Gå til innhold

VÅRYR og klar


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

Gjest krepsedama

...og god morgen!

2. juledag og kaldt godt vintervær - 12 kalde grader - men jeg har fått meg rød, lang dunjakke med hette:-) Tror kanskje jeg skal ut å prøve den i dag??? Ja, det skal jeg jammen gjøre.

 

Såååå kjekt at du tar over tråden igjen Ninass:-) Har jo holdt den varm for deg, men det blir triviligere når du er her da, og jeg bare aner at de andre har savnet deg her inne også. Men NÅ BLIR DET LIV....!!

 

I går var slekta hos oss på førstedagsfroskost, med unntak av yngste sønnen med familie som feiret jul hjemme i Oslo i år. Vi var 18 til bords så her gikk det unna med ribberester og julepålegg. Har holdt på med denne tradisjonen i mange år nå og det er kjempekjekt.

 

I dag startet jeg med min vanlige froskost igjen. Utover dagen i dag blir det nok te i alle varianter igjen.... Med fridager i fleng er det viktig å ha noe for hånden så en ikke putter i seg for mye av alt det andre som huset byr på.....

Ja, ja noen utfordringer skal man da ha i livet!! Og jeg er helt sikker på at vekta i morgen IKKE viser hva den gjorde forrige mandag, men det hadde jeg heller ikke kalkulert med.

I kveld er vi til og med bedt bort - tror i alle fall det var i dag!!??? Får sjekke kanskje... hvis det er i morgen er sjansen større for ikke å legge ytterligere sten til byrden (les vekten..he-he)

 

Har spist fornuftig, men det blir likevel både mer mat og annerledes mat som er fetere, ....ooooog så blir det drikke til også! Ja for et godt måltid krever også godt drikke.

 

Vel, vel, det var tankene mine i dag..... Så har jeg i alle fall tatt et hvilesteg i riktig retning med å ha "opptelling" over de gode vanene.... Og tro meg, jeg er fullstendig klar over hva som er utskeielser og hva som ikke er... Det har bare blitt for mye av førstnevnte....

 

Godt med julefri!!!!!

 

Ha fortsatt fine juledager jenter - og vi holder koken - og Ninass; see you tomorrow:-)

 

Juleklem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 823
  • Created
  • Siste svar

God morgen. Solen skinner bak skyene og det er ikke så kaldt som det har vært i en evighet. dermed skal jeg ut på en lang, god tur med den lille firbente etterhvert. Mannen i huset e syk og skal til legen, så da sitter jeg på og går hjem igjen. Blir deilig.

 

Gjett hvem som spiste seg opp i helgen? tror egentlig aldri jeg har gjort det tidligere. Spise alt fordi det snart er slutt. Hm............... hvor kom de tankene og handlingene fra? Litt ut på kvelden i går fant jeg meg selv sittende med en tallerken med to kakestykker på. Og vet dere hva................... jeg orket dem rett og slett ikke. Da har man overdrevet litt tidligere på kvelden, tror dere ikke?

 

Vekten hoppet opp to kilo siden jeg veide meg for to uker siden. OK. 100% selvforskyldt ( som alltid). Jeg burde vel da egentlig forandre målet mitt, men jeg tror at jeg holder på det og går heller inn for å klare det med litt margin.

 

Altså: minus 8 kilo innen utgangen av uke 12.

 

Here I come. Våren venter på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Hei Ninass! Det lukter vår av ordene dine - Here I come. Våren venter på meg - deilig :-)

Nei, her trenger en ikke gjøre seg til for hverandre - det er bare å ta det som det er. Her nytter det ikke å pynte på statusen; den eneste som da blir lurt er vi selv, og det er vi i alle fall ikke tjent med!

Nei, så hold på målet ditt du:-) Når du begynner på for fullt nå, så kanskje det er disse som bare raser i vei og bort....og kanskje ligger det til og med kaloridyr igjen i veikanten etter turen med "minsten" :-)

 

Jeg skal på treningsstudio i dag. Jeg og min venninne og treningsvenn har funnet ut at vi skulle avslutte året med rak rygg og satser på to økter denne site uka - det er vel stilig - eller hva?

