Gå til innhold

Ut av sofaen!


Gjest SofaQueen

Anbefalte innlegg

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar
Gjest SofaQueen

Er nå innstallert på vinterferie med sunn mat ikjøleskapet og ski utenfor veggen!

Idag har det blitt mye reising, men måtte måke masse snø for å komme inn! Det var dagens trening, minst en time med svetting.

 

Nå skal vi kose oss og spise middag og nyte vm-gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå innstallert på vinterferie med sunn mat ikjøleskapet og ski utenfor veggen!

Idag har det blitt mye reising' date=' men måtte måke masse snø for å komme inn! Det var dagens trening, minst en time med svetting.

 

Nå skal vi kose oss og spise middag og nyte vm-gull![/quote']

 

1 time med snømåking er skikkelig trening. Sunn mat og masse fysisk aktivitet lover bra. Kos deg og lykke til mot tosiffret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Idag har vi nyyyydelig sol og bra temperatur. En time med snømåking før vm på tv. deretter skal vi ut på skitur! Jeg har ikke vekt her,men føler at trenden er god!

 

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :-)

 

Mer ferierapport følger løpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me
Jeg regner med at dette stemmer' date=' har ikke vekt, men føler at det går bra. 6,5 trimpoeng idag, snøflytting og skitur i solskinn![/quote']

 

Dette lyder bra, du får ajourføre dette når du er kommet hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Ja gleder meg til åsjekke vekten, klærne slenger rundt meg (litt overdrevet)

 

Idag har det blitt 3 trimpoeng, har også vært på handletur og fikk ikke så mye tid til å gå på ski. Det skal vi ta igjen imorgen, her skinner sola og det ersilkeføre.

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Tusen takk alle sammen! Jeg var så sikker på resultatet at vi spratt sjampisen 1 mars på ferie. Men ingen andre enn jeg visste hva jeg egentlig feiret!

 

Er kjempetent nå og gleder meg til mer sjampis når jeg runder 90!

 

Takk for støtte alle sammen!

 

Ha en fortsatt fin gullhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Skitur idag også - 9 km på 75 minutter, Nordtug brukte ca 23 min på samme distanse i første del av 5 mila. Det er helt ufattelig hvor fort de går! Ingen sammenligning forøvrig.

 

Takk for hilsenen fru flex. jeg er i siget nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Jeg er nå i ferd med å miste buksene, bokstavelig talt. Jeg har nå 3 par bukser i stor størrelse som jeg bruker, og jeg akter ikke å kjøpe noe nytt enda. Har et par jeans i 46 som mangler litt (5 cm) på å passe. Ikke behagelige å ha på nå, men snart.... Vil ikke bruke for mye penger på klær nå som ikke passer om et halvt år...luksusproblem :-)

 

Jeg får sy noen innsnitt og legg rundt livet på de buksene jeg bruker nå, da passer de litt til. Jeg har jo alltid noe over, så dette vil ikke synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...