Gå til innhold

Slippes strev mot snerten figur


Gjest Slippe
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tar en tur inn her og avsporer fra virkeligheten der familien og jeg sitter i stua, de spiser pizza, jeg spiser ...kremt.....drikker Allevo-suppe.

 

 

Jada! :D Det er virkelig something at jeg går forbi min favorittmat.....

 

Og i morgen kan jeg innkassere belønningen, juhuu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tar en tur inn her og avsporer fra virkeligheten der familien og jeg sitter i stua, de spiser pizza, jeg spiser ...kremt.....drikker Allevo-suppe.

 

 

Jada! :D Det er virkelig something at jeg går forbi min favorittmat.....

 

Og i morgen kan jeg innkassere belønningen, juhuu.....

Må også legge til at jeg er vesentlig mindre sulten nå, og energien er på vei opp. Når tilogmed suppa smakte rimelig godt... ;) Jeg tror jeg har hjernevasket meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hehehe, stå på, du er flink! Nå har du snart klart i dag. En dag av gangen, ikke sant?!

 

Når det gjelder det å finne sitt endelige mål, så tror jeg kanskje noen runder slik vi har holdt på, må til. Teste litt i alle retninger for å finne ut hvor man trives, hvilke resultater som er verdt hvilken innsats, sjekke ut hvor marginalt bedre kroppen ser og føles ut med én eller fire kilo mer eller mindre. Så litt virring frem og tilbake, hvor enn frustrerende det kan være mens det står på, er jeg sikker på gjør at vi er bedre rustet når vi for alvor skal holde vekten. Inne på rett forum ;) Ikke slik liksom-hv mens vi bor her inne, haha.

 

Så vi får se på dette som vel investert tid og prøving og feiling for fremtiden. Ikke bortkastet!

 

Er du klar for morgendagen? En dag til?! Heier på deg, helgene er jo gjerne litt verre enn hverdagene. Det har vi, kremt, erfart nokså mange ganger underveis. Så! Bare "gjør det"; ikke tenk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar! :)

 

-300 gram = totalt 1,5 kilo på tre dager. Det merkes og synes overraskende godt!

 

I dag skal jeg på fest, og jeg har grublet mye på hvordan jeg løser dette. Heldigvis er det koldtbord, så jeg holder meg til mat med lavt karbohydratnivå for å ikke tulle til ketosen. Og spiser bare bittelitt :) Og kjører......

 

Ingen mat eller drikke er så godt at det overgår lysten til å lykkes med denne kickstarten! I allefall ikke i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar! :)

 

-300 gram = totalt 1,5 kilo på tre dager. Det merkes og synes overraskende godt!

 

I dag skal jeg på fest, og jeg har grublet mye på hvordan jeg løser dette. Heldigvis er det koldtbord, så jeg holder meg til mat med lavt karbohydratnivå for å ikke tulle til ketosen. Og spiser bare bittelitt :) Og kjører......

 

Ingen mat eller drikke er så godt at det overgår lysten til å lykkes med denne kickstarten! I allefall ikke i dag! :)

 

Høres ut som en god plan! Kjøtt og fisk er trygge valg og det å være sjåfør er jo lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan! Kjøtt og fisk er trygge valg og det å være sjåfør er jo lurt :)

Jeg har slike keto-sticks i skapet etter en gammel lavkarbo-kur, og jammen meg fikk jeg godt utslag da jeg målte i dag. Så jeg er i ketose og det kjenner jeg!

 

Har vært i farten hele morgenen, og falt litt sammen nå, men det er vel ikke helt unormalt.... blir jo ikke rart med kalorier tross alt.

 

Tenkte jeg skulle gå løs på en ekstra pose nå så jeg ikke sjanser med motivasjonen til å motstå koldtbordets waldorfsalater og dressinger i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay strong! Det blir tøft, men du er tøffere enn toget :D Du klarer én sosial kveld uten å spise det de andre spiser. Du dør ikke. Waldorf er kjempevondt. (Si det selv om du ikke mener det.)

