. Synes dette går kjempebra, og er utrolig motivert for å fortsette! I dag har jeg kosa meg med en krokanrull, og det er helt greit! Jeg har ikke dårlig samvittighet eller noe, for jeg vet at det blir en stund til neste gang, og jeg vet at før koste jeg meg gjerne med 3 sjokolader om kvelden...

 

Vi har nettopp kjøpt oss ny båt, så jeg må passe på at det ikke blir for mye "båtkos og latmannsliv" fremover... Er en del som glemmer å trene når man er ute på sjøen hele dagen...

 

Jeg fikk ikke vært på kurs i går, på grunn av at vi skulle teste båten, og legge den utpå, men jeg vet jo at jeg har vært superflink :) Blir spennende å se tallene neste tirsdag!

 

Håper dere som har gått litt opp ikke gir opp. Jeg hadde gått opp 300 gram forrige gang, men hadde vært veldig flink bortsett fra to litt dårlige dager. Noen ganger vises det kun på cm. Kanskje man har mer væske i kroppen eller noe, det trenger ikke være at man har blitt tykkere igjen...

 

I kveld skal jeg ta sit-ups, noen som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så godt å høre fra deg. Gratulerer med ny båt! Det blir jo helt supert. OG Gratulerer m vekta. Nå må det jo beg å synes. Kjenner du det på buksene? Har en fin olabukse i 48 som du kan få....

 

Ja, jeg spiser og spiser. Har spist og spist og som du sier bare sunt blir ikke så mye kcal av så jeg har spist new energi i dag, en neve potetgull og to kopper kaffe latte. Men jeg har fremd huepine. Jo, spiser sundt og variert, tar vitaminer, masse vann, drikker ikke brus... men har rett og slett kjørt på for lite kcal over fire uker og nå sa kroppen STOPP. Hvis ikke er det noe annet galt. Men jeg tror ikke det for rett etter jeg har spist er den nesten borte. Litt typisk meg, teller kcal strengt, dvs at hvis jeg er i tvil skriver jeg litt mye, skriver bare trimpoeng etter "skikkelig" trening, ... og regner m normal hverdagsaktivitet... noe som nok også er litt strengt for jeg fyker rundt hele dagen! Nå får jeg bare godta å bruke litt tid på å finne en ny "rundetid" og håper å legge meg på 0.8-1kg i uka. Denne uka hadde jeg gått ned 1.5. Noen kan jo drive på sånn, men altså ikke jeg!

 

Du er herved innvitert m båten til hytta vår så kan vi gå tur.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, kun ned 300 gram ned denne uken. 100 gram unna målet mitt på 7 kilo på dette kurset, men tar det igjen til uka. Nytt kurs nye muligheter!!!

 

Vimsa: grattis med båt!

 

Steg: ikke bare baren med for lite kcal og for mye trening, erfaringsmessig, man blir ødelagt til slutt:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten meg gåååååår ikke ann jeg vil åååååååå...hehe

 

jeg har vært hos legen i dag og det var oppmuntrende...jeg har godt ned 2,8 på 3,5 uke..er kjempefornød med det..

 

OG jeg hopper ikke av ...men blir nå sendt videre til en klinikk i asker husker jo ikke hva den heter..men de har rå bra fysioterapeuter og leger og er tilknyttet sammen med psykolog...legen sendte meg jo videre til dps(drammen psykologiskesenter) men der fikk jeg avslag og de folreslo denne klinikken og legen ble irritert på seg selv for at hu ikke hadde tenkt på den av seg selv for jeg skulle jo seff ha vært der hele tiden..må jo le litt

 

i dag har jeg vært ganske flink spist litt sjokolade og popcorn menmen og jeg har svømt ..jeg svømte 1500 m på 1 time.. var fornøyd da og sliten .

 

steg hvor er du fra?????og hvor er hytta???

 

vimsa: skjønner ikke at folk bare later seg i båten de er jo på vannet hallooooooen det er jo bare og svømme og kjøle seg ned ..hehe

GRATRULERER SÅ MYE MED BÅTEN heldiggris...men, men kansje jeg kan fp sitte på en tur...du kan kjøre med båten og vinke til meg når jeg står i stuevinduet ...hehe

 

skal bort nå i helgen,,skal til svigers..gleder meg

 

vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maysa: så bra du får hjelp. håper virkelig at de ken hjelpe deg.

 

Nei, ikke noe hyttetur med vin og sjokolade her nei.... he he, bare trimtur!

 

1500 meter er vanvittig langt å svømme! Kjempeflink er du!

 

Ned 39: du har tydligvis litt erfaring m dette m for lite kcal, hvilke erfaringer har du gjort deg? Jeg har spist og spist. Har ikke hodepine så mye i dag, men er uvel og ikke i form . Har spist kaker og div. men vil jo ikke gå¨opp heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis
maysa: så bra du får hjelp. håper virkelig at de ken hjelpe deg.

