Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jubalong, der var du også! Prat i vei du – bare koselig det. Dessuten er jeg en rask leser...det er skrivinga som tar tid, og som du ser så er jeg ikke så god til å begrense meg til tross for den strenge beskjeden jeg ga til meg sjøl i går :). Takk for hyggelig melding! Jeg er redd jeg kommer til å svippe oppom 80 seinere i måneden, men det blir bare midlertidig i så fall. Jeg gir meg ikke!

 

Jeg håper virkelig at du finner GR-formen igjen snart og da skal de hersens kiloene bort! Men du, tror du ikke at du skal klare å gå ned noen kilo de neste månedene, da? Det tror jeg! Du kjenner best hva som er riktig vekt, men sikkert veldig fin på 63 kilo ;). Ønsker deg ei riktig god uke. Skal komme innom deg snart.

 

Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest gladjegerigang

Først og fremst må jeg få gratulere deg med lett-overvekt-kategorien og ikke minst 70-tallet:) Jeg er veldig misunnelig, og gleder meg vilt til jeg er der, men tror nok at jeg må ha noen litt mindre målsetninger på veien for jeg har tross alt 8-9 kilo igjen.

 

Ellers er jeg tilbake fra Købentur med inntak av x antall øl (ja, jeg slo ut håret, og det var langt over gjennomsnittet gøy) og litt ekstra mat, men jeg tror ikke det har gjort noe stort negativt utslag, men istedet for å gå ned, har jeg sikkert gått litt opp eller stått i ro, men pytt, pytt, ny uke starter i morra;)

 

Leste med stor uro at du ikke skulle vise deg så mye på forumet...nå tror jeg kanskje du er den mest aktive av alle og litt nedtrapping skulle vel gå greit, men jeg forventer å se ditt blide fjes her innimellom. Du er en stor inspirasjonskilde vet du.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper eksperimentene dine tar seg sammen og oppfører seg som de skal. Hvis ikke så har du kanskje oppdaget noe revolusjonerende? he he he.

Gratulerer så mye med 7-tallet!!!! Jeg unner deg videre framgang i lett overvekt så skal du se at du nesten blir normal du også fniiiis.

My Hero er en britisk komiserie, ikke forferdelig gøy men ok. Du har ikke gått glipp av noe :D

Jeg har skrevet ned oppskriften på meksikansk bønnesuppe. Har stort sett alle ingrediensene allerede så i morgen blir det suppe. Lød utrolig god og nå er jeg jo forbredt på den litt merkelige fargen :P

Lykke til med prosjektet så hører vi fra deg når du har tid.

Klem Terri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode ord, gladjegerigang – det varmer virkelig. Jeg er da innom i blant her inne, men kan ikke bruke timesvis slik som jeg egentlig har lyst til :D. Men skrive litt innimellom må jeg, for det er fint å legge igjen noen ord til andre og så er det utrolig terapeutisk å skrive av seg rusk og rask. Jeg er veldig glad for at du slo ut håret i Køben - når det er over langt over middels moro så er det gjerne verdt det :P. Noen dager med sjallabais gir kanskje stillstand eller litt oppgang, men ei eller to flinke uker retter det opp igjen etter min erfaring. Og du vet jo at jeg har vært på galeien flere ganger siden jeg starta.

 

Hei på deg, Terri! Lenge siden vi har sett fjeset ditt nå, men så på tråden din at du har vært veldig travel. Koselig at du tar deg en tur innom i allefall! Ja, vet du, nå er snart jeg normal også – *ler høyt* – det er nå framskritt å bli normal i kroppen selv om et skrullehue nok forblir et skrullehue :D. Så spennende at du vil lage bønnesuppe – det er flere som har sagt de vil prøve den og den er kjempegod, men nå føler jeg nesten litt prestasjonsangst, kjenner jeg. Tenk om alle synes at den er fæl, sier en stemme langt baki hodet! Men slike tanker er det jo vi skal jobbe oss vekk fra, så jeg kjemper i mot og prøver å tenke at det vil være synd om kanskje noen ikke liker den, men sånn er det jo med mat. Alt kan jo ikke likes av alle.

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen. Ser litt mer optimistisk ut med eksperimentene mine (tør jeg virkelig å skrive det??!). Har jobba med dem i hele går og hele dag og nå skal jeg skrive på oppgaven min.

