Gå til innhold

Skal ned 25 kilo...hjelp jeg vil ned i vekt!


Gjest puppola

Anbefalte innlegg

Gjest doneitbefore

Det var egentlig litt deprimerende, hadde forventet meg mere enn "bare" 900g ned.

Så snakket jeg med en av de andre som går på kurset og hun slet med det samme, inntil hun fant ut, som jeg, at hun spiste for lite...Hun spiser i dag lett-is hver dag og detter ned i vekt.

 

Ny lærepenge: Ikke spis mindre enn det du skal ha, utregnet etter energiforbruk, da setter du kroppen i sparemodus og forbrenner for lite...

 

Denne uken SKAL jeg komme meg opp på 2200 hver dag, så får vi se om det hjelper.

 

 

Startvekt uken før kurs 114,9

Startvekt 1. veiing på kurs : 112,8 (masse vesketap)

Startvekt 2. veiing på kurs : 111,9

 

Tapt vekt er 3. Kg

 

MÅL til 22.desember 102

MÅL til 22.april 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar
Hvordan går der med alle ivrige slankere der ute!!???

 

Ser du står på Doneitbefore! Du er flink!...Det går nok bra på vekta i kveld! jeg blir alltid nervøs også..og får ekkel følelse av at jeg ikke har gjort nok HVER UKE!

 

jeg har hatt mamma og pappa på besøk i helga så det ble mye mer kcal enn det burde...men jeg har hatt en knall helg! Vært i Birmingham for første gang og det blir definitivt ikke den siste!! :) Anbefales!

 

Men i går var det mandag og jeg var godt tilbake i rutinene mine...det er ikke noe problem i det heletatt for meg nå...etter helg å komme inn i rutiner mandag igjen...sånn er det bare! og det er vel god tbevis på at jeg har forandret meg!!

 

jeg håper jeg klarer 3.6kg til før jul! Det tror jeg at jeg gjør! og da har jeg til sammen gått ned 30kg!!! Det er mitt 5. delmål på veien og betyr at jeg "bare" har 4 igjen...det betyr at jeg er OVER HALVVEIS!!!

 

Her er det bare å stå på!

 

Og konkurransen ja...jeg vet jeg kan nå mitt mål..hadde ikke gjort noe å gå ned litt mer ;)

 

JUL!

jeg skal lage meg en slagplan for jul...jeg måå planlegge for skal ikke ende opp som i sommerferien med å gå opp 5kg!! SKAL IKKE!!

Jeg skal ikke ha 2 uker blowout...men julaften og en el to dager til er ok! Resten må jeg holde hodet kaldt!!!

Bare tneker på hvor mye jeg kommer til å takke meg selv når jeg kommer tilbake etter jul!! Så planlegging er i gang!

 

 

Hvordan går det med alle dere konkurransemennekser der ute???

Fler som vil være med å sette seg kortsiktig mål til jul!!!!???

 

Kom igjen a!!! Vi kan jo BARE vinne på å prøve!!

 

 

Jeg har også begynt å tenke/bekymre meg for jula. Er så lett for at det bare baller på seg, ikke sant. Tenkte kanskje jeg skulle opprette en egen tråd på

20-30 forumet om tips og tanker rundt hvordan jula ikke skal bli så feit. Litt usikker på om jeg skal vente litt lengre til det er litt mer aktuelt. Sikkert mange gode tips å få fra andre også. Sikkert mange her inne som hart passet vekta i jula før også. Sammen kan vi klare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gratulerer Doneitbefore! 900g ned er BRA!!! Det er nesten en kg...og det er nesten TO PAKKER SMØR!! OG DET ER MYE!

 

Juleplaner:

Jeg tror vi sammen kan få lagt en plan for hvordan komme oss gjennom jula uten å legge på oss...jeg har nemlig ikke som mål å gå ned noe som helst, men hvis jeg klarer å ikke gå opp for mye er jeg glad for det!!!

 

hvordan få til det?

1) det er greit det er ferie, men det betyr ikke ferie fra sunn mat!!!

2) jeg har bestemt at jeg skal gi meg selv et visst antall dager hvor jeg kan spise hva jeg vil. Det blir da seff julaften og 2-3 andre dager (kommer ann på planene som blir lagt). Men ikke flere dager...da må jeg bare holde meg.