Tenk på det lange, stabile livet vi skal ha etterpå... og tenk på Shanghai og desember og jula og alle utfordringene som kommer da. Kick-start nå eller aldri, my friend!

Og da blir det NÅ - dette klarer du :D :D

 

Ok, nå eller aldri var vel noe hardt å si. Nå eller aldri på denne siden av nyttår?!?

Sjekker inn for oppdatering i morgen tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay strong! Det blir tøft, men du er tøffere enn toget :D Du klarer én sosial kveld uten å spise det de andre spiser. Du dør ikke. Waldorf er kjempevondt. (Si det selv om du ikke mener det.)

Tenk på det lange, stabile livet vi skal ha etterpå... og tenk på Shanghai og desember og jula og alle utfordringene som kommer da. Kick-start nå eller aldri, my friend!

Og da blir det NÅ - dette klarer du :D :D

 

Ok, nå eller aldri var vel noe hardt å si. Nå eller aldri på denne siden av nyttår?!?

Sjekker inn for oppdatering i morgen tidlig ;)

Ha ha, det var pep-talken sin, det! :D

Og jeg tok ett glass mozell, litt salat, fisk og kjøtt og thats it. Ikkenoe kaker, sjokolader eller waldorfsalat.

 

Føler meg rimelig nerd, men lever godt med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, det var pep-talken sin, det! :D

Og jeg tok ett glass mozell, litt salat, fisk og kjøtt og thats it. Ikkenoe kaker, sjokolader eller waldorfsalat.

 

Føler meg rimelig nerd, men lever godt med det ;)

 

Knallbra, det er jenta si det! Og husk, det er nerdene som ruler verden :) Bare se på hva Bill Gates fikk til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de foreløpige resultater, etter 4 dager:

07.11: 67,9 kg og 79 cm rundt midjen

08.11: 67,3 kg og 78,5 = -600 gram og -0,5 cm

09.11: 66,7 kg (ikke målt midje) = -600 gram (1200 totalt)

10.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -300 gram (1500 totalt)

11.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -0 (1500 totalt)

 

Jeg moret meg med å veie meg i ettermiddag, og etter en lang dag veide jeg kun 200 gram mer enn i dag tidlig, så jeg har veldig tro på veiingen i morgen! :D

 

Jeg var veldig flink i går, det ble kanskje 50-60 gram røkt laks, tilsvarende med noe annen fisk, 4 skiver påleggsskinke og 6 små fårepølseskiver. I tillegg ble det noe salat og et lite glass Mozell.

 

I dag har jeg holdt meg til shakes og suppe. Har vasket hus i dag og gått en tur, og kjenner jeg blir veldig fort tom og tung i bena - meeeen jeg holder koken.

 

1 uke siden jeg startet den siste offensiven med to dager shakes og noe mat, og det er kun to dager igjen til jeg har stått kickstart-løpet i en hel uke. Det skal jeg greie, men jeg kjenner jeg må motivere meg for en dag om gangen, for dette er ganske tøft....

 

Det verste er ikke at jeg ikke spiser, men at jeg er så ukonsentrert og bøssete i hodet. Jeg vet ærlig talt ikke om livet mitt tillater så mange flere slike dager. Jeg er daglig leder for et firma og jeg har to sønner som skal følges opp med lekser, prøver og så videre. Akkurat nå fungerer jeg i beste fall på 60%.

