Gå til innhold

bikinislankingen før sommeren mislyktes....


Anbefalte innlegg

Selv om jeg ønsker dere nedgang, var det nesten litt godt å høre at det ikke bare var meg som skeiet ut av og til. Har vært på jentetur i helga, veide meg før helga, og så at det lå på det samme som forrige mandag, merkelig med all den trimmen, men jeg klarte da å holde vekta over helga tross mye god mat og drikke som jeg tok med måte. Altså samme som før. Trimmet idag, step, aerobic og styrke. Imorgen blir det bowling, Ha, Ha... Litt havregrøt etter trimmen nå ikveld :) God bedring begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Hehe, ja, det blir jo sånn.. Det finnes ikke noe mer demotiverende enn å se at alle andre er superflinke og at alt går på skinner, når en har gått på en liten smell sjøl:p

 

Menmen, vi er jo flinke til å skjerpe oss da.. Jeg synes det er litt greit å tenke på, at selvom jeg har vært av og på kjempeflink og skikkelig slurvete, så KUNNE jeg ha vørt slurvete hele veien. Jeg kunne ha gitt opp helt etter jul og sluttet å veie meg Da hadde jeg garantert ha lagt på meg myyyye. Så selvom jeg har gått opp litt, så holder jeg det sånn passe i sjakk.

Men nå kan sjakk drite og dra, jeg skal se 57 kilo før første sommermåneden, 400 gram i uka i 15 uker.. oppnåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste vafler til frokost i dag, jeg, så den:p Og jeg spiser liksom ikke rent lite vafler heller, når jeg først setter i gang.. Ble en under steking, fem til frokost, også spiste jeg to til etter jeg hadde vært i butikken.. Gad.. det verste er jo at jeg kan spise dobbelt så mye uten at jeg blir ubehagelig stappmett. Skumle greier..

 

Såh, da har jeg betalt prisen for det, 9,1 poeng i dag. Hadde satset på 10, men nå komme mr. samboer hjem fra jobb, så da kan jeg nok ikke ta opp både stua og tv'n med dansingen min..

 

Har du smakt lett-is btw? Ligger en liten pakke i de fleste frysedisker med sjokolade eller vanilje, 120 kcal pr 100 gram, tror jeg. God i alle fall, og pakken er så liten, så om du skulle falle i fellen og spise HELE pakka så er det ikke så mye alikevel:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ble så glad idag når vekten nærmet seg 56 blank. Da fikk jeg litt ståpåmot til å fortsette hardkjøret slik at jeg ser to 5 tall igjen som rett før jul :) Har feiret med en ny bukse idag, og fant ut at bare den gjorde at jeg fant minst 10 greie antrekk å bytte på fremover. Strever litt med de gamle buksene mine og har kastet noen av de også. De som passer nå er jo umoderne og de andre er for store. Denne kan jeg minke litt i for den er vid med strikk nederst :cool:

Skal spise pizza idag, men av den sunne typen, og så er det aerobic og zumba etter 2 late dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så heldig du er Luciano!!!:) men du har nå jobbet for det også, så det er fortjent!!:) det er en så herlig følelse når klærne begynner å sitte litt løst og en kan kjøpe nytt!

 

jeg fatter ikke hvordan du klarer å trene så mye på en dag Katza!!?? hva er det du gjør??:) og hvordan klarer du å trene når du er sjuk?

 

er så glad for å hørre at dere også er "mennesker":P selv om dere er nok litt flinkere enn meg nå i det siste med å ikke skeie helt ut. men fra neste uke satser jeg på at det skal bli en god rutine igjen med trening og sunt kosthold. det ble i alle fall en times gåtur i skikkelig vind og regn den ene kvelden.

 

dere er så flinke! vi skal klare dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på å holde oss i skinnet i helga, fin nedgang neste uke, mye trim og sunn mat :) Hvor blir det av suanlert :confused: Og chenok, har noen sett noen innlegg på hennes side eller andre? Håper på å få med oss alle igjen, og at alle klarer målet sitt. God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde meg i skinnet i helga, ja.. Neppe, jeg har fest i kveld :) Heh, men jeg har ikke tenkt til å ta av. Har til og med kjøpt meg noen lettøl som jeg kan drikke innimellom. Ellers er det carlsberg fra sverige, de har så lav alkoholprosent at det er bre 30 kcal per 10 ml.

 

Også setter jeg alltid frem saltsticks, fordi det liker jeg ikke, men jeg liker å ha noe å sette frem:p

 

Ble pizza har i går da.. Stooor pizza, fra Bajazzo....Orket ikke grønnsaksuppe to dager på rad:p Jeg var så sinnsykt sulten, så det ble nesten en halv pizza på meg alene, også spiste jeg litt godteri.. MEN jeg var fortsatt 300 i minus, siden jeg hadde 5, 1 poeng i går. -Heldigvis:p

Dessuten ryddet og vasket jeg i 4 timer i går, så det forsvant nok et par kalorier der, selvom det ikke er noe jeg får poeng av.

