Gå til innhold

VÅRYR og klar


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

Gjest krepsedama

Den var gøyal du...kjempelurt :) Jeg skjønner det blir skikkelig leppestiftdag i morgen da.... lykkedag med både hud og hår for å si det sånn.....

 

Jeg sitter her og krysser alt jeg har og er omtrent sikker på at dette går i boks....blir arti' ja:-) ....og jeg titter innom her i morgen...er bare så spent :)

 

Kjempeglad på dine vegne Ninass.....fordi du fortjener det!!!

 

Skal på butikken jeg nå - det var nesten tomt for salat og tomat, og det er ikke lurt!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 823
  • Created
  • Siste svar

Tralla-la-la. Høye (til meg å være) hæler, ganske så rød leppestift, kort hår med sneisen lugg og et stort smil.

 

Ja............ det var status herfra i dag. Trenger jeg å si noe mer?

Veide meg ikke i dag. (turde ikke i tilfelle...)

Nå har det dukket opp en utfordring likevel for helgen og veiingen til mandag. En venninne ringte og ba meg med på hyttetur fra lørdag til søndag i Sverige. Nå skal vi riktignok spille golf både lørdag og søndag, men det kan vel lett bli god mat på lørdagskvelden og vin.

Tar utfordringen og skal holde vininntaket til maks to glass. Burde gå greit da ettersom det blir to runder golf. Tar med knekkebrød og magert pålegg i tillegg, så skal vel dette gå bra. De to andre er smale og lekre, så jeg regner med at de ikke fyller stuebordet med all slags snacks ( da hadde de ikke sett sånn ut, trur eg )

 

Har fredagsfølelse i dag, men får fortelle meg selv at det fremdeles er hverdag og komme meg ut på tur i kveld. Det blir laks til middag i dag. Deilig.

 

Solen skinner, og jeg prøver å skinne om kapp med den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....i høye sko!!!! Du høres heeeelt absolutt fornøyd ut....så gøøøøy:D Ja, du må ta med knekkebrødet og ikke glem en liten frukt eller to...kanskje du kan spandere på de andre også?

 

Jeg er tilbake under linja så det går bra. Skal ha torsk til middag nå med kokte gulrøtter i små terninger i hollendaisesausen - som en gulrotstuing. Tror det blir godt......skal rapportere senere!!

 

Venter spent på mandagen for å høre hvordan det går med veiinga etter jenteturen...hmmmm.....tenk på det du når fristelsene står der:D Var ment som en spøk da, men det er sånn jeg selv tenker..... Det er derfor det er så god hjelp å være inne på forumet her; en blir stilt til ansvar for sine handlinger og da kan jeg holde ut det meste!!

 

Ha en flotters kveld Ninass - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

...ikke noe vektresultater i dag? Begynt med hagearbeidet kanskje eller er det golfvær?

 

Her er det verken det ene eller det andre....derimot litt vårlig regn for å virke litt positiv.......

 

Jeg titter innom igjen - ha en fin kveld Ninass:-)

 

Vårklem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her. Det var bare så hektisk i går at jeg ikke rakk / glemte å svinge innom.

 

Veiingen var ikke helt der den skulle, desverre, men 300 gram ned, og dermed 80,3. Trodde jo jeg skulle finne 7 tallet, men den gang ei. Kan ikke skylde på vann i kroppen eller noe som helst, det går tydeligvis bare litt tregt om dagen, men det går i alle fall riktig vei.

 

Har ikke blitt så mye trening som jeg hadde ønsket. Ikke tilgang på bil forrige uke, så da ble det mest turer til fots. Deilig det også, men føler at det kreves litt mer om dagen for å få noe sving på nedgangen.

 

Har hatt en flott helg med to venninner i Sverige. To runder golf og grei mat. Holdt meg til to små glass rødvin, lørdag kveld, så samvittigheten er hvit og fin.

