Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Julianna

Ja da må man bare komme seg gjennom uten for store feilskjær....Da er det lov å få ut litt gruff også, så er det gjort til neste gang:-)

Tjukkedager kommer og de går.....

Til å være tjukkedag synes jeg du var imponerende flink på indisk restaurant.

De støvlettene kommer nok til å passe snart. Det er det værste med denne oppgangen, fine klær og støvletter som blir for små.

Men det er kun kortvarig!

Har troen på oss Skrulle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for oppmuntrende ord, steg og Julianna! Det er deilig å få lov å syte og klage litt og så er det deilig å få være blid :). Det går opp og ned - jammen meg gjør det det. Nå er jeg vel tilbake i Norge. Var flink på reise i går og holdt meg godt innenfor budsjettet med matpakke på bussen og sushi på flyplassen. Unte meg en liten rødvinsskvett på flyet og det gjorde gruelig godt.

 

ENDELIG ble det lønn for strevet! I dag veide jeg 2,6 kilo mindre enn da jeg starta for 3 uker siden (og på samme vekt). Det kan hende det er en liten blipp og at det kanskje ikke er fullt så mye, men jeg ble i alle fall veldig blid! Trallalla! Har vært uten målebånd og i dag fikk jeg se at midjen var krympa med 2 cm. Det går altså framover. Det er klart vi har trua, Julianna!

 

Har så vidt lagd hønsesuppe, steg, men det er lenge siden. Får dra og handle meg ei høne og prøve igjen en dag. Det er jo så godt - hadde helt glemt det!

 

Veldig travle dager om dagen, så ikke sikkert jeg kommer så mye innom. Ha en fortsatt riktig god uke alle!

 

- skrull :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...himmel! Glemte å si: har vært ute og løpt med helten i dag (etter at han hadde slitt seg ut litt først). Han er lengre i passeren enn meg og en god del sprekere og mye sterkere. Tempoet ble høyere enn jeg er vant til og selv om jeg insisterte på at vi måtte gå litt innimellom ble det en flott halvtimes økt. Jeg er så fornøyd med meg sjøl :P! Og en liten treningsøkt med Jillian i forkant :).

 

(men altså, i går hvilte jeg mest)

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg hadde visst ikke fått meg meg at det var liv i denne tråden. Ble glad når jeg så du hadde skrevet det i HV-tråden. Takk Skrulle, for at du dukket opp igjen. Jeg måtte bare si det en gang tid, for nå har jeg fått skikkelig lyst til å henge her inne igjen :)

 

Du er en racer til å trimme altså! Jeg hadde store ambisjoner en gang om å lære meg å jogge/løpe, men kom vel egentlig aldri helt dit. Tror dere trigget meg, for jeg prøvde virkelig..., enda kroppen SKREK at den ikke ville. Etterhvert ble det mindre av slikt, den får heller lov til å gå på div. pulstimer på treningssenteret i tillegg til turer i skog og fjell. Jeg er også blitt veldig glad i å sykle. Er blitt helårssyklist i NordNorge!

Sykler 2 mil hver arbeidsdag i sommerhalvåret og kanskje halvparten på vinteren. Jeg er ikke helt der at jeg sykler hvis det ikke er skikkelig brøytet, eller hvis det er storm.

Jeg merker at syklinga fører til at jeg får mindre lyst til å gå på treningssenteret. Dette handler litt om at det er heftig å dusje 3 ganger pr. dag- og så har jeg jo unnskyldningen klar... :)

 

Skullesuppe ja, slik mat er det lenge siden jeg har lagd. Du fikk meg til å begynne å spise linser og kikerter! Slike ingredienser har ikke eksistert i mitt kosthold tidligere. Nå bruker vi det i gryter, salater osv. Men suppene har jeg nesten glemt, takk for at du minnet meg på om det.

2,6kg :D Virkelig god innsats, nå er du godt i gang og litt bort i det fjerne ser du målet. Jeg har satt opp flaggene og gleder meg til at vi begge skal løpe gjennom målgangen,- HØYE og MØRKE! For da skal jeg løpe, æresord.... Hmmmm. kjente plutselig at jeg begynte å lure på om jeg skulle prøve meg på jogging igjen...???

