Gå til innhold

Ansikt til ansikt med sifrene


Gjest parion

Anbefalte innlegg

Det er én ting som er positivt med å skrive semesteroppgave: Jeg kommer meg ut på joggetur! Nå fant jeg ut at jeg måtte komme meg ut fort! Jeg har ikke trent siden torsdag (å, huff :D ), får antakelig ikke trent i morgen, spiste masse feit mat i går og jeg måtte rekke det før sola gikk ned. Så da heiv jeg meg i treningstøyet og suste av gårde. Er oppe i 16 minutters jogging til sammen nå! Ikke verst etter å ha startet fra null.

 

Jeg jobber med å lære meg forskjellen på sug og sult. I sta fikk jeg skikkelig lyst på ei kake jeg har liggende i frysern med tilhørende glasur. Og da tenkte jeg "vent litt. Er dette noe du trenger, eller har du bare lyst på?". Jeg fant ut at jeg bare fikk akutt lyst på akkurat det, og gikk for å lage meg laks med grønsaker istedet (før jeg fant ut at jeg heller skulle løpe meg en tur). Må jobbe mer med det, tror jeg kan hente inn ganske mange kcal på bare å kjenne på hva som er sug, og hva som er sult.

 

Nå, etter at jeg var ute, så er det igjen stekt salmalaks og blomkål og brokkoli på g!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 542
  • Created
  • Siste svar
Gjest cecilie5

Heihei:)

 

Ser at dokker skriver så mye, har ikke mulighet til å oppdatere sæ og huske alt, hehe!

 

Ble jaggu mæ trening i dag også :) 15 jogging til oppvarming også 1 time styrketrening etterpå. Veldig deilig økt i dag!

 

Så nå er pizzadeigen på heving, alt tilbehøret som skal på er kuttet opp, stekt osv. Så venter bare på pause i landskampen, så ska pizzaen inn i ovnen!

 

I dag for første gang, så merka æ kor mye mindre magen e blitt! Å det kun på 2 mnd trening (kun 1 mnd skikkelig trening etter at formen kom sæ på første mnd). Så føle mæ mye bedre i dag :) Det gir mæ skikkelig motivasjon til å fortsette trening.

Slik så æ trene nu, så holder det med 3 skikkelig gode økter i uka. Så ska fortsette med det, og kanskje legge inn en spinningtime eller ren kondisjonstime hvis æ føle for det. Har fått mye hjelp fra fitnessbloggen.no som er en super side med all informasjon. Virkelig verdt å ta seg tid til å lese alt der. Muligheter for å stille spørsmål osv, der man får fort svar. Har lært veldig mye om trening og styrke der inne!! Så ska fortsette med mine 3 styrkeøkter :D

 

Ha en kjempefin kveld alle sammen! Titter sikkert innom senere også, kjenne æ mæ sjøl rett, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er nok en person som alltid må passe litt på hva jeg spiser. Jeg kan spise veldig mye' date=' og er enormt glad i godterier. Kjæresten min spiser godterier nesten hver dag, og han er syltynn (litt for tynn). Men når han tar to biter av sjokoladen han har kjøpt er han fornøyd med det, og da stapper jeg i meg resten! Jeg spiser liksom til det blir tomt.. Ikke akkurat sunt, eller bra for midjemålet! Prøver å komme meg ned i vekt ved å kjenne liltt nøyere etter når jeg er sulten og mett, og ved å trene mer! Satser på at det funker etter hvert :)[/quote']

 

Kjempebra, Frukt86, at du fokuserer på å kjenne etter når du er sulten og mett, og at du trener mer. Likte også veldig godt det du skrev om spinning. Kjenner meg igjen! I går var jeg på spinning, det var altså en så bra time. Skikkelig forskjell på instruktørene på SATS. Noen gir masse motivasjon!

