Gå til innhold

bikinislankingen før sommeren mislyktes....


Anbefalte innlegg

Uff, dette ble en uke uten mye trim. 8 trimpoeng er ikke noe å skryte av, men så er stua ferdig malt både vegger og vinduer også da. Imorgen får jeg prøve å få til et par trimpoeng etter at møbler og alt har kommet på plass igjen. Har lagt meg på 1400 kcal i helgen siden jeg ikke har trent, så vi får håpe det går greit på mandag som er veiedag..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Yes, da er stuen ferdig, ommøbler litt i både den og den andre, og koser meg nå med en kopp kaffe etter Tacosnurrer ala GR. De var kjempegode. Fortasatt ikke trimmet idag, og har litt dårlig samvittighet for det. Blir litt gåing på stepmaskinen foran TV ikveld da, også litt styrke etterpå :) Må prøve å komme opp mot 10 TP denne uken iallefall. Ha en fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok bra med veiingen til tross for få trimpoeng skal du se :) du har nok fått en del trim både av malingen og ommøbleringen selvom det ikke gir TP.

 

lykke til med veiingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og ned 400 g, kan vel ikke forvente mer siden jeg ikke har trimmet særlig siden torsdag. Reiser ikveld, og krysser fingre for at vekten iallefall holder seg på 57,8 til jeg kommer hjem. Men det er litt mange fristelser, og litt lite trim antagelig til at det skjer. Vel det er jo fortsatt noen uker til jul.... Har liksom mål om 53 til jul da :) Nå blir det pakking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du som går ned 400 gram til tross for at du har fått trimmet mindre enn vanlig :)

 

god tur og kose deg masse - du får forsøke å holde deg noen lunde i skinnet så tar du resten av kiloene når du er tilbake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med Chenok, at det ikke var verst med 400 g når du ikke har trent så mye;) du må ha det kjempe kjekt på ferie!!! det er lov og kose seg litt med slik anledning bare det ikke blir for mye;)

 

syns selv jeg klarte meg veldig bra i helgen med å ikke spise usunt, og fikk gått et par turer med hunden, og nå er det tilbake til hverdagen med mye trening så håper jeg vekten viser mer nedgang på fredag enn sist:/:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel, da er jeg tilbake fra storbyferie i varmere strøk. Har kost meg med familien og severdigheter i en hel uke. Litt bading ble det også tid til. Ikke noe trim unntatt all vandringen til severdigheter og rundt i bygater, men det ble det en del av. Fikk vondt i beina etterhvert. Vekten viser 600 gram opp :eek: Men jeg hadde litt vanskeligheter med å få spist ofte nok. Dessuten unngår jeg frukt som ikke blir skrelt, derfor kun bananer ;) Mye gode og sene middager, dessert to dager og litt snacks, øl og vin. Er igrunn fornøyd :D Nå håper jeg at det som kommer fort på, går fort av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har ikke skrevet i denne tråden på en stund, men skrevet i Da er ferien over og.... av Chenok, i stedet. Prøver å oppdatere denne litt da:

 

Internettkurset mitt er ferdig, og jeg har prøvd meg litt alene siden før jul. Det går litt opp og ned: Opp i jula og opp i noen festlige helger. Er nå nede omtrent der jeg sluttet internettkurset før jul. Skal ned 3 kg til, og strever med litt "snop og kakesprekk" innimellom. Men har kommet litt godt igang med nesten daglig trening, så målene mine har faktisk gått en del ned av den grunn. Er så stille i tråden til Chenok nå, så jeg skriver litt her for å håpe at noen har lyst til å slenge seg på med meg :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt funnet plassen min her inne... :-)

 

Jeg skal ned til 52 sånn ca, må se det litt an etterhvert :-) veide meg i morges, og landet da på 55.6, men nå i ettermiddag var jeg jammen meg 57.4. Hjelpe meg, lite mat og drikke som skal til!

 

Jeg har samme høyde som deg, på centimeteren faktisk :-) vet ikke helt hvor trivselsvekten min er riktig enda.