Hva er det med deg Skrulle, du setter griller i hodet på meg :P

Ha en strålende dag!

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg enda mer inspirert Skrulle. Du og du hvor flink du har vært, trimmingen din tar helt pusten fra meg. Kjempebra! Jeg har virkelig noe å hente på å trimme mer, takk for inspirasjonsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk for besøket 2neA og Jess! Det er nå trivelig å se dere igjen - gromjenter :o!

 

I det vanlige livet mitt har det vært veldig travelt med mye jobbing og så har jeg så sneglete internett hjemme for tida. Så derfor har jeg ikke fått til å delt tanker i det siste. Men det går bra med meg. Hatt en uke der det gikk litt i stå matmessig. Ost og vin en kveld og sjampisfest en annen. Men uansett så holder jeg koken på det jevne og kryper sakte sakte ned på vekta (altså vekta kryper sakte - jeg står stille og fint). Blitt litt mindre trim nå, men jeg beveger meg hver dag og sanker minst 1-2 tp. Så det er ikke så galt. I morgen er det offisiell veiing igjen, så da får vi se. Nå har jeg unnet meg to små biter mørk sjokolade. Nammenamm!

 

Var så vidt innom tråden din, 2neA - vi får se til å knerte noen gramminger igjen :). Det var nå ikke så galt med deg, synes jeg, men veldig lurt å ta tak.

 

Du er en racer til å sykle sjøl, du jess! 2 mil om dagen på sommerstid og 1 mil på vinterstid er superbra! Slår meg, gitt. Men i år skal jeg ha piggdekk også, så da blir det vintersykling. Har aldri prøvd, men gleder meg faktisk litt. Jogging, ja. Jeg sliter vel litt med å komme i rutine med det, men det hjelper jo litt at vi snakker om det her inne. Blir mer gira da :).

 

Nå må jeg luske litt på trådene, og så skal jeg jobbe litt igjen. Ha en riktig god kveld alle som er innom!

 

klem fra skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for veiinga i morgen. Det er nå litt gøy å være igang igjen også, måtte vi bare holde ut når stillstanden kommer for det gjør den vel denne gangen også, men ikke enda. Nå skal vi ned ned ned.

 

Mye jobbing er et kjent fenomen her i gården også, men nå er jeg så utrolig heldig at jeg kan trene 1,5 timer i arbeidstiden i uken. Så nå har jeg begynt å gå meg 30 min tur i forbindelse med lunsjen, da rekker jeg akkurat å dusje og spise og så tilbake til jobb frisk og uthvilt/trent. Herlig.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det har gått fint med veiinga i dag :o

 

Hadde jo vært interessant å se om det kunne hjulpet hvis vi krøp ned på vekta? Har også tenkt litt på at jeg sikkert ville veid litt mindre hvis jeg hadde puttet pekefingeren under vekta ? :)

For mitt vedkommende er det vel egentlig slike metoder jeg har brukt i vår/sommer. Har stukket hodet litt ned i sanden og trodd at ingen så meg... Og da ser jeg jo nesten ikke selv heller hva jeg gjør!

 

Jeg har fått meg lengre arbeidsvei og en del av avtalen med meg selv er at jeg skal sykle. Det hender jeg må ha bilen i jobb, men det er heldigvis unntaksvis.

Hvis du skal kjøpe deg piggdekk må du kjøpe dekk med nok pigger. Minst 300 pigger i hvert dekk!

Jeg trodde piggdekk var piggdekk og kjøpte de første (og billigste) jeg fant, og det ble ikke bra. Nå har kjøpt dekk som sitter som et skudd.

 

I går kveld var jeg veldig sulten da jeg endelig kom hjem fra dagens aktiviteter. Jeg spiste et lett kveldsmåltid uten at kroppen på noe som helst måte var fornøyd med det. SÅ tenkte jeg hardt og lenge på vektklubben og dere her inne...og gikk til sengs uten å rane skapet - *fornøyd*

 

Ha en fortsatt fin uke

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

en liten hilsen hvis du er innom og hilser på :)

Jeg klarte aldri å ta meg sammen i høst, ville det så gjerne men det ble liksom aldri til noe. Håper du har det bra, og gleder meg til å høre livstegn fra deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest skrulle

...og så ble jeg borte igjen! :( Unnskyld, dere supre fantastiske damene! Takk for besøket til dere som kom og banka på. Livet kom i veien (jajaja, vet at det er unnskyldninger!). Livet er fortsatt i veien, men det kommer det jo til å fortsette med. Planen nå er å klare å holde fokus selv om det skjer massevis av greier rundt meg.