3) Fortsette å trene! Min samboer kom med et godt forslag her om dagen. Han sa han skulle stå opp med meg kl8.00 hver dag og jogge tur hvis det hjelper meg! SUKK! (Han er verdens beste) ;)

Viktig å ikke legge bevegelsen helt på hylla!!!! Håper på deilig vintervær i Norge og da er det nydelig med lange gåturer i skog og mark!

 

tror det er noen elementer jeg skal skrive ned i planen min!

Flere forslag?? Noen?? Vi trenger alle hjelp til å komme gjennom denne tiden! Jeg kommer nok ikke til å¨være så mye på nettet..(travelt opptatt med å hilse på familie og venner). men skal klare det lell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg fri fra jobb...deilig paa en helg vanlig onsdag. Gjoer uken saa utrolig fin! :)

Skulle paa jobbintervju i dag og fikk til en tur ut foer det...gikk til en innsjo her (20min ned til den) OG HOLD DERE FAST!!! JOGGA RUNDT (30min)..hadde jeg ALDRI trodd jeg kunne klare. Min samboer som foreslo her om dagen... gaa ned og se hvor langt du klarer aa loepe rundt og gae hjem...saa klarte jeg jammen meg hele runden!! DA var jeg fornoeyd!! Det skal gjentas!!! :) og saa gikk jeg hjem igjen(20min). Deilig med noen gode trimpoeng...

Saa var det paa jobintervju...foeler det gikk bra egentlg. Faar beskjed i loepet av kvelden eller morgendagen!! Kryss fingrene for meg! ;)

 

Saa morgen er de en ny veiedag!! Er nervoes som vanlig (hadde en liten blowout i helga) Er du klar CamBamBam??? hvis du er her da...haaper ting gaar bra med deg! :D

 

Noen andre her inne som har veiedag torsdager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag idag og vekta visste nedgang på 0,7 kg. Det er jeg fornøyd med siden jeg var på weekend tur til Oslo og helga og det da ble vanskelig å spise ofte og lite. Men jeg har vært flink. Var i bursdag uten å ha lyst på kake engang og ingen søtsaker i helga:)

Det merkes på klærne at det er mindre rundt beina og det føles godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke slankere her på tråden. Det er moro å lese.

 

Etter bare 100 g sist uke, så gikk jeg ned 1.9 kg denne uken. Det var deilig. Jeg hadde vært på vekten hjemme så jeg visste at jeg hadde gått ned, men det var deilig når kursvekten viste hele 1.9 i minus. Snart halvveis i kurs 2 har jeg da gått ned 9.3 kg!! Håper på fire kg til før jul. Har bare 1.3 kg igjen før jeg er nede på 2-sifra. Det gleder jeg meg til!!! Når det er nådd er det bare 3 kg igjen til julemålet som jeg har satt til 97!! Er ikke sikker på om det vil gå, men satser på den enda.

 

Jeg ser at andre med meg har begynt å bekymre seg over julen. Tror jeg skal prøve å ikke gjøre julen så veldig lang. I alle fall ikke det som har med mat å gjøre. Om julen bare varer sånn i litt over en uke, så skal jeg klare meg, men begynner jeg jule-spisingen 1. desember og slutter først langt ute i januar, så vil nok mange kg komme på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er akkurat saann jeg foeler meg i dag....

OPP 1kg!!! Hjeeeelp!!

 

Har hatt en fryktelig dag...vil ikke gjoere NOE i dag...vaert paa jobb og det har gaatt SAKTE!!!! Det er kaldt og det regner ute og jeg har lyst paa pizza eller kinamat hjemme sammen med min kjaere!!!

 

Jeg vet det er paa dager som dette hvor jeg virkelig faar proevd ut min viljestyrke, men jeg foeler meg svak...haha herregud det har var deprimerende!!!!

 

Men det er skkurat saann jeg foeler meg i dag. Saa har bestemt meg at jeg faar lov aa vaere hjemme i kveld...trenger ikke dytte meg selv ut i det forferdelige vaeret...ikke akkurat i dag...

 

Saa naa driver jeg og proever aa finne ut noe SUNN kosemat...lettere sagt enn gjort...

