Gå til innhold

*Jeg skal ned 20 kilo!*


Gjest heleHelle

Anbefalte innlegg

Gjest heleHelle

Oj! Haha, takk jenter :P

Si meg, er ikke noen av dere også fra trondheim? Hva om vi ordner med et møte en eller annen gang? Hadde vært kos å treffe dere i virkeligheten, kanskje blir det litt lettere å holde sammen også? B) Støtte hverandre, trene litt sammen, gå turer og sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

JEG BOR I TRONDHEIM<3 Norgest beste by:D Hvor i trondheim bor du da helehelle? Litt morsomt at vi begge bor i trondheim, men skriver bokmål. så lenge du kommer herifra da? :) hadde vært koslig, jeg er jo veldig glad i å gå tur, men kommer meg aldri ute alene.

 

Ja, det var muskelplaga. Hosta så frylteli når jeg var syk at jeg har fått brist i musklaturen mellom ribbeina:p haha.. høres ikke værre ut liksom.

 

Vi må ikke gi opp. derfor denne tråden er så viktig, iallefall for meg. jeg føler jeg har en forpliktelse ovenfor dere som jeg ikke kan bryte bare fordi jeg har lyst på litt sjokolade. jeg hadde aldri kommet så lang som jeg har gjort hvis det ikke hadde vært for dere<3 å ha flere som er i samme situasjon er gull værdt når en ikke har venner i samme situasjon. såeh, dere har ikke lov til å gi opp. vi er allerede på vei, og kan ikke gi opp nå. Vi står sammen om dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det går nedover!

Jeg bor langt unna Trondheim, så det går nok ikke for meg desverre!

I dag har vi vært på biltur, og det ble boller og en tur på McDonalds, som vi aldri er ellers... Så spørs hvordan det har gått :)

Tror ikke jeg har lyst til å skrive det opp en gang jeg. Bare glemme det fortest mulig!

Hvis jeg er ekstra flink i morgen så kanskje det ser bedre ut på onsdag da jeg skal veie meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Herlig enrt! Send meg en mail på helle90@live.no, da, så kanskje vi kan avtale noe :) Jeg bor på Brøset, midt mellom strindheim, moholt, tyholt og angelltrøa.

 

Vi gir ikke opp nå! NEINEINEI, vi må holde sammen og jobbe sammen mot målet vårt. Jeg tror også det er viktig at vi kan være her og støtte hverandre, og dere har absolutt støttet meg masse de siste ukene! Jeg hadde jo falt helt av... Men nå veier jeg maten og teller ALT jeg spiser, i tillegg til at jeg registrerer alt av trim/tur :P

 

Sofus, du skal ikke være så redd for den turen på MC donalds... Det går som det går. Burger var hvertfall (og er det sikkert enda) en av mine store svakheter... Jeg prøver å bestille liten meny med salat og cola light når jeg er der. Da får jeg hevrtfall bare kcal fra burgeren B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi "spiriten", jenter!:)

 

Det er helt sant! Jeg kan liksom ikke ta den sjokoladen jeg har så utrolig lyst på ikke bare pga. meg sjøl, men fordi jeg ikke kan skuffe dere!

 

Flinke, flinke heleHelle! Jeg er så stolt!

 

Sorry, men jeg har ikke tid til å svare så mye nå..! MEN! Dere er fantastiske! Stå på! Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg prøver å trøste meg selv med iallefall er at en liten utskeiesle er ikke det værste, så lenge det ikke skjer hver dag. er du på mcdonalds en dag er det ikke verdens undergang. vi skal jo leve ved siden av også selv om vi skal bli tynne, en gang i framtiden. kan ikke være helt fanatisk, da hadde iallefall jeg gidd opp etter ei uke eller to. hvis jeg har forstått GR riktig så kan man spise alt, men det er mengden som er viktig. mener iallefall å ha hørt noe slikt.

 

helehelle, jeg sender deg en mail jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Det har jeg også hørt, enrt! Hvis man kutter ned på porsjonene, hvertfall på godterimengden, er mye mye gjort:) Også begynne å trimme litt mer.