 

Det er vel det minste to jenter på bare litt over seksti kan greie i juleuka - ikke sant dere?

 

Og vet dere hva? - Jeg glemte hele vekta i dag!! Kom på det nå når Ninass fortalte om vekta. Ja, ja, enten kan jeg gjøre det i mårra tidlig, eller jeg kan vente til om en uke.......får nok tenke litt på dette....

 

Men nå må jeg får opp farten - må rekke noe før trimmen...

 

Ha en flott kveld jenter - Romjulsklem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går dagen mot slutten. Superbra start her. Har spist helt etter boka, samt gått en tur på 7,7 km. Halvparten på vei og resten i skogen i ulendt terreng.

 

Desverre åpner ikke treningsstudioet før over nyttår. At det går an å bruke så lang tid på å utbedre småting samt få godkjent bruksendring. Det stengte 4 oktober, så nå må det snart være i boks. Ikke nok med at det er stengt men i går kveld gikk to menn løs på vinduene der nede og knuste ALLE. Vi snakker om vinduer fra gulv til tak i store lokaler. Noen er tydeligvis mer desperate enn meg etter å komme inn i lokalene.

 

Nå blir det Miss Marple og strikketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Heisann! På jobb i dag også, men nå går det mot slutten og da er det fri til 2011!!

 

Strikketøy....det minner meg om at jeg må få kjøpt meg rødt garn! Har så utrolig lyst på røde tovete sokker eller rettere sagt halvstrømper som skikkelig kan varme en frossenpinn på beina:-)

 

Andre dagen på jobb og det er ikke noe julenistepakke her nei! Flink slik! Her er det 50 gram skinke til mellommåltid og salat med reker til lunsj...........som alltid!

Rutiner er til for å holdes og det er ganske viktig også har jeg innsett for å holde styringa på kaloriinntaket. "Morgenstellet" er ikke så romslig i tid at en kan tillate seg nye ting sånn på sparket.

 

I dag skal jeg ha noe magert til middag. Har lyst på surkål og kålrotstappe så kanskej det får bli den julekrydra svineplommen som var laga til pålegg. Jo, jammen tror jeg det...

 

Dett var dett - da er en mager dag i boks og til kvelden får det bli god krydret julete....

c020.gif - og strikketøy!!

 

Takk for praten - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Aaaah.... for en morgen! Fridag og har virkeliiiig drøya'n altså. Nydusja og nystyla på håret og ferdig med frokosten. Og det aller beste: - vekta viste som den gjorde mandagen før jul: 71,5!!!!! Jeg har altså greidd å holde meg der. Satser på samme vekta også mandag den 3. og hvis jeg greier det har jeg vunnet en seier og er jeg sååååå fornøyd.

 

Har nettopp satt meg ned med en kopp grønn te og har vel så smått tenkt meg på byen...:-) Vel ikke slik da, men altså inn til byen.

Tror jeg skal foreslå for gubben at jeg nå straks tar på meg støvletter og den nye, røde dunjakka jeg fikk til jul med han og går inn til byen. Så kan han komme etter. Det er en tur på vel 4 km og det er vel langt nok nå som det er ca. 8 minusgrader på utside.

 

I dag satser vi på foliestekt torsk her i huset. Da pakker jeg inn både gulrøtter, brokkoli, poteter og løk sammen med torsken, krydrer og legger en liten smørklatt inni....og vips....gourmetmåltidet er et faktum....mmmmmm...kan anbefales, nemlig!

 

I løpet av i dag og i morgen må vi også måke på terrassen. Vi skal ha nyttårsparty som vi bruker hvert år og da trekker vi ut der. Vi måke såpass at 14 personer får god plass der, så det krever nok litt tid og noen kalorier før det er i boks.

 

Kos dere jenter - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart nyttår og julekiloene er heldigvis straks vekk. Dermed er jeg godt igang.

 

Så flink du er som har holdt deg gjennom julen. Jeg er superimponert.

 

Nå er det ut på tur. Regner med en drøy times tur. Omelett med rester til middag. I morgen blir det kalkunbryst mm. Aner ikke hva vi skal. Husbinden har bihulebetennelse, så formen er ikke på topp. Vi får ta det på sparket, alt etter formen hans.