 

Jeg krabber litt forsiktig tilbake og krysser fingrene for at jeg holder mer enn tre uker denne gangen. Nå må jeg finne dyna. Ha en riktig god natt, alle!

 

klem fra skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Hei Skrulle!

Det er vel ofte slik for oss alle i perioder at vi faller litt av lasset, men det viktigste er at vi klarer å komme tilbake igjen.

Skriver noen ord slik at de andre kan se at det er aktivitet på tråden din. Vi som har vært medlem her inne så lenge som vi har får fortsette å bakke hverandre. Målet må jo egentlig være at vi ikke trenger hverandre mer, og at vi klarer å leve et sunt liv uten denne tråden og greteroedekurs. Vi er kanskje beviset på at det er vanskelig siden vi med jevne mellomrom kommer tilbake med nye kilo som skal bort.

Kurslederen vi skrev i går noe om at de nye vanene må gjøre så mange ganger at de blir en del av de ubevisste handlingene. Det tror jeg faktisk er noe av nøkkelen, de sunne må ta plassen til de usunne vanene i det ubevisste i hjernen. Først da vil vi gjøre de rette valgene over tid slik at vi ikke går opp i vekt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Gjest skrulle

Så rart at det skal være så vanskelig å holde fokus? Jeg holdt nøyaktig 3 uker da jeg satte i gang i mars også. Leste litt på innleggene mine fra i fjor sommer og det er så utrolig trist å se på den optimismen jeg hadde da - og så rakna alt da jeg var fullt tilbake i livet igjen - altså på jobb :blink:. Nå er jeg i gang igjen - og som sist har jeg TRUA - enda godt det, men jeg lurer jo veldig på om jeg kommer til å gå i samme fella som de to forrige gangene.

 

Men, må ikke begynne å deppe og foregripe begivenhetene. Nå gleder jeg meg over å ha vært på den relativt smale sti i fire dager. Det ble riktignok en utskeielse på fredag, men har tatt igjen med masse trim siden da. Fjelltur i går og lang skogstur i dag. Deilig, friskt og godt i skogen. Ikke akkurat sommerlig, men får bare leke at det ikke er juli så er det ikke så galt.

 

Nå er jeg altså igen (forsiktig) optimist og satser på å komme innom og skrive litt jevnlig. Jeg vet av erfaring at forumet er utrolig viktig for at jeg skal hode fokus :).

 

Ha en riktig god dag alle!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nå er jeg i gang igjen - og som sist har jeg TRUA - enda godt det, men jeg lurer jo veldig på om jeg kommer til å gå i samme fella som de to forrige gangene.

 

 

Nå er jeg altså igen (forsiktig) optimist og satser på å komme innom og skrive litt jevnlig. Jeg vet av erfaring at forumet er utrolig viktig for at jeg skal hode fokus :).

 

Må jo ønske deg velkommen tilbake på egen tråd, også:D

 

NEI, du går ikke i den fella en gang til - for denne gangen vet du hva du gjorde feil, du har lært av det, og du har nå nok ballast til å kunne legge en god plan for å unngå å ta omveien for tredje gang. Ikke sant?!

 

Og jeg kan ikke bli mer enig... det er viktig å bli her inne for å beholde fokuset. Dette forumet er gull verdt for meg, i hvert fall :) Rett nok, jeg har ikke kommet i mål det siste året, men jeg ligger og vaker i det nedre sjiktet av 70-tallet. Ved å være her inne når det også butter i mot, har jeg i det minste unngått å gå opp 10 eller 20 kilo. Jeg tvinger meg selv til å skrive litt selv når alt bare er kjipt. Jeg innbiller meg at det gjør strutseperiodene mine kortere enn de ellers ville vært...:rolleyes:

 

Dessuten er vi noen her inne som har inngått en aldri så liten pakt om ikke å forsvinne uten å si ifra.. og den føler jeg forplikter litt. Selv om det er et anonymt forum :) Rart, det der!

