Gå til innhold

VÅRYR og klar


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

Gjest Julianna

NInass du er en sann nspirasjon for tiden. Og det trenger jeg virkelig, for tiden.

Det er straalende hvordan du holder koken.

Jeg er innom en lokal internett cafe bare for aa sjekke - jeg folger md sev om jeg ikke er helt ifarta selv.

 

Enig med Krepsedamas vise ord.

Jeg er selv litt matt siden jeg veier mye mer enn i for og det synes jo godt naa i solen. Men jeg har forbannet meg paa at jeg skal fole meg fin og ha det fint. For fine er vi, om vi ikke har nadd vaar optimale vekt og fasong helt ennaa. Har kjopt meg ny smaragdgronn badedrakt, og jeg har bestemt meg for og kose meg i den:-)

 

Livet handler om saa enn mer enn aa ha kroppsfasongen inne hele veien.

Og skjonnhet sitter i mer enn en perfekt kropp.

 

Naa er det bare aa kose seg aa nyte livet og skjonnheten.

Mens vi jobber mot vaare respektive maal.

 

A llluego Ninass:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 823
  • Created
  • Siste svar
Gjest GreyMinerva

Ninass, angående de bildene: Du VET at kameraet legger på 5-10 kg, ikke sant?

Dette er ikke noe vi "synes" når vi er misfornøyd, dette er noe alle fotografer og modeller er klar over! :)

Det tenker i hvert fall jeg, når jeg blir skuffet/misfornøyd med bilder på den måten!

Vi hadde "Pink Friday" (alle skulle ha på seg noe rosa/fargesterkt) på jobben i fjor en gang, jeg kledde meg opp og følte meg ganske snasen - til jeg fikk se et bilde av meg selv i ettertid... :)

 

Krepsedama: Mye sant i det du sier! Jeg veier jo fremdeles mer enn jeg gjorde før jeg fikk barn, da jeg bekymret meg over at jeg hadde fått "mage" når jeg var 1,79 og veide oppunder 70 kg... *ruller med øynene*

Da ville jeg gremmet meg over hvordan jeg så ut nå - men nå kan jeg akseptere at jeg ikke er 23 lenger, at jeg har fått barn, at kroppen min begynner å se helt OK ut igjen - og at jeg kan vise den frem med litt stolthet igjen.

Tråkket gjennom byen en av de varme dagene i forrige uke, iført leopardmønstret sommerkjole med halterneck og dyyyp utringning - og merket at noen av mannfolkene KIKKET på meg. På en POSITIV måte.

Og det var ikke alle som så meg "i øynene", for å si det sånn. :) :)

 

Nyt de 13 kiloene som allerede er borte. Prøv å kjenne deg hjemme i kroppen din, og velvære med den du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange visdomsord det har kommet her. Håper mange, mange er innom og får med en porsjon gode tanker.

 

TUSEN TAKK.

 

Jeg er ikke spesielt deppa over bildene, men at de var en nedtur innrømmer jeg.

 

Jeg jobber videre, sakte, sakte, men sikkert. Har endelig vært og fått kjøpt meg nye joggesko. De ble prøvd torsdag kveld og var skikkelig gode. Jeg løp faktisk like mye den kvelden som sist jeg løp, og det er lenge siden. Ikke at jeg løper langt, men jeg gjør det, og det er bra.

Utrolig stor forskjell på sko forresten. Jeg har alltid sagt at jeg er nesten plattfot. Da jeg skulle kjøpe nye løpesko tok jeg med meg yngste sønnen som jobber på XXL og kan MYE om sportsko. Jeg nevnte at jeg ofte blir vissen under bena når jeg har ordentlige sko som er oppbygd for å være riktige. Han tok en kjapp titt på foten min og sa: "Nesten plattfor"? Kutt ut "nesten". Du må ha sko som passer for din flate fot. Så jeg lot ham plukke og det ble såååå bra. Ikke tok han de dyreste heller :-)

 

Skulle også kjøpe fjellstøvler (skal jo tross alt på Fjellrypa sammen med dere). Det ble ikke fjellstøvler, men tursko med god såle. Veier ingenting og har en myk såle som visstnok skal "sitte godt" mot underlaget. Så nå er det bare å gå på.

 

Veiing i morgen. Har ikke snikveid så jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente. Regner med litt ned, men vet ikke hva jeg vil se.

 

Nå samler det seg noen helt villt mørke skyer i det fjerne her. Har tenkt meg ut med mine gode joggesko, men det ser ut som det blir en våt opplevelse. Spiller ingen rolle. Jeg skal trene. Nemlig!

