Gå til innhold

*Jeg skal ned 20 kilo!*


Gjest heleHelle

Anbefalte innlegg

takker:) jeg trodde ikke jeg gikk så fort jeg heller, men når jeg registrerte hvor fort jeg gikk ble jeg sjokkert over hvor sakte 4 km/t egentlig var:p

 

Hva dere skal i helga da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar
Gjest heleHelle

I helga skulle vi egentlig reise bort, men det ble ikke noe av ;) Det blir nok neste helg istedenfor... Jeg gruer meg egentlig litt for å reise bort. Bort fra matvekta mi, bort fra de trygge rammene i vektklubben og bort fra den smittende motivasjonen deres. Hm. Det går sikkert bra :)

 

I dag har jeg vært veldig lur! Jeg har allerede skrevet inn den maten jeg skal spise, så jeg vet at jeg holder meg under 1600 kcal ;) SÅ har jeg skrevet over "menyen" på et vanlig ark så jeg husker hvor mye jeg skal ha til hvert måltid :) Smart, sant?

 

Jeg skal ut å gå en tur i finværet i dag også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smart helle. her blir det kjempe sprekk ikveld, så den er nå grei. jeg skal ha vors, og da blir det jo alkohol og det er jo en sprekk i seg selv. og så var det smågodt på tilbud så jeg tenkte jeg skulle handle inn litt av det til ikveld også, men der har jo allerede noe begynt å komme i magen min. såeh, for ta det igjen med å danse på byen ikveld, samtidig så må jeg jo rydde i huset før folk kommer så satser det blir litt der.

 

skjønner at det er litt skummelt ja, lett når man selv bestemmer hva en skal spise og har oversikten, blir litt værre når en ikke har den kontrollen og så skal man jo ikke bli oppfattet som frekk av de man er på besøk til. uff, håper ikke jeg gjorde det verre for deg nå da:P Hehe.. det går sikkert kjempe bra, er litt godt å komme seg unna og, få testa ut hvordan man klarer seg når man ikke er i de trygge omgivelsene.

 

Ha en fin lørdagskveld da jenter. kos dere masse, så skal jeg prøve å ikke bli alt for full ikveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Ja takk skal du ha enrt... det hjalp ikke så veldig mye :) Men det er så sant, man vil jo gjerne være høflig å spise det man får servert!

Du får satse på ei skikkelig aktiv uke neste uke da, så skal du se både alkoholen og smågodtet flyr bort fra kroppen din :)

Ha ei fin helg allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg klarte å sykle!

Venter på et spesialsete fra USA som jeg håper skal hjelpe så jeg kan sykle lenger uten å få vondt, men jeg klarte å sykle litt! Gjett om det blir trimpoeng utover våren da:).

Ellers har jeg vært flink med godteri i dag, men det ble litt mye taco... pytt pytt, skal være flink i morgen!

Ha en fin søndag:)

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

God søndag morgen/formiddag :D Jeg snikveide meg nettopp, og jeg er fornøyd! 81,7 kg!!! :D Herregud, så deilig å komme ned på 81, jeg kan nesten ikke vente til 80, 79 og så videre..... ;)

 

Så bra at du klarer å sykle litt sofus! Det er jo kjempeflott at du greier å få noen trimpoeng :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unskyld helle:p hehe.. skal ikke gjøre det igjen;p

 

Så bra sofus. gleder meg til det blir sykkelføre her også, tror det tar litt tid for det snødde igjen i natt. NEDTUR! er jo lette trimoeng det, for eksempel hvis en bare sykler til ei vennine, til skole osv. kjempe bra at du har kommet ned på 81 helle. er så deilig når en bikker ned til "neste" kg. selv om det bare er noen hundre g som skal til er det de veiingene som er best. jeg må vel innrømme at jeg snikveide meg på lørdagen jeg også:) hadde kommet ned på 78,8. men nå skal jeg ikke veie meg før fredagen, ikke at jeg tør heller siden alkoholen sitter i kroppen enda. fin måte å unngå snikveing på:) hehe.. sitter nå og venter på at kjærest skal våkne, syvsover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer... Kanskje har jeg bare ikke vært så flink som jeg trodde forrige uke? Jeg har hvertfall gått opp 100 gram istedenfor å gå ned 700 gram... Skjønner ikke. Jeg veide meg jo i går! Hvordan kan jeg ha gått opp 800 gram til i dag?? :/

