Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Skrulle da... Du kan jo ikke ha vondt i foten ;) Håper det går veldig fort over da, slik at løpet vårt kan gå som planlagt *he he*

 

Du skal se at du kommer til å rase ned i vekt nå om du får en liten periode med lite mosjon.. det gjør i hvert fall jeg bestandig. Tror nok treningen vår binder en del vann i musklene som frigis når treningen uteblir over en liten periode....

 

Du må ha god bedring! Jeg reiser vekk til uken, men skal se om det finnes noe internett som jeg kan snike på der nede..

 

Ha en god helg!

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er veldig kjekt å ha deg innom igjen, gladjegerigang! Kroppen min gir seg nå, skjønner du. Var nok mye vann og diverse som hadde hopa seg opp. Snikveiing sier at den kiloen er borte, så nå jobber jeg med resten av fettet ;). Men du er jo slik en racer – kjenner nok pusten din i nakken! Magetrening ja...oi, det går tregt. Denne uka har det blitt lite trim og jeg har ingen gode unnskyldninger så gidder ikke en gang å prøve å dikte opp dårlige... Jeg skal trimme magen i dag – de slaskene har det altfor godt om dagen. Rapporterer seinere!

 

Hei igjen, steg. Takk for gode ord. Konkurranse er rare greier. Tenkte jeg skulle skrive litt om hva jeg tenker om det en dag. Det er ganske moro å konkurrere når en flink, og utrolig kjipt når en er dårlig... Men med litt bedre selvtillit går det an å snu det der litt – jeg jobber med å tenke at jeg strekker meg litt heller enn konkurrerer. Ikke alltid så lett., men :). Men det er jo det vi gjør her inne – strekker oss stadig litt lenger på mestringsfronten. HURRA for alle oss sterke og flinke jenter (og gutter, synd at det ikke er flere av dem her inne!).

 

Den vonde foten er bare et skalkeskjul for intens formoppbygging fram mot Det Store Racet, Vilde! *ler* Den er ikke helt god, men jeg er flink og bruker den bare til sykling og litt gåing. I dag skal jeg begynne å gjøre disse øvelsene som jeg har fått beskjed om fra min osteopatstudent. Men jeg skal på ei ukes sykkelferie om 2 uker og det stresser meg for sykkelformen er ikke så god som jeg hadde håpa. Skal se om jeg ikke kan lure helten min med på skikkelig sykling denne helga selv om det regner. Litt ukult med regn når vi sykler, blir så våt på rumpa, men hva kan man gjøre her i Seinsommer-England :D? Men du skal til varmere strøk og det høres så deilig ut! Stikker innom tråden din og legger igjen noen ord.

 

Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg heftig på tråden. Har endelig tid til å sitte her og kose meg på forumet. I går var jeg superstudent og jobba hele dagen med det jeg skulle levere. Rapportere til høyeste hold på universitetet så de skal se at vi driver med noe og ikke bare suller (tja, ikke til høyeste akkurat, men til de som er vaktbikkjer). Frist i går og da får dama los og fart på seg ;). Heldigvis var det noe som skulle være et utkast til en artikkel, men jeg tenkte at det var greit å få utkastet så gjennomarbeida som mulig siden jeg skal fortsette å jobbe med det. Syntes det ble ganske greit til slutt. Nå venter jeg bare på at veilederen min skal rive det i fillebiter, men det er slik det er og heldigvis er det slik man lærer av!

 

Så jeg er lykkelig i dag! Blitt lite trening denne uka, så skal komme meg ut i grå-/regnværet. Ellers skal jeg male veggene i gangen og vaske kjøkkenet skikkelig. Jeg har også noe jobbgreier jeg skal gjøre. Men av en eller annen grunn er alle disse tingene lystbetonte inne i hodet mitt i dag, så dette skal bli en riktig sa fin dag, har jeg bestemt! Eneste jeg gruer meg til er å gå på butikken for det er nesten det kjedeligste jeg veit. Helten min og jeg skal ta sykkel og ryggsekk og da blir det litt trim på oss og mer lystbetont :D.

