Gå til innhold

*Jeg skal ned 20 kilo!*


Gjest heleHelle

Anbefalte innlegg

var ikke det værste det da tasha, det kunne ha vært verre. går nok fort ned igjen skal du se. iallefall hvis du går tur hver dag. det er jo kjempe bra. skjønner det at du vil gå med noen, blir slik når jeg går også. vil gå langt men det blir så mye tyngre når jeg går alene. og får jeg med kjæresten vil han ikke gå så langt, så blir at jeg prøver å finne småveier for å få turen til å bli litt lengre. føler meg nesten litt slem, men han har bare godt av det han også:)

 

det var egentlig en veldig grei tankegang, jeg sliter med å ha den tankegangen når det gjelder ting som til vanlig ikke går under hverdagen. så lenge det ikke skjer hver dag føler jeg at jeg kan unne meg det. Fæle tanker, bort med dere!!:)

 

Holder du på å miste motvasjoen helehelle? Ikke bra. Har du kontroll selv om du ikke veier maten eller er det slik at du ikke følger GR i det hele tatt? Håper du blir bitt av basillen igjen, og at det går rett veien. er så tungt når det er slik. argh, bare dte bestandig kunne gått nedover. da hadde alt vært så mye enklere.

 

her er egentlig alt bra:) Var på spinning igår, og skal på håndballtrening ikveld. lenge siden jeg har spillt håndball nå, så blir herlig<3

 

Var et slikt innlegg jeg mente ja. blir litt mer oversiktlig da, har et slikt et i et annen tråd også, og jeg synes det er veldig greit egentlig. så da lager jeg meg et slikt og legger inn, så kan du også gjøre det tasha? helehelle har jo et i begynnelsen av denne tråde så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Ja, jeg må bare holde meg sjøl litt i nakken. Spesielt nå som det står en kofekteske ikke mange metrene fra meg. De er jo så små. Hvordan i all verden kan de gjøre så stor skade?! ):

 

Jeg gikk ned til svømmetreninga i dag (hvor jeg egentlig skulle vært i vannet og terpet på teknikker for små barn, men heller lekte badevakt), og det var skikkelig deilig å gå langt igjen! Det er 6 km ned til sentrum, og jeg brukte omtrent 55 min., så nå blir det å redusere det også! :) Jeg kjenner at jeg har blitt mer og mer kjent med konkurranseinnstinktet mitt! :)

 

Da skal jeg lage en tråd under her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startuke tirsdag 3. februar: 96,5 kg (veid på ettermiddagen)

Uke 1 tirsdag 10. februar: 95 kg og -4 cm

Uke 2 mandag 16. februar: 94 kg (framskynda veiedag) og -6 cm

Uke 3 tirsdag 24. februar: 94,5 kg og +1,9 cm

Uke 4 tirsdag 3. mars: 93,9 kg og -1,9 cm

Uke 5 mandag 9. mars: 93,9 kg og -1,3 cm

Uke 6 mandag 16. mars: 93 kg og +1,2 cm

Uke 7 mandag 23. mars: 91, 7 kg og -1,1 cm

 

 

Totalt: -4,8 kg og 11,3 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er jeg enig i. synes all slags sjokolade er så små jeg (uten de 150 og 200 g platene, de ser jo store ut også), så er så vanskelig å overbevise seg at en sjokolade er så skadelig som den er. og jeg vet med meg selv at skal jeg klare dette kan jeg ikke spise sjokolade i det hele tatt. da blir jeg bare hekta igjen. Jeg elsker sjokolade! beste jeg får!

 

konkuranseinstinkt er gull verdt, gjør virkelig at en gir litt ekstra. kanskje jeg skal ta meg en lang gåtur imorgen jeg også. håndballtreninga gikk i vasken pga en øm brystmuskel, så fikk ikke trent så mye. når det bynner å bli vondt å puste fant jeg ut at jeg burde gi meg:p Onsdagens mål: gå en lang tur! :)

 

Glemte å legge inn tallene mine ista jeg, så legger de inn nå før jeg legger meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 84,5

Uke 1. 82,6 (- 1,9)

Uke 2. 82,2 (- 0,4)

Uke 3. 81,9 (- 0,3)