 

Lykke til med ny start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Kloke ord, ninjastar - takk for det! Nei, nå håper jeg virkelig at jeg klarer å klore meg fast, og da må jeg være her inne. Det ble ikke slutt på å være inne fordi det gikk dårlig, men det gikk dårlig fordi jeg slutta å være her inne :P . Til tider har jeg det skikkelig travelt (men det har vi jo alle!) og det ble litt mye å skrive samt følge opp på andres tråder. Nå får jeg legge lista litt lavere og huske at jeg ikke alltid må følge opp på alle tråder, selv om jeg har lyst.

 

Det er flott å ha en pakt om å holde seg på forumet. Jeg synes faktisk at det er skikkelig flaut å bli borte TRE hele ganger. Og det koster faktisk litt å komme tilbake, sånn inni hodet mitt. Selv om dette er et anonymt forum, så deler vi mye over tid og blir kjent. Da jeg var flittig bruker så synes jeg alltid det var trist når noen av 'mine' bare ble borte. Lurer fortsatt på hvordan det er med dem jeg!

 

Jeg har vært litt nedfor de siset dagene, og jeg tror det handler mye om at jeg er urolig for ikke å klare å henge fast denne gangen heller. Jeg prøver virkelig å være optimist, og det går så det suser med mat og trim, men likevel kjenner jeg at jeg er urolig. Det har tross alt bare gått seks dager enda. Og jeg har ferie, og det er relativt enkelt å holde fokus. Hva kommer til å skje når jeg er tilbake på jobb?

 

Men jeg vet jo hva som skal til og jeg har klart det før. Det skal gå denne gangen! Jeg savner HV-kroppen og HV-formen. Jeg må bruke litt tid på å minne meg sjøl på hva som gjør meg virkelig fornøyd når jeg lever på den smale sti og høre etter hva kroppen sier til meg. I går ble det 12 km i skogen og i dag 8 km. Da sier kroppen min at det er flott og jeg blir blid!

 

Tre fine ting på den smale sti:

* Deilig å drikke masse frisk kaldt vann

* Deilig å kjenne at kroppen min virker i oppoverbakkene selv om den klager, og at jeg ikke tar skade av å bli litt sliten

* Deilig å kjenne at fravær av sult er en helt fin følelse (og bedre enn stappmettfølelsen)

 

Riktig god natt til dere som er innom!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Går bra om dagen. Jeg har bra fokus og trimer bra. Var to dager på besøk hos ei venninne som lager helt utrolig nydelig mat. Det ble litt mer mat enn det nok burde og masse deilig hvitvin...men det ble uansett mindre enn det ville vært før jeg starta opp igjen. Så jeg er rimelig fornøyd selv om det vistes på vekta :;). Nå bærer det til fjells et par dager - på cowboyfest :P . Det blir vel litt trim, men ikke akkurat noen skikkelige fjellturer. Det betyr at det nok blir en opptur på vekta til uka, men det skal jeg hente inn igjen. Bestemt at jeg skal ha passe fokus, men ikke stresse så mye med inntaket.

 

God helg alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg deg.

Så flott at du er her igjen. Det samme gjelder meg. Har ikke vært her på lenge, men er klar til å jobbe litt igjen.

 

Denne gangen MÅ jeg rett og slett ligge en dag før med matlaging. Jeg er ganske god til å ta ting på sparket, og da kan matinntaket bli deretter. Plutselig finner jeg ut at jeg ikke skal hjem og lage middag, men avgårde på ett eller annet, og hva skjer da? Jo, som mange andre her inne blir det kjappe løsninger. Og det vi vi jo at ikke er noe særlig.

 

Så............ nå er middagen enten laget dagen i forveien, eller i alle fall "halvfabrikert" og da rekker jeg å få i meg den hjemme i stedet for nødløsninger.

resten av dagen pleier å gå greit, kanskje med unntak av kveldsmaten hvis middagen har gått skeis.

