Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Jeg bestemte meg for å ta tyren ved hornene og konfrontere vekten med det samme, og sjokkerende nok nøyde den seg med å legge til 600 gram! Veldig fornøyd, jeg er så utrolig flink til å finne på unnskyldninger i ferier og høytider...

 

Takk for hilsen, Minni!

 

Så, dette er meg og vekta mi:

Startet på 76, 0 i mai (og mange ganger før...)

Kom ned til 73 i juli.

 

Mål 65 kg, om mulig før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28/6: 79.1kg opp 600 gram.:-(( full skjerpings.

5/7:79.2kg opp 100 gram..huff,men får prøve igjen.

12/7:huff,opp 1 kg, 80.2 :-((

19/7:79.1kg..ned 1.1 kg

26/7:78,1kg -1kg.

2/8:79.1kg -1kg:-((((

9/8:

16/8:

 

 

ikke noe særlig gøy å veie seg idag,men har spist god mat i helgen,og jeg går alltid opp hvis jeg spiser litt for mye. Det er nå bare å brette opp armene igjen,så kanskje jeg er heldig og går ned 1 kg denne uken! gir meg ikke!!

 

idag har jeg fått ryddet og vasket litt her,og tenkte trene på ergosykkel mens jeg ser på en serie idag. Skal også gå en tur eller to denne uken.

 

lykke til på veiedagen folkens.STÅ PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i bedre humør idag,bare kort innom før lunsj.

 

er allerede på vei ned igjen forresten,minus 200 gram...

 

Gikk en tur idag tidlig ,og ble 0.8 trimpoeng,skal ha minst 6 poeng denne uken.noen som blir med på det?

 

Har ingen spesielle planer for dagen,men skal få gjort litt husarbeid.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!

 

unnskyld, har hatt det travelt de siste dagene.. Uh.. Blitt veeel mye mat siden fredag.. Må bruke denne uken til å komme i takt igjen, så veier jeg meg på mandag igjen. Har vært flink å trene da, så får vi håpe det hjelper hehe =) Jeg er med på (minium) 6 trimpoeng, skal prøve å få til 10. var på svømming idag, og skal svømme imorgen også.

 

Velkommen tilbake Frigg, og velkommen til deg storesøster :)

 

 

godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen til Frigg og Storesøster!

 

Uff, Minni - kjenner følelsen... Legger kjapt på oss hvis vi spiser mye i helgen, men det går heldigvis raskt av hvis vi skjerper oss...

 

Jeg er med på 6 trimpoeng (minst) !! Var på body pumptrening på mandag og laaang tur med venninne i går, så jeg er allerede opp 3,5 poeng. I kveld skal jeg på trening på senteret jeg går på, spinning eller step - får se hva som frister.

 

Har akkurat malt 2. strøk på dørkarmer og noen hyller - så nå er jeg god i gang med prosjektene mine. Bare denne uken igjen og neste før skolen begynner igjen... Kjenner at jeg begynner å glede meg til å begynne på jobb igjen (ihverfall litt... he, he...). Så nå skal jeg stå på sånn at jeg kommer i havn med maling, bildeopphenging, rydding og diverse.

 

Hadde lagt på meg ett og ett halvt kilo på hytten, men har heldigvis gått ned 500 g i forrige uke. I morgen er det veiedag,da skal jeg lage meg et nytt skjema, og sette sette mål for høsten :-)

 

Ha en strålende dag, damer :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til storesøster :-)

 

Jeg kan skryte av mye trim denne uken, passerer 6 poeng allerede i dag! Lykke til til alle andre som også prøver å ta seg sammen denne uken.

 

Imidlertid lurer jeg på om dere har noe godt forsvar mot voldsom hunger som kommer med økt trening (og etter ferie)? Jeg spiser som jeg skal og litt ekstra, men likevel har jeg snart tråkket sti foran kjøleskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra,Frigg:-) stå på.

 

Jeg har bare fått 1.4 poeng,og uka er enda ikke over..hehe.satser på minst 6 poeng.:-)

 

idag ble det 20 min zumba puh.tenkte gå en tur imorgen.eller trene inne.

 

Jeg har alltid søthunger så og si hele dagen,men nå er det full skjerpings,då håper at søthungeren går over etterhvert.noen som vet hvor mange uker det tar?

 

Kaika: så spennende med oppussing,det er gøy å forandre. 3.4 trimpoeng er bra!! flott.

