Gå til innhold

10 kilo på 10 uker?


Gjest MissAsh

Anbefalte innlegg

Så langt har det faktisk gått bra, men vet at det ligger en pakke med brownies i skapet, brownies med sjokoladebiter i tillegg.. fristende... ja, veldig :) i tillegg drukket en halvliter med vann og skal ha i meg 2 liter idag, har vært dårlig på dette også i det siste.. plutselig skal liksom alt snu seg helt.. dette hadde ikke skjedd for en stund tilbake, men nå settes jeg på prøve og får vel finne meg i det. Hadde jeg tatt ett lite stykke med brownies i ettermiddag til kaffen f.eks hadde nok ikke det blitt noe problem ettersom jeg sålangt har spist sunn mat og er ikke i nærheten av hvor mye jeg bør ha idag, men tenkte og lage en god middag, karbonadedeig og spaghetti. nam nam. Er så glad i det og tenkte og kose meg med middagen og er sikkert god og mett etterpå. Tror neppe det blir trening idag, er mye annet jeg må gjøre, men tur blir det, sikkert på nærmere 2 timer i bra tempo, så det blir fettforbrenning av det ;)

 

Tror at det ganske typisk at man fortsetter litt med utskeielsene når man først er i gang.. slik som du skrev om gårsdagen, kroppen innstiller seg på det og behovet for diverse nei ting melder seg. Hvertfall har jeg det sånn, og jeg putter altfor mye i munnen når jeg har slike dager.. fy f.. det går ned mye dritt når man kjedespiser. Det er nemlig det jeg holder på med, spesielt på kveldene når jeg har begynt å skeie ut, er ikke noe sulten, men bare vil ha mye godt.

 

Kryss fingerene for at jeg klarer å holde meg hvertfall litt i skinnet resten av helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar
Gjest Krapylet

Nei, det skal virkelig ikke være lett! Spesielt den kveldssnokingen kjenner jeg meg igjen i! Har vært så flink så lenge jeg har vært hjemme her, men med en gang jeg var på besøk hos mamma og pappa, og det begynte å skli ut, og da i tillegg sitte foran tv'n, da meldte snokesuget seg! Har ikke tv her i Irland, og dermed forsvinner litt av den kveldskosingen til vanlig, men da jeg var i Norge var det virkelig ikke lett.

 

Skal være litt streng med meg selv idag. Spise så mye grønt som mulig så jeg holder meg mett, men med lavt kcalinntak. Tror ikke jeg får beveget så mye på meg idag heller. Ankelen jeg forstuet i mars har begynt å krangle igjen og er kjempestiv og hoven, så tenkte jeg skulle ta det litt rolig. Er nok sunt med en dag eller to med hvile da. Heller jobbe litt styrke hjemme. Det forbrenner jo godt med kcal det! Og jeg har 22,2 tp så langt denne uka, så det er jo ikke krise med litt ro.

 

Så jeg glemte å svare på når jeg kommer tilbake til Norge neste gang. Det blir faktisk ikke så lenge til denne gangen! Skal levere oppgaven i midten av juli, og så skal jeg prøve å finne en ny leilighet (alene!), og så blir det vel ca 1 mnd i Norge fra slutten av juli regner jeg med. Skal bli bra!

 

Har du noen spennende planer for sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Er det slik at det er kun to flotte damer som holder denne tråden oppe? Er det slutt på fellesmålingene også kanskje?? Vel, jeg skled av lasset med et brak etter påske av ulike grunner, men har ikke sluttet å bevege meg. Går ca 1 time hver dag og bruker rockering 20 min annenhver dag. Har med det minsket 8 cm i midjen på ca 2 mnd. Kjenner faktisk mye fastere ut også, var veldig nysgjerrig da jeg begynte med denne rockingen men anbefaler den nå til alle. Skal gjøre unna en siste ekamen nå, og så vil jeg gjerne bidra til å holde tråden oppe. Det er jo tross alt noen uker igjen til ferien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk rimelig greit, 3 små små stykker med brownies og det var det.. ellers klarte jeg meg veldig fint gjennom dagen i går. Fikk til og med til en bra treningsøkt på kvelden, 30 min video og ellers litt styrketrening og dansing/jogging på stuen med musikk i 20 min. Føltes mye bedre etterpå, herlig! Idag er det kun positiv innstilling og rett mat som gjelder og det skal jeg klare :) Fikk gnisten tilbake i går og du verden så herlig det er å få den følelsen at dette skal jeg klare, da er jeg i siget. Hurra :)