Bare tenkte på en ting, har du sagt til kjæresten din at du slanker deg? Kanskje det gikk an å få til et kompromiss av noe slag på godterifronten.. For akkurat det der virker veldig utfordrende. Kanskje han kan kjøpe litt mindre, eller ha det i en slags "boks" eller noe for seg selv, slik at det ihvertfall ikke flyter rundt i skapene. (Ikke at jeg tror det flyter over i skapene eller noe :) Det var meget satt på spissen!) For jeg synes også at det er UTROLIG vanskelig å ikke ta av godteriet/potetgullet/pizzaen/hva enn man blir fristet av, hvis man har det i hus. Akkurat nå har vi en skål med smågodt stående (som vi kjøpte i går på vei hjem fra fest.........shit!..), og den frister selvfølgelig veldig, men jeg må-må-må prøve å la være å ta noe mer. Jeg førte like greit inn her på grete roede de få bitene jeg tok i stad, og det ble jo nesten 100 kalorier! Jeg kan ikke ta flere. Bastabom.

 

Når det gjelder spiseforstyrrelser-greia, så kom jeg på etter jeg hadde skrevet det her, at det kanskje var litt tidlig å bekymre seg for det. Jeg bekymrer meg overhodet ikke for at jeg skal få det eller ha det selv :) Er vel mer det at jeg håper inderlig at ingen andre her sliter med det heller. Men ja, det er et viktig tema. Veldig! "Heldigvis" har jeg ikke som mål å bli modelltynn. Sunn, sprek og kanskje synlig sporty er vel heller målet! Sprettrumpe ftw..!

 

Jeg juger ikke på vekta nei (alderen derimot!!!! neida :D ), det kunne faktisk ikke falt meg inn. Jeg er 169 høy, veier 85 kilo og har fått høre at jeg har blitt "så slank" på 83 kilo... Så det har vel mye med hvordan en er bygd og hvordan fettet er fordelt. Det er jo kanskje litt dumt å henge seg opp i tall, men veldig lett å gjøre det også.

Men ja, er helt enig i at det er en selv som er fornøyd. Jeg er ikke fornøyd nå, jeg har følt meg bedre. Jeg var for eksempel mer "trent" i fjor vår, veide vel et par kilo mindre. Da la jeg ut på 45-minutters joggeturer tre ganger i uka utendørs. Det var veldig bra trening for meg!(Men akk, så slitsomt i starten.) Nå prøver jeg å få til noe tilsvarende, men det blir fort heller en tur på SATS enn jogging ute. Men trives på SATS også! Har meldt meg på timer for de neste ukene, for å lage en liten plan. Prøver å variere med spinningøkter, body-pump (styrketrening i sal med vektstenger), har også meldt meg på både pilates og body balance (en blanding av yoga, tai chi og pilates). Får prøve å variere litt nå da ; )

 

Jeg gikk altså på en smell i går, det vil si, jeg dro på vors, og dere kjenner allerede historien om godteriskåla på vei hjem fra byen (tenk å være godterisjuk etter å ha vært på et vors fullt av godteri). Prøver å trøste meg med at jeg hadde ei god treningsøkt på morgenen og at det - tross alt - ble nærmere 10 000 skritt i går og. En tur i Bogstadveien på formiddagen og å skippe taxi og heller gå hjem fra fest gjorde underverker..! Men jeg får altså stramme helt inn i dag, istedenfor å vente til i morgen, som jeg nok vanligvis ville gjort ; )

 

Ha en deilig søndag!

 

(Sorry at jeg skrev så langt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det har noen med oppdragelsen min å gjøre. Vi måtte spise opp maten vår' date=' hvis ikke fikk vi ikke lov til å gå fra bordet. Så vis jeg ville ut å leke var det bare å glefse i seg maten. Og denne "tvangsforingen" ble gjerne kombinert med "tenk på barna i Afrika som ikke har nok mat" og "hvis du spiser opp maten din så får du dessert". Da er det kanskje ikke så rart at jeg har litt "angst" for å la noe være igjen på tallerkenen?..

[/quote']

 

Omtrent akkurat sånn hadde jeg det og, smil_ende. Kjenner meg godt igjen. Kjenner jeg blir litt provosert av det, og at jeg tenker at sånn vil jeg ikke gjøre det selv når jeg får barn. Mine barn skal få mindre porsjoner ihvertfall.. Hehe, jeg vet ikke helt hvordan det bør gjøres :D Men det er ingen skam å være mett!