 

Ha en flott søndag og kommende uke. Jeg melder inn igjen i morgen med ukas resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreyMinerva

Wow! Skikkelig sporty om dagen, er du - heier på deg!

Er alltid utrolig imponert over alle som klarer JOGGING - mitt store mareritt helt siden skoledagene.

Skylder på alenemortilværelsen og manglende mulighet - men det holder nok bare noen år til... :)

 

Lykke til med joggeturen (håper den ikke blir for våt) og morgendagens veiing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vekten besøkt og det ble 300 gram ned. Ble nesten litt overrasket for det føles på gifteringen som det er mer, men det spiller ingen rolle. Det ble NED.

 

Joggeturen ble gjennomført i går. Det høres jo ut som jeg er på lange turer. Det er jeg, men ikke med jogging så lenge av gangen. Vi snakker 3-5 minutter jogging og så gåing før jeg tar litt jogging igjen.

Har aldri likt å jogge. Selv da jeg var aktiv håndballspiller, syntes jeg at joggeturene var kjedelige.

 

Nå jogger jeg litt igjen for å kjenne at jeg virkelig har gjort noe. Når jeg tar på meg for å gå 1 - 1,5 time, så tenker jeg at hvis jeg har noen joggedrag innimellom så kjennes det mer ut som trening enn som tur. Liker å kjenne at jeg har vært flink.

 

Denne uken blir nok stille og rolig med hovedsaklig hjemmekontor. da bør det bli god tid til å tenke gjennom mat og forberedelser til middager o.l. Joggeskoene skal brukes og i tillegg blir det vel 2-3 runder golf. Bør bety at vekten er grei neste mandag også. I alle fall hvis hodet mitt er med!

 

Ha en innholdsrik og fornuftig uke videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Så flink du er!!!! Og så kom 76-taller også vettu - er det no'n sak? Romslig giftering.......snart blir også de nye joggeskoa for store Ninass :) ......men det gjør vel ingenting - gjør det vel?

 

Jeg bøyer meg....og GRATULERER selvfølgelig med kjempefin nedgang!!!

 

....psssst....denne uka kommer det visst et par dager med sol hit også....kkkkaaalllldddttt...hutre-hutre. Og vi som har kjøpt ny sittegruppe på terrassen og er klar for det heeeeelt store sommerværet :cool:

 

Ha ei flott og aktiv uke videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke hatt noe særlig fokus på å være her inne i det siste. Mandag for halvannen uke siden var jeg mest fokusert på at jeg skulle reise på ferie dagen etter og i går var tankene bare helt andre steder.

 

Det jeg kan si er i alle fall at jeg hadde gått opp forrige mandag. Jeg vet ikke om noe jeg hadde gjort særlig feil. Det eneste var at jeg gikk tom for knekkebrød og spiste brød i stedet i 4-5 dager. Opp ca et kilo, tror jeg det var. (jeg er flink til å blokke ut uønskede tanker)

 

Forrige uke var jeg på ferie og spiste så mye dri...................... at jeg er litt sjokkert. Jeg spiser i grunnen ikke noe særlig søte saker, men denne ferien har løsgodt blitt kastet innpå. Heldigvis har jeg spilt golf hver dag, så jeg regner ikke med at skaden er alt for stor.

Var faktisk så feig at jeg droppet veiing i går. Bruker denne uka på å ta meg inn i de gode vanene igjen, og melder inn førstkommende mandag. Er nok redd at jeg da fremdeles er borte fra 6 tallet igjen, men det kommer nok snart tilbake. Hodet er på plass og lysten til å jobbe videre er der.

 

Lurer litt på om jeg skal åpne medlemskapet på treningssenteret igjen. Jeg har låst det frem til september, men kjenner at det kunne vært greit å ta en tur dit og få svettet ut litt. Vurderer.

 

Ja, ja. folkens. Håper dere alle har det bra og at ingen er personlig berørt av tragedien som har rammet landet.

 

Klem fra NIna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snikveid, og det var som jeg trodde. Ca et kilo opp, så nå er det bare å ta seg sammen.

 

MEN...................... jeg var innom en butikk i dag og skulle se om de hadde shorts. Det hadde de og samtidig hadde de helt ordinære, strechbukser på salg. Tok med med et par stykker i prøverommet. En i str. 44 og en i str 42. Men gjett hva?????? Jeg måtte ut og ta med meg en i str 40!!!!