 

Jeg trenger motivasjon og gode ord i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Kjære Knerte....

Bruk din skuffelse til noe positivt, ikke kast deg ut i fristelsene. Hvis du snur om og tenker at OK, denne uka har vært bra for meg, men NESTE uke, da SKAL jeg fokusere på de riktige tingene, være aktiv og sanke mange TP og jeg skal jammen vise at det går an..da bruker du energien din til noe bedre...

 

Vi er jo bare mennesker med en bitteliten trang til noe å stappe i oss....det kan vi endre og 1 Kg det er jo enkelt å bli kvitt om en virkelig fokuserer på en dag av gangen.

 

Selv ramlet jeg ut i selskap i går hvor det ble servert en koldtbords tallerken med masse deilige saker på....Tok en baguette, skar den i 4 deler og for første gang i mitt liv stod jeg over potetsalaten til spekematen(spiste ikke spekematen heller), remuladen til Roastbeefen stod jeg over, majonesen på rekene stod jeg over, dvs bittelitt tok jeg for smakens skyld, men gaflet i meg Brie, eggerøre og laks og ALT av SALAT og TOMATER....Hadde veldig dårlig samvittighet og når jeg utpå kvelden kom hjem var jeg allikevel ikke over mine magiske 2200...

 

Ute i dag og småjogget, rask gange i nesten 1,5 timer.....kjempedeilig så fort jeg kom ut av døren og for ikke å snakke om når jeg kom hjem igjen. Selv bikkja var sliten.

 

Rakfisklag til lørdag med gode venner - det blir ukens nøtt og fristelse. Øl og Aquavit...hmm her må det planlegges noe....

 

Stå på, det nytter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

mandag hadde vi eplekake og is, i morgen er det ny kake......vi har nemlig tradisjon at den som har bursdag tar med seg kake til alle.....

 

Stod over på mandag - står over i morgen......

Tenker det blir litt frukt i stedet for...

 

Her skal det jobbes og kosemerkene MÅ jeg ha til lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Nå er det søndag.....og rakfisklaget i går er over.....er fornøyd med meg selv.

Først var jeg ute å jogget i 50 minutter (4,8TP) så ble det fest...må innrømme at en liten velkomstdrikk ble fortært....nydelig. Canapeer til forrett, vel jeg stod over...rakfisken var nydelig, hoppet over rømme og hadde kun 10-15g smør på potetene....

Aquaviten var deilig og juleølet fantastisk, men jeg hadde vann og spedde på innimellom.

 

En rødvin ble det også og så desserten da....den måtte jeg ha med hjemmelaget ripskompott i vaniljesaus...

 

Kaffe og cognac ble servert med en flott kafe...kaffe og cognac er obligatorisk men kaken stod jeg over og tro det eller ei når snacksen kom på bordet så rørte jeg det ikke...

 

Tror derfor ikke jeg "ødela" for mye av ukens innhold på festen.

Det ble noen spørsmål fra de andre og jeg angret bittert på at jeg ikke gikk inn med hodet høyt og bare fortalte at jeg er på streng diett, da hadde jeg sluppet alle spørsmålene....men man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doneitbefore: Så flink du var på lørdag!! Det er lov å skeie litt ut så lenge man gjør det med måte, og det syns jeg så absolutt du gjorde! FLINKEN!

 

Jeg vet ikke helt hvordan den helga her gikk jeg...tror det gikk ok, bortsett fra INGEN TRENING! men men..nå er det mandag og jeg har spist det jeg skal i dag og jogget 35min (2.3TP). SYns nesten jeg skulle fått mer for det for fy søren som jeg puster og peser og for ikke å snakke om svetter!! Nå har jeg tatt mine situps så nå er det bare biceps og triceps igjen!

 

Gleder meg til dusj og deilig middag etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Knerte. Godt å høre fra deg igjen..og at alt er bra hos deg. Ja, det var litt merkelig å sende kakene videre uten å ta selv, hmmmm...... må nok innrømme at cognac, juleøl, vin og desserten var min prioritet....og det var greit....

 

Søndagen ble holdt godt innenfor grensene og middag, helt fantastisk med marinert ørret og krydret laks. klarer nesten ikke å styre mine sanser...Masse grønsaker og 120g poteter så gikk dette veldig bra. Sweet and Sour på salaten....