 

PS. Så bra at kjæresten din støtter deg og vil være med på dette! Det er gull! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil_ende

I dag skal jeg i søndagsmiddag til svigers og det står svineribbe på menyen!

I et forrsøk på at det ikke skal bli for mye kcal innabords så skal vi gå dit, ikke ta bussen slik vi pleier :)

Det tar vel ca 1 time vil jeg tro.. Kanskje jeg skal spise en frukt før jeg drar sånn at jeg ikke er skrubbsulten og spiser mer enn jeg bør.

 

I dag er det snø her i Bergen:( Jeg er så syyyyykt lei av snø! Måtte bare få det ut! Jeg gleder meg virkelig til det blir skikkelig vår ute og jeg kan gå turer i skog og mark!

 

I dag har jeg også planer om å lage funlight gelé! Det hørtes jo bare helt genialt ut, så det må jeg jo bare prøve!:D Jeg kjøpte inn ingredienser i går. Er det forresten noen som vet hvor mange gelantinplater jeg skal bruke i forhold til dl saft?

 

ingsi:

Vi har vel alle vært der og gått på en smell etter vors. Selv er det som oftest en kebab som frister meg:P Det er den ultimate fyllematen av en eller annen grunn, synes jeg da.

Jepp jeg også har tenkt på det med ungene. Kanskje gi de små porsjoner som du sa... Eller at de i hvertfall er nødt til å spise opp grønnsakene sine:D Det er jo ingen dum vane!

 

Ha en god søndag alle sammen! Og lad batteriene før uken som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil_ende

Hehe takk for gode tips Frukt86!:)

Skal unngå å spise for mye :) Tror ikke jeg kommer til å blande den så sterk, for jeg er heller ikke så glad i serk saft. Tanken er mer den at jeg kan SPISE den. Jeg er en person som foretrekker å spise noe godt fremfor å drikke noe godt. Så jeg skal nå gjøre et forsøk! Men jeg er ening med det du skriver om bismak. Spesielt på noen av smakene.

 

Jeg kjenner meg så godt igjen i "samboerfella". Når jeg ble sammen med min kjæreste veide jeg litt under 75kg, tre år etter veide jeg 91kg! heldigvis har jeg klart å komme meg ned på 85-86kg. Men her har det stoppet litt opp. Men jeg satser på at å være aktiv her inne og ellers vil hjelpe på:D

Kanskje du bare må si til kjæresten din at du vil gå ned i vekt direkte til ham? Jeg har sagt til min at dersom han vil spise godter får han gjøre det når jeg ikke er der! Det er greit at vi spiser det sammen i helgene, men i ukedagene kan han ikke gjøre det forran meg. Det høres kanskje litt strengt ut ,men jeg er rett og slett for svak!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings! Jeg er tilbake fra ei skikkelig fråtsehelg! Hadde "fri" på lørdag da.. :D Ellers ble det pizza og øl på fredag, fiskesuppe til lunsj på søndag og pizza, øl og kaffe&baileys på søndag kveld. Spilte i korpsmesterskap på søndag morgen (hvor vi vant vår divisjon!) også var jeg på konsert med Lissie på kvelden. Fantastisk konsert, utrolig fin stemning, fantastisk musikk og Lissie er jo bare til å spise opp (men jeg skal ikke gjøre det, too much kcals... :))!!

 

Nå er det tilbake til strieskjorte og havrelefse (eller noe sånt) og spise med moderasjon.

 

Ang. Fun Light-geleen blandet jeg den litt sterk, men den ble for svak. Og jeg er heller ikke spesielt glad i sterk saft. Men, det ble ingen stor slager (kanskje det blir bedre med vaniljesaus på), for jeg er ikke spesielt glad i Fun Light-smaken. Syns det igrunn smaker plast. Like greit å la være da, tenker jeg, og kose meg med en Eventyrsjokkis isedet.

 

Nå skal jeg komme meg ut på joggetur før dagen bringer oppgaveskriving, forelesning og husvisning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Ny uke, nye muligheter :)

 

Frukt86: Grattis med nedgang, kjempebra! Må virkelig være en god start på uken, og som gir mer motivasjon til å fortsette! Du gjør tydeligvis mye riktig, godt jobba!

