Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Nå heier jeg deg i mål!

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Her er en liten innspirasjonsmelding til Skrulle!

 

* * * * * * * * * *

* * * * * * * * * *

* * * * F F F F F F

 

F står for fett! Når du har gått ned noe skal jeg gå inn og forandre til stjerner. En F=100GRAM!

 

 

 

Dette går så fort at jeg ikke vet om jeg klarer å omdanne fett til stjerner så fort. Ja, du får korrigere meg om det er feil! Heia , heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja du, nå har det jammen blitt en del kilo. 27.5 i dag. Jeg er 1.72 høy og er innenfor normal BMI nå. Tenker at jeg skal gi meg snart. Når jeg er på 70 skal jeg begynne på HV - da mailer jeg kurslederen min slik at vi setter opp internettkurs. Håper (i litt hemmelighet :D) at jeg skal såvidt under 70 til slutt - 69 kanskje. Er litt barnslig nå, men det ville vært moro å nå 30 kilo ned. Men er ganske stor i beingrinda, så kan ikke holde på i all evighet heller. Litt her og der er det nå igjen enda, ser jeg :(.

 

Takkogtakk for gode ord. Fint hvis det kan være litt til inspirasjon. Helt enkelt det vi driver med er det ikke alltid. Jeg tror jeg har vært ganske heldig for det har gått brukbart jevnt selv om det har vært mye tull og noe oppgang i perioder. Men jeg kan styre veldig mye etter egne behov og tenke på meg sjøl, så da er forutsetningene gode.

 

Men du har hatt fin nedgang du også. nå gjelder det å holde den gode stilen framover! Ha en riktig fin dag - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så mange innlegg på tråden min nå og det er kjempekoselig! Tusen takk, kire, Smallgirl, tomaten84 og steg. Jeg skal komme sterkere tilbake - her er det bare så sinnsykt travelt om dagen!

 

klem skrulle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for informasjon om lammemat - masse hvitløk hører med! Det så ut til å være en riktig nydelig middag du lagde til disse gresskarene. Jeg tenkte jeg skulle lage fløte/melk-gratinerte poteter med masse grønnsaker og en litt mager saus. Svigermor er så god på Roast Dinner (typisk med ovnsstekte poteter og grønnsaker) så tenkte at det kunne være moro med noe litt annerledes. Jeg har ikke steketermometer her i huset, så driver og lurer på om jeg skal skaffe meg steketermometer eller sjanse litt med det lammelåret mitt. Kjedelig hvis det bare blir tull, men. Kanskje det blir indisk take-away med fløtegratinerte poteter :).

 

Jeg har ikke sett etter i butikken, men kan kanskje være mulig at de har noen bittesmå glass med overprisa supereksotisk tyttebærsyltetøy. Det er alle fall ikke vanlig å bruke. Men det brukes tranebærsyltetøy og det blir jo litt av samme greia.

 

Mat er godt, ja! I dag har jeg vært så sulten, men berga igjennom. Nå sitter jeg mest og gleder meg til en ny dag med nye (mat)muligheter. Skal ut og spise i morra, så får prøve å moderere meg på dagtid.

 

Ha en riktig god kveld! - klem skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig at du stakk innom :)! Takk for gode ord. Koselig å høre at du har vært gjennom tråden min - det høres fornuftig ut å bla over en del innlegg i farten, ja. Du kan få lov å kalle meg Skravle, altså. Jeg opplever at det er fort gjort å komme skikkelig på skravlekjøret her inne, og egentlig kjennes det litt rart ut å være så meddelsom, for jeg er egentlig ikke så pratsom 'live'.

 

Ja, nå er det jammen begynt å nærme seg slutten på nedgangen. Har en liten $&¤#% som sitter på skuldra og melder at det skal bli hardt å skrape de siste grammene og at jeg ikke må tro at nedgangsraten som har vært i det siste skal fortsette. Men, jeg driver mentalt og forbereder meg til flytting inn til dere - så da skal vel skravla gå der inne også :). Det er vel gjerne slik at det for en del blir mindre viktig å rapportere og bruke forumet i HV-fasen og da blir det mindre jevnlig prat der inne. Og dessuten er det jo færre folk også. Men nå kommer både jess og skrulla og vi sliter ganske godt på tastastaturet begge to, så nå skal du se det snart blir slutt på husfreden :)!

