Gå til innhold

California Dreamin....12 ukers prosjekt


Gjest Julianna

Anbefalte innlegg

Gjest krepsedama

Bare innom for å heie deg fram Julianna :-) Må henge meg på Anitgro - Tenk egenpleie; egotrip, egotrip,hva er godt for meg? - MER EGOTRIP.......dusj, bad, kremer - whatever!

 

Du skal kjenne at du har det godt og du skal føle det...:D ....sånn er det med den saken! Da vil det føles ekstra godt å ta fatt på den nye uka og snart.....kommer resultatene med enda mer godfølelse :-)

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 788
  • Created
  • Siste svar

jeg sliter nå, så alle heiaropp hjelper, så takk for det:-)

 

Gårsdagen var så tøff, kvelden altså, jeg tenkte bare på potetgull, sjokolade, pizza osv, og holdt på å gå på veggen. Problemet er at vektnedgangen i denne omgangen ikke kan sammenlignes med i fjor. Da var det også tøft, men vekten gikk voldsomt ned, det gjør den ikke nå. Har gått ned 1,4 hittil. Gikk egentlig ned 2, men så gikk jeg opp igjen etter den dagen med for lite vann. Og nå er jeg her og stamper. Poenget med dette opplegget er å gå ned masse, og det er da slitet er verdt det.

 

Porblemet er også at jeg føler meg i så ussel form nå.

Men jeg leste fra fjorårets dagbok, at gårdagen var den verste dagen, og at jeg også da holdt på å gå på veggen. Det hjalp å lese merkelig nok.

 

Er i tenkeboksen, men etter mye om og men oppi topplokket på morgenkvisten idag, har jeg bestemt meg for å ikke gi opp. Gir det noen dager til, tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lys i tunellen, Julianna. Kjemp deg gjennom, så blir det straks bedre.

Tenk deg hvilket sjokk du utsetter kroppen din for. Ikke rart den protesterer, men det gir seg.

 

Nå er vel ikke jeg den rette til å snakke så mye om å drikke, som ikke fikset det i fjor, men det gjorde du og jeg husker at du syntes det gikk mye bedre etter noen dager, så stå på Julianna. Du får betalingen snart!

 

Bit tennene sammen................... vi skal, vi skal, vi skal klare det. Krepsedama sitter å venter på oss i det andre leilighetskomplekset og har holdt av plass til oss.

 

Stor omsorgsklem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....og det skal man jo- :) så tror jeg at pulver og veldig lavt kaloriinntak ikke er iddelt for kroppen. Man blir etterhvert helt sprø av å tenke på alt man ikke kan spise. Dessuten viser det seg vel desverre at kiloene kommer lett (ere ) på etterpå, pluss litt til grunnet nedsatt forbrenning.

Mener ikke å være negativ kjære Julianna- jeg støtter deg uansett. Men jeg er nå overbevist om at man går like greit ned med god mat. 1600 kcal per dag og regelmessig trening er det jeg tror på. Det skal være til å leve med, og det føler jeg at pulver og vann ikke er....

Vær snill med kroppen din, og lytt til den. Den vil ikke utsettes for hungersnød, og setter alle kluter til for å holde på fettet.

 

GR-kostholdet er ypperlig for et varig resultat :)

 

Håper du finner ut av det!

 

Klem, klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og takk for at dere er er her og kommer med god input til meg!

 

Ninass: Takk skal du ha!! Jeg er enig; slet i fjor også, og har trua på at jeg skal komme i mål i år også. Var nok litt flinkere med alt i fjor. Drakk masse pepsimax på søndag, og det resulterte i den magen, og det skjedde jo ikkei fjor. Og så glemte jeg aldri å drikke i fjor. Og kroppen trenger lassevis medvann nå.

 

Jeg er enig Soleia; her skal man være ærlig, og særlig du; vi har jo fulgt hverandre så lenge at det er bare positivt. Og jeg er en sånn som liker at folk sier hva de mener, selv om vi ikke alltid er enig. Det bidrar bare positivt til å komme enda videre i refleksjonen og samtalen. Jeg er enig i at GR er superbra. Men det funker ikke så godt for meg. Har holdt på med det, kurs og greier i årevis. Går ned ja, men kanskje 1 kilo i mnd, og da trener jeg som en helt og er sulten og fysen og har lett for å skeie ut til slutt.

