Gå til innhold

Siste nytt om den nye dagboken i Vektklubben


Gjest runelud

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg synes det er for lite detaljer for å registrere inn brystsvømming. Jeg synes det bør være mulig å registrere tilbakelagt strekning ift tid slik som det er lagt inn for crawl. Det er jo stor forskjell om man bruker 2 minutter på 25 meter eller om man bruker 20-30 sekunder på samme strekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar
Jeg får fortsatt ikke lagret egne matvarer. Jeg har internet explorer 8. Det som skjer er at jeg kan fylle ut alle feltene (navn på matvaren' date=' antall kalorier, gram KH, protein og fett), men når jeg trykker på "Lagre" så skjer det ingenting. Boksen blir stående fremme på skjermen, og ingenting skjer. Jeg har slettet leserlogg osv.

 

-innen[/quote']

Jeg fant ut at det ikke går an å registrere verdiene med desimaltall. Så om du runder verdiene opp/ned og kun legger inn hele tall får du registrert egene matvarer. Da blir det jo ikke helt rett, men det blir jo ikke helt feil heller. Jeg har meldt dette inn på support også for det bør jo være mulig å registrere de riktige verdiene. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bug i sletting av matvarer. I dag hadde jeg lagt inn 4 matvarer på frokosten (husker ikke om jeg hadde lagt til og så fjernet noen underveis før). Jeg skulle slette siste linje (og legge den på kosemerkene) og da ville den BARE slette første linje. Altså bekreftelsesteksten for sletting kom fra matvaren på første linje, selv om jeg trykket for å slette siste linje. Og da jeg godkjente slettingen ble FØRSTE linje slettet. Med kun tre matvarer så fikk jeg lov til å slette riktig matvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppeduppa det er mye karbo i brød. Når du legger inn utover dagen vil du se at forholdet mellom karbo og proteiner endrer seg. Det er ikke % sats på dagsinntaket.

 

B79 meny endrer du på Min profil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valentino

Finnes det noen forklaring av alle symbolene noe sted eller?

Det kommer opp N og L osv når man legger inn mat, betyr dette nei-mat osv? Går jo ikke an å lese noe sted om det.

Desuten er det jo ingenting av sunne matvarer som er ja-mat isåfall - litt rart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rull litt lenger ned - står nederst :)

Jeg ser det fortsatt ikke?! Først kommer kontaktinfo, deretter kjønn, så trivselsvekt og til slutt "lagre"knapp. Får ikke opp noe info om kaloriinntak. Under der begynner artiklene.

Hva står det rett over? Og hva heter feltet? Skjønner ikke at jeg ikke ser det..

 

Valentino, hvis du holder pilen over bokstavene, står det at det er for "nei-mat", "litt-mat" og "ja-mat". Jeg har fått "ja-mat" på grønnsaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valentino
Jeg ser det fortsatt ikke?! Først kommer kontaktinfo' date=' deretter kjønn, så trivselsvekt og til slutt "lagre"knapp. Får ikke opp noe info om kaloriinntak. Under der begynner artiklene.

Hva står det rett over? Og hva heter feltet? Skjønner ikke at jeg ikke ser det..

 

Valentino, hvis du holder pilen over bokstavene, står det at det er for "nei-mat", "litt-mat" og "ja-mat". Jeg har fått "ja-mat" på grønnsaker :)[/quote']

 

Åja, det gjør ikke det hos meg, men da vet jeg det. Men er det noe om hvor mye man bør ha av hver ting da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har noe med IE versjonen deres å gjøre? Send en forespørsel til support så får dere nok svar :-)

 

For å få opp fordeling av karbo/fett/proteiner tror jeg du må gå på kurs for å få opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at flere av dere søker etter knappen fpr menyvalg.

For å kunne velge eller endre meny, må man gå på kurs og ha opprettet en arbeidsbok.

Slik har det også vært tidligere - så dette er ikke noe forskjell mot før.

 

Når du går på kurs, finner du, sammen med din kursleder en meny som er tilpasset dine behov. Bruker du dagboken uten å gå på kurs, får du ikke den veiledningen.

 

 

 

Hilsen ina, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...