Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Eg håper på stillstand denne veka, men rekner med at da er + på vekta. Utskeielsane mine sist helg satte sine tunge spor, for å sei da sånn. Har snikvegd litt i veka, og da seg ikkje bra ut. Men eg har jo kun meg sjølv å takka, så no er da å tenka godt gjennom alt eg putter i munnen. Håper eg klarer å holda meg i skinnet denne helga, men frykter eg går på ein ny smell.

 

Eg er veldig sulten om kvelden, men samtidig veit eg at om eg går opp i kcal vil eg stoppa på vekta. No ligger eg på max. eg kan spisa og likavel gå ned. (Håper eg då.) Eg spiser 5 ganger til dagen, med ca 3 timar mellom kvart måltid. Kvelds blir rundt 19 sammen med ungane, men kl 22 er eg sulten igjen. Klarer ikkje å knipa inn meir på kcal på dagen, uten å føla at eg går sulten fra bordet. Sparer fruktrasjonen min til kvelden, men da er ikkje nok. Eg må tydeligvis bli flinkare til å spisa mat som metter enda lenger enn eg gjer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

6/8: 79.6kg

13/8:78.7kg ned 0.9kg.

19/8:78.1kg ned 0.6kg

9/9:

16/9:

23/9:

30/9:

 

jippi,ned denne uken også,veier nå 600 gram mindre..gøy,måtte veie meg noen ganger før jeg trodde på det,ser snart nytt tall.bare 200 gram til:-) så nå skal jeg stå på ja..hehe:-)

 

skriver mer i ettermiddag. oppe i 2.4 trimpoeng,trimsykkel igår også.

 

ha en fin dag og god helg:-) nå skal jeg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Minni, så kjekt!!

 

26.07:69, 1

13.08: 68,2

20.08: 66,5

 

Midje: 85.5 (minus 1.5)

 

Minus 1.7 siste uken.. Litt vel mye.. Men jeg har spist rundt 1800 kcal, så har ikke sultet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blei stillstand her. Jaja, får bretta opp ermene og virkelig ta i neste veka. No er skulestart over, og dagane begynner å normalisera seg. Satser på at neste veka blir enklare ang. trim då. Maten føler eg at eg har kontroll på, både kor ofta eg spiser og kva eg spiser. Trimmen derimot....

 

Dagens tall:

Vekt: 67,5 (-)

Midje: 82 cm (+ 1 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nedgang Minni og Snegla, og stillstand er jo heller ikke å forakte, Sisee!! Dere er superflinke!!

 

Selv hadde jeg dessverre rett ang følelsen av at dagens resultat ble heller dårlig :-( Bare se:

 

6/8: 76,3 kg (har altså fått mensen i dag...)

13/8: 75,6 kg (ned 0,7 kg) midje: ca 84 cm - fant ikke målebåndet...

20/8: 76,4 kg (opp 0,8) Fant ikke målebådet nå, heller. Må visst kjøpe nytt!

10/9:

17/9:

24/9:

1/10:

 

Sånn er livet - det går opp og ned... Synes selv at jeg har vært ganske flink, men må nok innse at jeg kanskje må registrere matinntaket, er nok ikke så flink som jeg innbiller meg. Må jo innrømme at jeg har spist en liten pinneis hver dag denne uken, he, he... Og en kringlebit på jobben i forgårs... Men, i det store og hele har jeg vært flink, altså!

 

Var på trening i går, så det ble ca to TP.

 

God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan,da er jobbdagen over,litt hardt å stå opp tidlig etter ferien,men gikk det og..hehe.

 

Nå er det snart lunsj tid men må jo innom og se hvordan det har gått med dere denne uken da.

 

kaika: kjedelig at du har gått opp i vekt da,men kan jo være at du har fått muskler siden du trener mye:-)

Er det ikke noe dere kan gjøre da,på skolen mener jeg når du kommer hjem med hodepine hver dag,høres ikke bra ut.

