Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Takk for trøst, men jeg må bare konkludere med at denne lørdagskvelden gikk rett vest! Jeg følte meg så fin og lett da jeg sto opp i dag, og nå føler jeg meg som en 70-kilos sjokoladeplate. Jeg er bare helt stappa!

 

Skal jeg veie opp for denne utskeielsen, må det minst bli fem-mila på ski, men heldigvis:

 

I morgen er det ny dag og nye muligheter :P

 

Tapper hilsen fra giraffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Når vi er flinke ellers i uka, så tåler vi en utskeielse i helga giraffe, gjort er gjort, i morgen kommer en ny dag med nye muligheter, så fram med ananas og kiwi :P går bra dette, vet selv hvor mye jeg ville spist om jeg ikke slanket meg :P så dette er ikke så galt da sjø...hehe....vi klarer oss vi :D

 

He en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra jobbet tt61

Deilig når kiloene slipper taket :P

 

Giraffe - uansett så er vel denne ukens matinntak mye bedre enn før du satte i gang her, er det ikke?

Nå er vel vakten din ferdig, så det hjelper vel ikke med gode råd for å trylle snopeskålen bort :P

 

Tur inklusiv solarium høres deilig ut, Mst :D

 

Jeg har hatt meg halvannen times fjelltur i dag + 7 min tung rockering :eek:

Det var bløt, sleip snø oppå en isdekket sti - med andre ord ikke perfekte forhold å gå på fjellet i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som kan svare med på hva det epletreet ved siden av vekt-tallene betyr?

Noen epler, og mange tall. Sikkert noe med uker & dager å gjøre, for tallene går opp i 7...

Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det en ny dag, og alt føles bedre. Takk for at dere holdt ut klagingen min i går og ga meg svar.

 

Da jeg dro hjem fra jobb var jeg helt stappa og faktisk litt kvalm av alt snopet jeg hadde spist (for det ble til at jeg tømte resten av skåla også...) Den følelsen har jeg jo ofte hatt før, og den var jammen ubehagelig!

 

Et av mine problemer er jo at jeg ikke kan begrense meg, og det fikk jeg svi for i går. Men så var det kanskje greit likevel at jeg fikk kjenne ubehaget igjen, -så har jeg det litt friskere i minne.

 

Ha en fin dag, alle damer, så skal giraffe ta seg en skitur etter jobben, og lære seg litt om begrensningens kunst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere forsøkt å finne ut dette med epletreet, for det er slik at 7 trimpoeng skal gi deg et gulleple.

 

Jeg trodde dette bare var for de som gikk på kurs, for jeg har ikke fått det til tidligere, men nå fant jeg ut at ved å endre startdato (se forklaring ved å trykke på det lille spørsmålstegnet til høyre), poppet det opp masse gullepler på treet mitt :P! Så gøy :P Det kom også opp hvor mye jeg har gått ned til sammen + hvor mange centimeter.

 

Mst, håper du finner ut av det, ellers skal jeg prøve å forklare det bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det en ny dag' date=' og alt føles bedre. Takk for at dere holdt ut klagingen min i går og ga meg svar.

 

Da jeg dro hjem fra jobb var jeg helt stappa og faktisk litt kvalm av alt snopet jeg hadde spist (for det ble til at jeg tømte resten av skåla også...) Den følelsen har jeg jo ofte hatt før, og den var jammen ubehagelig!

 

Et av mine problemer er jo at jeg ikke kan begrense meg, og det fikk jeg svi for i går. Men så var det kanskje greit likevel at jeg fikk kjenne ubehaget igjen, -så har jeg det litt friskere i minne.

 

Ha en fin dag, alle damer, så skal giraffe ta seg en skitur etter jobben, og lære seg litt om begrensningens kunst :P[/quote']

 

*Har det samme problemet jeg giraffe, vanskelig for å begrense meg....men har klart å TENKE litt de siste dagene, prøvd å huske på hvor ekkel og oppblåst jeg føler meg når jeg driver med dette, og sammenligner med hvor godt det føles når jeg spiser riktig, og for en forskjell det er, helt utrolig ...så det var kanskje en mening med dagen i går giraffe, en påminnelse til neste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff' date='dette var ikke bra

Etter en uke med ditto kurs,besøk,matlaging osv var vekta i dag OPP 0,8 kg :P

 

Nei,nå er det ut å gå lang tur med hund og mann. Det skal jo ingen ting til før man spretter opp igjen :P

 

Livet er ikke lett nei,men vi får ta nye tak, god søndag [/quote']

 

Hei hei Augusta :D ....så kjedelig da, men det er lett for at dette skjer når vi holder på å slanke oss, men gi ikke opp, de 0,8 kg tar du fort av igjen, stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei dere :D

 

I dag fikk jeg sove litt ekstra, jenta mi på 15 tok småjentene og stelte dem i morres, og det var sååå godt, hun er så snill atte :)

 

Herlig vær ut i dag, skal ut å gå en tur etterpå, alene, jentene er ikke helt bra enda, har hatt feber og førkjølelse hele uka, så det er best å holde dem inne enda.

