Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Frøken Fryd

Gratulerer alle sammen med nedgang !

 

Her ble det ikke store nedgangen, men det var jeg jo forberedt på. 300 gram ned for mitt vedkommende. Nå veier jeg 69,3 kg, så regner med å komme under 69 neste uke i det minste.

 

13/9 : 73,0

1. uke: 72,1

2. uke: 71,2

3. uke: 70,6

4. uke: 69,6

I dag: 69,3

 

Stinelill:

Veldig bra resultat. Kos deg med den gode følelsen av å se 60-tallet på vekta igjen :-)

 

fluffy4:

Hyggelig å høre at du har hatt en fin helg. Synes 600 g er bra nedgang jeg :-)

 

rosastrompe:

200 g er også nedgang, og som du sier; godt å være under 95 :-) Gikk ned 300 g selv, så vet det er lett å bli litt skuffet. Men vi har tross alt gått ned litt, og det er bedre enn ingenting eller det å gå opp. Stå på videre, for sammen skal vi videre ned til neste uke.

 

Takk igjen til alle som bidrar med motivasjon i dene tråden, dere er supre hele gjengen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er imponert over alle, og spesielt Frøken Fryd som har gått ned så mye hver gang. Nesten dobbelt så mye som meg siden starten. Det viser stå på vilje :P Alle er kjempeflinke, ned er ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble det som jeg hadde spådd.... gått opp 500g, så da er vekta på 88,0kg.

Men jeg sier til meg selv at det er på grunn av den hersens mensen og at jeg har begynt å trene stryke trening tre ganger i uka..... 500g er jo ikke så mye da, men nok.....

 

Synses dere er fantastisk flinke alle sammen!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min første uke over og jeg ble meget fornøyd med dagens vekt :-) 74,8, ned 2,2 kg første uka. Vet av erfaring at jeg går veldig mye ned første uka for deretter å stabilisere meg på ca 700-800 g pr. uke :-) Men uansett, det gir et motivasjonskick! Da er det 12,8 igjen til målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble det som jeg hadde spådd.... gått opp 500g' date=' så da er vekta på 88,0kg.

Men jeg sier til meg selv at det er på grunn av den hersens mensen og at jeg har begynt å trene stryke trening tre ganger i uka..... 500g er jo ikke så mye da, men nok.....

 

Synses dere er fantastisk flinke alle sammen!!! :([/quote']

 

Jeg har også vært supernøye på mat og trening, men nesten ikke gått ned i forhold til hva man skulle forvente, men styrketreningen har skylden. Man merker jo at kroppen er mye strammere. Kiloene kommer etterhvert :P Lykke til videre med trening og mat, kondisjon + styrke er formelen for å gå ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte for øvrig midjen da jeg kom hjem fra jobb :P -0,5cm, det er jo bra med tanke på +500g :(

 

Skulle ha vært å trent i dag, men hofta mi sviktet litt i dag og brygger på en forkjølelse... så tar det i morgen. :)

Slappe av og proppe i meg masse c-vitamin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du får til, Har jo ikke samme veiedag, men det er artig at vi på en måte går sammen:-) Jeg veier meg for ofte.. men det teller kun veiedagen, og det ser ut til å gå bra. Trulte vokser og jeg tar av!! I dag skal vi ha smalahoved! jeg får ta noe anna trur jeg! Klem fra Hol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bra start på uka. Tre trimpoeng i går, og i dag skal jeg på spinning, tror det bare er 45 min i dag, men all trening hjelper :P Imorgen blir det styrketrening på morgenen, gleder meg allerede til å bli litt stiv og støl. I dag har jeg spist kyllingfilet, sjampinjong og salat til middag, namnam.

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo store intensjoner om å rapportere her hver mandag, men jeg har omtrent glemt det. Lover å rapportere neste uke! Denne mandagen stod vekta på 86, det vil si at jeg har gått opp. Har prøvd meg litt på den derre suppekuren nå.... Begynte i går, og var halvveis i dag 2 da jeg slutta. Ble jo skjelven i hele kroppen. Så jeg gråt nesten da jeg handlet inn til Grete Roede-kostholdet heller.. Hehehe.. Gledestårer altså.. Jeg tenkte faktisk "dette er det eneste rette for meg!!" Haha. Yoghurt naturell og masse god frukt opp i handlekurva. Det var bedre!

Min strategi framover er å gå en halvtimes tur hver dag de dagene jeg ikke trener, og å ikke spise mye brød.. Heller så lite som mulig.