 

Velkommen tilbake blidsomeisol! Koselig og se at du er tilbake og koselig med flere folk her inne som motiverer hverandre! Rockeringen virker jo som å funke som bare det, kanskje vært verdt ett forsøk for meg også det :D

 

Krapylet: Blir full jobb på meg i sommer, men planlegger en tur utenlands til høsten, blir Italia igjen da vet du :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Heisann begge to!

Blidsomeisol: så hyggelig å høre fra deg igjen!! Det virker som om de fleste har falt av lasset etter påske ja.. Men v05 og jeg er fortsatt her! Selvom det ikke alltid er like positivt..

 

For ja, greide meg ikke helt denne helga nei.. Fredagen er jo fortalt om allerede. Så jeg var fast ebstemt på å greie meg på lørdag, og det gikk overraskende bra! MEn igår så ble det litt over kcalberegningen igjen. Etter middag ble det først blåbær med 2 ss vaniljekesam (knallgodt!), så bøe det en Weight Watchers sjokoladepudding (namnam!!) men det holdt visst ikke. Ble så sugen på noe godt at jeg tok 15 min styrketrening så jeg ikke skulle ha det så kjipt med å spise en stripe sjokolade. Det var godt! Men da ble det visst litt over. Nå må jeg skjerpe meg! Og med ankelen som er stiv og støl så har det jo ikke blitt mye bevegelse i helga. Endte på 25.9 tp da, så det er jo helt greit.

 

V05: Italia igjen ja, ikke ille!! Har du noen bånd der siden du drar dit, eller bare trives du så godt? Høres ihvertfall ikke ille ut!

 

Jeg kommer også til å jobbe det meste av ferien min. Blir rett på jobb når jeg er ferdig med oppgaven.. Og en uke ferie hvis jeg er heldig. Det er standard for meg..

 

Uff, da må skrivinga igang. Skal levere om 1 1/2 mnd nå..

 

PS: Lykke til på siste eksamen blidsomeisol! Det går sikkert kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Jeg er så sulten idag at jeg holder på å gå på veggen! Spiser som jeg pleier, men er konstant sulten og tenker på mat. Spiste for 1 time siden og har allerede måttet nekte meg selv å lage mer mat 3 ganger! Jeg blir gal! Så for å dempe sultfølelsen litt så drikker jeg vann da.. Allerede drukket 1,5l vann, 3 kopper te og et glass juice.. Føler det blir litt i overkant liksom.. Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv noen slike dager innimellom, men spesielt hvis jeg har spist mer noen dager enn jeg pleier, da reagerer kroppen min hvertfall med å være mye mer sulten når jeg igjen spiser normalt. Merket det i helga, jeg var ikke sulten fordi jeg spiste noe hele tiden, også bare fordi jeg kjedespiste og hadde så lyst på diverse fristelser. Nå idag spiser jeg normalt igjen, frokost, lunch, mellom måltid og middag hittil idag. Snart blir det noe mer kjenner jeg, er litt små sulten. Skal på nattevakt i kveld, så spiser nok siste måltidet der tenker jeg. Ellers har jeg drukket mye vann idag, over 2 liter og det er jeg glad for. Tror nok det hjelper litt å drikke noe for å fylle magen med det. Tungt med slike sulten dager, man tenker nesten bare på mat og da er det ikke så lett å stå i mot. Frukt da? Metter det synes du? Synes havregrynsgrøt er ett greit alternativ noen ganger.