 

Ønsker alle kjente og ukjente et godt nyttår. Neste veiing er mandag morgen. Gleder meg til det faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, men det er jo det du også har gjort da Ninass - ja, julekiloene er nesten av sier du. Jeg veide meg heller ikke på 1. juledag.............nei, det skulle vel tatt seg ut vil jeg tro:-)

 

Så hvis vi greier å komme ut omtrent som man gikk inn i denne høytiden hvor halvparten av tradisjonene dreier seg om mat....ja, vettu hva....da e vi jammen grei altså.

Sånn er det med den saken, for det sier farmor, sa et av mine barnebarn....... ja, og da er det bare sånn jenter!! :D

 

I dag har vi hatt restemiddag! A la carte.....!!! Mmmmm...og det var følgende:

Roastbiff (var et av julens pålegg), smørdampede asparges og Kantarell og sjampinjongsaus fra Toro - fiks og ferdig!!

Ny-y-y-y-d-elig var det, ja faktisk så var det så godt at vi unnet oss et lite glass rødvin til. Syntes både vi fortjente det og at middagen fortjente det.

 

Og i morgen er det nyttårsaften og siste dagen i året vi har kjempet oss gjennom. Men så er det 2011 og vi er på god vei til å bli VÅRYR og glad......!!!

Det er vel bra?

 

Nå skal jeg dekke bord til nyttårsfesten, men kommer innom en tur imorgen for å ønske godt nytt år, så hei så lenge - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

p020.gif

 

Nesten alt klart til nyttårsfesten!! Nå er det kroppen som skal få seg en overhaling - nei, ikke trim - nå er det børste og vann som gjelder:-)

 

Var ute og måket snø på terrassen en time i dag - tung snø da det har begynt å regna her. Hva skriver man på slikt da? Tror jeg skrev golf en gang jeg....vel får se om jeg finner noe som passer. Det er hardt arbeid da, så må ha brukt noen kalorier:confused:

 

Vi skal servere rakfisk i kveld så jeg tror jeg kommer meg unna dagen i dag totalt sett ganske bra....det vil si hvis jeg greier å styre unna akevitten, ja ikke helt da, begrense meg blir vel riktigere.

 

Vel, da takker jeg for gamleåret og ønsker Godt Nytt År!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ønsker alle et strålende flott år!

 

Vi går nå lysere tider i møte og her inne på tråden kjenner jeg allerede at vi nok skal bli

VÅRYR og klar.... :-)

 

StoooOOOR nyttårsklem fra Krepsedama:D

 

 

.......sammen skal vi nå målet ... n025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle. Her bel det en stille feiring ettersom husbonden var syk.Bare oss to med kalunbryst, grønnsaker og ovnstekte poteter. Restene blir middag i dag.

 

No har jeg hatt fri siden bittelille-julaften. Tror det er 3 år siden jeg sist hadde så mange dager sammenhengende ferie. Blir tøft å komme igang igjen.

 

Lang deilig tur i skogen i går, og kryss i taket !!! Mannen i huset ville være med. Hva skjer? Har han tenkt å bevege seg sammen med meg? Turde ikke å spørre. Kanskje han har laget seg et nyttårsforsett. Vi får se. Jeg beveger meg i alle fall med bevissthet og et mål.

 

I dag blir det rolig her hjemme. Hobbyrommet mitt skal ryddes, tour the ski og hopprenn på TV, en tur i skogen, og så bort på kaffe i kveld. Rolig avslutning før hverdagen bryter løs igjen.

 

Veiing i morgen tidlig. Har jo smugtittet litt så jeg tror nok jeg kan melde om ca 2 kilo ned, men vi får se hva utfallet blir i morgen.

 

Store snil fra Nina som gleder seg til våren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere flinke damer... Her går det unna skjønner jeg, selv om det er høytid og masse god mat innen rekkevidde.

 

Ønsker dere masse lykke til i 2011, og gleder meg til å dele gleder og sorger med dere og i 2011!

