Gå til innhold

VÅRYR og klar


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

  • Svar 823
  • Created
  • Siste svar
Gjest krepsedama

....gir skikkelige oppturer; vekta stoppet på 78,4 kg!!!! Hørte dere? 78,4 kg! Måtte gå på hele tre ganger, men alle tre gangene viste vekta det samme! Enten så er det bra vekt eller så er det bra dame :) Jeg velger å tro det siste.... Hadde nok ikke trengt bil på jobben i dag - kunne sikkert fløyet......

 

Så kjempokost at du var innom med smil til oss Ninass - vi savner deg vettu:) Men vi gjør vårt beste for at tråden ikke skal ryke. Klemz til deg!

 

Utrolig flink i helga da. Selv om jeg ikke fikk noe særlig uttelling på trim, tok jeg det nok igjen på maten; her ble det ikke lagt til ekstra en halv tomat engang.

 

Tips til middag igjen jenter: Kålrot (moset som stappe bare tilsatt salt og pepper) og røkt svinekam eller røkte sommerkoteletter som er dampet (ta bort alt fettet selvfølgelig) Dette gir ikke mange kilokaloriene så her kan vi bli kjempemette:)

 

Hilsen og Klemz fra kjeeeempefornøyd Krepsedame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med besøk av deg Nina;-)

 

Og gøy å se hvordan du raser nedover Krepsedama.

Ikke noen utskeielser i helga!

Det er jo virkelig godt gjort synes jeg. Må si at da melder kosebehovet seg hos meg for fullt. Klarte å holde meg unna vin, siden det stanser forbrenningen, men det litt kos ble det med normal lavkarbo middag på søndag - kylling med blomkålmos. Denne uken satser jeg på null tull, hvertfall frem til fredag. Nye taller morsommere enn det meste, synes jeg:-)

 

Så flink du er som trener selv om du har en fot som lager vanskeligheter. Synes ikke du skal gi deg der.

Jeg synes kroppen blir mye flottere med muskler og spenst enn bare en tynn utrent kropp. Jeg strever med å være flink, var faktisk mye mer veltrent da jeg var 10 kg tyngre. Så nå driver jeg og tar meg selv i nakken. :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, så ble det trening på ProGym i kveld og unnagjort er 25 minutter på sykkel n055.gif samt apparattrening på 45 minutter - ikke verst det!

 

Og - jeg fikk noen nye såler (hælsålerfor å være nøyaktig) i posten i dag som jeg bestilte på ebay i forrige uke. Jeg brukte de i skoene i kveld på treninga og det kjentes godt. I morgen tidlig er det fysio før jobb. Jo da, vi har da og holde på med....

 

Nå er det avslapning med en deilig kopp kaffe - Livet er deilig dere :)

 

Klemz fra Krepsedama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Har ingen ting å berette i dag om vekt eller trim, det blir bare strekken på 10 minutter x 2 som behandling for hælen, men D gir jo ingen trimpoeng vel..?

Har spist som jeg pleier mht mengde og til middag ble det kylling med kremet kyllingsaus og stekegrønnsaker samt fullkornpasta...mmmmmm....godt:)

 

Var inne på facebook i kveld og der hadde en av mine FB-venner skrevet sang:

 

Se min kjole - den er alt for liten

Alt hva jeg eier - det er trangt som den!

Det er fordi jeg elsker sjokolade

og fordi at Freia er min venn.

d040.gif

 

Det var like før jeg svarte at hun da måtte komme inn hit til oss, (men D gjorde jeg ikke da) for her inne hos oss går det jo bedre og bedre dag for dag - ikke sant?

Har kjøpt julekjole! ...i størrelse 40...!! En av modellene i Pink Collection til Lindex. Design-kolleksjon der 10% av prisen går til Rosa Sløyfe aksjonen - og da måtte jeg bare slå til...

Ha en fin kveld jenter - Klemz fra Krepsedama r070.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Hei jenter? Hvor er dere? I dag føler jeg meg sååå slank - ingen spesiell grunn - det er bare dennnn dagen:-) ....og så var det ingen å her som hører det.....