 

Ha en riktig fin dag alle sammen! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest little star

Har lest gjennom nesten hele tråden din, skrulle, og må få si at jeg er mektig imponert! Har tittet innom noen ganger før, men ikke lagt igjen noen spor. Håper dagen din blir/er bra, og at foten blir bedre snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, twisted star! Nå er ikke jeg akkurat av de som går mest effektivt ned siden jeg suller veldig innimellom, men det går unna sakte med sikkert og jeg synes at jeg har det bra underveis! I dag skal jeg ta meg en gåtur. Jeg savner så veldig å gå. Håper og tror at foten skal synes det er greit. Vi snakkes!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble en fantastisk dag – tror lettelsen av å ha levert artikkelen på fredag gjorde at jeg kunne slappe skikkelig av i skrullehuet. Dessuten går det bra med mat og snikveiing, og trimmen tar seg opp!

 

Gårsdagens positive:

#1 Spiste lurt

#2 Gikk en tur på 11 kilometer (sa den nye pulsklokka mi!). Foten litt vond på slutten, men ikke altfor ille (og heldigvis ganske god i dag)

#3 Sykla på nærbutikken sammen med helten min i steden for å ta bilen til det uhorvelig digre og utmattende SainsburyÂ’s som vi ofte gjør på lørdager

#4 Gjorde yoga med stort fokus på mage i 20 minutter (au! sier magen i dag. Herlig!)

#5 Gikk opp for meg at jeg ikke savner snop når jeg ser film/TV om kvelden

#6 Gikk opp for meg at jeg har kikka på den åpna mørke sjokoladen med nøtter (nam!) som ligger i kjøleskapet hver dag denne uka uten å kjenne at jeg MÅTTE ha

#7 Kjente med hele meg at jeg elsker å gå tur og at jeg har det så bra nå!

#8 De siste kiloene skal gå av, men jeg skal huske a kose meg underveis og prøve å huske at det ikke haster

#9 Vaska kjøkkenet skikkelig grundig – O lykke!

#10 Kunne sikkert kommet på mer, men nå er sikkert dere som leser litt uvel av all lykken som jeg har kommet med... ;)

 

I dag har jeg planlagt å holde den positive følelsen fra i går. Må komme ut på sykkeltur med helten min som forøvrig akkurat nå maler gangen i bare bokserÂ’n. Er det rart jeg er blid? Gangen blir malt og utsikten er god :D

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig Skrulle, liv i medgang må man kunne si. Jeg har også fått vasket kjøkkenet grundig men i motsetning til deg så skjedde det ikke med et smil om munnen, heller mange stygge som ville ut. Men nå er jobben gjort og jeg kan smile tilfreds.

 

Lurt å skrive lister i blant slik at man blir enda mer bevisst på hva som faktisk går bra. Din var imponerende lang!! Du er superflink til å trimme, ingen fare for at du skal bruke foten som unnskyldning!

 

Ha en fortsatt strålende dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kunne slappe av Skrullehuet skjønner jeg. Det er deilig med sånne dager. Og man vil gjøre alt for å klamre seg fast til den gode følelsen.

Med din treningsinnsats, så forsviner kanskje de siste kiloene av seg selv (kanskje ikke helt av seg selv da...vi vet vel godt hvor mye som ligger bak hvert minste lille gram som forlater kroppen)

 

Du er en helt. (Har også en helt her hjemme...står riktignok dårlig til med utsikten om dagen, men det kan jo endre seg...mye husarbeid å ta seg til....;)jeg får skru opp varmen kanskje)

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble en fantastisk dag – tror lettelsen av å ha levert artikkelen på fredag gjorde at jeg kunne slappe skikkelig av i skrullehuet. Dessuten går det bra med mat og snikveiing' date=' og trimmen tar seg opp!