I dag har jeg bare vært på en liten tur, men det ble 40 minutt på trimsykkelen:D Også har jeg spist grovbrød med salami+ost / leverpostei+sylteagurk, drukket te og spist gulrot til mellommåltid. Haha, her går det framover! Neste mandag SKAL jeg ha nedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo tatt salat men det ble pommes frittes, som jeg egentlig ikke synes er noe godt en gang, skal huske å ta salat neste gang! Tar alltid lettbrus ihverfall! Og så var det kylling istedenfor kjøtt, vet ikke om det har noe å si, men i dag har det gått bedre da! Sto opp veldig sent så det har bare vært frokost og middag! og så har jeg gått en liten tur i sola! Deilig! Det er veldig hyggelig med denne tråden, for da husker jeg å gå inn på sidene her og registrere maten og tenke over hva jeg putter i munnen! Veldig inspirerende og spennende å høre hvordan det går med dere! Alt henger jo sammen, og har vi en dårlig dag så slår det nok også ut på hva vi spiser og hvor mye vi trener, men bare vi ikke gir opp så!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Har blitt helt hekta på salat, jeg. Haha takk sofus! :) Dagens salat er med ananasringer, fetaost og bittelitt rømmedressing, DEILIG! :) Kjempegod start på dagen hvertfall. Føler meg liksom så sunn at jeg kan jo like godt være sunn resten av dagen også? :P Skal prøve å få gått en litt lengre tur enn i går, men det snør så fælt at jeg vet ikke om jeg orker.... Hater snø.

Jeg føler på meg at det er noen som har veiedag i dag? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønte noe ikke stemte når jeg gikk ned så mye sist, det var sikkert vann eller noe, for i dag hadde jeg gått opp 700g, til 84,2. Men, men, det er bare å fortsette :)

Satser på å være veldig flink denne uka, har gått tur i dag også! Og i morgen er det pilates trening!Det er helga som er vanskelig, har liksom kommet i en vane der vi skal kose oss med mat og godteri og dessert fra fredag ettermiddag til søndag kveld, er jo nesten halve uka det jo! Her må det skjerpes inn! hehe

Nå skal jeg lage omelett til middag, med tomat, skinke og litt ost, det er jo grei mat hvis man ikke tar så mye brød til:)

Og her er det vårstemning, hvis man overser meteren med snø som ligger på plena, men veiene er bare og delvis tørre, sol og 9 grader!

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Aah, bra at noen er flinke i dag. Jeg er nemlig helt lost. Startet med en salat, og det var jo greit nok. Men så ble det null lunsj, kake til mellommåltid og nå er kjæresten ute og henter kebab-middagen vi har bestilt. Haha, for en dårlig dag...

 

Det blir nok nedgang neste uke sofus! Helgene er vanskelige, det sliter jeg med enda også. Fredag til søndag er det kos kos kos og mer kos... Det tar tid å forandre vaner helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SORRY HELLE!! Jeg kom på det akkurat når jeg leste mitt siste innlegg, jeg har glemt å sent mail! Var akkurat mat når jeg var ferdig med å skrive og så gikk det helt i glemmeboka. skal sende, så fort jeg har skrevet ferdig her. guud, for et rotehode jeg er:p

 

ellers føler jeg at jeg har vært flink idag. stod opp tidlig for å dra på forelesning før jeg dro på jobb. ifølge mobilen min har jeg gått 7000 skritt, men vet at jeg har gått mer enn det. måtte legge den på tørk før idag etter jeg tydeligvis hadde sølt vann på den uten at jeg visste det selv. skjermen min ble iallefall fryktelig mørk, den funker men ser bare rar ut:p

 

du går sikkert ned til neste uke sofus, og i mellomtiden får du trøste deg med at du har jo faktisk gått ned de siste ukene selv om du har litt opp den uken her. og mcdonaldsmaten kan være en årsakene til at vekta viser mer idag, samtidig som vekta går litt opp og ned som det passer seg. leste en blogg på vg om en som holdt på å slanke seg, og iløpe av en periode på x antall dager veide han seg hver dag og selv om vekten svingte fra dag til dag så var det en ned gang når en så på helhetan av det. en kan bare være utrolig uheldig med veiedagen sin.

 

Hvordan går det med deg tasha? så det siste innlegget ditt nå først jeg, du postet det kun et min før mitt siste såeh.

 

Wow, nå ble det mye her. går garantert ikke igjennom til å begynne med. jeg bruker alt for mye smailies (hvordan skrives egentlig det? :D) flere som sliter med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all oppmuntring!

Ja, bruker alt for mange smilies, aner ikke hvordan det skrives jeg heller, hehe. Noen ganger har jeg ikke klart å lagre innlegget før på 3 forsøk, men begynner å bli flinkere nå...hehe;D.

