Gå til innhold

Skal ned 30 kg, noen som vil gjøre det samme og starte sammen med meg?


Gjest besc

Anbefalte innlegg

hei

 

lurte på om jeg kunne få slenge meg på??

 

jeg veide forrige mandag 117,8 og jeg er 159 så ædabæda slår dere alle sammen...lol

 

jeg er en ung dame på 29 er gift og har 3 barn..den mellomste ble født med ganspalte og pier robert seqens...han har hatt utfordring , men fordi vi fikk en veldig bra barnehage som tok tak i ting fikk det i orden med ekstra trening med fysioterapeut noe han ikke trenger lengre..nå går han i 1 klasse og klarer seg veldig bra har en assistent i noen timer men ellers bra..

 

jeg går på et rehabiliterings opplegg i forhold til overvekt er veldig fornøyd.

 

et tips til dere som er hjemme på kvelden og trenger litt ekstra trim gå på nrk.no/bedrepuls...der er det mange fine tips og yngvar som han heter har lagt ut trenings filmer med bruk av flasker med vann..vannbøtte din egen kropp osv

og det er gratis ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar
Hei

 

Er 40 år' date=' har 2 barn hvorav et er funksjonshemmet. Har alltid vært lubben men etter 1. svangerskap la jeg på meg mye, og etter 2. svangerskap ble det enda mer. Nå er det ca 115kg og det er iallefall 30 kg for mye. Jeg skal begynne på et internettkurs nå for å komme igang - har gått før og det har gått bra en periode, men det viktigste av alt er meg selv - at jeg klarer å holde meg motivert og sånt - og DA ville jeg trengt en annen som også skal gå ned , å kjempe sammen med - hvor vi kan hjelpe hverandre med å holde oppe motivasjonen.

 

Anyone out there?[/quote']

 

Hei. Jeg er en mor på snart 29 år, som har vært gjennom to svangerskap, som har gitt meg 30 kilo mer å bære rundt på. 70% av det kom første gangen, siden jeg fikk bekkenløsning, noe som førte til mye spising å lite bevegelse.Til andre gangen hadde jeg klart å bli kvitt en del men, men mye av det kom rett på igjen. Har gått på grete roede før og vet at det fungerer. Men siden jeg nå for tiden er student og går mot travle tider håper jeg at jeg vil klare det uten kurs med hjelp i fra dette forumet. Alle har behov for motivasjon.

 

Så hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ser at stadig flere blir med - og det er SUPERT! Morsomt å se at denne tråden blir aktiv av folk som starter nå, og at vi kan oppmuntre hverandre.

 

Ang- lørdag/helg tror jeg man MÅ få lov til å ha en dag der man ikke tenker slanking - hvis ikke blir man gal tror jeg. Kunsten er da å klare å komme tilbake søndag/mandag.

 

JEG har ikke tenkt slanking i helga - dvs. ikke helt fra torsdag siden jeg har vært på reise. Har vært overalt, spist det meste og bare kost meg. Har også gått masse og sånt, og da jeg gikk p åvekta idag ser jeg at det har gjort lite - MEN jeg har endret veiedag til torsdager pga internettkurset jeg går på, slik at endelige resulateter får dere ikke før da(!) - men måtte bare snike meg på vekta, og det ser greit ut nå.

 

Idag tidlig har jeg syklet på ergometersykkel 30 minutter - med den motstanden og farta jeg sykler i har jeg endt på 300kcal, men når jeg skriver det inn på 15 km/t her ender jeg opp på kun 177kcal - hva hadde dere stolt mest på? (syklet raskere enn 15 km/t) - når jeg velger 30 min racersykling får jeg 300 kcal - skal jeg velge det da??

 

Ellers trenger jeg nå MASSE oppbacking på å komme tilbake til slankemodus, så jeg håper dere hjelper til med det!!

 

Ang internettkurset : pr nå synes jeg ikke det har gitt meg noe - har fått 1 sånt brev fra kursleder, og det var standard brev med husk å veie maten osv. Fikk også en mail med tips om grønnskapdip med mathpghurt og selleri/gulrotstenger - har dere prøvd det??