Jeg er sånn merkelig person som kan rydde hele dagen i et hus som i utganspunktet ikke er rotete.. Jeg begynner å klarte opp på benker og rydde i toppen av skapene, vaske inni kjøleskapet, rydde i skuffer, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt ryddemani jeg også, i forgårs vasket jeg inni alle kjøkkenskapene og kjøleskapet, men synes det er litt gøy. spesielt når jeg vet at jeg egentlig burde ha lest litt istedet :) Ha en fin helg alle sammen. Jeg skal gå på ski regner jeg med :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, ja, sånn er det med alt.. Jeg elsker å trene når jeg vet at jeg burde ha malt, og å rydde når jeg egentlig burda ha trent osv. Så lenge det er noe jeg velger å gjøre istedet for noe fornuftig, så er det gøy:p

Men tjohei, nå er det søndag og jeg har vært såå flink til å registrere alt=) Var hakket unna å droppe fredagen, og lørdagen, men jeg beit tenna sammen og registrerte det jeg kan huske å ha puttet i meg. Så nøyaktig ble det jo ikke, emn jeg registrerte det i alle fall=)

Så endelig ser det ut til at jeg skal klare en hel uke, hehe:)

 

57 kg, bare vent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom jeg har hatt besøk i helgen(tom i går) så ble veiedagen flyttet til i dag. jeg trudde jeg skulle gå opp etter helgen pga all den usunne maten og ingen trening. så jeg er fornøyd med 0,5 kg nedgang!!!=) men kunne jo vært litt mer, gjenstår enda 300 gram før jeg er der jeg var før det ble oppgang.. nå har jeg endelig fått kommet meg tilbake i trening etter å vært sjuk! det var utrulig herligt!!

 

gratulerer begge med nedgangen deres!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ned på alle sammen er kult=) Blir jo bare lettere fremover nå, med mer sol og varme:)

Jeg har gått hardt inn for å slå fra meg hele tanken om "tilbake der jeg var", fordi jeg var nede i 57,9 kilo eller noe.. Det var i alle fall bare bittelitt unna målet mitt også plutselig har jeg rotet meg opp til 63 kg.. Det er surt, så hvis jeg bare skal fokusere på å ta igjen der jeg slapp så blir jeg sprø:)

Det er gram for gram, dag for dag, akkuratt som før.

 

Det skal gå så bra så=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vær idag også, og jeg må sitte inne og lese. Litt husarbeid trengs også :)

I kveld er det aerobic og styrke. Håper alle får en flott dag idag i det fine været :cool: Hvis det er noen andre der ute som skal gå ned noen kilo mot påske og sommer, så er dere hjertelig velkomne til å bli med i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble det tredje dag med trening denne uken!:) er godt å ha litt å gå på for i kveld blir det feiring av en venninnes bursdag så då blir d i alle fall litt kake..

 

lasagne hørtes godt ut! i dag må det bli noe så går raskt så det blir noe med pølser, ikke så sunt det heller..(selv om det er kalkunpølser da:P

 

hehe, kjenner til det med skitne vinduer.. mannen vasket heldigvis de i helgen siden det ble sol og fikk pyntet med blomster ute på verrandaen, så då er det kjekt å kunne se de uten å se alt skiten på vinduet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalsprekk i helga. Litt store usunne middager, og is og kake til dessert + litt potetløv og nøtter igår. Hadde en dårlig følel¨se når jeg snikveide meg idag morges, men utrolig. Nedgang allikevel :D Idag skal det skjerpes, så blir det nedgang på veiedagen imorgen. Juhu :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo, sorry at jeg har vært litt fraværende.. Huffsj, har ikke klart å registrere noe som helst ordentlig denne uka.. har skrevet ned litt her og der, så jeg kan vel kanskje få registrert alt, men.. Det er kanskje ikke noe vits på søndag?

 

Tror ikke jeg har gjort det veldig dårlig, selvom det ble fest tre ganger denne uka, så ble det et eldig moderat alkoholkonsum alle dagene. Blitt litt mye kvikk lunsj, men..

 

Lasagne er da ikke direkte usunt? Avhenger jo litt av hva man ser på som sunt, men.. Så lenge den lages med karbonadedeig og melk så er det ikke noe i veien med lasagne? Med mindre man er amerikaner og har hengt seg opp i at ost er lik overvekt.. Pfh, er så mye fordommer mot vanlig gulost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettost? Hvordan funker det, a'? Trodde ikke lettost smeltet ordentlig..

Jeg pleier aldri å lage lette versjoner av ting egentlig.. Jeg foretrekker å helel begrense inntaket litt:p Men det som er drittfett er at jeg spiser alltid salat til, fordi jeg VIL. Jeg kunne virkelig ikke tenke meg å spise lasagne uten salat, det slår meg som kjedelig. Noe mangler liksom. Åh, jeg elsker at man kan tvinge på seg selv gode vaner om man bare vil det lenge nok:p

 

Btw, så var det jo veiedag i dag. Fant ikke målebåndet, MEN noen er snille med meg: minus 900 gram, yohooo!:o Selvom jeg til og med drakk i GÅR.. *kremt* hadde plutselig ei veninne på besøk, også fant jeg opp en veldig, veldig god drink, også.. eh... ja. Men koselig var det da. Det er godt jeg kan være sosial og gjøre litt feil i matveien innimellom. Jeg må bare finne balansen, så det ikke blir for mye feil:p

Men har blitt veldig flink til å drikke alkoholfritt mellom øl og vin, og blandre svakere drinker, og drinker uten alkohol. Det er faktisk ganske lurt, fordi mitt største problem er at har jeg noe i hånden, så går det aktomatisk til munnen. Konstant, så da er det greit å ha noe alkoholfritt og kalorifattig for hånden innimellom.

Har jo ikke LYST til å bli sørpe full uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...