Gå til innhold

Skal ned 30 kg, noen som vil gjøre det samme og starte sammen med meg?


Gjest besc

Anbefalte innlegg

Gjest tillamor
Vekt: 111' date='5 = ned 1,9 denne uka, og totalt ned 3,5 kg siden jul

 

Mål:

 

lår: 74 (-1), totalt: -2

rompe: 124 (-1) totalt: -3

midje: 119 - FORTSATT UENDRET = frustrerende!!

bryst: 121 (-2), totalt :-3

overarm: 40 - uendret

hals: 40,, uendret, totalt: -2

 

Totalt er jeg fornøyd, men skulle ønske det vises mer på målene... er litt utålmodig. Tatt i betrktning min langhelg i Oslo er jeg selvsagt kjempefornøyd med vektnedgangen. 3,5 siden jul innebærer at målet om -10 til påske er høyst oppnåelig .

 

Mål for kommende uke:

 

* under 111 kg

 

* ned i midjemål

 

DET MÅ JEG KLARE!!!

 

Vekta er nå ca der jeg var i oktober,(da hdde jeg gått ned litt) så det er greit - -er absolutt på tur ned[/quote']

 

Det er godt å stikke innom her hver dag å lese, selvom jeg ikke alltid legger igjen spor etter meg. Det er utrolig motiverende og mange små/store gode råd å hente her inne.

 

Besc: Jeg synes du er kjempeflink, og resultatene ser da virkelig bra ut også !

Stå på !! Helt sikkert på at du når målet ditt neste uke!

 

Sjøl synes jeg det går veldig greit, jeg glemmer nesten at jeg er på Grethe Roede, og det er deilig. Spiser når jeg skal, men jeg må bruke litt tid på å venne meg til hvor mye det er...og at alt må veies hele tida. Men det blir vel en vane :-)

 

Kyllinghamburgerne i Bok 1, side 160 er knallgode og ungene er også hekta på dem allerede. Idag blir det kokt torsk til middag og det skal bli godt.

 

Ellers så har det kommet 60 cm med snø her den siste uka, og jeg skal ut å teste skiløypa som er rett utenfor husveggen. Igår hadde jeg to timers trim(leik) på Lekeland, så det er mulig å ha det festlig mens jeg beveger meg også.

Blir som en liten unge sjøl...

 

Bare å stå på. Hvis jeg skal i bikini til sommeren og leike på stranda, da er det en god jobb som må gjøres først . DET er greit å tenke på da jeg svetter rundt i skiløypa etterpå :-)

 

Ha en super dag alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Og ja - jeg tenker ikke stort på slanking - kanskje LITT mer bevisst holdning på hva jeg putter i meg, men idag har vi feiret bursdag og jeg har både spist et par stykker sjokoladekake, potetgull, sjokolade m.m.

 

LITT dårlig samvittighet, men samtidig har jeg ingen ønsker om å skulle holde slankingen optimal i helgene. Vi har besøk hele helga og i morgen blir det fin frokost, middag: lam og fløtegratinerte poteter + resten av sjokoladekake til dessert - så nei, det går nok ikke nedover denne helga - og dessverre får jeg ikke trimmet noe heller siden vi har besøk.... MEN - skal ta det igjen etter helga!

 

Stå på dere!! Håper dere får en hyggelig helg - er spent på å se på resulatetene og høre fra dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja - jeg tenker ikke stort på slanking - kanskje LITT mer bevisst holdning på hva jeg putter i meg' date=' men idag har vi feiret bursdag og jeg har både spist et par stykker sjokoladekake, potetgull, sjokolade m.m.

 

LITT dårlig samvittighet, men samtidig har jeg ingen ønsker om å skulle holde slankingen optimal i helgene. Vi har besøk hele helga og i morgen blir det fin frokost, middag: lam og fløtegratinerte poteter + resten av sjokoladekake til dessert - så nei, det går nok ikke nedover denne helga - og dessverre får jeg ikke trimmet noe heller siden vi har besøk.... MEN - skal ta det igjen etter helga!

