Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Gøy å se at det er mye aktivitet her! Veldig motiverende ;)

 

Pittelille: Takk, jeg trives veldig godt i den nye jobben. Mye å gjøre, men det er sånn jeg egentlig liker å ha det. Og jobben føles meningsfull, utfordrende og morsom, så da kan jeg nesten ikke be om noe mer. Det er fortsatt en del å sette seg inn i, men det kommer sikkert etterhvert..har bare vært der 1 mnd nå. Og ja, det er kjøleskap på kontoret og egentlig er det jo ganske enkelt å gå og ta seg litt mat. Jeg er kanskje litt vel engasjert i det jeg driver med og glemmer faktisk å spise (og det likner ikke meg!)..men skal prøve å skjerpe meg.

 

Anneli: Trodde bixit-bar var ganske sunt jeg og..hmm, dumt det var nei-mat. Men det er ikke så veldig mange kalorier i en bar? 130 eller noe sånt? Får kanskje vurdere å kjøpe noe annet da. Syntes forresten det hørtes så godt ut med valnøtter i kornblandingen, som du spiser. Prøvde det til frokost i dag, og det var veldig godt! Takk for tipset :)

 

Her er onsdagen min:

Frokost: Müsli med noen valnøtter m/skummet melk

Lunsj: 3 knekkebrød med lett kremost, kalkunpålegg og agurk

Mm: 1 eple og 1 bixit-bar

Middag: Taco-salat

Mm: 1 glass appelsinjuice

Kveldsmat: 1 kopp option og 1 pære

Ingen trening i dag, men i morgen må jeg få tid til en treningsøkt på det nye treningssenteret mitt.

 

Har det gått bra med dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Pittelille: Takk' date=' jeg trives veldig godt i den nye jobben. Mye å gjøre, men det er sånn jeg egentlig liker å ha det. Og jobben føles meningsfull, utfordrende og morsom, så da kan jeg nesten ikke be om noe mer. Det er fortsatt en del å sette seg inn i, men det kommer sikkert etterhvert..har bare vært der 1 mnd nå. Og ja, det er kjøleskap på kontoret og egentlig er det jo ganske enkelt å gå og ta seg litt mat. Jeg er kanskje litt vel engasjert i det jeg driver med og glemmer faktisk å spise (og det likner ikke meg!)..men skal prøve å skjerpe meg. [/quote']

Det er som å høre meg selv beskrive jobben min! ;)

Har vært der i ca 4 mnd nå, trives kjempebra. Så bra du også trives i jobben din. Det er tross alt 1/3 av dagen en tilbringer der, så da er det en bonus at det føles meningsfullt.

 

Værsågod for valnøttips. :) Synes spesielt det er godt med frokostblandinger basert på havre, feks. havregryn eller havrefras. Frokostblandinger som har mer hvete (feks. fitness eller all bran), da liker jeg best mandler på. Aner ikke hvorfor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å høre meg selv beskrive jobben min! ;)

Har vært der i ca 4 mnd nå' date=' trives kjempebra. Så bra du også trives i jobben din. Det er tross alt 1/3 av dagen en tilbringer der, så da er det en bonus at det føles meningsfullt. [/quote']

 

Så bra!! Hva slags type jobb har du? Viktig å føle at jobben er meningsfull ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så heldige dere er som har jobber dere er fornøyde med! Jeg trives forsåvidt også godt, men føler vel ikke den samme iveren som dere gjør. Holder nok ut et års tid til i alle fall, får se hva som skjer etter det.

 

Kom meg ikke på trening i går heller selv om treningstøyet var med. Har hatt ordentlige kramper i magen både mandag og tirsdag, men i dag kjenner det ut til å slippe taket litt så squash står igjen på tapeten. Gleder meg:-)

 

Maten i går:

Frokost: 2 knekkebrød m/banan. Te og vann.

Mm: Noen druer

Lunch: Salat m/reker, blåskjell, krutonger, agurk, ca. 5 oliven, 1 ss. balsamicoeddik

Middag: Cæsarsalat m/kylling, ca. 1/2 ss. dressing, 1 skive brød. Pepsi Max

 

Håper dere får en fin dag, flinke jenter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at magekrampene har gitt seg litt, Pittelille. Håper sqaush-treningen gikk bra!

Jeg har endelig testet ut det nye treningssenteret mitt, og det virker veldig bra. Trente for meg selv i dag, men får vel komme meg på en time snart. Det er nok mest effektivt. Ihvertfall veldig fint å ha treningen så nærme jobben. Jeg får til og med en times treningsøkt i uka betalt av jobben, så det er ekstra motivasjon for å trene. ;) Jeg spiste et litt mer mettende mellommåltid på jobb i dag, så det funket fint.

