Gå til innhold

bikinislankingen før sommeren mislyktes....


Anbefalte innlegg

skulle ønske jeg også hadde fri. jeg har nesten 2 ferieuker tilgode, men vi skal skifte datasystem på jobben i oktober så her er det mer enn nok å henge fingrene i!

 

ha en fin fridag luciano ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Sol og fint vær, tar meg en sykkeltur idag på "fridagen" selv om jeg må lese litt også da... Klubb ikveld, regner med god mat og et liiiite stykke kake, så jeg får sykle på og spise litt mindre tidligere idag. Skal helle imeg vann så det holder før kvelden iallefall. Ha en kjempefin dag alle sammen, og sørg for vann, omega 3, vitaminer og trim og..... Mye å tenke på gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir foliebakt laks med grønnsaker og ris idag. Veldig enkelt: legg en frossen laks eller ørretfilet sammen med f.eks båter av løk, paprika, gulrot og brokkoli.Krydre med salt og pepper/sitronpepper. Pakk sammen hver porsjon og stek i ovnen på 200 gr en halvtimes tid.(de andre får en smørklatt også oppi). Server med en klatt lettrømme/ris. ;)

 

Tenkte å prøve meg på å bake de gr knekkebrødene i dag også. Noen som har prøvd de :confused:

 

Ikveld er det trening i hallen med ballspill en times tid, og så er det jo snart helg og bursdag for min del :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er Luciano!;) den hvetebollen har du fortjent;) laks er så godt! jeg har hatt det i to dager etter hverandre denne uken=)

 

jeg ble plutselig litt dårlig i formen i går så det ble ikke trening, og heller ikke i dag.. håper det går fort over, føler meg i alle fall litt bedre nå, men den eneste trening det får bli i morgen er gåtur trur jeg hvis jeg er i form.. ble totalt bare 10 treningspoeng for denne uken.. er spent på å se om vekten viser 1 kg i minus i morgen også..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ia23: jeg forstår godt at du ikke trener hvis du ikke er helt frisk. jeg skal krysse fingrene for at du snart er i form igjen :( god bedring!

 

luciano: jeg har tenkt å bake egne knekkebrød men har rett og slett ikke kommet så langt. gi oss en oppdatering når du har smakt på brødet også da?

 

jeg tror jeg skal lage laks i folie til samboeren neste uke så kan jeg spise noe annet (jeg er ikke like glad i laks som han er, men jeg liker godt fiskekaker, o.l.).

takk for oppskriften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker veldig godt hjemmelaget rugbrød og knekkebrød. men det er som du sier, litt mindre brødskiver, en må jo lesse på mye pålegg:P men jeg lager 1-2-3 møllers sitt rugbrød og noen knekkebrød fra et annet sted fordi jeg ikke fant oppskriften på knekkebrød her. kunne du skrivet hva den er?

 

i dag viste vekten 1,4 kg mindre enn sist uke!!!!:-) satser på å følge samme opplegg denne uken og håpe på at ikke vekten står stillt eller går opp.. kan ikke huske sist gang gjekk gikk så mye ned på en uke, så derfor er jeg litt skeptisk til hva som venter meg neste uke..;)

 

takk for god bedring hilsener;) jeg har i alle fall blitt litt bedre i dag så håper på å gå meg en liten tur i dag. i dag blir det kylling i sursøt saus=) ha en go dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kost meg med rugbrødet både til frokost og lunch. Ikveld skal vi feire bursdagen min og ut og spise. Får bestille noe lett ;) Rekker vel en rask gange på en time først med bikkja håper jeg. Ferdig på jobb allerede, så det bør vel gå. I morgen og søndag er vi barnevakt for 2 små, så da blir det litt vedhogging, rydding og brenning på tomta med bål og pølser(ikke for meg men...) Er jo trim det også da :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg jo ikke hva du liker eller hvor dere skal spise, men feks biff med baktpotet eller sjømat pleier jo å være ok å spise uten at antall kcal går til himmels. ;)

 

når det er sagt så må du få lov til å kose deg på bursdagen - spesielt siden du har vært så flink fram til nå! men du vil vel kanskje være i mål før du skal på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biff hørtes fristende ut ;) Nei, kommer ikke i mål før nærmere jul, reiser til Hellas om 1,5 uke. Men det er byferie, og de gamle sommerkjolene som var trange før passer. har kjøp en ny også i str 36, så kan hende jeg skeier ut med et glass vi idag. Ha en fin dag du også innimellom hest, vann og veiing :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg tenkte ferien var litt lengre fram i tid. du skulle fått jobbet litt om du skulle blitt kvitt de siste kg på bare 1,5 uke!!

 

hellas høres skikkelig deilig ut *litt misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er koselig å gå ut å spise på bursdagen sin, og da mener jeg det er lov å skeie litt ut! særlig når du har vært så flink som Chenok også sier;)

 

ha en fantastisk helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ia23. Ja man må må leve samtidig. Jeg har jo ikke sååå dårlig tid til å ta av meg de siste 5, dessuten må jeg lære å leve normalt. jeg er nemlig en sånn type at enten går jeg på diett, eller så spiser jeg ALT.De gangene jeg har sprekt når jeg har slanket meg, så har jeg liksom tenkt at da kan jeg like godt spise alt som er godt og USUNT, og så begynne på til mandag igjen. Det må jeg klare å la være fremover, og heller tenke kcal i løpet av perioder på uker e.l.... Goood fredag alle mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da tror jeg nok vi tenker litt likt luciano ;)

 

nå har jeg vært flink og har spist taco med masse salat og lite usunt fyll, men unnet meg en stk tortilla og ett tacoskjell. :(

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevakt idag, skal ut å rydde kvist og kvast,brenne bål og steke pølser. Men ikke pølser til meg nei, for jeg smugveide meg litt idag morges, og var kun gått ned 200 g denne uken. :eek: Er nok klubb og bursdagsfeiring som er skylda. Idag og imorgen blir det lite trim, så jeg legger meg på 1400kcal tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var visst meningen at jeg også skulle ha ryddet kvist og kvast i går her i borettslaget. det var dugnad og jeg hadde planlagt å hjelpe til, men det gikk rett og slett i glemmeboken ;)

 

pølser og bål høres kjekt ut - for dem som ikke slanker seg riktig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt meg til 1400 kcal igår, men gud å sulten jeg var på kvelden, for ikke å snakke om misunnelig på de småbarna vi passet som fikk lørdagsgodteri :eek:

 

Idag regner det i bøtter og spann, dessuten er vi fremdeles barnevakt. Får trene litt styrke ikveld da. Veide meg imorges også, og nå så det litt bedre ut, så jeg holder meg på 1400 kcal idag også selv om jeg er såååå sulten. Merkelig at det er så forskjell på 1400 og 1500 kcal? Får sånn sug etter litt søtt ;)

 

Veiedag imorgen tidlig, men har målt meg idag og lagt inn for det rekker jeg ikke på morgenkvisten. blir jo veldig motivert når både lår, mage,armer og rumpe skrumper inn, he,he.... Ha en fin søndag alle mann(elller damer bør jeg vel si :( )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...