Neida, jeg skal prøve å huske alle de positive kommentarene deres og mine egen når dere ikke har gått ned...... Men herregud så vanskelig da! Jeg trodde liksom at jeg virkelig skulle gå ned masse denne uka siden jeg har trent, gått tur og stort sett spist under kcal-grensa... Åååh.

MEN. Ny uke - nye muligheter! Ikkesant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off da, hørtes virkelig ikke bra ut:/ men det samme skjedde med meg også, men neste veiiedag hadde jeg gått ned enda mer enn jeg gikk opp. til meg var det pga mensen da. så, kan jo v ære pga menssyklus, at du har vann i kroppen eller noe slikt. er sikker på at til neste mandag så er det borte, sammen med mye mer. Du måler ikke cm gjør du? det er litt kjekt når det skjer sånne ting, for da ser man mye lettere om det er reel oppgang eller om det er bare vekta som tuller med hode ditt:p men som du sier, ny uke nye mulighter:D

 

Hva fikk dere til å skjønne at her måtte det gjøres noe med vekta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Ja, kanskje jeg skal begynne å måle cm også? :)

Jeg skjønte første gang at jeg måtte gjøre noe med vekta i fjor sommer. Da sto jeg på badet og så på meg selv i speilet. Sånn ordentlig SÅ på kroppen min og fant ut at jeg ikke var fornøyd med noenting. Derfor bestemte jeg meg for å gå ned, men det gikk fort over, haha... Det var vel pga vinterdepresjonen at jeg bare glemte det helt bort tror jeg. Så da januar kom ble det på en måte et lite nyttårsforsett.. Men da falt jeg jo også av etter ei stund!

Nå er vel motviasjonen min aller mest å få et sunt og godt svangerskap, også har jeg hørt at det er lettere å bli gravid når man har normalvekt... :) Men også at jeg skal være stolt av kroppen min og ikke være redd for å "vise den fram". Haha. Det hørtes litt halv-ekkelt ut.... Men dere skjønner hva jeg mener ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, skjønner hva du mener med å vise fram kroppen. vil ast folk skal tenke at jeg har en fin kropp og så vil jeg være stolt over den. har aldri vært helt fornøyd med den før, så hadde vært deili å være mere fornøyd iallefall. begynnte vel egentlig med at mamma gikk ned 20 kg med GR og at det ble veldig stort fokus på vekt her hjemme, og når jeg i tillegg bekket 80 kg bestemte jeg meg at noe måtte gjøres. det var da i sommer og det tok 5 mnd og nesten 5 kg til før jeg endelig fikk motivasjon til å gjøre noe:p

 

føler virkelig at jeg har vært flink til å trene idag. fikk 5,4 tp. gikk først tur m kjærest, og så var jeg på trening etterpå og stod 30 min på ellipsemaskina og 10 min styrke. da var jeg totalt utslitt siden jeg ikke hadde spist på alt for mange timer. så nå skal jeg hopp ei seng og lade opp til en ny tur imorgen:p

 

Hva har skjedd med resten da? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Helle, det var ikke kult... Men det er nok bare vann i kroppen, den syklusen klusser det nok til innimellom...

Jeg har syndet skikkelig, og ikke skrevet ned noe:( Men jeg har jo litt fokus på hva jeg spiser, og jeg skriver jo til dere, så jeg faller ikke av! Skal veie meg på onsdag, håper jeg ikke har gått opp... det var jo selvfølgelig peanøttsmør her, og det er godt! Men det er mye kalorier i det desverre!

