Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Så flink du er nikkoline,spinning har jeg ikke prøvd før men det ser gøyalt ut:-)er nok fintt å å unna trimmen på morgenen:-)

 

Ha en fin trimøkt idag:-)

 

Fy å gubben skvatt inatt ,det lå en museunge i sengen!! trodde det nesten ikke selv,men jammen meg lå det en bitteliten mus der,nesten søt jo,hihi. vet ikke hvordan den har kommet dit,men er nok en av kattene.:-( jeg måtte le,er ikke redd for mus mer edderkopper. Fikk den fort ut,og skiftet på sengen.tror han ser godt etter ikveld ja..hihi.:-) ikke ofte en får oppleve dette,heldigvis!!

 

Idag har jeg kost meg ute i solen, varmt og godt idag,ble en gåtur idagtidlig,40 min.fikk et trimpoeng,oppe i 4.6 poeng nå. Imorgen tar jeg trimfri,for skal jobbe. jobber imorgen istedet.

 

veiedag imorgen og ser et nytt tall ...juhu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Jada! Da var jeg på plass i ny leilighet og greier. Fikk klemt med badevekten på bekostning av den eneste buksen jeg eier, men så får jeg heller anledning til å kjøpe en ny.. når jeg blir liiitt mindre.. hehe. Hadde det så stappet at jeg faktisk ikke hadde plass til målebåndet, men skal kjøpe nytt imorgen.

 

Fikk vært på sats idag også (etter at jeg hadde kjøpt håndkle, som jeg heller ikke hadde tatt med pga badevekten), ble 1.4 trimpoeng, men tenkte å få til spinning imorgen og svettet litt mer..:) Gleder meg ikke til å gå på vekten!!

 

Så flinke dere er til å trene Minni og Nikkoline!

Sissee: Spist er spist! Du har sikkert fått i deg mye annet sunt utenom sjokoladekjeksene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir ikkje 8 tp på meg denne veka. Sliter fremdeles med forkjølelse, og tør ikkje trena skikkelig endå. Burde ha trent siden da blir kakespising på søndag, men er ikkje villig til å gå på ein smell no. Håper eg kan ta skoa på i løpet av helga, og jogga meg ein liten tur.

I dag har eg støvsugd og vaska bilen innvendig, god trim da og. Lurer på kor mange kg sand eg fann under barnesetene.

 

Nikkoline: Du er virkelig flink å trena.

Minni: Mus i senga du. Eg fann ein snegle der ei natt, dvs. våkna av eg kom borti den. Skremte livet av samboeren min omtrent. Fin, liten gave fra katten da.

Snegle: Da var ikkje deg eg fann. :) Hehe. Gratulera med ny leilighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter en fantastisk tur!! Har nå skummet raskt gjennom ALT dere har skrevet siden jeg reiste, og det er ikke lite!! Elesker å lese det dere skriver :-)

 

Kom hjem i dag og føler meg uvel og oppblåst etter reisen - tenker jeg dropper veiingen i morgen og venter til neste fredag!

 

Skriver mer i morgen - skal se tv nå!

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/8: 79.6kg

13/8:78.7kg ned 0.9kg.

19/8:78.1kg ned 0.6kg

27/8:79kg snufs opp 900 gram!

3/9:78.1kg ned 900 gram:-)

10/9:

17/9:

24/9:

1/10:

 

 

Har gått ned denne uken 900 gram,og neste uke håper jeg virkelig å få se nytt tall.Blir med på sunn helg,og minst mulig snop god mat!

 

skal snart på jobb,starter åtte,gjesp..hehe...:-)

 

ha en strålende fredag og god helg.

 

kommer innom og leser hva dere har skrevet og hva dere har gått ned denne uken.lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 200 gr denne veka. Eg veit at eg ikkje har fått trent siden eg har vært sjuk, og at maten ikkje har vært det beste. Men no begynner eg sakte, men sikkert å bli noko demotivert. Fra mandag av er da registrering av kvar einaste smule eg spiser, og så mykje trim som eg klarer. I helga skal da feirast 40- års dag, og den feiringa har eg ikkje behov for å registrera, den veit eg kommer til å toppa alt.

Håpa eg kommer meg ut på ein gåtur i kveld, bare for å sjekka korleis formen er. Føler meg nesten 100% igjen, men er ikkje sikker.