Og den i str 40 satt perfekt og ble med hjem. Aner ikke når jeg sist hadde en bukse i den størrelsen.

 

Tralalalalalala.

 

Nå er det ut på en golfrunde. Litt i overkant varmt for meg, men skal nok "slite meg gjennom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....men uten sol og temperatur, så det er ikke akkurat sjanse for at solbrillene skal bli utbrukt for å si det sånn.... Her er det grått, men heldigvis lite regn. Det er da også noe:-)

 

Vel vi er ikke bare lazy da........ Vi har lagt terrasseflis (i mørkegrå plast) oppå tredekket på terrassen og det ble kjempebra. Vi er så absolutt fornøyd. Nytt gulv, nye møbler på ene del av terrassen - nå venter vi bare på sol og varme.

 

Har enda en ferieuke igjen og selv om ferieværet mangler, er hodet i feriemodus med mat og drikke.

Er vel ikke lurt kanskje, men noe "sommer" må jeg bare ha - bare MÅ ha.......

 

Men september pleier da å være fin, så kanskje blir det ei flott Rype-helg? Vel, flott blir den jo uansett, men hvis været også skulle slå til ville det jo så absolutt være et pluss....ikke minst i forhold til den kroppslige aktiviteten vi skal ut på. Det nærmer seg nå...:-)

 

Ha ei flott uke - vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da heter det august og i hodet mitt er sommeren over og slappe dager ferdig. (til tross for uhorvelig varme på utsiden av vinduet)

 

Jeg har veid i dag og det var absolutt ikke bra. 78,3. Opp 1,5 kg. Det er som fortjent.

Først hadde jeg smågodtkick da jeg var på ferie og så har jeg spist uante mengder is i helgen.

Jeg er så utrolig dårlig på sånn varme som vi har hatt de siste dagene. Blir skikkelig uvell og daff.

Når det så befinner seg masse iskrem i fryseren i tilfelle besøk ( dårlig unnskyldning) så er jeg helt umulig å styre.

 

I tillegg dukket en rød uke opp her etter 3-4 mnd fravær.

 

Så alt i alt har jeg vært skikkelig lite flink i det siste, men kjenner at jeg faktisk ikke angrer. All isen "gjorde godt" i varmen.

 

Nå derimot er det andre boller på gang. Ny mnd samt bare en måned igjen til Rypa. Gjett om jeg gleder meg!!!!

 

Jeg har nå gått i tre dager og lurt på om jeg skal åpne opp igjen på treningssenteret. Jeg har fryst medlemskapet til ut september, men kjenner at jeg har lyst til å ta en skikkelig treningsøkt. Og med heteslag hver gang jeg kommer på utsiden av huset, så blir det ikke noe løping eller fettmarsjer for min del om dagen. Tenker da at jeg kanskje skal trå til å legge inn 3 treninger i uka frem til Rypa.

Lurer jeg meg selv, eller klarer jeg å ha såpass selvkontroll at det lar seg gjennomføre?

Selvfølgelig sier jeg til meg selv at det går greit, men nå er jo jeg den som kjenner meg selv best, og det er et snev av tvil langt på der.

 

Skal, skal ikke?????? JO, jeg gjør det. Full treningsfokus frem til Rypa...... har jo et par stykker jeg skal gå sammen med å de er jo så soreke at her er det vil bare å trå skikkelig til.

 

Alle synder er bekjent, nå går jeg rett i mailprogrammet og sender åpningsmelding på treningssenteret. Alle store idrettskvinner legger jo opp trening frem mot arrangementet, og Rypa er øverst på satsningsområdet mitt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg åpnet opp på treningssenteret igjen. Skal komme meg ned dit i kveld, er planen.

Mandag tok jeg en 45 minutters jogge/gå tur sent på kvelden. I går ble det ingenting, men som sagt, i dag skal jeg til pers.

 

Maten går greit. Greie mengder og innhold. Nå skal resten av kiloene av, uten noen oppgang underveis. Jo, da........ det kan bli noen hundre gram opp, det vet jeg, men jeg mener oppgang pga av dårlige perioder hvor jeg lar det skure.

 

Kilobudsjett august:

 

01,08 78,3 78,3

08,08 77,5 77,3

15,08 77,0 76,5

22,08 76,6 76,0

29,08 76,2 75,5

 

Den første kolonnen er den fornuftige, den andre er ønskelig. Ikke at det er så store forskjellen, men likevel.............