 

Jeg var veldig skeptisk da jeg begynte på pulver i fjor. Men det funket som en drøm, og jeg la ikke på meg etterpå. Vekten holdt fra mars - til november. Jeg begynte å spise igjen i mars, og trente litt og vekten gikk fortsatt ned og stabiliserte seg fint i beltet 75 - 77.5. Det var først i november/desember da jeg var litt trøtt mentalt og kastet alle gode spisevaner overbord, og la meg til foran tv'n i et par uker med potegull og sjokolade at vekten etterhvert røk oppover igjen. Røk på 2,5 i november, og så fortsatte jeg ikke like sløvt i julen men ganske, og der røk 2,5 til. Jeg har i behold 5 av de jeg gikk ned i fjor. Gudskjelov. Og dette hadde skjedd uansett hvilken kur jeg hadde gått på. Ingenting kunne ha hindret meg å å tulle det til før jul. det må jeg ta eneansvar for selv. Det var meg. Og det er greit.

 

Tankegangen med pulver er å få en pangstart for motivasjonen, og så gå over på det varige kostholdet som man ønsker. Psykologisk passer jeg akkurat inn i den modellen. Er ekstremt utålmodig, og trenger resultater for å tro og for å gidde. Men er også tøff og målrettet, og kan gjøre nesten hva som helst bare jeg har trua. Men det er veldig viktig å komme inn i et godt kosthold etter pulverkuren er ferdig. Akkurat slik er både GR og de ulike lavkarbokurene som også fungerer fint. Det varige kostholdet og den varige balansen i livsstilen er nøkkelen etter en kur, uansett.

 

Jeg fortsetter. Jeg ble litt sånn gira etter at jeg skrev innlegget mitt i formiddag. Ikke søren tenkte jeg, ikke ennå. Nå er jo det verste over forhåpentligvis. Om ikke annet så skal jeg gjennomføre, bare for å ikke gi opp. Og hvis jeg gir opp får jeg aldri svaret på hvorfor jeg på dag 7 ikke hadde så gode resultater som forventet, og hvorvidt det kunne gå like bra som ifjor. Og muligheten for at det kan gå nesten eller like bra som i fjor er fremdeles der, og den vil jeg ikke gi fra meg. For det var jo helt konge ifjor!

 

Gira nå. Tenker jeg sliter mer i kveld. Men det skal jeg klare.

 

klemmer.:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Julianna.

Jeg var i grunnen helt sikker på at du kom til å holde ut. Det imponerer meg skikkelig, men med så gode resultater som du hadde i fjor, så regnet jeg med at du bet tennene sammen og fortsatte.

 

Jeg synes det kjenner ut som kroppen min trives litt bedre nå og at det nesten virker som den slipper litt opp. Får håpe det er realitet og ikke bare en ønskedrøm. Tror det må bli en snikveiing i morgen.

 

I kveld må jeg ut å jogge. Programmet mitt tilsier 3 ganger i uken, så skal jeg komme gjennom må jeg bare sette inn et støt i kveld. Gleder meg ikke, men whow.... hvor deilig det er etterpå.

 

Skål Julianna........................ husk vann, vann og vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk faktisk veldig bra, også på kvelden. Var bra å få ut litt guffe på morgenen, og flott og få så fine tilbakemeldinger her inne.

 

Jeg drakk vann så det stod etter, bevilget meg kaffe latte med soya, og litt kylling til middag. Følte at jeg måtte ha noe mer i går siden jeg synes litt synd på meg selv. Resultatene imorges var kjempefine, så det gikk greit.

 

Fra igår til idag slapp det 900 gram.

Ukesresultatet er da 2,1 kg.

Startvekt var 82.4 da jeg begynte på pulverkuren, og i dag er den 80.3.

Jeg er strålende fornøyd. Har jo sett 80-tallet før i 2011, men nå skal det legges bak meg og skal ikke være noen parkeringsplass, eller noe det skal danses rundt særlig lenge. Kroppen føles veldig fin, klærne passer bedre, og jeg føler at nå kan dette gå veldig bra. Har på meg en blazer idag som ikke passet i januar, da var jeg for bred over ryggen gitt.