 

Dagens tall:

Vekt: 68,2 kg (+ 0,2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woop gratulerer Minni!! Godt du fikk av det du tok på sist uke!

Og Sisee: noen ganger må man ha nedturer før man får oppturer. Da kan det bare gå én vei!

 

Jeg har på mystisk vis gått ned 0.5 kg. Strålende fornøyd. Trodde det var motsatt! Har tross alt vært på reisefot (altså sittet helt i ro på båt, bil eller tog) 3 dager denne uken, og ikke fått trent noenting omtrent.. og ikke spist sunt.. Må bare jobbe på neste uke;)

 

Vekt: 65.5

Midje: Har ikke fått kjøpt målebånd.. Ca 86.

 

Nå skal jeg prøve fiskelykken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/8: 79.6kg

13/8:78.7kg ned 0.9kg.

19/8:78.1kg ned 0.6kg

27/8:79kg snufs opp 900 gram!

3/9:78.1kg ned 900 gram:-)

10/9:

17/9:

24/9:

1/10:

 

 

Har gått ned denne uken 900 gram' date='og neste uke håper jeg virkelig å få se nytt tall.Blir med på sunn helg,og minst mulig snop god mat!

 

skal snart på jobb,starter åtte,gjesp..hehe...:-)

 

ha en strålende fredag og god helg.

 

kommer innom og leser hva dere har skrevet og hva dere har gått ned denne uken.lykke til.[/quote']

Glad på dine vegne,og motivasjon for meg og.900 gram er masse ned.Tenk om jeg får et så bra resultat på mandag.Jeg skal og ha fokuset på en sunn helg.Det blir kanskje ikke så mye trim fordi jeg har turnushelg.

Kanskje jeg blir å delta på en turmarsj ca to timer på søndag formiddag,får se hvor sprek jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du gikk ned igjen de 900 g,Mminni! Superflink har du vært! Snegla ned 0,5 kg - veldig bra på tross av reise, og Sisee: 200 g er ikke mye ,da... Håper du føler deg frisk og rask igjen!

 

Krysser fingrene for deg, Nikkoline - får virkelig håpe at du får gode resultater på mandag.

 

Selv må jeg stramme inn og superskjerpe meg etter en uke medi sol, mat og vin... Vi gikk riktignok en tur hver morgen før vi gikk på stranden, men jeg hadde glemt hvor fantastisk god mat det er i Tyrkia... Mammenam!! Føler meg ikke på mitt slankeste nå, nei! Men, en uke med normalt kosthold, så føler jeg meg vel igjen. Var på step/ styrketrening i morges og det var deilig!

 

Ha en fin helg, damer! I kveld skal jeg i 40-årsdag, også. Planlegger å kjøre, og ta det med ro ang spisingen.

 

kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen av uken.. Har vært på jobb ikveld, og fått til 3.5 trimpoeng idag :) Har ikke fått i meg mer enn 1200 kcal, så nå skal jeg fores med dansk rugbrød og makrell i tomat. Nytter ikke å sulte!

 

Sikkert klokt å kjøre Kaika, så kommer ikke de hekkans alkoholkaloriene snikende. Og du føler deg friskere imorgen, om det så bare skulle vært en liten dråpe du tok..:)

 

Håper dere har hatt en fin helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40- års dag er knallhardt, og da er ikkje min ein gang. God mat i fleire dager, besøk og kos. Og da er i dag at hovedinnrykket kjem. Jaja, siden eg var flink i sommar, så får eg slå ut håret denne helga då. Kjekt er da i alle fall.

 

Ute har me hatt strålande sol i fleire dagar, og meir skal da bli. Eg elsker denne årstida. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisee,Ja tro hvorfor feiring av dager og ferier er så knall harde.

Jeg var helt utslitt av å feire sommeren,spiste meg trett og lat.

 

Men ei helg er jo litt kortere enn en sommerferie da:)

 

Men denne helga har jeg ikke ligget på latsiden.Gikk en turmarsj i går før jobb.Jeg brukte tre timer,da jobben var ferdig seint i gårkveld var beina like ferdige.Klarte knapt å gå til bilen.

 

Har 16 trimpoeng forrige uke,men nå lyser det o trimpoeng mot meg,får vel begynne å samle nye i dag.