 

Klem skrullings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel – jeg glemte jo å si at jeg har meldt meg inn på et treningssenter, så nå tar jeg opp løpekampen på tredemølle med Vilde. Hun er nok raskere enn meg på trekilometer'n (Jepp, jeg har tatt tida i dag), men jeg skal nok strekke meg, og henger etter som et slips :P! Vilde har vært en kjempeinspirator når det gjelder løping, det må jeg bare ha sagt, selv om jeg sikkert har sagt det før.

 

I tillegg har jeg trent slaskearmene og tror jeg kommer til å kjenne dem i morra. En lang periode har jeg lurt på om tricepsene min har svunnet hen til intet, for jeg har hverken sett noe til dem eller følt tilstedeværelsen. Men i dag klarte jeg å lure dem fram fra dvalen, så puster letta ut og satser på at de skal få merke hvem som bestemmer over denne kroppen :cool:.

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et konkurranseinstinkt:-) Ja, ho Vilde har lura flere enn deg ut på hålka altså (håper du ser dette Vilde) Jeg har også hatt meg noen (få) joggerunder på tredemølla. Jeg løper så sakte at det er såvidt det ruller framover- men det er vel løping hvis begge beina er oppe samtidig?

 

Og så artig med din filosofering rundt den suppa. Er vi ikke tullete? Så flinke og snille, skal gjøre alle til lags- jammen ikke rart vi ble tjukke. Men det var før vi tok grep, liker de ikke suppa så kan de helle den ut- SÅH!! Og du er like kjekk og grei og skrullete som før uansett.

Jeg har ikke lagt den enda, men jeg ser at den er god- ut fra ingrediensene. Og er den ikke det så skal du jammen få pes, he,he

 

Hva er det du eksperimenterer med? Jeg ser for meg at du sitter hjemme på kjøkkenet, med runde briller og krøllete hår- blander giftige gasser og det siver opp røyk fra utallige skåler på kjøkkenbenker. Så fyker du inn på pc'n og skriver litt i vektklubben før du snur deg rundt og heller oppi noe rødt og livsfarlig noe...

 

Ha en fin dag

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink Skrulle :P Og det er nok ikke bare jeg som har konkurranseinnstinkt her inne nei *flirer*

Tipper armene dine fikk sjokk av treningen, men det går jo fort over! Tenk neste sommer da, når vi ikke bare er slanke, men veltrente og i knallkondisjon!!! Det blir noe det tenker jeg :D

 

Og Jess - jeg er bare glad for at jeg inspirerer til aktivitet! Kanskje jeg trenger inspirasjon selv utover høsten, og da får dere dytte på meg vet du :D

 

Jeg hadde en runde om dette med trivselsvekt tidligere ja Skrulle, det er mange som mener mye om hva man bør veie, eller hvordan man bør se ut. Men det viktigste er jo ikke hva andre tenker, men hva vi føler er rett for oss!

vi vet nok selv når nok er nok tenker jeg, og for min del ser jeg ikke for meg sylslank ungpikekropp på noen som helst måte, men en vanlig slank og veltrent kropp der ting ikke disser! Om det er om 5 kg eller 10 kg aner jeg ikke, mest sannsynlig det siste, men det får vi se på etter hvert!

 

Ha en fin kveld!

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg jess. Ha ha ha, nå måtte jeg flire godt! Jeg har nok briller, ikke runde da men, og krøllete hår som nok kan være ganske uregjerlig – litt bustete vil nok noen si, sauete sier jeg – Bææ! Dessverre blander jeg nok ikke mystiske ingredienser, litt ustrukturert ingrediensblanding blir helst når jeg lager mat (Ja, så hvis suppa ikke er go så får du bare hive i do!). Jeg jobber med å finne ut hvordan vi opplever verden rundt oss når vi mani****rer avstanden til ulike objekter. Men det med å fyke inn på Vektklubben i tide og utide er helt sant! Og du...klart det er løping når begge beina er opp fra bakken samtidig, og så må det helst gjentas noen ganger, ett enkelt hopp kan nok ikke helt regnes...:P.

 

Ja ja, Vilde, konkurranseinstinktet øker nok her i gården etter hvert som fysisk selvtillit øker. Alltid vært fysisk ganske sporty, men aldri vært sprek. Helgeturer i fjellet med jobben har jeg da alltid vært med på selv om formen har vært så som så. Men akkurat dette med å skulle trene på å løpe fortere, det har kommet litt som lyn fra klar himmel for meg. Hadde faktisk tenkt meg på Birkebeinerløpet i år, men så krasja det med en sykkelferie jeg vil gjøre sammen med mannen min. Da jeg starta så smått med jogging tenkte jeg at Birkebeinerløpet ville være en god motivasjonsfaktor. Jeg sa det ikke til mer enn ei god venninne, og var ikke sikker på at jeg turte å bli med. Etter å ha løpt 18 km en gang tidligere i sommer vet jeg nå at jeg kan klare det psykisk, som var den store bøygen for meg. Fysisk form har jeg ikke vært så bekymra for, for i verste fall får man jo bare gå i steden for å løpe. Neste år kanskje?