 

Nei' date=' ikke noe hyttetur med vin og sjokolade her nei.... he he, bare trimtur!

 

1500 meter er vanvittig langt å svømme! Kjempeflink er du!

 

Ned 39: du har tydligvis litt erfaring m dette m for lite kcal, hvilke erfaringer har du gjort deg? Jeg har spist og spist. Har ikke hodepine så mye i dag, men er uvel og ikke i form . Har spist kaker og div. men vil jo ikke gå¨opp heller da![/quote']

 

Jeg spiste rundt 1400-1500 kcal i tre uker, og hadde 14-17 trimpoeng disse ukene. resultatet var at jeg sto stille i to-tre uker. Surt. Ellers har jeg slitt med anoroksia og bulemi, og vet da hva lite mat kan gjøre med kroppen. Spis heller frukt enn kaker, kaloririk frukt er bedre enn kaloririke kaker. Er ikke like flink bestandig selv men.

 

Lykke til, dette ordner seg nok skal du se:)

 

Nå skal jeg på spenst og trene pilates:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 39. Oj du har litt av en fortid.

Jo, det jo det som er så flott med kroppen at egentlig sier den jo i fra selv. Er bare litt kiipt å innse det når det går bra. Så nå har jeg gått opp to kilo på vekta. Men jeg forstår jo at det ikke er fett, men magesekk og tarmsystem og væskelagrene i kroppen som har fylt seg opp igjen. Og så har jeg veldig flaks for jeg hadde gått ned til 97.9 og da m nesten to opp så er jeg allikevel ikke over 100. Og alle vi inne her vet jo hvilken magi som ligger i over eller under tre siffer!

 

I dag skal jeg legge meg på1900 til 2000kcal skrive nøye. Men tror jeg skal vente litt m å trene.

 

Takk for gode råd. Har ikke lagt meg på en linje hvor jeg fråtser i kaker... men var på besøk og da tok jeg kaker i og med jeg skal opp i kcal hvilket jeg ikke hadde gjort ellers.

 

Gruer meg litt for kurset neste gang, for da har jeg nok gått opp, men jeg må stålsette meg å godta det. Vet jo at dette er en liten justering og snart så går jeg ned igjen... men ikke så fort!

 

Det har vært spennede å følge denne prosessen. For når jeg begynte å spise for å "spise meg opp" kom mange av de tankene som jeg før har fått i perioder jeg har gått opp.

 

Ha en fin dag og lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke telt kcal nå på en stund og trent nesten hverdag ligger på mellom 10 og 15 poengi uka ca..skal jo egentlig ha1900 kcal må skjerpe meg ...skal etter helgen jeg orhker ikke i dag....har spist sånn nogen lunde fasst med maten ..men blei mat på burgerking med ungene i dag ..den førstre pommesfritessen jeg har spist på 2 mnd...og har slurva med vannet men skal drikke en del mere og så er det ost og kjeks i kveld men det får bare være altså..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Nå har min 20 år gamle rumpe vært ute og gått med staver. resten av gruppen var 55+, hehe. Følte meg gammel, og skjønner hva samboeren min mente når han lo av stavene mine, men det var både effektivt og deilig, og 3.3 trimpoeng! Ha en flott dag videre.

 

Steg, husk, ingen krise å gå opp en gang eller to. Og ja, det er magisk å være under 100, er 99,1 nå, og veldig stolt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg gått og tenkt på i det siste og det er jo helt utrolig! For når jeg er kommet ned så skal jeg gå hold vekten og så er det jo det som blir oppgaven resten av livet. Supert!

Ned 39. Skjønner jo at det blir litt morsomt sammen m "tantene" . Men det er flott trim. Hurra for at du er under 100 nå. Du er flink. Siden jeg kunne vært mora di skal jeg bare si deg noe klokt: Tenk på at når du kommer ned til trivselsvekta di nå, så har du løst et problem for livet. Tenk at jeg har sliti på kroppen min i alle de åra m for mange kilo, slanking og følelsen av å aldri få det til. Ikke gi deg før du er i mål... du sparer deg selv for SÅ mye!

Nei, jeg depper ikke av å gå opp litt nå. Tenker også at det er sunn trening på det "vanlige" livet! Og kroppen har alltid rett! Men jeg er glad for at jeg går på kurs, for det er en utfordring at nå strammer jakka igjen, boksa sitter som støpt og ringen sitter fast! Hue vet at dette har sin forklaring, men jeg stritter jo i mot! Men jeg takler det!

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Det synes jeg var utrolig flott sagt Steg!!! Dette skal vi klare, godt å ha noen her inne som er motiverende.