 

Ingen trening - men ryddet nede i kjelleren og bar på loftet så svetten silte.

 

I dag mandag...merkelig å enkelt det er å holde kursen på ukedagene....

Møter i hele dag og en 0% youghurt på litt hjemmelaget kornblanding...

 

Hadde kun tid til mandarin og eple til mellommaten...

 

Så hjem og igjen fiskeprodukter, denne gang steinbit fiskekaker og masse deilig grøntfor..

 

50 minutter hardere intervall trening med 800m løp og 200meter raks gange i 6-7km. Aldri før løpt så mye og så lenge før...nok en milepæl for meg selv....og KNERTE : Jeg peser jeg også, og svetter som bare det.....men du verden så deilig det er å komme tilbake...

 

Ha en strålende uke i reduksjonens navn hvor man går fandenivoldsk til verket med å bli sylfide....nei, men et slankere, sunnere og friskere liv i møte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg laget stor omelett, spist hele og noen cashewnøtter...og nå er jeg kvalm. Og det verste er...har ikke spist middag enda! men det er fisk i dag så får spise fisken og grønnsaker bare i dag...

 

nå er jeg mett og kvalm! hmm...

 

kjenner jeg driver å mister motivasjon nå!! jeg trenger motivering og et spark bak! så er det skikkelig tråkig vær i dag og....regner og er kaldt og mørkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Det er nå det gjelder, når vi er godt i det og liksom slapper litt av, pass på faresignaler.

 

Her må vi være på vakt og oppmerksom på alt. Husk målet til Jul....det er mulig. Fokuser på målet, regn ut hvor mye det blir pr. uke, pr dag og da er det bare å følge oppskriften. Varier kosten, lag noe spennende og tenk tanken at tallerkenen skal ha 1/3 grønt, 1/3 potet/ris og den siste 1/3 til kjøtt eller fisk....

 

Knerte, slutt å tulle med meg. Du er IKKE på randen av en katastrofe..Du er definitivt tøffere enn dette. Drikk masse vann, trekk litt inn på porsjonene og spis hver 3 time. Ta litt frukt inni mellom. Gå deg en lang tur, putt musikk i øra og drøm deg litt bort.....ta et bad etterpå, med masse skum, da føler du deg bedre.

 

Jeg vedder på at du klarer mere enn 0,5 på den neste uken og da snakker jeg ned. Vedder du i mot?

 

Skal snart å veie meg og som vanlig er jeg nervøs og føler meg oppblåst..selv om jeg ligger langt under Kcal idag. Klarer ikke 2200 men ligger mellom 1800-2200. Bortsett fra lørdagen da med rakfisken og alt godt drikke, da ble det nærmere 2900 på meg, men så forbrenner jeg rundt 3000 med min aktivitet og da tenkte jeg. Javel, det var en prestasjon.

 

Husk at det vi driver på med er tøffe prestasjoner og derfor kreves det noe ekstra av oss..

 

Ikke skrem meg slik, dette klarer du....og jeg trenger deg her inne, jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det godt med noen støttende ord fra deg!

 

jeg må spørre..er du mann el dame? av en eller annen grunn har jeg fått for meg at du er mann? hahaha...mulig dette er HEEELT feil!! Og da beklager jeg veldig!

Spiller i grunn ingen rolle for du er er en god støttespiller!

 

Ja som du sier så er det nok mulig jeg slapper litt for mye av om dagen.

men jeg trener stort sett 5 dager hver uke...lurer på om jeg spiser for lite kcal..ca 1800 hver dag...men menyen sier 2000. Så jeg skulle vel egentlig gå ned...jeg vet helgene er verst for meg. Der er jeg NØDT til å skjerpe meg! Må prøve å få til å ikke spise så mye feil...men syns ikke jeg spiser så veldig feil heller se....jeg lurer på om jeg skal skrive ned alt jeg spiser i helga og. Lett for å glemme det eller rett og slett ikke bry meg om det i helgene!

 

Tror kanskje det kan hjelpe meg!

men så vil jeg liksom ikke slutte å unne meg litt annen mat i helga.men må unne meg annen SUNN mat....hmm...