 

Treningsmessig og matmessig har jeg vært flink i 5 uker, men i forrige uke skled det litt ut. Jeg var rett og slett lei! Men har tatt meg sammen nå, og skal prøve å fortsette den gode veien jeg begynte. Startvekta mi var 62 kg.

 

Jeg har brukt å veie meg onsdager, men tar det på mandager fra nå av tror jeg. Passer litt bedre!

 

Ha en fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott :) Veide meg egentlig i morges jeg også og vekta viste 56,6. Turde nemlig ikke helt gå på vekta mandag pga utskeielser sent søndag kveld( egentlig hele helga) Nå må jeg bare komme meg ned til 53 kg. Håper på før påske. Skal trimme aerobic og styrke idag før venninneklubb. På klubben skal jeg spise minst mulig ihvertfall av det usunne. Ha en fin kveld videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg holder meg gjerne her!

 

Var på vekten i dag, (snikveiing) og var 300 gr lettere enn for 2 dager siden. Jeg håper så veldig at det skjer noe bra frem til onsdag, da vekta ikke har vært så snill i det siste. Jeg hadde blitt så glad om jeg kunne få oppleve en hel kilo ned, men så heldig har jeg aldri vært. Det meste er 750 gram på en uke.

 

Denne helga blir det kyllingfilet i dag, torsk i morgen, og fiskegrateng på søndag. Ikke akkurat helgemat, men! :-)

 

I to dager nå har jeg fantasert om sjokoladen smil, jeg er så godtesyk at det er helt forferdelig. Men jeg skal gjøre søt for å holde meg unna søtt!

 

Ha en fin helg alle sammen, og skriv gjerne i løpet av helgen også. Jeg kommer til å se innom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert med nedgang uansett suanlert :D Jeg har liksom gått litt opp og ned, motivasjonen dabber så av i helgene. Veier meg mandag og går en del ned frem til fredag morgen, men så er det opp igjen frem til mandag. Idag veide jeg 56, 6 altså på stedet hvil denne uken, men skal prøve å holde den vekta frem til onsdag + litt ned. Får ikke veid meg før onsdag morgen igjen denne gang. Fisk og kylling er jo et lurt middagstips for helga :) Stå på damer, god helg :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt å bli kjent med flere! 750 gram på en uke er jo kjempe bra suanlert!!!:D så flink du er med sunn middag i hele helgen!! hvordan gikk det med å holde deg vekke fra sjokoladen?

 

for første gang på MANGE måneder så ble det grandiosa i går kveld:/ mannen hadde lyst på pizza og jeg orket ikke lage hjemmelaget etter lang dag på jobb og vasket leilighet. ble den med nøkkelmerke på så håper det var litt sunnere:P og på fredag ble det toro tikka masala. men i dag blir det skikkelig middag: laks,potet og grønnsaker! ellers så ble det hard trening på fredag og i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt å bli kjent med flere! 750 gram på en uke er jo kjempe bra suanlert!!!:D så flink du er med sunn middag i hele helgen!! hvordan gikk det med å holde deg vekke fra sjokoladen?

 

for første gang på MANGE måneder så ble det grandiosa i går kveld:/ mannen hadde lyst på pizza og jeg orket ikke lage hjemmelaget etter lang dag på jobb og vasket leilighet. ble den med nøkkelmerke på så håper det var litt sunnere:P og på fredag ble det toro tikka masala. men i dag blir det skikkelig middag: laks' date='potet og grønnsaker! ellers så ble det hard trening på fredag og i dag![/quote']

 

Så det er her dere ble av?

=p

Grandiosa er ikke så ille, jeg spiser det en gang i uka. Pleier å spise det hver søndag, det inneholder de kaloriene jeg trenger også veier det ikke stort, derfor påvirker det ikke vekta så mye på mandager:p Den med kjøttdeig og løk er faktisk den sunneste. Pepperoni inneholder masse salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12,7 trimpoeng ble det sist uke og ned 300 gram!=) vanligvis ville jeg ikke blitt så glad for nedgang på 300 gram, men etter en uke der vekten sto stille så jubler jeg:P da trur jeg det nye kcal inntaket har virket så jeg fortsetter med det denne uken. grunnen til at det ikke ble mer ned kan være at jeg ikke målet hvor mye sjokolade og chips jeg inntok, selv om det ikke var så mye. evt så burde jeg spise enda mer..

