Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli82
Gleder meg til å høre hvor flinke dere har vært i dag!

Den der likte jeg :)

 

Wow Spinny, så utrolig bra du kom deg på trening! Vær stolt av det:) Kjempeøkt det der!

 

Her er min dag:

Frokost: Skive med kaviar og skive med syltetøy. 1 glass melk

Lunsj: Skive med skinkeost og skive med lettost, litt grønt.

Mm: Bixit fullkornsbar, yoghurt, banan.

Middag: BBQ-kyllingfilet med ris, saus, salat.

Kvelds: Liten porsjon med Fitness (frokostblanding) med melk og valnøtter, 1 pære, reddiker, lite glass "smoothie"

Total kcal: 1469

 

Trim: 1/2 time tur med hunden og 1/2 time på trimsykkel: 2,1 trimpoeng :) Kom meg opp fra sofaen takket være at jeg visste jeg måtte rapportere til dere :)

 

I morgen blir det forhåpentligvis en svært morgenfrisk tur med hunden igjen! Stakkars, hun blir jo helt forvirret over disse grytidlige turene, hun er ikke vant til at det skjer noe spennende før langt på dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen!:-)

 

Så flinke dere har vært, jenter!! Nå er virkelig det nye året i gang og det virker som om vi alle har fått en frisk og sunn start på 2011. Måtte det fortsette slik for oss alle tre:D

 

Ble som planlagt ikke trening i går, men i dag står Spinning55 på planen. Er innmari støl i beina (i grunnen i hele kroppen når jeg tenker meg om) etter SatsEnergy-timen på mandag, men gleder meg likevel til å komme meg på sykkelen igjen. Moro!!

 

Dagen i går:

Frokost: 1 kopp Option, 4 knaskerøtter, ca. 5 druer

Lunch: Salat m/masse grønt, kokt skinke, litt pasta, krutonger, 3 oliven, 1 ss. yoghurtdressing, litt revet ost.

Mm: En stor neve nøtter

Middag: 2 karbonader (en med kylling, en med kjøtt) m/en skive lettere Jarlsberg på hver, ca. 100 gram ovnstekte poteter

Kvelds: Litt nøtter

 

Gleder meg til å høre om både morgentrim og annen trim. Takk for at dere motiverer meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre om både morgentrim og annen trim. Takk for at dere motiverer meg.

Takk det samme. :)

 

Her ble det sannelig en skikkelig treningsøkt i dag og! Så da er ukesmålet på 3 treningsøkter nådd allerede. :) I dag prøvde jeg noe jeg ikke har prøvd før, noe som heter "Indoor walking". En halvtimes økt på noen ellipsemaskin-liknende apparater sammen med instruktør. Veldig morsomt og bra trening! Så det skal jeg gå på oftere. Forbrente ca 300 kalorier på en halvtime, så det var ikke verst. Og så ble det litt trening på egenhånd etterpå. :)

 

Her er torsdagen min:

Frokost: 1 porsjon müsli med noen valnøtter og skummet melk

Lunsj: 3 knekkebrød med lett kremost, provence-skinke og agurk

Mm: 1 Skyr-yoghurt med noen valnøtter

Mm: 1 banan

Middag: 2 fiskeburgere i grovt hamburgerbrød med salat, agurk og lett kremost

Kveldsmat: 1 kopp option og en appelsin

Trening: 30 min Indoor walking, 20 minutter stepmaskin + litt gange etterpå= 765 kalorier forbrent

 

I morgen er det fredag alt, juuhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese innleggene deres alle. Også så kjekt når dere skriver hva dere spiser. Jammen mange gode tips. Men hva er optiom?

Er ny her så vet ufattelig lite ser jeg. Virker jo så kjekt å kunne oppmuntre hverandre på dette viset.

En typisk dag for meg er

 

Frokost

50 g allbran kellogs regular

2,5 dl ekstra lett melk

 

Lunch

2-3 knekkebrød med div. som cottage cheese, lette oster o.l. prøver å hive på div agurk paprika og annet sunt.