I dag er det ingen unnskyldning for å spise snavel her i gården, kjenner jeg gleder meg til en "vanlig" dag :P

 

Ha en super dag alle sammen, i dag er dagen for å rette på helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få sove lenge Mst (det gjorde jeg også :P )

Snill storesøster som tar seg av småsøskene sine <3

 

Augusta - i morgen er det ny dag, og nye muligheter :)

Ikke gi deg!

 

Giraffe - takk for svaret. Tykket på spørsmålstegnet og da kom bla dette opp:

Trimtre: Hvert røde "eple" vil endre seg til et gulleple med tallene 7, 14 osv for hvert 7. trimpoeng du registrerer. Ett trimpoeng er 200 kcal forbrukt.

 

Skal tro hva som skjer når treet er fullt? Har bare 4 røde epler igjen :D

 

Nå har vi hatt oss en søndagstur ut for å se til hytten.

Har den ganske nær - 15 min i bil og vanligvis 7 min å gå igjennom skogen, men 35 min å gå nå når det er snø. Må parkere et stykke unna.

Gleder meg til sommeren når vi kan bruke den mer.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har gått på skinner, bortsett fra at jeg ikke har fått noen trimpoeng. Fikk besøk istedetfor, og mens de andre spiste kjeks, lefser og vørtekake, nøyde jeg meg med to knekkebrød og en appelsin.

Det var faktisk ikke vanskelig, og det hadde nok noe med gårsdagen å gjøre :P

 

I morgen er det veiedag, men jeg har ikke store forhåpninger om så bra resultat. Det har blitt mye tull og tøys denne uka, bare 5 trimpoeng.

 

Ser at noen på andre tråder sliter med å få i seg nok kalorier. Det kommer i hvert fall aldri til å blir et problem for denne kroppen! :P

 

Vi tastes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke godt når man føler man har fått det til da giraffe......har gått bra her å, ikke noe snavel i huset, så da går det bra vettu :P

Ellers så ble det bare en liten tur på meg, føler meg tom for energi jeg....måtte legge meg litt med ungene tidligere i kveld, helt utslitt jeg.....

Merto: du er alltid flink til å komme deg ut, det skal du være glad for :P

 

 

Ja, da er det snart ny uke og nye muligheter igjen, duådu som tiden flyver.....gleder meg til i morra jeg, er lettere å klare dette på ukedager!!

 

Ønsker dere en super uke dere flinke damer, stå på sier jeg *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg gått og gruet meg for dagens veiing, og så har det gått så bra likevel! Tålte visst den fæle sprekken,- eller kanskje jeg får svi ved neste veiing?

 

------------------------------

Startvekt 29.12. 74,2

 

04.01.: 73,7

11.01.: 72,9

18.01.: 71,8

25.01.: 71,2

01.02.: 70,6

08.01.: 69,6 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW....Grattis giraffe, tenk et helt kilo, og der fikk du se 6-tallet først, så herlig :)

var nok ikke så ille helga :(

 

Blir ingen veiing før onsdag her i gården, til nå har dagen vært ok, har vaska vinduer og gulv osv her hjemme, blir jo helt svett av det også :D ....gleder meg til tur i kveld....

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle dere at jeg har kjøpt "gave" til meg selv, tights, stilig tunika, sko og nytt undertøy(litt mindre str. enn vanlig :D ) ....meeen har ikke lov å bruke det før jeg ser 6-tallet først...hehe...da har jeg noe å se fram mot!!

 

 

Måtte bare si det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra jobbet!

Og om du sprakk på lørdag, så har du tydeligvis jobbet bra ellers.

Flott!

Mulig at jeg lurer meg selv, men jeg tror ikke at slike sprekker bare er negativ.

Kan det ikke være med på å lure kroppen til å forbrenne mer? :(

 

Mst - lurt å gi seg selv premie på delmål :)

Og, takk for det - jo jeg er mye ute på tur.