 

åh det var godt å høre Katza!:D du tenker på alt!

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel rapportere her da. Og hurra=)

Ned 1,3 kilo og en halv cm rundt midjen:D <3 til grønnsaker:D

Og neida, jeg har ikke spist alt for lite, jeg har holdt meg godt innenfor grensen av hva som regnes som sunn kalorimengde=)

 

Men jeg merker jeg går bra ned når jeg spiser masse,masse frukt og grønnsaker, men dette visste jeg jo egentlig fra før:p

 

Flott at du gikk ned da, 300 gram er et skritt i riktig vei, det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1.3 ned katza, kjempebra!!!

 

Og ia, 300 gram er himmelen når man har stått stille. Ned er ned!!! :-) jeg har snikveid, og der kan jeg tydelig se at kommende mens påvirker. Har bestemt meg for å ha offisiell veiedag på tirsdager, etter mange ombestemmelser ser jeg at det passer best :-) så ny vekt kommer her inne i morgen :-)

 

Sjokoladesuget kommer og går, men jeg har heldigvis klart å holde meg unna så langt. Måtte jeg fortsette å klare det :-)

 

Ha en fin uke alle sammen, og stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg måler meg på mandager, totalt -5 denne uken. Fornøyd med det! :-) siden 1 januar har jeg mistet 37 cm! :-)

 

Jeg måler hals, overarm, bryst, midje, hofte, rumpe, lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg måler meg på mandager' date=' totalt -5 denne uken. Fornøyd med det! :-) siden 1 januar har jeg mistet 37 cm! :-)

 

Jeg måler hals, overarm, bryst, midje, hofte, rumpe, lår.[/quote']

 

Oi, det hørtest mye ut! Nå angrer jeg litt på at jeg sluttet å måle resten av kroppen:p Har jo gått ned 15 cm rundt midjen, hadde vært spennende å se totalnedgangen, men det er lagret på en gammel laptop.. Kanskje jeg an dra det ut av harddisken når jeg er ferdig:p

Hvor er det man måler rumpe egentlig? =p Har bare målt legger, lår, mage og overarmer fordi der har jeg arr eller føflekker hvor jeg kan måle på samme sted hver gang, klarer liksom ikke det noen andre steder=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi' date=' det hørtest mye ut! Nå angrer jeg litt på at jeg sluttet å måle resten av kroppen:p Har jo gått ned 15 cm rundt midjen, hadde vært spennende å se totalnedgangen, men det er lagret på en gammel laptop.. Kanskje jeg an dra det ut av harddisken når jeg er ferdig:p

Hvor er det man måler rumpe egentlig? =p Har bare målt legger, lår, mage og overarmer fordi der har jeg arr eller føflekker hvor jeg kan måle på samme sted hver gang, klarer liksom ikke det noen andre steder=p[/quote']

 

 

Jeg måler på det bredeste, med bena samlet. Har også "merker" jeg måler over, så jeg vet jeg er på riktig plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer Katza!! skal du fortsette med å spise mest grønnsaker og frukt eller er det tilbake til hverdagen? og gratulerer med så mye nedgang i cm!

 

gratulerer med så mye nedgang i cm suanlert! oi det hørtes mye ut! er imponert over hvor mye dere har gått ned i cm!

 

i går hadde jeg planer om å trene, men kroppen var helt sliten så utsettet det til i dag. men kjenner at jeg er utrulig sliten i dag også... så her må det kjempes for å komme seg på trening kjenner jeg, men jeg SKAL vinne!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedganger både i kg og cm. Så bra, og så flinke med trimmen :) Her har det vært ferie, og jeg klarte ikke holde meg sunn og standhaftig på hytta som vanlig :) Har nok gått opp istedet, men satser ihvertfall å "gå tilbake til start" fra forrige uke. Vel har da trimmet masse på ski, og skal på aerobic og styrke ikveld. Deilig å få veid maten igjen. Mister liksom kontrollen utomhus jeg. Må øve på dette :) Ha en fortsatt fin onsdag alle sammen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...