 

mm

gulerot

eple

pære

 

Middag

to pizza stykker ( i dag) (ufattelig mye kcalorier i pizza)

 

mm

yoghurt blåbær dobbel 0%

 

kvelds

en skorpe eller to med lett ost

 

har meldt meg på ett nettkurs nå. Har noen av dere prøvd det. Målet er 9 kg til påske!!!! Tatt av en kg førse uke nå. Har begynt å tørr trene i vektklubben nå før kurset starter torsdag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei jenter :)

 

Det har vært en dag med mye jobbing, noen slitsomme saker på jobben (en sånn dag du føler at du ikke duger i jobben..sukk:o) og litt lavt energinivå. Men jeg har klart å holde meg unna fristelser, heldigvis. Ikke dumt det. :)

 

Frokost: Skive med makrell i tomat, skive med kalkunpålegg, 1 glass melk.

Lunsj: Kyllingsalat (Rester fra i går), 3/4 appelsin.

Mm: 2 fiberrik, mandler.

Middag: Laks med kokte poteter, brokkoli, pepperrotsmør

Dessert: Ja vaniljeyoghurt

Kvelds: Allbran med melk. Hasselnøtter, pære, sukkererter, 1 glass juice.

totalt: 1319 kcal. (altfor lite, men klarer ikke få i meg mer i dag, tror jeg)

Trim: bare 0,7 trimpoeng morgentur med hunden.

 

Gratulerer med å ha nådd ukesmålet, Spinny! Kjempebra!

Pittelille, så flott med planlagt trening i dag! Var det så bra å komme deg på sykkelen som du hadde trodd?

Jeg har ikke nådd ukesmålet på 3 treningsøkter ennå, men satser på at det blir pilates i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Endelig er siste arbeidsdag for denne uken her, og jeg ser virkelig fram til helg:-) Har for en gangs skyld lite planer med unntak av en bursdag på søndags ettermiddag. Lovely!!

 

Spinny: Du har virkelig fått opp treningsformen altså!! Hørtes morsomt ut med Indoor walking - og slitsomt, hehe. Bra jobba!

Anneli: Kjedelig med vanskelige dager på jobb... Håper du føler deg bedre i dag, og flott at du likevel holdt deg unna fristelser!:-)

 

Happyme: Så flink du er som har tatt av 1 kg allerede. Er sikker på at du kommer til å fortsette nedgangen og at du kommer til å trives med nettkurs. Har i allefall hørt mye fint om det. Option er forresten nydelig kakao. Mulig det finnes annet i "Option"-serien også, men når jeg nevner det er det i alle fall en kopp kakao.

 

Dagen i går:

Frokost: 2 knekkebrød m/banan. 1 kopp option.

Lunch: 1 ferdigsmurt blings m/spekeskinke, litt grønt og ca. 1 ss. potetsalat

Mm: 1 liten ferdigsmurt foccaciabit. (Mat på kurs)

Middag: 2 wienerpølse i lompe, litt sprøstekt løk

 

Trening: Ca. 1 time spinning, 736 kcal forbrent inkludert nedtrapping

 

Ha en strålende fin fredag jenter, vi høres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til alle sammen.

Nå er hvertfall jeg spent på hvor mange kcalorier en helg vil bestå av for min del.

Siden dette er helt nytt for meg.

Skal ut til ett vennepar i kveld, og kan jo høre kommentarene for meg. Dersom jeg står over for mye av det som måtte bli servert.

Noen tips???? Hva svarer man. Blir jo nesten sett på som uhøflig om man takker nei til det som blir bydd frem.

 

Hjelpe meg. Men kan jo ikke la vær å gå i forening selskap osv. men jeg er i utgangspunket ikke en godte moms.

 

Kanskje droppe all frukt og melk og dermed ha de 400 kcaloriene å gå på når man skal ut???!!

 

Skal hvertfall ut nå på en god og lang spasertur! Det hjelper jo også på. Men er det sånn at dersom jeg har forbrent f.eks. 300 kcal så kan jeg spise det ekstra den dagen eller hvordan er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Blir bare en rask rapport fra meg nå :)

 

Frokost: 2 skiver, med bl.a. makrell i tomat, 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver, med ost, vita hjertego og kalkunskinke. 1 liiite stykke fromasjkake som kollegaen hadde med i lunsjen siden hun hadde bursdag... Vanskelig å si nei :)

Mm: 2 fiberrik med leverpostei, noen mandler, 1 lettyoghurt, 1 banan

Middag: Gryterett med sopp, løk, karbonadedeig, makaroni.