 

snegla: gratulerer med nedgang..wow, 1.7kg på en uke..kjempebra.:-))

 

sisee: stillstand er bedre enn oppgang, er sikker på at du går ned i vekt neste uke.:-)

 

Imorgen skal jeg på A-HA konsert ,og gleder meg masse. De er flinke til å lage liv,og blir helt mo i knærne(særlig av og se på gutta),hihi.gubben skal også være med,så får nok skjerpe meg,hehe.;-)

 

Kos dere masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld,

dette ble en ganske hyggelig dag på vekten... - 0,9 er ekstremt bra for meg. Jeg frykter denne uken en smule, det blir ekstremt mye restaurantspising, og det er ikke lett å kontrollere innholdet frem til neste uke. Det viktige er vel å ta med seg hodet, så blir det nok ikke alt for galt. Tempoet er høyt om dagen, fikk inn rundt 12 tp denne uken. Jeg er svært imponert over dine 18, Kaika! Ikke rart om kroppen kan oppføre seg litt uvørent med så mye aktivitet, du går sikkert ned igjen neste uke. Og 1,7 var jammen et stort hopp Snegla! Moro. Bør nok vurdere nytt navn ;-)

 

Jeg har forresten utviklet en sikkert ikke så lur, men veldig fin teknikk for de dager jeg vet at mye trening gjør meg sulten...på slutten av middagen spiser jeg en god del ekstra salat, nesten mer enn jeg vil (altså, ren salat, tomat etc, uten dressinger og andre kalorier; jeg liker salaten godt uten). Det blir selvsagt noen ekstra kalorier av det, men det varer så lenge at jeg ikke blir særlig sulten på kvelden. Dermed tror jeg egentlig jeg sparer på det.

 

Heldige deg som skal på konsert Minni, ha det gøy, og snart passer buksa!

 

God helg, alle sammen!!

 

 

13/8: 74,0

20/8: 73,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, jeg skulle ikke være så kjapp med å si man bare må tenke man ikke har lyst på noe godt, så klarer man å holde seg... Ble vel mye boller og godteri igår etter at jeg hadde vært på vekten :)

Var på jobb 15.5 timer igår, og jeg blir alltid grisesulten når jeg er der, så jeg trykket innpå..

 

Føler meg skikkelig uggen og tung idag, men holdt meg fattet, og var på trening imorges.. Er oppe i 16,9 trimpoeng nå, skal klare å nå 18 imorgen! :)

 

Jobb igjen i ettermiddag, men har planen klar nå og skal IKKE spise noe godteri.

 

Holdt motet oppe Kaika! Kanskje det er best å registrere igjen i noen uker, så ser man ganske tydelig igjen hva man kan spise.. Det er fort gjort å glemme hva man har spist og tenke at det ikke er så farlig med den isen, men mange tuer små osv...

 

Gratulerer med flott nedgang Frigg og Minni! Tror deres nedgang er "sunnere" enn min. Frykter det bare er vann jeg har mistet, eller at det går fort på igjen siden det var så mye, men foreløpig får jeg vel bare glede meg..:)

 

Sisee: Kroppen oppfører seg mystisk innimellom! Det er ikke sikkert det er noe "feil", selv om det er stillstand. Det blir sikkert bedre når du kommer inn i rutinene igjen :)

 

 

 

Jeg har troen på oss! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tid til trim idag,gleder meg til konserten,og siden jeg hadde litt ekstra tid så har jeg trent! trente zumba, 45 min. Så tilsammen 4.1 trimpoeng til nå.det er jeg fornøyd med. Skal prøve å klare 6 denne uken!!!