 

Gårsdagens positive:

#1 Spiste lurt

#2 Gikk en tur på 11 kilometer (sa den nye pulsklokka mi!). Foten litt vond på slutten, men ikke altfor ille (og heldigvis ganske god i dag)

#3 Sykla på nærbutikken sammen med helten min i steden for å ta bilen til det uhorvelig digre og utmattende SainsburyÂ’s som vi ofte gjør på lørdager

#4 Gjorde yoga med stort fokus på mage i 20 minutter (au! sier magen i dag. Herlig!)

#5 Gikk opp for meg at jeg ikke savner snop når jeg ser film/TV om kvelden

#6 Gikk opp for meg at jeg har kikka på den åpna mørke sjokoladen med nøtter (nam!) som ligger i kjøleskapet hver dag denne uka uten å kjenne at jeg MÅTTE ha

#7 Kjente med hele meg at jeg elsker å gå tur og at jeg har det så bra nå!

#8 De siste kiloene skal gå av, men jeg skal huske a kose meg underveis og prøve å huske at det ikke haster

#9 Vaska kjøkkenet skikkelig grundig – O lykke!

#10 Kunne sikkert kommet på mer, men nå er sikkert dere som leser litt uvel av all lykken som jeg har kommet med... ;)

 

I dag har jeg planlagt å holde den positive følelsen fra i går. Må komme ut på sykkeltur med helten min som forøvrig akkurat nå maler gangen i bare bokserÂ’n. Er det rart jeg er blid? Gangen blir malt og utsikten er god :D

 

- skrulla[/quote']

 

så deilig! det er sånne dager som gjør alt verdt det. når maten går bra, treningen går bra, man begynner å merke forskjellene og kroppen koser seg med treningen. har en snickers sjokolade i kjøpeskapet, samboeren som har spist den, sånn pakke med to i. den har ligget der i kjøleskapet lenge nå. er ikke fristende å ta den engang. enser den ikke. nydelig.

 

tror vekten min har løsnet nå. viste 85,9 i dag tidlig. men det var etter en spasertur. men allikeel, den stoppet på 88,1 på onsdag, så det virker som det går litt nedover iallefall. tør ikke håpe på å se 85 tallet på onsdag på kurs, men tør å tro at det går nedover:) deilig, og på tide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har vært god også, men helga har gått så altfor fort! Jeg er ikke klar for å gå på jobben i morra, kjenner jeg. Jeg har rydda litt og jobba noen timer. Helten min og jeg har sykla en god runde og spist pub-middag på veien. Valgte smart til hovedrett, men vi delte Brownieskake med is til dessert, så var litt rampete, men mener jeg har klart meg innenfor budsjettet ;).

 

Takk for besøket 2neA, toja, Renate og stinis! Innimellom er det greit å liste litt, sa ser en hvor mye det er å glede seg over. Jeg er som dere skjønner fortsatt rusa på Livet :). Var nok ikke smil om munnen min heller da jeg vaska kjøkkenet, 2neA, men heldigvis var jeg så blid på forhånd at det var levelig, og etterpå var det jo bare lykke!

 

Ser ut som om du må skru opp temperaturen, Renate :D. Her i huset er ikke det noe problem – helten går gjerne i shorts hele året. Jeg, derimot, har trippel ullgenser, dobbel sokk og ullteppe over knærne, så ingen som ser åssen jeg egentlig ser ut. Vel, kladeisen av ull som er meg er mindre enn i fjor og det er jo fint.

 

Moro at det går nedover med deg, stinis, og at du koser deg i livsomstillingsprosjektet ditt! Nå krysser vi fingre for at du har nådd midten av åttitallet for godt!

 

Ønsker alle en riktig god natt og ei strålende uke! Nå er det snart dyna – natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest little star

Det er så deilig med "gode dager"! Så deilig med sykkeltur og pub-middag. Jeg vil ÓG!! Ser for meg sånn typisk, landsens britisk pub med sauer og sykkeltur langs åpne jorder. Er det sånn, eller?