 

Men først: Jeg fortsetter i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jenta si, det :D Du var kjempeflink i går! Håper du er stolt av deg selv, for det har du god grunn til å være :)

 

Ellers vet vi jo at det er flere hensyn å ta enn oss selv når vi holder på med våre egne finjusteringer. Sånn er livet. Jeg stemmer for å fortsette som du sier selv med én dag av gangen, og vurdere det deretter. Jeg tipper magefølelsen uansett sier klart nok i fra når nok er nok og andre hensyn veier tyngre. Og magefølelsen, den er sjelden feil :) Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, Ninjastar, og i dag sier viljen og magefølelse at jeg holder ut en dag til. Minst ;) Mulig litt motivert av dagens vekt og mål.... ;)

 

65,7 kilo og ned 700 gram, 2200 totalt siden onsdag. Midje 78, ned 1 totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store alpakka! Det var da voldsomt for et resultat!! Nei, nå må jeg kures jeg også! Men har du trent noe? Jeg har akkurat kommet i gang med styrketreningen, og jeg har jo ikke lyst til å holde opp med den mens jeg kurer... Da må man kanskje pøse på litt med litt ekstra protein kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store alpakka! Det var da voldsomt for et resultat!! Nei, nå må jeg kures jeg også! Men har du trent noe? Jeg har akkurat kommet i gang med styrketreningen, og jeg har jo ikke lyst til å holde opp med den mens jeg kurer... Da må man kanskje pøse på litt med litt ekstra protein kanskje...

Hei!

 

Ja, det er rett og slett voldsomt! Voldsomt deilig også, for å være ærlig, normal BMI og målgang bare en kilo unna..... :D

 

Jeg kjenner det blir tomt fort, så noen store kraftanstrengelser gjør jeg ikke disse en til to ukene. Jeg går turer som vanlig, fra en halvtime til en time.

 

Egentlig er det rimelig tøft løp, men jeg tenker det er verdt det - en dag om gangen - for å få litt speed på ting for å komme videre. Jeg kjenner jeg videre inn i neste fase nå, må lære å holde vekten!

 

Les mer om disse kurene ved å søke opp very low calorie diet, på nutrilett.no eller allevo.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de foreløpige resultater, etter 5 dager:

07.11: 67,9 kg og 79 cm rundt midjen

08.11: 67,3 kg og 78,5 = -600 gram og -0,5 cm

09.11: 66,7 kg (ikke målt midje) = -600 gram (1200 totalt)

10.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -300 gram (1500 totalt)

11.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -0 (1500 totalt)

12.11: 65,7 kg og 78,0 cm = -700 gram (2200 totalt)

 

Og da det gikk opp for meg at jeg er eksakt en kilo unna normal BMI, så begynte hold-vekten tankene å melde seg.

 

Jeg har vært rimelig flink det siste halvannet året, i allefall til å finne tilbake til normal BMI. Problemet er, i allefall dette siste året, at jeg lar det gå for langt over før jeg korrigerer.

 

Men med dette kommer nye erfaringer og læring, og en kanskje litt mer realistisk tanke omkring rett vektnivå. Når jeg ser tilbake på forrige gang jeg veide 64,5 (før jul i fjor), så var jeg fortsatt veldig kritisk til eget speilbilde. Magen var nok en stor del av det jeg anså som problematisk.

 

Nå er magen borte, og jeg har virret rundt i øvre halvdel av 60-tallet siden i våres. Jeg har merket meg at 70 kilo - det er altfor mye. Da kryper genseren opp og buksa ned, og jeg kjenner veldig godt at jeg er "chubby" og halvfet.

 

Jeg merker også at jeg føler meg helt "normal" på 67, og nå som jeg kryper nedover mot 65, så føler jeg meg faktisk ganske tynn. Ansiktskonturene kommer frem, jeg får markante krageben, jeg har noe som ligner på en midje og jeg har veldig fin mage.

 

Hvis en skal karre seg vekk fra desimaler på en vekt og hva som er "normalvekt" i teorien og kun kjenne på hva som føles bra, så er jeg der nå.

 

Jeg tror dermed at jeg kan ligge og veksle mellom 64 og 67 kilo med en god følelse. Jeg har tross alt rundet 40, trenger ikke se ut som at jeg er 16.

