Gå til innhold

VÅRYR og klar


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

Gjest Dillaa

Så sprek og flink du er da!

4 timer GOLF?

Det blir vel litt trimpoeng det? ;)

Har aldri spilt golf jeg.. ser for meg at jeg mangler tolmodighet.

 

Bra med planlagt middag..

Der har jeg mye å gå på. det er såå kjedelig å lage mat syns jeg- hehe..

Men det er jo så mye bedre viss man kan planlegge litt.

Det er neste punkt på min bli flinkere-liste

 

Ønsker deg en herlig torsdag! :D

Fint å lese litt her inne så man blir motivert til å være flinkis ut dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 823
  • Created
  • Siste svar
Gjest Julianna

Ja du er jammen aktiv; flink å komme deg ut på golfbanen også.

Fine de turene som går rett etter jobb.

Gode takter på vekta - så bra!

:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Aktiv er jeg nok, ja. Men ren trening blir det lite av, desverre. Får ta det igjen senere.

 

En ting slo meg etter å ha lest meg litt tilbake i egen tråd: Jo mer jeg er her inne, jo bedre tall får jeg på vekta !!

 

Og det er ikke motsatt. Det er ikke at jeg er aktiv fordi jeg har nedgang. Det er gjerne at jeg blir så motivert av å lese meg rundt og få og gi kommentarer, at jeg skjerper meg det lille ekstra som gir resultater.

 

); så.................. jeg kommer til å henge her til enhver tid i ukene fremover. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Slankemessig gikk dagen i går helt greit, uten de store problemene eller utfordringene. Ingen tur på meg, jeg tok meg sammen og lot huset få gjennomgå i stedet. Ikke min favorittsyssel, men skippertak er greit. Da synes det i alle fall at jeg har gjort noe.

 

I kveld blir det tur. Helt automatisk, faktisk. Må til en avtale og har ikke bil i kveld, så da fettmarsjer jeg bort sammen med hunden. Ikke så farlig om jeg er litt svett dit jeg skal.

 

Lørdag blir det konfirmasjon i Horten. Eneste trimmen blir vel å holde balansen på høye hæler :-)

 

Ønsker dere alle sammen en superduper helg. Jeg skal holde fokus, uansett konfirmasjoner og helgebesøkende. Tallet som har dukket opp på vekten min skal få lov å offentliggjøres til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Noe jeg ikke har fått med meg ja skjønner jeg......eller rettere sagt jeg skjønner ikke ....:-)

 

Da er vi nysgjerrig på morgendagen ja :) Så på tallene dine jeg Ninass. 86 på nypret og 80 nå; det er jo igrunnen flott da - enig i det? Men jeg er spent på hva du har å fortelle oss i morgen......holder oss i spenningen gjør du!!

 

Jeg er også i siget; jeg sa jo litt tidligere at jeg ville ned slik at jeg hadde 63-65 å gå på, fordi jeg kan tenke meg å holde meg under 65. Begynnelsen gikk litt tregt da, påska satt litt tyngre i enn jeg tenkte, og da tenker jeg kanskje mest på at det var lang ferie og enda fortsatte den liksom. Nå håper jeg den er ute av kroppen.

 

I dag har jeg gått1 mil - uff det var lenge siden nå, og jeg må jo går meg litt opp. Må kanskje prøve meg littegrann i høyden så det ikke blir rene "Monsen-programmet" :-) .....det skulle tatt seg ut at dere måtte dra meg i en eller annen farkost...hihi Tok en hvil før siste 3 km og la meg i sola på Progym. Energi og velvære...mmmm.

Så var det en tur ute i hagen og tok et par timer der...hvis jeg greier et par timer hver kveld denne uka er jeg nok ferdig til 17. tut-tut-tut..... Derettter kylling og salat til middag og nå et deilig fotbad-

 

Vet du, jeg har vært såååå lite flink med sånn ekstra-ekstra med meg selv i det siste, men i går var jeg hos frisøren og VIPS.....så var jeg der igjen.