 

Ellers har helga vært totalt avlastning fra mitt funksjonshemmede barn og kun sammen med min funksjonsfriske datter på 9 år - DEILIG. Dessverre var det uvær på tur hjem slik at vi måtte ta fly til et annet sted og sitte på buss i 6 timer etter det for å komme hjem, men bortsett fra det så vi Disney on ice, hakkebakkeskogen, var på Sandvikasenteret og shoppet, gikk en lang tur i viegelands parken osv - veldig mye kos , kos og kos

 

Ha en fortsatt fin dag - gleder meg til å se mål/vekt resulatetene deres idag! Er ofte inne her, og skal kommentere etterhvert igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

lurte på om jeg kunne få slenge meg på??

 

jeg veide forrige mandag 117' date='8 og jeg er 159 så ædabæda slår dere alle sammen...lol

 

jeg er en ung dame på 29 er gift og har 3 barn..den mellomste ble født med ganspalte og pier robert seqens...han har hatt utfordring , men fordi vi fikk en veldig bra barnehage som tok tak i ting fikk det i orden med ekstra trening med fysioterapeut noe han ikke trenger lengre..nå går han i 1 klasse og klarer seg veldig bra har en assistent i noen timer men ellers bra..

 

jeg går på et rehabiliterings opplegg i forhold til overvekt er veldig fornøyd.

 

et tips til dere som er hjemme på kvelden og trenger litt ekstra trim gå på nrk.no/bedrepuls...der er det mange fine tips og yngvar som han heter har lagt ut trenings filmer med bruk av flasker med vann..vannbøtte din egen kropp osv

og det er gratis ..[/quote']

 

Godt tips - skal gå inn der seinere idag - all sånn inspirasjon er godt å få med. Lurer på om jeg skal gå gjennom denne tråden når jeg får tid, å skrive ned sånne tips i ett innlegg - dersom dere er intr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksjel

Jeg falt helt tilbake i gammelt mønster i helga og glemte å spise men drakk desto mer...hehe

Ble i gammel enslig mor tradisjon utskeielser hele helga med vennindebesøk og bytur på lørdag.

 

Men alt i alt er jeg rimelig fornøyd med resultatet i dag. Ned 3,1 kg :(

Men denne uka skal jeg være flink. barnehelg så da blir det ikke noe tull....hehe

 

Ha en super uke alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt helt tilbake i gammelt mønster i helga og glemte å spise men drakk desto mer...hehe

Ble i gammel enslig mor tradisjon utskeielser hele helga med vennindebesøk og bytur på lørdag.

 

Men alt i alt er jeg rimelig fornøyd med resultatet i dag. Ned 3' date='1 kg :(

Men denne uka skal jeg være flink. barnehelg så da blir det ikke noe tull....hehe

 

Ha en super uke alle sammen :D[/quote']

3,1 er jo UTROLIG!!!!! Må være deilig! JEG synes man skal få lov til å skeie ut, bare man klarer å ta seg sammen etterpå.... STÅ PÅ denne uka også så får du nok se gode resulateter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sto da stille i dag på vekta og siden vekta mi som jeg har hjemme mangler Batterier og det er jo bare sååååå vanskelig og få kjøpt nye....så får jeg ikke snik veid meg noe jeg vanligvis gjør hele tiden...

jo asså jeg sto stille, men jeg hadde gått ned 400g i fettmasse og er jo det some r det viktige..

 

jeg får ikke sett på puls i dag knurr...er ikke noe bilde der.

 

besc stå på du klarer og tenke på spise faste måltider og drikke nok vann så går det bare svisj så er du der igjen stå på jeg hvet du kan ut i fra det andre jeg har lest om deg...heier deg frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillamor

Jeg har kun en uke på kurset bak meg, med veiing idag. Ned 2,9 kg-og det er jeg jo fornøyd med som en god start :-)

 

Ser dere andre har lagt inn deres mål her inne, og det er nok en lur ide. Da går det liksom litt "sport" i dette ;-)

 

Vel, her er jeg : 1,73 cm høy...

Vekt: Ved start 117,0 nå 114,4 = -2,9 kg.

Hals: start 44, nå 43 = -1 cm.

Overarm: Start 42, nå 41 = -1

Bryst : 134, nå 131 = -3

Midje: 128, nå 124= -4

Ende: 120, nå 116= -4

Lår: 67, nå 65 = -2

Tilsammen= -11 cm :-)

 

Delmål: - 10 kg til påske

Mål 2009: 30 kg!

 

Denne uka hadde jeg dessuten 14,2 trimpoeng, så det var vel ikke så verst kanskje.

