Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

godt å høre at du har kost deg skurlle, surt å høre at vekten har gårr opp, og at han ene du reiste med brakk armen, gjør så utrolig vondt!

 

rekker bare litt skumlesing, men ville innom og si hei:) håper du har det flott.

som du eier, en flinkisuke gjør susen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen hjem Skrulle.

Jeg tror ikke du har gått opp noe, sikkert bare musklene som binder vann!! 8500 kcal forbrent - jeg ligger nå og kneler i støver her i stuen min. Det er jo det jeg forbrenner på 5-6 GODE uker. Du har vært knallflink!!!!

 

Tror denne frykten for at vi skal bli en av statestikken som går opp igjen og vel så det bunner i at vi nærmer oss slutten av vektnedgangen. Hver gang vekten gjør et lite "sprang" oppover kommer frykten byksende. Vi kan dette, vi får til dette og vi SKAL klare det. Jeg har lest et sted at +-2 kg er å regne som stabilt i hold vekten tankegang.

 

Flott at du er kommet deg opp "fra kjelleren" tankemessig. Du er til stor inspirasjon Skrulle. Tenk så aktiv du har vært denne uken, er enda ikke kommet meg opp fra støvet (og tro meg her er det støvete). Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si at det skjer mye når en er borte fra forumet ei hel uke. Prøver å finne ut hvordan dere har det alle sammen, men det kommer visst til å ta litt tid å komme igjennom ei uke med forum ;)!

 

Takk for hilsen, stinis! Heldigvis gikk det bra med armbrekkerÂ’n. Og ellers var ferien min skikkelig fin. Vi var 14 voksne og alle var snille med meg. Og nå er jeg på flinkerÂ’n, så jeg ser bare framover!

 

Takk for oppmuntring, 2neA. Kjenner meg mer målrettet igjen nå, kjelleren er jo ikke noe sted å forbli! Joda, ble jo bra med trim, men jeg tror jo fortsatt ikke helt på den nye pulsklokka mi siden den gir større forbruk enn den gamle. Men nå har jeg hatt den så lenge at jeg kanskje bare må begynne å forholde meg til den. Har faktisk ikke putta inn ett eneste tp på sidene mine siden jeg fikk den fordi jeg tenker at jeg burde kompensere... Men det blir jo litt teit det også. Nei, målet for helga får være å hente opp hele kcal-forbrukshistorien den siste måneden og se til å samle epler på treet mitt.

 

Ellers har jeg snikveid meg i dag, og det er nok ikke så galt som jeg trodde i de mørke stundene i går. I forhold til forrige offisielle veiing har jeg gått ned 100 g, men gått opp 500 g i forhold til siste snikveiing før jeg dro. Men det har jo vært en humpete måned, sa ikke så lett å si. Kan se ut som om det blir en bitteliten netto nedgang denne måneden. Vi får se på tirsdag.

 

I går kom jeg meg ut på 6-kilometersrunden min og brukte staver. Det ble en brukbar økning i kaloriforbruk, omtrent 20% ekstra, så jeg må bare øve meg og få dreisen på det, ser jeg. Gjennomsnittsfarten økte brukbart også. Fikk noen lure tips av stinis og superkristine og det hjalp. I tillegg senka jeg stavene litt og da ble det mer svung over hele greia.

 

Ha en riktig god dag dere som kommer innom! - skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går opp og ned her i livet. Har hatt en ganske kjip dag - og det er helt min egen skyld ;). Satt her med en nybrygget lettkakao i formiddag og skulle kose meg med trådene her inne. Vips, så var koppen i laptoppen. Etter det ville ikke den noe mer. Var litt treig med å ta ut strømkabelen ettersom instinktet sa at jeg skulle holde laptoppen opp-ned slik at alt kunne renne ut. Var visst ikke lurt det.

 

Helten min hadde skrukkete munn, men kjefta ikke på meg. Hadde jo ikke hjulpet heller. Dessuten så han vel hvor ulykkelig jeg var. I alle fall fant han en annen laptop til meg, og nå har han stulla med laptoppen min mye av dagen. Vi har ikke store forhåpninger for den har antakelig tatt kvelden. Det er back-up på alt, men det er jo veldig tungvint å måtte sette opp en ny PC. Dessuten må jeg vel beregne å bruke mine egne grunker og det kommer til å svi for jeg vil ha en som er relativt liten siden jeg drasser den med meg nesten hver dag.

