Gå til innhold

Ny i nabolaget - men vil bo her permanent


Gjest smg

Anbefalte innlegg

Da har jeg holdt vekten i 2 måneder. Oppgangen i matveien ble ikke så kontrollert som jeg håpet. Mye fordi vi tar ut mesteparten av ferien i bolker utover høsten. Men det har gått NOKSÅ greit. Hverdagskosten tror jeg at jeg har noenlunde kontroll over, men ikke den "utelte" - for den "teller ikke"...:P Kunsten er å holde antallet unntak i sjakk.

 

Vel - da er det 4 måneder til som er den største utfordringen. Erfaringsmessig er det "nedoverbakke" (i positiv forstand) fra februar og fram over. Men det å holde bevegelse og kost i den delen av året hvor hygge&tv&kakao&kos&stearinlys&peisvarme&julebord "hører til" blir en utfordring. Min strategi tror jeg må være å komme meg ut i størst mulig grad. Da sitter jeg iallfall ikke inne og fryser og spiser, men fryser ute og blir varm når jeg kommer inn i et varmt hus. Når jeg er varm spiser jeg ikke like mye. *tullhøne - men sånn er jeg*

 

Så får vi se i februar/mars om jeg skal ta 2-4 kilo til. Jeg har litt lyst, men orker ikke nå på denne tiden. Det er uansett helt utrolig at for 10 måneder siden så var jeg 73kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Jeg beundrer din motivasjon! Hos meg er den mindre konstant - nærmest til og fra. Jeg sniker meg fortsatt opp i vekt, og jeg finner hele tiden de gode forklaringene på hvorfor. Og - om bare litt skal jeg sette inn DEN snuoperasjonen. Fy søren - jeg vet jo at jeg bare lurer meg selv. Og nå er jeg 3,7 kg mer enn da jeg kom hjem fra sommerferien. Spiser du det samme til hvert måltid? Kan jeg få oppskriften, så kanskje jeg skjerper meg av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ikke noen bevegelser siden 26.10.09! Hmmmm. Hva betyr det. Bor du fortsatt her' date=' smg, eller er du på flyttefot?[/quote']

Hmm... godt spørsmål. Har vært på ferie med Husets Herre, regnvær/storm og 750g Fazer Mint... Førstnevnte ble med hjem igjen, sistnevnte ble fortært - aller mest av meg. :( (Mer om ferien på http://smgj.wordpress.com)

Da jeg kom hjem var vekta ... FORFERDELIG. Kveldsveiing - nei, jeg nekter å skrive det ennå. :) Skal komme med status i morgen. Etter å ha spist normalt i 3 dager og jogget igjen noen ganger (startet på ferien faktisk).

 

Jeg kan bare meddele at lyst Kyprosbrød er drepen for meg. Jeg eier ikke magemål hverken på karbohydrater (blir ikke mett av dem!) og heller ikke på lys gjærbakst (=pitabrød som var det eneste som var å få av ferskt brød). Resultatet av forutnevnte ble ikke oppveid av masse frukt og salat + gåturer&joggeturer mellom regnbygene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien har satt sine spor. 62,6kg og 73,5cm er målene nå. Og det er med hard jobbing siden torsdag seinkveld da vekta viste skyhøye 66,4!!!

 

Men - denne uka har jeg klart 10tp (hurra!!!) og de fleste av dem med joggesko! Det er overraskende lett å jogge tatt i betraktning at jeg tok fri engang i mai og aldri sluttet å ta fri ... Og at jeg klarte 2x15minutter (+ 3xca8minutter) økter imponerer meg. Det er ingen fart, selvfølgelig, men det kan jobbes med.

 

Ad ferien så var det en god del gåing og litt småjogging da også, men ikke nok til å "demme opp" for karbohydratene. Men - siden det ikke hjelper å banke hodet i veggen for alt som gikk galt skal jeg skryte av meg selv i stedet. Det ble nemlig spist MASSE grønnsaker, MYE frukt og flere fiskemåltider på turen. Kudos til meg. Så får jeg heller jobbe videre med det fråtsegenet. :(

 

I helga har jeg bakt grove ostehorn (med 10%ost fra sverige - tipper 200-220 kcal pr horn og de er METTENDE siden det er både solsikkekjerner og linfrø der), drukket litt cider og kost meg, men med "hjemmemåte" - som vekta kan bevitne. Jogging både lørdag og søndag.