Skjønner ikke hvorfor det er noen grense på det egentlig.

Har ikke vært så veldig flink som jeg hadde tenkt i dag jeg heller, rydda litt i et skap og fant sjokolade og marsmellows, spiste bare sjokoladen da ihverfall! hehe. Må gå og legge meg før jeg spiser resten også. Merker at jeg kjedespiser godteri når jeg blir sittende alene oppe om kvelden, noe jeg ofte gjør da jeg er skikkelig B-menneske! Men, må tidlig opp i morgen, så nå blir det senga!

Håper det var kos med kebab Helle:)

Og enrt, du bare fortsetter å gå masse, så bra!

Vi hører vel mer fra deg Tasha når du har litt tid:)

Lykke til med veiingene deres:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Jeg spiste faktisk ikke opp maten min igår! Haha, det er en suksess i seg selv. Jeg pleier altid å spise bare fordi det er så godt. Men i går ble jeg mett etter halve porsjonene med kebab, og lot resten være. :)

I dag skal jeg til byen sammen ei venninne og spise lunsj, må faktisk løpe nå og ordne meg :P Ha en fin dag jenter!

Har forresten svart på mailen din nå enrt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her!:D Jeg er innom her og leser oftere enn jeg svarer, så jeg har ikke helt mista taket..! Jeg har bare så fantastisk mye å gjøre for tida, så jeg rekker ikke alltid å svare..!

 

Dårlig dag i går.. Jeg forsov meg, og skulle rett på jobb etter skola, så jeg fikk ikke registrert en eneste kalori. Jeg telte litt, og tror jeg hadde mitt på det rene.., helt til jeg la meg.. Jeg har hatt en Troika liggende i kommodeskuffen min, som ren inspirasjon, men i går, etter 2 måneder, eller noe, spiste jeg den.. Den smakte ikke godt engang! Ikke overraskende, men.. Så.. Det var den dagen liksom..

 

En liten oppgang skader ingen, S0fus! Bare minn meg på at jeg har sagt det sjøl når det er min tur til å stå stille, eller gå opp i vekt!

 

I dag var jeg så sur pga. den sjokoladen i går kveld/natt, at jeg gikk enda fortere ned til svømminga! Jeg er forsiktig i forhold til maten min, altså! Jeg spiser ingenting virkelig usunt, og blir faktisk mett av mindre nå! Jeg er så glad for at jeg begynte med det her!

 

Jeg blir borte i helga..! Skal være konfirmantleder, også i bursdag til bestevenninna mi! (: Så, lykke til, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har skjedd da? jeg la inn et innlegg her kl 10 i morrest, men nå har det tydeligvis forsvunnet. eller, jo. Jeg er 100 % sikker på at jeg skrev. jaja, jeg får nå skrive nå istede da:p ikke at jeg husker hva jeg skrev da.

 

selv om du har hatt en liten oppgang uka her sofus, så må du huske at du faktisk har gått ned likevel de siste to ukene:D så mye lettere å være positiv på andre sine vegne enn på sine egne.

 

Siden jeg har veiiedag imorgen (tror egentlig jeg aller helst vil glemme den) så har jeg bestemt meg for å være ultra sunn idag. å jeg er skikkelig stolt! For det første har jeg drukket 2,3 l vann idag. noe som da har ført til at jeg har vært på do konstant nesten.. jaja, blæra mi venner seg vel til det. jeg har spist grovt brød, knekkebrød, youplait yougert (jeg suger i rettskriving, jeg vet det:p) og til middag idag hadde jeg faktisk salat:D OG jeg har vært på pilates idag, og jeg følte at jeg hadde mer energi igjen ettepå, så da tok jeg 35 min på ellipsemaskina. resultatet ble 3,8 tp, bra at håndball treninga ble avlyst. men jeg skal ikke skryte for mye, jeg har nettopp pakket i meg to kalkunpølser da. ble sjokkert hvor lite kcl det var i dem, 183 kcl per 100g bare:O Føler virkerlig jeg er på rett kjøl her nå, får bare håpe at det holder seg i helga å. jeg ELSKER den nye livsstilen min og gleder meg som en unge til å bli tynn igjen:D:D (vent og se, imorgen når jeg har gått på vekta er motivasjonen borte:p hehe.. )

 

Men, herregud. nok om meg. God tur da tasha.