 

Gleder meg villt og uhemmet til påske. Drar på hytta. Vet ikke hvor lenge vi blir der, men første halvdel skal i alle fall nytes ved sjøen i Østfold. Yngstemannen min skal drive shoppen på golfbanen hos oss i år. Dermed vil jeg gjette at han gjerne tar i mot litt hjelp til å sette den opp i påsken. Det blir nye lokaler i år og masse å gjøre, så da får vel mor trå til litt.

 

Da får jeg svinge litt rundt på trådene her inne. Trenger litt påfyll av motivasjon og smarte råd. Trist vær her i dag, men fra i morgen av skal det bli vår igjen. Da skal været nytes og joggeskoene få kjørt seg.

 

Store smil herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi konkurrerer igjen om hvem som når 7-tallet først??? Du har enorm viljestyrke som klarer 2 helger på rad uten å skli ut, må jeg si... Vi var på fest i helga, men jeg må innrømme at det ble litt utskeielse..... men ikke mye....

 

Jeg satser på at det er innen rekkevidde i påsken. Jeg VIL....... og denne gangen vil jeg bli der :)

 

Har vært ute og jogga 45 minutter i dette været, og jammen var det godt med en dusj... Ha en fin kveld i vårregnet...

 

I morgen tror jeg det blir leppestiftdag hos meg...... Møtedag med bare mannfolk... hi-hi...

 

Ha en super onsdag, Ninass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Mannemøte? Ja, da blir det sikkert leppestift-DAG ja.......:-)

 

Men det jeg synes er flott er at dere står'n såååå av......Og resultatet? DET KOMMER....HOOOOLD UUUUT!!!!

 

Plutselig så lyser det for dere...77777777....... D e så bra atte!!

 

To arbeidsdager til så drar vi på påskebesøk og besøker mann-dattera og barnabarna der - 2 jenter på 11 og 13 - ved Randsfjorden. Skal bli koselig med en tur litt bort. Vi er tilbake igjen på mandag og skal ha påska hjemme. Da er det å besøke barn og barnebarn her og samle venner rundt et bord en av dagene.

 

Ha en fin kveld - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart damer. Leiligheten i Trysil er klar for oss til Trysilrypa. Nå er det bare å melde seg på.

 

Er vi blitt enige om 10 kilometeren? Og festen på lørdagskvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest litt rundt omkring her inne i dag ( på andre tråder). Gjør det for å få ideer og bli motivert.

 

Motivert blir jeg, men det kommer også en annen følelse krypende. Så dumme folk er som klarer å gå ned og som så går fort opp igjen, og som så sier at NÅ....... er det siste gang. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre. Men..........

 

Hvor lenge har jeg vært her inne?..................... Hvor mange ganger har jeg tatt av de samme kiloene?........................... Hvor mange ganger har jeg sagt at nå skal jeg gjøre det riktig og er supermotivert til å komme i havn.

 

Jeg er jo akkurat som alle andre. Det er jo godt at jeg fremdeles tror at denne gangen er den siste, men jeg føler meg litt dum. Jeg er jo forholdsvis oppegående, og har likevel ikke kontroll på meg selv. Looooser !!!!

 

Nei da. Skal ikke skjelle ut meg selv. Dette er jo tross alt siste gangen jeg tar av disse kiloene :-))

 

Men.......... hvordan kan jeg tenke sånn om andre før jeg innser at det er jo akkurat sånn jeg er også ( eller har vært, mener jeg )

 

Ja, ja. Det var dagens oppstrammer til meg selv. Er du en looooser som skal bo her inne for bestandig, eller skal du for en gang skyld høre på deg selv og komme i havn? Jeg velger det siste, og er fremdeles sikker på at det er akkurat det jeg er på vei mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Åååå, så bra med husrom på Trysil!!!!

Ja, jeg er enig....:-) Men var det 10km? Var ikke den så bratt? Innbilte meg at vi snakket om 13...eller er det meg som har blingset??