 

Ha en riktig god kveld! klem skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Skrulle

 

Her kommer en misunnelig hilsen fra meg. 27,5 kg, GRATULERER så mye!!!! Jeg er også 1.72, men veier jo så veldig mye mer. Sukk, sukk.

 

Uansett, det er fantastisk å se at det går an, det må jeg virkelig si. Jeg føler jeg har kommet inn tralten, etter to uker har jeg gått ned 3,6 kilo, så det går rette veien. Så da vil jeg helst ikke tenke at det er 21 igjen, hehe....

 

Jeg kommer innom og lurer senere, du må gi beskjed når du blir forfremmet til HK, så jeg kan følge med deg videre

 

Store gratulasjonsklem fra Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting en kan begynne å lure på etter hvert, ja. Det kan jeg skrive under på! Pupper ja... Etter nesten 30 kilo har det absolutt skjedd ting med mine. De er blitt littegranne mindre, men for det meste lengre. Jeg trodde i gamle dager at jeg hadde DD eller E-cup, men i mai fikk jeg beskjed fra en skikkelig puppedame i en BH-butikk at jeg nok var størrelse H. I dag passer G-cup helt fortreffelig.

 

Nå vet ikke jeg om det er alderen min eller vektnedgangen som har mest skyld i at de har blitt lengre. Sto jo ikke akkurat rett ut da jeg vide 100 kilo heller. Men du er jo en del yngre enn meg, så mulig tyngdekraften ikke har rukket å virke så mye enda I tillegg er nok huden din noe villigere til å trekke seg sammen. Men det er altså ikke sikkert at du kan regne med å gå ned så veldig mye i størrelse, kanskje litt. Men med litt mindre generelt kroppsvolum er det akkurat som om puppene ruver mindre, så det kan jeg i alle fall trøste deg med! Jeg synes at det ser ut som mine har blitt mindre selv om de strengt talt ikke har krympa særlig.

 

Jeg tipper at puppene dine kommer til å være helt supre :)!- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du fortsetter på den supre 'fra-fett-til stjerne'-kalenderen som du begynte på før jul! Det var da utrolig koselig...ble litt rørt jeg nå. Jeg synes det ser ut som det stemmer, jeg - du følger godt med i svingene!

 

Ha en fortsatt riktig god kveld! - klem skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig og oppmuntrende hilsen! Så vi to er akkurat like høye, og for ett år siden veide jeg omtrent det samme som du gjør nå. Jeg vet at det høres lenge ut, men tida går fort. Du er jo fabelaktig godt i gang og har gått ned mer enn 10% av alt det du skal ned i løpet av tida som kommer. Det hørtes vel flott ut, vel?

 

Jeg blir vel surrende innpå ned 20-30 ei stund til. Det er så mange kjekke folk her og så er det jo her jeg liksom bor. Men det er trivelige folk på HV også, så flytter nok inn dit i løpet av en måneds tid eller to. Rart, føles nesten som om jeg skal flytte i virkeligheten...

 

Ha en fortsatt riktig god kveld! klem fra skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så hørtes ikke 1 år så forferdeligt lenge ut, tror jeg skal klare å holde ut så lenge:-) 10 prosent hørtes jo veldig bra ut, da har jeg "bare" 90 igjen.... guuuud, hvor jeg gleder meg til den dagen kommer:-)

 

Lo godt av puppekommentarern din. Kjente meg godt igjen der, håper jeg kan halvere mine.... Men, kanskje mine også bare vil virke lengre, hehe, men, hva har vi bh-er til???:-)

 

Ha en fortsatt trivelig kveld du også.

 

Klem fra Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenny - neida, ett år er ikke all verdens med tid. Fint at du ikke ser på det som uoverkommelig! Disse puppene får bare bli som de vil. Heller det enn å veie altfor mye.

 

I dag er jeg litt feit i huet igjen. Var ute og spiste pizza på italiensk restaurant og hadde til og med kake. Var ute med ei venninne som ble 40. En halvliter med vin ble det også (Ja, to store glass...ikke et halvlitersglass...det er noen konsumeringsgrenser selv for meg :)). Ble veldig mange kalorier, gitt. I dag er jeg flink jente igjen, for vekta har gått oppover jevnt og trutt siden forrige formelle veiing, så jeg har ikke store forhåpninger for tirsdagen, med mindre dette snur.