Har dere noen planer for helga da sofus og helehelle? :)

 

Forresten sofus, jeg fant ut hvordan man kan bruke så mange smilier i teksten som en vil. under der det står send svar er det en rubrikk der det står ikke bruk smilier i teksten. hak av den, og det blir som i teksten min da. blir ikke de runde fjesene da men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haker av:D

God tur Tasha! Og lykke til med maten:)

I dag våknet jeg med feber og vondt i halsen, så jeg la meg til å sove igjen;(. Ikke har jeg skrevet ned hva jeg har spist heller, men har ikke orket så mye da, så jeg tror det har gått greit:) Jeg skal huske alle gode ord og muntre tilbake når det trengs:)

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes det var perfekt, da kan jeg skrive hvordan jeg vil:p

 

Off da, hørtes ikke bra ut. hvis du er som jeg er når jeg har feber så spiser du nesten ikke i det hele tatt, så er sikkert ikke nå problem. God bedring da sofus.

 

Nå hører jeg senga roper, så god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Sikkert for sent nå, men god tur tasha! :)

 

I går var jeg fem timer i byen på shopping med ei venninne, så det ble noen skritt, haha. Men, jeg spiste ikke noe frokost, og lunsjen ble ikke før klokka to, nachos. Det er vel ikke så ille? Og så ble det en smoothie til mellommåltid, ikke noe middag annet enn litt nøtter og energidrikk (var på handel i sverige)... Kcal kom vel opp i 1000 likevel, men det er jo altfor lite!

I helga skal jeg være flink, har bestemt meg for å ikke kjøpe noe annet godt enn en liten pose potetgull som fordeles på fredag og lørdag! Har vel ikke noen planer i helga, jeg... Bare være flink og gå tur :)

 

Lykke til på veiedag, ernt, jeg venter i spenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, alle skjønner vel hvordan denne veiinga gikk nå. Jeg gikk opp, IGJEN! fatter ikke hva som skjer. jeg snikveide meg igår å veide 79,8 og tenkte at siden jeg prøvde å være super flink igår og følte meg flink kom jeg iallefall til å gå ned 100 g. Neida, jeg går OPP 400!!! Nå må jeg virkelig begynne å få tallene til å gå nedover igjen. så sitter nå å ser på the biggest looser på tvnorge og håper å få litt motivasjon av det. motivasjonen var på topp igår, og akkurat nå li gger den på bunn. satser på at motivasjonen kommer når jeg skal på aerobic snart. Men det som irriterer meg mest er at jeg ikke har gått ned så mye som 1/2 cm rundt magen en gang. Neste fredag SKAL det gå riktig veien. Faan, faan, faan.. jeg skal aldri bli som de på slankekrigen. Jeg skal endre dette, og det skal skje denne uka. Kan ikke gi opp nå!

 

Wow, det var litt av en helomvending, når jeg begynte å skrive her hadde jeg virkelig lyst til å gi opp! Håper dere får en fin helg da, jeg skal gi ALT! Helga skal ikke få ødlegge for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det hjalp å skrive her da:)

Jeg tror nok at menssyklusen kan spille litt inn på vekta, og moren min sier at hvis jeg spiser salt så binder det vannet i kroppen, og da veier man jo mer...

Vi gir ikke opp! Vi skal ikke ende opp som de på tv!

Klem og god helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Nei, enrt! Nå må du skjerpe deg og tenke på alle oppmuntrende ord du kommer med til oss på dårlige veiedager! Det kan være tusen grunner til at du har gått opp denne gangen, som ikke har å gjøre med at du har vært dårlig til å trene/ spise sunt. :D

Dette greier du, vi skal faen meg få til dette sammen! Haha :P Kom igjen, nå drar du på aerobic og får tilbake motviasjon og humør :) Dette går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, sitter å flirer når jeg ser svarene deres. ikke tør jeg helt å lese hva jeg skrev selv heller. var så sinnsykt oppgitt når jeg skrev det siden jeg akkurat hadde kommet av vekta:p Kommer seg til neste fredag satser vi på:D

å jeg tror sofus har ganske riktig, for jeg skal ha mensen iløpet av helga så det kan jo ha noe med saken å gjør. Så, humøret er mye bedre nå:P Takk folkens. betyr utrolig mye at dere støtter meg opp. hadde aldri kommet meg så langt uten dere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...