 

Så nå begynner egentlig jobben med å tillate meg selv å føle meg fornøyd. Tenk så mange år jeg har brukt på å være misfornøyd med egen kropp - til tider i den grad at man nærmest gjemmer seg bort. Her kreves en velfortjent snuoperasjon i hodet. Jeg har vært flink. Jeg er omtrentlig normalvektig. Jeg vil ikke lenger stå med kritisk blikk i speilet, men heller akseptere at speilbildet er så bra som det blir - og at det er flott!

 

En annen ting jeg må finne ut av, og det helst litt brennkvikt, er mengder med mat jeg kan spise. Jeg må lære av de tynne. I helgen, på fest, oppdaget jeg at etter 6 små stykker røkelaks, 4 påleggsskiver og 6 små fårepølser med salat til, så var jeg ikke lenger sulten.

 

Jeg var ikke lenger sulten! For meg så er "mett" å virkelig kjenne at jeg er mett. Det må jeg gjøre noe med. Jeg skal begynne å spise til jeg ikke lenger er sulten, da er jeg pr. def mett. :D

 

For å klare det, så må jeg spise saktere enn jeg gjør i dag. Da kan jeg nyte en porsjon mat like lenge som nå jeg nyter to porsjoner.

En annen ting; Fredagspizza - det er det hver uke. Da trenger jeg ikke spise som om det var siste gangen hver gang!

 

Jeg må veie meg ukentlig, og jeg tror jeg legger det på mandag for å ha litt press på meg i helgene. Målet er å holde seg under 65 kilo som en normalting, men kryper jeg over 66 så må jeg til med litt ekstra tiltak for å snu en pil som går feil vei.

 

Foreløpig kjenner jeg at kroppen suger seg fast i alt som kommer dens vei. Jeg tror jeg må regne med en veldig lang stabiliseringsfase...

 

SÅ! Den dagen jeg anser meg ferdig med pulver kick-off'en, da er jeg offisielt en person som skal holde vekten.

 

Det er egentlig kjempeskummelt :unsure: , samtidig som jeg gleder meg vannvittig over at jeg faktisk HAR klart meg bra, og at jeg nå endelig tror jeg har nøkkelen for å klare meg enda litt bedre. :D

 

Jeg innser at:

- Jeg må slutte å være så himla kritisk til eget speilbilde!

- Jeg ønsker å kunne spise det jeg vil - men gi meg tid til å kjenne når sulten er stillet. Da har jeg spist nok. Uansett hvor godt det er!

- Jeg bør ha ukentlige veiinger på mandager for å klare å være litt flinkere enn jeg har lett for å være i helgene.

- Mitt akseptable vektnivå er mellom 64 og 66, men går jeg over 66 må jeg ta grep.

 

:o eller :D eller......

 

Bare dager igjen, nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de foreløpige resultater, etter 4 dager:

07.11: 67,9 kg og 79 cm rundt midjen

08.11: 67,3 kg og 78,5 = -600 gram og -0,5 cm

09.11: 66,7 kg (ikke målt midje) = -600 gram (1200 totalt)

10.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -300 gram (1500 totalt)

11.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -0 (1500 totalt)

 

Jeg moret meg med å veie meg i ettermiddag, og etter en lang dag veide jeg kun 200 gram mer enn i dag tidlig, så jeg har veldig tro på veiingen i morgen! :D

 

Jeg var veldig flink i går, det ble kanskje 50-60 gram røkt laks, tilsvarende med noe annen fisk, 4 skiver påleggsskinke og 6 små fårepølseskiver. I tillegg ble det noe salat og et lite glass Mozell.

 

I dag har jeg holdt meg til shakes og suppe. Har vasket hus i dag og gått en tur, og kjenner jeg blir veldig fort tom og tung i bena - meeeen jeg holder koken.

 

1 uke siden jeg startet den siste offensiven med to dager shakes og noe mat, og det er kun to dager igjen til jeg har stått kickstart-løpet i en hel uke. Det skal jeg greie, men jeg kjenner jeg må motivere meg for en dag om gangen, for dette er ganske tøft....