 

Er så koselig å komme inn her å lese! Kjenne æ blir glad hver gang æ ser det e nye innlegg! Spesielt i dag, hehe! Tung dag på jobb, ble bare 3-4 timer søvn i natt.. så ga mæ en liten løft!

Blir ikke trening på mæ i dag, men blir å ta kveld tidlig i dag, så er jeg klar for en god økt med både styrke og spinning etter jobb i morgen :D

 

Ser det kom opp tema om spiseforstyrrelse under her. Har ikke kommentert det noe ennå, fikk meg litt i tenkeboksen, hehe! Men kan jo skrive litt om det, av erfaring. Har slitt med spiseforstyrrelser selv, og det er noe som sitter lenge i. Tror faktisk at jeg aldri kommer til å bli 100% frisk, vil nok alltid ligge i bakhode en plass. Har slitt med litt forskjellig grader og typer. Alt fra å gå en uke uten mat omtrent, til en uke med altfor mye mat, en uke bare sykt sunt, neste uke altfor usunt. Er det legene kaller en god kominasjon mellom bulimi/"anoreksi" og overspising. Fikk endelig hjelp en god del tilbake, der jeg har snakket med leger/psykologer om alt fra spisemønster til andre ting i livet som kan spille inn. Måtte rett og slett få hjelp til å forstå hva som er ett normal spisemønster og hva som er "normale" ting å spise. Hadde helt syke tanker om at brødskiver var "farlige", men sjokolade kunne jeg spise! Hehe, vet det ikke henger på grep. Men kan love dere, er MYE som ikke henger på grep når mat/kosthold opptar 95% av hverdagen. I dag er jeg heldigvis mye bedre. Har fått hjelp til å forstå hva som er normalt. Men som alle andre, så har jeg både nedturer og oppturer. Tenker ennå mye på mat, men ikke i nærheten så mye som før. Før så kunne jeg også spise mye mer enn hva jeg kan nå, nettopp fordi jeg trene veldig mye. Var fotball 6-7 ganger i uken, og det er mye samt bra trening! Måtte dessverre slutte når jeg flyttet til andre kanten av landet, og ble så langt opphold at nå foretrekker jeg kun å se på, hehe! Var vell egentlig da alt startet. Men nå har jeg endelig fått startet trening, så jeg kan fokusere mer på å trene godt og heller unne meg litt mer i matveien. Har nesten funnet den rette balansen:)

 

Tja, ble litt langt det her, hehe! Men følte for å få det ut siden temaet ble nevnt. Som med folk med anoreksia hvor man ser "sykdommen" veldig godt, så er det dessverre så mange andre som også sliter med det, men som man ikke kan se det på! Må bare berømme de legene og dem som har hjulpet meg. Vet at jeg aldri ville fått så god hjelp der jeg bodde før :) Tilbakelagt kapittel som jeg hentet frem kun for i dag! Lagt bort, å borte igjen!

 

Ha en strålende dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil_ende

Det ble ikke for gale i gårsdagens middagsbesøk. Jeg prøvde å begrense meg. Problemet er kaffien. Til den fikk vi servert is og muffins. Jeg tok begge deler, og på kvelden kom poppkorn på bordet! Heldigvis klarte jeg å begrense meg til bare to håndfuller. Jeg satser på at det ikke ble altfor gale siden jeg ikke fikk spist lunch eller kvelds, så da hadde jeg jo noen ekstra kcal å gå på :)

 

I dag er jeg hjemme og jobber med skolearbeid.

Fikk ikke sove i natt før kl var nærmere 5! Så jeg orket ikke å gå på skolen.

Hvis været holder seg skal jeg ut å jogge, for snøen er vekke:D

Til middag i dag står spinatpai på menyen. Den er veldig god! Så jeg gleeder meg til middag!

 

Cecilie5:

Veldig flott at du deler dine erfaringer med oss! Du er tøff! Og du tar opp et godt poeng, ikke alle som har spiseforstyrrelser er syl tynne. Det er herlig å høre at du har det bedre nå:)

 

Frukt86:

Gratulerer med gode resultater! kjempebra jobba!