 

Men jeg er MED!!!! ....og selvfølgelig skal vi ha festen...pssst ...er det bare en..:-)?

 

Er spent på fortsettelsen nå jeg - eller gira opp er kanskje det rette...

 

Ja, her lest siste innlegget ditt ja, man har ikke sett de samme setningene inne hos deg da.....men ja, det er NOE der.... det får vi ta før marsjen på Trysil - tror de ikke? Sånn før-start-rop som de store lagene pleier vettu :)

 

Ugff, og nå er dagen snart over og jeg er ikke ferdig med det jeg tenkte jeg skulle få unna i dag....vi snakkes!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig Krepsedama. Det var 13 km vi skulle ta. Jeg ser at det er påmelding til Rypebanketten underveis i påmeldingsskjemaet.

Vil vel tro at det kan bli fullt der, så hvis vi skal dit så bør vi kanskje melde oss på før det blir fullt. Hvis ikke kan vi ha vår egen fest. What do you think ladies?

 

Ellers er det litt lite energi her om dagen, så treningen går smått. Blir bra med påskeferie nå. Skal nyte den og bevege meg masse. Det er jo meldt sommertemperaturer her i mange dager fremover, så nå skal leggene shaves og jeg er klar til lange turer og golf og ikke minst livsnytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....det er eksklusive saker det :)

 

Ja, jeg er med på det meste og trøkker i vei straks vi bestemmer oss. Har vært inne på tråden til Anitgro og Julianna, men fant ut at der var ingen bestemmelse tatt enda......

Kan jo tenkes det kommer utover kvelden eller så:-) Og Julianna dro på tur - det tipper jeg blir godt!

 

Jeg skal følge med her inne slik at jeg er klar til påmelding både på 13'n og banketten hvis det er stemning for det.

Har du vært der tidligere slik at du vet hvordan den banketten er? ...og/eller egen bankett? Ja, det blir sikkert også kjempebra :) Kan jo også sende melding enten her eller på FB...jeg følger med!!

 

I morgen drar vi på helgetur til Randsfjorden og besøker barnebarn. Er tilbake på mandagen.

 

Ha ei flott helg Ninass . Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi drøyer til over påske, så får alle sendt inn meninger om hva, hvor o.l.

 

Og nei, jeg har aldri vært der før, men bildene derfra ser jo trivelige ut da.

 

Jeg reiser på hytta i morgen tidlig. Vet ikke helt når jeg er tilbake, men onsdag-torsdag vil jeg tro. Kommer litt an på hvor fullt det blir på hytta. Blir det for mye folk, så setter jeg snuta hjemover etter en stund.

 

Ønsker dere alle en strålende ferie. Nyt dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Påsken er over og det har vel gått sånn passe bra.

Har ikke vært hverken fokusert eller særlig flink, men har heller ikke hatt de store utskeielsene.

 

Veide meg ikke i går. Det var jo fri så jeg glemte at det var mandag. Tar veiing førstkommende mandag og satser da på stillstand i forhold til før ferie.

 

Går det an å være motivert og umotivert på samme tid? Jeg er liksom motivert i hodet, men ikke helt villig til å sette inn det som må til for å lykkes. Hm........

 

Ja, ja. Jobber på og når nok målet før eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Når går startsignalet for påmeldingen for oss? Og var det noe med at påmeldingen til banketten var med i samme prosedyren??

 

Jeg bare venter på startskuddet, så er jeg logget inn før du vet ordet av det :)

 

.....pssst.....og jeg er tilbake under streken ....La Linea du vet.....:D

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Måtte bare inn og heise dere litt oppover lista........ lang påskeferie her inne :D

 

Haaaallooooo - anybody there???

 

Venter på startsignalet for påmeldinga....Har skrevet meg opp på ferie og jeg nå! Er så klar som bare det :-)

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du holder oss i gang Krepsedama, så vi ikke forsvinner ut av side 1.