 

Men selv om det ble mange kalorier i går så fikk jeg nesten 5 tp også, på sykling og gåing. Kanskje det har blitt litt i meste laget med trim denne uka. Har allerede nesten 17 tp, og det er omtrent det jeg pleier å ha på ei uke. Blitt mer sykling og gåing enn jeg pleier og i tillegg yoga to morgener denne uka.

 

I dag er jeg helt utrolig sliten. Skikkelig fredagssliten, gitt. Slik at jeg bare må sitte i sofaen og ha stearinlys og peis og ingen høye lyder. Skal ha besøk i helga og kjenner at jeg ikke er helt klar for det.

 

Ønsker alle en riktig fin fredagskveld! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia skrulle - syns egentlig det var litt greit å lese at du også er menneskelig :) pizza, kake og vin ... jeg er sikker på det var en god veninnebursdag, det er jo sådan det skal være, vi skal jo kose oss inn i mellom ellers er det jo ingen vits i noe...og det vet du jo også ikke sant? du kjører jo strengt regime i hverdagen så ikke grem deg over den kvelden.

 

men jeg har tenkt på det med all trimmen, syklingen og trimpoengene...er det ikke sådan at jo mindre man veier og jo bedre form man er i, jo mere må man jobbe for trimmpoengene?? kanskje det blir for mye trim for deg, kroppen må jo hente seg inn igjen inn i mellom. sover du godt? det er jo mye fokus på det nå i forhold til vekttap/-økning...

jeg regner heller ikke med å gå ned - selvom jeg har trimmet passe og spist det jeg skal...og masse masse grønnsaker og vann, jeg tror jeg hører til de som står stille eller går opp jo mer jeg trener men det får jeg bare finne meg i. vi får bare tenke på at vi har brukt lang tid å legge på oss og vi får ta tiden til hjelp for å ta av oss igjen.

 

lykke til med lam i morgen, ha en koselig dag og helg...slapp masse av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som om du har hatt en trivelig start på helgen. Herlig å ikke tenke kalorier også av og til, du er jo så dreven at du vet helt sikkert hvordan du tar deg inn igjen.:-)

 

Jeg slanket meg fra januar til mai ett år, tok av mange kilo, var så fornøyd. Så skulle vi på ferie i en uke, og jeg bestemte meg for å ikke tenke kalorier. Det skal jeg ha, jeg holder det jeg lover:-) Problemet var at jeg aldri klarte å hanke meg inn igjen. Ble rett og slett for lenge for min lille hjerne.

 

Derfor må jeg ikke ta store pauser, toppen 1-2 dager. Skal prøve å holde fokus til jeg føler meg trygg på meg selv, skal ikke gjøre samme feilen igjen.

 

Så, har jo alltid noe jeg lurer på:

- gikk du på kurs (i tilfelle hvor mange), går du på kurs nå?

- hvor mye har du gått ned pr. uke i gjennomsnitt.

 

Vet jo at en går ned mer i begynnelsen, men hvor mye kan jeg vente videre?

 

Svar hvis du får tid og anledning:-)