 

Jeg har funnet frem en bok hvor jeg har planer om å skrive ned alt som skjer på dette prosjektet denne måneden. Dette for motivasjon og oversikt. Ikke moro å skrive ned utskeielser, men derimot å føre inn trening og forhåpentligvis positiv vekt, skal få meg til å holde fokus.

 

Jeg vet at dette går................ full fokus og backing her inne så er 75 tallet innen rekkevidde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jeg, her står jeg i veikanten og heier deg fram Ninass. Denne planen ser jo kjempebra ut og jeg er sikker på at hvis du fortsetter med en slik stå-på-vilje som jeg synes å lese av det du skriver, så tror jeg faktisk sikker på at du ender opp i kolonne to.

 

Stå på - heia-heia.....:)

 

Jeg var ute og gikk tur i går; først 1 mil alene og så tur til vennepar sammen med gubben som er en strekning på 4 km. Det vil si at jeg har bevist at jeg fortsatt er god for de 13 km på Rypa. Gubben spurte i går: Er du sikker på at de andre ikke har tenkt å løpe da? Gurimalla, jeg håper da ikke det, svarte jeg..... Hjelp!!

 

Så Julianna hadde vært ute og jogga i en halv time.....ja, ja, så skulle vel kaffen i alle fall være ferdig for lengst til jeg kommer meg i mål :)

 

Jeg var å¨vekta i går, og den viste 64,9. For godt til å være sant, tenkte jeg, og det var det som fikk meg opp i stå og ut og gå....trallalllalla...

 

Nå er det like før jeg traver av gårde igjen, men bare ca. 5 km. Gubben plukker meg opp og vi tar en handlerunde.

 

Ha en kjemefin dag og en flott uke Ninass! Vi snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks helg. Denne uka har jeg vært 100% flink så langt. Har ikke veid middagen, men den har vært sunn og god.

 

I går tok jeg på meg og gikk til og fra foreldrene mine i sånn forholdsvis raskt tempo. Det ga i underkant av en mil. Hadde jo pause på midten (måtte jo skravle litt også). Tenkte jeg skulle få inn to turer uka på rundt en mil. Må jo gå meg opp fremover til Rypa.

 

Ellers venter det meg en uke med kun meg og den firbente hjemme. Husbonden drar til Møre med barna sine en ukes tid for å besøke slekt. Jeg får jobbe og holde Norge i gang så lenge. Skulle gjerne vært med, men sånn ble det ikke denne gangen.

 

Ønsker alle en super helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, jeg burde også vært avgårde igjen på mila i dag jeg også, men i dag er hviledagen siden jeg droppa den i går. Ble arbeidsdag de luxe her i går i fint og deilig vær, og når jobben var gjort hadde gubben skjenka i to glass rødvin :)

 

Middagen ble kokt, røkt svinekjøtt (les sommerkoteletter) og kålrotstappe....nyyyydelig:-) Har ikke hatt det til middag siden før ferien, og nå kjenner jeg at det skal bli godt med gode gamle rutiner igjen.

 

Ble sittende ute på terrassen til midnatt - naboen kom over og vi tok noen glass rødvin sammen.

 

Men i morgen drar jeg på miltu jeg også igjen og får holde på fram til Rypa.....må jo sjekke at hofter og bein holder :)

 

Ei flott helg til deg også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt grei helg er over og jeg gikk forsiktig på vekten i dag tidlig. Men det gikk bra 77,4 kilo. Det er ned 1100 gram.

Nå hadde jo disse siste ikke festet seg så veldig, så håpet var jo at dette skulle skje.

 

Kilobudsjett august:

 

01,08 78,5

08,08 77,5 77,3 oppnådd 77,4

15,08 77,0 76,5

22,08 76,6 76,0

29,08 76,2 75,5

 

Mid mellom målsatsene jeg har satt opp. Ser jo at det kan bli tøft å nå neste mål 76,5 (ønskemålet) men jommen skal jeg jobbe hardt mot dette.

 

Nå er det lunch. Knekkebrød og fiskepudding...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Klapp, klapp, klapp :P

 

1100 gram du - det er jammen flott!!!! Her går det så det suser - kjempebra - så stå på videre - målet er nærmere enn du tror nå:D

 

Jeg gikk på vekta etter frokost - jada, den viste over en halv kilo over streken....:)

Var ute og spiste sammen med vennepar i går vi. Jeg spiste lasagne og drakk rødvin - godt ja - men ikke særlig kalorifattig.