 

Det verste er ikke at jeg ikke spiser, men at jeg er så ukonsentrert og bøssete i hodet. Jeg vet ærlig talt ikke om livet mitt tillater så mange flere slike dager. Jeg er daglig leder for et firma og jeg har to sønner som skal følges opp med lekser, prøver og så videre. Akkurat nå fungerer jeg i beste fall på 60%.

 

Men først: Jeg fortsetter i morgen! ;)

 

Bare hold ut litt til så gir bøssingen seg litt :) De første dagene opp mot en uke synes jeg var tunge og susete som du sier men siste uken gikk som en drøm. På slutten kjente jeg at kroppen var sliten og det er ikke så rart, er jo tung jobb å forbrenne så mye fett :) Men det er verdt det! Tenk at om du hadde hatt influensa ei uke hadde du vært like bøssete hvis ikke mer :) og jobben måtte klart seg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da det gikk opp for meg at jeg er eksakt en kilo unna normal BMI, så begynte hold-vekten tankene å melde seg.

 

Jeg har vært rimelig flink det siste halvannet året, i allefall til å finne tilbake til normal BMI. Problemet er, i allefall dette siste året, at jeg lar det gå for langt over før jeg korrigerer.

 

Men med dette kommer nye erfaringer og læring, og en kanskje litt mer realistisk tanke omkring rett vektnivå. Når jeg ser tilbake på forrige gang jeg veide 64,5 (før jul i fjor), så var jeg fortsatt veldig kritisk til eget speilbilde. Magen var nok en stor del av det jeg anså som problematisk.

 

Nå er magen borte, og jeg har virret rundt i øvre halvdel av 60-tallet siden i våres. Jeg har merket meg at 70 kilo - det er altfor mye. Da kryper genseren opp og buksa ned, og jeg kjenner veldig godt at jeg er "chubby" og halvfet.

 

Jeg merker også at jeg føler meg helt "normal" på 67, og nå som jeg kryper nedover mot 65, så føler jeg meg faktisk ganske tynn. Ansiktskonturene kommer frem, jeg får markante krageben, jeg har noe som ligner på en midje og jeg har veldig fin mage.

 

Hvis en skal karre seg vekk fra desimaler på en vekt og hva som er "normalvekt" i teorien og kun kjenne på hva som føles bra, så er jeg der nå.

 

Jeg tror dermed at jeg kan ligge og veksle mellom 64 og 67 kilo med en god følelse. Jeg har tross alt rundet 40, trenger ikke se ut som at jeg er 16.

 

Så nå begynner egentlig jobben med å tillate meg selv å føle meg fornøyd. Tenk så mange år jeg har brukt på å være misfornøyd med egen kropp - til tider i den grad at man nærmest gjemmer seg bort. Her kreves en velfortjent snuoperasjon i hodet. Jeg har vært flink. Jeg er omtrentlig normalvektig. Jeg vil ikke lenger stå med kritisk blikk i speilet, men heller akseptere at speilbildet er så bra som det blir - og at det er flott!

 

En annen ting jeg må finne ut av, og det helst litt brennkvikt, er mengder med mat jeg kan spise. Jeg må lære av de tynne. I helgen, på fest, oppdaget jeg at etter 6 små stykker røkelaks, 4 påleggsskiver og 6 små fårepølser med salat til, så var jeg ikke lenger sulten.

 

Jeg var ikke lenger sulten! For meg så er "mett" å virkelig kjenne at jeg er mett. Det må jeg gjøre noe med. Jeg skal begynne å spise til jeg ikke lenger er sulten, da er jeg pr. def mett. :D

 

For å klare det, så må jeg spise saktere enn jeg gjør i dag. Da kan jeg nyte en porsjon mat like lenge som nå jeg nyter to porsjoner.