Uke 4. 81,6 (-0,3)

uke 5. 81,5 (-0,1) midje: 89. (målt for første gang)

uke 6. 81,5 (0,0) midje 88 (-1)

uke 7. 79,2 (- 2,3) midje 87 (-1)

uke 8. 79,6 (+0,4) midje 86,5 (-0,5)

uke 9. London

Uke 10. 79,9 (+0,3) midje 86 (-0,5)

uke 11. 80,3 (+ 0,4) midje 86,5 (+0,5)

uke 12. 79,4 (-0,9) midje 86 (-0,5)

uke 13. 78,6 (-0,8) midje 85,5 (-0,5)

uke 14. 78,3 (-0,5) midhe 84,0 (-1,5)

uke 15. 78,6 (+0,3) midje xx.x

Uke 16. 77,9 (-0,7) midje 83,5 (-0,5)

 

Sum. - 6,6 kg, - 5,5 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var plutselig mye lettere å følge med når jeg så det på den måten der, også i forhold til min egen oversikt! Hvorfor har jeg ikke gjort det her før!? Den lista mi som er lagt inn på sida er jo helt forvridd! Den registrerer jo for mandagen den kommende uka og greier. Også klarte jeg på en eller annen merkelig måte få den til å ha registrert startdato en uke senere enn jeg har.. Vel, vel. Jeg veit hva som stemmer, og hva som ikke stemmer!

 

Gå en lang tur, ja! Ta med deg iPod eller lignende, og gå langt! En greie jeg har planlagt å gjøre er å lage en spilleliste på poden med sanger som passer å gå tur til. De med litt futt i, som jeg ikke nødvendigvis slapper av til..! :)

 

Jeg spiste visst langt mer enn jeg har registrert i mitt eget hode i løpet av helga.. Kake, multekrem o.l. Bestemor feira rund bursdag, så.. Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger.. Også spiste jeg TO melkesjokolader med lakris da jeg var på jobb på mandag.. HUFF! Det er bra jeg har skjerpa meg igjen!

 

Jeg har begynt å drikke MASSE te, da! Jeg kjøpte sånn Starbucks Tumbler (termokopp) da jeg var i London, hvor man lager mønsteret på koppen sjøl, og kan bytte når man vil. Mye morsommere å drikke te da, selv om jeg er glad i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og synes det er mye mer oversiktlig, klarer ikke å gjemme unna dårlige resultater. Men tror det blir dårlig med tur her i gården, det snør. noe fryktelig også! får håpe det roer seg litt, men siden jeg var på jobb idag har jeg allerede over 8000 skritt idag da (og en liten sjokolade i magen, FYFYFY!!) jobber hver onsdag og det er da vi får varer. sto og fylte inn sjokolader og fikk så lyst på. den var på 38 g, og under 200 kcl. leita etter den minste jeg fant! Hvor ble det av viljestyrken min da? :/ og så har jeg veiiedag imorgen, fryktelig LITE smart!

 

En spilleliste på ipoden er kjempe smart, det har jeg laga meg. bruker den egentlig når jeg trener, men passer også veldig bra når jeg går tur. blir ikke det samme å trene uten musikk, synes det hjelper meg med å holde tempoet og så blir det ikke så tungt når en har noe annet å fokusere på.

 

Te er jo så godt da! elsker te, og grønn te er jo med på å øke forbrenninga, derfor passer det perfekt at den beste teen jeg vet av er grønn te med sitron. har du noen gode te typer å anbefale? kanskje jeg skulle kjøpt meg termokopp fra starbucks jeg også:) den hørtes veldig artig ut, og jeg har ikke noe kopp å drikke te fra når jeg er på skolen for tiden. har termos, men ikke kopp. og når den jeg vanligvis får tak i varmt vann ifra er ødelagt og jeg ikke får termosen under de andre maskinene (dumt skrevet, men er vanskelig å forklare hva jeg mener) så blir det lite tedrikking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en skikkelig "craving" i dag på jobb, og satt og så på kaloriinntaket på alt som var der av sjokolade og iskrem. Jeg visste at jeg hadde ca. 500 kalorier til gode, så jeg tok en is..! Kjempenam, men det gjør liksom litt vondt hver gang man spiser noe man helst ikke burde ha..!