 

I dag starter tellingen igjen. Jeg tror jeg skal forsøke å holde ca 1600 og 7-10tp en periode, så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare meddele at lyst Kyprosbrød er drepen for meg. Jeg eier ikke magemål hverken på karbohydrater (blir ikke mett av dem!) og heller ikke på lys gjærbakst (=pitabrød som var det eneste som var å få av ferskt brød). Resultatet av forutnevnte ble ikke oppveid av masse frukt og salat + gåturer&joggeturer mellom regnbygene.

Enig. Som om jeg skulle sagt det selv Smg! Har et problem med karbohydrater jeg altså, men nå har jeg holdt meg HELT unna lyst brød, gjærbakst, kaker og sånn lenge og trappet mye ned også på grovbrød, ris, poteter, pasta, og det ser ut til å fungere bra for meg. Vil heller ha mer av proteinene. Men sulten er jeg jo hele tida, uansett hva jeg gjør. Dessverre.

 

Lykke til med tellingen Smg!

og det samme til deg Markise, håper det snur seg for deg snart!

 

Go girls!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Som om jeg skulle sagt det selv Smg! Har et problem med karbohydrater jeg altså' date=' men nå har jeg holdt meg HELT unna lyst brød, gjærbakst, kaker og sånn lenge og trappet mye ned også på grovbrød, ris, poteter, pasta, og det ser ut til å fungere bra for meg. Vil heller ha mer av proteinene. Men sulten er jeg jo hele tida, uansett hva jeg gjør. Dessverre.

 

Lykke til med tellingen Smg!

og det samme til deg Markise, håper det snur seg for deg snart!

 

Go girls!!!:)[/quote']

:D Takk!

Grovbrød/fullkonspasta/knekkebrød og annet med omtrent samme fibermengde som sponplater fungerer fint. Men det er ikke så godt. :( Og så proteiner - og litt sunt fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gi deg sjøl en god klapp på skuldra. Du har hatt ferie og kosa deg veldig. Nå er du hjemme igjen og funnet fram fokus igjen. At det går av så mye bare på tre dager forteller jo bare at feriefett ikke er som annet fett - det er rett og slett mye vann, mage på utur...og trolig bittelitt fett. Dessuten likte jeg skrytelista di :D. Vi tenker så fort på alt det dumme vi har spist og glemmer at vi faktisk har lagt om vanene noe og klart å gjøre flere sunne valg og trimma mer enn vi ville gjort før.

 

Fråtsegenet kjenner jeg dessverre altfor godt igjen :). Å lære å takle å spise bare *litt* av deilig ferskt brød og andre snadderier er visst en utfordring for mange av oss. For min del er jeg redd for at dette er noe jeg må enten bestemme meg for å holde meg unna eller gi fri tilgang. Nå om dagen spiser jeg sjelden ferskt hjemmebakt brød, med mindre jeg kjenner at jeg klarer å nøye meg med rasjonen min. Blir jo helt styrt i skolten - akkurat som om noen skrur om en bryter :D.

 

Ønsker deg en fortsatt flott uke med godt fokus! - skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skrulle. Jeg har nok også forstått at det var mye vann der. Men jeg fikk jo vektsjokk da!

 

Jeg er så fryktelig glad i lyst brød. Spesielt lyst rugbrød/surdeigsbrød. Så det straffer seg. Men nå er jeg tilbake i knekkebrødland og skal vel være der fram til jul. :D

 

Melis - det er jo mest vann da. Jeg vet at det kan skille 3 kg bare på det å være i matvanene og det å være i uvanene. Håper bare de to fettkiloene også vil forsvinne rimelig greit. Det tar nok noe lenger tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. For øyeblikket er jeg i observeringsfokus! Bare leser og følger med. Det ser ut som du klarer deg bra, smg. Viktig at vi ikke blir fanatisk, men kan slappe av på kravene og gå over i nytelse-modus innimellom. Så blir det litt sur svie etterpå, men det tror jeg det er verdt.

