Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

frigg: klapper for deg også,du har jo fått nesten 10 trirmpoeng:-))

 

jepp,er sikker på at du går ned i vekt neste uke.:-)

 

Skal straks ut på gåtur,igår ble det ikke noe trim,men skal gå idag og imorgen så skal få sanket iallefall to poeng til.

 

god lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Sikkert deilig med en tur i skogen!

 

I dag har jeg solt meg og laget mat til kurvfesti ettermiddag, så jeg har ikke fått trimmet i dag. Får ta det igjen i morgen :-)

 

Deilig med litt sommervær her å¨vestlandet - har ikke vært for mye av det i sommer!

 

Ha en fin helg, alle sammen :-)

 

Plukket solbærog rips med svigermor i går, så jeg har rikelig med snacks til helgen, he, he...

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, uten den kjeeempestore innsatsen (og medregnet morgendagen) kommet opp i 18.2 trimpoeng denne uken. Det er ikke så mye som skal til, alltid. Syklet istedetfor å kjøre osv. Høres ut som alle har plukket bær under trimmen da, det har ikke jeg .. ;)

 

Du klarer å komme opp i 6 trimpoeng Minni, blir jo veldig fort poeng med å gå turer, og om det regner: det finne ikke dårlig vær..!

 

Nytter ikke med unnskyldninger Frigg, gjort er gjort, og spist er spist som du kanskje ville sagt det selv, så må man heller være flinkere neste uke.. ;)

 

Vært på aftenvakt nu, og har kommet opp i 1642 kcal. Er egentlig sulten, men får heller drikke litt vann før jeg legger meg..

 

Gleder meg allerede til neste fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra' date='Snegla,så flink du har vært:-))

 

 

Takk,snegla,huff 3 uker var leenge hehe ,men skal nå prøve. kutter ikke all snop da,skal prøve å spise kun i helgene.snop altså,hehe.

 

huff,igjen altså,har snart mensen,og merker jeg får ekstra søtsug da.:-(( og humøret er ikke det beste heller...snufs...:-//

 

hvor har det blitt av Nikkoline???[/quote']

Hei alle sammen:)

 

Jeg kom hjem etter ferien og tenkte,hjelp jeg har ikke viet meg selv og vekta,samt vektklubben mye oppmerksomhet.Ble så glad over at dere har savnet meg:)Prøvde ei bukse,den er blitt TRANGERE.

Jeg har følt meg uvel og trett etter ferien,men straks jeg kom hjem har jeg tatt meg sammen.

 

Har startet med fjellturer, har gått tilsammen 10 timer den siste uka.Det som hjelper er å brette opp ermene og ta seg sammen.Jeg vil fortsatt være med,hente frem stå på viljen sammen med dere.

 

ps tør ikke gå på vekta,får bare være så ærlig å innrømme at jeg er litt feig.Må liksom ta meg litt inn først Ja ja det får gå for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig gode råd å gi' date=' men det er i alle fall veldig viktig å spise etter trening. Jeg pleier å spise en lettyoghurt når jeg kommer hjem + mye vann, og to knekkebrød og en kopp te etter jeg har dusjet (kveldsmat). Dette er når jeg trener om kvelden.

 

Altså: Du må spise og drikke skikkelig etter trening, Frigg ;)

 

Kaika[/quote']

Høres veldig fornuftig ut,skal ha det i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh..reddet i siste liten...

 

Fint å kunne gå en tur inn hit akkurat når fristelsene var i ferd med å overmanne meg. Godt å høre en passelig krigersk innstilling fra dere!

 

Fortsatt god søndag!

 

Og jeg er sikker på at du kommer raskt tilbake i vater, Nikkoline :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gjekk på ein skikkelig smell i går. Da einaste fornuftiga måltidet mitt, blei frokosten. Resten bestod av is, heimalaga hamburger, pommes fritz og sjokolade. Hurra! Brente nok ein del kcal på flytting, men ikkje halvparten av da eg burde ha kvitta meg med.

I dag har da vært litt bedre, helst for lite sikkert. Ganske heftig frokost, men magre måltider resten av dagen. Dessuten fekk eg svømt ein del, så eg har nå trimma litt og. Noko kaldt i vatnet, men deiligt likavel. I måro ser ut for å bli den siste skikkelige sommardagen her, så då blir da strandliv. Minsten blånekter og bli med, og vil heller i barnehagen.

 

Akkurat no baker eg chocolate chip cookies. Ja, eg veit eg ikkje burde, men skal ha med litt på stranda i måro. Heldigvis er eg veldig flink til å begrensa meg, så da er helst mann og barn som nyter dei. Eg er litt opptatt av kva både eg og barna spiser, så eg foretrekker å laga mat fra botnen av. Mannen er gammal nok til å passa seg sjølv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, Nikkoline!!! Sååå kjekt å ha deg på plass igjen ;) Supert at du er klar for å gjøre en innsats igjen - går sikkert kjempebra!