 

Stå på dere!! Håper dere får en hyggelig helg - er spent på å se på resulatetene og høre fra dere alle![/quote']

Stille fra meg,men jeg har vært syk siden onsdag..skikkelig forkjøla..pyton!Men holder meg greit med tanke på kostholdet,fikk trena 2 dager med spinning før jeg ble dårlig..Nå er det på vei tilbake,og har fått gått 1 times tur med hunden ikveld,så da blir det ikke så ille med trimpoeng alikevel..Men tungt å ikke få trent spinning,når gubben reiste for å trene..Dere andre syntes jeg er fantastisk flinke,og så godt å se at du lar helga være litt helg.Viktig med litt kos,når helga kommer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillamor

Idag har det vært en deilig søndag her i huset, med rolig inneaktivitet på morgenen. Nå i ettermiddag har jeg måkt snø 1 time og gått tur en time, fikk noen trimpoeng der...som jeg lada opp med til søndagsmiddagen :-)

Idag har jeg brukt ukas kosemerker på sjokoladepudding og vaniljesaus, og det både smakte godt og gjorde godt med litt søtt...Gjorde kanskje ikke så bra for baken min, men da er jeg klar for ei uke til...!!

 

Imorgen er det veie/måledag,- og det føles nesten som jeg skal opp til eksamen. Snakk om å stille krav til seg sjøl da...

Et realistisk mål er vel - 1 kg, men det er lov å håpe på mer..?

Har imidlertid snikmålt litt, men bare rundt livet da. Jammen er det -8 i midjen på 2 uker. De første ukene er morsomme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært en deilig søndag her i huset' date=' med rolig inneaktivitet på morgenen. Nå i ettermiddag har jeg måkt snø 1 time og gått tur en time, fikk noen trimpoeng der...som jeg lada opp med til søndagsmiddagen :-)

Idag har jeg brukt ukas kosemerker på sjokoladepudding og vaniljesaus, og det både smakte godt og gjorde godt med litt søtt...Gjorde kanskje ikke så bra for baken min, men da er jeg klar for ei uke til...!!

 

Imorgen er det veie/måledag,- og det føles nesten som jeg skal opp til eksamen. Snakk om å stille krav til seg sjøl da...

Et realistisk mål er vel - 1 kg, men det er lov å håpe på mer..?

Har imidlertid snikmålt litt, men bare rundt livet da. Jammen er det -8 i midjen på 2 uker. De første ukene er morsomme ;-)[/quote']

8 cm på to uker er jo helt super flott! Du må jo være veldig fornøyd altså!!

 

Idag fikk jeg faktisk gått en rask tur - og for første gang fikk jeg gått "løypa" mi på 50 minutter - noe som tilsvarer 10 min bedring i forhold til nyttår, OG som tilsvarer at jeg gikk i 6 km/t og jeg håvet inn nesten 3 trimpoeng på det! Det var jeg veldig fornøyd med. I ettermiddag var jeg i svømmehallen med sønnen min - svømmer ikke selv da, men er igrunnen godt fornøyd med dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?!!!! - venter i spenning på mål og vekt og sånt!

 

 

STÅ PÅ!!

 

Idag var det 10 minusgrader, og jeg var så sliten etter en helg med besøk, at da jeg hadde 1 time til overs før jobb kl 12, gikk jeg dessverre IKKE tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere?? - kom igjen!

 

Er alle på ferie idag eller? Er VELDIG spent på å høre fra dere...

 

Idag klarte jeg ikke å motivere meg til å gå en litt planlagt tur, men syklet da på ergometersykkel og fikk 1 trimpoeng på det iallefall... Bør vel være fornøyd.

 

Planen for imorgen er å GÅ TIL JOBB. Det skal gå helt fint. Kanskje jeg til og meg klarer å ta en litt lang runde på tur til jobb... Det hadde vært supert! Været er helt ok idag, og tror det skal være bra i morgen også, så ingen unnskyldninger er gode i forhold til det iallefall!!