 

Til deg, kess, jeg håper også at det snur seg for meg igjen. Det er ganske merkelig, for jeg spiser omtrent det sammen som når vekten "raste" ned - nå går den jevnt opp. Trim-nivået er det samme.Jjeg river meg i håret og lurer på hva som skjer i kroppen min. Vi forstår hverandre ikke for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: kursstart 72,2 - nå 62,0 - endring siste 3 uker [highlight]+1,4[/highlight] - endring totalt [highlight]-10,2kg[/highlight]

(Opprinnelig fra 73kg og 11,2kg ned)

Midje: kursstart 82,0 - nå 74,0 - endring siste 3 uker [highlight]+1,0[/highlight] - endring totalt [highlight]-8,0cm[/highlight]

(Opprinnelig fra 85cm og 11,0 cm ned)

Overarm: kursstart 31,0 - nå 29 - endring siste 3 uker 0,0 - endring totalt [highlight]-2,0cm[/highlight]

Bryst: kursstart 102,0 - nå 95 - endring siste 3 uker [highlight]+1,0[/highlight] - endring totalt [highlight]-7,0cm[/highlight]

Ende: kursstart 102,0 - nå 94,5 - endring siste 3 uker [highlight]+0,5[/highlight] - endring totalt [highlight]-8,5cm[/highlight]

Lår: kursstart 61,0 - nå 56 - endring siste 3 uker [highlight]+0,5[/highlight] - endring totalt [highlight]-5,0cm[/highlight]

Hals: kursstart 33,0 - nå 32,0 - endring siste 3 uker 0,0 - endring totalt [highlight]-1,0cm[/highlight]

 

Her er det ikke mange lyspunktene å spore. Høst, lang ferie og for lite trening vises på målene. Men det er da iallfall litt ned på vekta siden mandag. Selv om det er opp i forhold til siste torsdagsstatus for tre uker siden...

 

TP siste uke: 6,8 (Mål: 7-12) Akseptabelt, men kunne ha vært bedre. I ferieukene fikk jeg rundt 9 hver uke, men jeg ser at GR er rausere med TP for gåing enn pulsklokka er. :) 1t10m i 6/kmt får jeg 400 av GR for, mens pulsklokka gir meg 300...

 

Matmessig: Siden vi kom hjem fra ferien har det gått rimelig greit. Nøkternt, og 1600-1700 kcal daglig.

 

Jeg synes det er trist at jeg har ødelagt så mye for meg selv. Men det bør da gå an å snu igjen. Jeg må bare få på plass treningen igjen. Til tross for at jeg hater kulde. Jeg VET jo EGENTLIG at dersom jeg kommer meg ut så beveger jeg meg nok til å holde meg varm, blir gladere og er varm når jeg kommer hjem igjen. Så hvorfor gjør jeg ikke det da?

 

Over til noe hyggeligere - Kjøkkennytt: Den gamle vifta er nede, vi har sparklet og malt og elektrikeren har vært her. Nå mangler vi bare vifte, montør og taklister så er vi FERDIGE!

 

Markise: jeg sliter noe forferdelig med det der når "slappe av" skal være mer enn én dag. :D

 

Akkurat nå ser jeg lite lyspunkter, men jeg SKAL overbevise meg selv om at de finnes og at det IALLFALL ikke blir noe bedre av å spise meg opp igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her greier du jo kjempefint! 62,6 forrige uke og 62,0 nå! Holde 16-1700 kcal og passelig med trim frem til jul, så er du godt innenfor margin til jula setter inn :-)

 

Er det ikke litt sånn livet er da? Man går litt opp og ned i følge med årets syklus. Jeg er enig i at høsten er tung. Ikke lyst til å dra ut å trene, blir alltid lettere når vinteren er skikkelig i gang og det blir litt lysere - og ikke minst - tiden går mot at det igjen blir lengere dager. Du har vel antagelig satt deg målet med 62 kg fordi det var en vekt du forsåvidt følte deg komfortabel med. Den har du nå nådd igjen, selv i den mørke årstiden. Synes du er flink jeg :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk ja - kjenner at treningsmotivasjonen ikke er på topp for tiden, så det er ikke bare dere det går trått for :D Og den fineste tiden på dagen med lys og sol (som nå!) så sitter man jo inne og trøkker på en datamaskin....