 

Nå er det Molde-Rosenborg på TV'n straks....og Bris i glasset med Lime-biter i!!

 

Spent på mårradagen - Klems fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Det var bare så vidt men det ble et 7 tall først.

 

79,9 YIPPY

 

Jeg var litt spent for med besøk hele helgen og konfirmasjon på lørdag har jeg jo ikke 100% kontroll. I tillegg kjøpte vi kinamat i går. Da pleier kroppen min å hyle og svalpe etterpå i et par dager pga av salt og soya. Men........... det gikk jo bra. Håper nesten at den har reagert på kinamaten, for da betyr det egentlig enda bedre tall, men det kan jo være greit å ha litt å gå på til neste uke.

 

Denne uken går det slag i slag. Her blir det ikke mye hvile eller ubrukt tid. Dugnad i dag, hundekurs tirsdag, golf på onsdag, teorikurs nytt hundekurs på torsdag, fredag FRI, lørdag turnering og søndag hundekurs. Jeg burde jo i grunnen vært syltynn og ikke ha tid til å spise.

Planlegging er nok tingen denne uken.

 

Jeg er spent på Julianna. Håper vi kan feire 7 tallet vårt sammen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Jeg skulle finne "signaturen", legge inn ny vekt og forklare Krepsedama hvordan, men tror du jeg finner det igjen?

Snakk om teflonhjerne. Var jo så stolt da jeg fant ut av det forrige uke, og nå er det helt borte igjen.

Husker at det kom opp på en linje øverst, men HVOR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Grattis med 7-tallet Ninass :) Det lukter VÅRYR her inne nå - kjempebra jobba!!

 

Stahet lønner seg - nemlig!!

 

Jeg gjorde et jafs mot den nye nedre-grensa i dag og vekta stoppa på 63,5 så det ljomer et jippi-ai-ai herfram også.....og solen skinner aldeles vidunderlig utenfor vinduet:D

 

Ha en flott dag - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Takk, takk damer. Det var godt å se det i dag tidlig. Har jo vært å sniktittet på det i slutten av forrige uke, men det er jo ikke offisielt.

 

Nå er en barriere brutt og det er bare å ta fatt på neste mål. Hva synes dere om 77,5? Det er 2,4 kilo dit.

Det betyr i utgangspunktet 5 uker frem i tid, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig, så jeg satser på litt kjappere nedgang. Hvis jeg er flink så kan det la seg gjøre på 3 uker. Det betyr 800 gram i uka. 3 uker fremover betyr 30 mai.

 

Delmål: 77,5 den 30 mai!

 

Nå er det satt, så da er det bare å strekke seg etter vannflaska og fokusere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du går opp på siden her, der finner du at det står vektklubben diskusjonsforum med litt sånn grønn skrift, trykk der, bla nedover og da står det endre signatur :D trykk der å skriv inn det vakre 7 tall :) lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Ninass! Så DEILIG :D:)

 

Slenger innom for å hente litt inspirasjon, så er det akkurat det jeg får :)

 

TAKK! Lykke til videre! Håper jeg kommer dassende etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Takk, takk.

 

SMM87: Da har jeg fått 7 tallet mitt i signaturen. Takk for hjelpen. Det var deilig å få satt det ned.

 

Anitgro: Så koselig å se deg her inne. Du, jeg og Julianna ligger jo akkurat likt. Det er kun ca 500 gram som skiller oss. Håper du får igjen overskuddet og lysten til å fortsette.

Jeg har jo lange perioder hvor jeg ikke fokuserer. Målet da er bare å holde vekten stabil. Så kommer jeg igang igjen for en periode. Fungerer jo fint, men det TAR TID.

 

Jeg oppfordrer ALLE som svinger innom her å ta en titt på det siste innlegget til Krepsedama, på tråden til Julianna. Skrevet 09,05. Godt skrevet, godt å lese, og varmer veldig. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, takk, da er jeg på......skjønte det til slutt :)

 

Deilig dag i dag - fint vær og en god treningsstund på Progym. Vi fikk nytt program i dag også, med teksten: Treningsprogram for 2 spreke damer!!!! Ikke verst det - hva?