 

Her er dagens inntak:

Frokost: 1 posjon müsli m/skummet melk

Lunsj: 3 knekkebrød med avokado og kalkunpålegg

Mm: 1 Skyr-yoghurt m/valnøtter

Mm: 1 banan

Middag: 4 fiskepinner, byggris med tomat, chili og hvitløk + erter

Kveldsmat: Blir sikkert 2-3 knekkebrød og en frukt

Trening: 30 min på ellipsemaskin, 10 min stepmaskin, 15 minutter på sykkel = 635 kalorier forbrent. :)

 

Nå gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med dere i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Her kommer min dagsrapport :)

 

Frokost: grovbrød med kaviar, lettmargarin og hamburgerrygg, 1 glass melk.

Lunsj: grovbrød m/ skinkeost og leverpostei. druer.

Mellommåltid: Mandler og yoghurt (Ja)

MIddag: Fiskekaker med poteter og grønnsaker.

Kvelds:Mini Fras med melk og valnøtter. 15 g mandler. Eple, kiwi, svisker.

Til sammen 1464 kcal.

Trimpoeng: 1,7

 

På treningsfronten har det blitt snømåking. Men har også prøvd en trenings-DVD som jeg fikk i gave en gang, og som bare har blitt liggende i hylla. Tok den egentlig mest som en spøk da jeg fikk den! Den heter *kremt* "Carmen Electra Aerobic Striptease" ;) Måtte bare prøve og se, og hvis man kan le litt av de pussige kommentarene hennes, så er det jo litt morsom dansing. :D Det får ikke pulsen opp så veldig, men det trener absolutt musklene. Det er hele 5 DVD-er i den, og jeg har bare prøvd nr 1. Så får vi se, om det blir for pinlig.

 

Ellers har dagen vært bra. En hektisk dag på jobb. Jeg glemmer å spise i blant, som deg, Spinny. Prøver å huske at ca i 1330-1400-tiden bør jeg prøve å få i meg noe mens jeg gjør noe annet. Men det hender jo man holder på med noe så det ikke er mulig bestandig... I morgen er det en litt ekstra utfordring sånn sett. Skal på møte hele dagen, og vi får servert lunsj av jobben. Så da kan jeg ikke velge selv hva jeg skal spise. Dessuten er det ikke sikkert jeg får spist ofte nok, men jeg håper det blir litt pauser innimellom :D

 

Ønsker dere en fortsatt fin kveld og en god fredag! Snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Flinke jenter altså!! Det er ren motivasjon å komme inn her og lese meldingene deres:-)

 

Treningen i går gikk nok en gang i vasken. Ingen ledige timer før sent på kvelden + ikke helt god form ble litt for mye, og planen ble endret. I dag derimot.. Timen er booket og treningstøyet er med. Blir en bra start på helgen;) Skal få trent minimum en gang til i løpet av helgen, så da er jeg oppe i 3 økter denne uken. Akseptabelt!

 

Maten i går:

Frokost: Den glemte jeg..

Lunch: 4 knekkebrød, 1 kokt egg, kaviar, 2 skiver ost

Mm: Ferdigsmurt blings m/smøreost og kokt skinke (mat på kurs)

Middag: 2 grove skiver m/spesialsalami og lettere norvegia

 

Målet for tiden framover er å øke til 5 måltider om dagen, samt trene 3-4 ganger pr. uke. Og selvfølgelig holde helgekostholdet til mellom fredag kl 16-lørdags kveld.

 

Ha en fin fredag, vi høres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Har hatt en slitsom møtedag med mange store beslutninger og mye informasjon, noe som er mentalt utmattende, men fysisk sett var det en ganske stillesittende dag. Vi fikk betalt lunsj: kyllingsalat med grove baguetter. Mye mye bedre enn fryktet! Spiste nok litt mye baguette, men ble så sulten, så jeg trengte det vel. ;)

 

Mat så langt i dag:

frokost: 2 skiver, lettmargarin, kyllingpålegg, lettost, 1 glass melk.

lunsj. Stor kyllingsalat med baguette og litt margarin.

Mm: Bixit fullkornsbar

Middag: Havregrøt m/sukker, kanel, margarin. 1 glass melk.

 

Til kvelds i dag skal vi kose oss litt med biff m/magert tilbehør og rødvin (bruker kosemerker).;) Ender nok opp med et noe høyt kaloriinntak i dag.