 

Utover dette har jeg gått en tur på over 12 km med staver :). Det var strålende sol og varmt og skikkelig deilig. Humøret letta jo litt da. I tillegg har vi hatt ovnsbakt ørret til middag og det var nydelig godt!

 

Nå skal jeg gå og stelle pent med mannen min. Ha en riktig god kveld, folkens!

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

...med laptoppen. Skikkelig ergelig når sånt skjer, og nesten mer ergelig når det er en selv som er årsaken! Men så er det så deilig å lese og se at humøret stiger utoverdagen med gåstavetur og deilig middag. Utrolig hva endorfiner gjør med humøret vårt. Håper det ordner seg på ett vis og det gjør det jo alltid. Hvordan går det forresten med hælen din?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff... hva med forsikring har du det? Du var jo uheldig, og det bør jo forsikringen dekke. Krysser fingrene for at du slipper å punge ut med for mye penger.

 

Håper også du får en fin søndag! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringsmeldinger! Dere er skikkelig go'e! Har kanskje mulighet for å kunne ta på forsikring gjennom universitetet, skal sjekke i morra. Ellers kan jeg jo sjekke med egne forsikringer, men tviler på at de dekker. Takk for tipset, 2neA. Hadde ikke tenkt på egne forsikringer.

 

I dag er det jobbedag. Jeg har massevis som må ordnes de neste ukene, så det er bare å komme i gjenge igjen. Helten min og jeg skal sykle til jobben for å hente en harddisk og DVDer med back-up til PCen min. Vi planlegger en liten omvei så det blir litt trim for oss.

 

Hælen min er ikke god i dag, gladjegerigang. Var nok litt for tøff de siste dagene med litt for mye belastning. Men det er så fristende å gå når det er så fint vær og jeg er så glad i å gå. Men nå får det bli sykling framover. Fint det og.

 

Ha en riktig fin dag alle! - skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det så lenge siden jeg var innom her... så travelt altså.

 

ser du fortsatt sliter med hælen. du må passe godt på den altså. ikke gå så mye tur, selv om du har aldri så lyst. jeg skal love deg at jeg har vært som en tiger i bur mange ganger, jeg som ikke kan sykle heller, men jeg har bare vært nødt å sitte på rumpen med beina høyt. og jeg som i tillegg hadde en jobb som krevde gode føtter!!! du har vel gode sko? og så er det sånn at gode sko for dem som er frisk i føttene ikke er det samme som gode sko for dem som sliter med plantar fascitt. jeg trodde f.eks Ecco- sko var bra, men der tok jeg feil! crocs-sko er drepen for mine føtter, men altså veldig gode for mange andre. har du vært hos lege? har du innleggsåle? det bør du evt skaffe deg.... har som sagt ikke lest på tråden din i det siste. håper du kommer deg snart!

 

hvor mange kilo har du igjen forresten?

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Jubalong - så kjekt at du tar deg en tur. Jeg lover å bli flinkere igjen med foten min - takk for at du tar meg litt i nakkeskinnet. Det gikk så fint så lenge, men så havna jeg utpå gåkjøret igjen. Heldigvis går sykling helt fint, så får satse på det. Jeg har ikke kommet meg til lege for jeg er nok litt egen, men jeg har lenge tenkt på å gå til en osteopat, og kanskje det faktisk er på tide å gjøre alvor av det;). Er nok blitt en joggeskobruker med disse beina mine og bruker nå joggesko mye av tida. Synes at det hjelper. Jeg liker heller ikke crocs - synes de er flate og harde (og klamme!). Nå tror jeg at det er igjen mellom 8 og 10 kilo. Litt usikker på hva som er passelig enda. Det har gått litt opp og ned i det siste, så nå håper jeg at jeg skal klare å holde fokus og komme meg nedover sakte men sikkert ;).