 

Ja, vi går alle på en smell i blant... Helt menneskelig det, Sisee. Jeg var jo på fest i går og da ble det både rødvin og kake... og litt chips, ja... Det er hverdagen som teller, trøster jeg meg med. Lever under et knallstrengt regime i hverdagen og koser meg (med måte) i helgene. Det er vanskeligste er i ferier...

 

...Og nå er min definitivt over! I morgen er tilbake til hverdagen. Gleder meg til å se alle kolleger og barna igjen! Men, kommer nok til å være trøtt. ja.

 

Ha en fin kveld og lykke til i uken som kommer. Jeg skal klare min 7 trimpoeng og ingen godterier før lørdag!

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter folkens!! Snart er det fredag.. ;)

 

Spiste 2 stk take away pizza igår, registrerte dem under big one pizza, men noen som vet ca hvor mye kcal det er i en "vanlig" take away pizza..?

 

Drasser legemet avgårde til litt morgengymnastikk nu,

 

ønsker alle en feiende flott dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da var det pån igjen,brette opp armene og fortsette.jammen glad jeg har byttet veiedag til fredag;-)) LOL.

 

neida,har vært flink i helgen også,men ble litt ekstra kos på lørdag(reker)(det er sundt) og kaker og god mat i bursdag igår,men ellers har jeg vært flink i helgen.

 

skal ned minst 700 gram denne uken!!

 

Ble tilsammen 4.2 trimpoeng sist uke,og skal iallefall ha 5 denne uken,er jo ikke så varmt og fint å gå tur nå. Så imorgen er det ut å gå.Har hatt litt husarbeid idag. trim det også.:-)

 

Velkommen tilbake Nikkoline, er sikker på at du klarer dette.Så flink du har som har gått så mye tur,du har fått masse trim og frisk luft. STÅ PÅ!!

 

Har ikke peiling på hvor mange kcal det er i en take away pizza. :-)

 

Kaika: ha en fin arbeidsuke,er nok hardt å jobbe igjen etter ferien men det klarer du, sikkert koselig å se barna igjen:-)) har nok mye å fortelle.

 

sisee: spist er spist,ikke tenk noe mer på det. Du klarer helt sikkert å komme tilbake til slankingen igjen ,du er jo så flink!

Ha en fin dag på stranden imorgen.jepp mannen din klarer å passe seg selv.hehe.

 

snegla: sukk,klarte ikke 6 trimpoeng meen nesten.Så flink du har vært som klarte 18.2 poeng da.

 

frigg: så flink du er da,som klarer å holde seg unna snop.

 

 

STÅ PÅ DERE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går bra.litt fysen idag,men skal klare det.:-)

 

spiser fiberrik og banan som mellommåltid,namnam,også smoothie.

 

Har trent idag,30 min ergosykkel. 1.2 trimpoeng,bare 4.8 igjen.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppmuntring var å hente frem en bukse som var havnet sørgelig langt ned i skapet, og oppdage at det plutselig var mulig å bruke den!

 

Skrekkelig fysen i dag jeg også, kanskje "noe som går" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ikkje fysen. Sånn bare for å ha sagt da. ;)

 

Endte på 1,2 tp i dag, og har 5 tp som mål denne veka. Ein av fordelane med å vera samboar er at når ungane er i seng, kan eg gå ut og trekka frisk luft. Ein rask tur på 40 min var akkurat da eg trengte i kveld. Litt regn når eg gjekk heime frå, men da letta og eg fekk ein herlig, frisk tur.

 

I måro er da skulestart her. Eldste skal opp i 3. klasse, mens minsten har første dag på førskulegruppa i barnehagen. Babyane mine... Så store dei har blitt!

Må nesten gjera litt stas på dei, så da blir kylling og ris til middag. Og kanskje eg tiner nokre boller og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fjelltur igår, mange turister å skue i dongeribukse og slip-in sandaler.

 

Er oppe i 9,9 trimpoeng denne uken. Tenkte meg på en spinningtime senere idag også. Er glad om jeg kommer opp i 18 poeng igjen denne uken, men vi får se. Er fremdeles mange dager igjen å gjøre det på i tilfelle... :)

 

Ble 2600 kcal igår ca, men har ikke dårlig samvittighet for det siden jeg har trent såpass mye. Ser frem til fredagen igjen!:D

 

Frigg: Gratulerer med å komme inn i gammel bukse! Jeg har en liggende jeg skal prøve etterhvert.. ;)

 

Minni: Bra du har mål om både tp og vektreduksjon, det hjelper iallefall på motivasjonen, i tillegg til at fredagsveiing er genialt så man ikke spiser sååå mye i helgen kanskje..

 

Sisee: Du som går så mye tur klarer lett 5 poeng! Stå på! Boller fristet.. Håper barna dine fikk noen =)

 

Kaika: Viktig å kose seg LITT i helgene.. Jeg spiste en håndfull chips og 3 biter melkesjokolade, men lett å føle man bruker frimerkene unødvendig også.. Håper du klarer trimpoengene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg og dro frem vekta, tok sats og gikk opp på den med en spent "sus" rundt ørene.Klarte ikke å lure kroppen denne gangen heller.

 

Gått opp til over åtti igjen,81,2 tror jeg det var jeg noterte.Jeg går nå på Roede og blodtype diett.