 

Det har dessverre ikke blitt tid til trim i dag så langt. Tviler vel på at jeg rekker det i dag.

 

Pittelille: Noen dager er det ikke mulig å trene, rett og slett. Vi får bare leve med at ting ikke alltid blir som planlagt. 3 økter blir en god uke, det. Synes du skal være fornøyd med det. :(

 

Spinny: får du en treningsøkt i uka av jobben! :) Det synes jeg er et veldig bra tiltak! Vi får svømme gratis i kommunalt svømmeanlegg, men jeg har ennå ikke rukket å prøve det ut *skamme meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Du har så rett Anneli med tanke på trening, er veldig fornøyd med 3 økter. Er bare så kjedelig når ting ikke går som planlagt.. Uansett, i dag ble det trening og 777 kval forbrent:D

 

Maten i dag:

Frokost: 2 knekkebrød m/banan. Te.

Lunch: Salat m/skinke, 5 ostebiter, agurk, 5 oliven, balsamicoeddik

Mm: Et grovt rundstykke (lite) og en banan

Mm2: 1/2 banan

Middag: Kyllingfilet, tikka masala (uncle ben's), fullkornsris, 1,5 stk naanbrød, en neve cashewnøtter. Nammis!!

 

Ha en fortsatt fin fredagskveld jenter. Kos dere, og nyt kosemerkene Anneli. Vel fortjent!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! ;) Utrolig deilig å slappe av hjemme etter en travel uke på jobb! Jeg var på jobb ved 7-tiden i dag, så det skulle bare et glass rødvin til og så sovnet jeg på sofaen gitt.. ;) Ikke noe trening på meg i dag, men skal prøve å få til en økt i løpet av helgen.

Pittelille: Supert med såå mange kalorier forbrent på trening i dag!!

Anneli: Helt enig med Pittelille. Håper du nyter kvelden og koser deg med biff og rødvin. :(

 

Her er min dag:

Frokost: 1 posjon havregrøt med blåbær

Lunsj: 1 sandwich med kylling, ost, pesto, timian og tomat

Mm: 1 Skyr-yoghurt med noen valnøtter

Mm: Noen rosiner og noen valnøtter

Middag: 3 stykker hjemmelaget pizza med sambos gode tomatsaus, skinke, pepperoni, cherry-tomater, mozarella og basilikum. 1 stort glass rødvin

Dessert: 1 liten posjon vaniljeis med bringebær

Ellers: 2 glass Pepsi max

 

Ha en god helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Bare innom sånn aller snarest for å rapportere inntak.

Frokost: 2 rundstykker m/multer, spesialsalami +lettmajones og camembert

Mm: Ca. 10 cashewnøtter

Lunch: 1/2 Mia-pai (250 kcal)

Middag: 2 tacolefser m/kjøttdeig, ost, masse salat, agurk, paprika, lettrømme, salsa. Pepsi Max.

 

Fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer en kjapp rapport fra meg!

 

Frokost: 2 brødskiver, 1 kokt egg, brie + druer

Lunsj: 3 knekkebrød med kaviar og fiskepudding

Mm: 1 kopp option + druer

Middag: 1,5 kyllingfilet, pommes frites, salat (rapid-salat, agurk, paprika, cashewnøtter, feta-ost), 2 glass fanta zero

Snacks: Noen biter mørk sjokolade og ca en halv pose Godt og blandet.

 

Fin lørdag her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hallo!

Rakk ikke å rapportere i går. Vi var ute mye av dagen i går, 3 timer i bil og 2-3 timer i barnebursdag, så dagen ble litt rar matmessig.

 

Frokost: 2 store biter hjemmebakt havrebrød (Slags grov scones) med brunost og kalkunskinke. 1 glass juice.

Lunsj: 1/2 ostebriks og 1/2 banan

Mm: 1,5 klementin, 2 teskjeer sjokoladekake (var i barnebursdag, var flink og holdt meg unna iskaka:))

Mm 2: Banan

Mm 3: Yoghurt 0,1%

Middag. Kyllinglår med grov baguette m/margarin. Grønnsaker.

Snacks: Det ble 1/2 pose lakris og noen never tortillachips ;) Jepp, vanskelig å holde seg unna når gubben skal ha ;)

 

Jeg må passe på å spise nok i løpet av dagen så jeg ikke ender opp som i går, med masse mageknip, skrubbsulten og gretten.

 

Håper dagen i dag blir bedre sånn matmessig!