 

Men i morgen du - da er det magertirsdag!!

 

Skal handle litt i dag og shine opp huset littegrann før jeg starter på høsten og jobbing igjen i morgen. Hverdagen er i kjømda.....og da blir alt så mye bedre....i alle fall med vekt og sånn :)

 

Ha ein like framgangsrik uke også denne uka Ninass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppestift fra morgenen av i dag. Vekta fikk besøk i dag tidlig og dermed ble det leppestift. Hyggelig forandring fra i går til i dag :-)

 

9 hull golf i går. I dag blir det 18 hull, så da er bevegelsen i boks.

 

På matfronten kjører jeg mitt sedvanlig "kjedelige" matinntak. Dermed er det ingen fristelser og alt er under kontroll. Middag i dag blir det nok litt verre med, ettersom det er golf rett etter et møte på jobben, men jeg skal nok finne en sunn variant fra kjøleskapet på jobben. Salat med reker eller noe lignende bør duge greit.

 

I går ettermiddag møtte jeg en venninne jeg ikke har sett siden februar. Hun kom med et utbrudd og lurte på hvor mange kilo jeg har gått ned. YIPPY..... fra dag til dag merker man det jo ikke så mye, men det er så hyggelig når noen kommenterer det.

 

Koser meg om dagen. Greit på jobb, forholdsvis lite stress både på jobb og på fritid, koser meg med søm og strikk på kveldene og nyter i grunnen livet. Da er det jo lettere å være flink med mat og trening også.

 

Har lært meg til å ikke irritere meg for mye over detaljer. Har hatt en tendens til å engasjere meg i for mye og dermed deltatt aktivt med problemløsninger o.l. på jobben. Nå klarer jeg faktisk å la masse av dette ligge og la andre ta seg av det. Det har vært et bevisst valg og det begynner å føles greit å ikke måtte mene noe om alt ting.

Jeg får overskudd til å fokusere på de positive tingene og forhåpentligvis smitter det over på andre også. Hvorfor ha det trist når man kan ha det bra........?

 

Det var dagens rapport. Nå er det rundt å titte innom andre her inne for å finne positiv energi og gode råd.

 

Ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Høres fe'menalt ut spør du meg :-)

 

Noen ganger er det ålreit..noen ganger er det ålreit....... Jommen er det det du!

Heng i stroppen videre Ninass - nå er vi PÅ vettu!

 

Har vært og kjøpt meg nye tursko - ikke høye, men lave og lette goretex av type Salomon. Jeg har også kjøpt meg ny turbukse - superlett Bergans, så nå er jeg klar for det meste!

 

Ha en fin kveld - D e så bra atte :):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.................. jeg måtte innom vekten i dag tidlig også. Føler at jeg har mer kontroll da, selv om det varierer begge veier når jeg går så ofte. Men jøss....... for en følelse på en dag som denne!

 

Veiedag er jo ikke før mandag, så noen tall kommer ikke, men hva tror dere? (sjekk overskrift)

 

Er tallene like hyggelige mandag er jeg over på å fjerne nye kilo, ikke omigjenkilo. Og da mener jeg NYE kilo. I alle fall 15 år gamle kilo. ;-)

Hm...... nye kilo som er 15 år gamle??? Dere skjønner hva jeg mener, ikke sant?

 

Gratulerer med nye tursko, krepsedama. Så forresten ikke at du hadde ropt på meg på Facebook før du var logget av. Turbukse............. hm... det har jeg ikke. Bruker regnbuksa mi masse til sånnt, men kanskje en turbukse er på sin plass.

 

Har gått minst en time i skogen de dagene jeg ikke har spilt golf. Har helt bevisst gått masse utenom stiene. Den lille firbente min trenger å bygge litt muskler ( sier de som kan sånnt) for å stabilisere, og det har sikkert ikke jeg vondt av heller. Så vi peiser avgårde gjennom krattskog, opp gjennom blåbærlyngen og i det hele tatt, alle steder det er fremkommelig.

 

Skal ut på 9 hull golf i kveld med en veninne. Rekker nesten ikke 18 hull lenger etter jobb. Mørket tar oss, så da halverer vi. Blir nok koselig.

Husbonden kommer hjem fra Møre i kveld med begge ungene sine også. Har vært deilig å være alene en uke, men blir godt å få flere i huset igjen.

 

Da håper jeg alle får en heidundrande fin helg. Jeg skal bruke den til kos og til å få nydelige tall på vekta til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Er bare sååå spent på hva du har å fortelle på mandag :confused: - blir mer enn nysgjerrig må vite! Nye gamlekilo....og i dag er det bare lørdag......???

