Gå til innhold

bikinislankingen før sommeren mislyktes....


Anbefalte innlegg

Fri idag, og tusler litt rundt med husarbeid. Noen av dere som har begynt å registrere skritt? Det er jo det nye på registreringen, men jeg orker ikke gå rundt med den skrittelleren hele tiden. Tar et skritt av gangen :) Skal på zumba ikveld, og til middag idag planlegger jeg lakseskiver ris og grønnsaker. Foliebakt i ovn, nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Registrere skritt? Nah.. har aldri holdt på med skrittellere..

 

Nå må jeg passe meg fremover, har hatt masse besøk her i 3 dager, har ikke blitt mer enn 4 poeng eller noe tilsammen, blitt litt godteri og øl.. Så fremover blir det mye grønnsaker og frukt og plenty med mosjon. Må bare vente til siste gjest har dratt hjem xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri idag' date=' og tusler litt rundt med husarbeid. Noen av dere som har begynt å registrere skritt? Det er jo det nye på registreringen, men jeg orker ikke gå rundt med den skrittelleren hele tiden. Tar et skritt av gangen :) Skal på zumba ikveld, og til middag idag planlegger jeg lakseskiver ris og grønnsaker. Foliebakt i ovn, nydelig :)[/quote']

 

Hei! ser vi har ca samma vekt, høyde og mål :) jeg er 163, veier 62 kg og vil ned til 50-52 kg. Har det gått bra for deg? skal begynne i neste uke. Håper jeg klarer det!! Vil bli bikinifin til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du hiver deg på. Bli gjerne med oss i denne tråden, jo fler jo bedre.Trenger å muntre og motivere hverandre litt opp. jeg var 63 kg i høst og tok en del av før jul på internettkurs. etter det har jeg strevd litt med å holde meg her nede. men nå er jeg igang med mye trening og satser på å ta av til 53 før påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppe i 11 trimpoeng allerede denne uka, og lurer på å ta litt "fri" idag. Støl og stiv etter all treningen igår. 1 time zumba, 30 min aerobic og 30 min styrke. Hvor registrerer man Zumba? Ikke er det dans og ikke aerobic? synes det ligner mest aerobic så jeg registrerer det på det. Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg går heller ikke rundt med skritteller.. hehe, du var jo så veldig flink sist uke Katza at du fortjener å slappe litt mer av denne uken, bare det ikke blir for mye;)

 

velkommen gry83! kjekt med flere, og noen som ikke har kommet så langt ned som luciano og katza:P jeg veier litt mer enn deg, men håper de kiloene går vekk når jeg slapper litt mer av med den harde styrketreningen:P

 

så bra Luciano!! det fortjener du! eg er bare oppe i 9,7 så det blir styrketrening i dag og i morgen. men eg kjenner kroppen hadde sikkert hatt godt av å slappe av. men den får bare vente til søndag:P zumba har eg sett andre registrerer på aerobic ja;)

 

ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som var så flink med treningen Katza :confused: Vel jag gjestene hjem' date=' he,he... God natt alle sammen :)[/quote']

 

Ja, joa,men jeg har ikke gitt opp da :) Jeg skal ta igjen, klarer jeg å få 54 poeng på en uke og 16 poeng på èn dag, så klarer jeg å komme opp i en ok poengmengde på 3 dager=) Det må jeg uansett, nå har jeg spist for mye og drukket øl og vin, så nå må jeg ta straffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men litt skal det svi:p

 

Det ble 9 poeng i går da=) Men jeg kommer nok til å gå opp, er desverre ganske sikker på det.. Har jo ikke fått registrert noen ting, så jeg vet ikke hvor ille det har vært, men ille var det, så mye vet jeg.

Men jeg har klart å gå ned en halv kilo på en dag før, jeg så.. Skal vel klare å gjøre veinga mindre tragisk på mandag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så gikk jeg tur, danset, brukte rokkeringen og trente styrketrening.

 

Dansing er veldig greit, bare setter på sporify på full guffe mens jeg rydder hjemme, og her gang det kommer en sang jeg får lyst til å danse til, så gjør jeg det, også setter jeg en strek på hånda mi for hvert minutt jeg har danset:p

Og siden jeg da holder meg i beveglse med ryddingen ellers, så blir jeg ikke kald=p

 

Rokkering er jo også genialt for poeng-sanking.. 10 minutter her og ti minutter der.. Eller 2 timer i strekk mens jeg spilelr på x-boxen xP

 

Gjør sikkert ikke noe at du skeiet ut i går, det er viktig å kunne gjøre det innimellom=) Selvom det ikke er en unnskyldning for meg, som føler jeg har hatt DET etegildet i tre dager.. (Her får jeg for å ikke registrere ting, aner ikke hvor dårlig jeg faktisk har gjort det..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, greit å skeie ut en gang iblant. Bare det at jeg gjorde det igår og :) Taco og sjokolade, da kommer kcal fort opp i store mengder... på starten av slankingen klarte jeg å holde meg HELT utenom sprekker, men unnet meg noen frimerker innenfor kcal inntaket. Det klarer jeg ikke nå spesielt i helgene når vio er på tur eller på besøk eller har besøk. Tror jeg må bli eremitt :confused: Nå er det havregrøt på gang etter Northugs fine gullmedalje, så går vel turen ut i det fine været etter 2 dager treningsfri. Ha en super søndag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt ut litt jeg, har ikke skrevet ned vekt her på en stund. Var på vekta nå i morges, og den viste 54.3! :-) det er ikke mye nedgang på så lang tid, men det er jo ned. 16/2 veide jeg 55.6.