Skal prøve å få ta med gutten ut i snøen i dag, og da tenker jeg pulsklokka blir med også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Flinke jenter altså!! Helg er ikke lett, men synes vi alle har greid oss bra:-)

Akkurat ferdig på trening, 55 minutter spinning unnagjort og 598 kcal forbrent. Lovely!;)

Har ellers hatt en ganske aktiv dag med rydding og vasking. Var ordentlig svett allerede før treningen, hehe. Nå skal jeg bare innom butikken, kjøpe noe godt til middag og så hjem til en velfortjent slumrekveld;)

 

Håper alt er bra med dere, og at søndagen behandler dere fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig deilig med helg altså! ;) Perfekt søndag i dag, sov lenge, spiste lang og koselig frokost med min kjære, deretter en liten skitur sammen før søndagsmiddag hos foreldrene mine. ;)

 

Frokost: 1,5 grovt rundstykke, 1 stekt egg, 5 skiver filet-bacon, kaffe.

Lunsj: 1 glass blåbærsmoothie

Mm: Noen valnøtter og rosiner

Middag: 3 skiver juleskinke, potetbåter, brokkoli og soppsaus. 1 glass rødvin

Dessert: Noen småkake-rester fra jula

Trening: Liten skitur = 430 kalorier forbrent.

 

Nå har jeg allerede booket to timer på treningssenteret til uka, så dette lover bra! :(

 

Håper dere har hatt en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Wow, jenter, vi er flinke for tiden! Det er så motiverende å komme inn her og lese innleggene deres. :(

 

Her kommer min søndag:

 

Frokost: 2 skiver grovbrød med egg, kaviar og lammerull, 1 glass melk. 1/2 appelsin.

Lunsj: All Bran med mandler og melk

Mm: 2 Fiberrik solsikke med kyllingpålegg, 1 yoghurt

Middag: Fiskeboller i hvit saus med litt potet. Rotgrønnsaker

Kvelds: 1 skive med lammerull. 1/2 eple, 1 banan, valnøtter, 1 glass "smoothie" fra Nora, litt grønt

Totalt: 1504 kcal.

Trim: 400 kcal snømåking og aketur med småen og 380 kcal tur med venninne og hund :) (pulsklokke) Totalt 3,9 trimpoeng i dag ;)

 

Jeg sliter litt med å få i meg nok kalorier når jeg spiser en kalorifattig middag med poteter, som i dag. Da jukser jeg med en neve nøtter til kvelds, så går det så fint så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Vel overstått helg, og vel blåst for en vel si:-) Første helgen i det nye året, og jeg mener vi besto med glans:D

Inntaket mitt i går ble:

Frokost: 4 knekkebrød m/italiensk salat

Lunch: Pitabrød med kyllingkjøtt, salat, 1 ts tsatziki

Middag: Kylling og pasta-gryte fra Findus (totalt 300 kcal) tilsatt ekstra kylling. 1/3 hvitløksbaguett.

 

Ble bare 3 måltider i går, og det er ikke bra, men er likevel fornøyd i og med at jeg har gjennomført en fornuftig, snopfri helg. I dag skal jeg i bursdag så da blir det nok et kakestykke eller så, men skal moderere meg så godt det lar seg gjøre. Har også booket meg inn på to treninger allerede (Bra Spinny!!:-)) så målet for uken er 3 ganger +.

 

Ha en fin mandag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er 3 ganger + her og, Pittelille! ;) Og er allerede ferdig med den første. ;)

Deilig med årets første spinningtime og kjenne at vi er i gang igjen!! Jeg tror jeg aldri har trent så tidlig i januar før, så dette lover bra. Veldig bra med godterifri helg, håper jeg klarer det snart og. Men så lenge jeg klarer å begrense mengden og bare spise på lørdager, så får jeg være fornøyd med det foreløpig.

 

Anneli: Du er virkelig superflink til å telle kalorier og holde deg til det du skal. Det er sånn det blir resultater av. :(

 

Her er min mandag:

Frokost: Müsli m/noen valnøtter og skummet melk

Lunsj: 3 knekkbrød med gulost og paprika

Mm: 1 Skyr-yoghurt med noen valnøtter

Mm: 1 banan

Middag: Skinkegrateng m/salat (spiste litt for mye..veeeldig sulten etter trening)

Kveldsmat: 1 kopp option, 1 digestive-kjeks og en liten fruktsalat (1/3 mango og 1/2 granateple)

Trening: 1 time spinning = 657 kalorier forbrent

 

Har dere hatt en bra start på uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Takk, Spinny!! Så flott at du kom deg på trening i dag!