Men jeg tipper du nesten svever på en leppestiftrød sky og det høres helt ualminnelig kjekt ut - tror du får ei "slank" helg :)

 

Apropos turbukse - Bergans microlight bukse i stretchstoff!! kan virkelig anbefales. Den kan pakkes sammen til en liten klump. Jeg har jakken også jeg og den vrenges i sin egen høyrelomme og lukkes med glidelåsen. Har hatt en rød i mange år, men finner den ikke igjen, så jeg måtte gå til innkjøp av en ny. Ble svart nå da, men litt kjipt å ha to røde hvis den andre skulle dukke opp igjen....forresten, etter nesten et år borte...neppe...

Men som sagt - den er å anbefale! Sikkert også andre merker som har lignende kvalitet, men ettersom jeg har vært såååå fornøyd med tidligere jakke, ble valget for meg lett.

 

.....og Ninass, du vil lure på hvorfor du ikke har skiftet ut regnbuksa før - jeg lover :P

 

I går var jeg ute med kolleger på lønningspils - satt ute til jeg dro hjem klokka ti. Ble noen glass Barolo da....huff, men sååååå nytelse.....og nyte skal man jo!

 

Tredje dagen med sol her, men akk så mårrakaldt.....på torsdag var det 4 grader på mårran. Sto opp litt sent i dag så jeg vet ikke hva den viste tidligere, men nå er det ca 10 grader. Stilt og fint er det også så det kan nok bli en ok dag ja:-)

 

Ha en fin-fin dag og en superlettsvevende helg Ninass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg kunne hatt en livekamera enkelte ganger. Synes jeg ser meg selv late som jeg fjærlett og nærmest går på tå opp på vekten. :-)

 

Gledet meg jo litt til veiing i dag, men hvordan er kroppen når man våkner?....... ikke håpløst mye vann, men nok til at gifteringen satt tettere enn den har gjort de siste dagene.

Jeg burde visst at det kom til å være sånn.............. mat med soya på lørdag og sterk mat i går også, resulterer alltid i vann i kroppen. Men vann er jo ikke fett, så det gjør ikke noe.

 

Men som sagt, jeg snek meg opp på vekten. 76,5 Trallala......... nytt minstetall! Vet ikke nøyaktig, men det er i alle fall LENGE siden jeg har vært der nede. Åh..... så godt.

 

01,08 78,5

08,08 77,5 77,3 oppnådd: 77,4

15,08 77,0 76,5 oppnådd: 76,5

22,08 76,6 76,0

29,08 76,2 75,5

 

Husbonden har vært borte en uke og kom hjem i helgen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt ham i å stå å stirre på meg. HVOR ER MAGEN? har han spurt mange ganger. Gjett om jeg svever.

 

Det er ingen grunn til at ikke den kommende uken skal gå greit. Jeg har tid og overskudd til å lage ordentlig mat og trene. Lørdag er det riktignok fest, men det bekymrer meg ikke.

 

Jeg er på vei, og den veien går nesten rett frem og dermed ser jeg målet i det fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis du er kjempeflink....snart er du i mål...det er gøy når gubben ser og kommenterer hva vi gjør med kroppen vår....denne uka kommer du til og sveve deg igjennom...det hjelper med gode resultat på vekta...Ha en flott sunn uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

k015.gif .....du store tid Ninass, dette går jo veien!!!

 

Gratulerer så masse - dette har du virkelig fortjent. Om det kan være stritt til tider, så kommer belønningen og det er bare så deilig når det skjer.

 

Tenker nok det ble et ekstra lag med leppestift i dag og kanskje litt høyere hæler...??

 

Regner her i dag, men det gjør ikke noe. Vi skal på treningssenteret så da spiller det mindre rolle. Men får håpe på opphold til onsdag i alle fall...og kanskje litt sol :cool:

 

Nå er det full fokus på magre middager med masse gode grønnsaker eller salat hos oss. Gubben har faktisk greidd å ta av 2 kilo han i feriemånedene og det synes jeg er bra, men nå får jeg se til å være med å gi han et skikkelig oppstart på høsten. Man blir hva man spiser og han spiser det jeg lager, så da er jeg liksom medskyldig på både godt og vondt...

 

Ha en flott dag og uke Ninass, nå er vi virkelig PÅ igjen...knappe 4 uker til Rypa:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...