 

Ellers går dagen idag slik den skal, har vært på turer og dagen er ikke omme ennå, må bare passe på at jeg spiser nok hvertfall :o

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Ja, jeg greide å holde meg til neste mellommåltid, og da ble det havregrynsgrøt! Og det mettet skikkelig! Hadde en kafeavtale med en venninne så da ville jeg spise noe som mettet litt, siden det var for tidlig med middag. Så nå er jeg hjemme igjen og lager middag. Blir litt seint, og ironisknok ser det ut til at jeg kommer til å ligge for lavt idag. Hadde jo ikke planlagt kafebesøk og så sein middag, og nå blir det jo ikke kvelds!

 

Jaja.. Kunne visst ha spist mer allikevel tidligere.. Men det går alltid an å være etterpåklok. Var litt redd etter at mine forrige kvelder har skeiet ut litt.. Men med middag ca halv ni, så blir jeg nok ikke så sulten ikveld nei...

 

Hvordan går det ellers med dere? Jeg koser meg fortsatt med sol! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Hva er galt med meg? Jeg var jo så flink så lenge, og følte at jeg hadde det veldig bra med det også! Følte ikke at jeg manglet noenting.

 

MEN, det er jo alltid et men... Så dro jeg til Norge på ferie, og siden det har det gått ganske rett vest! Ble enda en tur ut igår. Bursdagsfest for en venn, og jeg skulle være så flink til å bare ta to øl.. Men det ble 6øl, 1 cider, ostekake og til slutt burger til nattmat... Endte på 2400, så det var jo ikke kjempeille, men fortsatt..

 

Ble jo da selvfølgelig potetgull til frokost, hodepine og null energi.. Mye vann som går ned da ihvertfall.. Nei, nå må jeg bli litt strengere med meg selv! Dette er IKKE BRA!! (Heldigvis har ihvertfall ikke vekta gått opp siden jeg kom tilbake. hittil litt ned. får håpe det holder seg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noe til felles der når det gjelder utskeielser, når jeg først er i gang blir det ofte litt neste dag også og gjerne dagen etterpå også... nå har jeg heldigvis klart og holde meg i skinnet siden mandagen. Siste usunne dagen var søndagen og da var det ikke så mye jeg skeiet ut med. Nå går det fint igjen, har vel og merke ikke trent noe siden søndag, men har gått veldig mye, både på tur og ellers, så er veldig fornøyd med det :D Spiser litt mer nomal mat også nå, f.eks 2 brødskiver med ost og ett glass juice til kvelds i går og tror jeg har godt av de kaloriene som jeg får av det. Ellers har jeg fortsatt en bit og gå når det gjelder å få inn mer trening igjen, jobber mye denne uken, blant annet noen nattevakter, så energien til å trene er ikke tilstede bestandig :) Får jeg til 3 timer i uken med trening skal jeg være veldig fornøyd, ellers så er jeg aktiv og spiser bra mat, så vekten tror jeg overlever det :o

 

Hvordan har dagen vært så langt? Fortsatt bakrus? 2400 kalorier er jo ikke såååååå ille egentlig. Prøv å glem gårsdagen og start på nytt allerede nå. Hvis du tenker på det du har gjort er det veldig lett og trøste seg selv med noe mer usunt ettersom man allerede har startet dagen med potetgull hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg er flink til å tenke sånn hvertfall, har jeg først spist noe usunt i starten av dagen kan jeg like gjerne fortsette.. smart tenkt? Nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med meg? Jeg var jo så flink så lenge' date=' og følte at jeg hadde det veldig bra med det også! Følte ikke at jeg manglet noenting.

 

MEN, det er jo alltid et men... Så dro jeg til Norge på ferie, og siden det har det gått ganske rett vest! Ble enda en tur ut igår. Bursdagsfest for en venn, og jeg skulle være så flink til å bare ta to øl.. Men det ble 6øl, 1 cider, ostekake og til slutt burger til nattmat... Endte på 2400, så det var jo ikke kjempeille, men fortsatt..