 

Trente styrke igår kveld. Armhevingene er nå opp i 4 x12 stk. Det var rått å kjenne styrken komme og at jeg sannsynligvis har masse mer å gi. Planken, der er jeg bare på 4 x 30 sek, så den er tøff. Liker styrketrening gitt. Og det kan gjøres over alt. Igår gjorde jeg det i kjellerstuen mens de andre så på TV. Hyggelig og praktisk.:-)

 

Ikveld har jeg lyst å ta en økt yoga, får se om kjelleren er ledig, får da kan ikke tv være på, på yoga bruker jeg wii. Men spørs siden det er VM. I så tilfelle kan jeg kanskje bare ta noen av standardøvelsene som solhilsen, downward dog osv. Litt er bedre enn ingenting.

 

VM er helt topp, jeg skal sammen med mannen og hans bror på lørdag, og så skal de to alene på søndag. Morsomt å delta, dette er jo så erkenorsk og så spekket med tradisjoner. Blir spennende å se om Northug kan ta svenskene:-)

 

Ha en flotters dag alle sammen.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Julianna.

Jeg var i grunnen helt sikker på at du kom til å holde ut. Det imponerer meg skikkelig' date=' men med så gode resultater som du hadde i fjor, så regnet jeg med at du bet tennene sammen og fortsatte.

 

Jeg synes det kjenner ut som kroppen min trives litt bedre nå og at det nesten virker som den slipper litt opp. Får håpe det er realitet og ikke bare en ønskedrøm. Tror det må bli en snikveiing i morgen.

 

I kveld må jeg ut å jogge. Programmet mitt tilsier 3 ganger i uken, så skal jeg komme gjennom må jeg bare sette inn et støt i kveld. Gleder meg ikke, men whow.... hvor deilig det er etterpå.

 

Skål Julianna........................ husk vann, vann og vann[/quote']

 

 

 

Takk skal du ha Ninass:-) Jeg var litt i tvil på morgenene igår, men så var det litt morsomt nesten å se hvor innbitt jeg ble. Ikke søren. Rart å gå fra helt flat til sånn ganske gira og oppesen. Tydelig at motivasjonen er sterk her nå.

 

Jeg senser at du også er kjempemotivert nå, og innstillingen din på at her er det bare gjøre jobben og at ingen unnskyldninger gjelder når det er 3 økter i uken som skal gjøres, den er gull.

 

Jeg tror resultatene kommer ved at vi kjemper litt, og aldri lener oss særlig tilbake. Det ser vi på de som er i mål, de har hatt et fokus som er helt enestående og har jobbet hardt hele veien.

 

Skål Ninass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink som holder tak i motivasjonen! Jeg skjønner jo at det ikke akkurat blir mindre av 2,1 kg mindre!

 

Stå på videre med din offensive holdning, Julianna! Dette klarer du :)

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anitgro: jeg klemmer tilbake og tenker på deg og hvor tøft det må være. Ikke gi deg! ta kontrollen som Krepsedama skrev så bra!

 

Med meg går det går det faktisk så det suser nå, særlig siden vekten "oppfører seg" sånn som den gjorde i fjor, og klærne ikke strammer noe lengre.

Så motivasjonen skal holde hele veien nå tror jeg. Trenger den på kvelden, da er det fremdeles tøft.

Har med nyinnkjøpt kjempegod grønn te på jobb idag, så det blir noe "godis" i løpet av dagen også. Ellers er det vann, vann vann.

 

Skal ut på kafelunsj med god venninne; da tenker jeg at jeg enten får en salat eller suppe. Så idag er det rene julekvelden for en pulverdame:-). Trente ikke igår, kjente styrketreningen fra dagen før, for godt. Tar en økt idag.

 

Og så må jeg planlegge morgendagen, da vi fra tidlig morgen skal opp i Holmenkollen. Gleder meg:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp tidlig, ned til byen.

Vente på T-banen som kom ørten ganger men var full - Vi var heldig og slapp med å vente i ca 40 minutter. Andre hadde ventet i timesis.

Sprøtt å se hvor udugelig det var lagt opp.

Har vi aldri arrangert noe i denne byen før, kan man lure på.