 

Parion:

Lykke til med visning og lesing!

 

Ha en god dag alle sammen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

 

cecilie5: Så fint at du ville dele med oss! :) Og så bra at det går bedre for deg nå. Det er veldig godt å høre!

 

Frukt86: GRATULERER med nedgang! Så bra! :) Det må være deilig å se et visst tall. Lykke til med uka som kommer, stå på, så når du visst målene dine på 1-2-3 : )

 

parion: hørtes ut som ei digg helg!

 

Jeg har også kost meg i helga, masse, så i dag pakka jeg med meg ei gulrot i nista..Haha.. (i tillegg til annen mat da selvfølgelig).

Var ikke helt klar for å gå til jobben i dag, men jeg gjorde det allikevel. Tenker at jeg fortsetter med det denne uka her også! Håper godværet holder seg i Oslo.

Jeg har egentlig litt lyst til å prøve å gå helt fram til påske, men jeg orker ikke å tenke at jeg SKAL det, ikke riktig ennå. Da høres det ut som uendelig mange turer. Let's face it, ti turer i uka, i tre nye uker, det blir 30 turer det. Hjelpes meg. Det høres jo så mye ut :) Helt uoverkommelig. Men klarte ti turer forrige uke, så kanskje jeg klarer ti denne uka og?

 

Treningsplanen for uka ser foreløpig slik ut:

Mandag: Jogge ca. 30 min + yoga en time.

Tirsdag: Fri?

Onsdag: Jogge ca. 40 min ? + BodyBalance.

Torsdag: Jogge + styrke, spinning e.l..? Satser ihvertfall på å trene!

Fredag: Fri

Lørdag: Spinning?

Søndag: Fri, mest sannsynlig :D

 

Hmm, får se om det virkelig blir fire økter. Har litt tid den uka her, så satser på å få til noen gode økter iallefall! Har ei venninne som er flink til å dra meg med, det er super motivasjon!

 

PS. Vet ikke om det er noe for dere, men sjekk ut Motivated.no, der kan det kanskje være litt motivasjon å finne til å drive med slik vi alle driver med om dagen.

 

Er så glad for denne tråden! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! merker det er lenge siden jeg har vært med i et så aktivt forum. innen jeg rekker og sjekke har dere jo nesten skrevet en side. Skjerpings her i gården med andre ord!

Cecilie5: virkelig tøft av deg å fortelle dine opplevelser med spiseforstyrrelser, og å fortelle så detaljert. Bra at du fikk den hjelpen du trengte og at det hjalp:)

frukt86: gratulere med nedgang! Neste uke ser du garanter 68,x! :D

smil_ende: Høres ut som du har kosa deg i helga, det er bra! viktig å unne seg litt selv om en skal ned i vekt også:)

ingsi: å ha venner som du kan trene med er gull verdt! Selv er jeg veldig avhengig av å ha en litt "må" holdning til trening. Sånn går det når man har spillt på lag i 15 år, blir motivert av tanken på at noen venter på deg og er avhengig av at en dukker opp:)

Hva er bodybalance? Lurer på om jeg kanskje var på noe ligenende igår, men tror du het bodyflow? er så sykt mye treningsformer jeg ikke har hørt om før jeg begynnte på treningssenter. Og jeg trodde jeg hadde iallefall litt peiling på trening:p

 

Treningsplan uke 13:

Mandag: Bodyflow og zumba

Tirsdag: håndballtrening

Onsdag: Zumba og fristyrke

Søndag: Usikker, men skal få til en time iallefall:)

Får besøk av ei vennine fra torsdag - søndag, derfor jeg er usikker på hvilke time jeg rekker på søndag. Og på grunn av det blir det veiiedag på torsdag istedenfor fredag uka her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil_ende

I går gikk jeg ut på tur til tross for regn! Jeg jogget til og med i 10min!:D I fult regntøy, hehe det så sikkert litt morsomt ut! Men jeg er kjempe stolt for at eg kom meg ut!

Denne uken blir det tur som er min trenignsform. Så har som mål å gå en runde som tar 45-60minutter hver dag!