 

Ble jo da selvfølgelig potetgull til frokost, hodepine og null energi.. Mye vann som går ned da ihvertfall.. Nei, nå må jeg bli litt strengere med meg selv! Dette er IKKE BRA!! (Heldigvis har ihvertfall ikke vekta gått opp siden jeg kom tilbake. hittil litt ned. får håpe det holder seg...)[/quote']

 

Bare et lite spørsmål.... Endte utskeielsen på 2400 eller endte du på 2400 totalt hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Jaja, da var det en ny dag. Greide nok ikke å fortsette i sunnere spor selvom oppmuntringen kom.. Leste nok innlegget litt for sent da jeg satt der med et pizzastykke i hånda... Bestilte ihvertfall en personal pizza, det er de aller minste, og dette stedet har nutrition guide på nettet, så da vet jeg ihvertfall akkurat hvor mange kcal som var i. Men, det blir fortsatt spennende på vekta i morgen.

 

Takk for støtten ihvertfall, skal tenke i mer positive spor neste gang (for selvfølgelig blir det en neste gang, er jo bare 25, kommer nok til å være klein en gang eller to til i mitt liv!)

 

EliseV: det var definitivt hele dagen som endte på 2400, ikke utskeielsen! For det hadde vært mye det... Hadde hatt en dag hvor jeg jobbet så konsentrert at jeg glemte litt mat, og det jeg spiste hadde nesten ingen kcal. Så etter middag lå jeg såvidt over 800.. Det er ikke noe som pleier å skje, men en gang iblant blir det bare nesten ingen kcal i maten! Og dessuten visste jeg at jeg skulle i lykke-til-selskap for en venninne som skal ha sin doktorgradsdiputans i morgen, og der er det alltid kjempegode ostekaker!! Namnam... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Jeg var litt smånervøs da jeg gikk på vekta idag ja.. Etter at vekta stoppet veldig høyt igår, tok jeg noen skikeklige tak, og hadde over 7 tp igår. Måtte jo ta igjen litt... Og det ga resultater! Nå er det bare 0.6 kg igjen av straffekiloen min! Selv med min utskeiende uke har jeg gått ned! Da må jeg jo bare si meg fornøyd! Så nå har jeg bestemt meg for å ta en rolig kveld for å unngå utskeielser. Dessuten MÅ jeg skrive, så da er det jo like greit! Forhåpentligvis bare litt over en uke igjen til jeg er der jeg var før ferie!

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt som før, har klart meg veldig bra denne uka når det gjelder hva jeg spiser og er litt fristet til en liten utskeielse i kveld bare for å kose meg med f.eks litt smågodt og tab extra til en god film eller noe. Merker at jeg nå om dagene er mer i det normale som er bra for meg som skal holde vekten. Spiser sunt og normal mat, men er ikke så opptatt av at alt skal være magert som før. Nå må jeg uansett spise litt mer enn vanlig og da blir det deretter, er fornøyd med det :) Lite trening også denne uken, men går mye hver eneste dag, så bekymrer meg heller ikke der ;) Så lenge jeg føler meg bra og er fornøyd er jeg veldig glad for det, det er i allefall det viktigste for meg nå.

 

Flott at vekten ser bra ut til tross for utskeielsene, noen ganger føles det verre ut for oss enn det egentlig er. Skjønner ut i fra trimpoengene at du i allefall er fit for fight igjen :D

 

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Det høres så deilig ut å være der du er! Litt tilbake til normalen, og kose seg deretter! Jeg lever jo tross alt egentlig som jeg gjorde før i hverdagen, det er bare mindre utskeielser enn det var, og litt mer trim. Ellers spiser jeg faktisk mer og oftere enn jeg gjorde (bortsett fra da ryggen var ute, som jo var hovedgrunnen til at jeg la på meg...)

 

Skjønte nettopp hvorfor jeg har hatt så innmari vanskelig å motstå fristelser den siste uka. Fikk mensen idag, og det forklarer jo mye. Det er generelt litt vanskeligere da! Så derfor har jeg virkelig bestemt meg for å ta en rolig helg, for ellers blir fyllesjuken verre og suget større. Ingen god kombinasjon!