 

Vi rakk akkurat 15 km, så vi var heldige, og forr en stemning!

Koste oss og var hele dagen ute, og vi har gått, og gått og gått i snøen, så nå kjenner jeg det skikkelig i beina. Så en skikkelig treningsøkt har jeg fått. Kjempemorsomt å være med på og selv om tåken gjorde at sikten var nesten null, så så vi Marit og Terese og de andre suse forbi i noen sekunder.

 

Maten gikk ganske bra, ble litt lite vann, men spiste det jeg skulle. Hiver innpå vann nå ikveld. Fikk et stykke pizza til middag da vi kom hjem. Og det var planlagt, så den er grei.:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredemølle, 7.2 fart, 20 minutter

Armheving 4x12 helt strake lave

Planken 3x 34 sec, 1x25 sec

Båten 3x 30 sec, 1x40 sec

Tricep dips 4x12 bøyde ben

Enfotts dips 4x12 ( 2x på hvert ben)

 

Hurra for gullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5

Mandag: styrketrening, 45 min

Tirsdag: Dansetime, 60 min

Lørdag: Dansetime og styrkeøkt - tilsammen 90 min

Søndag: Lang tur - 90 min.

 

Uke 6:

Tirsdag: styrkeøkt - 45 min

Onsdag: Skitur - 60 min

Søndag 2 timers golf med tralle, 2 timer med bil.

 

Uke 7

Mandag: Golf

Lørdag Styrkeøkt 30 min

Søndag; Yoga wii 40 min

 

Uke 8

Torsdag: Styrkeøkt 30 min

Lørdag: Masse gåing i Kollen

Søndag: Tredemølle og styrkeøkt tilsammen 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink, Julianna! Skulle ønske jeg kunne konkurrere med deg, her ja...

 

Har faktisk fleipet med sin sønn i dag at jeg skal kjøpe meg en Xbox. Men egentlig er det en alvorlig tanke...

 

Har en "ledig" TV i loftstua :) Lurer på om det kunne vært noe ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig med trening igår.

Det ble en planlagt og en ikke planlagt utskeielse igår; spiste deilig middag som planlagt. Smågodtet jeg spiste på kinoen, var ikke planlagt.

Det vistes på vekten imorges.

Så det var en glipp, som jeg håper å ta inn igjen snarest.

 

Sliter litt med utholdenheten nå; kjedelig med så lite variasjon i kosten.

Idag fikk jeg litt planlagt middag.

Må bare prøve å ta en dag av gangen; er ikke sulten, men som sagt litt daff i viljen.

Jobber med å få meg nok vann idag; skal klare det:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink' date=' Julianna! Skulle ønske jeg kunne konkurrere med deg, her ja...

 

Har faktisk fleipet med sin sønn i dag at jeg skal kjøpe meg en Xbox. Men egentlig er det en alvorlig tanke...

 

Har en "ledig" TV i loftstua :) Lurer på om det kunne vært noe ja....[/quote']

 

jeg synes du skal konkurrere jeg! men ikke med meg, med deg selv; jeg synes det er kjempegøy å få til fler og fler armhevinger f.eks for hver uke.

jeg synes Wii er et kjempebra alternativ, hvis jeg vil trene hjemme.

det går i perioder, akkurat nå er det gøy synes jeg.

det har nok sammenheng med generell treningsiver, men det er et veldig godt alternativ til gåturer for å få variasjon. X-box er vel noe ala wii?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Flinke Julianna ( jeg leste ikke det om smågodt på kino).

Ang Wii, hvilke treningsprogram bruker du der? Jeg har jo Wii stående, men det blir lite brukt selv om jeg kjøpte Wii Fitness, (tror jeg det het). Lar meg gjerne inspirere til å ta det i bruke igjen.

 

I går ble det 7,5 km tur. I dag er det 3 timer innendørs golfsimulator, så da blir det nok ikke noe ordentlig trim. En liten tur med den firbente må jeg få inn, men ellers blir det ikke mye å skryte av.

 

Ops................ må jobbe litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Det er her jeg finner jentene som trimmer og er flinke? :)

 

Har du erfaring å dele med Wii eller Xbox, mottas den med takk, Julianna! Trenger absolutt å komme meg i gang med litt variasjon til all gåingen...