Over 5 tp enrt! Det er kjempebra!, Gleder meg til jeg får over 0,ettellerannet... må bare vente på et nytt sykkelsete så skal jeg nok klare det!

Venter fremdeles på varmen ute, kaldt og overskyet i dag:(

Men så lyst det har blitt! Hurra!

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Så flink du er enrt! Det er jo råbra :) Du også Sofus! Bedre med litt enn ingenting, og vi vet jo hvorfor du ikke greier mer :)

Jeg satser på at det var mensen som var skyld i oppgangen min denne uka, altså... :) Jeg nekter å tro at jeg har gått opp når jeg har vært SÅ flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ordner seg nok skal du se sofus, men du må ikke gi opp på oss selv om det er tøfft. da er da du skal utnutte oss til å få motivasjon vettu:) Når får du sykkelsete da? Jeg og venter på varmen, akkurat idag er det jo nesten full snøstorm ute til tider, så jeg tror jeg må vente en god stund til. argh, jeg vil ha vår. aller helst akkurat på sekundet! gleder meg til å begynne å sykle på jobb, tar jo like lang tid det som å ta bussen så taper jo ikke akkurat noe tid på det heller:p jeg har da blitt helt tullerusk i hodet av at det er så lyst ute. spesiellt på søndagen. klokka var halv 8 og jeg skulle til å avtalte å møte ei vennine kl 7 siden jeg trodde kl var fem eller noe:p hihi..

 

du har jo vært kjempe flink den siste uken helehelle så kan ikke skjønne hvorfor du skulle ha gått opp i vekt. så det er bare å fortsette slik du gjør nå så vil kg renne av:D

 

Jeg syns vi er kjempe flinke jeg :D det går sakte, men vi gjør iallefall noe. Alt er bedre enn ingenting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, på stedet hvil... 82,5 i dag også... men venter mensen snart, så det kan jo være noe med det, ellers er det peanøttsmør og kaviarmix....hehe

Sykkelsetet mitt er sendt fra Ohio USA, så det kan ta 1-2 uker, så jeg holder ikke pusten mens jeg venter!

I dag er det strålende sol! og varmegrader! Men det ligger jo en meter snø i hagen, så det drøyer nok langt over påske før det forsvinner.

Jeg synes også vi er flinke, vi gir oss jo ikke! I dag blir det salat til lunch igjen, har noe marinert kyllingfilet igjen fra i går, så det skal bli godt:)

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Det ordner seg nok ;) Sikkert mensen som er synderen hos deg også!

Jeg tror nok jeg spiste litt for mye nøtter i grå kveld, men det var så godt! Jeg har enda ikke fått trent noe denne uka, det har kun blitt et par turer... Jeg har så mye skolearbeid! Åååh...

Men kanskje det blir tur imorgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensen kan gjøre utrolig mye med vekta. den gi svigninger på opp til 2 kg mener jeg å ha hørt. det hørtes jo fryktelig mye ut, men til meg utgjorde det iallefall sist gang en forskjell på nesten 1 kg da. årner seg til neste uke skal du se:)

å sete er nå iallefall på vei da, er jo bedre enn ingen ting. kan jo dukke opp når som helst snart.

 