Bra jobba denne helga, Pittelille!

 

Jeg hadde gått ned 1 kilo i dag og mistet 1 cm rundt magen, og er strålende fornøyd med det ;) I dag har det blitt litt for få kalorier så langt, det skyldes at jeg spiste en salat til lunsj og en kalorifattig middag. Men kanskje jeg skal ta meg litt nøtter etter hvert...;)

 

frokost: 2 skiver; en med lettost og en med lammerull. 1 glass melk.

Lunsj: Kyllingsalat med litt egg og masse grønnsaker

Mm: 1/2 rundstykke med leverpostei.

Middag: Fiskekaker med potetmos og rotgrønnsaker.

Dessert: 1 kiwi

Kvelds: 1 liten porsjon minifras med valnøtter, druer og melk. 1 glass "smoothie".

Total kcal: Ca. 1258 kcal.

Trimpoeng: 1,5 (styrketrening og gange)

 

Er skikkelig gira nå, og merker at det er herlig å være i gang med sunne vaner igjen. Både treningsmessig og kostholdsmessig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så flinke dere er altså! Jeg er helt imponert, og det er kjempemoro å komme innom her og lese om dagene deres.

Anneli: 1 kg ned er superbra jobbet. All grunn til å være stolt:-)

Spinny: Kjempebra at du er i gang med trening så tidlig som nå. Du skal se dette blir en super vinter/vår:-)

 

Jeg hadde utfordring med kake på jobb og bursdagsselskap etter jobb i går. Men jeg synes jeg greide meg bra tross alt. Sto over kaken på jobb (men slikt blir lagt merke til, er nesten litt ubehagelig og jeg føler jeg må ha unnskyldningene klare), og modererte meg bra i bursdag. Ikke tid til trening, men i dag har jeg avtale med en venninne etter jobb. Gleder meg:-)

 

Gårsdagen;

Frokost: 2 knekkbrød m/banan. En kopp Option.

Lunch: Stor salat m/masse grønt, kokt skinke, en liten neve revet ost, 5 oliven, ca. 10 pastaskruer, ca. 1 ss. balsamicoeddik.

Mm: 1/2 grovt rundtstykke, 1/2 banan

Middag: 2 pizzastykker (ikke så store), ca. 1 ss lettrømme. Pepsi Max

Dessert: En liten snei av en ostekake, kan kanskje regnes som 1/3 av et vanlig stykke

 

lykke til i dag dere, stå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en pangstart, Anneli!!! :) -1 kg er jo helt supert.

Pittelille: Og virkelig imponerende at du droppet kake på jobb (så teit at det alltid er store reaksjoner om man takker nei til kake på jobben..sånn har jeg også hatt det i flere jobber) og veldig bra at det bare ble et bittelite kakestykke i bursdagen.

Flinke jenter!! Helt enig at det er utrolig motiverende å komme inn hit og lese hvor flinke alle er. :)

 

Har dere forresten en badevekt å anbefale? Den vi hadde er ødelagt, så jeg kjøpte en ny på Clas Ohlson på lørdag, men den viste opptil 2 kg forskjell hvis man satte den forskjellige steder på gulvet. Så jeg skal bytte den. Men vurderer å kjøpe en fra nettbutikken her, for de bør vel være bra.

 

Her er min dag:

Frokost: 1 porsjon havregrøt m/blåbær

Lunsj: 3 knekkebrød m/gulost og paprika

Mm: 2 knekkebrød m/gulost og paprika

Middag: 1 porsjon lasagne + salat

Kveldsmat: 3 knekkbrød med kaviar og fiskepudding

Ingen trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Takk, dere! Eeelsker å få ros :) hehe

 

Jeg er egentlig ikke noe morgenmenneske, må bare tvinge meg opp... så trening på morgenen har aldri vært min greie. Men det er ei på jobben som trener spinning hver tirsdag og torsdag før jobb, og det beundrer jeg sånn. Jeg kan ikke trene spinning på den tiden, pga barn som skal i barnehage osv, men jeg kan vel trene/trimme likevel? Så jeg har halvveis laget en avtale med meg selv om at jeg skal gå tur med hunden om morgenen (vanligvis får hun turen sin om ettermiddagen/kvelden) hver tirsdag og torsdag mens kollegaen er på spinning:D Kan jo ikke være så mye dårligere enn henne? Så i dag var jeg oppe 0630 og gikk en halvtime tur med hunden. Frisk start på dagen! Det er plussgrader og bare deilig ute for tiden. : )

 

Og nå har jeg fortalt dere om det så da er det vanskeligere å snike meg unna. Men: hvis det er meldt mer enn 10 kuldegrader står jeg over :)

 

Frokost: 2 skiver grovbrød; pålegg: lettmarg., lammerull og kaviar, 1 glass melk.