 

Jeg tror vi må ha rom for å dra på ferie og kose seg uhemmet ei stund i året - det er hva du gjør når du kommer hjem som kommer til å avgjøre om du holder deg slank eller ikke :) Så at du klarer å hente deg inn når du kommer hjem betyr at du vinner! Det tallet på vekta kommer til å variere fremover, det kommer nok både tunge og lette tall der. Men å velge bra for kroppen din og deg selv igjen etter at kosen er over - det er det som gjør at du får det bra fremover :D

 

Kjenner at jeg er sliten, trøtt og umotivert denne uka - så å trene i kveld står som en uoverstigelig mur foran meg. Men nå tenker jeg at jeg skal gjøre det uansett, for hver en liten ekstra bevegelse er bra for meg. Fritt for å henge seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring og tupp i rompa - begge deler trengs. :D Rart at det skal bety så mye at noen skriver noen ord. Humøret steg flere grader med én gang - selv om jeg spiste usunt i går kveld med yoghurtfrukt og et lite stykke formkake. Og det var 200g ned i dag. Jada, jeg vet det bare er en variasjon på et ekstra vannglass, men det er gøy å se likevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79% ferdig, og jeg kommer stadig lenger ned mot 60 kg som var mitt opprinnelige mål selv om det går tregt til tider... MEN: hvordan bestemte du/dere at det var nok nedgang? Man går ned masse og har en ide om at 60 kg det må være finfint. Ser forresten ut til at 60 kg er en slags magisk grense for veldig mange damer her inne og da relativt uavhengig av høyden :-)

 

Jeg er veldig usikker på dette, og begynner egentlig å bli fornøyd med kroppen min sånn som den er nå. Er ikke sikker på om det blir for langt ned med 60 kg. Men så føler jeg også at man har satt seg et mål, som man liksom på død og liv MÅ nå. Også slitsomt med alle rundt en som stadig sier: du må ikke gå ned noe mer i vekt nå, du er veldig fin sånn som du er nå...

 

Noen kommentarer på mitt dilemma? Sorry for at jeg tar meg til rette igjen smg, men føler meg liksom litt "hjemme" hos deg siden du både rir og dykker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hyggelig, det.

 

For min del er det vel sånn at jeg aldri i mitt voksne liv har vært lettere ennn 61-62 kg. Da jeg ble konfirmert var jeg 58-59... Og jeg følte meg vel da jeg var 61-62. Ved denne vekta kommer jeg inn i det aller meste av klær og føler meg bra med meg selv. Er slank uten å ha ribben og kraveben "over alt" og uten å miste formene.

 

Er du fornøyd nå er det ikke sikkert du skal mer ned? Det kommer jo veldig an på kroppsfasong og muskelmasse. Tror vel ikke det er så mange andre enn deg selv som kan finne ut av det egentlig.

 

Har forresten kommet tilbake fra en fin 3-timers ridetur i dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor lenge siden jeg red sist, har rett og slett ikke råd. Sist jeg var på ridetur må ha vært på Fiji rett før jul i fjor (det var herlig, full galopp i vannkanten for 80 kr timen :-), pluss at jeg fikk ta med hesten ut i sjøen og svømme med han!!!!), ellers var jeg på to rideturer i Australia den høsten (helt fantastisk følelse å ri til en vingård, binde hesten utenfor, gå inn å ta et par pils og en god middag for så å ri hjem igjen :-))

 

Når det gjelder vekten så var jeg 55 kg som 12 åring og veide mellom 55 og 60 i ungdomsårene (aktiv ridejente med maaassse muskler!). Det var sommeren mellom 10 klasse og 1 på vgs at det begynte å gå galt med vekten, jeg hadde kjærlighetssorg og pang så veide jeg 48 kg... Ikke særlig pent kan du si, ble huket inn av helsesøster i forhold til spiseforstyrrelser etc. Problemet var vel igrunn at jeg ikke hadde vekt hjemme og ikke hadde skjønt hva som hadde skjedd selv. Begynte å spise skikkelig igjen og kom meg opp til 60, husker at jeg syntes jeg begynte å bli litt tykk da jeg rundet 61 kg. Så bar det opp til 73 før jeg i 2003 tok meg på tak og gikk ned til 58 kg...