 

Startet dagen med 20 min styrketrening, så er på riktig spor hittil idag!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter nå en god frokost og en stor koppe kaffe før jeg tar fatt på dagen :) Blir jobb på meg i ettermiddag også, så det er ikke mye som blir gjort fram til da. Kjenner at jeg trenger å våkne ordentlig før jeg gjør noe som helst, hehe :)

 

Ja det er ganske greit å leve som normalt igjen, selv om jeg også på en måte savner treningen litt, skal ta fatt på det igjen når hælen min er bra igjen, nå fungerer ingen sko og det betyr null trening på meg hvertfall. I tillegg gjør styrketreningen underverker og jeg må bare ikke droppe det for noe i verden :D Blir vel dvd etterhvert denne uken tror jeg.

 

Ble litt smågodt på fredagskvelden, veldig godt var det og jeg ble fort ganske mett av det, så jeg tømte ikke hele posen tvert nei, sparte noen biter til i går. Veldig godt var det. Nå blir det vel ingen utskeielser på en stund, har ingen planer om det, tar det litt som det kommer ;)

 

Hvordan går det ellers krapylet? Kvitt søtsuget nå eller? Mensen kan nok være en stor medvirkning til at du skeiet ut, det er ganske så vanlig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Hei!

Her går det bare bra! Kan ikke akkurat si jeg er kvitt søtsuget, men når jeg vet grunnen er det lettere å gjøre noe med! Planlegging er alt! Da går jeg ikke over kvota, og spiser heller ikke altfor mye dritt.. Jeg får også ca 5 tp mer enn jeg forventet denne uka, og det er jo litt kcal, så kanskje enda en grunn til at jeg har vært litt fysen i det siste.

 

Jeg har også noen fysiske problemer for tida. Kjenner at beina mine definitvt trenger litt pause fra trening. Var ute og jogget igår, og da kjente jeg beina mine. Venstre legg og kne og høyre ankel. Kjempegøy.. Men sånn er jo bare å forvente når man har en kropp som er uenig i det meste.. Har heller ingen skogsstier her, bare asfalt, så da blir det litt hardere på leddene..

 

Hva er det som har skjedd med hælen din? Kjenner meg ihvertfall veldig igjen! Så det går i styrketrening for den store gullmedaljen her i huset ihvertfall! Må jo ta igjen treningen på en eller annen måte. Så får det heller bli mer kondisjonstrening når beina mine har det bedre. Går noen lette turer også da, men veldig lite i forhold til hva som er normalt for meg nå. Og passer på å bruke ordentlige sko! Husk på at selvom du lever "normalt" nå, så skal treningen nå være en del av "normalen", hvis man går tilbake til sånn man pleide å leve er man jo bare på vei til å ende opp tilbake til start, og det er det jo ikke noe poeng i!

 

Smågodt til helgekos hørtes godt ut! Masse skryt til deg for å ikke sluke hele posen på en gang!! Imponerende! Jeg har latt meg selv få en stripe sjokolade om dagen for å dempe suget litt. Og så lenge jeg har lov, så er det ingen dårlig samvittighet inne i bildet! Ellers blir det MYE gulrøtter og litt dip. Kutter opp 2-3 gulrøtter i strimler hver dag, så blir de spist om kvelden. Ordentlig godt, sunt og fullt av betakaroten! Kanskje jeg også kan bli brun etterhvert! sånn ordentlig brun altså... Ble ordentlig god og rød igår ihvertfall.. Så blir vel det brunt etterhvert håper jeg..

 

Ha en super søndag da! Jeg gleder meg allerede til fotballkvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Nå venter 3 fridager og jeg skal nyyyte dem ;) Med det, mener jeg faktisk og ta fatt på treningen igjen, tro det eller ei! Hadde en betennelse i hælen, men i går gikk det mye bedre etter at det gikk hull på byllen, så idag tror jeg nok det skal gå fint og få på joggeskoene, JIPPI! Vet hvor godt det gjør etterpå og ikke minst hva det gjør for kroppen min! Ordene fra deg Krapylet: " Husk på at selvom du lever "normalt" nå, så skal treningen nå være en del av "normalen", hvis man går tilbake til sånn man pleide å leve er man jo bare på vei til å ende opp tilbake til start, og det er det jo ikke noe poeng i!" fikk meg til å tenke og motivasjonen for trening var straks tilbake, takk for den :D Trenger noen som kommer med fornuftige ord innimellom, for jeg vet hvor fornøyd jeg var når jeg trente flere ganger i uken og sånn. I helgen ble det noen små utskeielser (nytelser) på jobben, men ikke så ille. Spiser ellers sunt og fint, og det skal jeg jammen meg fortsette med!