 

Føler meg egentlig veldig bra - selvom helga nok koster i forhold til utskeielser, men håper og tror likevel at jeg skal nå målet mitt denne uka med UNDER 111 kg og INN i midjemål. Vi får se på torsdag!!

 

Så i morgen blir det havregrøt til frokost før jeg går på jobben !

 

Merker dere noe på vekt/mål i forhold til mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillamor

Heisann.

Kommet fra veiing og måling. Ble i utgangspunktet litt skuffet, men fant ut at det har jeg neimenn ikke lov til heller. Har mensen (alltid mye vann i kroppen, hoven og fæl), vært hos legen og fått mulig utslag på prøve angående lavt stoffskifte...noe som skal undersøkes nærmere, og det vil jo si at forbrenninga mi er litt fra og til...

 

Denne uka hadde jeg 15 trimpoeng.

Men resultat uke 2 =

- 0,6 kg denne uka, tilsammen = 3,5 kg.

Tilsammen på 2 uker har jeg tapt:

- 3 cm hals

-2,5 cm overarm

-5 cm bryst

-8 cm i midje

- 6 cm over rumpa

-2 cm i låra

 

Dette tilsammen er 21,5 cm som jeg ALDRI skal ha tilbake!!

 

Planen fremover er nå å gå over til meny 3 igjen, pga forbrenningsklusset- til jeg finner ut av hva det blir til med stoffskifte. Det skal nesten bli litt godt, da jeg synes meny 4 har vært i meste laget med mat :-)

 

Av trim skal jeg bare fortsette som jeg gjør, gå tur, gå tredemølle, trene styrke på helsestudio. I tillegg skal vi på hytta til helga og gå på ski, det skal bli deilig!!

 

Gleder meg til å høre om dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom..

 

vekt 106.6(ned 800 gr)

totalt 4.2 kg på 3 uker..

midje 96 cm(ned 1 cm) totalt 11 cm på 3 uker..

 

Kjempefornøyd..Jeg har vært syk siden onsdag,og litt hangleform..

Kommer sterkere tilbake på skrivefronten;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Kommet fra veiing og måling. Ble i utgangspunktet litt skuffet' date=' men fant ut at det har jeg neimenn ikke lov til heller. Har mensen (alltid mye vann i kroppen, hoven og fæl), vært hos legen og fått mulig utslag på prøve angående lavt stoffskifte...noe som skal undersøkes nærmere, og det vil jo si at forbrenninga mi er litt fra og til...

 

Denne uka hadde jeg 15 trimpoeng.

Men resultat uke 2 =

- 0,6 kg denne uka, tilsammen = 3,5 kg.

Tilsammen på 2 uker har jeg tapt:

- 3 cm hals

-2,5 cm overarm

-5 cm bryst

-8 cm i midje

- 6 cm over rumpa

-2 cm i låra

 

Dette tilsammen er 21,5 cm som jeg ALDRI skal ha tilbake!!

 

Planen fremover er nå å gå over til meny 3 igjen, pga forbrenningsklusset- til jeg finner ut av hva det blir til med stoffskifte. Det skal nesten bli litt godt, da jeg synes meny 4 har vært i meste laget med mat :-)

 

Av trim skal jeg bare fortsette som jeg gjør, gå tur, gå tredemølle, trene styrke på helsestudio. I tillegg skal vi på hytta til helga og gå på ski, det skal bli deilig!!

 

Gleder meg til å høre om dere andre :-)[/quote']

Du har vært kjempeflink!!! Både trener samt at du har lagt det inn i hverdagen. I tillegg klarer du jo å holde på kostholdet så det er supert!! MASSE cm er jo veldig, veldig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom..

 

vekt 106.6(ned 800 gr)

totalt 4.2 kg på 3 uker..

midje 96 cm(ned 1 cm) totalt 11 cm på 3 uker..