 

Rart dette med hvordan tanken om trivselvekta endres etter hvert som vi går ned. Jeg ser at du Vilde også strekker på dette. Du har ligget 10-15 kilo foran meg i løypa hele veien, og det har vært spennende å følge med på hva du har tenkt underveis :D. Jeg er sikkert på at trivselsvekta finner vi når det nærmer seg. Jeg tror min er ca 70, kanskje et par kilo under.

 

Armene mine kjennes godt brukt ut i dag, ja. Godtvondt er herlig! Det som er litt ukult er at jeg har vondt under venstre hæl etter gårsdagen, så nå er jeg bittelitt redd for at jeg har plantar fascitt-tendenser. Har hatt vondt under hælene med litt ujevne mellomrom siden jeg begynte å gå og løpe mye, men det pleier jo å gi seg etter en dag eller tre. Er litt bedre i dag, men får ta det pent. Heldigvis har jeg sykkelen min og da kjennes det helt fint ut. I dag har jeg vært på morgenyoga og du verden så godt! Fant plutselig ut at det var yoga tilknyttet treningssenteret mitt. Kanskje ikke helt slik jeg hadde ønsket, feks fokuserte hun lite på pusting og låsing av musklene i nedre mage/pelvis, men jeg kan jo prøve å gjøre disse tingene likevel jeg. Mange av stillingene var kjente og man kan virkelig få god styrke- og tøyeeffekt. Ren og ny følte jeg meg etterpå. Begrensa med trimpoeng da. Pulsklokka sa 130 og vektklubboverslaget 300, så jeg skrev opp halvveis mellom disse. Ikke vet jeg hva som er riktig.

 

Nå skal jeg kikke litt på trådene rundt omkring, og så jobbe mer!

 

Ønsker alle en riktig så flott fredag! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjhi, din grisejente. Ble jo enda mer nysgjerrig på hva du driver med nå!

Takk for hilsen på tråden min, er alltid så kjekt å lese meldinger fra deg. Håper du har en strålende helg med din kjære. Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SULTEN! De siste dagene har det ikke hjulpet noenting når jeg har putta mat i lillemagen :D. Heldigvis har jeg ikke falt for fristelsen til å spise tullemat – selv om jeg var bittelitt frista i går kveld da jeg var hjemme aleine. I dag tenker jeg på mat hele tiden – kanskje det er fordi jeg sitter og jobber (Ja, tenk – nå klarer jeg endelig å jobbe!). Til middag skal det bli noe som jeg kan spise masse av, men dette hulrommet i magen er nok ulvehunger, så spørs om det hjelper. Men jeg har stålvilje! HA!

 

Ikke vært uttafor døra i dag utenom å henge ut og ta inn tøy mellom skurene, men har avtalt sykkeltur med mannen min i kveldingen hvis det ikke regner. Blir bare en liten tur uansett, og det passer fint siden jeg ikke tenker å trimme så mye i helga. Ble mye trim denne uka.

 

Takk for hilsen 2neA! Nei, er nok ikke så veldig spennende det jeg driver med ser du :P.

 

Riktig god helg alle sammen! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, been there...

 

Er det ikke grusomt? Og så hjelper det jo ikke noe særlig å spise, har bare lyst på mer og mer...

Har en viss positiv erfaring med å spise ting med mye smak, sterk mat osv. Og så kan det være godt med varme drikker, lavkalori-sjokoladedrikk etc.

 

Jeg pleier å brase så mye som mulig av ja-mat når jeg har disse periodene. Steker halve tomater med litt urter og krydder, eller sopp med f.eks tacokrydder. Det fyller iallefall litt i magen om det ikke sopper suuuuuget helt.

 

Jeg vil bare si tvi, tvi- vær tapper og sterk du kjekke jente.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff, det er bare pyton når magen skriker i ett sett. Det positive er at det noen ganger er slik for meg rett før kroppen slipper vekt. Så jeg krysser fingrene for at det er det som skjer hos deg nå Skrulle. Du har jo hatt en fantastisk vektnedgang i det siste, kanskje det er mer på gang. Uansett årsak så vet jeg at du klarer å ta gode valg. Lurt å lage en middag som du kan spise mye av!