 

Håper CamBamBam kommer tilbake snart og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ille å føle seg oppblåst??? huff det er ikke no god følelse!

 

Men masse masse lykke til i kveld på veiing!!!'

 

kanskje jeg skal finne meg no sukkerfrie pastiller i helga...det hjelper kanskje litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fram til jul så når jeg målet om 105kg. Det høres vel ikke avskrekkende ut! Men da må jeg se å få fingærn UT AV ****......ååååååååååååååååååååjeg blir så irritert på meg selv!

 

Dette kan jeg jo klare! Vet AKKURAT hva som må til!! GJØR DET DA!! Ikke bare sitt der å mist motet! hahaha...huff egentlig så er jo ikke dette meg i det heletatt....jeg er egentlig en veeeldig positiv og glad jente!! Og jeg er fortsatt veldig glad for jeg har verdens beste liv!

Nå mangler det bare at jeg tar meg sammen i 7 små mnd til...så kan jeg faktisk ha nådd målet mitt!!! Og tanken på det er vanvittig...hadde aldri trodd når jeg begynte på 135kg at jeg kunne se lyset i tunnellen...men det gjør jeg faktisk nå!!!!

 

jeg er jo bare heldig og jeg har jo vært SÅ flink!! Nå er det bare å stå på den siste lille veien (19kg) hehe...men det KLARER JEG!!!!

 

Nei nå forandret jeg meg helt her...føler jeg kom meg ut av den fæle grå tunge bobla jeg var inni!!! Det hjelper så veldig å skrive...jeg blir faktisk ganske så emosjonell når jeg tenker på det jeg har klart helt på egenhånd og hvor mye jeg ALDRI i mitt liv trodde jeg ville komme hit jeg er i dag!!

 

Jeg er FLINK!!! Jeg kan KLARE dette!!! Jeg kommer en dag til å NÅ MITT MÅL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Nei nå blei jeg skuffa......og forbanna.

Har fulgt trening 4 gang i uka og aldri vært under 14,5 TP på uka. Vet jeg får for lite kalorier i meg men følte meg så uendelig bra og så kom sjokket.

 

Bare ned 600g + en genser jeg glemte å ta av meg.....hadde minst trodd 1,5 og så lusne 6-800g....hvis ullgenseren veier 200.

 

Knerte, ser du, vi trenger hverandres støtte...og ja jeg er mann eller gutt som jeg liker å si selv da.

 

Fikk kjeft for at jeg lå så langt under inntaket i Kcal, under meny 3 og jeg skal ligge på 4. fikk påbud om å ta på smør på brødet, mere pålegg, spise helt opp til 2200 og litt over det. Dessert skulle jeg unne meg med iskrem.... Min matte stemmer ikke lengre men det virker jo naturlig at kroppen går i dvale/sparebluss og slipper ikke Kcal fordi det fylles for lite på..

 

Dæ.....,dette er urettferdig og nå skal jeg følge til punkt og prikke meny 4.....

Har jo gått ned 2,1 første uken, deretter 0,9 og nå 0,6, på tide å snu trenden oppover..spesielt siden de andre gutta raser ned med 1,6 og 1,9 på dagens veiing.

 

Jeg gir ikke opp, blir bare veldig veldig skuffet.

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Gratulerer for at du har "guts" og for den sinnsyke prestasjonen du har gjordt til nå, fra 135

 

Du skal til 105

Jeg skal til 103, er idag 111,3

 

FØR JUL..

Da har vi en avtale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå blei jeg skuffa......og forbanna.

Har fulgt trening 4 gang i uka og aldri vært under 14' date='5 TP på uka. Vet jeg får for lite kalorier i meg men følte meg så uendelig bra og så kom sjokket.

 

Bare ned 600g + en genser jeg glemte å ta av meg.....hadde minst trodd 1,5 og så lusne 6-800g....hvis ullgenseren veier 200.

 

Knerte, ser du, vi trenger hverandres støtte...og ja jeg er mann eller gutt som jeg liker å si selv da.

 

Fikk kjeft for at jeg lå så langt under inntaket i Kcal, under meny 3 og jeg skal ligge på 4. fikk påbud om å ta på smør på brødet, mere pålegg, spise helt opp til 2200 og litt over det. Dessert skulle jeg unne meg med iskrem.... Min matte stemmer ikke lengre men det virker jo naturlig at kroppen går i dvale/sparebluss og slipper ikke Kcal fordi det fylles for lite på..

