Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest siissels

Såpass ja kristepie, får håpe at formen er bedret seg og at du har gått ned det du ønsker.

Lykke til inne på hold vekten - knallbra.

 

Snø i massevis, så det blir ut å måke i dag og - men det forsvinner vel over helga.

 

Her står det mer enn stille, men håper det løser seg nå som jeg får begynt å trene normalt igjen.

Får se hva jeg gjør med det jeg har lyst til å starte - føler iallefall at vi bør finne på noe nytt på senteret - alle vil ikke på spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Kristepine

Dette får vi til, Sissels! Jeg har stor tro på at det løsner bare du får rutinen på treninga igjen. Ofte er det bare rutinen og rytmen som skal på plass. Jeg håper jeg får trent en runde i helgen, jeg også. Har foreløpig ikke hatt overskuddet, men nå er i hvertfall matlysten tilbake, så da må jeg kompensere med litt trening også ellers er vi fort tilbake i gamle synder. :)

 

Fremdeles ikke noe snø, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Nå har vi snø! I hvert fall ca to cm så lenge det varer... :)

 

Det ble en treningsrunde på lørdag. Det var veldig deilig, så jeg tok nok litt ekstra i. FRYKTELIG støl søndag og mandag, så jeg løp litt på tredemølla i stedet for å trene styrke etter kurset i går. Kurskvelden var forøvrig veldig positiv. Fasiten ble 1,9kg ned siden 12. desember. Og da har jeg gått opp igjen det jeg mistet av vann mens jeg var syk. Veldig fornøyd! Det vil også si at jeg er mer eller mindre i mål og begynner på Hold vekten i februar. Hurra for meg! :D Vekten viser nå 58,2 hos kursleder og 57,4 som morgenvekt hjemme. Fettprosenten er nede i 29 og noe og metabolsk alder viste 31. (Jeg er 37...) Juhuu!

 

Forøvrig har jeg og mannen bestemt oss for å melde oss inn i Turistforeningen. Nå skal vi ut på tur og benytte oss av alle de fine mulighetene dette landet byr oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Gratulerer så kjempemasse kristepie. Jeg kommer engang inn dit jeg også, men foreløpig holder jeg meg her og prater litt med meg selv når du flytter:)

 

Har vært på spinning ett par ganger, og det er godt -så det forsetter jeg med så lenge som det ene kneet mitt godtar det.

Ellers blir det litt gåturer i blåst, vind og snø - for det er det masse av her. Skiene håper jeg kommer på en tur i helga - skal ha med hele familien ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Takk og takk! :)

Jeg blir her i hele januar, da. Jeg har tre kurskvelder igjen og skal bruke disse ukene til å komme på nedsiden av målet mitt så jeg har litt å gå på når jeg skal stabilisere.

 

Nå kommer jeg fra høypuls-time. Det var veldig deilig, men så vidt jeg kom meg ut i dag. Var fryktelig deilig i sofaen.. Da er det desto bedre å komme seg ut å være ferdig etterpå!

 

Dusjen kaller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Ahhh!

Sitter i sofaen og nyter følelsen av at kroppen har vært på tur. Jeg har kommet frem til at det var drøye tolv kilometer gjennom skogen i snø. Vi brukte seks timer opp, inklusive pauser og rast. Jeg kan tenke meg at det ble ca fem timer effektiv gange. Vi ble hindret av stadige grantrær som lå over stien. Dagmar hadde satt spor etter seg... I dag valgte vi å ta skogsveien ned igjen, og brukte bare tre timer. Det er inklusive 15 minutters pause tilsammen. Det sier litt om hvor hindret vi var. :) Jeg har spist litt ekstra i helgen på grunn av de fysiske utskeielsene, men har ikke helt kontrollen. Jeg har i hvert fall ikke gått sulten! Blir spennende med kurskveld i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Her har jeg feira bursdag og skeia ut med 2 stykker oroekake - godt var det.

Forbrent dem har jeg og gjort. Ei skikkelig intervallspinningøkt gjorde seg.

 

Koselig å ha deg her inne ut januar, og når februar er kommet vil jeg ikke se deg her kristepie (godt ment - husk det). Jeg kommer ut herfra en gang jeg også.

 

Har endret inntaket av mengde mat og håper det hjelper, får se når januar er over. Uansett mett og god det blir jeg.

 

Vurderer om jeg skal lage en ny tråd jeg, spesielt om jeg blir alene her inne. Ikke for det, jeg kan prate med meg selv jeg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Gratulerer med gårsdagen!!!! Håper du hadde en fantastisk feiring! Det gjør vel ingenting å spise ekstra kake så lenge man tar konsekvensen av det og trener litt ekstra. :)

 

Og jeg har planer om å BLI inne på hold-vekten, ja! Det blir fullt fokus og eventuelt nye kurs hvis jeg ser det sklir ut. Jeg kommer til å starte en egen tråd, tror jeg. Innbiller meg i hvert fall at det hjelper med å holde fokus.

 

Jeg skjønner det godt hvis du oppretter en ny tråd for deg selv. :D Vi er nå på side 93 og det er LENGE siden Charliemor var i mål. Siste halve året har det vel nesten bare vært oss to her inne? Men all vår historikk ligger jo i denne tråden, så på en måte er det jo litt vemodig å legge den ned også.