 

Kjempefornøyd..Jeg har vært syk siden onsdag' date='og litt hangleform..

Kommer sterkere tilbake på skrivefronten;-)[/quote']

FLOTT! Det er jo over 1 kg pr uke og de cm på magen er jo fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er vel første dag hvor jeg faktisk klarer å drikke hele 2 liter med vann. Kjøpt to vannflasker med sitronsmak - og da gikk det greiere. Burde finne en billigere måte å fylle vannkvoten på, men først nå må jeg bli vant til det...

 

2 måltider for tida består av havregrøt m/ eple og kanel (sånn ferdig-variant) - veldig enkelt og godt synes jeg. Lunsj på jobben består stort sett av Solruta knekkebrød og taffel-osteskiver - også godt. Er jeg hjemme til lunsj varmer jeg et rundstykke, koker et egg og har røkt laks - deilig. I det siste har jeg spist VITA ekstra grove rundstykker istedet for fine rundstykker - og det er jo sunnere, og helt ok - men tror ikke jeg vil like de om de ikke er varme.

 

Klarer å la være å hamstre ting i butikken og det er vel det jeg er mest stolt av - særlig nå når mye veldig dyrt og veldig godt gotteri er på halv pris etter jul.!!

 

Veiedag torsdag morgen - er litt spennt på om innsatsen har hjulpet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde besøk i helgen og var derfor ikke innom her .

 

i går så var det ned 200 g fornøyd med det.

 

angående sitron vann bedre og lage det selv, for visst du sjekker flaska så er det mere kcal i den enn i pepsimax. det er hvertfall det i bonaqa flaska.

 

dagen i dag har vært sånn passe...klarer ikke helt og holde meg heeelt unna godisen...prøver så godt jeg kan..

 

 

skal si dere er dyktige jenter...stå på videre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde besøk i helgen og var derfor ikke innom her .

 

i går så var det ned 200 g fornøyd med det.

 

angående sitron vann bedre og lage det selv' date=' for visst du sjekker flaska så er det mere kcal i den enn i pepsimax. det er hvertfall det i bonaqa flaska.

 

dagen i dag har vært sånn passe...klarer ikke helt og holde meg heeelt unna godisen...prøver så godt jeg kan..

 

 

skal si dere er dyktige jenter...stå på videre!!!!![/quote']

Ja - nå ser jeg jammen meg at bonaqua har 9 kcal pr dl - er jo ikke så mye da, men litt - det vil jo tilsvare 90 kcal på en liter! IKKE BRA! Takk for at du sa det!

 

200 gram NED er bra - ståå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig det...husker jeg fikk litt sjokk første gang jeg leste det..

 

takker så mye...ja syns det er greit. jeg er helt utrolig sliten i dag, så jeg skal prøve og få lagt meg tidlig i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive hjelper!! Tror ikke på særlig vektnedgang i morgen - har snikveid meg flere ganger og det ser trått ut, men bare jeg ikke har gått opp er jeg vel egentlig ok fornøyd.

 

Idag SKULLE jeg gå en lang tur da jeg hadde fri fra jobb, men istedet var jeg 2 timer på skolen til yngstemann før jeg gikk hjem og kooste med på sofaen og så etter det var jeg hos frisøren - så det ble med en 20 min på ergometersykkel på kvelden i stedet... - vel har vel 11-12 trimpoeng denne uka og det er ok det.

 

(alt over 7 er jeg fornøyd med - før nyttår var det 0!!).

 

Imorgen skal jeg på reise - hel reisedag imorgen, ut å spise lunsj og middag - så da kommer kaloriene til å gå. Fredag er det heldagskurs og så reise, så da blir det det samme - det blir hotellfrokost + +, og kommer ikke til å gå så finn for slankinen da- men da må dere hjelpe meg når jeg kommer hjem!!