 

Gulrøtter med dip er jo kjempe godt! Og får du brunfargen med på kjøpet er det jo ingenting som er bedre :) Du skriver at du jogger på asfalt ja, det prøvde jeg også og kjente det skikkelig i knærne etterpå, var vondt rett og slett. Gode sko har nok alt og si når man skal jogge, mine sko er nok ikke av beste kvalitet, så det er nok der det ligger..

 

Jeg skulle lagt opp ett styrketreningsprogram selv, slik at jeg ikke trenger og kjøre dvden hver gang, heller bare slå på musikk og kjøre på.. hm... kanskje jeg skal gruble litt videre på det :)

 

Ha en strålende dag og takk igjen for motiverende ord! Gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

God morgen/formiddag/hva jeg nå skal kalle det nå...

Så hyggelig å høre at jeg motiverte deg til å ta fatt igjen! Nå ble jeg litt motivert selv av å være den motiverende.. Det ble komplisert, men jeg regner med at du skjønner hva jeg mener.. ;)

 

Jeg håper du virkelig nyter fridagene dine med god trening! Husk å ikke ta i for hardt da! Da kan hælen din bli litt uregjerlig igjen. Det skjedde med ankelen min, og det er jeg ikke så fornøyd med.. Men jeg var så ivrig, for det er jo så deilig å få seg ordentlig trening! Og det gjør underverker på kroppen ja! Men så var det denne asfalten da... Det er rett og slett ingen stier å jogge på, eneste alternativet er gress, og det er ikke et alternativ for en gresspollenallergiker!! Så da får jeg bare fortsette med rolige turer fram til beina mine er litt mer enige med hodet mitt igjen! Og ellers masse, masse styrketrening i mellomtiden!

 

Uff, kjenner denne pollenen ja.. Er ikke noe morsomt. Er på 8 piller om dagen nå for å være nogenlunde oppegående. Og det når jeg skal skrive masteroppgaven min! Frustrerende..

 

Men nå har jeg startet med 20 min styrketrening idag også, så da er jeg på vei idag igjen!

 

Håper hælen din tåler turen! Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

%/&$#"&% pollen!!! Greier jo ikke å fokusere på noenting, og får jo ihvertfall ikke trent! Er jo så tett at det å bevege på seg er ganske så umulig... Uff.... Grinete bblir jeg da! Har ikke tid til dette! Skal levere oppgaven om 1 mnd idag! Hjelp!

 

Men matmessig har jeg ihvertfall greid meg bra! Fint å ha kontroll på noe ihvertfall! Måtte bare inn og klage litt....

 

Håper du har det bedre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. bedre og bedre, joda har det ganske greit egentlig ;) Har fortsatt ikke blitt noe trening på meg og synd er det. Har hatt besøk og da blir det noen kaffekopper med noe godt attåt som det så pent heter.. og gjerne noen ganger i løpet av dagen.. har spist boller og kake.. det var vel i går, idag ble det 2 boller og noen kjeks før middagen, men har ellers klart meg bra med tanke på kalorier.. Merker at jeg sklir ut litt og litt jeg.. unner meg ting hele tiden og da tror jeg det er fort gjort og vende tilbake til gamle vaner sakte, men sikkert.. eller kanskje ikke? Trimmer gjør jeg uansett og er strålende fornøyd med det, så dette går da egentlig bra, selv om jeg innimellom føler at det ikke gjør det..

 

Titter innom snart igjen, blir bare litt sjeldnere når man ikke har den samme gnisten som før og stakk inn flere ganger daglig på denne tråden. Håper det tar seg opp igjen snart :D Må skjerpe meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Hei!

Så synd at du ikke har like mye motivasjon som tidligere! Men det er jo litt forståelig ettersom du egentlig har nådd målet ditt, nå skal du bare greie å holde deg der du er.