Kvelds: 1 liten porsjon fitness m/valnøtter.

Kosemerker: 2,5 glass musserende hvitvin til kveldskos.

Aner ikke hvor mange kcal det er i dette...

 

Trim: Tur med hunden og 1 time pilates; 1,2 trimpoeng.

Vet at det blir en tøff helg, skal blant annet i dåp på søndag, og det er liksom ikke lov å takke nei til kaker da. Men jeg tenker at det går jo an å ikke overdrive....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg!! :)

 

Her kommer min dagsrapport:

Frokost: 1 porsjon havregrøt med blåbær

Lunsj: 1 grov baguette med kylling og grønnsaker

"Mm": 1/2 boks pærecider og ca en håndfull sørlandschips (Lønningspils og quiz på jobben.)

Middag: 2 tortilla-lefser, ca 200 gram karbonadedeig, revet mozarella, litt rømme, tacosaus og masse grønnsaker

Kveldsmat: 1 kopp option

Ingen trening

 

Superfornøyd med at det ble et så lite inntak på lønningspilsen og bare en kopp Option hjemme i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Veldig bra helgestart på dere altså. Fliiiink:D

Min fredag:

Frokost: 2 knekkebrød m/lett jarlsberg

Lunch: Litt for liten salat m/det vanlige innholdet

Mm/Middag: Mellomgrov baguett m/salami og ost.

Snacks: 1/2 pose Toffin, ca 100 gram potetgull, noen saltsild. Pepsi Max.

 

Ble litt tull med middagen i går pga. møbelhandling etc rett etter jobb. Litt for mye snop, men tror totalinntaket ble ok til å være fredag.

 

I dag har det blitt

Frokost: 2 rugflar m/lettere brunost

Mm: Omelett, en skive mellomgrovt brød (cafe)

Middag: Skal lage karbonadedeig, spaghetti og kjøttsaus

Kvelds: Mest sannsynlig et par glass rødvin og litt småsjokolader.. :-)

 

Trening: 1 time squash. Lovely!!;)

 

Fortsatt strålende lørdag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne første helgen gikk ikke så bra for meg. Ca 1600 kcal både i går og i dag. Ikke noe tur heller på meg i dag. Det var nedtur å ikke få prioritert.

Skal feire noe bursdag her i morgen, så nok en dag med utfordringer.

Hvordan motstå fristelsen av kaker???

Satse på at jeg kan skryte av meg selv i morgen når jeg skal rapportere!!!

Det i seg selv kan jo kanskje gi motivasjon til å heller ta en kopp ekstra kaffe!!

 

Satse på at jeg klarer hvertfall en times tur i morgen fra morgenen. Det hadde gjordt godt.

 

Synes dere andre er så utrolig flinke!!

Stå på. Sammen når vi målet !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne første helgen gikk ikke så bra for meg. Ca 1600 kcal både i går og i dag. Ikke noe tur heller på meg i dag. Det var nedtur å ikke få prioritert.

Skal feire noe bursdag her i morgen' date=' så nok en dag med utfordringer.

Hvordan motstå fristelsen av kaker???

Satse på at jeg kan skryte av meg selv i morgen når jeg skal rapportere!!!

Det i seg selv kan jo kanskje gi motivasjon til å heller ta en kopp ekstra kaffe!!

 

Satse på at jeg klarer hvertfall en times tur i morgen fra morgenen. Det hadde gjordt godt.

 

Synes dere andre er så utrolig flinke!!

Stå på. Sammen når vi målet !!!![/quote']

 

Å vite at det står kaker på menyen kan være skremmende i seg selv, for oss som tåler det dårlig.... Når jeg vet at jeg kommer til å bli utsatt for slike fristelser, prøver jeg å kutte ned på inntaket tidligere på dagen, slik at jeg har et kakestykke "å gå på" på totalen. Men unner meg da bare et lite "flisestykke". Eller to. Hvis det er flere gode kaker du ikke kan motstå...Smaker utrolig godt sammen med kaffen - selv om det er lite...