 

Imorgen tidlig skal jeg skrive målene + vekt, og så må jeg rekke flyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflinke dere er..med mat og trening..Jeg har vært syk nesten 1 uke,men idag var jeg på spinning..og utrolig nok klarte jeg å gi jernet,og tråkke på..så det var utrolig deilig..Trodde det hadde gått litt trått,siden jeg har vært syk,og ikke fått trena på 1 uke..men neida..Og maten det går fortsatt veldig fint..har ikke hatt en godterisprekk i uka enda..og det er jeg veldig fornøyd med..Besc lykke til imorgen,og god tur;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 110,5 = ned 1 denne uka, og totalt ned 4,5 kg siden jul!!

 

Mål:

 

lår: 73(-1), totalt: -3

rompe: 122 (-1) totalt: -5

midje: 118 -(-1), totalt -1 ENDELIG

bryst: 119 (-2), totalt :-5

overarm: 40 - uendret

hals: 40,, uendret, totalt: -2

 

ENDELIG ble det endring på midjemål, og målet om under 111kg ble nådd, så ja, jeg er fornøyd, selvom jeg egenlig har det veldig travelt...

 

Målet om ned 10kg til påske er absolutt fortsatt i sikte!

 

Mitt egentlige mål er rundt 3 kg pr mnd i snitt - da har jeg 30 kg i oktober - utrolig å tenke på altså!! Og det er kanskje et alt for høyt mål, men har iallefall fortsatt motivasjonen oppe så det er bra.

 

Neste mål (for neste uke:

 

komme UNDER 110!!!! og komme under 120cm på ALLE mål (dvs. at rompe-mål må ytterligere inn). Og så håper jeg ytterligere endring i midjemål men det tar jeg som bonus!

 

Er veldig fornøyd med totalt å ha gått inn 5 cm både rundt bryst og rompe!

 

OK - nå er det borte fra slanking i 2 dager, og så FULL FOKUS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillamor

Vil ønske alle en riktig god helg!

 

Hadde sjøl store planer om å dra på hytta og gå på ski, det hadde jo vært suveren trening. Men med minstemann febersjuk og forkjøla var det nesten bedre å holde seg hjemme denne helga.

Så ta tok jeg istedet skistavene og støvla, og trampet rundt på feltet her i over 1 time, og jammen meg var det over 4 poeng å hente i det også.

Så, jeg er kjempefornøyd: Det blei ikke helt som jeg hadde tenkt, men det gjelder å impovisere :-)

 

Angående mat går det vel ganske greit foreløpig. Har vært litt fysen noen kvelder nå, men da har det vært snaddergodt med noen ss kesam vanilje og eplebiter..

 

Gruer meg til vekt/målekveld på mandag allerede, føler jeg skal opp til eksamen hver mandag. Og føler ikke det går så rasende fort med vektnedgang...

Men- jeg har vel ikke lagt på meg på noen få uker heller...!

 

Stå på jenter, inni all kroppsmasse er vi fortsatt "småjenter" !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra med skigåing - flink er du!!

 

Jeg har vært 2 dager borte - i går gikk jeg og trasket 2-3 timer i Oslo - blir jo endel trim, men ikke ført det opp - men satt iallefall ikke i ro kan man si!

 

Idag har jeg sittet på kurs hele dagen og spist hotellfrokost, god lunsj og restaurantmiddag - så nei - det har ikke vært dager med slanking i fokus, men det visste jeg også, så jeg er igrunnen ikke så lei meg for det!

 

I MORGEN skal det bli fokus igjen - er alene med ungene på formiddagen, men tenker at da skal jeg få syklet litt, og så er målet å få gått en litt lengre tur på ettermiddagen.