 

puh,nei,får vel snart ordne meg.snakkes!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppe i 3,8 tp no, så eg satser på å klara 5 denne veka. Blei mykje mas av mann og barn i dag, så eg heiv på meg skoa og forsvant ut ein tur. Frisk tur i vinden, men eg fekk gå av meg da dårliga humøret i alle fall. Endte på 1,5 tp i dag, og så var da heim å laga rømmegrøt og spekemat til gjestene. Ikkje akkurat slankekost da då, men så fantastisk godt. Kanskje eg får tatt meg ein liten tur i kveld og, og gå av meg litt kvelds.

 

I går gjekk eg i regn og vind kl 22.30 på kvelden. Eg har alltid likt å gå tur i mørket, gjerna i regnvær, men så er høsten favorittida mi og. Var i alle fall ikkje plagd med andre turgåerer, eg var temmelig åleina der eg tusla rundt.

 

Gratulera til alle som har gått ned i vekt, eg suger til meg litt inspirasjon av dere. Og til Kaika: Du kommer nok over denne kneika, du har jo vært så flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiet ut hele helgen, iallefall hva angår smågodt..! Det er virkelig ikke ba å kjøpe en hel pose smågodt, burde bare kjøpt en lakrisstang eller noe, så hadde jeg definitivt fått dekket sukkerbehovet, men men.. !

Sniktittet på vekten idag, , men har iallefall ikke gått opp siden fredag =)

 

Medregnet dagens spinningøkt er jeg oppe i 22.7 trimpoeng denne uken.. :)

Det blir ikke like mange neste uke, for jeg skal til København å hente et lite flyttelass jeg har, men skal få til noen joggeturer i parken og et par økter på SATS :(

 

Håper det var en bra konsert Minni! De skal begynne med zumba på sats, da tenkte jeg på deg :)

 

Sisee: Rømmegrøt, nei, ikke slankekost, men akk så godt! Bra du gikk tur dagen før, så kom du grøten i forkjøpet!

 

 

Ha en fott søndag alle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/3

Om nokon lurer så har eg ein liten telling på gang for meg sjølv. Antall turer/ dager. Teller eg her inne, føler eg meg litt meir forplikta til å gå og. Da blei to turar i dag. Først ein liten skogstur i tempoet til ein 5- åring, og i kveld har eg gått/ jogga den eina løypa mi. Formen er på topp, og da føles godt.

 

Maten i helga har vært god, veldig god. Rømmegrøt og spekemat til middag i går, og biff m/ bakt potet til kvelds. I dag slo me til med komla m/ alt tilbehør som tenkast kan. Heldigvis har eg klart å begrensa meg til alle måltider, og har også spart inn litt på dei andre måltidene mine. I kveld har eg kost meg med ein halv liter sjokolademelk, til restitusjon av ein sliten kropp. Må sei at eg likar når treningsfolk kjem med slike råd. :)

 

Veka blir travel, med både trening, kamp og cup for fotballspelaren i huset. Neste mandag skal ho få prøva seg på karate tenkte me, håpa ho likar da. Kanskje mor skulle ha kasta seg med og. Hehe.

 

Håpa alle har hatt ei fin helg.

 

P.s. Klarte 5,3 tp denne veka, går for 8 neste veka trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kjempeflinke til å trene Sisee og Snegla! Stå på med det :-)

 

Håper at konserten var bra, Minni! Gøy å gå på konsert :-)

 

I går var jeg på step/styrke på treningssenteret - herlig. På torsdag reiser jeg til Tyrkia en uke!! Gleder meg veldig. Har IKKE tenkt å slanke meg, men har bestemt meg for å gå tur og ta situps hver dag... He, he...

 

Veier meg torsdag morgen i stedet for fredag!

 

Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/4

Blei bare ein liten tur på 25 min i går, siden eg egentlig hadde tenkt å ha kviledag.

No står rundstykkedeigen til heving, så håper eg at resultatet blir bra. Begynner å bli noko matlei, så kanskje grove rundstykker kan dra da litt opp igjen.