OG så passer jeg alltid på å trimme den dagen jeg vet jeg kommer til å skeie ut litt - så føles det bedre for samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :D

Hatt en bra helg? Her har det vært en rolig og deilig helg med shopping, avslapning og hjemmekos. :D I dag skal jeg prøve å få ryddet i klesskapet mitt, og sendt avgårde alt jeg ikke bruker til Uff. Må jo få plass til alle de nye klærne jeg har shoppet i det siste. Veldig gøy at jeg "må" ha nye klær til den nye jobben. ;)

Her kommer dagsrapporten min fra i går:

Frokost: 2 brødskiver, 1 kokt egg, soft light + 1 glass eplejuice

Lunsj: 1 grov tortilla med lett kremost, spekeskinke og salat

Mm: Fruktsalat (1 appelsin, 1 kiwi, 3 ananasringer, noen valnøtter)

Middag: 1 kyllingfilet, båndspaghetti i fløtesaus, hjemmelagd pesto (nam!) og cherrytomater

Snacks: Litt mørk sjokolade, fem smil-sjokoladebiter, knaskerøtter m/dip, druer, litt popcorn og 2 glass pepsi max

 

Kommer tilbake senere med dagens rapport. Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
I dag skal jeg prøve å få ryddet i klesskapet mitt' date=' og sendt avgårde alt jeg ikke bruker til Uff. Må jo få plass til alle de nye klærne jeg har shoppet i det siste. Veldig gøy at jeg "må" ha nye klær til den nye jobben. ;) [/quote']Alltid bra med en unnskyldning til å shoppe litt. :) Kanskje du forbrenner noen kalorier også, det blir jo ganske mange skritt, og jo flere klær desto tyngre :D

 

Det har vel blitt litt for mange kalorier og litt feil spising denne helga, en aktiv helg med lite struktur. Litt motvillig kommer jeg med min rapport for lørdag og søndag. :D

 

Lørdag:

Frokost: 2 skiver, med egg, kaviar og skinke. 1 glass melk.

Mm: Yoghurt, litt nøtter.

Sen lunsj: Risgrøt med margarin, sukker, 1 glass saft.

Mm: 1/2 eple.

Middag: 2,5 pitapizza med tomatsaus, pepperoni, vita hjertego ost, grønnsaker. 1/2 flaske rødvin.

Lørdagskos: ca 1/2 pose smash.

Trim: Liten tur med hunden.

 

Søndag:

Frokost: 2 skiver med kaviar, lettmargarin, kokt skinke, 1 glass melk.

Dåpsfest:

Lunsj/middag: 1 stykke laksepai, kjøttboller, salat, brød, skinke, margarin

Kaker i dåpen: 1 lite stykke "verdens beste"; lite stykke sirupskake, lite stykke eplepai, 1/2 bolle, litt oppskåret frukt.

Mm: 1 skive med speilegg. Hasselnøtter

Kvelds: Liten porsjon Fitness med melk, 1 eple, 1 appelsin.

Trim: 45 min (250 kcal) med snømåking. (1,3 trimpoeng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vite at det står kaker på menyen kan være skremmende i seg selv' date=' for oss som tåler det dårlig.... Når jeg vet at jeg kommer til å bli utsatt for slike fristelser, prøver jeg å kutte ned på inntaket tidligere på dagen, slik at jeg har et kakestykke "å gå på" på totalen. Men unner meg da bare et lite "flisestykke". Eller to. Hvis det er flere gode kaker du ikke kan motstå...Smaker utrolig godt sammen med kaffen - selv om det er lite...

OG så passer jeg alltid på å trimme den dagen jeg vet jeg kommer til å skeie ut litt - så føles det bedre for samvittigheten.[/quote']

 

 

Det var kjempe lurt tips.

Klarte meg faktisk på litt over 1300 kcal på tross av to VELDIG små kake stykker. Kutta lunch og frukt kvoten i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har klart deg bra, Anneli! Bra du tok tynne kakestykker og med all snømåkingen ble det masse kalorier forbrent også. :D

 

Her har det vært en skikkelig inne-søndag. Har ihvertfall fått et ryddig og ikke så fullt klesskap. ;) Veldig kjedelig vær i dag med masse tåke, så det fristet ikke å gå ut. Godt med noen late dager inne av og til og.

