Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Det ble som ventet noen øl igår; strakk meg til tre i std for to, men kom bare 200 kcal over dagens grense totalt. Så det er jo ikke for ille. Skal prøve å spare litt på matkvoten slik at jeg kan ta meg en eller to i kveld også. Det er jo lørdag og allting så jeg må kose meg litt.

 

Ellers intet nytt under solen. Nå skal jeg sette meg ned med bøkene mine igjen. Herlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 0,9 kg ned i løpet av uka som har gått. Tror det meste forsvant i helgen da det meste av kaloriinntaket ble konsumert i flytende form; les øl og vin. Ble dårlig med fastføde da. Men veldig oppmuntrende i alle fall. Et kilo til i løpet av neste uke hadde vært stor stas. Men først skal nok en uke gjennomføres i samme, gode stil som den forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia !!

Jeg har ikke klart i holde meg i skinnet nei, men jeg er stadig flink til å trene. Men det hjelper jo ikke når matinntaket er større..... Har hatt jobbe helg og det er nare veldig utfordrende..

Nå er det bare ei lita uke til syden turen vår, og vekta kjennes ut som den er på stedet hvil. Jeg har ikke veiet meg på mange mnd. Har enda ikke fått meg ny vekt... Men jeg kjenner ganske fort på kroppen om den har gått litt ned. Får vel prøve å være flink denne uken da, kjenner at motivasjonen ikke er helt til stede. Men jeg klarer å trene jevnt og trutt.

 

Du har jo vært kjempe flink. Er kjempe spent på hva vekta viser Kris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia !!

Jeg har ikke klart i holde meg i skinnet nei' date=' men jeg er stadig flink til å trene. Men det hjelper jo ikke når matinntaket er større..... Har hatt jobbe helg og det er nare veldig utfordrende..

Nå er det bare ei lita uke til syden turen vår, og vekta kjennes ut som den er på stedet hvil. Jeg har ikke veiet meg på mange mnd. Har enda ikke fått meg ny vekt... Men jeg kjenner ganske fort på kroppen om den har gått litt ned. Får vel prøve å være flink denne uken da, kjenner at motivasjonen ikke er helt til stede. Men jeg klarer å trene jevnt og trutt.

 

Du har jo vært kjempe flink. Er kjempe spent på hva vekta viser Kris :D[/quote']

 

Såg nå at du hadde gått ned nesten 1 kg HURRA HURRA. Kjempe flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo. Bra at treningsformen er på plass om ikke annet. På tide å hive seg på vekta for deg også nå da snart. Blir spennende. Har et stort ønske om å klare 4 kg innen nyåret, men det er vel litt optimistisk. Men det er jo lov å håpe. Ting føles lovende i alle fall! 4 kg så er jeg i mål. Det er vel ikke så mye mer for deg heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det akkurat det som er Kris, 4-5 kg ned, men jammen er det tungt. I dag har jeg begynt dagen bra. så nå håper jeg at jeg klarer å holde ut dagen, for når en først er i gang går det mye bedre.

 

Men jeg lurer på hvor motivasjonen tok veien.....jeg finner den ikke...hmm

Men ned 4 kg på nyåret hadde vært flott. OK, skal prøve.

Det blir ikke trening på meg i dag. Skal begynne å pakke til turen. Nå har jeg til å med begynt på julebaksten. Så jeg sitter ikke i ro :D

 

Håper det går bra med eksamenslesingen Kris, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du er litt på g om ikke annet. Er mye morsommere når du er en del av det her. Er veldig enig om at det er 4 tunge kilo å bli kvitt, men det har jo gått før så jeg har trua.

 

Jeg kommer til å skippe alt som heter julebakst i år jeg. Like greit egentlig. Reiser til NY i jula så da slipper jeg den slags. Og da skal jeg shoppe masse. Så jeg må være fit innen den tid. Gidder ikke å shoppe til den kroppen jeg har nå; ikke er det noe gøy heller! Så motivasjonen er der. Bare tanken på alle de lekre klærne jeg skal smyge meg inn i løfter spiriten må jeg si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Da er kofferten pakken og vi reiser i morgen. I går var jeg veldig flink, var på jobb, gikk tur og var på step:))))

I dag har jeg vasket hele huset, og pakket.

Så da blir det ei uke til neste skrifying. Du er flink Kris. Stå på:D

Lykke til med lesingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å skravle med meg selv jeg inntil du er tilbake. Det holder liv i mine gode forsetter. Jeg spiser for lite om dagen, men heller det enn slik det har vært før. Får oppjustere inntaket etterhvert.

 

Håper du nyter livet i sør Linnemora og kommer tilbake med en stor dose positiv energi som kan dra oss videre i de neste ukene og månedene ssom kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke så mye til før man blir vippet av pinnen gitt. Jeg hadde kollokvie hjemme i går kveld og mine medstudenter hadde med masse kjeks, sjokolade og annet godteri. Selv om jeg ikke spiste så mye av det, føler jeg meg skikkelig tjukk og uggen i dag. Så dette må ikke være det som får meg til å snu den gode trenden. Satser på at alt blir bedre i dag igjen til tross for at jeg skal i middagsselskap; man vet jo aldri hva det kan bringe av utfordringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA KRIS ER JEG HER IGJEN, fetere enn aldri før :)!!

Har spist potetgull og sjokolade hver dag. Drukket øl og spist god middag hele ferien......så da er det vel ikke annet å vente!!

 

Men vi har hatt en topp tur. Og i morgen starter en ny dag ,men et mye sunnere kosthold enn vi har hatt på turen. Snakk om å føle seg oppblåst du....

 

Du er jammen meg kjempe dykrig Kris. Så henger jeg meg på den gode stimen du er inne i. Vil gjerne være litt slankere til julebordet jeg og :)

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...