En annen ting; Fredagspizza - det er det hver uke. Da trenger jeg ikke spise som om det var siste gangen hver gang!

 

Jeg må veie meg ukentlig, og jeg tror jeg legger det på mandag for å ha litt press på meg i helgene. Målet er å holde seg under 65 kilo som en normalting, men kryper jeg over 66 så må jeg til med litt ekstra tiltak for å snu en pil som går feil vei.

 

Foreløpig kjenner jeg at kroppen suger seg fast i alt som kommer dens vei. Jeg tror jeg må regne med en veldig lang stabiliseringsfase...

 

SÅ! Den dagen jeg anser meg ferdig med pulver kick-off'en, da er jeg offisielt en person som skal holde vekten.

 

Det er egentlig kjempeskummelt :unsure: , samtidig som jeg gleder meg vannvittig over at jeg faktisk HAR klart meg bra, og at jeg nå endelig tror jeg har nøkkelen for å klare meg enda litt bedre. :D

 

Jeg innser at:

- Jeg må slutte å være så himla kritisk til eget speilbilde!

- Jeg ønsker å kunne spise det jeg vil - men gi meg tid til å kjenne når sulten er stillet. Da har jeg spist nok. Uansett hvor godt det er!

- Jeg bør ha ukentlige veiinger på mandager for å klare å være litt flinkere enn jeg har lett for å være i helgene.

- Mitt akseptable vektnivå er mellom 64 og 66, men går jeg over 66 må jeg ta grep.

 

:o eller :D eller......

 

Bare dager igjen, nå....

 

Dette var VELDIG kloke ord! Du har virkelig kommet langt, du har ikke bare slanket deg men også kommet til en erkjennelse som gjør at du kommer til å klare å holde deg der du er nå. Jeg kjenner meg litt igjen i det med å lære av de tynne. Mine tynne venninner sier de spiser det de vil og tidligere har jeg vært misunnelig for det. Helt til det gikk opp for meg at de ikke vil det samme som meg når de spiser det de vil...Så det stemmer det de sier men det betyr ikke at de spiser like mye/like fett som det jeg ville gjort.

 

Du er dyktig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var VELDIG kloke ord! Du har virkelig kommet langt, du har ikke bare slanket deg men også kommet til en erkjennelse som gjør at du kommer til å klare å holde deg der du er nå. Jeg kjenner meg litt igjen i det med å lære av de tynne. Mine tynne venninner sier de spiser det de vil og tidligere har jeg vært misunnelig for det. Helt til det gikk opp for meg at de ikke vil det samme som meg når de spiser det de vil...Så det stemmer det de sier men det betyr ikke at de spiser like mye/like fett som det jeg ville gjort.

 

Du er dyktig!!!

Jeg er veldig glad for den inspirasjonen du ga meg, koala! Hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg sturet videre og lurt veldig på hvordan jeg skulle klare å knekke unna den siste kneika! TAKK! :D

 

Godt å høre at det kan være lettere i hodet om en dag eller to også. Det er helt ok på morgenen, men så kommer det sigende en tåke.... Kanskje er det værste unnagjort!?

 

Jeg er uansett ikke avskrekket! Hvis man har et bra fundament i det normale kostholdet og i trening, så ser jeg ingen grunn til at ikke dette skal kunne være et godt hjelpemiddel til en som legger på seg bare hun tenker på sjokoladepapir. Det er en enkel måte å drive skadebegrensning hvis man nærmer seg grensen sin - i allefall en gang eller to i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag under kickstarten går mot slutten, og dag 6 har vært en vellykket dag. Klarte ikke dy meg under middagen, og snek til meg litt ovnsstekt svin ytrefilet, men det var rent og magert og det var såpass lite at det nok ikke tuller til noe.

 

Hodet henger fremdeles ikke helt med, men jeg går løs på den syvende dagen i morgen. Det er en dag med mye kjøring, så tar med shaker og vann ;) Ingen grunn til å droppe posemåltidene!