 

Ellers merker jeg nå at det har virkelig gått inflasjon i treninga for meg. Har jo merka tendensen tidligere og kjent på redselen for ikke å få trent nok, men nå har det tatt av litt. Jeg går sikkert ned like fort i vekt med mindre trimming, tror jeg nok burde spise litt mer hvis jeg skal bevege meg så mye. Men så kjenner jeg at hvis ei uke slik som forrige uke hvor det er ekstremt mange trimpoeng og med en god del mat mer enn jeg er vant til ikke reduserer vekta mi, så tør jeg ikke å øke matmengden til vanlig. Nei, nå får jeg prøve å roe trimminga mi litt!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, du spreke kvinne! Jeg har hatt besøk av mamma, så det har blitt lite tid her inne de siste dagene- men nå har hun reist hjem igjen.

8500 kcal/ 45 trimpoeng, dæsken du e spræk! Og jeg så det ble mye action på turen.

Jeg har også knerta en bærbar på omtrent samme viset. Vi var noen venner som skulle spille "vil du bli millionær" på pc'n/prosjektor. Rødvin i glassene og ungdoms mot- gjett hva som skjedde... kan si det sånn at det ble en dyr kveld. Så nå fleipes det stadig om at de skal hjem til oss og spille:-)

 

Min vei er også litt humpete for tiden. Jeg får trent for lite og har ikke full råderett over kostholdet- så det går tregt. Jeg tåler veldig lite utskeielse, 100kcal for mye en dag gir garantert økning. Så ikke skjønner jeg hvordan jeg skal klare å trappe opp energi-inntaket igjen når jeg skal over på HV. Men-den tid, den sorg.

 

Vanskelig det der med trening og matinntak. Jeg har ikke hatt gode erfaringer med å spise mer ved hard trening. Det kan jo godt tenkes at du går ned etter din heftige trening, men det er nok for tidlig å se resultatet enda. Blir spennende å se i neste uke.

Jeg har lest en del om trening og forbrenning i det siste. Kort oppsummert anbefales det å trene variert(hard&lett intensitet) for å opprettholde best forbrenning . Kroppen skal ikke "lære seg" hva den skal forberede seg på- stod det. Og videre at det var viktig med litt sunne fettsyrer for å opprettholde god forbrennin:-)

 

Vi får brette opp armene og se om vi kommer oss videre.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skrulle. Jeg sitter og tenker på det med trimmingen din, jeg tror du har helt rett ang å roe ned litt. Finn en nivå som passer deg og studiene/jobben din og vær fornøyd med å gjennomføre det. For mye og for lite av noe er sjelden av det gode. Kanskje foten din har godt av et litt roligere tempo. Når det gjelder vekten så merker jeg at når det er noen dager siden jeg har trent så er den lavere enn rett etter hard trening, det er sikkert vannet som hoper seg opp. Jeg tror nok du vil få full uttelling for treningen din om en stund, det tar nok en tid før kroppen reagerer på treningen hvis din kropp ligner litt på min. Vi vil jo helst å resultater med en gang... jeg har stor tro på deg og vet at ved moderat inntak av mat og en god porsjon trim så kommer resultatene. Vi må bare prøve og være tålmodige... det er hardt... akk så hardt... tankene begynner å jobbe med engang jeg ikke får de resultatene jeg ønsker, er det for mye inntak av mat, er det en vektterskel, har jeg trent for lite - .... men av og til er det kanskje rett og slett kroppen som jobber. Vekten er nå engang bare ett tall (jæ... viktig tall innimellom men dog ett tall). Nei nå tyter jeg fælt, ville bare si at jeg er helt sikker på at dette går din vei til slutt Skrulle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppbyggelige meldinger, jess og 2neA!