 

Veiedag i kveld,har ingen utskjeielser så hvis jeg ikke nå har nedgang på vekta så blir jeg forevig feit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte ta en liten tur innom.dere skjønner modemet har sluttet å virke,så venter på nytt!skal kommentere det dere har skrevet når alt funker ìgjen:-)bruker mobil nå.ha en fin uke.snakkes 6 trimpoeng sist uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Etter en uke (eller egentlig to) med massevis av hjemmefra-spising bestemte jeg meg for å være fornøyd på fredag hvis jeg ikke gikk opp. Vel, resultatet var akkurat likt, men ikke særlig fornøyd likevel, så nå er ambisjonsnivået frem mot fredag skyhøyt!

 

Det er en glede å kunne lese alle deres muntre betraktninger, det gir oppmuntring og glede! Ha en fin uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha levd ei helg på kaker og kos, har eg fått eit kronisk sug. Må visst på sukkeravvenning, for dette er ikkje bra. Har eit stadig behov for å stappa ting i munnen, og at da står kakerester +++ i kjøleskap er heller ikkje bra. Men eg skal klara å stå i mot, så får eg overtala jubilanten om å spisa da opp i kveld. :)

 

I kveld skal eg i alle fall ut og jogga, og eg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke store utskeielsene til før sukkersuget er på plass igjen! Etter en uke i syden og en søøøøt helg, må jeg også på avvenning. Så nå lover jeg: Ikke noe søtt før på lørdag.

 

Satser på syv trimpoeng denne uken (minst...) Med denne uken mener jeg fra i dag tom søndag. Veiedag på ffredag, og da satser jeg på samme vekt som FØR sydenturen.

 

Nå skal jeg på aerobic 2 - nytt program i dag - gleder meg! På onsdag er det Zumba - nytt konsept på treningsstudioet mitt, skal bli gøy. Vet jo at Minni liker Zumba :-)

 

Ha en strålende uke, dere! Altså, ukens mål: Ikke søtt, minst syv trimpoeng og huske å drikke mye vann. Stå på!!

 

Kaika :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er eg tilbake fra melkesyrefestivalen. Første joggetur siden eg var sjuk, og det var skikkelig tungt. Beina var som tømmerstokker omtrent, men eg sleit meg gjennom da. Driver og jogger opp og ned ein bratt grusveg her i mangel på skikkelige løyper og jogga i. Hadde meg to gode drag oppover, og holdt tempoet til ca. halvveis.

Måtte ha ein tur på asfalt og, men beina er ikkje noko glad i da. Men eg kan ikkje bare jogga den same vegen, for då blir da kjedelig.

Endte på 1,8 tp i dag, og målet er 8 tp denne veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løping i oppoverbakker er ikke for pyser:)Sisee

 

Har gått en oppovertur i fjellet på stive bein,kun halv time oppover,men det kjentes etter marsjen i går.Sykkeltur på halv time fikk jeg og tid til,har hatt fridag.

 

Da har vært på vekta og her er jeg kvitt det fæle 80 tallet,Å se sytti er så mye bedre.Gikk akkurat ned et kilo:) 79.8

 

Det er ubeskrivelig herlig.Neste uke satser jeg på å se 78 tallet.

Med 16 trimpoeng,6 timer langtur,mye gåing i bratt terreng samt ingen utskjeielser så er det litt merkelig at jeg ikke har gått ned mer.Jeg måler etter pulsklokke,veier brødskiver osv.Men er allikevel fornøyd:)

 

Ønsker alle ei flott treningsuke.Høsten er definitivt min overskudds og energi tid,får trene meg opp nå.Kanskje jeg da klarer å ligge på 8-10 trimpoeng når seinhøst og vinteren slår til.Har bestemt meg for å ha fast spinningtime en bestemt dag i uka.Får vel en langtur til,tyttebæra skal jo i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nikkoline! Nye tall er fint, men nytt titall er kjempemessig!

Kjekt å høre at du er ute igjen, Sisee.

 

Jeg "tok av" i går, og lider helhjertet i dag...med sykling, fotball og aerobic kom jeg opp i nesten 8 poeng. Ikke helt sikker på om det var en god ide! Au!

 

Ingen søte saker før fredag..fint, er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg: Well done!! Tro meg, du kjenner det nok enda bedre igjen imorgen..Hehe..:(

Håper du ser noe nedgang til fredag!