Her har det vært så mye denne uken at jeg rett og slett har glemt å komme innom.

 

Gratulerer med under streken igjen. Jeg håper jeg snart er under en strek, men med bare halvdårlig fokus blir det jo ikke det store å juble for. Skal skjerpe hodet fremover. Sliter jo ikke i det hele tatt med mengder eller noe som helst, men når tiden blir knapp, så velger jeg litt for lettvinte løsninger. Så.......... handleliste i morgen ( har ikke tid i dag ) og planlegging av middager utover neste uke.

 

I morgen er det hundeutstilling i Leto hallen. Liker ikke det så godt, men det er noe vi bare må. ( ja. litt moro er det da ). Heldigvis skal en annen gå i ringen for meg i morgen, så da kan jeg kose meg litt mer.

Etter jobb i dag og etter utstilling i morgen så er det å jobbe på golfbanen. Junior skal drive proshopen der i sommer, og ettersom han ikke har fått slutte på jobben sin foreløpig, trå vi gamle til og hjelper ham med utpakking, prising o.l.

 

Søndag, derimot........................... da åpner banen vår og vi skal ut å kose oss på de grønne sletter sammen med et vennepar.

 

Og hvor var planlegging, handling og tilbreding av mat i denne planen?????? SKjerp deg Nina!

 

Ønsker dere alle en riktig god helg. Jeg går inn å melder meg på til 13 km på Trysilrypa samt bankett på mandag. Innen det hadde det vært greit om alle melde inn om vi skal på bankett eller ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, vi tar'n vel helt ut? Første gang vi er med så det må vel prøves?

 

Jeg stemmer for - hva med dere andre? Jeg melder meg også på på mandag :-)

 

Krepsedame i bankett-mood :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

lommeboka mi?

 

Har ikke panikk, men jeg får jo ikke meldt meg på Trysilrypa. Får ta et ryddesjau når jeg kommer hjem. Tror kanskje den ligger i golfbagen.

 

Fru sløv glemte jo å melde seg i går, men bedre sent enn aldri, ikke sant. Fullstendig stillstand. 80,3 kg. Har ikke hatt ork ( eller noe sånt) til å gjøre ting ordentlig. Nå er det litt roligere utover, så nå blir det tid til middagslaging, trening o.l.

Ikke at jeg ikke har hatt tid i det siste, men det har vært såpass hektisk at det har blitt prioritert bort.

Mandag 7 mai SKAL vekten vise et 7 tall først. Sånn er det bare.

 

Og ellers................... jeg skal være her inne oftere. Det motiverer meg, så da er det bare å logge seg inn. Trim? Tja.............. søndag ble det 18 hull golf og i går to timers tur. 1 time forholdsvis raskt og en time rolig tempo. Deilig. I kveld skal jeg i Frognerparken med dyret på trening, så det blir bevegelse, men ikke trim.

 

Laks til middag i går. I dag tror jeg det blir kyllingsalat. Enkelt og greit. Lunchen besto av knekkebrød med fiskepudding og rødbeter. Helt OK.

 

Ja................ uken startet bra, så jeg gleder meg til 7 tallet på mandag. Riktignok er det konfirmasjon på lørdag, men det skal gå greit. Kaker er ikke min greie og maten skal jeg klare å begrense .

 

Nå skal jeg nyte hver dag og vite med meg selv at jeg gjør alt som det skal være. Da vil jeg både kjenne det og se det til mandag. Trallala....... jeg er på vei igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Da kan jeg melde om at jeg fra nå av har fått status som RYPE:D Påmelding er fullført for turmarsj 13 km og bankett!!!!

 

Ellers kan jeg melde om late dager, går greitt med maten, men kroppen kjennes litt råtten??? Var på trening i går og kroppen var.....eller rettere sagt den var ikke noe som helst! Kjentes råtten ut...som om energien rant ut...merkelige greier. Sov dårlig i natt og i dag tidlig var jeg helt "nummen", men jeg har vært på jobb.