 

Den koppen er kjempefin! Også er det sånn at man kan lage mønsteret sjøl, og bytte det ut når som helst! :) En kamerat av meg laga et "mønster" til meg sammensatt av bilder av kjente langrennsløpere, Alexander Rybak, og Ashton Kutcher! Kanskje ikke favorittguttene, men veldig morsomt! :) Tør ikke å ha den stående veldig åpenlyst på pulten på skola, men..:)

 

Jeg er utrolig glad i grønn te med sitron, men jeg har også fått sansen for "Four Fruits"! :) Utenom det drikker jeg vel det meste av te, så..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den gikk jeg etter også. regna etter hvor mye jeg kunne spise for, og hadde igjen 200 kcl, så da gikk det bra fant jeg ut. tror jeg oversteg litt uansett da, for mamma laget nachos til kveldsmat. gjorde en liten vri ut av det og laget meg taco salat istede jeg, brukte mest salat og rømme og tacosaus isteden for dressing:p var veeldig godt da:D

 

nå skal jeg inrømme (veeeeldig, veeeldig flau! RØDME!) at jeg er litt sånn fjortis betatt av alexander rybak da:p synes han er fryktelig kjekk. skulle egentlig skrive søt, men er vel ikke akkurat søt man kaller gutter:p

 

ja, four fruits er også veldig god. og så er det en mango fersken te som er fryktelig god. men får så god samvittighet av å drikke grønn te i tillegg, så går mest av den;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tacosalaten hørtes veldig god ut! Tror jeg må prøve meg på noe sånt no en gang, altså!

 

Jeg kaller gutter søte, og skal ærlig innrømme at jeg også synes Alexander Rybak er akkurat det, søt! :)

 

Ei venninne av meg drikker den mango fersken teen, men jeg har aldri manna meg opp til å prøvesmake den. Den høres så skummel ut, også liker jeg å være jente! Dårlig, dårlig vits! :)

 

Jeg må bare spørre! Hvordan gikk det enrt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes den er kjempe god. og så er jeg ikke så glad i nachos (skjønner egentlig ikke hvorfor er jo nesten det samme som taco), så da er det enkelt å lage når resten av familien spiser nachos.

 

Ja, jeg kaller egentlig gutter søt jeg også. og har fått et par rare blikk når jeg kaller gutter søte. skjønner ikke helt hvorfor.

 

Jo da, det gikk som forventa. gikk opp 400 g, og siden jeg gikk ned 2,3 kg sist uke pga sykdom hadde jeg forventa ei liten oppgang. men er kjempe fornøyd likevel jeg, er fortsatt under 80 kg og jeg gikk ned en halv cm :) men tror jeg skal ha en ekstra veiing imorgen også, for med tanke på at jeg spiste nachos og drakk smoothie ganske sent og hadde en utskeielse imorgen lurer jeg på om vekta egentli ikke stemmer helt. liker iallefall å tro det;)

 

Men nå vil jeg ha helg!! Er dritt lei skole, snø, slaps og buss! ;) Tror det at jeg er sulten nå påvirker humøret mitt LITT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ikke sånt her i huset, vi.. Det tok mange år før vi i det hele tatt fikk taco andre ganger enn på bursdagene våre! Nye greier, nei, og nei.. :)

 

Hvem bryr seg?! Gutter kan også være søte!! ;) Veit ikke helt om det hadde vært det beste sjekketrikset, men..! Hva veit vel jeg..

 

Ja, ja.. Man må vel bare regne med en oppgang når man har vært sjuk, og tatt av såpass mye vekt..!

 

Jeg må trene.. MÅ bare gjøre lekser først!!! Jeg har utrolig masse lekser! Eller, som jeg ville ha sagt det; "mætti" lekser! :) En stil som skulle ha vært levert i dag, som jeg må få gjort til i morgen, helt eksempelvis..!