Stå på jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med på mandagsveiing. Føles litt mer motiverende;-)

 

I går, mandag, var jeg 74,5 kg.

 

Jeg begynte 4. oktober. Er 1,65 cm. høy. Prøver å holde meg mellom 1600 og 1800 kcal. om dagen. Har gått bra til nå men har jo akkurat starta

 

Startvekt 77,0 kg (4.okt) Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med på mandagsveiing. Føles litt mer motiverende;-)

 

I går' date=' mandag, var jeg 74,5 kg.

 

Jeg begynte 4. oktober. Er 1,65 cm. høy. Prøver å holde meg mellom 1600 og 1800 kcal. om dagen. Har gått bra til nå men har jo akkurat starta

 

Startvekt 77,0 kg (4.okt) Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)[/quote']

 

 

Velkommen skal du være :P Du har akkurat samme mål som meg (65 kg), og jeg synes april var et bra tidspunkt å nå målet innen. Jeg er 1,69 høy og veier nå 79,0, startet på 81,0. Målet innen jul er 72-73 kg.

 

Du har ihvertfall hatt en veldig flott start! Her er det mye aktivitet, prøver å motivere hverandre så mye som mulig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

 

Så kjekt å være så godt i gang! Det er ikke første gang jeg har vært på slankekur for å si det slik, men det er det sikkert ikke for flere av dere? Endelig mål er jo 65, men vet at bare jeg kommer under 70 kg. føler jeg meg straks bedre. Der håper jeg å være i god tid før jul.

 

Hadde egentlig tenkt å melde meg inn i VG´s vektklubb men så at denne jo var helt gratis. Så sparer jeg DE pengene;-)

 

Koselig og motiverende å lese bakover i denne mandagsveiings - gjengen. Godt å se at både dere som går ned, opp, eller står stille skriver om det. Greit å være ærlig, det vil jo variere litt fra uke til uke om man går nedover eller ikke.

 

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en slik ny type rockering med "bølgete" form. Noen som har gjort seg noen erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Jeg hadde jo store intensjoner om å rapportere her hver mandag' date=' men jeg har omtrent glemt det. Lover å rapportere neste uke! Denne mandagen stod vekta på 86, det vil si at jeg har gått opp. Har prøvd meg litt på den derre suppekuren nå.... Begynte i går, og var halvveis i dag 2 da jeg slutta. Ble jo skjelven i hele kroppen. Så jeg gråt nesten da jeg handlet inn til Grete Roede-kostholdet heller.. Hehehe.. Gledestårer altså.. Jeg tenkte faktisk "dette er det eneste rette for meg!!" Haha. Yoghurt naturell og masse god frukt opp i handlekurva. Det var bedre!

Min strategi framover er å gå en halvtimes tur hver dag de dagene jeg ikke trener, og å ikke spise mye brød.. Heller så lite som mulig.

Stå på jenter:)[/quote']

 

Godt å høre at du er kommet på bedre tanker. Den suppekuren tror jeg bare er noe stort tull. Er jo helt umenneseklig å føge et slikt oppleg, og jeg har hørt flere si at de raser opp igjen med èn gang den er ferdig og havner i den onde jojo-sirkelen. Den kuren er beregnet på folk som skal faste før operasjon, og ikke på folk som ønsker varig vektnedgang og en sunn livsstil. Kos deg heller med yoghurt, frukt og annet sunt snacks, så går nok dette veien skal du se. Dog litt saktere enn denne suppekuren da ;-)

 

Dette er en veldig aktiv og inspirerende råd å være med i, her er mange flotte deltakere som er klare for å motivere deg på veien mot ditt mål. Lykke til videre ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at den suppekuren er noe tull, prøvde den i tre dager for et år siden ca... Jeg svetta og ble svimmel, var veldig ekkelt... Kan ikke være bra for kroppen.

 

Gårsdagen gikk ok for min del, trente en time styrke på morran.. Og det er sånn styrke at man blir ganske svett, trener de store musklene... Merker det i dag, selvom jeg har gjort det flere uker på rad nå. Men til middag ble det china mat, aner ikke hvor mange kalorier det er i det, men prøvde å begrense meg litt. Spiste ihvertfall sunt og fornuftig resten av dagen. Noen som har peiling på kaloriinnhold i China mat? Idag blir det spagetti og kjøttsaus, med masse salat :D Nam!

 

Hvordan går det med dere andre? Lite som var skrevet her siste døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...