 

Så................ planlegging er tingen for meg, selv om det absolutt ikke er min sterke side.

 

Vi får heie på hverandre videre. Denne gangen klarer vi det.

 

Jeg har for første gang plassert meg selv inn på "under 10 kilo" forumet. Har regnet ut at jeg skal ned 12,42% av min nåværende kroppsvekt. Så det er trådoverskriften også. Mulig at 12 % ikke nok når jeg kommer dit, men det er hovedmålet.

 

heier på deg. Vi snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Hei Skrullemor!

Som deg har motivasjonen vært helt ute i flere måneder, og vekta har krøpet oppover igjen. Slutta å røyke for 4 måneder siden, og det har påvirka matinntaket og søthungeren mer enn jeg forventet. Så kom en periode hvor jeg ikke hadde tid og overskudd til å være her inn, og i likhet med deg ser jeg at da går det riktig dårlig.

 

Så nå er det på han igjen. Har ikke hatt noen god dag, med mange vårruller osv.går det dårlig med matinntaket i dag, men det er heldigvis en ny dag i morgen. Da skal jeg trimme og spise fornuftig. Den første dagen i nytt liv,igjen. Det gjelder å aldri gi opp, men fortsette å jobbe. Jeg skal først og fremst gripe fatt i det jeg vet fungerer. Så får vi ta det derfra.

Uansett er det godt å se at du er her inne igjen, og sammen skal vi nok få det til denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moonbea

Hei! Jeg er helt ny her inne, men har funnet tråden som passer for meg - nemlig denne! Starter på mitt første GR-kurs 28 august, og det føles bra. Kjempemotivert! Dere er alle så motiverende og samtidig ærlige på hva som oppleves vanskelig :)

 

Ønsker dere alle en fortsatt god sommer :rolleyes: , så titter jeg innom igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk, ninass, metchen og moonbea! Det er skikkelig trivelig :).

 

Planlegging er virkelig tingen, ninass. Jeg har også funnet ut at det hjelper meg å holde fokus og få i meg det som er lurt. Ufattelig hvor dårlige løsninger det kan bli av å bare ta noe i farten. Jeg har et lager av knekkebrød, havregrøt og rett-i-koppen på jobben og det hjelper når jeg i tre-tida plutselig blir veldig sulten. Her i huset blir det en del sein jobbing. Her skal omtrent samme prosentene med kroppsvekt av - ca 15% fant jeg ut (måtte jo regne ut!). Det må da kune la seg gjøre?

 

Noen ganger glipper det i matfatet, men som du sier er kunsten og se forbi og tenke på neste dag, metchen. Det er skikkelig bra at du er tilbake for fullt etter 4 måneder av den smale sti. Vi bretter opp ermene og får det til sammen!

 

Trivelig med nye fjes, moonbea. Flott at du har bestemt deg for at du skal gå på kurs. Kom gjerne innom igjen slik at vi blir litt bedre kjent med deg. Hyggelig at du finner tråden min inspirerende :)! For meg har det vært terapi å skrive om ting akkurat slik de har vært. Det er noe med å tenke gjennom egne tanker og følelser i prosessen. Samtidig opplever jeg at det er så mange som sliter med akkurat de samme tankene og det gir god støtte.

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan gikk det med meg siden sist? På fjellet ble det tre dager i sus og dus. Jeg kunne tenke meg å nå si at jeg hadde godt fokus og nøyde meg med å spise og drikke bare det som er verdt kaloriene, men det er jo slett ikke sant :P. Jeg har drukket masse øl, samt spist pølser og sjokolade. Og masse annet. Men jeg har hatt det alldeles strålende! Det vistes på vekta, selvfølgelig, men ikke så mye som jeg hadde trodd. Og nå er jeg tilbake i heimen og spiser sundt og lurt. Og i dag veide jeg mindre enn jeg har gjort siden jeg starta i denne runden (krysser fingrene for at det ikke bare en en blipp!). Det hjelper skikkelig på humøret, må jeg si :).