 

Og middagen er inntatt - kylling med wokgrønnsaker - enkelt og smakfullt er min kommentar....OG ikke minst kalorifattig:-)

 

......og jeg sjekker vekten som er på min side og fortsatt godt under streken. Ja, så da var det ikke bare blaffet, tenker nå jeg da....(...med smil om munnen..;.)

 

Ha en flott kveld Ninass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Ny dag, nye sjanser til å gjøre alt riktig.

Det er sånn jeg føler det om dagen. Tar jeg en dag av gangen, passer på å gjøre ting riktig denne dagen, så er jeg en dag nærmere målet.

 

I går var en helt grei dag. Maten gikk fint, om enn litt kjedelig. Hundekurs i Frognerparken om kvelden, og så tok jeg adjø med Haba Haba. Litt trist det der, synes jeg. Var en grei og enkel låt som alle kunne tralle med på.

 

I dag er det jobb, kiropraktor, jobb, og så en runde golf. 4,5 time på de grønne sletter blir deilig. Det skal vel komme noen dråper her i ettermiddag, men man har jo klær for sånnt.

 

Har forresten meldt meg på en ny skrittkonkurranse. Det er en lokal utgave via Dytt.no. 6 uker, 10000 skritt om dagen, så skal dette føre oss Follo rundt.

 

Hvordan løser dere det når det ikke blir tid til middag?

Kan jo selvfølgelig spise middag når jeg kommer hjem på kvelden, men klokken halv ti om kvelden er det ikke middag som står høyest i kurs hos meg.

 

Da får jeg vel ta et tak her på jobben også. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Godt sagt, en dag av gangen er poenget.

 

Når det ikke er tid til middag?

Løsningen kommer an på hvor jeg er.

Er jeg innom hjemme lager jeg en smoothie, det tar to minutter og lage og å spise. Er også kjempegodt og så hiver jeg meg videre på det jeg skal.

 

Skal jeg rett fra jobb må det planlegges. Da er 2 kokte egg i en medbragt boks, omelett i en boks eller en stekt kyllingfilet, med litt salat i en matboks, løsningen. Altså planlegging, og laging kvelden før event morgenen - det er nøkkelen. Og så lager jeg noe enkelt når jeg kommer hjem - gjerne smoothie da. Nam!

 

Ha en strålende dag Ninass:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Der sa du det Julianna. Planlegging, planlegging og atter planlegging.

 

Dagene bare flyr her om dagen, så jeg må nok få inn i rutinene at jeg steker ferdig noen kyllingfileter, lager omelett o.l. på kvelden som jeg kan ta med meg. Nå om dagene er det ofte rett fra jobb og til et eller annet annet. Da blir det ofte noen løsninger som ikke er så gale, men som ikke er 100% bra heller. Må nok skjerpe inn litt der så middagen kommer på plass igjen.

 

Ellers så går det meste helt greit. Vekten min er litt merkelig i dag. Gikk på 4 ganger og alle gangene viste den forskjellig vekt. Ikke at det var den store forskjellen, men jeg fikk ikke to like tall. Ja, ja. Må vel skifte batterier igjen kanskje. Den sluker jo batteri. Men.......... hovedpunktet var i grunnen at alle variantene var under mandagsveiingen, så jeg er optimistisk på den offisielle som kommer på mandag.

 

I morgen begynner skrittkonkurransen. Passer bra, for jeg skal spille golf både fredag og lørdag, samt agilitykurs på søndag. Det må jo bare gi en knallstart på tellingen ( og kanskje vekten)

 

Middag i dag.................. litt etter hva jeg har, men tror nok at omelett med masse gode tomater ligger høyt oppe på listen for i dag.