 

 

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Så godt dere er her jenter! Jeg kjenner det nye året begynner bra; vi er her for hverandre - i sorger og gleder som du sier Anitgro - og vi skal backe hverandre opp!!!! Jeg tør nesten ikke tenke på våren...tror vi kanskje kan bli mer VÅRYR enn hva godt kan være:-)

 

Har vært ute en times tid og måka snø så det var trimmen i dag. Nå skal jeg spise lunsj - tror bare det blir cottage cheese med litt kalkun og ravigottesaus.

Har bedt naboer til klokka seks. Da serveres det rester av julesild av flere slag og julens kjøttpålegg, spekemat og nylaga potetsalat av rester fra nyttårsaften (mandelpotet, syltaagurtk og seterrømme...grrr)

Ja, så her blir det restefest! Til kaffen etterpå blir det , konfekt, julekaker og karamellpudding.

Og etterpå? Da kastes alt som ikke egner seg for frysing og......

 

Og i morgen er det veiing også for meg! Jeg hadde et mål om om å greie å holde vekta gjennom jula så jeg kunne starte det nye året med samme vekt som siste veiinga før jul og det ser ut til at det skal gå bra....

Men du snakker om rå da Ninass!! Du er ikke bare moden for det nye året her inne.....du er ..skulle nesten si overmoden:-).......Kjempegøy her inne asså!

 

2011 - here we come!

 

Jeg er så glad for å være her inne sammen med dere og gleder meg til fortsettelsen av dette året:-)

 

Stor nyttårsklem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger ut en tanke jeg har gått å lurt på. Hva med et treff sånn ut på våren, sommeren? tenk så flott hvis vi alle (som vil) kunne møtes og vist frem hvor flotte vi er?

 

Må bare finne igjen Julianna. Når forsvant hun? jeg hadde jo en fraværsperiode så jeg vet ikke sikkert. Skal lete frem tråden hennes og løfte henne frem. Kanskje hun er innom og ser at vi etterlyser henne.

 

Hva tror dere damer? Kunne det ikke vært moro å møtes et eller annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første veiing gjort på målet mot 8 kilo ned innen utgangen av uke 12.

Nå føler jeg kanskje at 8 kilo blir litt feil ettersom jeg la på meg i julen, men holder på det, så kan jeg jo heller klare målet mitt med litt margin.

 

Mål: - 8 kilo

 

3 jan - 1,9 kilo- Rest 6,1 kilo

 

Jeg tok et kjapt regnestykke her. 0,5 ned i uka gir 6 kilo minus på mine 12 uker. Ved å klare 0,6666 kilo i uka (burde være overkommelig) så gir det 8 kilo nedgang på de samme ukene. Det skal lite til hver uke for å få ekstra gode resultater. Skulle man mot formodning klare 0,8 kilo i uka, så er det faktisk nesten 10 kilo.

 

Gjett om jeg ble giret her nå. Men............ uansett om det stopper på mine 8 kilo som er målet, så er jeg da på mitt minste på MANGE år. Kan ikke vente. Ser for meg en haug med nye klær og en forholdsvis flat mage. Dette kommer til å bli et strålende år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, du Ninass, du starter bra da! 1,9 kg nedgang siden "sist" - du e'kke sann altså. Det er nok innlegget fra deg tidligere som Elisabeth har sett, det med at det så ut som du hadde hatt nedgang i julen. Det gispet må nok krediteres deg :-)

De er nok ikke vant til at det er andre enn meg inne her, men de vil nok merke etterhvert at vi er flere....:D

 

Nei, jeg kan nok ikke melde om 1,9 kg ned, og dessuten ble det ikke veiet med meg i dag. Jeg har fått et skikkelig kink i ryggen og ble mer opptatt av det enn å veie meg. Måtte melde pass fra jobben i dag - får prøve å brette ut kroppen så godt jeg kan utover dagen så jeg kan kalle meg oppegående.

 

Men, jeg skal ha veiedag på mandager, så vekten kommer helt sikkert i morgen. Da skal jeg ikke glemme det!!!

 

Ja, vettu Ninass, da jeg satt og skrev siste innlegget i går ....