 

jess: Jepp, rødvin i datamaskinen høres ut som noe som kunne hendt her i huset også. Fort gjort :). Heldigvis har jeg klart å unngå det, men jeg har nok tidvis vært raus med rødvina i utvortes øyemed jeg også. Joda, følte meg ganske sprek på turen, altså. Så sinnsykt deilig å slite i bakkene men fortsatt ha kontroll. Jeg er også veldig spent på hvordan det skal gå når jeg er i mål og skal begynne å spise meg opp. Skumle saker, men den tid den sorg – og selvfølgelig skal vi klare det ;)! Tror nok det er riktig det du skriver om forbrenning og trening. Og fettsyrer skal visst gjøre susen, så jeg spiser tran og har i meg litt olje hver dag!

 

2neA: Skal ta rådene om variert trening fra jess og om å redusere trimminga fra deg. jubalong har holdt meg litt i øret i dag og. Skal roe ned på syklinga og nøye meg med det som jeg sykler til og fra jobb, samt litt ekstra i helgene når jeg har anledning. I tillegg skal jeg få til yoga/styrketrening 1-2 ganger i uka. Jeg styrketrener jo alene, så litt begrensa hvor hardt jeg gidder å presse meg sjøl og hvor lenge jeg gidder å holde på. Og vekten er bare et tall – det har du da så inderlig rett i. Men det er tross alt morsommere når det tallet reduseres også :). Vi får nok bare holde på tålmodigheten fortsatt ser du! Faktisk er jeg ikke så innmari utålmodig for øyeblikket, bare så inderlig lei av at jeg er flink og slurvete med mat annenhver uke. Til helga får jeg besøk igjen av ei venninne, og det er jo så koselig, men da *må* jeg mobilisere litt mer kraft til å være lur. Her må seriøst tankearbeid til, ikke bare slik 'å, jamen jeg vil jo så gjerne være flink...'-puslerier.

 

Nei, nå må jeg se til å jobbe litt til og så må jeg legge meg! Trøtt! Ha en god uke alle :)

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan heldigvis logge inn 900 g nedgang fra siste veiing for to uker siden. Det gjorde godt siden jeg syntes jeg burde få igjen for heftig trimming. Det ble mye opp og ned denne måneden, men heldigvis netto nedgang. Dessverre bare 1.5 kilo nedgang siden midten av august siden jeg hadde en god runde oppover i slutten av august også ;).

 

Men nå er det bare å se framover. Satser på at oktober skal bli en god måned! Ha en riktig god dag alle som er innom!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Godt å se at noen får framgang og vel fortjent er det, Skrulle!! Det er ikke bare du som har hatt dårlig med totalt vekttap i september, tror vi er mange i den klubben for tiden, men bare vent til oktober kommer, da blir det å gå rette veien med oss alle;) Dessuten er jeg veldig stolt over deg, som etter mange stikkveier gang etter gang klarer å hente deg inn igjen. Det står det respekt av:) Jeg prøver å være fling, men det blir ikke på ordentlig, så vekta står for det meste i ro. I morra starter en ny måned, og da kan man jo sette seg noen mål. Hva med 3 kg påfølgende måned?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrulle: er med på å satse på oktober som en god måned, en veldig god måned. siden 4. august har jeg ned 3,8 kg. kunne godt vært mer, men det får være. huttetu. hehe. 17.november vil jeg se 79,7!!! det er målet! for de neste månedene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkogtakk, jess. Vi rir videre sammen i oktober!

 

Gladjegerigang: Nei, september ble det liksom ikke saa mye dreis paa for noen av oss. Du er da vel flink, forresten – synes du har sust ned jevnt og trutt, jeg? Kanskje kroppen din trengte aa roe ned ei lita stund, men naa er det nok av det! Jeg er med paa 3 kilo i oktober! Oktober er jo en dag lengre enn september (pluss en time), saa mye kan skje da ;). Takk for gode ord, forresten. Er ikke saa sikker paa om jeg akkurat er saa flink siden jeg havner utpaa stadig vekk. Troesta er jo at jeg kommer meg paa den smale sti igjen. Det hadde ikke skjedd foer!

 

Stinis: Leste inne hos deg at vekta di er mer medgjoerlig og det er virkelig fint aa se. Oktober faar bli godmaaneden, og vi krysser fingre for at du kryper godt innpaa 70-tallet i november.