 

Er ikke fornøyd med internettkurs-oppfølgingen - synes den er for upersonlig og ikke oppmuntrende nok - jeg hadde bl.a. bursdag forrige uke og skeiet litt ut - ble liggende på ca 2600kcal den dagen og skal egentlig ligge på 1900, og jeg måtte da husket at man trengte ikke ta helt av selvom man hadde egen fødselsdag... DET syntes jeg ikke var å ta helt av, slik at jeg syntes det var en dum kommentar... FOrøvrig hadde jeg jo fin vektnedgang og alt sånt... I tillegg tillater jeg meg faktisk å spise LITT sjokoalde hver dag - f.eks. 10 nonstop, eller 2-3 biter med annen sjokolade. Dette fordi jeg tror ikke på å kutte helt ut. MEN da foreslo hun at for å "unngå at jeg tar utskeielser" burde jeg ha 5-6 måltider pr dag - !! Og jeg som er KJEMPEFORNØYD fra å gå til 2-3 måltider til 4-5 måltider pr dag og ser at det fungerer for meg. Så nei - mulig hun har rett altså, men jeg mener at jeg må finne en stil jeg kan leve med over laang tid og også etter slankingen... Eller er jeg helt på viddene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra med skigåing - flink er du!!

 

Jeg har vært 2 dager borte - i går gikk jeg og trasket 2-3 timer i Oslo - blir jo endel trim' date=' men ikke ført det opp - men satt iallefall ikke i ro kan man si!

 

Idag har jeg sittet på kurs hele dagen og spist hotellfrokost, god lunsj og restaurantmiddag - så nei - det har ikke vært dager med slanking i fokus, men det visste jeg også, så jeg er igrunnen ikke så lei meg for det!

 

I MORGEN skal det bli fokus igjen - er alene med ungene på formiddagen, men tenker at da skal jeg få syklet litt, og så er målet å få gått en litt lengre tur på ettermiddagen.

 

Er ikke fornøyd med internettkurs-oppfølgingen - synes den er for upersonlig og ikke oppmuntrende nok - jeg hadde bl.a. bursdag forrige uke og skeiet litt ut - ble liggende på ca 2600kcal den dagen og skal egentlig ligge på 1900, og jeg måtte da husket at man trengte ikke ta helt av selvom man hadde egen fødselsdag... DET syntes jeg ikke var å ta helt av, slik at jeg syntes det var en dum kommentar... FOrøvrig hadde jeg jo fin vektnedgang og alt sånt... I tillegg tillater jeg meg faktisk å spise LITT sjokoalde hver dag - f.eks. 10 nonstop, eller 2-3 biter med annen sjokolade. Dette fordi jeg tror ikke på å kutte helt ut. MEN da foreslo hun at for å "unngå at jeg tar utskeielser" burde jeg ha 5-6 måltider pr dag - !! Og jeg som er KJEMPEFORNØYD fra å gå til 2-3 måltider til 4-5 måltider pr dag og ser at det fungerer for meg. Så nei - mulig hun har rett altså, men jeg mener at jeg må finne en stil jeg kan leve med over laang tid og også etter slankingen... Eller er jeg helt på viddene??[/quote']

Hei!Vi har alle våre måter å slanke oss på,noe fungerer for en mens noe annet for en annen..Jeg må jo si at jeg har vært en MEGA super godtemoms,men ved å spise de måltidene jeg skal,unngår jeg dette søtsuget..Derfor spiser jeg ikke noe godteri i uka lenger,tiltross for at skålene står rett i nesa på meg på jobb.Men når helga kommer koser vi oss litt både fredag og lørdag,merker at jeg gleder meg ekstra til helga og kos,ved at det ikke er helga hver dag lenger..Men det er sånn det fungerer for meg,vi er alle forskjellige...Ha en fin helg;-)

Forresten når en har bursdag,må det være lov med litt kos..skal man bare få kritikk,mister en ihvertfall motet..Men det er vel slik de er opplært til å utføre jobben kanskje??Jeg vet ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei besc

 

Jeg har vært mest inne og lest en del på trådene uten å skrive noen innlegg. Men nå måtte jeg bare!