 

Nå har jeg fått en idrettsskade, tror jeg... (vi kaller det alltid det på jobben...) Har en kjempevond hæl, men gikk til jobben i dag likevel... Må vurdere å bytte ut pumpsene på jobb med noe mer komfortabelt, så går det seg vel til.

 

Ellers; holder vi det gående, jenter?????? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

jeg har den vanlige, første wii´en som kom, ikke den ekstrautgaven du har Ninass, den er nok enda bedre. Kjenner ikke Xbox utover det jeg har lest, men har sett at den har fått god omtale.

 

Jeg liker å varme opp med rokkeringprogrammet, det får skikkelig myket opp hoftene og kroppen med et par runder med den. Noen ganger varmer jeg opp med bokseprogrammet. Morsomt og enkelt og så blir jeg svett. Så plukker jeg enkeltøvelsene fra styrketreningsdelen og yogadelen. Det er fine instruksjoner, så det er aldri noe problem. Noen ganger tenker jeg at jeg tar 1x av alle yogaøvelsene f.eks. Andre ganger tar jeg bare 3 øvelser fra Yogaen. Noen ganger tar jeg bare et par av styrkeøvelsene. Oppdaget en skikkelig tøff en forrige dagen. Går ut på at ene armen skal holdes over hodet med pekeren, og så skal man sette seg ned, legge seg helt ut, og så opp igjen, og hele tiden holde denne armen rett opp. Skikkelig tøff. Et par uker med den så tenker jeg det blir utvikling på kroppen. Synes det er så tilgjengelig og greit, hvis jeg synes dørstokkmilen blir for lang. Og så er det greit å få inn litt styrke og strekking innimellom. Som Christine Koht sier, så er litt så mye bedre enn ingenting.

 

Det jeg liker aller best er styrketreningsprogrammet mitt. Det er et par helt enkle styrkeøvelser som jeg tar 2x i uken, hjemme eller på Elixia, og ingen hjelpemidler trengs egentlig. Jeg tror at de øvelsene vil gi meg synlige resultater etter en stund. Jeg ville bare ha noen enkle og få øvelser som jeg kan konsentrere meg om, uten at det blir for langt eller innviklet. Fant ut at de 5 styrkeøvelsene som jeg skriver om i innlegg denne søndagen er helt supre. Konkurrerer med meg selv hver uke. Elsker å få inn flere reps på armhevingene f.eks. Klarte bare 1x 4x i januar måned, nå klarer jeg 4x12x. Det er veldig overkommelig; er bare 5 ulike øvelser. Kommer nok til utvide repertoaret utover våren, men disse grunnøvelsene holder en god stund til.

 

Håper det er innspill til motivasjon og variasjon jenter.

Imorgen er Zumba planlagt for min del - muligens for tøft på pulverkuren, men skitt au!

 

Og helt riktig Ninass - det med smågodtet på kino er ikke for å leses.:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Tenk det - 14 dagers økten er snart tilbakelagt!

Dagen idag har gått kjempefint, gjort det jeg skulle. Og ser tydelig hvor lett det er å slurve når den første aller tøffeste perioden er over. Siden det ikke er så tøft nå, er det lett å glemme seg, og å ikke drikke nok vann f.eks. Men jeg konsentrerer meg, og bare ved å ha vannflasken fylt ved siden av meg og å unngå å drikke så mye av andre drikker, går det bra.

 

Så svaret er JA Anitgro - her holder vi det gående. Vi jobber på.:-)

 

Idag har jeg prøvd litt klær, og nå begynner det virkelig å hjelpe på.

Bukser sitter så mye penere, så her det det en del cm som har forduftet. Midjen er stabil på 79, så det er rundt hoftene jeg merker det mest, selv om jeg ikke har målt der. Måler mest på midjen. Yndlingsolabuksen jeg kjøpte i fjor som er så smal i formen, slimfit, sitter igjen veldig fint på.