Uka har gått overraskende greit synes jeg. Det har vært mye mat, og jeg har vel plundret litt med å få i meg de måltidene jeg skal ha. Det sier jo litt om hva jeg har spist før, og ikke minst mengdene da jeg først spiste...

Sjokolade er liksom best da man kan trøkke inn den største Freia'n :-)

 

Idag fikk jeg dessuten klar beskjed om å gå på Meny 4, så da er det bare å jobbe med å huske på alle måltidene.

Og denne uka skal jeg jammen planlegge litt på hva jeg skal bruke kosemerkene mine til. Lørdag som var fant jeg liksom ikke helt ut hva jeg skulle bruke dem til, det var så mye jeg kunne tenkt meg...men lot det vær fordi jeg kun kunne spise så lite...! Så den må jeg nok jobbe litt med tror jeg, at det ikke alltid er mengden det kommer an på- og at jeg får jo kos/godteri flere ganger her i livet etter dette også...

Det er mest mellom øra det sitter har jeg skjønt :-)

 

Vel, det var mye om meg denne gangen. Ønsker dere alle en god uke, og takk for at dere har tatt imot meg. Da er jeg igang, og det er jo bare 30 kg igjen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ser det er utrolig mye flotte resultater her nå,kjempebra!!Og ja jeg er så enig,så enig at å kose seg 1 dag el 2 i helga må være lov..ellers ryker en fort på en smell..

Har bare rukket å måle midjen og veid meg idag jeg da..

 

Vekt 107,4(ned 600gram denne uka)totalt 3.4 kg på 2 uker..

midjemål 97 cm(ned 2 cm)totalt 10 cm på 2 uker..

så jeg er igrunn fornøyd jeg..

 

Ellers er jeg hard med spinninga,trener fortsatt 4 dager i uka.. og stortrives med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun en uke på kurset bak meg' date=' med veiing idag. Ned 2,9 kg-og det er jeg jo fornøyd med som en god start :-)

 

Ser dere andre har lagt inn deres mål her inne, og det er nok en lur ide. Da går det liksom litt "sport" i dette ;-)

 

Vel, her er jeg : 1,73 cm høy...

Vekt: Ved start 117,0 nå 114,4 = -2,9 kg.

Hals: start 44, nå 43 = -1 cm.

Overarm: Start 42, nå 41 = -1

Bryst : 134, nå 131 = -3

Midje: 128, nå 124= -4

Ende: 120, nå 116= -4

Lår: 67, nå 65 = -2

Tilsammen= -11 cm :-)

 

Delmål: - 10 kg til påske

Mål 2009: 30 kg!

 

Denne uka hadde jeg dessuten 14,2 trimpoeng, så det var vel ikke så verst kanskje.

Uka har gått overraskende greit synes jeg. Det har vært mye mat, og jeg har vel plundret litt med å få i meg de måltidene jeg skal ha. Det sier jo litt om hva jeg har spist før, og ikke minst mengdene da jeg først spiste...

Sjokolade er liksom best da man kan trøkke inn den største Freia'n :-)

 

Idag fikk jeg dessuten klar beskjed om å gå på Meny 4, så da er det bare å jobbe med å huske på alle måltidene.

Og denne uka skal jeg jammen planlegge litt på hva jeg skal bruke kosemerkene mine til. Lørdag som var fant jeg liksom ikke helt ut hva jeg skulle bruke dem til, det var så mye jeg kunne tenkt meg...men lot det vær fordi jeg kun kunne spise så lite...! Så den må jeg nok jobbe litt med tror jeg, at det ikke alltid er mengden det kommer an på- og at jeg får jo kos/godteri flere ganger her i livet etter dette også...

Det er mest mellom øra det sitter har jeg skjønt :-)

 

Vel, det var mye om meg denne gangen. Ønsker dere alle en god uke, og takk for at dere har tatt imot meg. Da er jeg igang, og det er jo bare 30 kg igjen...![/quote']

Kjempebra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun en uke på kurset bak meg' date=' med veiing idag. Ned 2,9 kg-og det er jeg jo fornøyd med som en god start :-)

 

Ser dere andre har lagt inn deres mål her inne, og det er nok en lur ide. Da går det liksom litt "sport" i dette ;-)

 

Vel, her er jeg : 1,73 cm høy...

Vekt: Ved start 117,0 nå 114,4 = -2,9 kg.

Hals: start 44, nå 43 = -1 cm.