Skal prøva på ein ny joggetur i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry,at jeg ikke har skrevet her,men har problemer med modemet,har bestilt nytt ,så håper å få det snart. flott at det er liv her inne:-)

 

så flinke dere er til å trimme da,skjønner ikke hvordan dere klarer å få til 18 trimpoeng i uken,puh....

 

Konserten var kjempebra,storskoste meg.sang med,var 30000 fans /folk der. traff en jeg kjente også,visste ikke at han skulle dit,hehe.:-)

Vi hadde ikke så god utsikt til scenen,men de hadde storskjerm så fulgte med på den. kjøpte meg to t skjorter,dyre men måtte ha!

anbefaler dere å gå til en a-ha konsert hvis dere har sjansjen. hvis dere liker a-ha.de var kjempeflinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/5

I dag blei da jogge-/ gåtur i øsande regnvær. Hadde gode regnklær då, men skoene var gjennomtrukket på 5 min.

 

Eg er fryktelig oppblåst i dag. Magen står som ein ballong, og eg ser skikkelig gravid ut. Dessuten må eg tissa heile tida. Har hatt sånne dager før, men kan ikkje setta finger på noko bestemt som gjer da. Fryktelig irriterande i alle fall. Rekner med at alt er tilbake til normalen i morgen då, håpar i alle fall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, merkelig, har ikke sett at det har vært "oppdateringer" her inne, ellers ville jeg også skrevet før!

 

Oppe i 4,noe trimpoeng denne uken:) Call me crazy, men tar med vekt og målebånd til Køben (kjører bil, altså).. Skal man gå ned i vekt, så skal man ned i vekt... Tar med treningstøy også!

 

Spiste chips idag, til jeg ble mett! Hjelpes. Tror jeg får mensen snart, må være noe.. *unnskyldning* =)

 

Oppdaterer på fredag!

Ha en fortsatt bra og sunn uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, crazy, Snegla. Det kaller jeg innsatsvilje!!

 

Her er det fullt tempo. For mye mat og for mye trening. Ut i vind og vær (under lett press av mannen, og takk for det) og trimpoengene strømmer inn. (Over 12 poeng bare disse tre første dagene!) Hvilehelg bare to dager unna!

 

God tur Kaika!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

snufs,vekten rikker seg ikke,selvom jeg har vært flink denne uken,vel fortsatt to dager til veiedag så kan jo skje noe..-)) kryss fingrene.

 

ikke hatt tid eller ork til trim nå,da jeg har begynt å jobbe igjen. men skal se om jeg ikke får til litt trim idag:-)

 

frigg,snegla og sisee: flinke trimmere:-) får dere gult på eple når dere har ti trimpoeng?? så det sto det i boka,at det var gult eple da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuta til Danmark ble innstilt, jaja, nytt forsøk imorgen! =)

Er ikke helt i form i dag, kvalm og merkelig, men håper det går over snart.. Skal legge meg i sofaen med noen filmer nå :)

 

Minni: Jeg velger å tro det er et GULL-eple jeg hehe :) Har iallefall en gul(l)ig farge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser i morgen, så jeg har veid meg i dag... og smile, smile, heldigvis NED!

 

6/8: 76,3 kg (har altså fått mensen i dag...)

13/8: 75,6 kg (ned 0,7 kg) midje: ca 84 cm - fant ikke målebåndet...

20/8: 76,4 kg (opp 0,8) Fant ikke målebådet nå, heller. Må visst kjøpe nytt!

25.08: 75,5 (ned 0,9 kg). Opp og ned.... Har ennå ikke kjøpt målebånd...

10/9:

17/9:

24/9:

1/10:

 

Så nå skal jeg pakke ferdig kofferten og reise til sol og varme!

 

Vær flinke piker mens jeg er borte, da! Jeg skal kooose meg, men også gå tur hver dag :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for all støtte.:)

 

Vi er virkelige flinke damer,står på og jobber som bare det.

 

Det er masse aktivitet her inne,så koslig!