 

Dæ.....,dette er urettferdig og nå skal jeg følge til punkt og prikke meny 4.....

Har jo gått ned 2,1 første uken, deretter 0,9 og nå 0,6, på tide å snu trenden oppover..spesielt siden de andre gutta raser ned med 1,6 og 1,9 på dagens veiing.

 

Jeg gir ikke opp, blir bare veldig veldig skuffet.

 

God natt[/quote']

 

Jeg tror jeg ogsaa spiser for lite kcal. Skal ligge paa 2000 og ligger paa 17-1800. Is til dessert ja..hoeres interessant ut! :D

 

Staa paa!! Fortsatt 6 uker til jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 1.5kg den uka her...fra (opp en kg forrige uke, men det velger jeg å glemme HELT nå!!!) 109.8 til 108.3 denne uka!! Neste uke skal jeg være på 107.5!!! JEG SKAL!! Nå er det bare 3.3kg igjen til jeg når julemålet mitt!!

Og det kan jeg jo klare når det er 6 uker igjen til jul!

 

Nei dette var moro og jeg føler at jeg fortjener det og...så nå passer det fint at jeg har fri i dag for nå er frokosten inntatt og været er heelt fantastisk...kaldt, knallblå himmel og strålende sol! Livet er godt i Daventry i dag!!

Så da er det bare å ta på seg treningstøyet å komme seg ut! Skal gå litt til å begynne med og så skal jeg jogge litt igjen! Slo ny joggerekord i går med 45min! Tror jeg aldri i hele mitt liv har jogget så lenge!

 

JEG DRIVER Å FORANDRER MEG!!! OG DET TIL DET BEDRE!! :) -1.5kg!!!! :D

 

Ha en super dag alle sammen!!

 

Hvordan går det med dere andre og julemålene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Her er de, virituelle gratulasjoner og jeg sa det jo til deg Knerte. Dette klarer du og at 1 Kg ikke er noe i det hele tatt om vi fokuserer...dette har du gjordt. Vel utført...

Julemålet er i sikte...

 

Har vært hos legen og fra 8.9 til i dag har jeg gått ned 7,2Kg så dette går jo rett vei..

 

Har siden jeg justerte opp Kcal hatt større forbrenning, har flydd på do 2 ganger daglig de 2 siste dagene og det er jo et tegn på at magen starter opp og at forbrenningen øker. Kanskje det var det som skulle til???

 

Blir spennende neste tirsdag....eneste synd med det er at jeg ikke synes instruktøren gjør kurset lite spennende og det er egentlig ikke noe godt "klima" mellom oss deltagere...skal bytte instruktør til neste kurs.

 

8 mandler er 10g og sammen med et wasa knekk med ost/pepper så er dette et godt mellommåltid...og lett å huske på. bare fyll lomma med mandler

 

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

De er de værste....klarte sånn nogenlunde maten...spiste popcorn til snop, og det er vel antageligvis det minst farlige av snopet som finnes men saltet binder opp vannet og jeg har etter en snikveiing ikke tatt av et gram...går derfor med lavt mål til veiing på tirsdag......buhu...

 

Knerte, håper du ikke var med på juleåpningen i Birmingham. Så det på TV og det så ikke veldig hyggelig ut.

 

Blodtrykket er bra, 128/75 på dagtid....snart skal medisinen reduseres...

veid hos lege 8. sept. og 11. nov hadde jeg gått ned 7,4 faktisk....veldig fornøyd..

 

Skal allikevel ned 22Kg til før sommeren og siden vi har konfirmasjon på 16.mai så kan det vel være greit å si til denne dagen.

Det er 6 mnd - dvs. 24 uker og tar man 24 og deler på 22 så får jeg litt i underkant av 1Kg i uken....

Det er realiserbart....

Det er 5 uker til jul og her må jeg være streng å si målet er 6 Kg til ned...tøfft men det kan gå..

 

Startet i dag med å rive gangen i underetasjen, ut med det siste teppegulvet og maling, ny trapp og nytt gulv med gulvvarme skal opp før jul...masse TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...