 

Men dere er nok her om en stund tenker jeg. Jeg er sååå fokusert på mengde mat og er så mett hver eneste dag og derfor veldig fornøyd.

Til middag i dag ble det kokt skinke med grønnsaker og litt kremet saus fra i går. Ikke mange kaloriene det, men jeg blir stupende mett.

 

I kveld skal jeg på Tupper-party, og da har jeg tenkt å bevilge med noe utstyr for tilberedelse av mat i microbølgeovn. Må ordne meg slik at det tar kort tid å lage middag etter jobben; hvis det tar for lang tid, er det veldig lett å begynne å ta litt mat i forkant hvis man er sulten...og d vil man da ikke!!

 

Titter innom igjen senere i kveld - nå må jeg ta 10 minutter-strekken for kvelden så jeg er klar for party:

 

Ses senere jenter ;):) :) Klemz fra Krepsedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare litt travel, men er innom hver dag.

Følger med på deg.

Så gøy med tupperware. Jeg liker det, har masse fine greier. Vennene mine synes faktsik jeg er litt rar som stanser på alle sånne stands jeg kommer over på kjøpesentre osv.

 

Det går fint med meg, vekten tuller litt, men forhåptenligvis blir det bra denne uken også.

 

Stå på:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Party, Party...

 

Ja er hjemme igjen, og greidde meg UTEN kake til kaffen; gulrotkake med masse stæsj på og sikkert massssse kalorier som jeg slapp å putte i meg! Digg!

5 druer og 2 kopper kaffe ble mitt inntak og det syntes jeg var bra.

 

Koselig at du stikker innom Julianna:) Ja, vekter har det med å tulle litt med oss, men egentlig så er det vel kroppen som en dag holder litt på noe for så å slippe opp og så opp igjen. Men summa summarum så går en jo ned på sikt og det er nå det som teller da.

Jeg krysser fingrene for deg - nå biter vi tenna sammen - her skal vi vise hva jenter kan når de vil:) ...jeg er spent på dine vegne...

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jeg måtte bare lure meg på vekta i dag og den sto nå på 77-tallet - javel da - 77,9 for å være nøyaktig, men likevel:)

 

Skriver opp hver smitt og smule, men det blir ikke så mange smulene - det er mest smitt; dvs vanlige oppsatte måltidene. Jeg er heftig sta for å si det mildt....

så håper jeg greier meg til mandag:D

 

Men i morgen skal noen på jobben ut på lønningspils og da blir det enten smitt eller smule...... Egentlig har jeg tenkt at jeg tar et glass rødvin og er sosial sammen et par timer og så drar jeg hjem til en bedre lavkalorimiddag sammen med gubben:p....Og det er nydelig vintervær og himmelen er blå......

 

....men D er i morgen - nå Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Fredag og lønningspils :);)

 

Ja, det er litt både og nå som jeg er så godt i gang, men det er i alle fall hyggelig slutt på uka. Vi skal gå ut rett etter jobben - har bestilt bord.

 

Har lagt inn 2 glass rødvin for kvelden og da har jeg tenkt å gå hjem og gjøre i stand kyllingfilet og salat til meg og min kjære. Så får vi se hvor standhaftig jeg er da!!

 

....pssst... lureveide meg i dag igjen - viste midt på 77-tallet - tji-hi...

....tjo og hei...jeg er så gla' i dag....

 

Ha en flott fredag jenter - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Mårnings! Mått sjekke litt i dag tidlig hvorvidt rødvinen hadde innvirka på vekta, men det var ingen grunn til fortvilelse:) ...og d e bra!!!

 

Har vært en liten tur på byen i dag og shoppet litegrann - ble en liten blondejakke til julekjolen og rose til:) Nei, nå føler jeg meg i siget; passer på å skjemme meg selv bort litt. Skal nå ta badstu og etterpå i badekaret og da er jeg klar for middag. Har marinert scampi o hot chili som jeg skal ha i panna og så blir det ris og salat til. Men ingen rødvin i dag:p bare vann i rødvinsglasset mitt - d e stas d å...!

 

Synes det går bra om dagen faktisk; Begynte på 82 kg den 25. oktober og den 8. november viste vekta 78,4 - det blir 3,6 kg. Må nesten minne meg selv på det - i alle fall virker det kjempebra på motivasjonen.