sitter i god stolen og er heeelt utslått jeg nå;) dro på skolen kl 7, dro rett på jobb og var ikke hjem igjen før kl 7. så gidder ikke noe trening ikveld, men har allerede 8 trimpoeng uka her da:) vennina mi fortalte meg forrsten noe angående trening og slanking. hvis en trener for å slanke seg skal en ikke spise rett etter trening, for da var forbrenninga høy. skal man derimot trene for å komme i form må man spise rett etter trening for å restituere seg. litt morsomt å vite:P kanskje jeg skal prøve å la være å spise med en gang etter trening? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det stillt du, det må jeg virkelig gjøre noe med. har veiiedag imorgen så er litt nervøs, og når mamma i tillegg har gidd meg treningsforbud så hjelper ikke det på:s jeg fikk jo en muskelbrist for snart 6 uker siden, og når den ikke var bra enda så måtte jeg jo søke litt på nette for å se hvor lang tid det egentlig skulle ta. der stod det 2-3 uker, og at den skulle behandles med ro. Utrolig smart av legen og ikke nevne det, og dumme meg hadde jo ikke forstått det selv. sier seg jo selv når en tenker seg om, men man ser jo det man vil se og det er jeg vel et lite bevis på her. så, jeg sa at jeg MÅTTE på trening ikveld (vi er tre keepere, men de to andre er syke) men at jeg kunne ta treningsfri resten av påska. så, nå må jeg virkelig bli flink til å gå tur. bør vel egentlig være fornøyd hvis jeg ikke går opp i påska. Fant plutseli ut idag at jeg hadde påskeferie fra i går av da:p her har du hu som følger med;p

 

snikveide meg idag da, og hadde gått ned 400 g. så er d et bare å håpe at idag ikke har ødelagt. det er min største frykt hver torsdag, at jeg blir aå redd for å gå opp at jeg faktisk gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forsetter nå å skrive til meg selv her jeg da, men det er kun fordi jeg har hatt veiedag og er UTROLIG fornøyd:D vekta stoppet på 78,6. altså 800 g ned og jeg er under 79:D her går det virkelig så det suser for tiden, jeg skjønner ingen ting. trodde vekta kom til å stoppe opp når som helst jeg, siden jeg lå på rundt 77 i tre år. 0,5 cm ned i midja også, så det lyder bra:) trimpoenga mine derimot blir det ikke så mye av denne uka. var på håndballtrening igår og tråkka over, så da blir det bare 9, noe denne uka. jaja, får ta det igjen neste uke:D

 

God helg folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Haha stakkar ernt er helt alene ;) Jeg har vært kjempetravel med skolen de siste dagene nå, så jeg har ikke hatt tid til å innom å lese engang! Registrert mat har jeg fått til da :) Snikveide meg i morges, og da stoppet vekta på 81,6! :D Råfornøyd med det!

Kjempebra veiing enrt:D Deilig å være under 79 tenker jeg ;) Gleder meg som en unge til den dagen kommer til meg..... Jeg håper bare ikke besøket i helga ødelegger alt for meg. Vi reiser til svigers i morgen, og blir der til mandag. Derfor blir det ikke veiedag før tirsdag for min del.

Ha ei super helg allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, går bra å være aleine når det går nedover. må vel regne med at det blir litt sånn når det er påske. er vel mere synd på dere som skal lese igjennom alt dritten jeg har skrevet når dere kommer tilbake:)

Kjempe bra helehelle:) Går sikkert bra i helga skal du se:) kos deg da, og god helg:)

 

forresten, dette er en suuuper dag:D Jeg fikk telefon for rundt en time siden med tilbud om sommerjobb. aah, denne dagen er digg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det går nedover med dere, og det er jo en bra tingi denne tråden:)

Setet mitt kommer til uka tenker jeg, den er ihvertfall i norge nå, for jeg har sporingsnummeret og kan se hvor den befinner seg! Kjempespennende! hehe

Jeg reiser på hytta og har ikke så god tilgang på nett, så da sees vi etter påske tenker jeg!

God påske til alle sammen og masse lykke til!

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heleHelle

Heihei og hadet!

NÅ reiser jeg og kjæresten til hjembygda, og kommer ikke tilbake før på mandag. Det blir lite registrering av kcal og trim, men jeg skal være flink å gå masse turer!!!!!

Veiedagen er flyttet til tirsdag neste uke, så da håper jeg på en nedgang ;):) GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennede at du får sete snart da:) så får du kose deg masse på hytta:) Og lykke til på veiiedag imorgen helehelle. glder meg til å høre hvordan det har gått når du har vært bortreist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...