 

Jeg har faktisk fortsatt kroppsmålene mine fra 2003, og det jeg ser nå er at jeg nok er mye bedre trent nå enn da, jeg har midjemål på 68 cm nå, og det er det samme som jeg hadde på 58-60 kg sist... Alle de andre målene er mer eller mindre like nå selv med 4-6 kg mer, bortsett fra overarmene som er litt større. Jeg passer også inn i f.eks en kjole min mor sydde til meg til et skoleball i 9 klasse :D Så i og for seg kan jeg godt stoppe nå og være fornøyd med meg selv.

 

MEN: jeg har igrunn litt sansen for jenter som ser litt definert ut, gjerne en anelse av både muskler, ribbein og kragebein... Ikke sånn at man kan se alle rutene i 6-packen liksom, bare se trent ut. Tror kanskje det burde være rimelig oppnåelig rundt 62 kg... Men jeg får vel bare se. Har sagt i fra til treningspartneren min som ser meg naken flere ganger i uka at hun må si ifra når hun synes at det er nok. Vil ikke bli for tynn heller :-) Stoler egentlig på henne, men man blir jo usikker når det er så mange rundt som mener at det er nok.

 

Oj, det her ble langt. Synes det her er veldig vanskelig! Ha en fortsatt finfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man skal lytte på hva andre sier - men det er ikke alltid det de sier er riktig likevel. Det du bør tenke på er at vedlikehold av en kropp som er så stramt definert som jeg innbiller meg du beskriver er beinhard jobb og lite utskeielser. Men det er det du som må avgjøre om du vil. Regner med du vet at det må en del styrketrening til for å komme dit?

Jeg vet at jeg ikke kan få begge deler (veldefinert kropp OG en kropp som tåler utskeielser) og avfinner meg med det. Har for mye latmarkgen til å klare den treningen som må til for å se veltrent ut i stedet for radmager. :D

 

Jeg rir privat på en gård og betaler bare 100 for turen enten den er 1 time eller 3. Snille og veloppdragne hester også så jeg er bare megafornøyd. Hestesvømming høres spennende ut - det har jeg aldri prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidet jeg kan beregne - med altfor mye "ca" så har det blitt 1950 kcal i snitt denne uka. Godt hjulpet av en kjempeutskeielse med raclette :D , vin, portvin og snop på fredag. Det skal tilsvare "hold vekten"-mengden min temmelig nøyaktig dersom jeg klarer 1TP daglig...

 

Ikke at det var dét jeg ville, men det er iallfall bedre enn oppgang. Trena også litt i helga. Red en dag og sykla en times tid søndag. Men til sammen ble det bare 4,5TP denne uka. Uansett. Det er bedre enn ingenting.

 

Målet mitt må nok bli mer styrketrening. Jeg trenger muskler for å forbrenne maten jeg spiser - ser det ut for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes nå ikke ut som om det ble så helgalt forrige uka da...

 

Hestesvømminga var fantastisk, om enn veldig merkelig! Må si det var en langvarig drøm som gikk i oppfyllelse der - husker jeg prøvde å lure hesten min ut i alle slags små tjern etc da jeg var yngre for å "svømme" med han... Ikke veldig vellykket :D

 

Jeg har alltid vært av oppfatninga: hva er vitsen med å løpe når man kan sitte oppå hesten som løper... Men bestemte meg med vektnedgangsprosjektet at jeg skulle ned til trivselsvekt OG bli glad i å jogge! Tror jeg er i god gang med å nå begge - enn det, at JEG skulle synes det var koselig å jogge? Jammen er ikke verden rar...

 

Til det med definert kropp/kropp som tåler utskeielser: ser poenget ditt godt, og det er nok lurt å se for seg hvordan liv man skal leve. Er fortiden ganske hekta på styrketreninga, så det er vel igrunn bare til å stå på så ser jeg hvordan det blir tilslutt! Men 60 kg blir det nok ikke. 62 tenker jeg (2 kg igjen da :-))

 

Lykke til denne uka, har trua på en topp uke!!! Skal nok se du kryper under 62 på torsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk veldig fint (bortsett fra at jeg nesten mistet lasagneporsjonen på golvet og endte opp med å "ta imot" den med hånden og brente meg lett) og at Husets Herre kom hjem med 3 cookies fra Narvesen .... De delte vi broderlig - jeg fikk 2 og han spiste ca 1. :)

Men siden resten av dagen var mager så ble bunnlinja ok iallfall.