 

Jeg ser dere endre er flinke til å trimme! :-) jeg trener styrke/kondisjon 3 dager i uka. Jeg lovte meg selv å gå mye på de andre dagene, men det har sklidd ut litt. Må ta meg sammen på det, altså.

 

Ha en fin uke alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 1,2 kg, ja. Det var hyggelige tall xp Neida, men jeg spiste en veldig, veldig sen middag (kl halv 2) og veide meg nesten 6 timer tidligere enn vanlig. Pluss at jeg vet jo at dette er ikke bare fett, det er jo hovedsakelig glykogenlagre osv som fylles opp, det blir jo brukt opp med en gang.

 

Dessuten har jeg gått ned en halv cm rundt midjen:p Også går jeg jo i alle fall mer ned enn jeg gr opp, så gjennomsnittet blir i alle fall fortsatt ned x)

 

Puh.. Okei, ny uke. Easy come, easy go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 800 gram ja.. det var ikke motiverendes! selv om jeg hadde nå gått inn 1 cm på magen i alle fall:) men herved slutter jeg på det harde treningsprogrammet. skulle egentlig ha fortsatt ut denne uken, men kjenner i dag at det ligger noe sykdom på lur, så da holder jeg meg vekke fra trening. har bare ventet på det siden mannen har gått sjuk over 1 uke.

 

jeg har vært litt vekke pga eksamen og kommer til å holde meg litt vekke frem til helgen. håper på mer nedgang når jeg trapper ned på all denne harde styrketreningen..

 

stå på damer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp forrige uke, men registrerte det ikke i håp om å komme ned der jeg var for 2 uker siden idag, og det klarte jeg. Samme vekt som før, puh.. men tenk hvor mye ned jeg kunne gått æsj :) Vel step, aerobic og styrke idag, og trene hver dag denne uka. Til helgen skal jeg på festligheter men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri idag, og kost meg med lang frokost og avisen. Har ikke helt bestemt meg om det blir gåtur eller trim inne i kveld. Får se hva som passer med resten av familien. Må lese litt faglitteratur nå på dagen og komme ajour med klesvasken. Ser litt på VM også selvfølgelig :) Lurer litt på hva jeg skal lage til middag, har jo god tid til det idag. Tips mottas :cool: Ha en fin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suanlert

Er vel litt sent med middagstips nå, vi hadde fisk i dag :-) i kveld skal jeg på zumbatrening. Det er dårlig vær her, så det blir ingen spasertur på meg iallefall...

 

Det går kjempefint med kosten for tiden! Jeg er inne i en god steam der jeg spiser sunt og variert, og ikke for mye. Men er desverre like søtsugen på kveldene. Har klart å holde meg unna, men jøss så slitsomt det kan være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble det ikke veiing.. ville rett og slett ikke gjøre meg selv så vondt:P har vært sjuk med feber i 3 dager og var ferdig med eksamener, så låg på sofaen og syns synd på meg selv..:) så då lot jeg det bli chips og cola(halv 1,5 liter) fredag, to påskeegg og grandiosa på lørdag, og ei bolle med krem på søndag.. jeg er litt sånn alt eller ingenting, så når jeg ikke er flink med trening, lar jeg meg skeie litt ut med kostholdet. dårlig vane! nå begynner jeg å bli litt bedre i form, men blir nok ikke trening helt enda, men skal være flinkere kostholdmessig denne uken!

 

flink du var Luciano som klarte å komme tilbake i vekten! håper snart jeg og skal klare det..

 

hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også syk, ia123.. Jeg gikk jo opp sinnsykt mye forrige uke, og å ble det pokker ta 600 gram til:p Menmen.. nå var det jo sånn at jeg fikk ikke sove før klokken 7 i dag tidlig, og frem til da så spiste jeg vel 4 brødskiver bare for å ha noe å klø meg i halsen med.. Stor middag.. Og drakk vel en en halv liter vann i natt pga halsen.

Men det er nok mest det at jeg ikke var noe flink i matveien, jeg trener, jeg har kommet tilbake i mosjonsvanene, fikk litt over 22 poeng på tross av sykdom.. Men jeg har bare ikke klart å komme inn i matregstreringsvanene. Blææææh, men i dag har jeg vært flink da. Orket ikke å trene meg til mer enn 2,7 poeng, *hosthost*, men det har blitt mye frukt og grønt i alle fall, og lite med kalorier.

 

Jeg skal bare være forsiktig med å ta i for hardt nå, det har alltid vært det som har stoppet meg før. Jeg har kjørt hardt på, rett og slett gjort det ubehagelig for meg selv, det er klart jeg gir opp.. Selv nå i det siste når jeg prøver å komme tilbake i gode vaner, så er jeg dritflink i en uke, går ned over en kilo.. Så kommer neste uke, også slapper jeg mer av også er kiloen tilbake.

Må slutte med det, jeg bare liker ikke å skulle gå ned disse fem kiloene en gang til. Jeg vil tilbake til 58 kilo NÅ og fortsette derifra, fortsette der jeg slapp liksom. Men nei.. jeg får begynne på nytt. 6,2 kilo, gram for gram, dag for dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...