 

Ha en strålende helg - Klemz fra Krepsedama ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Du hærlige søndag! Våknet i dag til en strålende dag - har jeg funnet ut etter hvert...;)

 

I går fikk jeg noen varer jeg bestilte på nettet: Night-splint og dagbandasje til foten. Jeg har ligget med night-splinten i natt og det var IKKE VONDT da jeg tråkket ut av sengen i dag og har heller ikke vært vondt senere!!!! Må nok se an noen dager - det kan være for godt til å være sant, men så langt er alt vel.

 

Videre sto vekta og bikket akkerat DER ....er spent på vekta i morgen tidlig - veiedag og allting.

 

Frokosten er inntatt - mitt tradisjonelle egg og en halv banan og KAFFE!!

 

Jeg har også allerede sydd inn en bukse som jeg kjøpte for 14 dager siden!!! Ja, det er ikke vekta alene da, strechet som den var, men totalt ble den for vid i midjen.....Hørte dere? FOR VID I MIDJEN!!!

Videre har jeg klargjort (dampet/strøket litt) på to nye kjoler så de er klar for hva det skal være - enten det er julebord eller vennefester - og klargjort klær som faktisk passer igjen - D e så arti atte...

 

d030.gifI dag skal vi ha elgbiff med ovnsstekte poteter og rosenkål. D e nesten som en skulle tatt et liiiiite glass rødvin til, men vi står nok over.

 

Er det noen av dere som kan fortelle meg hvordan jeg kan få tak i oppskriftene til GR? Når jeg velger eks. elgbiff kommer elgbiff - Grethe Roede oppskrift - frem, men jeg finner ikke frem til oppskriften. Slik er det med nesten alle oppskriftene. Gubben er på internettkurs, men i de bøkene er det kun få oppskrifter og jeg har også to andre bøker fra tidligere: Lett-Mett og Grete Roedes beste oppskrifter. Noen av dere som har et råtips til meg - så blir jeg glad.

 

Krepsadama:D ønsker alle en strålende søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink å holde koken, synes jeg. Veldig bra å lese hvor fokusert du er.

 

Og så kjekt at du har funnet noe som hjelper foten din:-) Ikke så lett å streve med en vond fot. Jeg har hatt vondt i en arm/skulder for en tid tilbake, og det var ikke noe særlig. Så jeg håper virkelig at du får fremgang med foten din:-)

 

Jeg blir veldig nysgjerrig når du skriver at vekten driver å bikker et bestemt sted.. så kom så med det. Hvor er du nå? det virker som du virkelig har fått til nedgang. Og hvilket kosthold er du på. Du skrev for en stund siden at du spiste så lite, men samtidig skriver du om en del matretter... så hadde vært spennende å høre hvilket opplegg du har:-)

 

Når det gjelder GR oppskrifter, ville jeg sett i oppskriftstråden, der er det masse fint. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ferdig med lunsjen - rekesalatet min som består av 100 gram tilsammen av salat, purreløk, paprika o.l. og 100 gram reker som jeg har marinert i olje+sylteagurklake og dresssingurteblanding + 1 ss Tine Tzatziki.

 

Før lunsjen tok jeg en liten tørn på joggemaskina eller hva det nå heter - det ble ikke mer enn et kvarter, men var passe sliten i knea gitt....det legemet er ikke ikke lenger det det var; ikke så altfor trenet i alle ledd selv om en er på trening. Må nok begynne å konse på beina hvis det går greitt ;))

 

D e veiedag i morra Julianna - du må nok inn å titte da:p Må jo ha noe spenning på gang her inne...tji-hi....

 

I morgen tidlig er det fysio kl. 8 før jobb - får håpe jeg er like god i morgen tidlig som jeg har vært i dag. Blir så sliten av sånne greier :eek:

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jipppiiii............veiedag i dag og vekta stanset på 76,9 kg ;)

 

D betyr at jeg har gått ned 5,1 kg på 3 uker, så siste uka ble det nedgang på 1,5 kg - det kaller jeg nedgangstider!!