Overarm: Start 42, nå 41 = -1

Bryst : 134, nå 131 = -3

Midje: 128, nå 124= -4

Ende: 120, nå 116= -4

Lår: 67, nå 65 = -2

Tilsammen= -11 cm :-)

 

Delmål: - 10 kg til påske

Mål 2009: 30 kg!

 

Denne uka hadde jeg dessuten 14,2 trimpoeng, så det var vel ikke så verst kanskje.

Uka har gått overraskende greit synes jeg. Det har vært mye mat, og jeg har vel plundret litt med å få i meg de måltidene jeg skal ha. Det sier jo litt om hva jeg har spist før, og ikke minst mengdene da jeg først spiste...

Sjokolade er liksom best da man kan trøkke inn den største Freia'n :-)

 

Idag fikk jeg dessuten klar beskjed om å gå på Meny 4, så da er det bare å jobbe med å huske på alle måltidene.

Og denne uka skal jeg jammen planlegge litt på hva jeg skal bruke kosemerkene mine til. Lørdag som var fant jeg liksom ikke helt ut hva jeg skulle bruke dem til, det var så mye jeg kunne tenkt meg...men lot det vær fordi jeg kun kunne spise så lite...! Så den må jeg nok jobbe litt med tror jeg, at det ikke alltid er mengden det kommer an på- og at jeg får jo kos/godteri flere ganger her i livet etter dette også...

Det er mest mellom øra det sitter har jeg skjønt :-)

 

Vel, det var mye om meg denne gangen. Ønsker dere alle en god uke, og takk for at dere har tatt imot meg. Da er jeg igang, og det er jo bare 30 kg igjen...![/quote']

 

SUPERT!! Dette går absolutt din vei - både cm og målene!!

 

Det med lørdager: bryr meg ikke om de kosemerkene da - da har jeg rett og slett "slankefri" -og det med god samvittighet.

 

Meny 4 - ja det er jo en god del, så da må du nok jobbe på med å være kreativ, slik at du ikke går lei!

 

De siste dagene har jeg kjørt litt på grøt - sånn ferdig havregrøt med eple/blåbær som man enten kan tilsette vann eller melk å koke opp - jeg tilsetter melk - bedre smak da. Deilig kveldsmat/mellommat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ser det er utrolig mye flotte resultater her nå' date='kjempebra!!Og ja jeg er så enig,så enig at å kose seg 1 dag el 2 i helga må være lov..ellers ryker en fort på en smell..

Har bare rukket å måle midjen og veid meg idag jeg da..

 

Vekt 107,4(ned 600gram denne uka)totalt 3.4 kg på 2 uker..

midjemål 97 cm(ned 2 cm)totalt 10 cm på 2 uker..

så jeg er igrunn fornøyd jeg..

 

Ellers er jeg hard med spinninga,trener fortsatt 4 dager i uka.. og stortrives med det..[/quote']

TOtalt 10 cm på midja er jo HELT UTROLIG! Og 3,4 kg - du må jo være veldig fornøyd!! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det egentlig mulighet for å gå til jobb, men så er det meldt stiv kuling så vet ikke om jeg orker - da sykler jeg heller inne....

 

Vet at det ikke er så ille når man først kommer ut, men stiv kuling....

 

Frokost blir grøt eller rundtstykke. Lunsj på jobb blir knekkebrød med taffelost.

 

Middag - alene med ungene - kanskje det blir tortellini til meg da...

 

Idag kjøpte jeg 3 pakker karbonadedeig på tilbud til bruk i til pizzaer osv - synes det er så mye dyrere enn kjøttdeig at det er vanskelig å prioritere å kjøpe når kjøttdeig selges til under 20 kroner pr pk på tilbud... - men nå har jeg altså fått kjøpt på tilbud så da er jeg fornøyd med meg selv.

 

Har fått ny vekt, så nå stoler jeg på vekta. Den stopper opp på ett tall og varierer ikke ettersom hvordan jeg står.

 

Hva mer... hmm - holde meg til antall måltider er ikke så vanskelig nå, men ligger i underkant av ant kalorier i forhold til meny 3 - ligger mellom meny 2 og 3 på ca 1600 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det egentlig mulighet for å gå til jobb' date=' men så er det meldt stiv kuling så vet ikke om jeg orker - da sykler jeg heller inne....

 

Vet at det ikke er så ille når man først kommer ut, men stiv kuling....