 

enrt: je her gjelder det å holde seg oppdatert;) Man kan ikke ligge på latsiden her nei! Høres ut som du får en fin trenignsuke. Hvis du får besøk så går det jo kanskje an å ta hn med på en tur. Da får du noen trimpoeng samtidig som dere får pratet mye og kost dere!

 

ingsi: Du er så flink! Tenk å gå så mye på tur! Det er jo kjempebra! Så om du ikke får til alle treningsøktene i uken så får du i hvertfall mer enn nok trimpoeng!:) Takk for godt tips om nettside. Var innom og så, den virket veldig bra.

 

I dag skal jeg på jobb. Så da spiser jeg rester fra gårsdagens spinatpai

(kan virkelig anbefales, jeg tror oppskriften finnes her inne på vektklubben) og salat. Så tar jeg med meg en Skyr og en frukt på jobb.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey :) (Isj, ser jeg har skrevet for langt.. Hold ut med meg!) : )

Nå har jeg inntatt sofaen etter en masete dag på jobb. Kom hjem til en av kjærestens fantastiske pastaretter. Så nå er jeg veldig glad og fornøyd igjen! :) Matvraket som jeg jo egentlig kanskje er, eller var, eller ja. Glad i god mat!

Han er ute og tar en øl med en kamerat, så jeg har rett og slett bestemt meg for at denne kvelden er viet til meg selv, Samantha, Carrie, Charlotte, Miranda, kaffe og fun light skogsbær- saft : ) Deilig! Har sett alle episodene hundre ganger før, men det er så kos :D

 

Det var nesten umulig å begrense seg til middagen! Kjærsten er glad i å lage mat, noe jeg setter utrolig stor pris på! Han vet at jeg driver med dette, så han forstår hvorfor jeg foreslår "kan vi ha noe sunt i morgen?" men jevne mellomrom, hvorpå han pleier å svare "huff". Hehe. Menmen. Får da gjennom noen sunne middager! Tenker det er på tide med et fiskemåltid snart! Noen som har idé om noen gode retter med laksefilet?? Jeg liker å lage laksewraps, steke litt forskjellige grønnsaker eller ha noe friske grønnsaker, ruccola, rømme osv. Kanskje med pesto eller sterke saker som f.eks chili, ingefær e.l. Men wraps er vel egentlig ikke det mest kalorifattige som fins.... Tvert imot : ( Suggestions? Skulle gjerne hatt råd til å spise sushi hver uke...

 

Yoga i går var chill det, hehe, veldig fint! Kanskje ikke den heftigste svetteøkta men..

enrt: Body Balance er en blanding av yoga, tai chi og pilates, og det står altså på programmet i morgen. Blir spennende! Og jammen var det en god treningsplan du også hadde for uka!

 

Det ble til at jeg jogga 25 min. før yogaen i går, tok intervaller på 4 minutter hvor jeg jogga i et jevnt, godt tempo i 3 min og så det siste av de fire minuttene så fort jeg bare orka. Så et minutt ca. med gåing, pusting og vanndrikking imellom. Funker egentlig fett med slike intervaller! Da følte jeg og at jeg fikk ganske mye ut av 25 min på mølla. Varma opp først i 6 min med lett jogging og trappa ned ca. 2 min med lett jogg. Noen av dere er kanskje glade i å jogge? parion er stadig ute og tester asfalten? og så FLOTT at du jogga ti min smil_ende! supert målet ditt om å gå tur hele uka! LYKKE TIL og god tur!

 

Før jeg begynte å slanke meg for to år siden klarte jeg knapt å jogge to minutter sammenhengende. Det var SMERTE. Skikkelig fælt var det. Vondt. Men jeg brukte jogging til å komme meg ned i vekt. Litt og litt. Fem minutter, ti minutter. Og jeg må si at følelsen av å klare å jogge sammenhengende - med litt gåing når det trengs - i 20-30-40 minutter er helt fantastisk. Jeg føler meg så sterk når jeg gjør det, fordi jeg vet at det er pga. alle timene på treningssenteret eller utendørs som har gjort at jeg klarer det. Min aller beste treningsmotivasjon!

 

Tusen takk for rosen, jeg blir glad! Håper at vekta vil nedover på fredag og..