 

Foreløpig er vektutviklingen ikke så godt som ventet, men det skyldes mine små krumspring innimellom. Vektkurven er likevel bra nedadgående over langs, selv om fjorårets voldsomme resultater ikke har gjentatt seg. Håper dagens innsats og morgendagens innsats kan være så bra, at jeg får gode tall på torsdagsveiingen; da har jeg tilbakelagt 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Så standhaftig du har vært Julianna....Ja, jeg håper også med deg..."Håper dagens innsats og morgendagens innsats kan være så bra, at jeg får gode tall på torsdagsveiingen; da har jeg tilbakelagt 14 dager."

 

....og det er jeg sikker på at du gjør:-)

 

Da er det bare å komme seg "tørrskodd" over på den andre og tidligere siden, men du vet jo fra før av at det er da en må være påpasselig.

 

Kjempeheiarop fra meg på oppløpssida..... - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Igår gjennomførte jeg siste dag i denne økten.

Og det gikk kjempefint. Ikke noe tull

Gjennomført også en tøff zumba-time. Det var gøy, men det var tøft på dette kostholdet.

Formen er bra idag så verre var det ikke.

 

Trening i går var på 75 min.

60 min Zumba

15 min styrke -

4x10 strake tricepdips

3x 45 sek "båten" og 1 x 15 situps.

 

Idag skal jeg egentlig veie, og det har jeg gort, men tallene er dårligere enn igår.

Så jeg tror at musklene har bunkret opp vann pga den tøffe treningen igår.

Derfor tar jeg ukesresultatet imorgen, satser på at vannet er borte da. hehe.

 

Jeg er veldig fornøyd; har vitterlig blitt mye smalere; igår gikk jeg rundt og "slasket" i en av buksene som ikke ville gå på i januar måned. Føler at kroppen er på vei, og føler meg allerede slank og fin. Midjemålet er nå på 78, så det er stas. Og skal måle mer over alt snart sånn at jeg får oversikt.

 

Planen fremover er å gradvis avvikle denne kuren. Begynner å spise vanlig sunn lavkarbo over langs i de neste 10 dagene. Sånn som i fjor. Øker treningsintensiteten også, for å få en strerkere kropp. Lurer på 30 Days shed etterhvert, men venter uansett litt siden den er så beintøff.

 

Idag er dag 15, og satser på at den går like greit som gårsdagens. Blir nok litt caffe latte på meg idag.:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna
Så standhaftig du har vært Julianna....Ja' date=' jeg håper også med deg..."Håper dagens innsats og morgendagens innsats kan være så bra, at jeg får gode tall på torsdagsveiingen; da har jeg tilbakelagt 14 dager."

 

....og det er jeg sikker på at du gjør:-)

 

Da er det bare å komme seg "tørrskodd" over på den andre og tidligere siden, men du vet jo fra før av at det er da en må være påpasselig.

 

Kjempeheiarop fra meg på oppløpssida..... - Klemz fra Krepsedama:D[/quote']

 

Heiarop kommer godt med Krepsedama, for som du skriver, det er viktig å være påpasselig fr å få resultatene. Så jeg tok med meg ordene dine gjennom hele gårsdagen. Som du ser gikk gårsdagen kjempefint, men jeg venter med oppsummeringen til imorgen. Så idag må jeg være fokusert og påpasselig, og ikke gi etter for dumme innskytelser. Og sånn går no dagan:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

med veiinga! Håper vannet har funnet en vei avgårde! Så flink som du er med trening :)

 

Hva spiser du etter denne 14-dagers perioden? Tilbake til lavkarbo?

 

Ha en flott fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Takk Anitgro; imorgen kommer resultatet for denne runden. Og jeg er spent på om jeg klarer det jeg innerst inne har satt som mål.

Dagen idag har vært tøff, har vært flink, men er lei av dette kjedelige kostholdet.

Samtidig er jeg ganske hekta på den tynne følelsen det gir meg.

 

Det blir lavkarbo ja; samme som i fjor. Er ganske mye flinkere nå, siden jeg ar lært meg masse fra kokebøker. Som i fjor blir utfordringen å holde porsjonene passe små. Må lære meg å bli mett og ikke stappmett. Har jo god trening fra de siste ukene, så får satse på at jeg får det til.

 

Har laget matplan for de kommende dager. Har lyst på mozzarella ost, så en rett med mozzarella står på menyen imorgen. Venter litt med favoritten moussaka, for den er så god at da går jeg helt av skaftet. :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...