 

Jeg får vond rygg hvis jeg trener for hardt eller for mye men hvis jeg begynner smått så kanskje jeg kan trene mer de neste ukene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist uke: 69,1

Nu: 66.6

 

Har bare spist "vanlig" mat uten ekstra innsats, men har ikke hatt noe særlig inntak av godteri heldigvis.. :)

 

Har hørt det går ca 3 uker før søthungeren går over, men det kan jo variere veldig da.. :D

 

Skriver mer imorgen, nå er det natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra,Snegla,så flink du har vært:-))

 

 

Takk,snegla,huff 3 uker var leenge hehe ,men skal nå prøve. kutter ikke all snop da,skal prøve å spise kun i helgene.snop altså,hehe.

 

huff,igjen altså,har snart mensen,og merker jeg får ekstra søtsug da.:-(( og humøret er ikke det beste heller...snufs...:-//

 

hvor har det blitt av Nikkoline???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor er du Nikkoline? Du er savnet :)

 

Supert, Snegla! Du har jammen vært flink! Jeg venter også mensen, så jeg er også søtsugen, Minni! Har spist maaange søte jordbær i dag - og ett eple...

 

Startet dagen i dag med morgentrening - aerobic og styrketrening, sååå herlig! Så jeg er nesten oppe i 6 trimpoeng denne uken, faktisk :D Bra at du er flink å trimme, Frigg! Vond rygg er ikke godt, så du får ta det rolig, Minni :D

 

Jeg fikk ikke veid meg i dag. Vekten var borte vekk - det viste seg i løpet av dagen at datteren min hadde den på rommet sitt - grrr! Vel, i morgen skal jeg i alle fall veie meg og sette opp nytt skjema. Vi må jo ha ett høstmål, dere!

 

Ha en fin kveld :)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig gode råd å gi, men det er i alle fall veldig viktig å spise etter trening. Jeg pleier å spise en lettyoghurt når jeg kommer hjem + mye vann, og to knekkebrød og en kopp te etter jeg har dusjet (kveldsmat). Dette er når jeg trener om kvelden.

 

Altså: Du må spise og drikke skikkelig etter trening, Frigg :)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen alle. Eg er ikkje så flink til å skriva her inne for tida, men følger litt med då. Gjekk opp 1,5 kg i ferien min, men er ikkje verre enn forventa. Hadde meg ein snik på vekta i løpet av veka, og såg at eg hadde gått ned 1,4 kg i løpet av dei to siste vekene... Men siden mensen kommer på lørdag, er eg no selvfølgelig på + igjen. Men, men, veit jo at da skjer då.

 

Blei to korte turer i går, og da var godt å bevega seg igjen. Riktignok i 5- års tempo med innlagde "blåbærspisestopp", men eg var i bevegelse. :) I dag har da vært trykkande og lummert, med tunge, truande regnskyer. Eg smalt til med 30 days shred på loftet, og da blei i alle fall varmt nok. Tviler på om da blir noko meir trim i dag, men da hadde vært godt med ein tur i regnet.

 

Kjekt å sjå nye "fjes" hos oss, og at dei "gamle" henger med fremdeles. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stoppa på 68,1 kg i dag, men da var i grunn forventa. Har kommet i gang med trening igjen endelig, så eg rekner med å sjå framgang snart.

No skal eg ut i huset mitt og pakka litt, og dåke får ha ein strålande dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent 30 days shred i sommer og synes at det er et veldig bra program! Virkelig å anbefale.

 

Nå har jeg vært på vekten og jeg veier nå 76, 3 kg. Jeg har jo stille og rolig lagt på meg i vår og sommer - ikke så ille i ferien, men når jeg ser til bake, så veide jeg 73 kg i februar og 74,5 i slutten av mai, og nå altså 76,3. Det er med andre ord tid for full skjerpings :)

 

6/8: 76,3 kg (har altså fått mensen i dag...)

13/8:

19/8:

9/9:

16/9:

23/9:

30/9:

 

Satser på ca 500 g i uken. Som dere ser har jeg hoppet over 25/8 og 2/9, for da skal jeg en uke til Tyrkia - og ingen slanking på ferie, vet dere :-) Skal på tur med bestevenninnen min og vi har avtalt lange turer og trimming, OG late dager med sol, god mat og vin :D Vi får nok til begge deler, he, he...

 

Ha en strålende dag og en flott helg!