D e vel bra? Jo, D E D D E - og jeg er superfornøyd. Dette kaller jeg pangstart, men det skyldes ene og alene at jeg ikke har svelget noe utenom det som var forutbestemt. Så jeg har vært sta (og litt flink)..:)

 

Det eneste jeg har unnet meg var 2 rødvinsglass sist fredag da jeg var ute med jobbgjengen - trallalla - jeg er så gla' i dag.....

 

Vi snakkes mer senere i dag - StooOr Kjempeklem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, da har jeg vært på treningssenteret igjen. Det ble 25 minutter på tredemølla i veeeldig svakt tempo for ikke å tirre foten, og deretter 50 min apparattrening. Svidde av noen kalorier der, men det er mest trivsel og godfølelse etterpå egentlig.

Føler meg fornøyd med dagenc045.gif

 

Gjorde unna middagen før treninga i dag. Det ble kylling stekt i øøøørlite rapsolje og wokgrønnsaker og kremet kyllingsaus (pose) men uten å røre ha i smør!! Mmmmmm...smakte godt.

 

I morgen skal jeg ha dampet røkt svinekjøtt med kålrotstappe. Kålrotstappa bare stapper jeg og smaker til med salt og pepper. Magert, men kjempegodt.

 

Og nå er det kaffekos mens jeg venter på bonderomantikken:):)

 

Klemz fra Krepsedama ;) med ønske om en strålende mandagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Nok en dag med god og mager mat er - om ikke over, så er i alle fall måltidene fortært. I dag fikk jeg ferdig middag - røkt kjøtt og kålrotstappe og det smakte fortreffelig!! Har etter middagen sittet med NightSplint (skinnene for beina) påspent og kosa meg med deilig kaffe. Livet kjennes ikke kjipt i det hele tatt:)

 

I morgen må jeg vel lure meg på vekta igjen bare for å sjekke om den fortsatt holder seg på 76-tallet, ja vel, 76,9 da, men det er under 77 ;)

 

Apropos middag, så tror jeg nesten det blir det samme i morgen, hadde så mye god kålrotstappe til overs og litt kjøtt også. Kan ta litt røkt pølse for å få nok mengde, men det blir nok bra.

 

Har noen smakt ananasbiter på boks i egen saus med Kesam mager vanilje på? Vel det kan anbefales - det er skikkelig godt og ikke så mange kalorier at det er noe å snakke om, men derimot nok til å skrive ned i dagboken! Det må til så jeg holder oversikten:)

 

Da er det tid for te...:) Klemz fra Krepsedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Nå har jeg bestemt meg!! Jeg skal IKKE gjøre skam på Ninass tråd - eller rettere sagt på navnet på tråden!!

 

Når våren kommer skal jeg være VÅRYR og klar...... ;) Flott - ikke sant? Jeg har sagt før her inne at jeg har flere delmål, og jeg har allerede nådd 2 av dem. Etter noen uker ser jeg at oversikten faller bort. Dere er så flinke å ta med oversiktene fra uke til uke og derfor har jeg også laget en oversikt som jeg har tenkt å kopiere og oppdatere på mandager siden det er veiedagen min

 

Jeg må av og til lureveie for å se at jeg holder kursen, men så lenge jeg greier å holde fokuset går det bra. Jeg måtte også en tur på i dag og vekta holder seg på 76-tallet og det forsvinner noen 100 gram nå og da. Jeg er så fornøyd med tingenes tilstand, og i dag har jeg til og med kjøpt de første julegavene.

 

...og så har jeg vært på helsekost og kjøpt meg grønn te i diverse utgaver - kanskje vi snart kan kalle oss te-gjengen:)

 

Nå har jeg tenkt å ta meg en tur for å ta sol - må jo være klar for julekjolen:D

 

Her er min bakgrunn og "historie" for å være her inne:

Min status: 64 år og 171 cm

Veiedag: Mandag

Startvekt 82 kg

Mål: 70 kg

Delmålene: 79,9 - 76,9 - 74,9 - 70kg!!