 

Vet ikke hva som er i veien, men får se i morgen om det kjennes bedre enn i dag tidlig. Kjennes ikke så aller verst nå....så jeg krysser fingrene.

 

Noen kolleger (fra en annen fagforening enn den jeg er med i) har vært i Krakov i helga som var, og i går da jeg kom på jobb hadde to av damene kjøpt ørepynt til meg. Digre soler med smilefjes.......til den blideste dama i 4.!!!! Med sånne kolleger bare må jeg jo komme meg på jobb eller hva?

 

 

 

Stor klem fra Rypedama...nei Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Jeg er Rype også. Rype med bankett.

 

Tror jeg må forlange hjemme at jeg tituleres Rype ( med stor R ). Gleder meg masse allerede, så dette blir mange måneder å glede seg på.

 

Ellers var jeg på hundekurs i går. Ikke all verdens bevegelse, men ute og i aktivitet var jeg i alle fall. I dag er det en golfrunde etter jobb. 4 timer på de grønne sletter blir nok bra.

 

Ser ut som jeg kommer meg på et nytt hundekurs og denne gangen er det noe jeg virkelig har lyst til, ikke bare gjør fordi det MÅ gjøres.

Det er agility-kurs. Mye moro og trim for to og firbente. Får beskjed i kveld om det går. Det er et helgekurs, men jeg kan bare søndagen. Får det trolig godkjent i kveld at en bekjent lærer meg opp litt på forhånd og så får jeg være med på søndagen. Etter det kurset kan vi gå og trene hver uke. Håper det går i orden. (som om jeg trenger flere hobbyer ! )

 

Føler meg glad, klar og full av energi til å ta fatt på kampen mot målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Nå e' vi me' vettu - D e Rypene sine d ;)

 

Ble så livat inne på alle trådene - virker som om hi-sesongen så definitivt er over og våren er kommet for å bli! No livnar det i lundar.....her må vi holde litt på dampen! Jeg fikk det plutselig så travelt - må innom på en liten kaffeprat til alle sammen da vettu :-)

 

Har vært og spist på China-restaurant i dag. Jammen godt med "annen" smak en gang i blant, og så slapp jeg å lage middag. Koselig det!

 

I morgen er det treningsdag igjen. Jeg har ikke vært så flink å gå tur sånn etter påske. Kroppen kjennes sæææærlig treig ut, uten at jeg kan sette fingeren på akkurat hva det er, men venstre skulder og hele armen murrer og murrer....grrrrr

 

Nå skal jeg lage meg en kopp te - og den blir grønn!!

 

Ha en topp kveld - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caddie

Da er det bare å starte nedtellingen til Rypesamling. Litt moro og kos skal det vel bli før det også nå som de sier sommeren er på vei tilbake her på østlandet.

 

Hadde en flott runde på golfbanen i går. Rette fra jobb, drøye 4 timer med spill, hjem, litt mat og så i seng. Svusj..... så var den dagen borte.

 

I dag er det hjem etter jobb for første gang denne uken. Var flink og tok ut kyllingfileter før jeg gikk på jobb, så i dag blir det kyllingwok. Huset skal få seg en omgang også. I morgen kommer det besøk fra Trondheim som skal være med i konfirmasjon på lørdag og hjem igjen til søndag. Det blir koselig.

 

Gjett hva jeg så i dag tidlig? ( ja da................ jeg vet jeg har veiedag på mandager). Litt oppstemt her i øyeblikket, men noen tall kommer ikke før mandag.

 

Jeg kom forresten med på agilitykurs med den firbente. Det blir trim for både to og firbente. Lurer på hvor jeg skal ta disse timene fra. Det er verre å planlegge tiden enn maten. :-)

 

Ja, da er torsdagen vel i gang. Nå er det å snoke litt her inne å finne mer motivasjon og så kanskje jeg skulle jobbe litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...