 

Ha en flott helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten! :D

 

Steg: Jeg er 1.75 høy..

Høres veldig koselig ut å møtes etter 30 kgs nedgang, så det er jeg interessert i!!

 

Jeg har vært flink og lagt inn maten jeg spiser hele uka, og har ligget på rundt 1800 kalorier hver dag, bortsett fra torsdag. Da var jeg syk, så jeg fikk nesten ikke i meg noe mat den dagen. Har bare fått trent 2 ganger denne uka og, mandag og onsdag. Jeg vil vente med å trene til jeg er helt frisk igjen, får se om jeg kanskje gjør det imorgen (jeg MÅ lissom trene minimum 3 ganger i uka).

 

Jeg gikk på vekten fredags morgen da, og den viste 103,8 - dvs. en nedgang på 1,2 kg siste uka. Gjenstår å se om det er reelt da, siden jeg var helt tom i magen da... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skulle det jo vært moro å treffes nå for vi er jo ganske like, men vi må ha det å glede oss til! Bra du blir m spich. Vi er jamnhøye også!

 

Lå på 2100 kcal i går. Hodet blir litt bedre. Litt usikker på hvor mye det blir i dag. Ungene har bestilt pizza. Skal prøve å få til en treningstur i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spisedag idag jeg, har bestemt meg for å spise det jeg har lyst på idag. Likevel ligger det faktisk en innebygget sperre i meg, jeg lot bl.a. være å kjøpe is på butikken i sted! Men jeg har kjøpt sjokolade da.... *smekk på lanken*

 

Jeg skal likevel så godt det lar seg gjøre legge inn alt her, så jeg ser hvor mye jeg havner på. Om jeg klarer å holde meg under 2900 kalorier, så vil det jo i teorien si at jeg ikke skal gå noe opp av det..

 

Skal snart i bursdag til min mor og, og har hørt rykter om sjokoladekake der. DET er vanskelig å si nei til det.... huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

- har satt den på vannet, og fyttirakker`n som den gikk :( MORO!

 

Jeg har slutta å telle kalorier, det gjør jeg bare når jeg spiser noe jeg ikke pleier. Jeg vet jo at jeg skal spise tre knekkebrød med gulost til frokost, så og så mye lunsj osv. Det er jo ikke noe poeng i å skrive opp det samme hver eneste dag...

 

Jeg kom forresten nettopp hjem etter en halvtimes joggetur (fra 08.00 til 08.30), utrolig deilig å starte dagen sånn! - Eller avslutte den sånn.

 

Før koseturen vår til Bergen viste vekta 111,9 på kvelden. Nå viser den 1 kg mer...-men det er tross alt mye mindre opp enn jeg hadde trodd. Nydelig hotellfrokost, lunsj og middager på restaurant, og kuleis og litt snop fra hotellrommet, 1 kg opp er ikke så ille da...

 

Hehe, ja kanskje vi skal ta en båttur til hytta for å gå tur når vi har gått ned 30, så orker vi å gå lengre...haha :D Deilig å ha hytte ved sjøen da...

Nå husker jeg ikke alt hva dere skrev, men Steg: Jeg synes du er råflink som kjører på og teller kalorier, du kan være stolt av deg selv!!!! Du har nok mer selvdisiplin enn meg!!! Jeg skal ikke gi meg jeg heller, og jeg gleder meg til vekta mi viser to siffer!!!!

 

Ha en strålende dag alle sammen! Kom dere ut og beveg kroppen, det er herlig i sola! :)

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Vimsa: høres utrolig deilig ut med båt og tur til Bergen. Sitter liksom fast her hjemme denne helgen jeg da. Men har grillet med ei venninne og datteren, vært på kino med samboeren min og gått tur med samboeren min. Samtidig som jeg har gått med staver. I dag skal jeg på spenst med ei venninne, så når jeg tenker etter har jeg faktisk gjort en hel del:) nå ble jeg glad:D

 

Kos deg masse.

 

4 dager til veiedag, gleder meg faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har jeg gitt et bilde av at jeg er et petimeter til å skrive inn så er det feil. Men nå når jeg har kommet for lavt i kcal og må opp og har konstant vondt i hodet så må jeg bare. Ellers er det min svake side altså. Alt er på slump ikke noe mål, selv på de fleste oppskrifter. Og da er det ikke lett å telle kcal og da gir jeg opp. Men forsøker nå for å legge meg riktig. Men jeg sliter virkelig med tolmodigheten nå altså. Vide 100.4 i dag altså 2,5 opp. Vet jeg må justere, men dette var mye opp altså. Og da er det greit å ha telt hver dag og vite at jeg har ikke ligget over 2100 noen dag, så i teorien skulle jeg ha gått ned.