 

Start 25. okt 2010: 82,0 kg

1 uke 1. nov 2010: 80,4 kg - ned 1,6 kg

2 uke 8. nov 2010: 78,6 kg - ned 1,8 kg - totalt 3,4 kg

3 uke 15. nov 2010: 76,9 kg - ned 1,7 kg - totalt 5,1 kg

 

 

Ha en fin onsdagskveld - husk teen :) Klemz fra Krepsedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ikke VÅR enda, men derimot en strålende VINTERdag.

 

Holder koken - vekta ligger fortsatt på 76-tallet, men det er lenge igjen til ny veiedag enda (mandag).

 

Blir treningsøkt på Progym igjen i dag så da kan vi kose av oss enda noen kaloridyr - lurer på hvor de blir av? Kanskje de kryper over på andre...;)

 

Var også i klesskapet i går kveld - fikk så lyst å prøve noe som lenge hadde hengt uten at noen brydde seg - og fikk noen gode overraskelser. Hmmmm.... flere "nye" plagg gitt - ikke verst!!

 

Sånn blir en skikkelig fornøyd av og fighter videre med enda rakere rygg og forhåpentlig vis også med en smalere midje:D

 

Hvordan er det med dere jenter - Long time no se??

 

Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, i dag ble det trening på Progym igjen, så denne uka ble det to treningsøkter der. Litt ekstra situps ble det også; må trimme magemusklene litt ekstra....om en vil ta seg best mulig ut i finstasen da :D

 

I dag ble det seibiff med løk(Findus) og grønnsaker (bukettblanding ) - fiks og ferdig fra butikken, bare til å steke/varme, men godt for det. Synes det er viktig å få forskjellig smak på middagen fra dag til dag, og dette var et greitt valg.

 

Ellers er jeg påpasselig med trening av beina - strekker to ganger hver dag à 10 minutter hver gang - totalt 20 minutter pr. dag, og jeg har ikke skulket unna en eneste dag enda og har nå holdt på i 6 uker. Må nok holde på en god stund enda - ikke helt bra, men veeeeldig mye bedre. Kun en time igjen hos fysio'n så skal jeg ta pause. Sitter noen timer med NightSplint på beina og har også på spesialsokk på natta. Dette var no dritt å få, men får bare håpe det gir seg etter hvert.

Ja, ja det var den klaginga - godt å få skrevet det av seg - akk, ja..!

 

Har ikke planlagt helga enda hva mat angår, men får gå i tenkeboksen. Viktig med god mat og koz :)

 

I morgen er en ny dag - fredag og ukeslutt...Hærlig...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står på, og raser nedover i vekt :D

 

Jeg har enda ikke jukseveid siden forrige veiedag, men er spent på lørdag. Trimmen har ikke stått i veldig høyt fokus denne uka, det har blitt lufteturer med hunden, men ellers intet ;)

 

Men, jusoppgaven er lastet opp til høyskolen, en vannlekkasje vi har stridd med på gjestetoalettet er tettet og gulvet har fått nye fine fliser. Tapet er kjøpt inn, og det blir spennende å få et nytt, flott gjestetoalett!

 

I helga jobber husbonden dagtid, og da koser jeg meg med minstemannen, og det blir sikkert anledning til noen litt lengre turer med hunden. Eldstemannen og kjæresten kommer på lapskaus på søndag, men det spiser ikke jeg, så jeg tar nok av litt kjøtt og grønnsaker til meg selv. Gleder meg til en kosehelg :) Gutta mine skal bestille seg pizza imorgen kveld har de bestemt, så jeg har kjøpt meg en biff som jeg spiser med salat eller grønnsaker til.

 

Imorgen starter jeg dagen med langtur, har anledning til 90 min trim i arbeidstiden, og denne uken skal jeg jammen benytte det. Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....for oppmuntring Anitgro - Kjempekjekt når noen stikker innom tråden altså :)Ja, det har godt skikkelig bra for meg og jeg er faktisk ganske så fornøyd om dagen....

 

Og til deg: Gratulerer med oppgaven som er levert og allting!!

...og all honnør til deg; luftetur med hunden er ikke å forsmå! Du kjenner vel ordtaket: ...alle bekker små gjør en stor å.... hvis du teller sammen minuttene og fører de opp, utgjør det noen trimpoeng så absolutt. Nei, dette blir bra ska' du se:) ...pssst ... og så med nytt toalett og alt..Det er rart med de små tinga du..så store og godviktige de er for trivselen!