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..skal tilbringes på hytten med min søster og fam.. Regner med det blir noen trimpoeng oppi skauen også, min søster er to str mindre nen meg (og kanskje et par cm lavere) og tyter om at hun er tykk (skylder på at jeg har mer muskler). Vet iallefall hun har laget en trimplan for oss.. :)

 

 

Har kommet opp i 7,2 trimpoeng denne uken, men regner med å komme opp i 10. Jeg føler jeg har vært litt lat, men tydeligvis ikke.. :)

 

Bruk helgen effektivt Minni, så kommer du opp i 6 trimpoeng! Jeg heier på deg!

 

 

Frigg: Jeg ble ekstra sulten da jeg startet med mer trening igjen etter ferien. Jeg spiste litt ekstra, for jeg ble ikke mett av de 1600 kcal jeg skulle innta daglig. Nå har det stabilisert seg igjen, så det er kanskje bare en overgangsperiode? Evnt får du hive innpå med vann og grønnsaker, så metter det iallefall noe..

 

Full skjerpings nå Kaika.. Kg renner forhåpentligvis av igjen, like fort som de kom på. Jeg skal også lage en høstplan på mandag, det er viktig å sette seg mål! Jeg hadde ikke en ordentlig plan før sommeren, og ikke for sommeren heller, og vi ser jo hvordan det gikk.. Heldigvis på vei ned igjen nå da :D

 

Har forresten ikke spist godteri siden, ja, jeg kan ikke huske sist faktisk. Hjelpes, hva skjer.. Får være fornøyd så lenge jeg klarer holde meg unna :D Hvordan går det med søthungeren Minni? Har hørt at krom hjelper mot søtsug, kanskje noe å prøve?

 

God helg jenter, stå på, vi er på riktig vei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaika:tror jeg slenger meg med på fredagsveiing,men tar med vekten fra mandag som start.

 

snart mensen jeg også,går nesten alltid opp en kg da,så greit å vente en uke med veiing nå.

 

6/8: 79.1kg

13/8:

19/8:

9/9:

16/9:

23/9:

30/9:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snegla:skal være så effektiv jeg kan,:-)idag ble det 0.8 trimpoeng,gikk tur i finværet.

så oppe i 2.1 poeng,så MÅ trene hardt for å komme opp i 6 poeng..kanskje jeg klarer det.:-)

 

Snegla:God tur på hytten,kos deg masse.flink du er da som er oppe i 7 poeng.:-)

 

sisee: hei på deg,koselig å høre fra deg igjen,er sikker på at du går ned igjen etter at du er ferdig med mensen,ikke gi deg.

 

 

kaika: så heldig du er som skal til Tyrkia da,høres superdeilig ut,de har sikkert spennende mat der.:-)

 

 

Nå har mannen min begynt å slanke seg også,så nå er det lettere for meg å gå ned i vekt.Har som mål 0.3-0.4 kg i uken.

 

ser forresten ut til å bli sol i helgen,iallefall fint vær nå,sol og varmt.Inatt regnet det mye,og tordnet,huff,fikk ikke sove før det ga seg:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann alle sammen :)

 

Har bare fått til 2,6 trimpoeng denne uka, det har vært så utrolig travelt med både jobb og rydding av kjelller.

Men vet at det handler om prioriteringer, så nå må jeg skjerpe meg !! Er på hytta i helga, så nå har jeg faktisk ingen unnskyldninger..

 

Men det positive er at det går strålende med antall kcal :D Er super fornøyd med det :D

 

Ha en riktig god helg alle sammen :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikkikken på vekta tidlegare i veka viste 67,3 kg, mens vekta i dag var 68,1 kg. Sannsynligvis er da ein kombinasjon av mensen og at eg har begynt å trena igjen. Merker eg lett binder vatn i kroppen når eg trener, og då går vekta alltid litt opp.

 

I dag blei da ein tur på lekeplassen med ungane, og så vidare ein rask gåtur på mor etter å ha plassert dei hos div. venner. Gjorde utrulig godt å få gått litt i mitt eget tempo, men fydda så varmt da blei. Da blir ein ørliten tur til i dag, siden minsten skal hentast igjen. I helga må eg prøva å få trent litt, så ikkje eg går tilbake til feriemodus igjen.

 

Kaika: Nei, 68 kg er egentlig ikkje så mykje, men eg har lett beinbygning, og idealvekta er 60 kg. Da er målet mitt for vektnedgang, og så regner eg med å gå opp eit par kg for å stabilisera vekta igjen. Så målet mitt er vel 62- 63 kg. Eg er forøvrig 168 cm høg. Når eg begynte var vekta 78,8 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...