Hilsen Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Skrullemor. Variasjoner på vekten er vi begynt å bli godt vant med etter hvert, er sikker på at det svinger rette veien i 12 time :) Er imponert over all trimmingen din! Håper du er mer opplagt i dag til besøket ditt. Er ikke så lett med besøk når man mangler overskudd. Du har vært kjempeflink så langt i prosessen og vært ærlig både med oss og deg selv. All ære til deg for det. At du kommer til å komme i mål har jeg aldri vært i tvil om, og med all den "naturlige" jobb trimmen din så er jeg sikker på at du klarer å holde vekten også når den tid kommer, så det så. Jeg begynner å komme til hektene igjen etter Londonturen min. Det var en fantastisk tur, sikkert litt lik Norgesturene dine :) Ble for mange feller lagt ut av meg selv dog. Men nå er jeg tilbake i gjenge igjen og snikveiingene tilsier at jeg har klart å kvitte meg med deler av Londonflesket. Men det svinger fort 700 gram både opp og ned gitt. Håper du får en fortreffelig lørdag! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en god natts søvn og deilig musli-grøt med blåbær og litt nøtter er overskuddet på vei tilbake. Svigermor kansellerte faktisk i går kveld for de er hanglete og hoster om dagen. Egentlig litt letta, for akkurat nå passa det godt. Det er veldig koselig å se dem og de er lettvinte å ha på besøk. Men vi har en treroms leilighet og mitt elskede kontor dobler som et bittelite gjesterom. Det vil si at tingene mine må flyttes ut. Senga har base i seksjoner og står tippa opp mot veggen. Pulten min er ei bordplate på to skuffeseksjoner. Ikke noe stor sak, tar bare 20 min å organisere hver vei. Men nå kan vi i alle fall vaske litt når det passer, skrulla og helten kan begge jobbe litt og ellers skal vi kose oss. Sykle en tur eller jeg skal gå/løpe en liten runde.

 

kire: Jeg er da vel menneskelig :)! Sant nok klarer jeg stort sett å holde ut hverdagen uten for mye krumspring, men er veldig god på utskeielser! Koses må det det og jeg har ikke noe dårlig samvittighet for torsdag som var. Vet det blir noe vin i kveld, skal på Burn's night party hos veilederen min og neste helg kommer venner som skal være i 5 dager og da tenker jeg det blir en del øl. Så kommer en annen venninne til landet og da blir det vel ut og spise og vin igjen... Så det er mer det at jeg kjenner at jeg må stramme inn innimellom for det er så mange anledninger til å skli utpå framover og jeg har i grunnen lyst til å la meg skli på alle...:).

 

Heldigvis sover jeg veldig godt! Faktisk er soving noe jeg er aller flinkest til tror jeg. Har tissepause rundt klokka tre hver natt men slokner med en gang igjen. Men har jobba mye og trimma mye denne uka og var vel rett og slett bare lite sliten etter uka. Jeg ser jo at du er utrolig flink med trimminga om dagen, pass på at det blir nok mat da! Jeg tenker at vi får igjen for den trimmen likevel selv om den ikke kanskje vises på vekta på første veiing. Kroppen blir sterkere og musklene må bruke mer energi i dagliglivet. Og så er det jo vanedannende...hvis en greier å holde trimminga så noen lunde ved like så er det lettere å fortsette!

 

jenny: Det er helt klart en utfordring å ta seg inn igjen etter å ha vært på galeien. Veldig lett å utsette innstasen til neste dag...og så til neste...og så kanskje til mandag, eller til etter 17. mai.... Jeg har jobba mye med å fokusere på at selv om jeg vet at jeg får noen dagers utskeielse om ei uke kan og skal jeg leve sunt fram til da. Så kan jeg skeie ut men så være sunn igjen. Det hadde jeg aldri gjort før. Da hadde jeg tenkt at denne uka ikke spilte noen rolle uansett og lagt på meg enda en kilo i mellomtiden. Jeg tror det er lurt av deg å ikke stole helt på deg sjøl :), spesielt nå i starten. Men det er ikke så dumt å øve på småutskeielser heller. Å mestre dem hjelper på den generelle mestringsfølelsen og på troa at dette faktisk skal kunne fungere i framtida.

 

Jeg gikk på ett internettkurs da jeg starta. Det ga meg en god start. Etter at jeg begynte mer aktivt i Vektklubben har jeg ikke hatt det behovet, men jeg har nok brukt min andel av timer her inne og lest om andres erfaringer, slik som jeg har inntrykk at du gjør. Veldig smart. Jeg skal på HV-kurs på internett hos hun jeg gikk på det første kurset mitt hos. Føler at jeg trenger litt hjelp i stabiliseringsfasen selv om jeg vel egentlig tror at damene på HV-forumet kunne hatt like mye lurt å si. Jeg har ikke selv gått ned spesielt fort eller sakte (snau halvkilo i uka i snitt, ser det ut til). Det har gått litt i rykk og napp med meg, kanskje fordi jeg har hatt uker og helger der jeg virkelig har vært helt på bærtur. Jeg tør ikke å antyde hvor fort du kan regne med å gå ned. Noen går ned mye fortere og mer enn meg (feks Smallgirl hadde en fantastisk god og jevn nedgang). Uansett vil jeg tro at til jul vil du enten være i havn eller rimelig nærme målet ditt så lenge du holder en fornuftig strategi framover. Du har jo hatt en formidabel nedgang så langt, mye bedre enn det jeg hadde i starten, så kanskje det lover godt for en sprint?