 

Og jeg skal nok følge med deg på veiinga på lørdag, du må inn og fortelle om den. Den ene inspirerer den andre vettu:) ...og jeg er så absolutt der! Har jeg lovet noe, så har jeg det - enten det er over for meg selv eller andre - og jeg gjør sjelden noe halvveis (stabukk som jeg er..)

 

Håper det gikk bra med bursdagsfeiringa (..og spisinga!) i går, OG SÅ KRYSSER JEG FINGRENE FOR DEG I MORGEN MED VEIING OG BURSDAGSFEIRING - HURRA!

 

Nydelig vær her i dag, men tør ikke ut å gå på glatta med den foten, så i dag har jeg tenkt meg en tur på joggemaskina under dagsrevyen tenker jeg.... har eget tv-rom for barn og ungdom!! (barnebarna) og trimmere.

 

Ha en flott fredag folkens!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Fredagskveld og snart helg....:D

 

Måtte først innom å notere inn middagen min. Det ble stekt kyllingbryst og blomkålpurè med litt broccoli i...mmmmm...godt ja! Jeg brukte 0,5 dl kremet kyllingsaus i mosen og det smakte nydelig!

 

Jeg tok en beregning på min BMI i dag og jeg kan berette at den var på 26!!

Det betyr at jeg fortsatt ikke er kommet til øvre del av normalvekt....akkurat som jeg ikke visste det!!

 

BMI på 20-25 betyr normalvekt og BMI på 26-30 betyr overvekt....sånn er det med den saken!

 

Så nå har jeg fått et mål til og det er å komme innenfor normalrammen!

Jeg har regnet meg frem til at når vekta viser 73 kg er min BMI på 25 - jaha - det var et stykke frem dit da. Men det kommer en dag.....

 

Det gjelder å ha troen på at en vil lykkes ....nå skal jeg sette meg en stund på sykkelen før roen senker seg på fredagskvelden.... d080.gif ....håper det går bedre etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Her er det kaldt og nydelig vintervær og jeg har tenkt å ta meg bytur i dag. Skal innom og legge meg litt i sola...for velværets skyld :cool:

 

Gratulerer med dagen Elisabeth - jeg har vært innom tråden din med år'ntlig hilsen, men dette var ment som en ekstra hilsen i tilfelle du skulle komme innom her. Og jeg håper det går kjempebra med maten og feiringa. Maten er vel for gjestene vel - er den ikke?;)

 

Det ble et kvarters tid på sykkelen i går og jeg tror jammen jeg skal satse på den før jeg tar kvelden i dag også - føltes sodt etter jeg var ferdig og så ble det litt trimpoeng utav det. Har begynt på 3. eplet jeg og, så litt bevegelse blir det selv om det ikke er som tidligere tider. Vel, vel, får være fornøyd med sånn det er :D

 

Vi skal lage oss noe skikkelig godt til middag i går, men vet ikke enda hva. Mulig det blir biff og ovnsstekte potetbåter med løk-og paprikafres og mager bearnaisesaus.

MEN det blir bare vann i rødvinsglasset.....trur eg!!??

 

Ønsker alle en strålende lørdag - Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

...og er jeg heldig så går den under 76!!! Men det gjenstår å se da....

 

I dag skal vi ha Go'og mager pølse til middag med masse kålrotstappe ;) D blir en ikke mye feit ...og godt er D...hi-hi

 

Har tatt fram strikketøyet - her skal gjøres ferdig noen tova-tøfler til jul! ...og så er det sport på TV - tror det blir en ok søndag.

 

Blir ikke trim i dag utenom strekken, men har stålkontroll på matinntaket så det går bra. Å, ja, det må jeg fortelle: har begynt å ta 10 situps + 10 andre mageøvelser pr. dag - tilsammen 20 "anstrengelser" pr. dag for en "flatere front". D gjenstår å se om det har noen virkning, men en ting virker det mot og det er ømme magemuskler som jeg får etter bare en gang pr. uke på trimmen:D

 

Men i mine drømmer derimot......r070.gif....og krysser fingrene for veiinga i morgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...