 

Men tusen takk for oppmuntringer, godt det for jeg føler meg jo ikke akkurat flink når jeg har gått opp såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

ikke gi opp Steg, det går bra til slutt!

 

Jeg veide meg i dag, ti dager siden sist, og jeg har tatt av, nede på 106,4 som er 3 kg ned totalt siden 5. februar.

 

Har trent to ganger på treningssenter denne uka, og har gått tur også, så jeg får ca 7 trimpoeng tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

-Ja, du har jo gjort en hel del, ned39!!! Så flink du er til å trene! Høres ut som du trener mye forskjellig. Jeg jogger for det meste, og noen ganger litt trening på ergometersykkelen. Hvor i landet er du fra?

 

Deilig med båttur i dag! Det ble en is...-men, men, det kunne vært verre. Vi stoppet på en cafê/bakeri, og der hadde dem utrolig mye som så veldig godt og veldig usunt ut, og da kjøpte jeg bare en grov baguette med skinke :D

 

Jeg jogga i morges, men tror jeg tar meg en joggetur i kveld også. Blir litt ekstra gira når det nærmer seg veiedag... Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg, det er jo bra at du gleder deg :)

 

Jeg gleder meg til å fortsette å gå ned i vekt, det er en deilig følelse! Jeg vet at jeg kommer til å klare å gå ned masse, jeg bare vet at dette skal gå bra! Men jeg må ha lov til å spise en is innimellom, jeg. Eller går det rett til H*L*E*E...

 

Jeg merker det litt på buksene, men ikke mye. Egentlig ganske lite... -men jeg merker det på humøret :)

 

Uff, nå er helga snart over, og jeg må tidlig opp i morgen :( Kanskje det egentlig er bra det, det er lettere å bare spise sunt på ukedagene synes jeg!!!!

 

Håper alle har hatt en strålende helg!

 

PS. Det med å gå opp litt er visst ganske vanlig innimellom... Jeg gikk jo opp tre dager på rad, og bestemte jeg meg for å få i meg litt færre kalorier, noe som hjalp meg videre nedover. MEN jeg tror det er lurt å følge det opplegget du har fått fra G.R, for selv om det funker for meg, er det slett ikke sikkert at det funker for andre, og særlig ikke når du får vondt i hodet og sånn! Drikk MASSE, MASSE vann! Er du flink til å svette skikkelig? Trene, altså? Hmm, lykke til...

 

ViMsA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke vært flink nok til å drikke vann. ,Men drikker mye. men før drakk jeg 1 1/2 l pepsi max om dagen + vann. Har vært litt vanskelig å fylle opp det etter jeg slutta m pm. men jeg synes det vannglasset mitt går i et. Og når jeg er på jobb eller sånn så ser jeg jo at jeg drikker mye mer enn andre. hvor mye skal vi ha egentlig?

 

Kan du si litt mer om det m svetting? har ikke hørt om det før. Har bare tenkt at jeg må bremse så kroppen får henta seg inn igjen. men kanskje jeg heller skulle ha gitt full speed og svetta?

Er bedre nå, men det var lettere å legge meg til de dårlige vanene igjen ja!

 

Kan du ikke selge den ene hytta og kjøpe noe v sjøen da? Dessuten når du har båt "eier " du jo hele skjærgården!

 

Synes du er kjempeflink Vimsa. Utfordringen for oss som skal ned i vekt er at vi må være flinke på alle vis: ikke vienerbrød, ikke bakevarer, ikke kaker, ikke godteri, ikke fet mat , ikke is....

 

Ja! Det er en deilig følelse å gå ned. Maler huset om dagen og da tok jeg rett og slett en gammel bukse og dro på utsiden av den andre.....

 

Bra du kommer til å klare dette vimsa. Det gjør jeg også. Hvis ikke kan dere sett meg i fengsel! .... helst Bastøya da!

 

Ha en flott uke og nyt våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Nå hadde jeg skrevet DET LANGE OG FINE SVARET, også klarte jeg å lukke hele vinduet sånn at det ble borte!!!!!!!! ARGH!

 

Jeg skriver heller i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

NYDELIG!!!

I dag har jeg hatt en flott dag! Er overlykkelig for at jordbær er kalorifattige, spiser mellom 250 og 350 gram hver dag. Mye antioksidanter og flotte saker, også så godt! Oppkuttet med vaniljekesam:D

 

Har fått 3,8 trimpoeng i dag, styrketrening, treningstime på spenst og 30 min gange!!! Stolt. Kommer nok til å kjenne det k kroppen i morgen. hehe.

 

Nå skal jeg lage GR-ostekake til frustrerte fruer kvelden med jentene i morgen, og ja, den skal ha jordbær i seg, hehe.

 

Ha en flott kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...