Lunsj: 2 skiver grovbrød med spekeskinke og lettmarg.

Mm: 1/2 rundstykke med peanøttsmør, Tine mild og lett blåbæryoghurt, litt druer, 1 eple, litt grønnsaker

Middag: Spaghetti bolognese med karbonadedeig, masse grønnsaker

Kvelds: 1 skive med makrell i tomat. druer, pære, 1 glass melk.

Totalt: 1484 kcal

1,2 trimpoeng

 

Har bare slappa av i kveld etter mange dager i høyt tempo, og nå er det jo Grey's :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen, flinkiser:-)

For en fryd å komme innom, dere motiverer virkelig!!! Fantastisk:D

 

Spinny: Jeg har faktisk ikke badevekt nå, jeg kastet den til slutt. Den oppførte seg akkurat slik din gjør, og jeg ble så lei til slutt at jeg fant ut at det var bedre å ikke ha noen i det hele tatt. Gi meg et vink når du har funnet en som er bra;)

Anneli: Morgentrim er imponerende!! Jeg er tidlig oppe om morgenen (er på kontoret rundt kl7), men å trene så tidlig får jeg ikke til. Du får fortelle hvordan det går, er i alle fall mektig imponert.

 

Dagen i går:

Frokost: 1 kopp Option

Lunch: Stor salat m/masse grønt, kokt skinke, litt crabsticks, noen pastaskruer, 3 oliven, 1 ss. yoghurtdressing.

Mm: 1 Go' Morgen yoghurt

Middag: 3 grove skiver m/spesialsalami og lettere Norvegia

 

Kom meg også på trening i går, og fikk prøvd Sats Energy. Tung, men veldig bra time. 567 kcal forbrent, men her har jeg mye og hente når kondisen kommer seg enda mer. Målet er å runde 600 kcal på en slik time!

 

Det ble litt lite mat i går tror jeg, men jeg var så skrubbis da jeg kom hjem fra trening at ostesmørbrød var det eneste jeg orket og lage. Kjapp og godt:-)

 

I dag blir det treningsfri, men i morgen har jeg avtale med en venninne om spinning. Og fredag er det squash igjen, så da har jeg en god plan for å nå ukesmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Knallbra med trening, pittelille!! :) Og takk for hyggelig kommentar, forresten :)

 

Jeg sliter nå litt med å komme meg opp av sofaen og gå tur med hunden + treningsøkt..... det var så deilig å bli sittende her... Men nå skal jeg komme meg ut snart... Den følelsen etterpå er mye bedre enn følelsen av å bli sittende :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter nå litt med å komme meg opp av sofaen og gå tur med hunden + treningsøkt..... det var så deilig å bli sittende her... Men nå skal jeg komme meg ut snart... Den følelsen etterpå er mye bedre enn følelsen av å bli sittende

Det er akkurat den følelsen man må tenke på! Og hvis jeg har veldig lyst på noe søtt, prøver jeg å tenke at "Det er ingenting som smaker så godt som slank føles" :)

Helt enig med Pittelille, kjempebra at du har planer om morgentrim!

 

Pittelille: Du er jo helt rå til å trene om dagen! Superbra! :)

 

I dag får jeg takke dere for at jeg kom meg på trening. Jeg var såå trøtt etter jobb, men tanken på hvor flinke dere er, gav meg motivasjon til å ta en tur innom treningssenteret etter jobb. :)

 

Her er min dag:

Frokost: 1 porsjon havregrøt med blåbær

Lunsj: 3 knekkbrød med gulost og paprika

Mm: 6 knaskerøtter

Mm: 1 Skyr-yoghurt med valnøtter

Mm: 1 banan (har virkelig skjerpet meg når det gjelder mellommåltider nå)

Middag: Ca 150 gram laksefilet, pasta, brokkoli

Mm: 1 kopp option

Kveldsmat: 2 knekkebrød med makrell i tomat og 1 eple

Trening: 25 min stepmaskin, 25 minutter ellipsemaskin + en del gange etterpå = 842 kalorier forbrent

 

Gleder meg til å høre hvor flinke dere har vært i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...