 

Frokost blir grøt eller rundtstykke. Lunsj på jobb blir knekkebrød med taffelost.

 

Middag - alene med ungene - kanskje det blir tortellini til meg da...

 

Idag kjøpte jeg 3 pakker karbonadedeig på tilbud til bruk i til pizzaer osv - synes det er så mye dyrere enn kjøttdeig at det er vanskelig å prioritere å kjøpe når kjøttdeig selges til under 20 kroner pr pk på tilbud... - men nå har jeg altså fått kjøpt på tilbud så da er jeg fornøyd med meg selv.

 

Har fått ny vekt, så nå stoler jeg på vekta. Den stopper opp på ett tall og varierer ikke ettersom hvordan jeg står.

 

Hva mer... hmm - holde meg til antall måltider er ikke så vanskelig nå, men ligger i underkant av ant kalorier i forhold til meny 3 - ligger mellom meny 2 og 3 på ca 1600 kcal.[/quote']

Kjøper karbonadedeig på rema 1000 jeg,400 gram for 39,90..på min nærbutikk her må jeg betale 80-90 kr for 1/2 kg..faktisk er mye billig på rema 1000 syntes jeg..om en har en slik butikk i nærheten...Men karbonadedeig er mye bedre(mer kjøtt og mindre fett)enn kjøttdeigen..og en sparer en del kalorier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TOtalt 10 cm på midja er jo HELT UTROLIG! Og 3' date='4 kg - du må jo være veldig fornøyd!! Gratulerer![/quote']

Ja, jeg er veldig fornøyd..føler jeg endelig får litt lønn for strevet..(mye trening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillamor

Dere er jammen snille som gidder å muntre opp ei som bare har ei uka på kurs bak seg. Ser det er flere her som har jobbet med vekta en del uker allerede, og da er man liksom veteran da :-)

Godt å ha noen å lufte hue og tanker sammen med, og ikke minst som har kjent litt til de samme utfordringene som meg...

 

Jeg tok tak i rådet om å prøve forskjellig mat, det blir liksom kjedelig med rugbrød 4 ganger om dagen. Idag har jeg hatt havregrøt til lunsj, med litt skummet melk og noen rosiner. Det var faktisk fantastisk godt og dekka mye av søthungeren jeg ennå har litt abstineser etter..

Har ikke spist hvavregrøt på 25 år, så nå blei jeg overrasket :-)

Hjertelig takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jammen snille som gidder å muntre opp ei som bare har ei uka på kurs bak seg. Ser det er flere her som har jobbet med vekta en del uker allerede' date=' og da er man liksom veteran da :-)

Godt å ha noen å lufte hue og tanker sammen med, og ikke minst som har kjent litt til de samme utfordringene som meg...

 

Jeg tok tak i rådet om å prøve forskjellig mat, det blir liksom kjedelig med rugbrød 4 ganger om dagen. Idag har jeg hatt havregrøt til lunsj, med litt skummet melk og noen rosiner. Det var faktisk fantastisk godt og dekka mye av søthungeren jeg ennå har litt abstineser etter..

Har ikke spist hvavregrøt på 25 år, så nå blei jeg overrasket :-)

Hjertelig takk!![/quote']

Litt kanel og noen eplebiter i tillegg så blir den enda bedre! Eller kjøp de ferdigposene - det er veldig, veldig greit!

 

Tenker også å kjøpe wrap fullkorn, ta litt skinke, kesam, agurk- + et eller annet, skal finne ut hva - har en gammel oppskrift et eller annet sted - det er iallefall godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg hatt en litt sånn daffe dag, men det er deilig i alt dette snø kaoset.

dagen har godt sin vante gang,men gubben var hjemme o dag så vi har pratet og jobbet litt sammen..

skal på vannaerobic ettepå la inn 1 time jeg og viste seg at det blir 5 trimpoen yes...så da har jeg 10 trim poeng allerede...

 

kos dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Håper det går bra med alle sammen og at dere holder motet oppe. Tror det er så utrolig lett å hoppe av ca der vi er nå - noen ser kanskje små resulateter i forhold til hva man ønsker, og da er det lett å gi opp! Så på puls her om dagen, og der fikk man litt aha opplevelser i forhold til hvor mye sukker man putter i seg i løpet av et helt år og at det vil ha mye å si dersom man klarer å kutte ned eller ut.