 

Usj, var ikke så klar for skolen i dag, jeg heller. Det er noe ekstra kjipt med mandager. Særlig når alle tegn til sommer er svunnet hen som dugg for solen (eller noe lignende :-))

 

Fortsatt god, sunn uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nå tenner jeg i ovnen!!

Med skikkelig tørr ved, regner jeg med at det brenner godt.

Her ventes høy boxerfaktor;)

 

Vi driver med husskifte, så her blir det hektisk de neste ukene...

Det skal pakkes, vaskes, bæres...og pusses opp og vaskes i det nye...bære mer og pakke ut. Skruing, spikring... Og så skal jeg fyre godt, som sagt ;)

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske idyllisk her, twisted star. Sauer er det nok av og det er veldig mange små gamle steinhus og fine puber. Nei, mandager er ikke alltid så fristende, men nå er det kvelden allerede og vi har knekt uka. Håper dagen din ble fin likevel :D.

 

Så du skal flytte, Renate? Ja, det er hektisk, men kan kjennes deilig ut også, spesielt hvis en flytter med tro på at det skal bli bedre. Lykke til med det - hold fokuset på livsomstillingsprosjektet selv om det kan bli litt travelt :). Og så håper jeg du har tid til å kikke innom av og til.

 

Jeg har hatt en produktiv og interessant dag, men i kveld er jeg helt pumpa. Tror ikke at jeg tåler å jobbe ;). I kveld ble det film-middag. Vi så på film med tallerknene på fanget (fysjogfyyy!). Men spiste kylling, ovnsstekt potet og masse salat og chillisaus, så kom vel rimelig helskinna igjennom.

 

Spent på veiinga i morgen. Vet at Hollandsfettet (eller hva det var) er borte, så nå går spenninga mest i om jeg har klart å kvitte meg med bittelitt mer slik at jeg er forbi vekta jeg var på i forkant av turen.

 

Ha ei riktig god natt, alle! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i siget igjen! Deilig at jeg igjen opplever at fokus og lure valg etter ukesutskeielser innbærer at vekta oppfører seg igjen. Jeg har drukket mye vann, spist fornuftig og trimma sånn passelig. I dag veide jeg 77.9, noe som er 2.1 kilo mindre enn forrige tirsdag samt 1 kilo mindre enn siste veiing før Hollandsturen.

 

Nå er det bare å fortsette å holde fokus. Skal prøve å trene jevnt og spise veldig sunt fram til fredag. Da får jeg besøk av to gode venniner og da blir det vel litt mindre trim og litt ekstra mat og vin igjen. Har bestemt at jeg skal forsøke å velge lurt – i alle fall skal det være nok av sunne alternativer i huset.

 

Ha en riktig god dag alle! Her pøser det ned, så må nok finne meg i å bli søkkvåt på vei til jobb. Helten min er ute i garasjen og skifter sykkeldekk. Jeg hadde gedigen punktering i går – en som sa SJVUUUUUSSSSSSJ. Heldigvis var jeg bare 3-400 m hjemmefra. Bare minutter tidligere var jeg på vei ned en bakke i 45 km/t så det var bra at det ikke skjedde da.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, Skrulle:-)

Nå er vi ca like tunge (lette):-), mener vi er omtrent like høye også. Du er en racer, veldig imponert. Så flott at kroppen slipper ut igjen de der greiene du dro med deg fra utlandet.

Er det ikke deilig?

1 kg merkes jo ganske mye bedre på klærne enn når jeg var 100kg. Buksene holder stadig kortere tid. De jeg brukte på forsommeren er altfor store selv om det ikke er så veldig mange kilo siden.

Nei, så på videre jente- dette fikser du. Ikke langt igjen nå:-)

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i dag er jeg sånn tullejente som heller vil sludre på forumet enn å være flink skolejente. Skal skrive bittelitt her nå, men så må jeg jobbe litt igjen.