Skal sende apetittdempende tanker din vei. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en sykkeltur på oss i kveldingen i går. Så utrolig deilig. Beina mine kjentes litt små ut, så jeg får ta de som er litt større neste gang :P. Godt å se at det går an å bevege seg selv når beina er trøtte, og det ble da nesten 600 kcal forbrent så klager ikke, altså... Det ser ut til å bli en fin dag i dag – selv om det vet man jo aldri helt sikkert her likevel – så må vel ut en tur i dag også. Lyst til å løpe, men føttene er ikke helt tipptopp enda så tør ikke. Så enten en liten rusletur eller en tur på sykkelen. Vi får se.

 

Ellers blir det litt jobbing samt en tur på butikken for å handle matvarer til neste uke. Vi må også dra å bytte brødbakemaskinen for den har begynt å brenne brødene under steking så den er nok syk. I prinsippet synes jeg det er litt stusslig med søndagsåpne butikker – at det ikke skal kunne være i alle fall en dag i uka der butikker er stengt. På en annen side er det praktisk og fleksibelt, og jeg kommer nok til å savne det når jeg flytter tilbake til Norge en gang. Ja, så en spennende dag foran meg, kan vi se...

 

Takk for oppmuntrende meldinger jess og 2neA. Ja, jeg klarte å være sterk og kjekk! Gode forslag til ulvehungersmat, jess. Jeg skal prøve disse tingene, så godt ut. Måtte flire bittelitt med de soppene som ikke sopper suget :D. Uansett, mat som smaker mye hjelper faktisk, i alle fall på det mentale. Føler at jeg får noe igjen for maten jeg spiser selv om det ikke kjennes i magen. Og lettkakao går det en del av på slike dager eller de sjeldne dagene jeg har søtsug. Spiste lettbrent omelett til lunsj i går (ja, hadde brent den selv, så kan ikke skylde på noen) – og den ga på ingen måte godfølsen :D. Det ble chilli con carne til middag og det smaker mye og er kanske kalorifattig med karbonadedeig og masse tomat, løk og paprika. Og bønner. Nam! Jeg er hekta på bønner om dagen, men magen liker det ikke så godt.

 

Håper at ikke sulten skal ta meg like mye i dag...hm kjennes bedre ut, kanskje? Kanskje de appetittdempende tankene fra deg virker 2neA :D? Det kan nok tenkes at kroppen forteller at det er litt krisestemning i leiren, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Her er det jeg som bestemmer. Prøver å spise drøyt 1800 kcal, skal ha minimum 1680 med den mengden trim jeg har om dagen, slik at kroppen ikke skal knurre altfor mye og gå til streik. Vi får håpe at det er litt mer nedgang ved neste veiing, men nå kjenner jeg at jeg ikke har det så travelt lenger. Men har lyst til å runde 20 kilo!

 

Ha en riktig god søndag alle! - Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Nå har jeg lest igjennom hele tråden din og det var skikkelig morsom og oppmuntrende lesing. Du har jo et fabelaktig resultat, sett med mine øyne, og det må være deilig å ha kommet dit at folk synes du er blitt tynn. Ikke ta det negativt, - det er nok en positiv melding de prøver å gi deg, og kanskje en melding om at du er flott og normal!

 

Selv må jeg nok ta meg selv i nakken og prøve å få dette til å gå nedover igjen.

Ikke i samme fart som deg, men slik at det blir noen kilo etter som månedene går.

Kanskje det er den vanskeligste måten å gjøre det på og at det er der det blir feil: Det å skulle slanke seg men samtidig leve nesten normalt. Jeg må tenke litt på dette.

Det gikk i alle fall ikke særlig bra på de siste GR-kursene, så jeg har tenkt å greie meg med egeninnsats en periode framover. Det føles jo helt teit å gå på kurs uten å gå ned i vekt!:P Her må det nok en skikkelig slagplan til, - og kanskje noen gode mantra!?!

 

Lykke til med eksperimentene og arbeidet ditt!

Hilsen

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen og gode ord, resolutt. Nei, dette med å gå ned i vekt samtidig som en lever nesten normalt er en balansegang. Da går det nok litt tregt med nedgangen. For meg fungerer det fint å ikke gå på kurs. Det er jo så utrolig mange som hjelper og motiverer her inne, og til sammen sitter vi på masse kunnskap om sunn livsstil og hvordan komme ned i vekt. Og med høst og lukt av tavler og kritt kommer det gjerne en oppstartsånd og positivitet, og med en skikkelig slagplan håper jeg at du finner det som skal til for å fortsett nedgangen. Mantra er ikke så dumme de – hjelper oss til å tenke positivt og godt om oss selv. Og det må til skal vi lykkes.