 

Min egen vekt viste 0,5 ned i dag tidlig og vesentlig inn i livvidden og over hoftene. Jeg er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hei Greys! Jeg tar meg den frihet å ønske deg velkommen!

Forumet her er ikke så greit for noen av oss etter omleggingen før jul, men man kommer sakte inn i det. :)

 

Lykke til med å nå dine mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Velkommen greys - koselig å bli flere her inne :)

 

Usikker på hva jeg skal gjøre,om det blir å opprette en ny tråd, eller fortsette på denne, for det er som kristepie sier - masse informasjon liggende her - men samtidig er det blitt veldig mange sider.

 

Kristepie - så flott med nedgang igjen da. :)

 

Jeg er 156 og skal ned til 60 kg i første omgang - dvs at jeg har noen kg igjen for å komme dit. Jula og lite trening i flere mnd ble merkpart på vekta dessverre.

 

I går torsdag ble det Dance (zumba) og en knallhard spinningtime - herlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Både Dance og spinning! Jeg er imponert!

 

God morgen til alle Vektklubbere! Nå er det fredag og snart helg. Juhuu! :D:D:D

Var faktisk veldig herlig, og nytt spinningprogram var det og - så det var mange bløte trøyer ved timens slutt :)

Måtte bare passe på når mannen er hjemme, for de 2 neste ukene er han ikke det og da prioriteres barna på kveldstid. Sene treningstimer kombinert med leggetid passer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårsøg

Hei hei. :-) jeg er ganske nøyaktig 160 cm høy og 65 kilo "lett". Veide 75 kilo i mars i fjor så jobber meg sakte men sikkert nedover. Begynnte da med kurs og har jobbet meg nedover selv. Målet mitt tror jeg er 60 kilo.. Mannen min er litt sånn: skal du ned 5 kilo til? :-O

Jeg måtte da forklare at di siste kiloene sitter over rompa/lår så det er der det vil forsvinne. (pærefasong..mhm..) Måtte vise han målingene mine over cm på overkroppen, for der skjer det ingenting, mens over stjerten skjer magien. ;-)

Jeg har det ikke så travelt med disse kiloene, men målet håper jeg og nå til jeg i sommer blir 29 år for andre gang.. :-D

Sånn skrive messig hær inne er jeg kanskje litt sporadisk, men kjenner at overskriften "for oss på rundt 160cm" har en magisk dragning på meg. Så jeg blir nok å snoke litt til, men nå har jeg i hvertfall lagt igjen spor etter meg. ;-)

 

ha en fin dag allesammen! :-D

over og ut "

vårsøg i vinterland"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Heisann sveisann!

Kjenner til leggetider og treningstimer som kræsjer, Sissels. Da må man være kreativ og bruke stuegulvet. Og vi ønsker lykke til! Heier på deg!

 

Og velkommen til Vårsøg! Du høres ut som meg for fire måneder siden. :) Jeg har/hadde også en utpreget pærefasong, og trodde nesten ikke på at jeg skulle se nogenlunde proporsjonal ut, men der tok jeg feil gitt! Morgenvekt nå er nede i 57, midjen er 70 og rumpen måler 95 på det bredeste. Jeg har trent endel styrke i vinter og det ser jeg har gitt resultater. Rumpen har rett og slett løftet seg litt! ;)

 

Jeg kommer rett fra nest siste kurskveld nå og fikk beskjed om at jeg skal følge meny 1 helt til første kurskveld på hold vekten som er 13. februar for å ha noe å gå på som hun sier. Blir spennende å se hvor jeg havner... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Du er sikkert flott hele veien, Vårsøg!

 

I dag kjenner jeg at humøret og formen er ordentlig nede i en dal. Må passe meg for å ikke bli sittende i en krok og stappe noe i munnen. Hmmm... Kanskje mensen er på vei? Får vel planlegge et fruktfat eller liknende på vei hjem, så jeg har noen riktige alternativer i huset når suget kommer. ;) Ha en fin dag i vinter-Norge alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårsøg

God formiddag. :-) I dag viste vekten 64.1! :-D nesten -1 kg på denne uken. :-)

Da er jeg tilbake der jeg var før romjul. (la på meg 1.5 kg fra romjul til nyttår..) :-P

 

Nå ble jeg så glad at jeg tror jeg må bake brød! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Flott å se aktivitet her inne.

Her har det blitt rokkeringen som har fått kjørt seg denne uken, rett og slett for at når man er hjemme alene sammen med barna må man finne alternative løsninger.

Håper å komme meg på en spinningtime til uka, tidlig i uka.

 

Vekta skal jeg ikke på før februar kommer, men jeg har blitt litt lettere eller iallefall smalere - det merker jeg på en del av klærne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Idag veier jeg 60,3 opp 0,3. Jeg har 1798 kcal i snitt og 9 tp denne uken. Får mensen, så det er vel litt av oppgangen.

 

har jogget 2 ganger denne uken i tillegg til at jeg går 1 time tur hver dag. Synes jeg haddde fortjent mer mat.....

 

Morsomt å lese om dere 1,60`ere.

 

Når jeg legger inn hva jeg spiser så ser jeg at det er middagen som er problemet, veldig lett for å få for mange kalorier da.

 

neste uke skal jeg se 59,xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...