 

Sykla avgårde i pøsregnet med ny slange og ved godt mot. Trim og sykling er fint Trallallalaa! Etter 200 m sa det jammen PHUSSSSJ i bakdekket - litt kjappere lyd enn i går, men like punktert var det. Heldigvis lett å labbe hjem igjen. Fant lillesykkelen min som er en foldbar pendlesykkel. Etter å ha sykla på den ordentlige sykkelen i mange uker kjentes den litt Mikke Mus-aktig ut, men den er egentlig ganske god. Dessuten er styret smalt så får tricepstrim ;). Kjente jeg var bittelitt muggen, men så måtte jeg fokusere på at i dag sykla jeg på jobb i pøsregn selv om jeg måtte bytte sykkel istedenfor å sette meg på bussen slik jeg hadde kommet til å gjort tidligere. 1-0 til meg!

 

Og nå skal jeg jobbe! - skrulle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...svare twisted star og jess først. Tusen takk for koselige meldinger, begge to!

 

Ja, twisted star. GR-prinsippene virker i alle fall for meg. Jeg som trodde at det ikke gikk an for meg å gå ned i vekt!

 

Trivelig at du tar en tur innom igjen, jess - savner deg her inne, vettu! Ja, nå er vi vel omtrent like lette (ikke så tunge lenger - det nekter jeg for ;)), men snart suser du avgårde igjen og det blir bra. Og så snirkler jeg etter med litt susing innimellom. Du har rett, det er ikke langt igjen.

 

Det har plutselig gått opp for meg at jeg snart kommer til å måtte tenke at jeg er slank. Det er litt rart. Vi har jo snakka om disse tingene mange ganger på veien nedover - hva skjer inni hodet? Det er bare 3 kilo til det opprinnelige målet mitt. Kommer jeg til å se på meg selv som slank om 3 kilo. Det tror jeg ikke. Mye slankere og veldig mye mer glad for hvordan jeg ser ut, men ikke slank. Mannen min bekymrer seg litt for at jeg aldri kommer til å synes at jeg blir slank nok, men det har jeg bare blåst av. Nå er jeg litt redd for om han kan komme til å få rett. Målet mitt nå er å gå ned 8 kilo til. Kommer jeg til å synes at jeg er slank da? Beingrinda mi er ganske stor, så jeg kan jo ikke holde på i all evighet heller. Jeg vil ikke se mager ut.

 

Hmmm... satser fortsatt på at jeg vil kjenne det når jeg er i havn. Krysser fingrene.

 

Men nå skal det jobbes. Nok slanketanker for nå! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLOTT vektnedgang skrulle!!! nå ble jeg imponert! kommer innom i morgen kveld og raporterer om min nedgang (forhåpentligvis). vekten viser nesten 2 kilo mindre enn forrige uke, men kursvekten er jo annerledes, skjønt jeg håper på -1,5 kilo. er så vågal at jeg tør å satse på det! krysser fingrene!

 

er enig med deg i det du sier om at man kanskje ikke ser på seg selv som slank selvom man har gått ned det man skal. nå har jeg en lang vei igjen, var 88,1 på kurs forrige tirsdag, men vekten har vist helt ned i 85,9 denne uken. tviler jeg har gått ned 2,2 kilo, men allikevel. mitt mål er 68 kilo, men jeg lurer på hvordan jeg ser ut da, og om jeg kommer til å være fornøyd. det er ikke bare kroppen som må venne seg til den nye kroppen, det er også hodet. jeg merker jeg tror jeg er mye større enn jeg er, og det er en guffen følelse. menmen, får jobbe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig her inne igjen. Ny venting på bussen som skal hente meg, og da kan jeg jo slå ihjel tiden hos deg:-)

Jeg tenker også en del på det samme. Vet ikke helt hvor langt ned jeg skal. Sa først 25 kg, og da har jeg bare 2-3 kg igjen. Tror nå at jeg kanskje satser på å bli 70-71kg, altså 6-7 kg til. Jeg skal ikke under 70, til det har jeg for stor kropp.