 

Må imidlertid motstå fristelsen på svele med smørkrem på Bastø-Fosen....

 

Og i morgen kveld har en HEL uke gått.... Dærsken! Jeg er SÅ fornøyd med meg selv.... ;) (skal ikke undervurdere selvskryt... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag under kickstarten går mot slutten, og dag 6 har vært en vellykket dag. Klarte ikke dy meg under middagen, og snek til meg litt ovnsstekt svin ytrefilet, men det var rent og magert og det var såpass lite at det nok ikke tuller til noe.

 

Hodet henger fremdeles ikke helt med, men jeg går løs på den syvende dagen i morgen. Det er en dag med mye kjøring, så tar med shaker og vann ;) Ingen grunn til å droppe posemåltidene!

 

Må imidlertid motstå fristelsen på svele med smørkrem på Bastø-Fosen....

 

Og i morgen kveld har en HEL uke gått.... Dærsken! Jeg er SÅ fornøyd med meg selv.... ;) (skal ikke undervurdere selvskryt... ;))

Og stadig vektnedgang bidrar til å holde motivasjonen oppe i dag også: minus 300 gram og totalt 2500...... Det merkes! :). Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, deilig, ikke så veldig bøssete i hodet i dag. Hodet har fungert og det var jammen på tide! ;)

 

En hel uke er gjennomført, og spør du meg i dag så er jeg klar for en ny uke. Men jeg tar EN dag om gangen, så får vi se hvor langt det bærer. :D

 

Her er de foreløpige resultater, etter 1 uke:

07.11: 67,9 kg og 79 cm rundt midjen

08.11: 67,3 kg og 78,5 = -600 gram og -0,5 cm

09.11: 66,7 kg (ikke målt midje) = -600 gram (1200 totalt)

10.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -300 gram (1500 totalt)

11.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -0 (1500 totalt)

12.11: 65,7 kg og 78,0 cm = -700 gram (2200 totalt)

13.11: 65,4 kg og 78,0 cm = -300 gram (2500 totalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, deilig, ikke så veldig bøssete i hodet i dag. Hodet har fungert og det var jammen på tide! ;)

 

En hel uke er gjennomført, og spør du meg i dag så er jeg klar for en ny uke. Men jeg tar EN dag om gangen, så får vi se hvor langt det bærer. :D

 

Her er de foreløpige resultater, etter 1 uke:

07.11: 67,9 kg og 79 cm rundt midjen.

08.11: 67,3 kg og 78,5 = -600 gram og -0,5 cm

09.11: 66,7 kg (ikke målt midje) = -600 gram (1200 totalt)

10.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -300 gram (1500 totalt)

11.11: 66,4 kg (ikke målt midje) = -0 (1500 totalt)

12.11: 65,7 kg og 78,0 cm = -700 gram (2200 totalt)

13.11: 65,4 kg og 78,0 cm = -300 gram (2500 totalt)

14.11: 64,9 kg og 77,5 cm = -500 gram (3000 totalt)

 

La på dagens veieresultater.... :D :D :D :D. Juhuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, takk, Krusmynte!

 

Jeg er mer enn bittelitt spent på hva som blir det totale resultatet når jeg begynner å spise mat igjen, men inntil videre har den euforiske lykkefølelsen av å ha nådd målet plass fremst i pannen.

 

"Et langt og lykkelig liv under 65" og "En kropp jeg trives med innen jul 2012". Det var så virkelig i fjor, men det siste året har det blitt fjernere og fjernere - 5 kilo fjernt, faktisk, og jeg var innerst inne skrekkslagen. Tenk om jeg ikke klarte å snu, men fortsatte oppover til gamle høyder!??

 

Nå er jeg igjen under 65, jeg har en kropp jeg trives med, og jeg klarte å snu!

 

:D :D L Y K K E !!! :D :D ÅH!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...