"Jeg tør nesten ikke tenke på våren...tror vi kanskje kan bli mer VÅRYR enn hva godt kan være"

tenkte jeg på akkurat det samme som deg - tenk om vi kunne treffes? Sååå rart, men sant!

Det var en strålende ide - og du har min stemme - trenger vel litt variasjon i alder også - ikke sant?

Kanskje det kunne være det ekstra giret som gjør at vi får et ekstra MÅL og at det slik blir lettere å fokusere......hmmmmmm....det tror jeg på!

 

I e me:D

 

Nei, da må jeg komme ned på matta mi og se hva ryggen er god for....

 

Vi snakkes senere - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pangstart med så bra nedgang i romjula :) det må jeg si, Ninass... Du er så flink å sette deg mål, jeg er liksom helt på defensiven der...

 

Jeg har et mål jeg også, men det er liksom i det fjerne. Bare et tall, foreløpig. Men bare jeg ser 7-tallet... blir jo helt gira når jeg ser 80 også, men det varer liksom ikke så lenge av gangen... Tror hodet mitt har en feilkonstruksjon der.

 

Det høres artig ut med et treff, ja... Jeg er med ;)

 

God bedring med ryggen, Krepsedama! Høres ikke bra ut det der...

 

Nå er det tid for en kaffekopp, kos dere i vintermørket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Da var middagen over! I dag spiste vi siste del av roastbiffen som har vært en del av julepålegget her hos oss.

Sammen med smørdampet asparges og kantarell og sjampinjongsaus var måltidet også denne gang en god smaksopplevelse og jeg er godt fornøyd:-)

 

I morgen blir det enten kalkunbryst eller svineplomme til middag her - restemat det også. Her blir det lite mat som må kastes etter julen, så da var planleggingen på den fronten vellykket.

 

Vet egentlig ikke om ryggen er stort bedre, da jeg har funnet andre måter å bevege og bøye meg ned på, men det er vel på den måten det skal hele seg på. Huffameg......men det går vel over!

 

Koser meg med kaffekopp jeg også...:-)

 

Inspirasjonsklem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesielt å melde vedr. gårsdagen. Greit med mat, tur med bikkja, uten at det kan gå under trening.

 

Så dere PULS på NRK i går. 2 buksestørrelser på 4 uker med trening. Det så jo faktisk helt overkommelig ut, så sammen med en del andre damer på et hobbyforum jeg er, så skal vi teste dette. Det er 3 treningsøkter i uka á 1 time. I tillegg en time "hverdagsaktivitet" pr. dag. 3 treninger klarer jeg jo greit og hverdagen gåt unna når man har hun samt jobber i 4 etasje uten heis.

 

Det eneste jeg "gruer" meg til var inervalltreningen i opplegget. Løp 100 meter så fort du kan i svak motbakke. Gå tilbake og gjør dette 10 ganger. Løpe fort høres ikke ut som meg, men man får jo prøve, så går det så fort som det gjør. Greia er å få en pangstart og ikke sette igang sakte men sikkert og så gå lei fordi man ikke oppnår resultater.

Jeg blir litt imponert når en personlig trener sier at det ikke skal være gøy å sette igang å trene. Det er hard jobbing, som senere blir gøy. Ærlighet får i alle fall meg til å tro på ham.

 

Flere som vil teste ut om cm forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, jeg så Puls i går og jeg tror så absolutt at det vil gå! Og jeg kunne tenke meg å prøve jeg, men tør ikke å love noe med den ryggen....grrrrr....

Er hjemme også i dag, men det er jo for å spare den og forsøke å bli bedre, men jeg tror ikke jeg bør starte treningen i dag for å si det sånn.

 

Håper jeg kommer meg avgårde på treningsstudioet igjen på torsdag...kan jo ta det en greier!! Det er viktig å komme seg opp og ut i alle fall.

 

Her snør det og det betyr jo fint føre å gå tur i, men da kan det ikke være vondt å gå, så jeg krysser fingrene jeg.

 

Ny legebulletin følger senere.....

 

Nå skal jeg spise min vanlige frokost; bløtkokt egg og 1/2 banan og kaffe.....