Jeg føler meg enda ganske "rund", men jeg ser jo i speilet at det har skjedd forandringer. Ikke slank, men ser ganske normal ut. I går hadde jeg en merkelig opplevelse da jeg skulle finne plassen min i konferansesalen. Det er ganske trangt mellom radene, og jeg holdt inn magen alt jeg kunne og gikk forsiktig for unngå å presse for mye på de som satt der. Og så var det ikke trangt. Kroppen smatt fint i mellom. Jeg fikk nesten lyst til å gå litt frem og tilbake bare for å kjenne på følelsen:-)

Jeg samler på slike hverdagsgleder, det gir liksom mening til det jeg driver på med.

Mannen min har et avslappet forhold til hvordan jeg ser ut. Han kommenterte (heldigvis) aldri at jeg var for tjukk, nå sier han bare at han er imponert over at jeg har klart å holde koken så lenge. Han tror meg nesten ikke når jeg sier 22kg, men sier han synes jeg har forandret meg mye- også humør og energimessig:-)

Jeg begynner å bli spent på om jeg klarer å komme i mål i 2008? Hadde liksom planer om å bruke dette året på NED, og resten av mitt liv på stabil vekt. Ja,ja- vi får se- jeg skal iallefall gjøre meg ferdig uansett hvor lang tid det tar.

 

Mannen min sykler til jobben hver dag. Han har ikke punktert på de siste 5 årene, før nå i sommer. Og da hele 4 ganger, 2 ganger i samme uka. Det var antakelig noe som satt i dekket, det ble ikke slutt på punkteringen før han skiftet begge dekkene.

 

Nei, kos deg videre- Skrulle. Jeg skal snoke innom noen andre tråder her inne før jeg drar videre.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg imponert Skrullemor. Tenk at du har kvittet deg med feriekiloene og litt til allerede!!! Kjempebra jobbet. Jeg går mest bortover for tiden, litt slakk oppoverbakke, har gått opp 100 gram siste uken. Satser på at de med høye renter er forsvunnet til neste veiing.

 

Rart det derre med tanker om kropp og hvordan vi nå ser på oss selv. Jeg fikk en litt sånn aha opplevelse i vaskekjelleren her om dagen. Jeg la sammen klær, og måtte se to ganger på en av de nye buksene mine, kommer jeg virkelig i den lille buksen der?? God følelse- lagret i godminneboken som taes fram når sjokoladen skriker på meg i skapet.

 

Ha en fortsatt strålende uke. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å høre om resultatene dine i morgen, stinis. Det ser ut som om du kommer til å få en veldig trivelig veieopplevelse. Det er ikke så lang vei igjen for deg, ser du. Nå er midten av 80-tallet snart der! Du har rett i at hodet må følge med på veien, og det tar visst litt tid å skjønne. Først måtte jeg skjønne at jeg ikke var feit lenger. Nå er det å jobbe med at jeg i grunnen er bare litt overvektig, og det kommer seg for innimellom kan jeg faktisk SE at det er sant, men jeg har dager jeg er skikkelig tjukk fortsatt. Men akkurat det går vel ardri over ;). Tror det tar tid før jeg ser meg som normalvektig. Ser innom deg i morgen!

 

Takk for at dere deler gominnebokopplevelser jess og 2neA. Det er så fint å se at det er så mange fine småting i hverdagen. I tillegg understreker de at det vi holder på med er viktig for oss. Så du 2neA bruker små bukser – så fantastisk! Hvem trenger sjokolade da :)?? Du skal se at den bortovergåinga di snart blir til nedover. Du er flink og sterk og kroppen din skjønner snart det igjen.