 

Jeg er også lei av skole, snø, og alt for mye lekser! Jeg vil ha russetid! Ikke at jeg faktisk drikker alkohol og kommer til å være med så mye på den måten, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken linje går du da? russetida ja, alt for mye usunn mat, lite søvn og sinnsykt mye artig tull :) savner den egentlig:p greide å få urinveisinnfeksjon under russetida jeg, men fikk krangla meg til en tre dagers medisinkur isteden for en 7dagers. var liksom ikke helt det samme når vi skulle ligge i rundkjøring å drikke vann, mens resten drakk sprit.. likevel, tenk alle de kaloriene jeg sparte! hehe..

 

er egentlig veldig greit å studere, kan avpasse hvor mye en gjør i forhold til når en har tid. spesiell når jeg ikke har en eneste oppgave iløpet av semestre her engang, kun eksamener. men tok meg nesten to år før jeg lærte meg til at hvis jeg ikke skal stresse livet av meg den siste måneden må jeg faktisk lese gjenom hele semestre. for nå dritt! savner litt den på vgs der jeg faktisk satte meg ned dagen før en prøve. ble jo nå anna før eksamen, men satt aldri så mye og så lenge som nå. jeg har blitt nerd!! Uff og uff. hvem hadde noen gang trodd det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går studiespesialiserende, som det så fint heter.. Allmenn, altså..! Med programområdet språkfag. (:

 

Lite søvn får jeg allerede, pga. alle leksene jeg utsetter helt til etter siste liten, så det blir ikke noe nytt i løpet av russetida. Ikke drikker jeg, men jeg blir vel påvirka av drikkinga til vennene mine. Gleder meg til alt sprellet vi skal finne på, da! ;)

 

Jeg gleder meg til å studere! Eller, jeg gleder meg til å komme meg vekk fra "detta hølet"!

 

Jeg vil ha mat.. Jeg føler at jeg spiser hele tida, og når jeg ikke gjør det vil jeg ha mat! Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Herregud! Jeg har falt helt av lasset de siste ukene... Faen altså.

Jeg tror (og håper) ikke jeg har spist for mye, heller litt for lite enkelte dager. Men turene mine har det gått dårlig med. Veldig dårlig. Det har blitt en del sjokolade, brus og potetgull. Og i går ble det burger. Faen altså.

Det er ikke bare GR jeg har mistet grepet om, det er omtrent alt annet også. Ikke får jeg gjort noe skolearbeid (studerer hjemmefra over nett), ikke få jeg møtt venner eller gjort morsomme ting. Jeg sitter stort sett hjemme og koper. Faen altså.

Jeg vet ikke om jeg har mistet motivasjon eller hva det er. Jeg føler at ingenting går min vei for tiden!

 

Vet ikke om jeg har skrevet det før (tror ikke det?), men jeg og kjæresten prøver å bli gravide. Og nå er jeg nesten tre uker over, men ingen positiv test!!! Faen altså. Det er så kjipt å ikke vite om man er eller ikke er gravid.

Også er det jo den helsikes mørketida i tillegg. Nå går det selvsagt litt bedre enn oktober/november, men fortsatt er all tiltakslyst og motivasjon borte...Faen altså.

 

Nei, jenter. Her trengs det store mengder oppmuntring, en dæsj positivitet og et helt lass med sunne vaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stortrives iallefall som student, elsker friheten og alt det medfører. å så er det så deilig å slippe å rekke opp hånda og prate. en kan gjømme seg bort blant alle de andre (nermere 600 studentene) og mine venner bare:D

 

helehelle: ååh, så koslig at dere prøver å bli gravid da! Nå ble jeg litt misunlig jeg! ei gammel venninne hadde egentlig termin igår, så jeg har blitt så påvirka av at hun har gått gravid så jeg er så babysjuk!! tre uker over var ganske mye da, så skjønner at det er frustrerende, håper at du får en positiv test snart da:D 'Positive tanker ja.. gleder meg til våren jeg. er litt slik som deg at jeg sliter om mørketiden selv jeg, men synes egentlig det er verst om høsten når det begynner å bli mørkere og i januar.

 

men du har jo klart å gå ned så mye nå, du kan ikke gi opp nå. det vil bli tung til tider, men tenk på hvor deilig det blir når du når målet ditt og virkelig ser resultater. har du ikke noe små delmål og strekke deg etter da? det funka for meg når jeg holdt på å gi opp. hadde lyst på blender, men nekta å kjøpe meg en før jeg hadde gått ned fire kg. har du veid deg idag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Veide meg ikke i går nei. Glemte det såklart helt bort igjen. Haha. Sånn er det.