 

Nikkoline: Gratulerer med nedgang! 1 kg er kjempebra!! Kommer til himmelen dersom jeg har gått ned 1 kg til fredag.. 16 tp er bra bra! Lurt å ha et antall tp man ønsker å ha per uke utover høsten, så går ikke treningen i forferdelige rykk og napp (iallefall for dem som synes det er vanskelig å motivere seg for å komme seg ut av godstolen).

 

Sisee: Sikker på at du klarer 8 tp denne uken. Har du planer om å delta flere dager på mekesyrefestivalen? Jeg skal skaffe meg nye joggesko, så blir det vel en liten festival på meg også..

 

Kaika: De har fått zumba på sats hvor jeg går også nå. Jeg har bare ikke NOE koordinasjon (folk hevder jo at "alle" damer kan danse, men jeg er altså født uten det genet). Synes det er vanskelig å bare slenge seg med, som de sier er hele vitsen, når jeg føler meg som en pinne. Men skal kaanskje gi det en mulighet. Man lærer så lenge man lever har jeg hørt.

 

Fikk 9 tp sist uke. Var dårlig igår (fikk mensen og jeg lå i fosterstilling halve dagen), så da ble det ikke noe trim, men skal prøve 15 tp denne uken. :)

 

Godt å se at det er så mye liv i dere! Er ofte inne og leser, selv om jeg ikke skriver alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med ett kilo, Nikkoline! Det var kjekt at du fikk uttelling :-)

 

Skal si dere er aktive på treningsfronten - nesten 8 trimpoeng på en dag, Frigg - imponerende! Løping i motbakker er like imponerende, Sisee, tror ikke jeg hadde klart så mye av det! Og du er jo flink å trene du også, Snegla. Gleder meg til å prøve Zumba, men ser ikke ut som om det blir i morgen - timen er allerede fulltegnet - grrr. Ellers så er jeg kjempeglad i å danse, og liker svært godt dansepreget trening.

 

I går var jeg på aerobic 2, og jeg kjente at det var en god stund siden sist. Kjempegøy, men jeg følte meg litt tung i rumpa. Ganske krevende trinn og kombinasjoner, men jeg elsker det! Kjenner at jeg trenger å trene kondisjon, ja! Hadde nok gjort seg med noen motbakker :-)

 

Nå middag!

 

kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løping i motbakker er en ting fææælt men effektivt.Spydde en gang jeg tok i for mye.Men det var før jul,så kanskje på tide å mote seg opp igjen.Først ned 2-3 kilo.

 

Vet dere, det er så mye lettere å veie ned mot 76 enn 78-79,det vet jeg som nå har vært langt der oppe på vektskåla.Prøv aldri å nå 80 kilo for det er bare fustrerende opplevelse:(

 

I dag blir det lite trim,skal kose meg på sofaen med vann,kaffe,tv og et pledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldremøtesesongen er i gang, så da blei ikkje noko trim i dag. Men må ta meg ein tur i måro, for på torsdag reiser samboeren min bort, og då blir eg åleina med ungane om kveldane resten av veka. Løping i bakker er virkelig tungt ja, men veldig kjekt. Merker så fort framgang då, klarer liiitt lengre kvar gang. Gleder meg nesten til turen i måro kveld.

 

Nikkoline: Startvekta mi var 78,8 kg. Been there, done that. :( Da har vært eit slet, men da har vært verdt da. No er eg meir på kosmetisk slanking, og ikkje minst bedre kondisjon og helse. Fremdeles har eg litt problemer med å sjå sjølv at eg faktisk var så stor. Inni hodet mitt, såg eg ikkje så verst ut. Derfor blei eg heilt satt ut i prøverom når lyset og heilfigurspeila viste sannheten. Hengte fint fra meg klærne og gjekk heim med gråten i halsen. Men no prøver eg klær med glede igjen, og elsker da. :)

 

Stå på alle sammen! Me er kjempeflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager igjen til veiing.. Fikk 4 trimpoeng igår, og er oppe i 6,3 tilsammen denne uken. Fødselsattesten vil ha det til at jeg har bursdag idag. 26 år, men stadigvekk ingen grå hår! :( Dagen feires med å sove etter nattevakt, spise havregrøt, gå på spinning og forsøke å sove igjen til ny nattevakt. Ingen kake på meg med andre ord!

 

Kom opp på 1800 kcal igår, men jeg har da tross alt vært våken over et døgn, så man kan vel ikke regne med annet.. Kommer som regel over de 1600 kcalene når jeg tenker meg om, men vekten har jo til nå vist nedgang, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...