 

Og jess, jeg ser deg helt tydelig for meg spankulerende mellom benkeradene bare for nytelsens skyld. Jeg synes det er godt å se at du mener at 70 er passelig. Det er jo det jeg tenker sjøl, er bare litt bekymra for at jeg Â’må ha bare 5 kilo tilÂ’. Men kroppsbygning er jo helt klart viktig. Blir nok aldri noen alv, blir jeg for tynn blir det nok mer fugleskremsel :). Takk for at du satte meg på jorda igjen. Fin mann du har, jess. Jeg har også en som aldri har sagt at jeg har vært tjukk. Jeg tror faktisk min helt oppriktig ikke så det. Han kunne ikke skjønne at jeg skulle måtte gå ned i vekt og var sjokkert da jeg mumla at jeg skulle ha 20 kilo. Han støtter meg og sier jeg er flink. Og ser ikke ut til å mislike meg nå heller. I starten måtte jeg spørre om han hadde en greie med store damer – men da flirte han bare. Jeg tror kanskje han bare har en greie med damer, rett og slett :).

 

I dag kom jeg meg på trening. Ikke så lenge, men jeg gikk 25 min på tredemølla og ga armene en real omgang. Siden jeg ikke tør å løpe enda satte jeg på oppoverbakken. Puhh - Det ble bra trim, det gitt! Sykla hjem paa Mikke Mus-sykkelen og trodde jeg skulle ryke med. Så innmari sliten! Tror jeg må ha spist for lite på dagen i dag - satt på sykkelen og fantaserte om alskens mat og godterier. Gjorde susen med middag.

 

Nei, nå babler jeg igjen. Ha en riktig god kveld alle flinkiser! - klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

...jeg koser meg når jeg leser på tråden din. Jeg både smiler og ler og ser deg for meg både på tredemølle og Mikke Mus-sykkelen:) OG for ett hærlig resultat og vise til, det må jo være så fantastisk deilig, ikke bare å miste ferietillegget, men å se at det faktisk går ann å ha kontrollerte utskeielser, så lenge man henter seg inn igjen. Du e stjerneflink og en inspirerende sjel du Skrulle!

 

Jeg må også kommentere dette med tanker om kropp, slank, fet, overvektig, tynn osv. Mange dager føler jeg meg virkelig slank, men vet at om noen uker føler jeg meg like feit som jeg følte meg ved 100 kg. Min mann er ganske oppgitt over selvfølelsen min på dette området, og tror aldri jeg blir å føle meg flott før jeg endrer det jeg har mellom ørene. Han har desverre helt rett, mitt syn på min egen kropp sitter mellom ørene, og jeg vet faktisk ikke om jeg klarer å endre på akkurat det, da tror jeg en veldig flink psykolog må jobbe med meg en lang periode. Det er egentlig ganske rart, for jeg syns alle andre er flotte, og spesielt de som er stolte av seg selv, da er det ikke nøye om de har noen kilo for mye. Selvtillit betyr mye for utseende, og jeg har jobbet mye med andre mennesker for å få dem til å se på seg selv som unike og være stolt over den de er, så sitter jeg sjøl og later som. Utad utstråler jeg en selvsikkerhet mange kunne ønsket seg, men under skallet er det ikke akkurat sånn, og mange her inne har det nok likens. Hvis vi skal klare å holde vekta, vil vår egen selvoppfattelse være avgjørende. Vi må like oss selv og speilbildet vårt, vi må klare å se oss selv som andre gjør det, da vil vi klare dette, og vi skal klare det, men må nok påberegne lenger tid enn det vekttapet tar. Tror hodet mitt henger etter med flere måneder;)

 

Nei, dette ble mye snikksnakk på tråden din Skrulle, nå går jeg og legger min smekre kropp:)

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg skjønner aldri helt studerer du eller jobber du eller gjør du begge deler?

Hvor høy er du?

Det er sikkert ikke så lett å finne idealvekt sånn med en gang. Kan du ikke føle deg frem litt. Jeg har et mål og det er å være 80 cm eller mindre i livet. Det er visst en sånn helseregel. Alt annet er ikke så viktig. Vi Er jo ikke 20 år lenger.

Gratulerer med helt enorm nedgang. Supert. legger du ut oppskriften? :)

Ha en super kveld! Her har høsten kommet og første vedpinnene ryker opp nå. Har du litt sommer igjen så nyt den!

Klem (nå holdt jeg på å skrive navnet mitt ;) ) Steg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...