 

2neA: Så kjekt å se deg her inne igjen! Ja, Londonflesk skal det ikke kimses av, men regner vel med at det var verdt det? Jeg går stadig i feller jeg legger for meg sjøl jeg også. Godt å se at du er i rute igjen til uka. Ja, disse svingningene prøver jeg å ikke bry meg om, jeg anser meg sjøl for å være en erfaren og svært habil snikveier. Det som bekymret meg bittelitt nå var at vektmønsteret har vært endra denne uka. Jeg er som regel lettest torsdag til lørdag, men denne gangen altså tyngre enn på tirsdag i denne periden. Huff, det er mye en skal stri med :). Ser litt bedre ut på vekta i dag. Men jeg har hatt flott januarnedgang, så må kanskje regne med at kroppen trenger å områ seg bittelitt. Klart vi skal i mål, du! Begge to! Og ganske snart!

 

Ha en fin dag alle som er innom. Klem fra Skravle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg sliten og uggen etter litt mye vin i går. Var på fest hos veilederen min og der var det mange hyggelige og interessante folk og MASSE vin. Hadde det riktig så fint. Var jo så flink med maten hele dagen og tenkte at vin får komme i tillegg og så blir det en liten overskridelse og det er greit. MEN, da jeg kom hjem hadde jeg så skrekkelig lyst på sjokolade at jeg spiste enorme mengder. Gigantsprekk i går, altså. Med to dager denne uka med godt over budsjettet blir det trolig oppgang på vekta på tirsdag og det er jo ganske ukult. Ser ikke ut til at all trimminga mi hjelper det aller minste. Solid oppgang på snikveiing...:). Sitter og lurer på om det var verdt det. Vinen - ja. Sjokoladen - absolutt ikke! Himmel, så tullete.

 

Så i dag er det å reparere på syndene. Planen er å holde meg innafor budsjettet og drikke masse vann. Kanskje en liten trimtur også. Mest lyst til å ligge på sofaen, kjenner jeg...

 

Ønsker alle en riktig god søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Skrulle, herlig å lese at du er en livsnyter:-)

Sliten og uggen, men ikke værre enn at du er her inne kl. 10.34-norsk tid. Høres ut som om du hadde en super kveld. Noen ganger er det deilig å bare "tømme hjernen"

Selvfølgelig en strek i regninga med denne 'enorme mengden' av sjokolade da. Snakker vi TONN? Jeg vet selv at alkohol trigger suget noe fryktelig. Jeg snakket med en venninne om dette for noen dager siden. Hun sa at hun begynte å tenke på/glede seg til nattmaten nesten før hun var kommet seg på festen- så det er nok ikke bare meg.

Nå er jo heldigvis du en mester til å hente deg inn- så det går nok bare noen dager før alt er greit igjen.

Hmm. det skulle ta sin tid å karre seg over mållinja selv om vi er nært...

Mitt konkurranseinstinkt våkner jo av og til, men i denne fasen kjennes det ut som det er dødt der inne. Jeg vet likssom ikke helt hvilken "trening" som hjelper, farten endres ikke med de metoder jeg hittil kjenner til. Så da så.

Jeg er heldigvis bare "vel 40";) , så jeg kommer vel til mål før jeg forlater denne klode.

 

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jess - nei, vi snakker vel ikke tonn med sjokolade, men det gikk trekvart av en 250 g melkesjokolade i natt klokka 2. Så drøyt 1000 kcal ble det :). Heldigvis var jeg såpass klar under topplokket at jeg husker smaken og at det var nydelig godt, så helt bortkasta var det vel ikke. Men den siste kvartingen ligger godt, for i dag er jamen sjokoladesuget borte vekk. Pussig? Jeg har aldri hatt sjokoladesug etter fest, som regel noe salt jeg vil ha da. Og ikke går jeg å tenker på sjokolade om dagen heller, så hva som trigga dette har jeg ingen formening om.