Gleder meg masse til jeg blir gravid, men kjenner det tar mye av energien og tankene min fo tida. Hvertfall nå når jeg ikke vet om jeg er eller ikke er gravid... Håper på et svar snart! da er det faktisk bedre å få mensen, så vet jeg hevrtfall at det ikke er noe der inne. Hm.

 

I dag har det gått ... greit? Ikke vært noe ut på tur, men fått gått litt likevel. Jeg spiste masse taco og lit potetgull, men ellers ikke mye mat. Matvanene mine er helt fraværende for tiden. blodsukkeret flyr opp og ned, humøret også. Hm.

 

Hvordan går det med dere to? Ser dere har vært flinkflinkflink mens jeg har vært "borte"!! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tasha er bare slapp og orker/gidder ikke gjøre noe fornuftig.. Ikke spesielt flink. I dag har jeg vært ute og gått tur i 40 min. i snøværet, men mer fordi jeg følte meg pressa av mamma enn noe annet. Jeg liker ikke snøen (i hvert fall ikke så sent på vinteren), og da er motivasjonen på et lavmål..

Egentlig er motivasjonen til alt annet helt borte også. Jeg sitter liksom fast i en grop jeg ikke kommer meg opp igjen fra..! Litt overdreven ordbruk der, kanskje, men ja..

 

Så koselig at dere prøver å bli gravide, heleHelle!! Jeg har skikkelig lyst på unge sjøl, men jeg tror det er greit å bare la det ligge en stund -jeg har jo ikke kjæreste engang..! Håper du får vite noe enten fra eller til snart!

 

Åhh.. Gleder meg til jeg skal studere! Jeg har et år jeg skal gjøre noe annet først, som blir enda bedre, så det er bare å se framover, og innse at det er et lys i enden av tunnelen, selv om det ikke alltid, spesielt nå, ikke virker sånn..

 

I går bakte mamma boller, da.. Sene fastelavensboller, ettersom vi ikke var hjemme forrige helg. Jeg visste jeg hadde akkurat under 100 kcal igjen av dagens anbefalte inntak, og allikevel spiste jeg 4! Jeg ELSKER gjærbakst, og spesielt boller.. Jeg spiste ingen med krem vel og merke (!), så litt flink var jeg i hvert fall..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

her blir det for mye godt, snakcs, is, kake, brus og drittmat og for lite brødskive med vanlig pålegg, melk, middag og grønnsaker.... Holder på gi opp, men neida! Skal ut å gå kveldstur sammen kjæresten i dag, DET har jeg bestemt meg for!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattepine

Heisann dere !

 

Sniker litt i tråden deres her av og til for å snappe opp lure tips og motivasjon, men nå fant jeg ut at kanskje jeg kan bidra litt også

 

Først av alt : Flinke, flinke jenter!

 

Har noen tips (i tilfelle dere ikke var oppmerksom på følgende):

 

1) Å opprettholde muskulatur er kjempeviktig! Det er i musklene forbrenningen skjer, og har man ikke muskler, ja, så forbrenner men ikke noe. (Alle har jo muskler, da, men mange har for lite i forhold til hvor mye de bør forbrenne) Det er også slik at kroppen lettest forbrenner de karbohydratene som ligger lagret i muskelmassen, før den forbrenner fett. Derfor MÅ man oppretthoøde muskelmasse under slanking, for ikke å miste muskelmassen og ende opp med enda lavere forbrenning ann da man begynte!

Så kom igang å trene, dans på gulvet hjemme, skaff stegteller, gode sko, ha sex med kjæresten, gjør husarbeid, selg bilen, osv. Man MÅ ikke gå på treningsstudio og bli deprimert av å se på alle de slanke, veltrente bertene der

 

2) Ikke så veldig fristende, jeg vet det, men jobb litt med å finne fiskeprodukter som du liker. Fisk er kjempeviktig. Er ikke noe glad i det selv, men jeg spiser gjerne makrell i tomat på brødskiven og Madam Bergens seiburgere til middag. Omega-3 har også vist seg å hjelpe mot depresjon :) Jeg føler også at å spise fisk demper litt søtsug, men det kan jo være bare meg.