 

Nei............ nå får jeg ta med knekkebrødene og gå til lunch. Kyllingpålegg og lett gulost fra Synnøve Finden. Begge varianter med litt magerost under. Kan jo ikke bli feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Og her står det bra til skjønner jeg...: Alt går på skinner, men det må det vel også om du skal rekke over alt.....Fy søren som det svinger seg rundt deg!!

 

Du henger jo i stroppen som bare det jo....! Som en god venn og kollega sa om meg: Ho må da gå på Duracell...:) Jo, av og til, men du har jo energi i massevis!

 

Kanskje du har blitt riktig VÅRYR, Ninass? Lett og fin mat, vekt i godlynne, superlunsj på jobben...i det hele tatt....hører at det er en god porsjon trivsel med i den bagen din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Yepp.... her går dagene unna som en vind, men med masse smil og overskudd.

Måtte det bare vare.

 

Rett avgårde til golfbanen i dag for å spille med og mot to venninner. I morgen er det klubbturnering. Kommer nok til å innta sofaen etter det. Arrangerer denne turneringen i tillegg å skulle spille, så jeg gjetter at når jeg er ferdig, så går lyset :-)

 

Middag i dag blir knekkebrød med karbonade og tomater. Ja, da............ jeg skulle planlagt bedre, men sånn ble det ikke.

 

Nei............. nå får jeg ta siste innspurt før helgen. Snakkes folkens. Kos dere masse i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Hei alle ryper og andre. Det er mai, solen skinner faktisk her i øyeblikket og det meste er bra.

 

Full fart hele helgen, men likevel smilte vekten i dag morges. 79,1 kilo. 800 gram ned. Akkurat på det det skal være for å nå første (litt for høye) delmål. Denne uken er hakket roligere, men mye på planen likevel. 17 mai blir faktisk den roligste dagen. Ingenting på gang da, men blir været greit så legger vi inn en golfrunde.

 

Håper alle får en strålende dag i morgen. Husk. jordbær er godt, ja faktisk bedre enn kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

med flott nedgang på vekten!

Du er virkelig i støtet nå!

 

Litt travel idag og er bare kjaptt innom og ønsker derfor grattis på forskudd med dagen i morgen også. Kos deg med jordbær i stedet for kake - det skal jeg også!

 

:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anitgro

Bare innom å heier på deg, Ninass! Skjønner du er i siget nå, og godt forbi meg igjen! :)

 

Gratulerer så mye, både med vektnedgangen og nasjonaldagen!

 

 

Klem :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Gratulerer med dagen og gratulerer med flott nedgang på 800 gram :) Nesten en kilo ned - det er jo kjemebra da....nå er du i siget....tjohei!!!

 

Håper du får en fin 17. mai Ninass! Her er det overskyet, litt regn og bare litt over 7 grader nå når jeg sto opp. Har tenkt oss en kjøretur for å se (noen av) barnebarna gå i tog. Så har vi noen som er for stor til å gå i tog, men de har nok møtt opp langs ruta :-)

 

To av de bor i Oslo og skal gå under Hasle skole - kanskje et lite glimt på TV'n? Borgertoget her i byen går klokka fire - vi får se om været kanskje tillater at vi får det med oss - bunad er i alle fall varmt, men ikke særlig regntett :)

 

Hvert år er vi buden på kjøttsuppe hos et vennepar på 17. mai - og dit skal vi også i år - kjekt med tradisjoner. Hos et annet vennepar feires det bursdag - hun fyller år på 17. og dit må vi også innom på kvelden.

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eller mindre motivert har jeg startet på nytt GR aktiv spinning kurs.Håper å få motivasjon til å ta det seriøst før sommeren .

Gleder meg til å få kontakt med dere igjen jenter :)

Håper alle har hatt en fin 17. mai . Selv var jeg på lunsjbuffet og prøvde å vere fornuftig , men det ble vel litt mer enn godt var :)

Har tatt en rask tur nå i kveld , for å bøte på skaden. Nå står diverse feiringer i kø framover , så det kommer til å røyne hardt ..........

Føles godt å vere tilbake her :)

Klem fra Sebra , snart 50 og nybakt bestemor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...