Det var derfor jeg skaffet meg hund.

I dag har jeg gått på fjellet i nesten to timer.

Kjekt å gå sammen med en god turvenninne!

Mitt store problem er ikke trening men maten :eek:

Som du sa, Giraffe - jeg kommer aldri til å slite med å få i meg nok kcal

Mat er rett og slett veldig godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merto du er jo kjempeflink med turene dine,misunner deg å kunne gå i fjellet, har ønsket det lenge, har aldri gjort det....håper jeg får sjansen en dag :(

 

Ble en liten tur på 35 min for min del, føler meg tappet for energi på kvelden, må nok legge turene til ettermiddagene tror jeg....

 

God natt alle sammen, tastes i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutters tur er da mye bedre enn ingen tur, mst :D

Og jeg forstår godt at du ikke kan prioritere så mye tid på trening.

Jeg vet hvor mye det kreves å ha et funksjonshemmet barn, og når du da har 4 til...

 

En annen ting er at jeg kan ikke jobbe fullt pga en nakkeskade jeg fikk på jobb for 10 år siden. Var på skøyter med noen barn, falt og skadet meg.

Jeg må altså jobbe deltid - og turene i skog og fjell er noe av medisinen jeg trenger for å klare hverdagen. Derfor prioriterer jeg tid på dette hver dag. :(

 

Men nå er det natt her også.

Blir altfor sent dette her....

Nattinatt!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :D

 

Dette er 3 dagen jeg er slapp, føler meg helt tom for energi...lurer på om jeg har lav blodprosent igjen.....har det i perioder.....skal prøve å være rolig i dag, og se om det blir tur i kveld....

 

Håper dere har det bra damer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt snufsete og slapp i noen dager jeg også, men ikke syk, så jeg har vært på jobb. Det blir litt stopp med trimminga, for jeg tror ikke det er lurt å trimme ute i denne formen. Men shoppe kan jeg! Og er det noe som hjelper når man føler seg litt pjusk, så er det nettopp det :) Du ga meg en god idè der, mst67 :)

 

Det er lenge siden jeg har handlet klær, og jeg har ikke vært i butikkene siden salget etter jul, så nå er det kommet masse nytt og fint. Jeg har kjøpt kjole (str.38!!!), dongerijakke (str.L....) og hudpleieprodukter. Kjolen er litt liten, men kommer til å passe perfekt når jeg når trivselvekta :D

 

Neste belønning (når jeg veier 66 komma et eller annet), blir frisørtime med hårfarging og hele pakka (med mindre jeg blir helt grå før den tid, det begynner å synes godt at jeg er 40+)

 

Ha en fin dag alle sammen, og god bedring til deg mst67 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk giraffe :D dropper gåturen min i dag, kanskje føler jeg meg bedre i morra....

 

Ja, er det ikke gøy å handle klær :( og spesielt når vi kan kjøpe en str mindre. du giraffe, den kjolen sitter nok snart som et skudd på deg tenker jeg, du har jo så fin vektnedgang hver gang du!!

 

Merto: er sikker på at turene i fjell og skog er bra medisin :) ...høres hvertfall godt ut....

 

ha en fin kveld damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere de damene på TV3 i kveld som spiste seg sexy? ...........de strålte, så godt å se :D Nå var de større enn oss da, over 100 kilo hun første......men så fornøyd de ble når kiloene begynte å forsvinne, synes jeg kjenner følelsen..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rett innom og snur.

Skulle vært i seng for lenge siden.... :eek:

 

God bedring til de, Mst :)

Ikke kjekt å gå og hangle

 

Jeg knabbet idèen om premiehandling, jeg også, Giraffe. :D

Kjøpte meg en fin strikkejakke i tynt bommulsgarn.

Den henger klar til jeg har krympet et par cm til :(

Kjøpte meg også mye god Ulvang-ull på tilbud i dag

Men det i passelig størrelse....

 

Nå må jeg komme meg i seng!

Fatter ikke hvorfor jeg ikke klarer å komme meg i seng om kveldene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merto:takk :( ..... ja er det ikke vanskelig å finne senga på kvelden........men det er jo så koselig å sitte opp, mørkt ute og levende lys rundt om i stua :D se litt tv, pc og bare kose seg.......

 

Kjekt å ha en premie som venter, et par kilo og noen cm til så blir det premie på oss, har veiedag i morra jeg, spennende ja.... :eek: hehe..

 

Snakkes i morra, natt natt *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...