 

Er ikke så helt sikker på at jeg får henta meg inn så snart denne gangen skjønner du, for det er utfordringer i kø framover, og jeg kjenner at jeg ikke vil være superflink hele tida da. Hmmm...livsnyter? Tja, kanskje det. Jeg ser at jeg er på en måte heldig som gjør dette vekk hjemmefra, for hjemme hadde nok utfordringene blitt mye hyppigere. Får bruke et par uker i februar til å reparere eventuelle skader, vel. Merkelig, jeg kjenner heller ikke konkurranseinstinktet om dagen. Tror ikke det har noe med at dere, mine medmålsvenner, har det litt tungt om dagen. Det går bare ikke fortere nå, kjenner jeg. Jeg har visst at det ville bli to uker med masse utfordringer og har mentalt belaga meg på at det i beste fall vil skrubbe godt på framgangen og i verste fall gi en oppgang. Men vi gir oss ikke, jess! Det er ikke langt igjen for noen av oss, og i løpet av et par måneder må da de siste par kiloene gi tapt, tror du ikke? Og på igjen skal de i alle fall ikke!

 

klem skrulla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jeg lurer litt på om jeg ikke er heldig som aldri spiser sjokolade og drikker kun alkohol om noen gir meg en riktig god champagne :) (det er nesten sant)

men ikke tro jeg ikke også kunne ha fråtset i ting og tang, men akkurat nå har JEG stålvilje. skal være aleine 2 uker nå og vet det er lett å la seg friste da, har derfor kun riktige ting i huset (men masse sjokolade :) ) så får vi se hvordan det ender!!

 

jeg syns du er lur som reflekterer over de neste ukene på forhånd og bestemmer deg for at du vil være med på moroa. klart det, å få besøk...stelle til lag, det skal jo være koselig og ikke preget av det evindelige..kan ikke...bør ikke...må ikke..

ja det er nå min mening :)

 

forøvrig syns jeg stadig det er mere moro med sykkel enn med ski !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jobber med refleksjonen. I dag har jeg vel helst reflektert over hvor utrolig teit det er å skeie ut så grundig nå som jeg så gjerne vil til mål. Jeg har jobba knallhardt for å kvitte meg med juleflesket, og hvis dagens snikveiing holder stikk for offisiell veiing i morgen så har det jeg har slitt for denne måneden kommet på igjen. Og det er surt. Jeg forstår jo at jeg ikke legger på meg 1.5 kilo fett (Jepp, opp 1.5 kilo siden lørdag morgen) selv om jeg dytter innpå med sjokolade og vin en kveld. Noe av det er nok vann. Men jeg kjenner jeg er litt sur, spesielt fordi jeg har trimma mye og spist mitt minimum de andre 6 dagene denne uka (ha ha...unntatt torsdag, hvor jeg gikk en del over ja... sant det visst :)). Det er i alle fall sikkert at kaloriinntak og forbruk ikke er de eneste faktorene i regnskapet.

 

Vel, hjelper ikke på vekta å klage, men det hjelper litt på metalhygienen :D. I dag har jeg spist litt i minste laget så langt. Skal sykle hjem fra jobb snart og så spise havregrøten min. Da blir det vel bittelitt under i dag, men det får det heller bli. Drukket masse vann, så krysser fingeren for at jeg klarer å begrense skadeomfanget.

 

Riktig god kveld alle som er innom! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Et par kjappe tanker fra min kant...fordi jeg lurer....

 

Du virkerfor å ha god kontroll i forhold til utskeielser... Eller tenker du mye på det? Syns du det er lett? Jeg spør fordi jeg bekymrer meg for den settingen når og om jeg noen gang når idealvekten...tenk om jeg lar en utskeielse være veien tilbake til tjukkebærta. Har du noen lure triks i ermet???

 

Nå har jeg jo langt igjen...men se bare hvor lang tid det tok før jeg var på rett vei igjen etter jul...

 

Gode råd tas vel imot hvis du har noen....

 

Hilsen

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, gode ess i ermet... akkurat i disse tider har jeg vel ikke det, men jeg kommer sterkere tilbake, og da skal jeg reflektere litt over det! Tår opp igjen tråden, seinere jeg!

 

- skrulla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...