Dere virker så flotte alle sammen! Ha en nydelig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Heihei:)

 

Kjenne den her uka e tung sålangt :D Hadde jo store planer om å trene, men ble overtid på jobb både i går og i dag.. så hadde rett og slett ikke energi!

Satser på at æ sover litt bedre i natt, så æ e klar for trening i mårra, omså bare en liten joggetur eller noe..

 

Tar gjerne treningmotivasjon imot med stoooor glede:D

 

På Lørdag skal æ til sverige på en liten handletur med familien, satse på at æ kanskje finner noen gode joggesko. Har elendige joggesko i dag, veldig vondt å trene kondisjon i dem, så trenger nye!

 

Får skrive litt mere og lese hva dere har skrevet i morgen:) Rett og slett ikke energi for å gjøre det i dag, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Hodet mitt er over alt for tiden føles det ut som. Sitter og skriver oppgave hele dagen, og for tiden er jeg så stressa at jeg har endt opp sørpe forkjøla. Gruer meg til å sove, i natt våknet jeg med vonde bihuler kl 4. Har lagt treningen på vent til jeg blir bedre, ingen vits i å kjøre kroppen for hardt når jeg har mange baller i lufta allerede.

 

Ellers har jeg en stor nyhet: Vi har kjøpt hus!! Var på visning i går, og i dag ble det vårt! Så i morgen skal jeg dit for å skrive under kontrakt, og vi regner med å ha flyttet ut av Oslo over påska. Ting går rett og slett så fort at jeg må huske å puste litt innimellom. I dag hadde jeg planer om å jobbe effektivt med skole, men det endte opp med at jeg ble sittende i telefonen å planlegge, overføre penger og bare snakke med folk.

 

Har ellers ikke så mye å tilføre, prøver å spise jevnt og trutt, men det er så vanskelig akkurat nå. Tror jeg ligger litt lavt på kcal i dag, menmen. Snart natta i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil_ende
Hallo!

 

Hodet mitt er over alt for tiden føles det ut som. Sitter og skriver oppgave hele dagen' date=' og for tiden er jeg så stressa at jeg har endt opp sørpe forkjøla. Gruer meg til å sove, i natt våknet jeg med vonde bihuler kl 4. Har lagt treningen på vent til jeg blir bedre, ingen vits i å kjøre kroppen for hardt når jeg har mange baller i lufta allerede.

 

Ellers har jeg en stor nyhet: Vi har kjøpt hus!! Var på visning i går, og i dag ble det vårt! Så i morgen skal jeg dit for å skrive under kontrakt, og vi regner med å ha flyttet ut av Oslo over påska. Ting går rett og slett så fort at jeg må huske å puste litt innimellom. I dag hadde jeg planer om å jobbe effektivt med skole, men det endte opp med at jeg ble sittende i telefonen å planlegge, overføre penger og bare snakke med folk.

 

Har ellers ikke så mye å tilføre, prøver å spise jevnt og trutt, men det er så vanskelig akkurat nå. Tror jeg ligger litt lavt på kcal i dag, menmen. Snart natta i alle fall.[/quote']

 

Måtte bare si GRATULERER! :) Så kjekt med nytt hus! Å så gøy!

 

Natta alle sammen, skriver mer i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, nå er jeg huseier! Sykt! Skrev under kontrakt i dag, syns litt synd på de gamle menneskene som var lei seg for å selge huset sitt. Huff. Også har jeg ringt rundt og ordna litt med økonomi og slikt, også har jeg meldt meg ut av treningssenteret så jeg er medlem ut april. Voksen! :D

 

Frukt86, jeg bruker iPhonen min aktivt når jeg jogger. Har lastet ned et program som heter "Get running". Det er en variant av programmet "Couch 2 5 K" som tar deg fra sofaen til en halvtimes jogging på 9 uker. Hittil har jeg kommet til 5 min jogging i strekk, det er fantastisk å kjenne at tre minutter jogging går som en drøm, og at 5 min er dauslitsomt, men det går!

 

Har spist en sjokkisbolle i dag, tenk at det er nesten en hel middag i en sånn liten deigklump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...