 

Når jeg tenker meg om var jeg flink i bilen. 5,5 timer å kjøre hver vei, og da hadde jeg hode skrudd på plass riktig. Oppover hadde jeg utstyrt meg med hjemmelaget knekkebrød, kokt egg, tomater, jordbær og vannmelon. Nammenamm! Nedover igjen hadde jeg ganske lyst på sjokolade, men kjøpte heller en kurv med jordbær *klapper for meg sjøl*. Så nå har jeg vært av sjokoladekjøret i to hele dager og da skal det gå bra. Sjokolade er virkelig noe av det verste jeg kan spise. Jeg har ikke kontroll og må være totalavholds. Samler også sinnsykt med vann, så får svi på vekta dagen etter.

 

Ha en riktig god dag alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er livet riktig så deilig! Endelig ser vi sola en hel dag :). I tillegg har jeg vært på en 2-timers trimtur med intervalltrening lagt inn i starten. Det er jeg skikkelig stolt av. Elsker å gå tur, og kan gå i timesvis, men det er ikke så lett å få til i vanliglivet. Så jeg er helt nødt til å finne treningsformer med høyere intensitet. Så da er det vel løping som skal til for mitt vedkommende. Men jeg er liksom ikke helt klar til å starte løping, for det ligger ikke helt naturlig for meg :rolleyes:. Så da er det å begynne i det små med intervaller, noe som er helt nytt for meg.

 

Følger Jill Jarmanns opplegg i Dagbladet i dag: 4 min høy intensitet og 2 min moderat intensitet fire ganger. Det er jo ikke så lenge med slit om gangen, så det tror jeg kanskje jeg skal finne motivasjon til. Ehem, følger og følger...er vel litt drøyt å skryte på meg det, siden det har blitt én gang, men ett sted må man jo begynne ;). Planen er intervaller tre ganger i uka, så i neste uke blir det mandag og onsdag. Trimmeturer må til i tillegg.

 

Gikk på en liten smell i matfatet (igjen!) på torsdag. Vin og tapas på verandaen til ei venninne. Nammenamm! Men dyrt i kaloriregnskapet. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg hadde et moderat og veloverveid inntak av noen av delene :P, men prøvde i allefall å spise litt sakte. I går og i dag har jeg vært eksemplarisk!

 

Riktig god kveld til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en liten smell i matfatet (igjen!) på torsdag. Vin og tapas på verandaen til ei venninne. Nammenamm! Men dyrt i kaloriregnskapet. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg hadde et moderat og veloverveid inntak av noen av delene :P, men prøvde i allefall å spise litt sakte. I går og i dag har jeg vært eksemplarisk!

 

Riktig god kveld til alle :)

Hvis ikke livet kan bestå av en og annen tapaskveld med gode venninner, så vet jeg nesten ikke om det er gjennomførbart ;). Noen sånne utskeielser må til!

 

Synes det høres veldig fornuftig med intervalltrening. Jeg går også veldig mye tur, og har hatt samme tanken som deg. Jeg har prøvd også, men en eldgammel nakkeskade setter effektiv stopper for ethvert forsøk. Jeg prøver å legge inn noen skikkelige klyv i motbakker, så noe puls blir det (nok, kjennes det ut som ... :o )

 

Lykke til, høres som du er på rett vei her!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hehe... det finnes vel knapt noe som er bedre enn vin og tapas med gode venninner?! Så inniblant må det kunne gå an.

Du hentet deg jo inn dagen etter, så da blir jo ikke skaden altfor stor!

 

Og klapp på skulderen fra meg for bilturhåndteringen :D Bra jobba! Jeg kjører mange lange turer i bil, og synes det er en stor utfordring. Skulle tro kroppen min innbiller seg at den LØPER alle de milene jeg sitter dønn stille på baken og kjører, for jeg blir ofte vanvittig sulten og fysen på langturer. Jeg har begynt med å smøre matpakker, og det funker ganske bra. I hvert fall bedre enn å ramle inn på en bensinstasjon med intensjonen om å kjøpe noe sunt, bare for å finne ut at utvalget av sunne alternativer er fullstendig fraværende, og dermed gå ut igjen med en baguette og en pose nystekte boller :rolleyes:

 

Ha en fin, splitter ny uke med alle muligheter på plass! Har du fortsatt ferie? Eller er det jobbstart i morgen? Jeg har ferie to uker til, og det er heeerlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...