 

Her er søndagen min:

Frokost: 1 rundstykke, eggerøre, 2 skiver spekeskinke, agurk + 1 glass eplejuice

Lunsj: 1 yoghurt med rosiner

"Mm": 3 smil-sjokoladebiter

Middag: 1,5 røkt kjøttpølse av kalkun, 2 poteter, rotmos

Kveldsmat: Fruktsalat (1 kiwi, 1 appelsin, 2 ringer ananas, noen valnøtter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Som Anneli rapporterer jeg noe motvillig inn siste del av helgen..

Lørdagen ble som beskrevet men med 2 glass rødvin og ca. 50 gram potetgull i tillegg.

 

Søndag:

Frokost: 2 rugfler m/lettere brunost, 1/2 glass appelsinjuice, kaffe

Lunch: 2 knekkebrød m/lettere brunost

Middag : (Bedt i familiebursdag..) Ca. 2 store ss. m/tacogryte, masse salat, oliven, noen biter fetaost, ananas, 5 tortillachips. Cola Zero. (Fornøyd med dette!!)

Dessert; 1 stykke brownie, en stor skje m/vaniljeis

Snakcs: Ca. 10 drops, 1 småsjokolade

 

Jeg blir borte ca. en uke på jobb nå, tviler på jeg får mulighet til å rapportere inn her. Men jeg gleder meg til å komme tilbake igjen å se hvor bra dere har gjort det. Lover å gjøre mitt beste selv om all mat blir servert... 1. ordentlige utfordring i 2011...Here I come;)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Æsjamei da, opp 0,7 kg denne uka. ;) Skjønner det ikke helt - men, men! Det ble vel kanskje litt mye vin i helga, forresten.. Har mistet 0,5 cm rundt magen, og det er det som egentlig teller :D

 

I morgen får jeg forhåpentligvis en ny trenings-DVD i posten, en med Kari Jaquesson. Gleder meg til å prøve den og tror den er bra :D

 

Pittelille, vil ønske deg ei god uke og vil savne deg her på tråden i mellomtiden -lykke til med å gjøre uka di sunn og bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er cm rundt magen som teller, Anneli! Det er det som synes. ;) Siden du gikk ned i cm, så tipper jeg at oppgangen ikke var reell. Sikkert bare vann.

 

Lykke til denne uka, Pittelille! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg. Enig med Anneli: kommer til å savne deg. :D

 

Denne uka tror jeg det blir litt vanskelig å få til 3 treningsøkter, men jeg skal ihvertfall klare 2! Sinnsykt mye å gjøre på jobben om dagen, så tenkte jeg skulle bli der i morgen utover kvelden å få unna en del.

 

Her kommer mandagsrapporten min:

Frokost: Müsli med noen valnøtter og skummet melk

Lunsj: 3 knekkebrød med lett kremost, provenceskinke og agurk

Mm: 1 activia-yoghurt

Middag: Ca 180 gram karbonadedeig, dolmio-saus, fullkornsspaghetti + salat

Kveldsmat: 1 blåbærsmoothie (laget av Ja-yoghurt vanilje og frosne blåbær) og noen rosiner og valnøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Takk for støtten, Spinny, du har jo rett i det, heldigvis ;)

Bra og sunn mandagsrapport på deg, forresten. :D Er Activia yoghurt en du kan anbefale? Har ikke smakt den.

 

Her er dagen min:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, lettmargarin og kalkunskinke, 1 glass melk.

Mm: 1 yoghurt 0,1%

Lunsj: 2 skiver grovbrød med lettmarg og kokt skinke.

Mm: 2 fiberrik med makrell i tomat

Middag: Kapteinens fylte rødspette med ris og salat. 1 glass med "smoothie" fra Nora.

Kvelds: 1 skive grovt brød med masse salat, vita hjertego ost og kokt skinke, 1 pære, noen rosiner og mandler. 1 glass melk.

Totalt 1464 kcal.