 

Naa, folkens, sitter jeg paa internett med den ulykksalige laptoppen min. Helten min har fiksa saa veldig at den kanskje kommer til aa virke ordentlig igjen. Toer nesten ikke aa haape, den er visst litt ustabil fortsatt. Dessuten er ikke museknapper og tastatur i orden enda, saa bruker eksternt tastatur og mus. Det som er litt rart, men selvfoelgelig kjempefint, er at traadloesnettet mitt ser ut til aa virke igjen, og det har det ikke gjort paa flere maaneder og vi (ehem...helten min) greide ikke aa fikse det foer jeg helte 3 dl varm kakao i laptoppen :). Jeg klaarer derimot ikke aa erstatte bokstavkombinasjonene mine med norske bokstaver fordi jeg er i Open Office og ikke i Windows for oeyeblikket, saa dermed litt kroekkete skriving.

 

Dagens livsomstillingsgladmeldinger kommer her – tenkte det var paa tide aa innfoere dem igjen:

:) Selv om det var moerkt da jeg skulle sykle hjem fra stasjonen var det ikke en gang i mine tanker at det var mulig aa folde sammen Mikke Mus-sykkelen og ta bussen hjem

:) Kroppen, derimot, er paatakelig lettere aa folde enn foer, har jeg oppdaga. Jeg kan sitte paa leggene paa gulvet og ha laara nedi leggene hele veien. Jeg kan ogsaa boeye overkroppen framover og ligge helt i kontakt med laara mine. Klarer ikke begge disse samtidig, men det er framgang og maa bety at noe polstring er borte! 2:0 til meg!

 

Ha en riktig flott kveld! - skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at flere enn meg satser på oktober som en oppløftende måned...jeg er godt i gang med Grete Roede-kurs etter sommerferien (kurs nr 5!!) MEN jeg har ikke kommet igang med trimm ennå...og jeg som var såååå flink før sommerferien.... men jeg orker lissom ikke komme igang igjen men jeg MÅ og tenkte at oktober var en fin måned å starte i, så spark meg PLEASE !!!

natta-klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart med på oktober-rittet!

Jeg har ikke lyst til å sette noe tall her, for det føles så håpløst hvis jeg ikke kan påvirke det. Jeg kan jo prøve å slå september da, 0,2kg skulle jo være innen rekkevidde:-) :-)

Nei, her skal damen brette opp armene og få skikk på trimmen, og maten, og humøret:-)

Jeg her HELT KLAR:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktober rittet here we come. Jeg har i likhet med Jess ett litt mindre ambisiøst mål, jeg skal knuse september resultatet mitt sønder og sammen. Trimmen må bli mitt satsingsfelt også, merker at jeg sakker litt akterut her. Så nå skal det trimmes, jeg skal ta i bruk så kalt hverdagstrim i tillegg til treningsstudioet. Så nå skal det marsjeres i trapper folkens.

 

Gratulerer med vektnedgangen Skrulle! Supert.

Jeg hadde også nedgang, men vekten min er som en berg og dal bane for tiden så jeg tviler litt på om det er en reell nedgang. Pytt sann, oktober skal jo bli helt super så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at oktober skal bli en god måned, alle dere flotte damer! Ser at innstsviljen er på topp. Hyggelig å se deg innom her, kire. Vi skal nok få sparka deg i gang med trening igjen, eller kanskje lirke og lokke fungerer like godt? Oktober er en fantastisk måned å starte trimming igjen ;). Faktisk er det ikke så dumt akkurat nå, for livet etter sommeren er kommet godt i gjenge igjen og det er enda lenge til juleunnskyldningene (som slettes ikke kommer til å holde mål som unnskyldninger dette året, bare så dere er forberedt på det!).

 

Jeg tipper at dere, jess og 2neA, kommer til å slå septemberuttellingen med veldig god margin ;). Når vi er relativt flinke over tid så gir kroppen seg etter ei stund – og det skal dere se skjer i oktober. Jeg synes det virker som humøret er bedre allerede jeg, jess? Rart hvordan det virker på humøret når en har tro på at det skal gå rette veien. Hverdagstrim er en god ide, 2neA. Mye smugtrening som kan komme inn her.