 

Hvis det er en trøst så har jeg lest et eller annet sted her at du skal ha dobbelt så mange kcal i kosemerker når du skal holde vekten, dvs 700 kcal i uka! Så da er det jo ikke så galt med litt attåt en gang iblant! Bare pass på at det ikke blir hele tiden!

 

Jeg greide å forsove meg idag takket være denne dumme allergien. Heldigvis er det ingenting jeg skal rekke, jeg bare prøver å ha litt struktur i dagene. Var fortsatt like tett idag, så jeg ringte en venninne som er akupunktur, så fikk jeg litt krisebehandling. Mye bedre nå, men ganske trøtt. Har ikke fått gjort noe arbeid enda, og det begynner å bli litt seint, men skal sette igang nå og få noen timer inn ihvertfall! Er egentlig ganske godt gjort det når det føles som om jeg er skikkelig forkjøla hele tida!

 

Har vært flink med mat i det siste, men har slitt litt med å komme opp i nok kcal de siste dagene, siden middagen har blitt så sein at det ikke blir kvelds, og da er det noen kcal ekstra igjen. Så idag har jeg kjøpt en is til dessert. Er 230kcal ekstra der, så da bør det gå greit!

 

Veiing i morgen, så kommer tilbake med positive eller negative nyheter da! Jeg sender positive tanker til deg så du kan bli litt mer motivert igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Da var jeg tilbake der jeg var før jeg dro til Norge! 70,2 stoppet vekta på idag, og straffekiloen er herved borte vekk! Deilig!

 

Neste stopp blir det gylne 60-tallet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at straffekiloen er borte, da er det bare å kjøre på fremover! Her er det ingen store forandringer og ingen nye store utskeielser, klarer meg ganske bra tror jeg. Har ikke vært på vekta på noen uker nå, så jeg bør prøve å få veid meg i morgen tidlig før jeg drar på jobb. Blir spennende å se om jeg har gått opp noe etter at jeg begynte å spise mer og i tillegg unne meg ditt og datt ganske så ofte :P Treningen blir det ikke noe av og det er dette jeg er veldig skuffet over. Jeg jobber mye for tiden og har i tillegg 2 hunder som krever sitt når jeg er hjemme med tur osv, så da er det ikke alltid så mye treningslyst igjen etter å først ha gått mye på jobb og så gått tur i minst 1 time.. Før klarte jeg det uten problemer, hadde rett og slett lyst til å få på meg treningsskoene, nå sliter jeg litt.. hm.. motivasjon kom til meg!!!! :)

 

Planer ellers for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Heisann!

Her i gården står det litt labert til idag, etter en kjempefest igår. En venninne fikk first class honours på bachelorgraden sin, så da måtte vi jo feire! Så jeg var hjemme kl 07:30 idag morges, og er litt sliten. Greide meg forholdsvis bra igår da, endte på ca 2500, som ikke er så ille med fest fra 21-07. Så klager ikke der. I tillegg ble det jo masse dansing, så noen av de kaloriene fløy av like fort som de kom inn i kroppen min! :P

 

Så nå venter jeg på indisk mat som jeg nettopp har bestilt. Har ikke blitt så mye mat hittil idag, så med toretters holder jeg meg faktisk innenfor dagsrasjonen!

 

Og nå synes jeg at du er litt hard mot deg selv, v05! Å ha to hunder er nok trim i seg selv vil jeg tro! Turene går jo under trim de også! Det er jo kjempetrening! Skjønner godt at du er sliten etter jobb og hundetur. Jeg hadde neppe hatt veldig lyst til å dra på trening etter alt det jeg heller!

 

Og husk når du går på vekta i morgen at det er normalt å gå opp et par kilo når man begynner på vektstabilisering! Så ikke bli lei deg om det har skjedd! Jeg ønsker deg masse lykke til ihvertfall!

 

Nå håper jeg at min helgeutskeielse vil være borte vekk fra kroppen igjen innen neste veiing, og så har jeg forhåpentligvis skiftet ut det første tallet i vekta også, ikke bare det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...