 

Mmmmmm - God Morgen-hilsen fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jo, jeg har husket å veie meg, men jeg glemte å melde om det i sted. Den stanset på 71,3 og det vil si at det er 0,2 kg ned på 14 dager!!! Ikke så mye å skrive hjem om for å si det sånn, men jeg har greidd å stå gjennom jule- og nyttårshelga:-)....og det var også en del av planen.

 

Vel, vel, starter altså det nye året med 71,3, så nå er det første delmålet under 70 eller sagt på en endra bedre måte: 69,9!!! Sjekk det tallet da!!! Det er bare magisk; jeg må snarest se til å bli bra i ryggen så jeg kommer meg på trening igjen og ikke minst ut å gå!! Nei, nå ble jeg skikkelig gira altså.....

 

Nå vet jeg det vil gå tregere med nedgangen ettersom jeg begynner å komme meg ned mot normalen, men jeg satser på å komme under den magiske grensen så jeg får se 6-tallet i løpet av januar. 69,9 skal være godt mulig i løpet av 4 uker, og når jeg kommer dit, skal jeg vurdere det endelige målet og sette opp en plan for det.

 

Klem fra nyttårsglad Krepsedame:D

 

.................................................. .................................................. ......klipp

Her er min bakgrunn og "historie" for å være her inne:

Min status: 64 år og 171 cm

Veiedag: Mandag

Startvekt 82 kg - BMI 28,0

Mål: 70 kg

Delmålene: 79,9 - 76,9 - 74,9 - 70kg!!

 

Start 25. okt 2010: 82,0 kg

1 uke 1. nov 2010: 80,4 kg - ned 1,6 kg

2 uke 8. nov 2010: 78,6 kg - ned 1,8 kg - totalt 3,4 kg

3 uke 15. nov 2010: 76,9 kg - ned 1,7 kg - totalt 5,1 kg

4 uke 22. nov 2010: 75,8 kg - ned 1,1 kg - totalt 6,2 kg - BMI 25,6

5 uke 29. nov 2010: 74,6 kg - ned 1,2 kg - totalt 7,4 kg - BMI 25,3

6 uke 6. des 2010: 73,5 kg - ned 1,1 kg - totalt 8,5 kg - BMI 25

7 uke 13.des 2010: 73,2 kg - ned 0,3 kg - totalt 8,8 kg - BMI 25

8 uke 20.des 2010: 71,5 kg - ned 1,7 kg - totalt 10,5 kg - BMI 24,3

 

2011:

10 uke 3. jan 2011: 71,3 kg - ned 0,2 kg - totalt 10,7 kg - BMI 24,3

.................................................. .................................................. ........to be continued

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo intet mindre en en kjempebragd; å gå ned 200 gram i jule- og nyttårshelgene! Flotters ;)

 

Nå nærmer du deg mål, stå på videre, så sees vi snart på HV!

 

Soleia-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dåneferdig. Du er bare såååååååååååååå flink, Krepsedama.

Håper ryggen din kommer jeg raskt. Kjedelig med rygg, alle andre deler henger jo fast i den.

 

Endelig skal treningsstudioet mitt åpne igjen. De sier i alle fall at i morgen kl. 16.00 åpnes dørene. Så torsdag er det avgårde, og så er det å komme inn i rutinene igjen. Gleder meg til å ha et fast sted og tid å trene på.

 

I kveld tenkte jeg at jeg skulle ta styrkedelen av PULS opplegget. Alle øvelsene ligger på video på nettsiden, så da er det bare å komme seg ned på gulvet og jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

c017.gif Dere er bare så go'e jenter, takk for oppmuntringen!!

 

Ja, her gjelder det å stå på fortsatt!! Kanske blir det treff til våren, og da...... :-)

 

Jeg må kanskje inn på nettsiden og se på PULS-øvelsene jeg også. Kanskje jeg kunne greie noen av de??...hmmmm.....

Jeg ligger jo flere ganger pr. dag på gulvet og i dag har jeg også tatt fram den store ballen også... Når en ligger på gulvet kan man i alle fall ikke falle ned .....he-he....

 

Takk for praten og hei så lenge - Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...