 

Var på fjelltur i går, i dag blir det noe enklere for skal på jobb i ettermiddag.

 

Jeg har altså blitt litt større igjen.!!!!!

 

Men jeg har på ingen måte gitt opp,neida vi greier å skape det perfekte team her inne, og hjelper hverandre til sunn eretankegang.

 

Jeg vil bare være beinhård mot meg selv og ikke gi etter for sulten.Vil hurtigst mulig ned på den vekta jeg var:)

Sisee, liker tankegangen,vi sier ikke til oss selv at vi er fysen.(vet at det er enklere sagt enn gjort,men vi forsøker å ikke fokusere på det,men kanskje sier vi heller f,eks jeg har sannelig lyst på en god smoothie nå)he he vanskelig å skrive ned tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klarer ikke lure kroppen, nei. Godt du gikk på vekten, det gjør noe med motivasjonen iløpet av et tiendels sekund! Husker ikke hvilket tall du lå på, men du kommer til å klare å gå ned, det er jeg helt sikker på.

 

Lurt å si til seg selv at man ikke er "fysen". Når man er sulten på noe godt, og spesielt i selskap med andre, kan man tenke at man er heldige som ikke har behov for å spise den sjokoladen, istedetfor at den sjokoladen så ekstremt god ut.

 

Selv pleier jeg å tenke at det ikke gir meg noe å spise usunne ting. Det har ingen fordeler hva angår ernæring, man blir ikke mett (med ikke mindre man spiser for mye, og da blir man kvalm i tillegg) og man bruker unødvendige kalorier på TULL.

 

Det er i hodet det sitter, og viljen det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått dilla på Cottage Cheese. I grunn ikkje da versta å få dilla på da då. Men fy søren så godt da er! Cc med banan og kanel, eller eg tiner nokre jordbær og rører dei inn i cc med safta og da heila. Må visst på butikken og hamstra litt ser eg. Får ta med ein boks og to med mager kesam og då, så eg har litt variasjon.

 

No er da bare 45 min til eg kan rusla ned på skulen og henta storajenta mi. Blir spennande å høyra koss 3. klasse er. Så er da å henta førskulejenta i barnehagen, og ha ein svipp på butikken etter ein bursdagsgave. Og så er da bare kos resten av dagen. Satser på ein runde 30 days shred i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frigg: så gøy at du får på deg en bukse,som har ligget i skapet,:-) hehe,ja må være noe som går den fysingen;-)

 

Jeg har en kjole i skapet som jeg kjøpte på impuls i sommer fordi den var billig. Den var i størrelse L,men var litt liten,så håper å passe inn i den til neste sommer.hadde vært gøy. :-) Har også en yndlingsbukse i skapet. da må jeg veie 70kg hvis den skal passe,hehe..

 

nikkoline:huffda,kjedelig at du har gått opp igjen,men er sikker på at du klarer å gå ned i vekt igjen.STÅ PÅ!

 

sisee: håper det har gått bra med å komme opp i nytt klassetrinn for jenta di.:-)

 

så flinke dere er til å trene sisee og snegla,:-)

 

imorgen er det jobbing igjen,og da blir det trim frem og tilbake fra jobb,og får nok trim på jobb også,skal vaske. Opp tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med nye klær Minni! Hadde jeg hatt råd skulle jeg kjøpt noe jeg også.. Men får vente til jeg er ferdig med studentlivet.. og til jeg har gått ned litt mer.. :) Må forresten kjøpe ny bukse snart, har bare én igjen, da den andre (selvsagt yndlingsbuksen) revnet mellom beina ;)

 

Har kommet opp i 14, etellerannet tp denne uken. Spørs om det fortsetter slik, men jeg er fornøyd enn så lenge. Var på hard spinningtime igår, puha, hviledag idag :( Du er heldig som får trim på jobb Minni, jeg blir kontorrotte etterhvert..

 

Jeg spiser også endel CC, Sisee. 2 ss CC og en boks yoplait blåbær utgjør 110 kcal, perfekt til kvelds eller mellommåltid :D

 

Snart er det fredaaaag..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det bra med aktivitet på tråden vår, for tiden! Sååå gøy å logge seg på og gå inn å lese innleggende deres, jenter! Enig med Nikkoline: Det er som å komme litt "hjem".

 

Dere er flinke til å trene, også ser jeg! Selv har jeg hatt en travel skolestart - sååå kjekt å se elever og kolleger igjen! Men, nå skal "alt" bli klart på ett - to - tre, så det har blitt en del jobbing om kveldene også. Har derfor bare fått trent en kveld denne uken. Men i kveld skal jeg av gårde på spinning.

 

CC og yoplait hørtes godt ut - det skal jeg prøve, godt tips.

 

Stå på, alle sammen - dette klarer vi!

 

Ps. er ikke så veldig optimistisk ang veiedagen i morgen - føler meg tung og oppblåst om dagen (er sååå varmt, vet jeg ikke bør klage, men luften på skolen min er utrolig dårlig. Kommer hjem med hodepine hver dag...

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...