 

På en måte er jeg litt heldig som bor langt unna de gamle vennene mine, selv om jeg savner veldig å ha dem i nærheten. Det er nemlig mye enklere å leve sunt når en ikke må forholde seg til bursdager og middager med masse vin i eininga. Her blir det mye helten min og jeg alene sammen og jeg har kontrollerte utskeiielser. Høres kanskje kjipt ut, men heldigvis koser vi oss veldig sammen og jeg har funnet ut at et litt stille liv passer meg veldig godt. De to gode vennene jeg har fått her er på lang sommerferie i hjemlandene sine og det er fortsatt sommerferie på universitetet så lite som foregår. Blir nok litt verre når semesteret starter igjen – her er det nemlig foredrag med påfølgende Wine & Nibbles hver torsdag ettermiddag.

 

I morgen er det veiedag. Det blir nok neppe det store utslaget denne gangen, men det er greit, kjenner jeg. Eventyrlig nedgang hver uke er ikke så veldig realistisk i mitt opplegg. Har aldri hatt stor nedgang mer enn to uker om gangen siden jeg starta. Men det er jo ikke over enda, så jeg skal nok komme meg nedover, sakte men sikkert! Er ikke ulvesulten lenger! Deilig!

 

Jeg har innført en halvtimes forumtid på dagtid hver dag, og nå er visst tida ute! Ønsker alle en riktig flott dag og ei god uke. - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

.. får meg nesten til å lengte tilbake til de dager ..... Vel, det er over for min del, og bra er det. Hadde neppe taklet en gjeng med 11-åringer i dag! Men på forsommeren ble jeg invitert til 25-årsjubileum av en forhenværende klasse; de var blitt ca. 40 år i mellomtiden og tedde seg som voksne, i alle fall mens jeg var tilstede (og det var jeg jo ikke hele tiden, de holdt jo på til den lyse morgen 3 døgn i strekk!!) Men utrolig morsomt var det å møte dem igjen. Forandret var de alle sammen, men øynene er de samme, så der finner jeg dem igjen:) Nå har jeg faktisk vært med på gjenforening med alle mine 3 klasser som jeg fulgte gjennom barneskolen, fra 1. til 6.klasse. Det er like fantastisk hver gang; - og litt vemodig.

 

Godt å høre at du greier slankingen uten kurs. Jeg tror faktisk at jeg MÅ greie det nå; hvis ikke tror jeg ikke jeg kan greie å holde vekta etterpå, heller. Så nå er det bare å prøve min egen standhaftighet og tålmodighet, - helt på egen hånd, men ikke helt så lenge dere er her!

 

Nå må jeg tilbake til saftingen, har en ladning med rips i saftkokeren. Det skal bli gele.

Dessverre er den krevende mht sukker, men jeg bruker den bare til biff og vafler.

Og så gir jeg bort noen glass hvis den blir ekstra god!

 

Ha en god dag, og lykke til med forberedelsene - og til oppstart med kritt og tavle!

Hilsen

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som er utrolig flink til å legge igjen hilsener og kommentarer og oppmuntringer. Det betyr så mye i en turbulent hverdag - takk skal du ha:)

 

Ellers får vi komme oss nedover på vektstigen hver på vår måte. Jeg tar de små skritt jeg - men så lenge det går nedover er jeg fornøyd - egentlig.

Av og til skulle jeg ønske jeg raste nedover da - hvem skulle vel ikke det:D

Men med "min" måte å slanke meg på vil det gå sakte - og forhåpentlig unngår jeg jojo-effekten. For opp igjen skal jeg ikke - banna bein!!

 

Ellers nyter vi dagene tross alt - har hatt ei utrolig flotte helg - og en utrolig flott sommer - etterhvert.

Jeg er her for min venninne når hun trenger meg - støtter opp så godt vi kan - men ellers prøver vi å leve så normalt som mulig. Men tankene er der hele tiden - og jeg skvetter når telefonen ringer.

Men dette skal vi også klare - utrolig hva vi kan hente fram av resurser når det trengs.

 

Stor klem fra Pandora - som setter utrolig stor pris på din oppmuntring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med veiingen i morgen skrulle. morgenen etter vi kom hjem fra fjellet viste vekten min 87,1, mens i dag ettermiddag viste den 88,3, så det siste er nok mer riktig, ned er det iallefall.