 

I dag har jeg startet bra med havrekligrøt med eplemos, lettyoughurt, fruktjuice og clementin. Gid den måtte fortsette sånn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: kursstart 72,2 - nå 61,6 - endring siste uke [highlight]-0,4[/highlight] - endring totalt [highlight]-10,2kg[/highlight]

(Opprinnelig fra 73kg og 11,6kg ned)

Midje: kursstart 82,0 - nå 73,5 - endring siste uke [highlight]-0,5[/highlight] - endring totalt [highlight]-8,5cm[/highlight]

(Opprinnelig fra 85cm og 11,5 cm ned)

Overarm: kursstart 31,0 - nå 29 - endring siste uke 0,0 - endring totalt [highlight]-2,0cm[/highlight]

Bryst: kursstart 102,0 - nå 95 - endring siste uke 0,0 - endring totalt [highlight]-7,0cm[/highlight]

Ende: kursstart 102,0 - nå 94,5 - endring siste uke 0,0 - endring totalt [highlight]-8,5cm[/highlight]

Lår: kursstart 61,0 - nå 56 - endring siste uke 0,0 - endring totalt [highlight]-5,0cm[/highlight]

Hals: kursstart 33,0 - nå 32,0 - endring siste uke 0,0 - endring totalt [highlight]-1,0cm[/highlight]

 

Ikke verre iallfall. Og litt ned på vekta. Selv om det må tas i betraktning at dette er en torsdagsveiing - som betyr ukeminimum.

 

TP siste uke: 3,0 (Mål: 7-12) Ikke bra. Årsaken er at jeg er småsyk og at det er übertravelt både på jobb med en god del nødvendig kveldsjobb og den sosiale maratonen som er vanlig før jul. Og verre blir det nok framover med julebord, reiser, kurs og førjulsstress. Det gjør forkusbehovet for hverdagene spesielt høyt og vanskelig.

 

Matmessig: Bra bortsett fra forrige fredag. Ellers ligger jeg på 1500-1700. Men i kveld blir det en mange-retter og vin... så da går regnskapet til h*** igjen. Og fredag er det kjerringtreff (venninnekveld) og lørdag skal vi ha middag hjemme. Husets Herre liker å kokkelsere og heldigvis magert, men det gjelder ikke når vi har gjester... :D Satser på at jeg klarer å komme ned igjen etterpå...

 

Ellers registrerer jeg at flere av seniorinnvånerne i HV driver og løsriver seg. Jeg skjønner godt behovet, men synes for min egen del at det blir litt trist og ensomt her av det. Så jeg håper på god tilflyt av nye HVere snart. Jeg kan iallfall garantere at jeg ikke er moden for å forsøke egne vinger på en god stund ennå. :)

 

Over til noe hyggeligere - Kjøkkennytt: Vifta er montert, kanalen og listeverket blir kappet I SKRIVENDE STUND! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :D

 

Jeg ser at du er redd for at det skal bli liten aktivitet her inne på HV. Det skjønner jeg. Nå- mer enn noen gang- er det viktig å holde koken!

 

Jeg lister meg inn her og hvisker at jeg snart melder min ankomst. Er ca 2 kg unna målet mitt..... Og da skal jeg lage meg en egen tråd her inne- med masse aktivitet! Gleder meg ( og gruer meg ) til hold- vekten- prosessen!

 

Vi sees snart!

 

Klem fra Soleia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dennejenta

Ikke slutt med å skrive smg, jeg leser og følger med på deg! :) Jeg syntes det var så fint å se at du er vanlig dødlig, som gikk opp etter tur, men arbeider deg nedover igjen. Vi er omtrent i samme vektklasse, og jeg går som deg opp av lite kos (føler jeg selv, men egentlig er det vel litt mye kos). Har vært mellom 59,8 og 62 kg i laaang tid nå, sikkert tre måneder, men liker meg aller best under 60. Sliter nå med eksamenslesing, så har ikke tid til å trene, ei heller skrive så mye, men jeg er inne her og leser regelmessig. Jeg vet når du har veiing, også lurer jeg på om du har gått ned og sånn, følger liksom med. :D Du er en kjempeinspirasjon for meg, i alle fall! Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...