 

Jeg tror absolutt ikke du er på viddene og jeg ble veldig sjokkert over at du fikk en sånn tilbakemelding. Var det bare såkalt konstruktiv kritikk og ingen gratulasjoner i anledning dagen? Og hva med det faktum at du egentlig kunne tatt enda mer av? Jeg vet ihvertfall med meg selv hva jeg vanligvis kan putte i meg ved en sånn anledning og da er 2600 kcal ganske så beskjedent. Er vel ikke mye mer enn litt kake eller noe sånt.

 

Men uansett gratulerer med overstått!

 

Hilsen TT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei besc

 

Jeg har vært mest inne og lest en del på trådene uten å skrive noen innlegg. Men nå måtte jeg bare!

 

Jeg tror absolutt ikke du er på viddene og jeg ble veldig sjokkert over at du fikk en sånn tilbakemelding. Var det bare såkalt konstruktiv kritikk og ingen gratulasjoner i anledning dagen? Og hva med det faktum at du egentlig kunne tatt enda mer av? Jeg vet ihvertfall med meg selv hva jeg vanligvis kan putte i meg ved en sånn anledning og da er 2600 kcal ganske så beskjedent. Er vel ikke mye mer enn litt kake eller noe sånt.

 

Men uansett gratulerer med overstått!

 

Hilsen TT

Godt å høre at dere støtter meg! Mulig det er opplært slik, men nei , ikke engang gratulerer med dagen....

 

Har nå tatt av 4,5 kg siden jul og er VELDIG fornøyd med det! 1 kg i uka er over det jeg egentlig tror jeg kommer til å klare å ligge på - er superfornøyd dersom jeg går ned 3 kg pr mnd og dersom jeg når 10 kg til påske. Med 3 kg pr mnd er jeg endelig i mål i slutten av 2009 og det hadde vært fantstisk, og akkurat nå synes det helt overkommelig - veldig mye pga dette forumet klarer jeg å holde motivasjonen fra dag til dag.

 

Jeg har sagt til hun internettinstruktøren at jeg er i en vanskelig situasjon iom at jeg er sykemeldt pga mitt funksjonshemmede barn som er svært krevende, men vet ikke om hun skjønner det. Nei - er absolutt ikke fornøyd - særlig når jeg ser at jeg har gode resulateter skulle jeg ønske hun sa at det er veldig bra , særlig tatt i betraktning i den situasjonen jeg er i. Jeg har klart å gå fra 0 til rundt 14 trimpoeng i uka, og lagt om antall måltider og kuttet ut masse snop. SYnes det skal være lov å ha helg og fri ved spesielle anledninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere støtter meg! Mulig det er opplært slik' date=' men nei , ikke engang gratulerer med dagen....

 

Har nå tatt av 4,5 kg siden jul og er VELDIG fornøyd med det! 1 kg i uka er over det jeg egentlig tror jeg kommer til å klare å ligge på - er superfornøyd dersom jeg går ned 3 kg pr mnd og dersom jeg når 10 kg til påske. Med 3 kg pr mnd er jeg endelig i mål i slutten av 2009 og det hadde vært fantstisk, og akkurat nå synes det helt overkommelig - veldig mye pga dette forumet klarer jeg å holde motivasjonen fra dag til dag.

 

Jeg har sagt til hun internettinstruktøren at jeg er i en vanskelig situasjon iom at jeg er sykemeldt pga mitt funksjonshemmede barn som er svært krevende, men vet ikke om hun skjønner det. Nei - er absolutt ikke fornøyd - særlig når jeg ser at jeg har gode resulateter skulle jeg ønske hun sa at det er veldig bra , særlig tatt i betraktning i den situasjonen jeg er i. Jeg har klart å gå fra 0 til rundt 14 trimpoeng i uka, og lagt om antall måltider og kuttet ut masse snop. SYnes det skal være lov å ha helg og fri ved spesielle anledninger...[/quote']

Du kan ikke høre med Grete Roede kontoret om å bytte kursleder,en betaler jo ganske så mye for internettkurs..kanskje du har en slags angrefrist??Bare forklare din situasjon,og at din kursleder overhodet ikke motiverer deg..Det ville jeg prøvd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...