 

håper du koser deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg rørt, Pandora! Vi støtter og trøster da hverandre når det trengs? Du gjør det også, vet du. Og det gjør alle andre herlige damer her inne også! Nei, livsstilsomleggingslivet hadde på langt nær vært så fint og humoristisk uten dere – det er nå helt sikkert! Ja, du Pandora, det er tøffe tider, men jeg ser jo at du klarer å hente fram det positive også. Det har vært en flott sommer værmessig (ja, for DERE...hmpf...:P) og det virker som om du har klart å levd til fulle i den og det kan en varme seg mye på til vinteren!

 

Jeg er sikker på at det må være både hyggelig og rart å treffe tidligere elever, resolutt. Vemodig, er vel gjerne rette ordet. Slik jeg ser deg gjennom forumet her, så kan jeg se deg for meg som en sterk og varm lærer. Jeg hadde en lærer på ungsomsskolen som jeg ble så glad i. Hun var ganske streng, men veldig god. Jeg skrev brev til henne i årevis etterpå. Nå måtte jeg som snarest innom på telefonkatalogen.no og se om jeg kunne finne henne – og det gjorde jeg! Så fint – hun må være godt oppi åra. Kanskje jeg skal sende et brev igjen? Og så lager du ripsgele, resolutt. Ååå, det er godt, det! Ikke smakt hjemmelaget ripsgele på mange år. Bare den fantastiske lukten!

 

Koselig at du stakk innom igjen, Stine, og takk for heiing for morgendagen. Flott nedgang du har hatt :D.

 

I dag har jeg det fint i hjertet mitt. Ingenting spesielt som har skjedd, bortsett fra at jeg har ordna masse admingreier i dag og føler at jeg har kontroll og at livet går min vei akkurat nå. Kanskje de gode hilsnene her inne gjorde litt ekstra også? Nå skal jeg gå og være sammen med helten min litt og så er det dyna! Den er god, den :D.

 

Natta! – skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble halvkiloen ned i dag, så nå har jeg gått ned akkurat 20 kilo. Jeg er veldig godt fornøyd! :P

 

I dag tenkte jeg meg bort på treningssenteret for å få meg litt styrketrening. Blir nok ikke løping for fortsatt litt vondt i hælen. Har bestilt ny pulsklokke og er oppildna ved tanken - kanskje den kommer i dag?

 

Ha en riktig god tirsdag! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med minus 20!! Herlig kan jeg tenke meg ja!

 

Du er så flink til å trene du. Jeg har bare disse gåturene mine jeg. Riktignok går jeg fort, men jeg føler jeg trenger mer trening. Burde nok trene noe styrke, men lurer på hvordan jeg skal få det til. Treningsstudio...tvilsomt...Er ikke modig nok til å stille opp der, tror jeg.

 

Ønsker deg en fin dag!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED 20 KILO NED! det er en strålende nedgang!!! nå ble jeg glad på dine vegne. min pulsklokke kommer en av dagene nå og, åper jeg får den før vi reiser til Hellas, hadde nok vært veldig greit å ha den med dit! en motivasjon for å lee meg litt på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for Skrulle! 20 kg ned det er en milepæl. Syntes det gikk evigheter til jeg tippet over 20 kg. Deilig. Dette går rette veien Skrulle. Pulsklokker er helt digg. Jeg er blitt helt avhengig av min, nesten så jeg reiser hjem igjen og henter pulsbeltet hvis jeg har glemt det på trening - tjhi. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

grattis med 20 kilo ned. det er flott:) jeg har vært der... og det var så greit å kunne si at jeg hadde gått ned 20 kilo, når folk spurte:D ikke like kult med 18... spesielt ikke når det var 20...

 

pass godt på hælen din!!! jeg vet alt om plantar fascitt. og i mitt tilfelle har jeg blitt plutselig mye verre etter å ha utfordret bena litt ekstra noen dager. og det tar mer enn noen dager å komme seg. nå har jeg hatt pf siden november 2006 og er fortsatt ikke frisk. for meg har det ført til at jeg måtte slutte i jobben og er i gang med omskolering. utrolig trist.

 

håper du koste deg på treningssenteret. jeg har trent på treningssenter siden jeg ble syk, men siden jeg ikke kan jogge og løpe, så svømmer jeg før jeg trener styrke. litt bakvendt, men må man, så må man...

 

klem jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...