 

3) Middagen er vanskeligst å måle, men hvis du tenker at du deler tallerkenen i fem: to deler kjøtt/fisk, to deler grønnsaker og en del potet/ pasta/ ris/ brød/ couscous. Jeg tenker alltid at maten skal ha masse farger, da vet jeg at jeg spiser variert, får i meg grønnsaker osv.

 

4)Body-analyse kan anbefales! Søk på In Body på nettet eller hør med nærmeste helsestudio om de har en body-analysemaskin. Den forteller deg hvor mange kilo fett du har, hvor mye av det du bør kvitte deg med, og hvor mye muskelmasse du har, og om du bør skaffe deg mer. Den regner også ut idealvekten din, som faktisk kan være ganske annerledes enn BMI-utregnet idealvekt.

 

Jeg skal ned nesten 20 kg selv. Jeg er 176 høy og veier 90,5 kg. (Begynte på 94,6 for syv uker siden)

 

Så lykke til til alle oss flinke jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Hei og takk for fine tips kattepine!

Her er nok motivasjonen enda litt for lav til å begynne å trene for alvor... Men fisk er jeg flink til å spise;)

 

Jeg var faktiskt ute på tur i går ettermiddag/kveld. Det ble så vi gikk i ca 1,5 time :) Tenkte meg ut på en liten tur nå, og kanskje en lang tur igjen i kveld... En time om dagen er faktisk mye bedre enn ingenting! Sånn må hvertfall jeg tenke akkurat nå.

 

Hvordan går det med tasha og ernt??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var mange gode tips. spesiellt det med å opprettholde muskelmassen tror jeg er veldig viktig.

 

her går det ikke akkurat så det suser, men det går:) en helt ok helg, og igår hadde jeg og kjæresten 5 årsdag så da ble det litt kos. han overraksa meg med å lage taco (dermed ble det to middager på meg) og så ble det en kjeks når jeg var på jobbmøte. men, det kunne vært værre. treninga derimot er ikke akkurat på topp for tia da. ikke har jeg tid til å trene uka her, uen ikveld. forgje uke ble det heller ikke så mye siden kroppen ikke var på topp ennda, men satser på å komme MYE sterkere tilbake etter london. er så fokusert på at jeg reiser snart å alt heg skal gjøre før det nå at jeg sliter med å tenke på slanking i tillegg:p

 

hadde ikke hatt noe imot en liten baby nå jeg heller, blir jo ikke mindre frista siden vennina mi fikk en liten prins igår:D men, slik det er nå for tia passer det ikke inn. en arbeidsledig kjæreste er ikke akkurat drømme situasjonen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare si tusen takk for tips og motivasjon Kattepine! (:

Jeg fikk faktisk veldig lyst på makrell i tomat på brødskiva nå! Jeg pleier å spise kokt skinke som pålegg til vanlig, så jeg er ikke den største synderen i hvert fall..!

Også må jeg bare understreke (igjen) at gleder meg til jeg flytter hjemmefra og skal studere! Da skal jeg lage middag sjøl! De fleste ender vel som oftest opp med å spise enkle ting, som Grandiosa, flere dager i uka, men det har jeg ikke råd til, i form av at jeg ikke har råd til å la kroppen min forfalle mer enn jeg allerede har latt den gjøre..

 

Så utrolig koselig med overraskelsesmiddag, enrt! Kjenner jeg blir litt misunnelig..:)

 

Det høres ut som om du er inne på et bra spor, heleHelle! (: Sjøl har jeg gått 6 km igjen i dag..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, så flinke dere er til å gå tur. jeg blir missunlig jeg nå. lyst til å gå lang tur bare for å få den gode samvittigheten etterpå:)

 

Jeg var forbausa over hvor greit det gikk å la være å spise pizza å slikt når jeg bodde for meg selv jeg. men ble mye taco da, spesiellt i helgene. men er bedre uansett det:p Jeg og vil flytte, skulle helst gjort det IGÅR! :) jeg eier ikke tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...