 

Trim: 0,9 trimpoeng (gåtur).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en kjapp rapportering fra meg etter en lang og slitsom dag:

Frokost: 1 porsjon havregrøt med eple,kanel og rosiner

Lunsj: 3 knekkebrød med lett kremost, provence-skinke og agurk

Mm: Noen tørkede aprikoser og valnøtter

Middag på jobb: 1 pakke Toro spaghetti carbonara (365 kalorier)

Dessert: 1/2 nutrilett-bar

Kveldsmat: Fruktsalat (eple, ananas, kiwi, appelsin) og en kopp Option

 

Activia anbefales, Anneli. ;) Håper det har gått bra med deg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Det har gått bra! Har ikke rukket å spise nok kcal på jobben, derfor et kjempekveldsmåltid, men ellers alt ok. Synes at det stort sett går greit for tiden kostholdsmessig. :D Med tanke på trening,blir det nok ikke de helt ekstreme øktene, men jeg tror jeg er god på hverdagstrim og får med meg en god del styrketrening takket være gode treningsvideoer og et stort stuegulv ;)

 

Tidlig Mm: 100 g vaniljeyoghurt

Frokost: 2 brødskiver med leverpostei og peanøttsmør

Lunsj: 2 brødskiver med laks og skinkeost

Mm: 2 fiberrik, 5 mandler.

Middag: Kjøttkaker med poteter, grønnsaker og brun saus

Kvelds: Stor skive brød med lettmargarin, spekeskinke, parmesanost, pinjekjerner og masse grønnsaker. 1 banan, 1 glass "smoothie" og 1 glass melk.

Inntak: 1479 kcal

Trim: 3,3 trimpoeng. (Trimvideo, tur med hunden og gange på jobben) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagstrim og treningsvideoer er bra, Anneli. :) Jeg synes også det går veldig fint om dagen.

Her er min dagsrapport:

Frokost: Müsli med noen valnøtter og skummet melk

Lunsj: 3 knekkebrød med lett margarin, kalkunpålegg og agurk

Mm: 1 Activia og 1/2 nutrilett-bar (Kjøpte den ganske nye som heter "Dark chocolate"..farlig god ;) )

Middag: Blomkål-suppe med ekstra blomkål, spekeskinke og litt ost + 1 rundstykke

Dessert: 1 kopp Option

Kveldsmat: Fruktsalat (Eple, kiwi, appelsin, valnøtter)

Trening: 40 minutter ellipsemaskin, 15 minutter stepmaskin og litt gange etterpå = 829 kalorier forbrent :)

 

Håper dere har hatt en fin dag, og at Pittelille klarer seg fint på tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Knallbra treningsøkt, Spinny! ;)

 

Her er min dag :)

Lang dag på jobben; hele 10 timer. Men det gikk veldig bra likevel :)

Frokost: 2 skiver grovt brød med lettmargarin, spekeskinke og vita hjertego' gulost.

Lunsj: 2 skiver grovt brød med lettmargarin, kokt skinke og makrell i tomat. 1 banan

Mm: Yoghurt, 2 fiberrik og 5 mandler

Middag på jobb: Velbekomme norsk oksegryte fra Toro, 1 paprika.

Mm 2: eple

Kvelds: 2 skiver grovt brød med kokt skinke og ost. Valnøtter, 1 glass melk, 1 yoghurt, grønnsaker.

Totalt: 1463 kcal. (for ordens skyld; målet mitt er ca 1600 kcal, men det blir alltid vanskelig å komme opp i det)

Inaktiv dag egentlig, bare litt gange her og der: 0,6 trimpoeng.

 

Nå har jeg kjøpt Activia yoghurt, Spinny, så det skal prøves ut i morgen!:)

Enig; Pittelille, håper det går bra med deg og den hektiske jobbuka di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

 

Det har stort sett gått greit kostholdsmessig i dag også. Det er typisk at det går lettere i ukedagene når ting går i rutine, men vanskeligere i helgene... I dag trente jeg en liten økt innendørs istedenfor morgentur med hunden, siden det var 10 minus.

 

Jeg har nå prøvd Activia med korn, den var kjempegod. Men den var søt, så jeg var overrasket over at det var så lite kalorier i den, mulig jeg må se på pakken en gang til ;)

 

Frokost: 2 skiver rugbrød; med kokt skinke og leverpostei

LunsJ: Kyllingsalat med 1/2 kokt egg og 1/2 rundstykke med litt smør

Mm: appelsin og activia yoghurt med korn

Middag: Laksewok med sweet chilisaus, cashewnøtter og ris

Kvelds: 1 skive rugbrød med spekeskinke og ost, 1 glass melk, 1 pære, litt grønt.

Totalt: 1570 kcal.

Trim: 20 min styrketrening og 40 min gange, 1,4 trimpoeng.

 

Hvordan har det gått med deg i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...