 

Nå er jeg så lykkelig! Laptoppen min er helt i live igjen. Nå har jeg fått nytt tastatur og museknapper, og det gjenstår bare å se om den liker å transporteres og om den vil fortsette å leve. Kjekt å ha datakyndig mann, for den tiden han har brukt på å fikse ville dratt godt med kroner hos reparatører. Litt usikker på hvordan han skal betales, men jeg finner vel på noe :)!

 

Å, glemte nesten dagens livsomstillingspositive:

1) Jeg er passe støl etter yoga i går og kjenner at kroppen virker og er fornøyd

2) Jeg har kommet meg gjennom to ganske sultne dager uten å sprenge budsjettet mitt

3) Jeg sykla den bakkete ruta til jobb selv om jeg kjente at jeg hadde mest lyst på den flate. Vurderte å snu etter den første kilometerÂ’n, men tenkte at det ville jo være å svikte meg sjøl, og da jeg var i gang glemte jeg helt at det var den bakkete ruta...Det må jeg huske til en annen gang!

 

Ønsker alle en riktig flott torsdag! Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag høljer det ned her og jeg sitter med kaffekoppen *vedsiden* av laptoppen - i god avstand – og kjenner på søndagen. Jeg har besøk på tredje dagen og det er veldig koselig. Venninna mi ligger og nyter dyna fortsatt og 5-åringen sitter klistra foran Tven, så alle lykkelige!

 

Har vært litt flink og litt uflink med maten de siste to dagene. Flink på dagtid – ingen kake i byen og relativt lure lunsjer ute. Men hjemme til middag har det blitt altfor mye av alt. Er godt over budsjettet begge dagene. Jeg tar det rolig i forhold til vekta denne gangen, men jeg er litt skuffa over at jeg ikke klarer å leve lurt sammen med andre mennesker. Jeg tror det blir en av de virkelig store utfordringene for meg i framtida og noe jeg må jobbe med.

 

Besøket mitt skal besøke noen andre fra i dag til i morra, og så kommer de tilbake og skal være til tirsdag. Jeg vet nå at jeg skal klare å spise lurt fra i dag av, og i morgen er det hverdag igjen. Jeg må få meg litt trim, men i dette været frister det ikke å sykle, så det får enten bli en forsiktig gåtur eller litt hjemme-på-stuegolvet-yoga. Eller begge deler? Da vil jeg føle meg flink!

 

Riktig fin dag til alle! - skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal kjøpe en rull med plastfolie og legge over laptoppen(laminere)? Jeg mener jeg forstod det slik at du hadde kværka den 2 ganger? :-)

 

Ja, Skrulle- humøret er mye bedre. Vekta får nå bare leve sitt eget liv, jeg har andre ting å tenke på. Nå fokuserer jeg mest på prosjekt "variert og regelmessig trening" Har lyktes rimelig bra denne uka. Så lenge tidstyven ikke kommer innom, så går det ganske bra.

 

Fin dag til deg også!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg ;)

 

Høres koselig ut med besøk ;) Skjønner at det kan bli vanskelig med maten da, men det retter du fort opp igjen når besøket er reist :)

Kos deg med venninden din du, så håper jeg du fikk deg en trimrunde i dag!

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at man er savnet da.

Men nå er jeg tilbake for fult håper jeg - iallefall satser jeg videre.

 

Litt turbulens i livet mitt akkurat nå - så største fokus blir å være der for min venninne når det trengs.

Men jeg må komme i gang med trening også. Meldt meg inn i exerto.no - og programmene er bra der de. Så nå får jeg se om det blir brukt - eller om jeg kaster pengene ut av vinduet. Da sier jeg opp medlemskapet altså;)

 

Fokus på trening og sunne matvaner. Forferdelig lett å gå tilbake til tidligere utskeielser - tror det er der vi må sette inn støtet de fleste av oss.

Så det er nok lurt å satse på stabilisering når vi har nådd våre mål. Det er da "arbeidet" begynner - selvom jeg nå synes det er "arbeid" nå også jeg.

 

Ha ei trivelig uke da - og nyt de siste dagene med besøk:)

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...