 

Tror det som er viktig er å gjøre SMÅ endringer man kan leve med i lengden og ha tålmodighet til å vente på resulatetene!!

 

Disse tingene er lett å si da, men bare vent dere - om 2-3 måneder ser alle flotte resulater - for ingen her får hoppe av!

 

Så hvordan går det med dere alle?! STÅ PÅ, legg ut mål/vekt og endringer, planer for dagen i morgen, hva dere spiser/drikker,hvordan dere løser tidsklemma i forhold til jobb, barn og slanking i forhold til treningstid m.m. Alle slike tips kan hjelpe andre!

 

Selv er jeg priviligert når det gjelder TID for tida - jeg har vært sykemeldt helt og seinere nå delvis helt siden august - først var jeg helt kjørt, men nå har jeg energi nok til å legge inn trening, og da har jeg jo TID nok til det! Og det er deilig kan dere tro - ikke måtte legge ENDA en ting inn i hverdagen. Samtidig prøver jeg å legge inn ergometersykkel hver dag når jeg ser på Hotell Cæsar - dette fordi det er et tidspunkt som er i passe avstand fra middag og jobbtid, at det vil være realistisk at jeg klarer å fortsette med det også når jeg er i full jobb. Har også lagt inn endel turgåing, og selvom jeg bruker bilen i jobben, ER det mulig å planlegge enkelte kjørefrie dager, og dermed kan jeg gå til/fra jobb - iallefall 1 x pr uke - tar ca 30 min pr vei.

 

I morgen er det måle/veie dag på kurset. Jeg tror ikke resulatene kommer til å være strålende, men det har gått riktig vei iallefall.

 

Synes til nå at dette foraet har gitt meg mye mer enn kurset og kursleder, så jeg tviler på at jeg kommer til å gå på neste kurs, dersom ikke kursleder blir mer personlig og ikke bare svarer med standardbrev...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag spiste jeg min "vante" lunsj - rundstykke, kokt egg og røkt laks - det er VELDIG godt, og rundstykket er varmt fra ovnen, MEN forskjellen idag var at jeg hadde kjøpt VITA grove rundstykker (på tilbud på spar denne uka), og ja - jeg lagde det, og det var HELT OK! Jeg er slett ikke glad i brød og sånt, så dette er et framskritt, kanskje jeg kjøper en pose til før lørdag, slik at jeg har når det ikke lengre er på tilbud.... Må jo være bedre med grove rundstykker - især så grove som de var!!

 

http://www.vitahjertego.no/Om_Vita_hjertego/Brod_+_Bakervarer/Vita_hjertego_ekstra_grove_rundstykker/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 111,5 = ned 1,9 denne uka, og totalt ned 3,5 kg siden jul

 

Mål:

 

lår: 74 (-1), totalt: -2

rompe: 124 (-1) totalt: -3

midje: 119 - FORTSATT UENDRET = frustrerende!!

bryst: 121 (-2), totalt :-3

overarm: 40 - uendret

hals: 40,, uendret, totalt: -2

 

Totalt er jeg fornøyd, men skulle ønske det vises mer på målene... er litt utålmodig. Tatt i betrktning min langhelg i Oslo er jeg selvsagt kjempefornøyd med vektnedgangen. 3,5 siden jul innebærer at målet om -10 til påske er høyst oppnåelig .

 

Mål for kommende uke:

 

* under 111 kg

 

* ned i midjemål

 

DET MÅ JEG KLARE!!!

 

Vekta er nå ca der jeg var i oktober,(da hdde jeg gått ned litt) så det er greit - -er absolutt på tur ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra besc...syns du er rå flink jeg...jeg veier meg en dag i uka og tar ikke mål så er ikke så mye og legge inn...

jeg har valgt og skulle ha litt kose dag i dag ...så jeg har hatt en kopp kakao m krem ..ellers går maten greit syns jeg og jeg har trent hverdag i det siste...kan hende jeg tar meg treningsfri i dag.

mål hmmm ja komme i bedre form..føle meg mere vel..

 

hehe..i går fikk ejg så lyst til og pynte meg når jeg skulle ut med ei vennine..kom ut og viste meg for gubben og han pleier stort sett og si ja du er fin eller noe sånt ,,men i går så han på meg og sa du ser skikkelig snaxy ut ...måtte le litt så viste jeg at skjorta mi ikke var så trang lengre heller...var meget fornøyd da ja.

 

ha en flott dag videre..her skal det ryddes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...