 

Jeg har trent masse 2t 20 min fjelltur på søn og 3 timer på fjelltur på mandag etter jobb.Deilig å jobbe med kroppen,få vekk feriekiloene.Andre veiedag var på mandag,vekta viste 200 gr opp,men fikk mensen dagen etter så tar ikke det så tungt.

 

Håper på resultat på mandag ,da har jeg holdt på litt.Ofte tar det litt tid fra jeg starter til resultatet kommer.Kaika flott at du reiser til sol å varme med nedgang på vekta.

 

Frigg, Ser du sikter deg inn mot hviledager,jeg har tatt hviledag i dag,like viktig å hvile som å trene for å bli i god form:Gratulerer med slik treningsglede,vi står på!!!

 

Minni, Vi får holde oss i skinnet og stå på sammen,neste uke får vi resultater.og dessuten på to dager så kan ting skje.

 

Sisee, I full trening du og,vi er sannelige på hugget.Resultatet må bare vise seg.

 

Snegla. du har jo også masse trimpoeng,har aldri sett så mange damer her inne med så masse trimpoeng.Liker innstillingen du har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7/6

I dag blei da 30 days shred level 2, og ingen tur. Må få inn litt styrketrening og, og ikkje bare kardio. Sjølv om Jillian ikkje er den mest populære personen her i huset, i alle fall ikkje akkurat no. :)

 

Går trått med tp mine denne veka, har bare 2,4 til no. Mistenker at eg egentlig har meir, men pulsklokka er ikkje heilt samarbeidsvillig for tida. (Ein bruksanvisning hadde vært kjekt å ha. ) Så no registrerer eg kun på da som står på lista her, og da er muligens ikkje 100% rett for meg. Håpa i alle fall ikkje da, for i så fall er eg i mykje dårligare form enn eg trudde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Jeg måtte også ta veiedag i dag. Det føles som om jeg noen dager har spist alt som har stått stille lenge nok, men med (overraskende nok for meg) nesten over 20 poeng denne uken også har det nok veiet opp. Jeg misunner deg fjellene, Nikkoline! Her er det mer en og annen ås.

 

Og så skal vi ikke glemme damer: Det ser ut til at vi alle er bevisst på å komme oss ut og rundt omkring. Å øke aktivitetsnivået er kjempeviktig, kanskje viktigere enn vekta. Ønsker dere alle en kjempegod helg! Vi er riktig flinke!

 

13/8: 74,0

20/8: 73,1

26/8: 72,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært flink i det hele tatt denne uken, men vekten viste 66,0.

Ned 0.5 siden sist uke, og 3.1 siden 26.07.

Tar ikke med vekten til Dk likevel, siden det bare ble veiing en dag før=)

 

Midjemål: 87, dvs OPP 1.5 cm, men magen står rett ut i dag, så føler ikke det teller, egentlig :)

 

Sisee: Heh, du kommer deg nok i form så mye tur som du går, skal du se :) Har vært ute å gått endel jeg også, men blir hviledag idag siden jeg skal sitte i en bil hele dagen. =)

 

Nikkoline: Deilig å få vekk feriekiloene ja!! Jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Og fjelltur er jo knallbra trening, både hva angår kondis og styrke. Vekten går seg til etterhvert;)

 

Minni: Mager trøst, I know, men om du står på stedet hvil er det jo ikke nødvendigvis noe galt. Som med Nikkoline bruker kanksje kroppen litt tid på å komme igang igjen, samt at det kanskje er vanskeligere å gå ned når man kommer til et visst punkt, feks et sted man har vært før (for meg: 64.5 kg), men ikke har vært lavere.. Dårligt forklart, men håper du forstod den :(

 

Kaika: GOD TUR! Og skaff deg det målebåndet!

 

Skute i rute idag, så: nu tager jeg afsted til Kongens By for at drikke vin i haven, løbe i parken, kende vinden blæse fra søerne, spise smørrebrød og vintageshoppe i Guldbergsgade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...